Het kleine-mismoderatietopic deel XXV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:
  • 30.988 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-03 12:40

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Anoniem: 279033 in 'nieuws: Brein dreigt Pirate Bay-proxies strafrechtelijk aan te pakken'
Hier wordt weer flink gemeningmod, net als in de rest van dat topic trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 452752
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
452752 in 'nieuws: Hands-on: Googles sociale mediastreamer Nexus Q'

Heb ik toevallig Harley rijders op de tenen getrapt? De Nexus Q is zo enorm duur omdat hij in Amerika gemaakt is, het lijkt mij niet meer normaal dat ik mij afvraag of je dat ook aan de productkwaliteit kunt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

452752 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:48:
452752 in 'nieuws: Hands-on: Googles sociale mediastreamer Nexus Q'

Heb ik toevallig Harley rijders op de tenen getrapt? De Nexus Q is zo enorm duur omdat hij in Amerika gemaakt is, het lijkt mij niet meer normaal dat ik mij afvraag of je dat ook aan de productkwaliteit kunt zien.
Je reactie staat gewoon op 0, dat lijkt mij de juiste score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Inderdaad, het betreft een vraag en niets meer dan dat.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 452752
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Is het ongepast om bij een hands-on een vraag te stellen? Ik zou het op prijs stellen als de recensist de reacties doorskimt op vragen en deze waar mogelijk beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 02:07

StrongArmLance

Endless flow

452752 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:54:
Is het ongepast om bij een hands-on een vraag te stellen? Ik zou het op prijs stellen als de recensist de reacties doorskimt op vragen en deze waar mogelijk beantwoord.
In principe is de vraag on-topic...
Maar alleen de vraag is on-topic en de rest is een beetje off, een +1 zou absoluut geen kwaad kunnen, al is 0 ook niet onredelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
wildhagen schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:46:
Jep, en alle posts die ook maar enige nuance proberen te zien worden van óf een -1 óf op zijn best een 0 voorzien.

Het hele modsysteem wordt een steeds groter lachertje op deze manier, als dit allemaal maar getolereerd wordt.
Dat is het al je ziet het gewoon nog niet. Het gaat bij ieder topic er zo aan toe. 1 mening wordt toegestaan de rest wordt gemod. Yay.

[ Voor 10% gewijzigd door Postius op 29-06-2012 12:31 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-05 00:38

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
452752 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:54:
De vraag an sich is geen probleem, maar de manier van stellen wel. Je haalt er allerlei zaken bij die niets met het apparaat te maken hebben, waardoor de hele vraag irrelevant wordt.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 02:07

StrongArmLance

Endless flow

Postius schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:30:
[...]

Dat is het al je ziet het gewoon nog niet. Het gaat bij ieder topic er zo aan toe. 1 mening wordt toegestaan de rest wordt gemod. Yay.
En de oplossing daarvoor is...?
En het topic daarvoor is..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Rigs in 'nieuws: Apple iPhone vijf jaar op de markt'

Zoveel mensen geven deze comment gewoon een +3...
Dat is wel heel erg onterecht -O-

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Ubisoft kondigt The Expendables 2-game aan

Dit wordt naar mijn inzien onterecht de hemel in gemod terwijl het absoluut geen toegevoegde waarde heeft.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

D-Voice in 'nieuws: Apple iPhone vijf jaar op de markt'

"Wat is de nieuwswaarde?"-troll, én moderatiegeziek -> -1, maar krijgt 6x (!) +3....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-05 16:14
corset in 'nieuws: 'Eerste BlackBerry 10-toestel met toetsenbord komt begin 2013''

Oud bericht ik weet het, maar off topic en ongewenst? waarom?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Over +1 of 0 valt nog te discussiëren, maar een -1 is inderdaad te laag. Ik heb hem maar gewoon op +1 gezet.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 17:59

Creesch

bla bla!

nieuws: Vodafone versleutelt wachtwoorden van klanten niet

De eerste reacties zijn niet meer dan "bedrijf x ook!" wellicht +1 maar toch echt niet allemaal +2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazurr
  • Laatst online: 18-09-2020

Hazurr

wannabe

Vinand schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:44:
Rigs in 'nieuws: Apple iPhone vijf jaar op de markt'

Zoveel mensen geven deze comment gewoon een +3...
Dat is wel heel erg onterecht -O-
Klopt het dan niet wat hij zegt?

