Het kleine-mismoderatietopic deel XXV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:
  • 31.130 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Agreed, -1 it is! Dit is echt bagger, hier lijkt puur op lengte van de post te zijn gemodereerd, zonder ook maar één seconde naar de inhoud te kijken.

En zijn 's'-toets zit ook nog eens vast, alle s-en zijn ss, of zou dat opzettelijk zijn, als extra referentie naar de SS oid?

[ Voor 30% gewijzigd door wildhagen op 02-07-2012 17:56 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-05 13:26

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Zo, volgens mij heb ik de meest kwetsende dingen nu er wel uit. En ik heb direct maar even zijn spelling aangepakt. :P

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022
Waarom mod men altijd omlaag als men het niet eens is...
madmaxnl in 'nieuws: Upgrade naar Windows 8 Pro gaat 40 dollar kosten' Zie de hele reeks die volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Kggkrrttrkstrk!

Error found in troll-syntax. Found invalid "$" in positive comment, shutting down.

VW-Arjan in 'nieuws: Upgrade naar Windows 8 Pro gaat 40 dollar kosten'

Ik heb deze een 0 gegeven. Op zich niet boeiend maar het is voor het eerst dat ik een positieve reactie tegenkom waar M$ in verwerkt is. :) Het kan dus altijd gekker.

Edit:
Het valt mij nu pas op hoe suggestief het icoon van madmax.nl is. :P

[ Voor 8% gewijzigd door bazs2000 op 03-07-2012 09:17 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-05 00:04

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

wildhagen schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:14:
MasQQ in 'nieuws: Britse overheid: isp's moeten communicatie onderscheppen'

Waarom krijgt dit zo massaal +1's, +2's en zelfs +3's? Is gewoon een FiPo, let op tijd reactie en tijd newspost....

[afbeelding]
Na mijn -1 staat hij inmiddels op 0, maar hij heeft nog heel wat zetjes nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Na mijn boost staat deze nog 0,4. Kan er iemand met een heimachine komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:12

mrc4nl

Procrastinatie expert

Anoniem: 20901 in 'nieuws: Upgrade naar Windows 8 Pro gaat 40 dollar kosten'
andere tweaker uitlachen, geen volwassen reactie, krijgt trouwens +3 en +2 moderaties, maar van mij een dikke 0

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

-1 gegeven. Mensen belachelijk maken doe je gewoon niet. Als ik zo tegen een vreemde op straat zou spreken dan moet ik niet raar opkijken als diegene boos wordt. Waarom zou je dan wel op de digitale manier iemand boosmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 28-05 19:18
madmaxnl schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 08:56:
madmaxnl in 'nieuws: Upgrade naar Windows 8 Pro gaat 40 dollar kosten' Zie de hele reeks die volgt.
Voor mij een 0 omdat het totaal ongefundeerd is. Windows 8 is NIET bedoeld alleen voor mensen met Windows tablets. Het is Windows 8 met de Metro interface, die ze willen gaan gebruiken op alle windows apparaten. Als er nou gewoon objectief gepost werd, en niet "het lijkt hierop vind ik, dus is het een feit" niveau, dan was het wat meer geweest.

@bovenstaande ook -1 voor mij. Wat een niveau, en dan 2x +3 5x +2 6x +1? = 13x mismodders, geweldig weer

[ Voor 6% gewijzigd door corset op 03-07-2012 10:13 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

bazs2000 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:03:
-1 gegeven. Mensen belachelijk maken doe je gewoon niet. Als ik zo tegen een vreemde op straat zou spreken dan moet ik niet raar opkijken als diegene boos wordt. Waarom zou je dan wel op de digitale manier iemand boosmaken?
Precies, om dezelfde reden ook een -1 van mij. Die stortvloed aan smileys maakt het er ook niet beter op.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
lanerios schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:03:
[...]

Voor mij een 0 omdat het totaal ongefundeerd is. Windows 8 is NIET bedoeld alleen voor mensen met Windows tablets. Het is Windows 8 met de Metro interface, die ze willen gaan gebruiken op alle windows apparaten. Als er nou gewoon objectief gepost werd, en niet "het lijkt hierop vind ik, dus is het een feit" niveau, dan was het wat meer geweest.

@bovenstaande ook -1 voor mij. Wat een niveau, en dan 2x +3 5x +2 6x +1? = 13x mismodders, geweldig weer
Dat is het hem nu, lekker intelligent weer. Metro interface is juist gemaakt voor tablets. Jezus snappen jullie dat dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

madmaxnl schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:31:
[...]

Dat is het hem nu, lekker intelligent weer. Metro interface is juist gemaakt voor tablets. Jezus snappen jullie dat dan niet?
en daarom is win8 niet geschikt voor pc's? je moet met een beter argument komen.
ik draai zelf win8 op mn laptop, en heb weinig te klagen, en metro werkt goed, ieder zn smaak.
ik nu probeer niet een hele discusie over win 8 te maken hier, is niet de plek ervoor.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ok, bewijs maar, kom met een goede bron (dus geen wiki!) waarin wordt bewezen dat de metro interface puur bedoeld is voor tablets, en toevalligerwijs ook goed werkt op telefoons en tablets.

