Het kleine-mismoderatietopic deel XXV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 19 Laatste
Acties:
  • 30.908 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01 20:02

Cloud

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

• Dirk
  • Laatst online: 08:31

Dirk

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:38

Herman

Het kleine-mismoderatietopic deel XXV

In dit topic worden mis-moderaties aangedragen, zodat er gediscussieerd kan worden of deze rechtgezet moeten worden. Indien je een beginnende moderator bent, wordt geadviseerd om onderstaande informatie goed door te lezen.

Wanneer je een reactie maakt dan verwachten we van je dat je het TMF Beleid doorgenomen hebt.

Introductie
In verschillende onderdelen op de Tweakers.net Frontpage is het mogelijk om te modereren. Moderatie wordt in eerste instantie gedaan om gebruikers de mogelijkheid te geven om de reacties bij nieuwsberichten (en dergelijke) in te delen naar kwaliteit. Een gebruiker kan er bijvoorbeeld voor kiezen om alleen erg nuttige posts te lezen door het niveau omhoog te zetten. Het moderatiesysteem zorgt er verder voor dat gebruikers die een reactie plaatsen kunnen zien welke waardering hun post krijgt.

Moderatie is user-driven dus dat wil zeggen dan in principe iedereen mag modereren. Hierdoor is het ook mogelijk dat sommige posts verkeerd worden gemodereerd, omdat elk mens fouten maakt of door personen die het systeem misbruiken.

Dit topic is een verzamelplaats van zogenaamde mis-moderaties, zodat we met meerdere reguliere modders kunnen ingrijpen indien de moderatie verkeerd gemodereerd is. Eventueel kan een powermod ingrijpen als de reactie tegen de regels is of de moderatie niet meer rechtgezet kan worden (bijvoorbeeld als de reactie te oud is of als er teveel mensen verkeerd hebben gemodereerd).

Je mag natuurlijk altijd een eigen topic openen en dat is zeker verstandig als je een stevige discussie verwacht. Als er onverhoopt toch een lange discussie ontstaat kan een forum-moderator de discussie afsplitsen naar een eigen topic.

Hoe te modereren
Modereren gaat grotendeels naar eigen inzicht, maar er zijn een aantal richtlijnen gemaakt waar een moderator zich grotendeels aan moet houden. Deze richtlijnen zijn te vinden in: reviews: Tweakers.net moderatie faq. Deze richtlijnen zijn bedacht, zodat elke reactie geplaatst bij een artikel een zo objectief mogelijke moderatie krijgt. Het is namelijk niet de bedoeling om een moderatie hoog of laag te modereren, omdat je het ermee eens bent of niet. Verder wordt sterk aangeraden de TMF miniFAQ door te lezen, want de meest voorkomende vragen komen daar aan bod.

Hoe we de meldingen graag zien
• Plaats waar de fout staat inclusief volledige URL
(de directe URL is te verkrijgen door op het datum-tijd gedeelte te klikken boven elke reactie).
• Suggestie voor verbetering, evt. met een korte toelichting.

De Tweakers Moddereter Forum IRC :+
Er is ook een irc waar over moderaties en/of posts gepraat kan worden. Deze is hier te vinden:

/server irc.tweakers.net:6667
/join #tmf

Of direct via Mibbit:
http://embed.mibbit.com/?...eakers.net&channel=%23tmf

Links
Het TMF Beleid, ModFAQ en miniFAQ:
TMF Beleid
reviews: Tweakers.net moderatie faq
TMF miniFAQ

Klachtafhandeling:
Modstatus klachtenloket

[ Voor 7% gewijzigd door Dirk op 20-03-2012 23:30 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:01

pino85

Im just a Bird in the Sky

k1n8fisher schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:33:
Weer flink wat mailtjes weg gedaan. Zowel aan mismodders als aan die meneer die zelf al aan gaf te mismodden. Zo kom je nooit eens toe aan een rustige avond! ;)
Jullie hebben het maar zwaar ;)

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

computerjunky in 'nieuws: Consumentenwaakhond VS: behuizing nieuwe iPad kan 46°C worden'

+2 :?

hooft :') verdient op zich al -1. Het lijkt echt helemaal nergens op maar er zit enige inhoud in, dus een 0 van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-04 16:20

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Wat mij betreft is een +1 ook goed. Er staat niets wat verkeerd kan worden opgevat of anderzijds als troll kan worden aangemerkt. Hij vertaalt wat velen denken (waaronder ikzelf) en hij doet het nog netjes want het is niet makkelijk om zoiets te tikken zonder trollerig over te komen. Bovendien noemt hij meerdere merken en niet slechts ėén.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-03 12:40

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Anoniem: 16328 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:56:
computerjunky in 'nieuws: Consumentenwaakhond VS: behuizing nieuwe iPad kan 46°C worden'

+2 :?

hooft :') verdient op zich al -1. Het lijkt echt helemaal nergens op maar er zit enige inhoud in, dus een 0 van mij.
Ik heb hem een nulletje gegeven vanwege het taalgebruik en het ontbreken van hoofdletters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
tweaker2010 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:38:
[...]