Apple heeft een grote invloed gekregen in de markt voor mobiele elektronica en dat komt niet tenminste door het uitbrengen van de iPhone, Nou wordt er vaak gezegd dat het niets is dat Samsung, Nokia of Sony-Ericsson ook niet kunnen ontwerpen -misschien is dat ook zo- maar dan verdiend Apple nog wel lof voor het initiatief van het toentertijd gedurfde ontwerp.

Als laatste het feit dat iedereen op zijn comment reageert om hoger in de comments te verschijnen, wie heeft dat domme oudste=bovenaan systeem eigenlijk ontworpen?! zegt toch wel iets over zijn manier om meningen los te maken.

Pessimism is the foundation of survival

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Hazurr schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 18:19:
[...]

De waarheid an sich is geen +3 waard, daarvoor moet een post toch wel wat meer bijdragen.
Apple heeft een grote invloed gekregen in de markt voor mobiele elektronica en dat komt niet tenminste door het uitbrengen van de iPhone, Nou wordt er vaak gezegd dat het niets is dat Samsung, Nokia of Sony-Ericsson ook niet kunnen ontwerpen -misschien is dat ook zo- maar dan verdiend Apple nog wel lof voor het initiatief van het toentertijd gedurfde ontwerp.
Ja, maar die lof voegt maar heel weinig toe aan het artikel, dus de reactie is op zich irrelevant.
Als laatste het feit dat iedereen op zijn comment reageert om hoger in de comments te verschijnen, wie heeft dat domme oudste=bovenaan systeem eigenlijk ontworpen?! zegt toch wel iets over zijn manier om meningen los te maken.
Ja, daarmee komt hij over als een troll, wat de -1's verklaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:27

RayNbow

Kirika <3

Hazurr schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 18:19:
[...]

[...]

Als laatste het feit dat iedereen op zijn comment reageert [...] zegt toch wel iets over zijn manier om meningen los te maken.
Deze twee punten rechtvaardigen geen +3. De reactie bestaat uit een felicitatie en iets wat min of meer al in het artikel gesuggereerd wordt. De reactie heeft dus geen meerwaarde.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Laatst online: 05-05 18:13
n/m

[ Voor 99% gewijzigd door albatross op 30-06-2012 09:32 ]

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Kan ik ergens zien wanneer mn Mod rechten weer aangaan? Ik heb teveel een afwijkende mening gehad en ben ook niet goed bevriend met modjes dus maak altijd erg weinig kans en dus mn mod rechten zijn weg! Zonder bericht want zo vriendelijk zijn ze hier wel, is het voor altijd of niet?

Jaja, verkeerde topic, maar ook zo onnodig een nieuwe te openen.

[ Voor 11% gewijzigd door Postius op 30-06-2012 12:54 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Daar hoef je geen nieuw topic voor te openen, daarvoor hebben we Modstatus klachtenloket

En je geleuter over "vriendjes met modjes" komt best wel trollerig over. Tip: als je in dat topic post, doe het dan op een wat volwassenere en nettere manier dan je hier post, dan maak je meer kans! ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Postius schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 12:53:
Kan ik ergens zien wanneer mn Mod rechten weer aangaan? Ik heb teveel een afwijkende mening gehad en ben ook niet goed bevriend met modjes dus maak altijd erg weinig kans en dus mn mod rechten zijn weg! Zonder bericht want zo vriendelijk zijn ze hier wel, is het voor altijd of niet?

Jaja, verkeerde topic, maar ook zo onnodig een nieuwe te openen.
Vriendjes zijn met de mods heeft er niets mee te maken. Als je verkeerd mod wordt je meestal eerst gewaarschuwd. Blijf je verkeerd modden worden je modrechten uitgeschakeld begeleid door een mail waarom dat zo is. Soms zijn er reacties die duidelijk in het afvalputje horen maar toch massaal +3 gemod krijgen. Dan willen we (de PowerMods, de enigen die modrechten kunnen uitschakelen) wel eens rigoureus te werk gaan en iedereen die daar een +3 aan geeft uitschakelen. Misschien ben jij daar ook onder gevallen.
Klachten hierover kan je kwijt in: Modstatus klachtenloket
Dat topic is daarvoor. Dit topic is alleen om aan te geven dat iets verkeerd is gemod en waarom.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
corset in 'nieuws: PvdA stemt tegen gratis maken technische studies' erm.. 5x ongewenst? heel fijn allemaal. maar "maak het betaalbaarder" wordt voor de rest van de mensen met +1 gemod, en die van mij op aardig wat 0 en -1?

