Mwah, je toon kan wel heel wat netter, dit is wel heel bot geschreven. En voor die claim van het locatie doorspelen welke standaard aan staat is een bron zeer gewenst.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
461943
De bron? Ik heb er zelf een gehadMigrator schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:14:
[...]
Mwah, je toon kan wel heel wat netter, dit is wel heel bot geschreven. En voor die claim van het locatie doorspelen welke standaard aan staat is een bron zeer gewenst.
Richh in 'nieuws: Verkoop BlackBerry-telefoons daalt tot 1,6 miljoen'
Ook geen -1.
Wel degelijk een -1, moderatiegezeik hoort niet op de FP (waar het ongewenst en dus -1 is), maar hier.
Virussen? Scan ze hier!
461943
Dacht dat dat alleen ging wanneer je over je eigen reacties begon? Anyway, ik vind het primawildhagen schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:21:
[...]
Wel degelijk een -1, moderatiegezeik hoort niet op de FP (waar het ongewenst en dus -1 is), maar hier.
@Richh een -1 gegeven, mod gezeur
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
461943
Tja, ik zou niet weten hoe ik dat moet onderbouwen. Het zal vast wel ergens in een filmpje of review staan, maar ik ga niet het internet afstruinen op zoek naar dat ene filmpje waar het te zien is. Sommige dingen moet je maar gewoon aannemen omdat als het niet waar was het gelijk ontkracht zou worden.lanerios schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:24:
@DBhuis een 0 gegeven.. privacy gaan roepen zonder uberhaupt iets van onderbouwing. "Ik heb er zelf een gehad" is geen bron.
@Richh een -1 gegeven, mod gezeur
Ik denk dat die -1 (en een paar anderen) best terecht zijn
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
461943
Sommige welRichh schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:33:
[...]
Ik denk dat die -1 (en een paar anderen) best terecht zijn
Gewoon een +1.
The Zep Man in 'plan: Tweakers introduceert responsible-disclosurebeleid'
Geen +2
Cyclonic in 'nieuws: Gerucht: Nvidia komt na de zomer met GTX 980 Ti met 6GB'
-1 ipv +1
Fluttershy in 'nieuws: Zonnepanelenfabrikant waarschuwt voor materiaalfout in contactdozen'
Anoniem: 147126 in 'nieuws: Zonnepanelenfabrikant waarschuwt voor materiaalfout in contactdozen'
En dit is 0
_David_ in 'reviews: De zeven populairste voedingen van 550W getest'
En mijn eigen reactie lijkt me toch niet -1
[ Voor 90% gewijzigd door _David_ op 27-03-2015 18:23 ]
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
[ Voor 10% gewijzigd door HMC op 27-03-2015 19:44 ]
Eat the bugs, live in a pod

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Vreemd dat sommigen het als ongewenst zien.
Misschien omdat het op een reactie lijkt die we hier vaak zien? Dan nog, het is relevant en on-topic.
Ik heb weer eens een boost gebruikt.
[ Voor 76% gewijzigd door HMC op 27-03-2015 20:27 ]
Misschien handig om aan te geven waarom het volgens jou geen -1 is?
Overigens vind ik het taalgebruik in je reactie ook niet bepaald netjes.
omg dan ben je echt een heel zielig figuur. Dit is toch te triest voor woorden. Zal nog eens een fatsoenlijk bericht op de frontpage schrijven. Echt heel erg zielig dit.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Commentaar m.b.t. artikelen
Spelfouten en ander commentaar met betrekking tot de artikelen kan gemeld worden in het Geachte Redactie-forum. Omdat opmerkingen over spelfouten en dergelijke alleen voor de redactie bestemd zijn en de inhoud snel is achterhaald, is het onwenselijk om daar in de reacties op in te gaan. Zodoende is een punt aftrek gerechtvaardigd. Doorgaans leidt dit tot een eindscore van 0, maar kijk altijd naar de rest van de inhoud van de reactie om tot een moderatie te komen.