Ik heb genoeg presentaties van Microsoft bijgewoond over de Lumia, WIndows 8 e.d. En elke melden ze bij die vraag. "Metro is bedoeld als uniform layout voor alle microsoft apparaten" Dus zoals een Android en Apple. Een gebruiker moet snel kunnen wisselen tussen apparaat en geen nieuwe interface moeten leren.

Anyway dit is gewoon off topic aan het worden, en je "Jezus, lekker int weer" etc, laten gewoon zien dat je echt wat beter moet gaan letten op je posts, want als het wat netter en meer in de trant was van "Het lijkt erop dat Metro is bedoeld voor X" dan was het toch wat beter geweest.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-05 13:55
25 keer -1?
gerwim in 'nieuws: EA: we gaan volledig over op online distributie'

Hij heeft gewoon een punt, en in veel gevallen nog gelijk ook. Zelfs al had ie ongelijk dan zou het nooit minder dan een 0 zijn. Ik denk dat dit een beetje een Steam fanboy attack was.

IMO is het gewoon een +1, het is on-topic, heeft een argument en zet er een voorbeeld bij.

[ Voor 11% gewijzigd door Wolfos op 03-07-2012 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

madmaxnl schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:31:
[...]

Het is precies dit soort houding in reacties welke voor -1 zorgt. Normaal communiceren kan toch ook ipv gelijk onbeschoft en / of op de man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Wolfos schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:50:
25 keer -1?
gerwim in 'nieuws: EA: we gaan volledig over op online distributie'

Hij heeft gewoon een punt, en in veel gevallen nog gelijk ook. Zelfs al had ie ongelijk dan zou het nooit minder dan een 0 zijn. Ik denk dat dit een beetje een Steam fanboy attack was.

IMO is het gewoon een +1, het is on-topic, heeft een argument en zet er een voorbeeld bij.
mmmmm, en dit dan
Oh, en in vervolg is het handiger dat je nadenkt voordat je een fipo wil maken.
netjes geformuleerd maar toch wel op de man

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Mee eens mrc4l. Maar toch nog een +1 voor mij. Hij geeft gewoon duidelijk weer waarom digitaal niet goed werkt.

Matiso88 in 'nieuws: Deel Vodafone-klanten kampt al uren met storing - update'

Mod gezeik over een "Ik heb er ook last van" -1 post.

[ Voor 49% gewijzigd door corset op 03-07-2012 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:51
madmaxnl schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 08:56:
madmaxnl in 'nieuws: Upgrade naar Windows 8 Pro gaat 40 dollar kosten'

Deze mag wat mij betreft op -1, alleen al voor de eerste zin. Gewoon normaal communiceren is er niet bij in veel van je posts, vandaar dat ze weggemod zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door JanW op 03-07-2012 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

JanW schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:25:
[...]
madmaxnl in 'nieuws: Upgrade naar Windows 8 Pro gaat 40 dollar kosten'

Deze mag wat mij betreft op -1, alleen al voor de eerste zin. Gewoon normaal communiceren is er niet bij in veel van je posts, vandaar dat ze weggemod zijn.
Eens. En deze reactie gaat ook op -1: madmaxnl in 'nieuws: Upgrade naar Windows 8 Pro gaat 40 dollar kosten'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
*knip*

[ Voor 92% gewijzigd door Kixtart op 04-07-2012 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-05 22:14

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

De fiporeactie Thief in 'nieuws: 'PlayStation 4 al sinds augustus 2010 in ontwikkeling'' bestond eerst uit enkel
/care
waarna de gebruiker hem wijzigde in iets zinvollers, enkel om fipo te krijgen. Dat lijkt me nogal onwenselijk.

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Vervelend maar weinig aan te doen. Uiteindelijk mod je op inhoud en niet wat er stond. Ik heb er zelf trouwens wel een grote hekel aan hoor. Waarom is een fipo zo belangrijk? Sociale status wordt er echt niet beter van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Ik heb hem getrashed, er stond toch niet echt iets onder.

edit:
Blijkbaar waren er nog twee al aan het typen, maar die hebben gewoon pech gehad.

[ Voor 44% gewijzigd door Dirk op 03-07-2012 13:09 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Bor de Wollef schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:51:
[...]

Het is precies dit soort houding in reacties welke voor -1 zorgt. Normaal communiceren kan toch ook ipv gelijk onbeschoft en / of op de man?
Ja ik word gewoon gefrustreerd sorry. Wel weer typisch dat ik wel op mijn houding wordt aangesproken terwijl de autoritaire houding van enkelen hier gewoon geaccepteerd wordt. Iets met hand en boezem. Ik moet gewoon stoppen met discussies hier op Tweakers, het is niet wat het is geweest. Alles moet stevig onderbouwt worden terwijl voor sommige dingen ook wel zelf nagedacht kan worden.

In het echte leven begin je toch ook niet constant te roepen om bronnen en een stevig onderbouwing als het toch wel onder het gezonden boerenverstand geplaatst kan worden?

Het is namelijk algemeen bekent dat Microsoft met Windows 8 vooral op tablets mikt. De hele metro interface is gemaakt voor touchscreen apparaten. Dat het ook wel leuk kan werken met desktops doet weinig af aan het feit dat de metro interface voor touchscreen apparaten is bedoeld. Ja, er zitten ook wat kleine veranderingen in voor de desktop versie. Dit verklaart ook meteen de lage upgrade prijs. Microsoft weet namelijk dat het anders niet interessant is om up te graden. Immers is het aan verbeteringen en functie toenamen miniem te noemen. Als dit niet het geval was, dan had Microsoft vast en zeker wel een hogere prijs gevraagd.