Een 0, netaan ok. maar een -1? Nee

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik vind het gewoon een +1 hoor, is gewoon ontopic.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
lanerios schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 18:16:
corset in 'nieuws: PvdA stemt tegen gratis maken technische studies' erm.. 5x ongewenst? heel fijn allemaal. maar "maak het betaalbaarder" wordt voor de rest van de mensen met +1 gemod, en die van mij op aardig wat 0 en -1?

Een 0, netaan ok. maar een -1? Nee
-1 lijkt me inderdaad wat te veel van het goede. Maar "En sorry, we hebben een tekort aan veels te veel functies, zullen we die allemaal gratis gaan maken?" klinkt toch erg loze-kreterig, en op het randje van trollerig. Gewoon een 0 gegeven.

EDIT: Nou ik toch bezig ben:

bonus in 'nieuws: PvdA stemt tegen gratis maken technische studies'

Vond die zelf een -1. Het komt erg over als een ongefundeerde racistische rant. Bovendien vind ik een commentaar als "In nl willen ze allemaal alleen nog maar rechten studeren lijkt het want daar is het meese te verdienen zonder je handen "vuil" te maken" ronduit trollerig.

[ Voor 24% gewijzigd door albatross op 30-06-2012 18:39 ]

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zie er niks trollerigs in. Misschien wat scherp verwoord, maar meer ook niet.

En met racisme heeft het al helemaal niks te maken verder.

Het is wel offtopic, en dus 0. Een -1 is imho zwáár overdreven.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-05 15:07
Iemand loopt hier zwaar misbruik te maken van zijn modrechten door op alles -1 te voten:
nieuws: Frankrijk neemt afscheid van Minitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wolfos schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 20:58:
Iemand loopt hier zwaar misbruik te maken van zijn modrechten door op alles -1 te voten:
nieuws: Frankrijk neemt afscheid van Minitel
Kun je een paar voorbeelden posten? Ik heb geen zin om >60 reacties door te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Daar waren alledrie de gevallen andere mods voor verantwoordelijk, maar 1 was er inderdaad wel heel scheutig met zijn -1's, dus die heb ik maar gemaild. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bij de 2e reactie stond eerst alleen de eerste zin en bij die laatste zie ik geen -1. Ze staan nu goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
albatross schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 18:28:
[...]

-1 lijkt me inderdaad wat te veel van het goede. Maar "En sorry, we hebben een tekort aan veels te veel functies, zullen we die allemaal gratis gaan maken?" klinkt toch erg loze-kreterig, en op het randje van trollerig. Gewoon een 0 gegeven.

EDIT: Nou ik toch bezig ben:

bonus in 'nieuws: PvdA stemt tegen gratis maken technische studies'

Vond die zelf een -1. Het komt erg over als een ongefundeerde racistische rant. Bovendien vind ik een commentaar als "In nl willen ze allemaal alleen nog maar rechten studeren lijkt het want daar is het meese te verdienen zonder je handen "vuil" te maken" ronduit trollerig.
Op zich mee eens. Maar een mening geven is dus trollerig? Het is gewoon zo. Als je dit doet, gaan technische studies meer mensen trekken, minder mensen gaan betaalde studies doen, dus daar komt een functie tekort. Zo simpel is het. Niks trollerigs aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Klopt, gewoon een 0

crazyx in 'nieuws: Linux-servers crashen door 'schrikkelsecondebug''

6x +3, really??? Ik kom écht niet verder dan een krappe 0 hoor.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik zeg ook niet dat een 0 niet goed is.. Maar ik vind de redenering "je geeft een mening dus je trolled" een beetje kansloos. Vooral omdat de rest van dat niveau in dat topic op +1 gemod wordt? Waar zit het verschil?