[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 28-03-2015 12:14 ]
AMD Nieuwsdiscussie
haha. Maar ja het is wel zo dat je een forum-reply copy-paste in een comment

[ Voor 54% gewijzigd door RoD op 28-03-2015 12:15 ]
That's it, I'm done.
Anoniem: 441648
Ik vind het nogal wat, wat Tweakers hier gedaan heeft, je FP comment locken op 0 zonder een goede reden. Ik zit me aftevragen wat de implicaties zijn voor zo'n mod-break. Het is namelijk geen mod-break op basis van de standaard redenen, zoals trollen enzo, maar meer omdat je een lading kritiek* hebt op de review. Toegegeven dat sommige opmerkingen misschien niet op de FP thuis horen maar dit rechtvaardigd naar mijn mening geen mod-break en een lock op 0.-The_Mask- schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 23:57:
-The_Mask- in 'reviews: De zeven populairste voedingen van 550W getest'
omg dan ben je echt een heel zielig figuur. Dit is toch te triest voor woorden. Zal nog eens een fatsoenlijk bericht op de frontpage schrijven. Echt heel erg zielig dit.
Waarom heeft Tweakers geen reden gegeven bij de 'Admin Edit'? Bijvoorbeeld: "We hebben de reactie van The Mask gelocked op 0 omdat de meeste van de aangegeven opmerkingen inmiddels in de review zijn opgenomen en daarom niet meer van toepassing zijn."
Tja, als poster lijkt mij de conclusie duidelijk. Steek geen energie in Tweakers. Het loont niet de moeite.
*Kritiek is niet per definitie een negatief woord.
Dat er dan nog enige inhoud in staat geeft hem een pluspunt, waardoor hij netto imho op 0 prima staat.
En de reden van de admin break staat er ook gewoon in hoor:
Spelfouten en/of ander commentaar m.b.t. nieuwsposts horen thuis in
Geachte Redactie.
[ Voor 21% gewijzigd door wildhagen op 28-03-2015 09:38 ]
Virussen? Scan ze hier!
461943
Hoezo? Zijn reactie is nogal lang voor op de FP, en hoort daar ook niet thuis omdat hij niet in een reactie zijn onderbouwde mening geeft over elke voeding (dat had prima op +3 gekund) maar in plaats daarvan gaat hij punt voor punt de review af om deze te 'reviewen'; daar is nou eenmaal GR voor. Hij had beter een reactie kunnen tikken over de voedingen met daarin misschien ook verwerkt de link naar zijn forumreactie (-The_Mask- in "Zeven voedingen.") waarin bijna hetzelfde staat als in de huidige reactie.461943 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 09:53:
Ik vind het maar raar. Het is een reactie van iemand die er veel vanaf weet en die veel toevoegt. Ook de moderaties laten dat zien. En dan wordt hij gefixeerd op 0? Rare gang van zaken, om inzet van je community af te straffen op die manier.
Agreed. Ik denk dat hij hoopte een dikke +3 te scoren door de Forum reactie ook even op FP neer te kwakken.Migrator schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 10:00:
[...]
Hoezo? Zijn reactie is nogal lang voor op de FP, en hoort daar ook niet thuis omdat hij niet in een reactie zijn onderbouwde mening geeft over elke voeding (dat had prima op +3 gekund) maar in plaats daarvan gaat hij punt voor punt de review af om deze te 'reviewen'; daar is nou eenmaal GR voor. Hij had beter een reactie kunnen tikken over de voedingen met daarin misschien ook verwerkt de link naar zijn forumreactie (-The_Mask- in "Zeven voedingen.") waarin bijna hetzelfde staat als in de huidige reactie.