Deze post weerspiegelt mooi het moderatie niveau. 111x-1, ik wist niet dat er zoveel Steam gebruikers waren die er nu pas achter komen dat games in de webshops goedkoper zijn... Als men het er niet mee eens is of er niets van wil weten dan krijg je hier op Tweakers altijd een 0. In sommige gevallen krijg je zelfs een -1 zoals in het voorbeeld. In het voorbeeld heeft de beste man gewoon gelijk, via Steam is MW3 duurder dan via de conventionele webshops en zo nog wel een hoop games. BAM -1 want dat is niet wat we willen geloven/horen...

Het is niet de eerste post waar het moderatie systeem enorm hard faalt. Logisch dat sommige mensen, waaronder ik, enigszins gefrustreerd reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hele lap tekst. Nog steeds geen bewijs van het "Het is bedoeld voor touchscreens" Again: "gezond" verstand = GEEN Bewijs. Of wil je echt de wereld zo makkelijk maken dat nergens meer feiten voor nodig zijn?

Het enige wat je doet is zeuren, zeuren, zeuren over je mods. Maar als ik naar je reacties kijk, zie ik een erg laag niveau. Ik vind terecht dat je omlaag gemod wordt. Natuurlijk mag je gefrustreerd zijn. Maar:

"Precies mijn gedachten, maar ik word tering hard omlaag gemod. Typisch, als iemand het niet met je eens is krijg je standaard een 0 op de rekest."

"Ik ben geen Apple fanboy, ik heb niks van of met Apple... Wel lachen hoe men mij omlaag mod omdat men het niet met mij eens is."

"Kijk naar de features en probeer dan eens na te denken, ja ik weet het is moeilijk. Zie jij je vader, je moeder, je zus, je broer, je vriend, je collega, leraar etc bewust gebruik maken van een van deze features? Ik niet namelijk, het is natuurlijk een mooie vooruitgang maar t.o.v. Windows 7 is het de 40 dollar, die al bijzonder laag is te noemen, niet waard. Zoals ik al zei is Windows 8 echt iets voor tablets. De prijs is niet voor niets zo laag."

Ga nou niet beginnen dat je gefrustreerd was met deze reacties, want dit is gewoon een -1 school voorbeeld lijstje.
Probeer nu eerst een keer op een hoger niveau te reageren, en ga dan pas een keer zeuren over je mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lagefrequentie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-02 12:37
Ik vraag me af waarom mijn reactie naar irrelevant is gemod:
nieuws: 'Blizzard bant Diablo III-spelers om gebruik Linux' - update

Mijn menig is bijna dat het informatief is, maar dit kan ik mis hebben.
Ik haal de onderwerpen naar boven en geef zelfs info over wine zonder een link erin te verwerken zoals sommige doen.

Ik lees de reactie graag!

edit =
lagefrequentie in 'nieuws: 'Blizzard bant Diablo III-spelers om gebruik Linux' - update'

[ Voor 16% gewijzigd door lagefrequentie op 03-07-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik vind het netjes een +1

Ik zou zeggen, gooi er iets van:

"Het zou zo kunnen zijn dat hackers via wine proberen een manier te vinden om de RMAH te veranderen" oid, en het is een +2. Nu is de link (voor mij) nog iets te onduidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 18:10

Creesch

bla bla!

lagefrequentie schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:49:

Ik haal de onderwerpen naar boven en geef zelfs info over wine zonder een link erin te verwerken zoals sommige doen.

Ik lees de reactie graag!
link sowieso even naar je eigen post.
Daarnaast zeg je eigenlijk niet zoveel. Je quote losjes wat over wine zonder er echt op in te gaan (en te laten zien dat je weet wat daar nu eigenlijk staat) en begint over het weren van software waarmee je onrechtmatige dingen zou kunnen doen terwijl wine dit in princiepe niet is.

daarna zeg je het volgende
Het enigste wat ik er over kwijt kan is, probeer niets. speel de game zoals het bedoeld is want anders is de kans groot dat ook jou key gebanned wordt.
Waarmee je eigenlijk ooks niks zegt want mensen die het spel via wine spelen spelen het zoals het bedoeld is alleen op een ander platform. Ze veranderen echter niks aan het spel of de werking ervan.

Je reactie is dus niet echt inzichtelijk en gaat niet ergens op in, misschien geen 0 maar ook maar net een +1 if at all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lagefrequentie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-02 12:37
Niet iedereen met wine is gebanned toch?
+2 zou te ver gaan, maar +1 is zeker op zijn plaats.

Blizzard gaat heel ver in het anti cheat systeem, ik zeg niet dat de mensen gecheat hebben, ik laat ze alleen oppassen voordat ze iets denken te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
lanerios schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:47:
Hele lap tekst. Nog steeds geen bewijs van het "Het is bedoeld voor touchscreens" Again: "gezond" verstand = GEEN Bewijs. Of wil je echt de wereld zo makkelijk maken dat nergens meer feiten voor nodig zijn?
Microsoft says tablets will outsell desktop PCs next year, heeft MS een besturingssysteem dat specifiek op touchscreen apparaten is gericht zoals tablets? Nee, ze hebben alleen Windows 7,5, maar deze is alleen te gebruiken voor smarthphones en zelfs als men er tablets mee zou willen maken dan zou MS dit niet toe staan.