AGAIN: ik ben NIET tegen de 0. Maar trek dan alle posts gelijk, en niet "hij een +1, hij een +1, hij een 0" Dat komt gewoon erg vreemd over. nogmaals ik ben NIET tegen de 0. Ik wil mn post ook NIET op +1 (hopelijk is het nu duidelijk)

[ Voor 35% gewijzigd door corset op 01-07-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Die crazyx post lijkt meer op een flamebait dan een spotlight vind ik hoor: crazyx in 'nieuws: Linux-servers crashen door 'schrikkelsecondebug''

De reactie erop is ook geen +1 imho.

wouzke in 'nieuws: Linux-servers crashen door 'schrikkelsecondebug''

[ Voor 33% gewijzigd door Bor op 01-07-2012 11:38 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-03 08:36
Bigg Balls in 'nieuws: André Kuipers maakt veilige landing na missie van 193 dagen'

Hij verwijst enkel naar een onderstaand bericht van hem, wat reeds op +3 staat. Een verwijzing naar een ander bericht, zonder iets toe te voegen, mag voor mijn part op 0. Absoluut geen +3 of +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:56

mrc4nl

Procrastinatie expert

Anoniem: 83718 in 'video: Polderpioniers: RIPE NCC'
vreemde moderaties, krijgt+3 voor iets wat imo, niet meer dan +1 is.
Wildfire in 'nieuws: André Kuipers maakt veilige landing na missie van 193 dagen'
meningmodders. heeft trouwens nog wel wat zetjes nodig.

[ Voor 36% gewijzigd door mrc4nl op 01-07-2012 15:09 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
mrc4nl schreef op zondag 01 juli 2012 @ 15:04:
Anoniem: 83718 in 'video: Polderpioniers: RIPE NCC'
vreemde moderaties, krijgt+3 voor iets wat imo, niet meer dan +1 is.
"kan de interviewer ook een microfoon krijgen?"

Lijkt me een typische gevalletje van wat mensen vaak op een forum doen: "+1" zetten bij een post, ten einde aan te geven het idee/voorgestelde te steunen. Zo werkt het hier alleen niet. :) Lijkt er inderdaad op of die +3 modders aan wilden geven zijn idee te steunen.

[ Voor 22% gewijzigd door albatross op 01-07-2012 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

albatross schreef op zondag 01 juli 2012 @ 15:17:
[...]
Lijkt me een typische gevalletje van wat mensen vaak op een forum doen: "+1" zetten bij een post, ten einde aan te geven het idee/voorgestelde te steunen. Zo werkt het hier alleen niet. :) Lijkt er inderdaad op of die +3 modders aan wilden geven zijn idee te steunen.
Klopt, eigenlijk horen dat soort tips meer in GR thuis. Maar als je ziet dat dit soort reacties ook al +1 krijgen:
Ivos in 'video: Polderpioniers: RIPE NCC'

[ Voor 4% gewijzigd door tweaker2010 op 01-07-2012 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
reviews: Nokia Lumia 900: sterven in schoonheid

Mijn ontopic reactie over de review krijgt hier een -2 mod, blijkbaar omdat een paar tweakers een slechte morgen hebben of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Tsja, de helft van de reactie is moderatiegezeur, en dan ook nog eens op een trollerige toon ook. Ik kom echt niet verder dan een -1 hoor.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
  • Laatst online: 01-12-2024
Daisai schreef op maandag 02 juli 2012 @ 08:19:

Mijn ontopic reactie over de review krijgt hier een -2 mod, blijkbaar omdat een paar tweakers een slechte morgen hebben of iets dergelijks.
Als je een -2 moderatie had gekregen dan hadden we hem niet kunnen zien dat is dus sowieso niet het geval.

Daarnaast is je post, fipo of niet, zo off-topic dat het eigenlijk al een -1 is. Jij vind het een redelijke review, fijn dat je dat vind, maar wat hebben andere tweakers daar aan? Ik zie het nut er niet van in waarom iemand dat zou moeten lezen als ze nog willen discussiëren over het toestel en zeker met de opmerking over de moderatie erbij maakt het een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Daisai schreef op maandag 02 juli 2012 @ 08:19:

Je reactie voegt niets toe en dat je daarna nog een zinnetje met moderatiegezeur erbij zet helpt ook al niet.
Ik geef -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Het is een on-topic mening over de review zelf, of het iets toevoegd of niet maakt niet uit.
Maar ik ga hier niet een discussie houden over mijn reactie, ik vraag alleen of mijn reactie naar een ontopic of -1 gezet kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nee, hij kan niet naar -1 gezet worden, daar staat hij al. Dat is het juiste niveau, want ontopic is het niet :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
wildhagen schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:09:
Nee, hij kan niet naar -1 gezet worden, daar staat hij al. Dat is het juiste niveau, want ontopic is het niet :)
Dus wanneer ik vind dat iets niet toevoegd is het niet on-topic en dat staat blijkbaar gelijk aan ongewenst.
Ok dan weet ik dat.