Het moderatiesysteem straft niet af. Daar hebben we PM's en bans voor. De reactie is simpelweg niet meer waard dan een 0. Als hij een punt heeft moet de review aangepast worden (en heeft zijn reactie dus weinig waarde meer) en als hij geen punt heeft hoeft de review niet aangepast te worden (waardoor zijn reactie dus uberhaubt al geen waarde had). Dat is de reden dat we commentaar op de vorm of inhoud van een artikel niet op de FP willen, maar in de feedbackfora. Het reactiesysteem is namelijk voor inhoudelijke bijdrages of aanvullingen. Een forumreactie copy-pasten om nog eens een +3 te scoren is dan al helemaal kwalijk. Een fixatie is daarom volkomen terecht.461943 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 09:53:
Ik vind het maar raar. Het is een reactie van iemand die er veel vanaf weet en die veel toevoegt. Ook de moderaties laten dat zien. En dan wordt hij gefixeerd op 0? Rare gang van zaken, om inzet van je community af te straffen op die manier.
Bijdrages om de content van Tweakers te verbeteren worden zeker op prijs gesteld, maar we vragen wel dat je dat soort dingen meldt op de plaats waar het hoort. Zoals het altijd al geweest is. Het reactiesysteem is er simpelweg niet voor geschikt.
Geen +2, hoort in GR
Volgens mij een ontopic tip, dus +1 ipv 0
Okay, deze reacties zie je hier niet vaak, en het is offtopic, zoals ook zijn tegensprekers in het onderstaande gemod worden. Maar ik zie niet zo de opzettelijke flame of troll er in. Als dit iemand zijn levensovertuiging is, kunnen we dat alleen respecteren. Ik denk niet dat de meningmodderering op -1 terecht is. I.m.h.o een nul, voor offtopic. En aan zijn trackrecord te zien heeft hij gewoon nog niet door hoe dingen gaan op Tweakers.
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.
Als hij al geen troll is dan is zijn informatie zo zwaar offtopic en onjuist dat een -1 makkelijk te verantwoorden valt.Ulysses schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 16:47:
Willem10000 in 'nieuws: Wetenschappers claimen doorbraak in bouwen van robots met dna'
Okay, deze reacties zie je hier niet vaak, en het is offtopic, zoals ook zijn tegensprekers in het onderstaande gemod worden. Maar ik zie niet zo de opzettelijke flame of troll er in. Als dit iemand zijn levensovertuiging is, kunnen we dat alleen respecteren. Ik denk niet dat de meningmodderering op -1 terecht is. I.m.h.o een nul, voor offtopic. En aan zijn trackrecord te zien heeft hij gewoon nog niet door hoe dingen gaan op Tweakers.
Eerder -1 dan +1, moderatiezeur, nota bene ook nog over andermans reactie.
Virussen? Scan ze hier!
AMD Nieuwsdiscussie
Nergens heb ik het over de moderatie van jouw reactie.
Iemand heeft daar (vrijwel) alle reacties 2x -1 gegeven, of ze dat nu verdienden of niet.
Voorbeeldjes:
- flippy in 'nieuws: VS en Rusland praten over bouw nieuw ruimtestation'
- Anoniem: 160587 in 'nieuws: VS en Rusland praten over bouw nieuw ruimtestation'
- goarilla in 'nieuws: VS en Rusland praten over bouw nieuw ruimtestation'
- rob12424 in 'nieuws: VS en Rusland praten over bouw nieuw ruimtestation'
Misschien even nakijken en bijsturen?
Virussen? Scan ze hier!
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
wildhagen in 'nieuws: VS en Rusland praten over bouw nieuw ruimtestation'
Beiden lijken me geen -1 maar +1 (toevallig weer dezelfde -1 gever?)
Virussen? Scan ze hier!
Deze mag ook wel naar -1, die 7x +3 slaat nergens op.
Hij heeft zijn score al bijgesteld naar de 0, maar idd wel dezelfde.....wildhagen schreef op zondag 29 maart 2015 @ 13:26:
Technomania in 'nieuws: VS en Rusland praten over bouw nieuw ruimtestation'
wildhagen in 'nieuws: VS en Rusland praten over bouw nieuw ruimtestation'
Beiden lijken me geen -1 maar +1 (toevallig weer dezelfde -1 gever?)