Oplossing voor dit alles is Windows 8 (plus dat ze inspelen op de verwachting dat tablets meer verkocht zullen gaan worden dan desktops pc in 2013), het is niet voor niets dat Windows 8 ook werkt op ARM apparaten, immers hebben bijna alle tablets een ARM SoC. Daarnaast heeft Windows 8 een nieuwe interface (Metro interface) die dusdanig gemaakt is dat hij makkelijk bediend kan worden met een touchscreen. Dat Windows 8 deze Metro interface ook naar desktops brengt doet er niets aan af. Windows 8 gaat hand in hand met touchscreen apparaten, dus niet alleen tablets. Ze willen hiermee dus ook laptops met touchscreen en desktops met touchscreen bereiken. Immers werken deze apparaten niet lekker met Windows 7 omdat Windows 7 hier ook niet voor bedoeld i.t.t. Windows 8 die juist wel gericht is op besturing via touchscreen.

Het is toch evident dat Windows 8 voor touchscreen apparaten is bedoeld en niet voor laptops en desktops die via muis en toetsenbord worden bediend.

[ Voor 3% gewijzigd door madmaxnl op 03-07-2012 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Lijkt me niet thuishoren in dit topic.... het gaat hier over moderaties, niet over Windows 8.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Inderdaad. Om maar even met de deur in/uit/op/naast huis te vallen

firest0rm in 'nieuws: Antec introduceert nieuwe High Current Pro-voeding'

leuke reactie nu, een +1.

Maar de eerste was alleen:

als ik zo kijk naar de kleur dan zeg ik nee dankje geel op zwart en rood mixed niet
300 eurotjes voor een platinum voeding... das wel wat aan de dure kant...

Beetje 0 reactie. waarschijnlijk weer een "lekker hoog in de lijst staan" reactie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:56
lagefrequentie schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:49:

Veel anders aan informatie dan "Wine lets you run Windows software on other operating systems" zie ik niet echt. We zijn hier bovendien een verzameling van tweakers. We gaan mensen ook niet 'informeren' waar een CPU voor dient. Met andere woorden, dat soort informatie is voor dit publiek eigenlijk wat te mager om een echt 'informatief' predikaat te krijgen.

Bovendien haal je er 'real auction houses' bij om je argument kracht bij te zetten dat anti-cheat maatregelen nodig zijn. Op zich niet onjuist, maar eigenlijk al te breed om on-topic te wezen; en al zeker niet informatief.

Krijgt dus gewoon een +1 van mij. Maar, wie weet, wellicht denken de ProMods er anders over. :)

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacket13
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-02 12:42
"Door vgroenewold, dinsdag 3 juli 2012 16:18
"Het verbod op de Galaxy Tab 10.1 heeft voor consumenten echter niet veel gevolgen, de tablet kwam vorige zomer al uit en is inmiddels opgevolgd door de licht gewijzigde Galaxy Tab 10.1N"

Oftewel... :z"

heeft First post in nieuws: Rechter VS houdt verbod op Samsung Galaxy Tab 10.1 in stand

garne deze op on-topic zetten, want deze jongen heeft degelijk gelijk. kleine veranderingen in een product en deze andere benaming geven omzeild een verbod.

de 8 mensen die ongewenst hebben gemod mogen mij part een waarschuwing krijgen, zo werkte het toch?
(tijdje geleden ook een email gekregen dus bij deze het correct tegen modden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Eén woord en een smiley vind ik niet genoeg om een beoordeling van ontopic te krijgen. Tevens vind ik een -1 geen mismod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dit verdient idd geen +1 nee. Een 0 is het absolute maximum en een -1 is, gezien de geringe eigen inbreng (eigenlijk geen enkele inbreng) wat mij betreft ook bepaald niet onverdedigbaar.

NLuna in 'nieuws: Rechter wijst Apples verzoek tot importverbod HTC-smartphones af'

Troll, mag naar -1, maar krijgt bergen +2's en zelfs +3.

[ Voor 39% gewijzigd door wildhagen op 03-07-2012 18:19 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
jacket13 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 18:02:

de 8 mensen die ongewenst hebben gemod mogen mij part een waarschuwing krijgen, zo werkte het toch?
(tijdje geleden ook een email gekregen dus bij deze het correct tegen modden)
Rancune lijkt me een slecht motief om anderen aan te pakken.

En "Oftewel... :z" verdient m.i. niet eens een 0.

Bovendien zegt de Waarschuwing, zichtbaar op iedere pagina, "Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden."

EDIT:

En wat is het niveau in deze draad weer laag, zeg:

nieuws: Brein negeert proxybezoek bij 'succesclaim' over The Pirate Bay

Het lijkt wel alsof iedere draad die gaat over BREIN of RIAA, of aanverwante organisaties, altijd de meest onzinnige reacties aantrekt. :)

[ Voor 25% gewijzigd door albatross op 03-07-2012 19:02 ]

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacket13
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-02 12:42
Zucht, ik heb een domme fout gemaakt , /facepalm. excuses :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

The Jester in 'nieuws: Brein negeert proxybezoek bij 'succesclaim' over The Pirate Bay'
FX16 in 'nieuws: Brein negeert proxybezoek bij 'succesclaim' over The Pirate Bay'

Daar is de troll-link ook weer (2x zelfs), het kon niet uitblijven natuurlijk. De goden verzoeken dit.