Ik heb hem een nulletje gegeven vanwege het taalgebruik en het ontbreken van hoofdletters.
Dat dus, daarom nog een nul van mij erbij. Bovendien vind ik zijn reactie inhoudelijk nou ook niet echt wat bijdragen...

[ Voor 16% gewijzigd door DarkFly op 20-03-2012 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Appelsap in 'nieuws: Consumentenwaakhond VS: behuizing nieuwe iPad kan 46°C worden'
Maximaal +1 eigenlijk is dat gezeur over die antenneproblemen gewoon offtopic en de reacties daarop dus ook. Tenminste wanneer er geen verbanden worden gelegd met huidige problemen. 0 is misschien wat te weinig maar +3 is veel te veel.

Antenne iPhone4: marhalm in 'nieuws: Consumentenwaakhond VS: behuizing nieuwe iPad kan 46°C worden' staat +2 moet +1 max zijn.

Beetje getrol, beetje inhoud, beetje offtopic max +1 en zeker geen +2 wph in 'nieuws: Consumentenwaakhond VS: behuizing nieuwe iPad kan 46°C worden'

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 21-03-2012 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

tweaker2010 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:38:
[...]

Ook van mij een nul erbij, staat na mijn zetje effectief op nul.
Anoniem: 16328 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:04:
Appelsap in 'nieuws: Consumentenwaakhond VS: behuizing nieuwe iPad kan 46°C worden'
Maximaal +1 eigenlijk is dat gezeur over die antenneproblemen gewoon offtopic en de reacties daarop dus ook. Tenminste wanneer er geen verbanden worden gelegd met huidige problemen. 0 is misschien wat te weinig maar +3 is veel te veel.

Antenne iPhone4: marhalm in 'nieuws: Consumentenwaakhond VS: behuizing nieuwe iPad kan 46°C worden' staat +2 moet +1 max zijn.

Beetje getrol, beetje inhoud, beetje offtopic max +1 en zeker geen +2 wph in 'nieuws: Consumentenwaakhond VS: behuizing nieuwe iPad kan 46°C worden'
Eerste reactie heb ik een nul gegeven, er word weer veel met hoge mod's gestrooid door paar mensen.
De 2e reactie vind ik ook max een +1, en de laatste idem dito al misstaat een 0 hem niet en dat heb ik dan ook gegeven.

[ Voor 68% gewijzigd door pino85 op 21-03-2012 00:35 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Anoniem: 16328 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:04:
Een 0 gegeven, er zijn veel manieren om te melden dat één eigen ervaring gelijk staat aan geen ervaring en daar valt dit niet onder. Het is off-topic en lokt dat ook uit. Ik vind 0 precies goed (en de 12x +3 zeker niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-04 09:11
Ik zat even door mijn eigen profiel te kijken en zag bij een reactie -1 staan. Dus ik die reactie bekijken, maar ik snap niet helemaal waarom die reactie een -1 krijgt. Alleen omdat ik zeg dat ik niet snap dat degene waar ik op reageer een +2 krijgt? Terwijl ik dat ook nog duidelijk en redelijk onderbouwd uitleg? Het gaat om de volgende post:
EvilWhiteDragon in 'nieuws: Nieuwe Windows 8-versie af te leiden uit Consumer Preview'

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

EvilWhiteDragon schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:09:
Ik zat even door mijn eigen profiel te kijken en zag bij een reactie -1 staan. Dus ik die reactie bekijken, maar ik snap niet helemaal waarom die reactie een -1 krijgt. Alleen omdat ik zeg dat ik niet snap dat degene waar ik op reageer een +2 krijgt? Terwijl ik dat ook nog duidelijk en redelijk onderbouwd uitleg? Het gaat om de volgende post:
EvilWhiteDragon in 'nieuws: Nieuwe Windows 8-versie af te leiden uit Consumer Preview'
Die openingszin is niet zo handig, maar -1 vind ik wel erg zwaar. Helaas kan ik hem niet meer modereren omdat ie te oud is: "Deze reactie is meer dan 48 uur oud en kan niet meer gemodereerd worden"

[ Voor 14% gewijzigd door tweaker2010 op 21-03-2012 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Ik zou niet vallen over die openingszin :) Een -1 lijkt me ook niet de bedoeling. Inmiddels staat de reactie een stuk beter :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Ik heb even moeten nadenken over de vraag die ik nu ga stellen maar aangezien ik hier zelf geen antwoord heb leg ik het maar hier.