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Post volledige naam + woonplaats van voorganger

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
sprankel in 'nieuws: Wetenschappers claimen doorbraak in bouwen van robots met dna'
begint met 'geheel offtopic'. Scheelt een hoop lezen in dit geval.
Verder zie ik van deze reactie niet de +3 waarde:
monojack in 'nieuws: HTC kondigt komst One E9+ met 5,5"-scherm aan'
_Dune_ in 'nieuws: Telecompaper: Nederlanders willen gemiddeld smartphone met 4,4"-scherm'
Naar mijn idee heb ik hier niets vreemds gezegd en zegt mijn onderbuik dat ik op een paar tenen van Appel fan's ben gaan staan.
@sdk16420, dank je. Jij was mij net voor.
[ Voor 5% gewijzigd door _Dune_ op 30-03-2015 10:32 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Heb 'm net naar +1 geklikt_Dune_ schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:29:
Kan een FrontPage modje hier eens naar kijken: _Dune_ in 'nieuws: Telecompaper: Nederlanders willen gemiddeld smartphone met 4,4"-scherm'
Naar mijn idee heb ik hier niets vreemds gezegd en zegt mijn onderbuik dat ik op een paar tenen van Appel fanś ben gaan staan.
Die staat inmiddels vrij stevig op +1_Dune_ schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:29:
Kan een FrontPage modje hier eens naar kijken: _Dune_ in 'nieuws: Telecompaper: Nederlanders willen gemiddeld smartphone met 4,4"-scherm'
Naar mijn idee heb ik hier niets vreemds gezegd en zegt mijn onderbuik dat ik op een paar tenen van Appel fan's ben gaan staan.
@sdk16420, dank je. Jij was mij net voor.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Lijkt me geen +2, gezien de variatie van mods: van -1 tot +3.
[ Voor 8% gewijzigd door Jolke op 30-03-2015 11:07 ]
Lijkt mij eerlijk gezegd geen +3 waard. Wellicht een +2, omdat het ook statistieken zijn over gewenste scherm groottes, maar het is volgens mij geen "essentiële toevoeging".
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Anoniem: 601896
Idem.LankHoar schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:52:
Kiswum in 'nieuws: Telecompaper: Nederlanders willen gemiddeld smartphone met 4,4"-scherm'
Lijkt mij eerlijk gezegd geen +3 waard. Wellicht een +2, omdat het ook statistieken zijn over gewenste scherm groottes, maar het is volgens mij geen "essentiële toevoeging".
Maar het is wel zeker informatief.
Mensen voor 'gajes' uitmaken is toch echt een keiharde flamebait en dus -1. Krijgt wel shitloads aan +2 en zelfs +3...
Virussen? Scan ze hier!
Heb hem net even naar +2 geboostLankHoar schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:52:
Kiswum in 'nieuws: Telecompaper: Nederlanders willen gemiddeld smartphone met 4,4"-scherm'
eenswildhagen schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:48:
Anoniem: 16328 in 'nieuws: Taxicentrales komen met gezamenlijke taxi-app 'AppAcab''
Mensen voor 'gajes' uitmaken is toch echt een keiharde flamebait en dus -1. Krijgt wel shitloads aan +2 en zelfs +3...
"Gajes" betekent "onbeschoft persoon". Is hebreeuws, en zeker in Amsterdam gewoon normaal.wildhagen schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:48:
Anoniem: 16328 in 'nieuws: Taxicentrales komen met gezamenlijke taxi-app 'AppAcab''
En de taxichauffeurs in Amsterdam (ik weet niet waar ChicaneBT woont) hebben toch wel al een paar keer aangetoond er behoorlijke maffia-eske praktijken op na te houden, ten behoeve hun monopolie in stand te houden. Niet alleen tijdens deze Uber(-pop) tijden, maar daarvoor ook al.
Ik kan niet zien hoe het gebruik van het woord "gajes" die post ineens zo -1 maakt.
Verder is de post natuurlijk wel volledig off-topic.