Anoniem: 455707 in 'nieuws: Brein negeert proxybezoek bij 'succesclaim' over The Pirate Bay'

6x +3? :?

Maximaal een 0 of een -1 ofzo. Geen +3.

[ Voor 45% gewijzigd door wildhagen op 03-07-2012 19:08 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Idd. Deze 6x +3 lijkt me ook boostmisbruik (of het moeten meerdere users zijn)
Anoniem: 455707 in 'nieuws: Brein negeert proxybezoek bij 'succesclaim' over The Pirate Bay'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Inderdaad maar met de huidige scores ga je die daar niet op krijgen. Dit soort posts tonen het falen van het huidige mod systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mwah, staat nu goed, maar moet nog wel wat extra zetjes hebben voor de zekerheid.

brabbelaar in 'nieuws: Brein negeert proxybezoek bij 'succesclaim' over The Pirate Bay'

En nummer 3 met de troll-link.

Jeroenneman in 'nieuws: Brein negeert proxybezoek bij 'succesclaim' over The Pirate Bay'

Moderatiegezeik (nota bene over andermans reactie) én een flame, dus -1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Bor de Wollef schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:23:
[...]

Inderdaad maar met de huidige scores ga je die daar niet op krijgen. Dit soort posts tonen het falen van het huidige mod systeem.
Sensatie, emoties, meningen en subjectiviteit zorgen daar voor. Een dergelijke post is een sneer richting BREIN en bijna iedereen sympathiseert daarmee met als gevolg dus veel +2 en +3 terwijl het maximaal een +1 is. Het mod systeem is gewoon zo corrupt als maar kan zijn want het gaat ook anders om, iets dat gewoon een +1 welke naar -1 wordt gemod. Ook hier wordt er niet altijd sec naar de inhoud gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
LopendeVogel in 'nieuws: Ziggo begint proef met openstellen hotspots in routers'

Foutieve informatie en op de man spelen met een +2 belonen? Slaat echt nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zo op de man krijgt van mij gewoon -1. Nergens voor nodig om zo met elkaar om te gaan.
Indien informatie niet klopt hoor je dat met een tegenreactie te weerleggen. Daarvoor geldt geen aftrek.

Wat vinden jullie van deze trouwens: wim-nl in 'nieuws: Ziggo begint proef met openstellen hotspots in routers'
Soortgelijk op de man, flamerig. Ik trek er een punt vanaf.

[ Voor 28% gewijzigd door Bor op 03-07-2012 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:36
In dit artikel nieuws: 'Chinese hackers stelen militaire geheimen van Indiase marine' valt een bepaalde user me erg op: hardwareaddict

Hij heeft meerdere ellenlange reacties vol met onzin en fouten neergetypt, maar gelukkig geven niet veel mensen dergelijke reacties +1's. Toppunt is nog wel deze reactie: hardwareaddict in 'nieuws: 'Chinese hackers stelen militaire geheimen van Indiase marine''
'sneaky aziatische mentaliteit' .....brrr. Blijkbaar een aziaten hater haha.
Irritant is het wel, die lappen tekst aan onzin in de thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Dit is gewoon spam, kan hier geen 0 van maken:
Navi in 'nieuws: VMWare neemt DynamicOps over'

"Lijkt een beetje op dit programma, ik zal meteen 2 links en productinformatie posten"

EDIT:
Snap niet waarom deze nou op 0 moet...
Wolfos in 'nieuws: Italiaanse consumentenautoriteit dreigt Apple-winkels te sluiten'

[ Voor 50% gewijzigd door Wolfos op 03-07-2012 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-05 15:44
Omdat het niet compleet waar is, zie hier. Daarnaast, voegt het niets aan de discussie toe en is het totaal geen onderbouwde reactie. Een score van 0 lijkt mij prima op de plaats, volgens de FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Titan_Fox in 'nieuws: Italiaanse consumentenautoriteit dreigt Apple-winkels te sluiten'

Ik vind dit echt geen +1 waard en ook de mensen die dit als +3 hebben gemod vind ik zo zeer slecht. Deze reactie is totaal niet on topic. Ik vind hem ook zeer ver gaan met zijn uitingen.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Duidelijke -1 idd, hoop getroll en geflame. Die +1, +2 en +3 mogen imho onderzocht worden.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:16

RayNbow

Kirika <3

Rutix schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 07:41:
Titan_Fox in 'nieuws: Italiaanse consumentenautoriteit dreigt Apple-winkels te sluiten'

Ik vind dit echt geen +1 waard en ook de mensen die dit als +3 hebben gemod vind ik zo zeer slecht. Deze reactie is totaal niet on topic. Ik vind hem ook zeer ver gaan met zijn uitingen.
Volgens mij is er maar een juiste score voor ad-hominems en dat is -1... :|

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

CoreIT in 'nieuws: Brein negeert proxybezoek bij 'succesclaim' over The Pirate Bay'
Wat vinden jullie van deze reactie? Die lap tekst voegt weinig toe

[ Voor 5% gewijzigd door tweaker2010 op 04-07-2012 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
In vind het zelf maar offtopic...