Komt de volgende reactie in aanmerking voor een -2?
yvez in 'nieuws: 'Windows 8 komt in oktober op de markt''

Ik vind dit toch wel een brute belediging en zelfs minachting (bovendien lijkt hij aan te geven dat de hij niet met zijn modrechten kan omgaan). Een dergelijke reactie kan de directe aanleiding zijn van een flamewar wat niet alleen ongepast maar ook ongewenst is.

De persoon waarop is gereageerd kan er ook wat van al is dit dan weer wel een uitschieter want verwijzen naar de modfaq maar in een post wel klagen over de moderatie...
dakka in 'nieuws: 'Windows 8 komt in oktober op de markt''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Die komt niet in aanmerking voor een -2 imo, -2's worden enkel in extreme gevallen toegepast door een power mod, de -1 waar deze op staat lijkt me dan gewoon een goede score zeker aangezien ik niet direct een flame war zie staan of gestart zie worden maar goed ik ga uiteindelijk ook weer niet over de beslissing ;)

[ Voor 30% gewijzigd door pino85 op 21-03-2012 11:26 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01 20:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
pino85 omschrijft het goed, ik zie ook geen reden voor een -2. De -1 waar beide reacties nu op staan is prima. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 21-03-2012 11:28 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Wel grappig die post, want volgens mij bedoelt de eerdere user het als 'ja, ik bedoel overstappen' en niet als 'je bedoelt' :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Dat klopt, dat deed hij ook. Maar goed, -1 is voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Done. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
bazs2000 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:17:
Dat klopt, dat deed hij ook. Maar goed, -1 is voldoende?
Imho wel

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-08-2024
Misschien verwoordt ik het wat sterk, maar dit is toch geen -1? vgroenewold in 'nieuws: Consumentenwaakhond VS: behuizing nieuwe iPad kan 46°C worden'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Je hebt je post ge-edit zie ik, en zaken als zaniken kan je er sowieso beter uit laten de volgende keer, je kan het ook met andere woorden zeggen dat je het vreemd vind dat mensen over de warmte vallen.
Dat soort taal word namelijk doorgaans niet gewaardeerd, dit kom ik vaker bij jou posts tegen maar ga er in het vervolg echt wat beter op letten want het haalt je posts gewoon onderuit( wat zonde is) terwijl je vaak wel een punt hebt, ik heb er even over gedacht en pas de mod toch aan naar een nulletje.

[ Voor 59% gewijzigd door pino85 op 21-03-2012 14:51 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Niet online
Persoonlijk vind ik het wel een -1, met name door de manier waarop je een en ander hebt verwoordt. Ook je edit maakt niet dat ik het hoger waardeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Volgens mij heb ik die reactie ook een -1 gegeven.

Wikipedia: Brandwond

Je kan eraan voorbij gaan door het onzin te noemen maar dan is het wel handig om met argumenten te komen want de temperatuur van de iPad3 zit boven de drempelwaarde. Mijn oude laptop + overclock kan ik echt niet op schoot houden terwijl ik een zwaar spel speel. De temperatuur loopt dan op naar 44,5 graden en dat wordt na een tijdje zelfs pijnlijk terwijl ik een spijkerbroek aan heb.

Die tablet wordt zelfs 46 graden, nog warmer en dan kom jij om de hoek en zegt dat het onzin is. Wellicht minder sterke bewoordingen gebruiken maar dan nog zou het op een 0 uitgekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Wel wat pittig verwoord, maar m.i. niet echt ongewenst :) * Herman geeft 0

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Dat ik wellicht een foute aanname doe is geen -1 waard vind ik, bovendien gaat het allemaal over geleidbaarheid, als ik iets vastpak van 46 graden, dan is mijn huid dit niet meteen. Anyway, ik vind het eerder dan een 0.

Verder is het lastig om de temp door zo'n camera gemeten, als absoluut te beschouwen. Alleen relatief met de iPad 2 kan je er wat van zeggen (dacht ik), om die 46 graden te kunnen aangeven heb je een controle nodig.