Ik ook. Laten we hopen dat het zo blijft (ga ik wel van uit)
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Nee, niet met je eens. Poster noemt niet iedereen "gajes", maar verwijst naar het tuig dat door hun gedrag (hij geeft een paar voorbeelden uit de praktijk) voor deze benaming in aanmerking komt.wildhagen schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:48:
De reactie is verder niet bijzonder waardevol, dus een 0 volstaat m.i. ervoor, maar ik zie er geen flamebait in.
[ Voor 3% gewijzigd door Toff op 31-03-2015 01:20 ]
Geen idee wat dit op +1 doet, 0 is logischer, mist vooral onderbouwing. Dergelijke vragen zou ik ook beantwoorden (zoals Kalief gedaan heeft) met een wedervraag, dus eigenlijk is het een nietszeggende post, wat naar mijn idee nooit +1 kan scoren.
[ Voor 34% gewijzigd door CH4OS op 31-03-2015 02:11 ]
Aan de ene kant heb je gelijk maar aan de andere kant vind ik het woord gajes nog niet zo heel erg als je de berichten over taxichauffeurs de laatste tijd volgt. Ik ga niet direct naar de -1 deze keer.wildhagen schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:48:
Is onderstaande 0 of -1 in jullie ogen?
Anoniem: 620028 in 'nieuws: Spotify-abonnees klagen over ongewenste downgrades'
[ Voor 16% gewijzigd door Bor op 31-03-2015 09:02 ]
ik zie niets beledigends, ->0Bor schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:51:
[...]
Aan de ene kant heb je gelijk maar aan de andere kant vind ik het woord gajes nog niet zo heel erg als je de berichten over taxichauffeurs de laatste tijd volgt. Ik ga niet direct naar de -1 deze keer.
Is onderstaande 0 of -1 in jullie ogen?
Anoniem: 620028 in 'nieuws: Spotify-abonnees klagen over ongewenste downgrades'
ora et labora
Virussen? Scan ze hier!
Geen +2.
Nog een die van op 0 hoort, maar +1 krijgt, er zit ook wat fanmodding bij blijkbaar...
nee, staat niet verkeerd, maar een +3 modder? Lijkt me nogal onzin
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dat kan ook gewoon een misklik zijn. We concentreren ons hier graag op reacties die op een foute score zijn beland en niet op verdwaalde foute moderatieslanerios schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:56:
corset in 'nieuws: Taxicentrales komen met gezamenlijke taxi-app 'AppAcab''
nee, staat niet verkeerd, maar een +3 modder? Lijkt me nogal onzin
Dit is gewoon een +1, hoe onpopulair de mening ook is.
Hier wordt ontzettend veel gezegd over de 'smooth-heid' van scrollen. Waarom wordt dit allemaal als irrelevant gemod; het voegt volgens mij van beide partijen wat toe aan de discussie.
Overigens valt het mij op dat ik telkens wel heel snel met een weging van 6 op 0 gezet wordt, maar dat zal aan mij liggen
De hele IOS verhalen zijn mensen een beetje beu bij samsung Reviews...
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
ik heb een 0 gegeven omdat ik die hele discussie over scroll snelheid nou niet bepaald relevant vind, en ik denk ook niet dat de meeste lezers zin hebben in een 23 reacties durende discussie tussen 2/3 mensen over scroll snelheidRichh schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:45:
Maar de '0'-moderatie kan toch zowel gaan over de discussie als het artikel? Nu wordt het weggemod omdat het enkel niet bij het artikel past, als ik het goed begrijp.
(imo natuurlijk, andere moderators zijn natuurlijk vrij om de hele discussie wel een +1 te geven als hun het wel als relevant zien)
een -1 is ook fout, ongewenst is het zeker niet.mveijden schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:46:
Het is al beter dan de 8 x -1 die volgden.
De hele IOS verhalen zijn mensen een beetje beu bij samsung Reviews...
Geen +2, max 0. Rare insinuaties etc.
Anoniem: 530086 in 'reviews: Drie Samsung 850 EVO-varianten vergeleken - Wat is de snelste EVO-drive?'