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een 0 op zijn best idd, voegt weinig toe, en oogt nogal als vervuiling, zo'n hoop code.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Rutix schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 07:41:

De enige juiste score is -1 maar er is nog wat hulp nodig om hem daar ook op te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
TItan_fox zie ik wel vaker langs komen met dat niveau. Echt dood irritant aan het worden. Al moet ik wel zeggen dat zowel de apple fanboys als de apple haters gewoon moeten stoppen met zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
lanerios schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 09:34:
TItan_fox zie ik wel vaker langs komen met dat niveau. Echt dood irritant aan het worden. Al moet ik wel zeggen dat zowel de apple fanboys als de apple haters gewoon moeten stoppen met zeiken.
Volgens mij heeft die ook vriendjes. Want bijvoorbeeld: Titan_Fox in 'nieuws: Italiaanse consumentenautoriteit dreigt Apple-winkels te sluiten' heeft weer gewoon +2's en +3's gekregen. Er zijn zelfs mensen die zelfs zeggen dat hij gelijk heeft en hem weer omhoog hebben gemod. Brodo in 'nieuws: Italiaanse consumentenautoriteit dreigt Apple-winkels te sluiten' en Brodo in 'nieuws: Italiaanse consumentenautoriteit dreigt Apple-winkels te sluiten'

Edit: Ahh ik zie dat de reacties verwijderd zijn ;). Netjes!

[ Voor 3% gewijzigd door Rutix op 04-07-2012 12:49 ]

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Rutix schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:09:
[...]

Volgens mij heeft die ook vriendjes. Want bijvoorbeeld: Titan_Fox in 'nieuws: Italiaanse consumentenautoriteit dreigt Apple-winkels te sluiten' heeft weer gewoon +2's en +3's gekregen. Er zijn zelfs mensen die zelfs zeggen dat hij gelijk heeft en hem weer omhoog hebben gemod. Brodo in 'nieuws: Italiaanse consumentenautoriteit dreigt Apple-winkels te sluiten' en Brodo in 'nieuws: Italiaanse consumentenautoriteit dreigt Apple-winkels te sluiten'

Edit: Ahh ik zie dat de reacties verwijderd zijn ;). Netjes!
Nu alleen die van revivespirit nog.

@tweaker: gewoon een 0 voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Daffie in 'nieuws: Europees Parlement stemt tegen ACTA'

0 of -1? Iig zeker geen +1. Hoort namelijk niet op de FP, maar in dit forum.

[ Voor 12% gewijzigd door wildhagen op 04-07-2012 13:56 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:33

botoo

💀 too old to die young

wildhagen schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:55:
0 of -1? Iig zeker geen +1. Hoort namelijk niet op de FP, maar in dit forum.
Wmb is +1 nog steeds verdedigbaar. Het OT gedeelte is geen moderatiegezeur maar meer een stukje informatie naar een andere user toe en dat zou ik als zodanig niet lager modden dan 0 OT. De eerste alinea is wel inhoudelijk waardoor ik bij elkaar toch een +1 doe.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
+1 net aan.

Trouwens, Getback die een on topic reactie heeft? dat is nieuw :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Tielenaar in 'nieuws: Europees Parlement stemt tegen ACTA'

Die laatste 2 regels zijn zodanig op de man dat ik echt niet verder dan een -1 kom.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
zeer makkelijke -1. Trouwens, al die anti getback reacties zijn direct op de man gespeeld. Erg zielig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Tsja, dat soort naam-modden is helaas doodnormaal tegenwoordig. He, da's een post van Pietje, ik kan Pietje niet uitstaan, dus hoppakee, -1 erop!

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep, erg jammer. Ik bedoel, Getback is on topic, en netjes. Dus gewoon een +1. Kijk, ik ben zeer tegen zijn mening, omdat hij het hele pro brein in het extreme trekt. Maar je moet wel objectief blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Laatst online: 13:09

Cyphax

Moderator LNX
lanerios schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 15:57:
zeer makkelijke -1. Trouwens, al die anti getback reacties zijn direct op de man gespeeld. Erg zielig
Hoewel ik het met je eens bent heeft getback het er zelf ook naar gemaakt. Kijk maar eens naar zijn postgeschiedenis.
Maar again, dat maakt flamen, trollen en ander ongewenst gedrag niet goed.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

lanerios schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:08:
Ik bedoel, Getback is on topic, en netjes.
Ook voor het eerst, omdat het nu toevallig goed uitkomt. Maar inderdaad, deze van mij hoort gewoon op -1. Maar waarom deze op 0 wordt beoordeeld is me eerlijk gezegd een raadsel. Ik stel toch een valide vraag?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Als je eerlijk bent meld je er ook even bij dat er moderatiegezeur stond voor je laatste edit.... en daar heb je dan meteen je verklaring voor de 0 ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
.oisyn schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:12:
[...]