[ Voor 33% gewijzigd door vgroenewold op 21-03-2012 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand deze reactie even op een goede score zetten? Staat nu op -1 wat volkomen nonsens is.
Anoniem: 16328 in 'nieuws: Consumentenwaakhond VS: behuizing nieuwe iPad kan 46°C worden'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
pino85 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:14:
Dat soort taal word namelijk doorgaans niet gewaardeerd, dit kom ik vaker bij jou posts tegen
Really? Volgens mij ben ik in het algemeen een hele rustige poster, juist omdat ik mij stoor aan dat soort taal (en wat dus deze keer terecht een 0 is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is weer een malloot met +2 aan het strooien:
nieuws: 'Windows 8 komt in oktober op de markt'

Vanaf het einde en dan naar boven scrollen kom je er vanzelf een paar tegen. Betreffende gebruiker mag van mij worden nagekeken.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 21-03-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Anoniem: 16328 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:16:
Kan iemand deze reactie even op een goede score zetten? Staat nu op -1 wat volkomen nonsens is.
Anoniem: 16328 in 'nieuws: Consumentenwaakhond VS: behuizing nieuwe iPad kan 46°C worden'
Ik heb je een 0 gegeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:24

Shabbaman

Got love?

Pfff... naar aanleiding van Friesland krijgt misschien toch eigen .frl-domein, hoe halen mensen het eigenlijk in hun hoofd om zo'n reactie een +2 te geven? Ik vind het niet onterecht dat ieder land een bevolkingsgroep misbruikt om als komische noot minderwaardig weg te zegen (lees: belgenmoppen), maar discriminatie blijft discriminatie. Ook al heeft"afsteken" niet dezelfde lading als "kopvoddentaks", ik hoop dat jullie ook dergelijke reacties naar beneden modereren.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shabbaman schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:11:
Pfff... naar aanleiding van Friesland krijgt misschien toch eigen .frl-domein, hoe halen mensen het eigenlijk in hun hoofd om zo'n reactie een +2 te geven? Ik vind het niet onterecht dat ieder land een bevolkingsgroep misbruikt om als komische noot minderwaardig weg te zegen (lees: belgenmoppen), maar discriminatie blijft discriminatie. Ook al heeft"afsteken" niet dezelfde lading als "kopvoddentaks", ik hoop dat jullie ook dergelijke reacties naar beneden modereren.
Dit is geen discriminatie en hij heeft het niet eens over afsteken :'). Dus waar maak je je nou druk om? Ik vind dit geen -1 waard een 0 is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Ik wilde net hardcoresmurf in 'nieuws: Friesland krijgt misschien toch eigen .frl-domein' posten. Wat een baal slecht modereerwerk bij elkaar, daar mag wel eens naar gekeken worden. Mensen die 3+ posten zijn duidelijk verkeerd bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:24

Shabbaman

Got love?

Anoniem: 16328 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:26:
[...]

Dit is geen discriminatie en hij heeft het niet eens over afsteken :'). Dus waar maak je je nou druk om? Ik vind dit geen -1 waard een 0 is prima.
Heb je de moeite genomen de rest van de reacties te bekijken?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

hardcoresmurf in 'nieuws: Friesland krijgt misschien toch eigen .frl-domein'

FiPo-gallore!

Nog een paar zetjes nodig voor -1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shabbaman schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:29:
[...]

Heb je de moeite genomen de rest van de reacties te bekijken?
Afgaande op de door jou gelinkte reactie is er geen reden voor mij om aan te nemen dat er verder discriminatoire reacties bij dat artikel staan. Want je linkt toch zeker naar een reactie die jou verhaal in jouw ogen ondersteunt?

Edit: Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn, die onnodige reacties worden standaard -1 gemod. Alleen jouw voorbeeld was nou net geen goed voorbeeld :).

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 21-03-2012 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-04 20:38
RobbieB in 'nieuws: Toshiba hint op komst 7,7"-tablet met amoled-scherm'

Hier weer lekker naar beneden gemod door een Android fanboy.. Ik geef gewoon een duidelijk antwoord op de persoon boven bij die goed onderbouwt is met argumenten...

Het valt mij op dat de laatste tijd het massaal down- of up- moderaten van comments zonder goede reden gebeurt.. Alsof er steeds meer Nu.nl volk hier komt...

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rustig aan, er zijn maar twee punten toegekend ;) Daarnaast is het wel flink offtopic, een post die voornamelijk over Apple gaat bij een stuk over Toshiba.

Dat er andere slechte of offtopic-reacties zijn wil niet zeggen dat dat een vrijbrief is er zelf ook maar te posten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Anoniem: 16328 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:39:
[...]