Inhoudelijk onjuist (zie artikel eronder, gaat over de 840EVO, terwijl artikel over 850EVO gaat), dus 0 ipv +1.
SmokingCrop in 'reviews: Drie Samsung 850 EVO-varianten vergeleken - Wat is de snelste EVO-drive?'
Geen +2, gewoon nette +1 lijkt me.
[ Voor 18% gewijzigd door wildhagen op 31-03-2015 16:56 ]
Virussen? Scan ze hier!
Deze kan naar 0
Anoniem: 129319 in 'reviews: Drie Samsung 850 EVO-varianten vergeleken - Wat is de snelste EVO-drive?'
Geen +2
Whatson in 'reviews: Drie Samsung 850 EVO-varianten vergeleken - Wat is de snelste EVO-drive?'
En deze mag diep de -1 in.
[ Voor 4% gewijzigd door _David_ op 31-03-2015 17:11 ]
Ik zie het als een mini pricewatch review met een alternatief, verpakt in een comment op FP, met goede onderbouwing.
Niets mis met +2 zou ik zo denken, gewoon informatief.
(overigens zelf nog niet gemod)
Rest mee eens.
Die mogen nog wat moderaties gebruiken. Wat een treurige reacties overigens_David_ schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:08:
mjl in 'reviews: Drie Samsung 850 EVO-varianten vergeleken - Wat is de snelste EVO-drive?'
Deze kan naar 0
Anoniem: 129319 in 'reviews: Drie Samsung 850 EVO-varianten vergeleken - Wat is de snelste EVO-drive?'
Geen +2
Whatson in 'reviews: Drie Samsung 850 EVO-varianten vergeleken - Wat is de snelste EVO-drive?'
En deze mag diep de -1 in.

Anoniem: 80466
Anoniem: 80466 in 'nieuws: LHC heeft kortsluiting opgelost'
Virussen? Scan ze hier!
haarbal in 'nieuws: LHC heeft kortsluiting opgelost'
Mechwarrior Online: Flapdrol
Dus zo gaan de mods om met kritiek op een artikel op T-net.
+3 Spotlight 1 < lezer
+1 On-topic 2 < lezer
0 Off-topic / Irrelevant 6 < Power/Pro Mod
-1 Ongewenst 12 < Power/Pro Mod
Want kritisch op T-net zijn is Irrelevant en Ongewenst!
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Is zijn eigen reactie he, ik denk dat hij zich ergert aan de -1wildhagen schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:20:
Ik zie daar geen -1 in? Lijkt me gewoon een nette +1? Waarom verdient die een -1 volgens jou?
Lees de reactie van woutf onder je, en daarnaast kunnen die 6x en 12x net zo goed meerdere 2x moderaties zijn.player-x schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:20:
player-x in 'reviews: Drie Samsung 850 EVO-varianten vergeleken - Wat is de snelste EVO-drive?'
+3 Spotlight 1 < lezer
+1 On-topic 2 < lezer
Anoniem: 80466
Dat ik een -1 ervoor kreeg was ergerlijk.wildhagen schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:20:
Ik zie daar geen -1 in? Lijkt me gewoon een nette +1? Waarom verdient die een -1 volgens jou?
Weer zo'n vervelende meningmodder
Nee, materiaal dat in GR hoort, maar op de FP gepost wordt (want dat is hier het geval), dát is niet de bedoeling.player-x schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:20:
player-x in 'reviews: Drie Samsung 850 EVO-varianten vergeleken - Wat is de snelste EVO-drive?'
+3 Spotlight 1 < lezer
+1 On-topic 2 < lezer
Max een 0 iig om die reden.
Virussen? Scan ze hier!
Wedden van niet, en daar durf ik zelfs geld op te zetten! (of al mijn karma punten)_David_ schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:22:
Lees de reactie van woutf onder je, en daarnaast kunnen die 6x en 12x net zo goed meerdere 2x moderaties zijn.
Daarnaast heb ik ook een duidelijke link geplaatst met wat er fundamenteel mis is met het artikel.