Ook voor het eerst, omdat het nu toevallig goed uitkomt. Maar inderdaad, deze van mij hoort gewoon op -1. Maar waarom deze op 0 wordt beoordeeld is me eerlijk gezegd een raadsel. Ik stel toch een valide vraag?
En dat bedoel ik dus. Daar moet je niet naar kijken! hij post NU in DIT bericht on topic, daar moet je dat bericht dus ook naar modden. Zo simpel is het. En die laatste is een 0 ja, omdat je een nutteloze persoonlijke mening discussie begint die erg off topic aan het worden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hoezo een nutteloze persoonlijke mening discussie? Het is een feit dat elke politieke voorstander van ACTA de tegenstanders maanden zich niet druk te maken, omdat de wetten uit ACTA toch al effectief zijn geïmplementeerd. En dus vraag ík me af waarom GetBack dan denkt dat het een vuist is tegen piraterij. Maar dat is dus geen valide vraag?

En even voor de goede orde, GetBack heeft van mij gewoon een 1 gehad hoor :). Ik geef hoogstens aan dat ik wel snap dat hij een -1 krijgt. 't Is misschien niet helemaal correct, maar weldegelijk verklaarbaar. Als je in 1 artikel duidelijk loopt te trollen, dan ligt het voor de hand dat dat in een ander artikel ook gebeurt als de opmerking in kwestie over hetzelfde onderwerp gaat (ookal komt het die tweede keer dan wél overeen met het artikel).

En ik ben er niet vies van om dergelijk gedrag gewoon te exposen voor de rest, ookal hoort een dergelijke reactie op -1.
wildhagen schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:17:
Als je eerlijk bent meld je er ook even bij dat er moderatiegezeur stond voor je laatste edit.... en daar heb je dan meteen je verklaring voor de 0 ;)
Kip-en-ei redenatie. Die opmerking stond er omdat ik al een 0 heb gekregen, en is dus op zich geen verklaring waarom het een 0 was (hoogstens waarom het een 0 bleef). Maar ten tijde van de opmerking had ik dus al 11x 0 tegenover 2x +1.

[ Voor 88% gewijzigd door .oisyn op 04-07-2012 16:47 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrlammers
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-02-2023
Graag zou ik willen dat jullie even naar deze post kijken:
mrlammers in 'nieuws: Teeven wil thuiskopieheffing mogelijk gaan uitbreiden'

Er wordt behoorlijk 'ongewenst' gemod, terwijl dit gewoon een reactie is op bovenstaand en on-topic is naar mijn idee.
Graag zou ik zien dat mijn reactie in het groen terecht komt.

[ Voor 4% gewijzigd door mrlammers op 04-07-2012 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
mrlammers schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 18:06:
Graag zou ik willen dat jullie even naar deze post kijken:
mrlammers in 'nieuws: Teeven wil thuiskopieheffing mogelijk gaan uitbreiden'

Er wordt behoorlijk 'ongewenst' gemod, terwijl dit gewoon een reactie is op bovenstaand en on-topic is naar mijn idee.
Graag zou ik zien dat mijn reactie in het groen terecht komt.
"Geld dat zij int, of boetes die worden opgelegd mede door BREIN, komen niet bij rechthebbenden terecht."

Zonder bronvermelding of onderbouwing is het m.i. weinig meer dan een loze (stemmingmakerige) kreet.

Voorts kom ik ook allerlei cliches weer terug, zoals de heksenjacht, het verouderde verkoop-model van de industrie; plus een hele 'verhandeling' waarom je vindt dat BREIN maar eens aangepakt moet worden.

Ik hou het zelf, als je het niet erg vindt, gewoon op een 0. 'Ongewenst' lijkt me daarentegen weer behoorlijk overtrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
S_Chief in 'nieuws: Sony: 'Gaikai is niet alleen voor gaming''

Ik snap dat het geen on-topic bericht is, maar om dit nou een -1 te gaan geven? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
SChief schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:17:
S_Chief in 'nieuws: Sony: 'Gaikai is niet alleen voor gaming''

Ik snap dat het geen on-topic bericht is, maar om dit nou een -1 te gaan geven? :?
Niet een -1 waardig, nee. Gewoon een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die mag idd wel door het rioolputje gespoeld worden ja. Vergelijkingen met het 3e Rijk.... tijd voor een dwangbuis en een paar geschiedenislessen over wat het 3e Rijk was....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Ik zag hem net ook en verbaasde mij over het feit dat hij het voor elkaar heeft gekregen om een Godwin te plaatsen.

* bazs2000 slaps Homer J.Simpson with a large trout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
himlims_ in 'nieuws: 'Hacker stoorde tv-beelden op Eutelsat tijdens EK-finale''

Het is wel een favoriete methode om een hoge moderatie te krijgen op de FP: zet er een hoop linkjes in naar random dingen en je wordt automatisch omhooggemod lijkt het wel, ook al voegen ze niks toe.

Maar in dit geval is het daarnaast ook gewoon voor 50% onzin wat er staat. (Inclusief de link naar aluhoedjes site). Er staan nogal wat dubieuze dingen in, ik denk bijvoorbeeld dat hij helemaal niet weet wat hij zelf bedoelt met hoeksnelheid, al helemaal gezien hij het daarna nog over een 'eindfrequentie' heeft, geen idee wat hij ermee bedoelt, maar hoeksnelheid is gewoon 2pi keer de frequentie.