Afgaande op de door jou gelinkte reactie is er geen reden voor mij om aan te nemen dat er verder discriminatoire reacties bij dat artikel staan. Want je linkt toch zeker naar een reactie die jou verhaal in jouw ogen ondersteunt?

Edit: Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn, die onnodige reacties worden standaard -1 gemod. Alleen jouw voorbeeld was nou net geen goed voorbeeld :).
Die reactie kan wel degelijk aanzetten tot een offtopic/ongewenste discussie, voor mij zijn dat soort opmerkingen overbodig en niet gewenst en is een -1 zeker geen mismodding.
Anoniem: 172410 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 18:13:
Rustig aan, er zijn maar twee punten toegekend ;) Daarnaast is het wel flink offtopic, een post die voornamelijk over Apple gaat bij een stuk over Toshiba.

Dat er andere slechte of offtopic-reacties zijn wil niet zeggen dat dat een vrijbrief is er zelf ook maar te posten :p
Maar hij is wel weer ontopic omdat het ook gewoon over tablets gaat ;)
Het is zo'n reactie die er een beetje tussen in zit, ik denk dat een nulletje en +1 beiden volstaan, een -1 is mismodding.

[ Voor 29% gewijzigd door pino85 op 21-03-2012 18:17 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-04 20:38
Anoniem: 172410 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 18:13:

Ben ik volledig met je eens, maar dan kan zo'n post nog altijd als 'offtopic' toegekend worden. Daar heb ik geen problemen mee. Het probleem is gewoon dat het verschil tussen 'offtopic' en 'ongewenst' te klein is.

Een post kan best 'offtopic' zijn, maar het kan best een goede inhoudelijke post zijn. Echter zijn 2 punten dan soms genoeg om een post 'ongewenst' te maken... Dat is gewoon een rare constructie in het moderator systeem...

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Anoniem: 18507 in 'nieuws: Stichting Brein sommeert Pirate Bay-proxy's omzeiling te staken'
Dit is geen +2 waard. Heb hem +1 gegeven.

Edit: zijn linkjes naar proxy sites niet ongewenst?
TunefulDJ_Mike in 'nieuws: Stichting Brein sommeert Pirate Bay-proxy's omzeiling te staken'

[ Voor 35% gewijzigd door tweaker2010 op 21-03-2012 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Staat op +1 bij mij.

Je wilt stiekem bij Brein gaan werken :+. Tuurlijk zijn proxies niet ongewenst ze bieden je enkel de mogelijkheid om anoniem over het web te surfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Niet dat het me veel boeit, maar hoe is het mogelijk dat ik een 0-irrelevant krijg en iemand die ongelofelijke onzin verkondigt een +1?

Stukfruit in 'nieuws: Nederlander gebruikt Wii en smartphone voor ornithopter'

Zijn laatste reactie bijvoorbeeld ook:
"Iedereen loopt uit het beeld, vervolgens neem je beelden gelaagd op en plaats je alles weer in de video. Het is wel duidelijk dat ze dit proces niet toepassen voor de takeoff."
Poging om uit te leggen hoe de green screen-techniek werkt, wat mij als /gfx-hoer al heel lang meer dan duidelijk is, en compleet voorbijgaand aan het feit dat het juist de bedoeling van die methode is dat je dingen (en dus mensen) in beeld kan laten staan omdat de achtergrond juist dankzij de felle kleur redelijk simpel te vervangen is, waardoor zijn originele opmerking nergens op sloeg.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Als je een warm object zij het een notebook zij het een iPad op/ mede op de mannelijke delen laat rusten heeft dit/ kan dit gevolgen hebben voor het mannelijke zaad
Dat stukje, is dat juist of niet juist?

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pino85 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 23:14:
Volgens mij is een warme broek altijd nadelig voor de productie, of het nu komt omdat er een laptop op ligt of omdat je een strakke onderbroek aanhebt. Die dingen hangen niet voor niets iets buiten het mannelijk lichaam.

Hoezo, probeer je iemand zwanger te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-04 13:21

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Anoniem: 425494 in 'nieuws: Oracle verlaagt opnieuw schadeclaim tegen Google'
Het eerste stuk biedt mogelijk wel nieuwe inzichten, maar daarna wordt het (zoals Magalaan wel vaker doet) een redelijke (lichtelijk alu-hoedjes-) rant. Daarom vind ik +1 een prima waardering, en +2 wat aan de hoge kant, zeker gezien de lengte.