Iets dat een redactie iig op dient te wijzen, daar het te verwachten is van grote groep lezers dat ze niet van dergelijke problemen op de hoogte zijn, en het voor andere lezers imho iig nuttige info is dat ze weten dat er wat mis is met de geboden informatie.Op zich wel een beetje, daar er geen vermelding is gemaakt dat er TLC NAND wordt gebruikt, en de vraag is of het gebruik van 40nm TLC 3D NAND het probleem heeft opgelost dat men had met 19nm TLC NAND gebruikt in de 840 EVO.
Het kan zeer goed zijn dat de 4x grotere cellen betrouwbaarder zijn in het vast houden van hun waardes over langere tijd, maar ik heb daar iig nog geen reviews of uitspraken van Samsung over gezien, dat dat probleem is opgelost!
Voor mij iig voorlopig geen SSDs meer met TLC NAND chips, ik geef liever wat extra geld uit aan betrouwbaarder SSDs.
[ Voor 69% gewijzigd door player-x op 31-03-2015 17:41 ]
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
461943
Van mij krap een +1.player-x schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:24:
[...]
Wedden van niet, en daar durf ik zelfs geld op te zetten! (of al mijn karma punten)
Daarnaast heb ik ook een duidelijke link geplaatst met wat er fundamenteel mis is met het artikel.
[...]
Iets dat een redactie iig op dient te wijzen, daar het te verwachten is van grote groep lezers dat ze niet van dergelijke problemen op de hoogte zijn, en het voor andere lezers imho iig nuttige info is dat ze weten dat er wat mis is met de geboden informatie.
Edit: gemist dat het een dubbelpost was. 0. Wat dan wel weer grappig is is dat de reactie van wout daaronder wel een +1 krijgt. Die moet ook naar 0.
[ Voor 8% gewijzigd door 461943 op 31-03-2015 17:45 ]
Boosts? Ik weet wel zeker dat niet een Pro/Powermod deze reactie op -1 heeft gemod hoor.player-x schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:24:
[...]
Wedden van niet, en daar durf ik zelfs geld op te zetten! (of al mijn karma punten)
De verpakking maakt heel veel uit. Als je zegt "artikel is fout want..." dan is sowieso voor GR. Die andere reactie die je hier quote gaat op een heel andere toer en heeft terecht hogere moderaties want de info is relevant voor de lezer, mede dankzij de verpakking.Daarnaast heb ik ook een duidelijke link geplaatst met wat er fundamenteel mis is met het artikel.
[...]
Als je beide reacties bekijkt zie je dat daar geen sprake van is hoor...HMC schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:41:
LOL. Dubbelpost dan ook nog.
[ Voor 11% gewijzigd door Migrator op 31-03-2015 17:44 ]
Ik word vreselijk genegeerd hier.haarbal schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:20:
Wat is er zo vreselijk aan m'n reactie hier?
haarbal in 'nieuws: LHC heeft kortsluiting opgelost'
Mechwarrior Online: Flapdrol
The horror!Ik word vreselijk genegeerd hier.
De -1 is niet correct, ik heb zelf een 0 gegeven aangezien je reactie niet echt relevant is.
Beiden dezelfde links? In ander jasje? Hij haalt zelf een andere reactie aan om zijn eerdere klacht kracht bij te zetten.Als je beide reacties bekijkt zie je dat daar geen sprake van is hoor...
ora et labora
Ik kom niet verder dan een +1
Toet3r in 'nieuws: Facebook plaatst trackingcookie bij Europese opt-out-site'
Zelfde verhaal
Geen idee wat hier +2 aan is. +1 is het zeker, maar +2, nee, vind ik niet. Sowieso is het artikel gevoelig voor meningmodders.
[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 31-03-2015 21:44 ]
Deze mag wel naar 0, way to kill the mood.

Edit: en met dat moderariegezeur erbij is het nu een -1.
[ Voor 10% gewijzigd door _David_ op 01-04-2015 10:07 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]