En wat gewoon pure onzin is, is om te beginnen dat als je een verbinding wilt storen je zo dicht mogelijk bij de bron wilt zitten, fout je wilt zo dicht mogelijk bij de ontvanger zitten. En al helemaal dat met de juiste frequentie je resonantie zou kunnen krijgen waardoor het signaal wordt opgeheven? Misschien bedoelt hij destructieve interferentie, wat niet alleen helemaal niks met resonantie te maken heeft, maar wat ook bijzonder onwaarschijnlijk is dat het je zou lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
furby-killer schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 23:41:
himlims_ in 'nieuws: 'Hacker stoorde tv-beelden op Eutelsat tijdens EK-finale''

Het is wel een favoriete methode om een hoge moderatie te krijgen op de FP: zet er een hoop linkjes in naar random dingen en je wordt automatisch omhooggemod lijkt het wel, ook al voegen ze niks toe.

Maar in dit geval is het daarnaast ook gewoon voor 50% onzin wat er staat. (Inclusief de link naar aluhoedjes site). Er staan nogal wat dubieuze dingen in, ik denk bijvoorbeeld dat hij helemaal niet weet wat hij zelf bedoelt met hoeksnelheid, al helemaal gezien hij het daarna nog over een 'eindfrequentie' heeft, geen idee wat hij ermee bedoelt, maar hoeksnelheid is gewoon 2pi keer de frequentie.

En wat gewoon pure onzin is, is om te beginnen dat als je een verbinding wilt storen je zo dicht mogelijk bij de bron wilt zitten, fout je wilt zo dicht mogelijk bij de ontvanger zitten. En al helemaal dat met de juiste frequentie je resonantie zou kunnen krijgen waardoor het signaal wordt opgeheven? Misschien bedoelt hij destructieve interferentie, wat niet alleen helemaal niks met resonantie te maken heeft, maar wat ook bijzonder onwaarschijnlijk is dat het je zou lukken.
Met zo veel foute informatie erin mag die post m.i. zelfs 'Irrelevant' genoemd worden. Heb em dus een 0 gegeven (wellicht een beetje hard, maar hij mocht wel een duwtje krijgen met al die +2's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Lijkt me gewoon nulletje:
Ewald ! in 'nieuws: 'Hacker stoorde tv-beelden op Eutelsat tijdens EK-finale''

Ja, hij heeft het mis, en flink ook, maar foutieve comments blijven nog steeds 0.

En deze grap mag imo ook wel op 0:
_Pussycat_ in 'nieuws: 'Hacker stoorde tv-beelden op Eutelsat tijdens EK-finale''

[ Voor 27% gewijzigd door Wolfos op 05-07-2012 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Jup, dat zijn allemaal nullen wat mij betreft. Foutief, maar niet ongewenst.
En impliciet op de man spelen met zo'n grap kan ik ook niet waarderen...

[ Voor 35% gewijzigd door Dirk op 05-07-2012 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10 feet high
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-10-2024
Crowdsourcing in 'nieuws: Europees Parlement stemt tegen ACTA'

alsjeblieft bericht/link aanpassen of verwijderen. Is spam naar de website van een of andere amerikaanse internetprovider / emailservicedienst. Heeft compleet niks met het onderwerp te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Wees gewaarschuwd, er is werk aan de winkel want er is weer een Apple+Patent-draadje op de FP.

nieuws: Taiwanese overheid waarschuwt ultrabook-makers voor Apple-patent

Niet -1 waardig maar ik heb er al wel 6 te pakken. Zullen er wel meer worden want stel je voor dat je inhoudelijk op een vorm reageert. Maar goed, ik laat mij hierdoor niet gekmaken alleen weet ik wel dat ik aan het eind van de dag weinig boosts over heb aangezien dit een draadje gaat zijn met veel scheve moderaties. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bazs2000 in 'nieuws: Taiwanese overheid waarschuwt ultrabook-makers voor Apple-patent'

vind ik wel een +2 waard imo, snap niet waarom deze een 0 krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Een +2 lijkt me wat overdreven. Ik heb hem +1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Waarom een +2 overdreven? Ik zie in dit topic mindere berichten een +2 krijgen, dus zou dat een beetje raar vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Mwoah, een +1 vind ik zelf ook genoeg hoor. Maar die 6x -1 (boost?) is weer zo'n typische moderatie van iemand die het niet eens is met wat er staat. Zo zijn er meer moderaties bij hele goede reacties.

simplicidad in 'nieuws: Taiwanese overheid waarschuwt ultrabook-makers voor Apple-patent'

Dat is in mijn ogen wel een +2 waard. Stond deze ook op totdat een of meerderen een -1 hebben uitgedeeld. Volgens mij is dit het werk van één persoon maar dat kan ik niet zien. Het merendeel schat de reactie wel goed in moet ik zeggen al is een +1 wel karig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

knakworst in 'nieuws: WSJ: Apple gaat iPad Mini vanaf september produceren'

Volgens mij niet echt 8x (!) +3 waard, eerder -1 wegens trolling. Voor het weer verder uit de hand loopt.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274613

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Je had het subtieler kunnen verwoorden, maar een -1 vind ik het inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Een nul lijkt mij prima voor die post. Het is inderdaad niet echt subtiel gebracht en voor anderen niet echt interessant maar ongewenst kan ik er in de huidige vorm niet van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter

☻/
/▌
/ \

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.

Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.