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Niet online
Ghost Dog schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 00:03:
Het eerste stuk biedt mogelijk wel nieuwe inzichten, maar daarna wordt het (zoals Magalaan wel vaker doet) een redelijke (lichtelijk alu-hoedjes-) rant. Daarom vind ik +1 een prima waardering, en +2 wat aan de hoge kant, zeker gezien de lengte.
Mee eens en volgens mij kan je lichtelijk voor alu-hoedjes weglaten. Ik vind een +1 ook genoeg. De +3's zijn volgens gebaseerd op de lengte van zijn reactie en niet op de inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pino85 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 23:14:
[...]

Juist. Een warme object op je zaakje laten rusten is nadelig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ah, ik had daar geen verstand van+1 gegeven

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Anoniem: 16328 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 21:52:
[...]

Staat op +1 bij mij.

Je wilt stiekem bij Brein gaan werken :+. Tuurlijk zijn proxies niet ongewenst ze bieden je enkel de mogelijkheid om anoniem over het web te surfen.
Klopt. Let er echter wel op, er kunnen situaties zijn waarin specifieke links naar partijen waar het gerecht een relevante en beperkende uitspraak over gedaan heeft niet vermeld mogen worden. Is zeldzaam, komt wel voor. Is hier nog niet het geval a propos. Bovendien zou Tweakers in een dergelijke uitspraak een genoemde of betrokken partij zijn, en ik denk niet dat Brein dat niveau van sector op de korrel heeft de komende twee jaar.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

@Virtuozzo: Inderdaad, dat bedoelde ik. Linkjes naar warez mogen ook niet, dus waarom TPB proxy's wel?

Anoniem: 149800 in 'video: Videoreview: De nieuwe iPad'
Deze +3 is een mismod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
In het verleden, dus daar ga ik nog steeds vanuit, zijn directe linkjes naar warez verwijderd, maar als de reactie niet bedoeld is om warez te delen dan kan deze blijven staan. In dit geval zie ik ze nog gewoon als ontopic. Een tijd geleden stond er wat op de 'about' pagina (oid) van TPB en die hebben we ook laten staan.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Oke duidelijk :)

Olaf van der Spek in 'nieuws: Meer details bekend van Nvidia GTX 680-kaarten'
Deze reactie is geen +3 waard, heb hem +1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Valt het jullie ook op dat de iPad review verrassend inhoudelijk wordt besproken? Mag ook eens gezegd worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-03-2017

Xubby

just waddling around ...

Ghost Dog schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 00:03:
+2 gegeven, +1 kan ook wel, denk ik.
De eerste vier alinea's kloppen inhoudelijk wel, volgens mij en voegen wel wat toe. Het stuk "geschiedenis" er onder klopt in grote lijn wel, precies weet ik het niet (meer). Beide delen lijken me weinig met "alu-hoedjes" te maken te hebben. Wel kun je je afvragen of je hier (zo uitgebreid) "geschiedenis les" moet geven. En of je beide delen aan elkaar moet "koppelen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-08-2024
Anoniem: 436748 in 'nieuws: Safari voor iOS bevat lek dat phishing mogelijk maakt' wat is hier in hemelsnaam informatief aan. "+1" reacties worden standaard op -1 gemod toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

PietrKempy schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:26:
Anoniem: 436748 in 'nieuws: Safari voor iOS bevat lek dat phishing mogelijk maakt' wat is hier in hemelsnaam informatief aan. "+1" reacties worden standaard op -1 gemod toch?
Is inderdaad -1 waard. Deze heeft nog wel een paar zetjes nodig, want hij staat nu nog op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-03 00:20

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Het linkje opzich zou je dan weer wel een +2 kunnen geven. De grote hoeveelheid tekst zou je uiteindelijk wel een +1 kunnen geven doordat je die ook te zien krijgt als je de link volgt.

TJ4R in 'video: Videoreview: De nieuwe iPad' dit soort reacties hoort voor mij ook gewoon op 0.

[ Voor 32% gewijzigd door PietrKempy op 22-03-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Xubby schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:52:
[...]

De eerste vier alinea's kloppen inhoudelijk wel, volgens mij en voegen wel wat toe. Het stuk "geschiedenis" er onder klopt in grote lijn wel, precies weet ik het niet (meer). Beide delen lijken me weinig met "alu-hoedjes" te maken te hebben. Wel kun je je afvragen of je hier (zo uitgebreid) "geschiedenis les" moet geven. En of je beide delen aan elkaar moet "koppelen".
+1 gegeven,+2 vind ik iets te.
Deze ook een +1 gegeven
+1 ook van mij er bij!
0 gegeven!

[ Voor 49% gewijzigd door pino85 op 22-03-2012 14:06 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:32

Stoney3K

Flatsehats!

