Hele lap tekst. Nog steeds geen bewijs van het "Het is bedoeld voor touchscreens" Again: "gezond" verstand = GEEN Bewijs. Of wil je echt de wereld zo makkelijk maken dat nergens meer feiten voor nodig zijn?
Het enige wat je doet is zeuren, zeuren, zeuren over je mods. Maar als ik naar je reacties kijk, zie ik een erg laag niveau. Ik vind terecht dat je omlaag gemod wordt. Natuurlijk mag je gefrustreerd zijn. Maar:
"Precies mijn gedachten, maar ik word tering hard omlaag gemod. Typisch, als iemand het niet met je eens is krijg je standaard een 0 op de rekest."
"Ik ben geen Apple fanboy, ik heb niks van of met Apple... Wel lachen hoe men mij omlaag mod omdat men het niet met mij eens is."
"Kijk naar de features en probeer dan eens na te denken, ja ik weet het is moeilijk. Zie jij je vader, je moeder, je zus, je broer, je vriend, je collega, leraar etc bewust gebruik maken van een van deze features? Ik niet namelijk, het is natuurlijk een mooie vooruitgang maar t.o.v. Windows 7 is het de 40 dollar, die al bijzonder laag is te noemen, niet waard. Zoals ik al zei is Windows 8 echt iets voor tablets. De prijs is niet voor niets zo laag."
Ga nou niet beginnen dat je gefrustreerd was met deze reacties, want dit is gewoon een -1 school voorbeeld lijstje.
Probeer nu eerst een keer op een hoger niveau te reageren, en ga dan pas een keer zeuren over je mods.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."