Mag ik er eentje nomineren voor een -2?

Kevinp in 'nieuws: Stichting Brein sommeert Pirate Bay-proxy's omzeiling te staken'

Plus een paar boze mails naar de sukkels die er nog +3 op weten te modden ook...

[ Voor 17% gewijzigd door Stoney3K op 22-03-2012 14:21 ]

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Dan krijg hij wel gelijk, dat mag hij inderdaad niet zeggen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:32

Stoney3K

Flatsehats!

bazs2000 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:21:
Dan krijg hij wel gelijk, dat mag hij inderdaad niet zeggen. :X
Je weet toch, commentaar over censuur op Tweakers.net wordt gewoon strategisch weggecensureerd. :+

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
vgroenewold schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:47:
Valt het jullie ook op dat de iPad review verrassend inhoudelijk wordt besproken? Mag ook eens gezegd worden. :)
De meeste comments bij artikels ook ja, tevens zijn ook de threads op het forum verrassend inhoudelijk dit keer. Ben blij dat te zien. Ja, je hebt het gebruikelijk domme geklets over Apple & Garantie, maar dat is simpel genoeg om toe te spitsen zodat men daar niet in komt te verzanden. Threads lopen goed door.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
kaluro2 in 'nieuws: Guild Wars 2 krijgt microtransacties' Hoe kan je hier in hemelsnaam een -1/0 aan geven. Voor mij is het toch wel duidelijk een +2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

PietrKempy schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:22:
kaluro2 in 'nieuws: Guild Wars 2 krijgt microtransacties' Hoe kan je hier in hemelsnaam een -1/0 aan geven. Voor mij is het toch wel duidelijk een +2
Mee eens, +2 gegeven en daar staat ie nu ook gemiddeld op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

tweaker2010 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:36:
[...]

Mee eens, +2 gegeven en daar staat ie nu ook gemiddeld op :)
Stond weer op een +1, na mijn zetje weer op+2 want dat is deze post inderdaad wel waard!

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xubby schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:52:
[...]

Mensen zijn snel geneigd om lange verhalen ook al zijn het lul/semi-lul verhalen een hogere score te geven dan korte bondige stukjes. +3 bijvoorbeeld zie ik hier totaal niet aan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Douweegbertje in 'nieuws: Safari voor iOS bevat lek dat phishing mogelijk maakt'

Eerste regel een tikje té op de man, de rest is alleen moderatiegezeik (ook nog eens inhoudelijk onjuist, de parent staat niet eens op +2...). Denk dat die eerder op -1 hoort, dan op 0 waar hij nu staat.

Krijgt echt wel +2's en zelfs een +3....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

heeft denk ik nog 1 a 2 zetjes nodig, staat na mijn zetje op -0.5

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-03 00:20
En na mijn boost op -0,6. :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Heb daar weer wat mailtjes voor weg gedaan!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

sfc1971 in 'nieuws: ProRail: overschakeling naar backupsysteem mislukte'
Leuk verhaal, maar geen +3 waard volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
wildhagen schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:10:
Douweegbertje in 'nieuws: Safari voor iOS bevat lek dat phishing mogelijk maakt'

Eerste regel een tikje té op de man, de rest is alleen moderatiegezeik (ook nog eens inhoudelijk onjuist, de parent staat niet eens op +2...). Denk dat die eerder op -1 hoort, dan op 0 waar hij nu staat.

Krijgt echt wel +2's en zelfs een +3....
hoe heb ik daar ooit een 0 aan kunnen geven? zal wel van voor zijn edit geweest zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Geeft niet hoor, we maken allemaal foutjes :)

sfc1971 in 'nieuws: ProRail: overschakeling naar backupsysteem mislukte'

Hoort toch echt op -1, niet op de 0 waar hij nu staat. Termen als 'Rukker', 'Bakellende' zijn ordinaire flames. Niets meer, niets minder. En flames horen op -1, niet op 0.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Na mijn zetje staat hij op -1

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Staat gewoon op +1 ;)

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59

Ik bedoel, ik post best veel zooi die helemaal een 0 verdient, maar als nou een van m'n reacties daar dat niet was was het die wel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

26779

Ewivis in 'nieuws: China neemt koppositie Android- en iOS-activaties over van VS'
een +3 spotlight tussen de mods voor deze post?
Lijkt me zwaar overdreven voor een 0 (irrelevant) post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Lijkt me maximaal een nulletje inderdaad, en alles daar boven is mismodding.
Pino geeft hem een nul

[ Voor 13% gewijzigd door pino85 op 23-03-2012 14:01 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Read in 'nieuws: Facebook claimt merknaam 'book''
Deze krijgt +3 en staat op 0, maar heeft nog wat zetjes nodig naar -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Die +3 is inderdaad ongelofelijk al snap ik alles boven de -1 niet echt, heb hem een -1 gegeven.

[ Voor 25% gewijzigd door pino85 op 24-03-2012 13:44 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Moah, die reactie voegt totaal niets toe, maar ik zie zo niet wat hem ongewenst maakt?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Dirk schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 15:04:
Moah, die reactie voegt totaal niets toe, maar ik zie zo niet wat hem ongewenst maakt?
Dit maakt hem ongewenst: "pffffffffffffffffffffffffffffff". Als hij dat er niet bij had gezet, had ik een 0 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Ok, dat is een uiting van minachting, zoals de hele reactie is, maar ik vind het niet aanvallend of zo, dus ik kan er niet over struikelen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Mja ik denk er in dit geval iets anders over, dit soort reacties waar het onu over gaat kunnen we lijkt me missen als kiespijn?
Dan hoeft het niet per definitie enorm aanvallend oid te zijn( in mijn opinie dan).
Een -1 of een nul zal wellicht beiden kunnen maar bij mij valt de wijzer door naar de -1 ipv de 0.

[ Voor 31% gewijzigd door pino85 op 24-03-2012 15:41 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-03-2017

Xubby

just waddling around ...

Zelf vind ik dat er inmiddels veel te snel en veel te veel reacties naar de -1 gaan.
Pfffffffff = -1??? Na ja, zal aan mij liggen.
Eigenlijk vind ik de mod-scores inmiddels van dermate veel reacties van dusdanig niveau, dat ik nauwelijks nog de reacties lees en schrijf. En als ik ze schrijf, blijft het bij een +1 poging meestal, de laatste tijd.
En ook ICT artikelen lees ik inmiddels veel meer elders: webwereld: pittige artikelen, dat mag ik wel.
Per dag lees ik nog een paar artikelen op T-net, en een paar, meestal korte, reacties.
Dat was het wel. Ik kan inmiddels de "moeite" niet meer opbrengen me zelf te plagen en te ergeren aan de regelmatig grote hoeveelheid reacties die op +2 staat. En de +3 is ook niet meer wat het geweest is.
-1 lees ik inmiddels regelmatig wel, daar vind je de "oneens meningen" tegenwoordig.
Jammer, erg jammer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik vind het wel meevallen, het meeste wat op -1 komt, staat daar volkomen terecht.

Ik vind eerder dat er teveel +2's en zeker +3's worden uitgedeeld, terwijl het op zijn best een +1 is, daar stoor ik me meer aan iig.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Xubby schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 15:53:
Zelf vind ik dat er inmiddels veel te snel en veel te veel reacties naar de -1 gaan.
Pfffffffff = -1??? Na ja, zal aan mij liggen.
Eigenlijk vind ik de mod-scores inmiddels van dermate veel reacties van dusdanig niveau, dat ik nauwelijks nog de reacties lees en schrijf.
Het niveau zal alleen maar verder omlaag gaan als we dat soort reacties met een 0 (of hoger) gaan belonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Een nul is geen beloning. Het verteld dat je de reactie net zo goed niet had kunnen posten, want het is het lezen niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

modelmark in 'nieuws: Overheid Australië boycot Huawei wegens Chinese cyberaanvallen'

"roverheden", "megalomane mensen" en een beschuldiging van omkoping van wetenschappers. Zonder onderbouwing.

Kan niet verder dan een -1 komen wegens trollen... krijgt wel +3.

[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 24-03-2012 17:00 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mae-t.net
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Mijn bericht mae-t.net in 'nieuws: Samsung in thuisland beboet wegens hinderen telecomonderzoek' lijkt me inhoudelijk en qua niveau goed aan te sluiten bij zijn parent en broertje die allebei op 0 staan, dus een -1 ongewenst vind ik wel erg laag.

[ Voor 4% gewijzigd door mae-t.net op 24-03-2012 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Ik heb hem maar even naar de 0 doorgeschoven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Die post staat nu gewoon op een nul ipv -1 ;)

[ Voor 4% gewijzigd door pino85 op 24-03-2012 18:50 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Stáát, dat stond ie niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

haha :+

Op onderstaande post word een +3 en +2 gegeven.
groene henk in 'nieuws: Google voegt telefonie toe aan Hangouts'

+2 lijkt me overdreven:

Robbels in 'video: Videopreview: Darksiders II'

Liefhebber van Tweakers

Pagina: 1 2 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.

Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.