[ Voor 6% gewijzigd door Daisai op 02-07-2012 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Iemand is hier lekker bezig om alles op -1 te zetten... |:(

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Willen er een paar meehelpen in reviews: Nokia Lumia 900: sterven in schoonheid ?
Er is een grappenmaker (of meerdere) die -1's uitdelen. Ik heb daar een paar reacties gezet die zeker niet op -1 horen te staan maar er wel zijn opgezet. Zo zijn er meerdere reacties die +1 verdienen maar nu op -1 staan. :{

Edit:
Kapiteiniglo, you made me look slow. :)

[ Voor 5% gewijzigd door bazs2000 op 02-07-2012 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-05 17:46

watercoolertje

Untertitel

bazs2000 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:16:
Willen er een paar meehelpen in reviews: Nokia Lumia 900: sterven in schoonheid ?
Er is een grappenmaker (of meerdere) die -1's uitdelen. Ik heb daar een paar reacties gezet die zeker niet op -1 horen te staan maar er wel zijn opgezet. Zo zijn er meerdere reacties die +1 verdienen maar nu op -1 staan. :{

Edit:
Kapiteiniglo, you made me look slow. :)
Ah ik merkte het niet alleen op :) Misschien ook die peroson aanpakken!

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

watercoolertje schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:17:
[...]
Ah ik merkte het niet alleen op :) Misschien ook die peroson aanpakken!
Al kan ik een -1 voor jouw reactie wel voorstellen:
"De benchmarks zijn weggelaten omdat die bedroevend slecht zijn zoals we van WP gewend zijn?"
watercoolertje in 'reviews: Nokia Lumia 900: sterven in schoonheid'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Wil er iemand naar die van mij kijken? bazs2000 in 'reviews: Nokia Lumia 900: sterven in schoonheid'
Met 2x een -1 zal deze niet op magische wijze ineens goed komen te staan.

Verder ben ik door de draad aan het wandelen om zo wat moderaties te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

bazs2000 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:28:
Wil er iemand naar die van mij kijken? bazs2000 in 'reviews: Nokia Lumia 900: sterven in schoonheid'
Met 2x een -1 zal deze niet op magische wijze ineens goed komen te staan.

Verder ben ik door de draad aan het wandelen om zo wat moderaties te verbeteren.
Ik heb je +1 gegeven en daar staat ie nu stevig op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dat hele Lumia 900 review commentaar moet gewoon op de schop. 6 berichten over "Hij is 1 gram lichter" "ow dat voel ik aan mn rug" en dat niveau moeten gewoon netjes op -1. De eerste keer is het nog relevant, de 2e keer is het een 0. De 3e keer en verder is het gewoon spam aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Bijna 2 uur later reageren met een off-topic (mbt de comment waarop hij reageert) reactie om bovenaan te staan vind ik zielig.
Nas T in 'reviews: Nokia Lumia 900: sterven in schoonheid'

-1 of 0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Laatst online: 23:32

Cyphax

Moderator LNX
Ik heb eigenlijk niet zo vreselijk veel zin om dat in dit geval nou zo af te straffen. Ik heb de laatste paar reacties van die gebruiker eens bekeken en ik heb dit daarin niet gezien. Dus het lijkt me meer op een incident dan structureel misbruik.
De post zelf is verder ook in orde.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Wolfos schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:32:
Bijna 2 uur later reageren met een off-topic (mbt de comment waarop hij reageert) reactie om bovenaan te staan vind ik zielig.
Nas T in 'reviews: Nokia Lumia 900: sterven in schoonheid'

-1 of 0?
Gewoon een 0. Daar een -1 voor geven is erg kort door de bocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 17:59

Creesch

bla bla!

Creesch in 'nieuws: Video toont features van nieuwe versie Symbian Belle'

Eentje van mijzelf, lijkt mij toch niet offtopic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-05 18:49

PcDealer

HP ftw \o/

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Laatst online: 30-04 17:19

D-rez

dexels

had ik ook al gezien, ben blij dat er een bezem door gehaald is. Mijn post was ook op -1 gemod, maar ik had genoeg vertrouwen in het systeem om het niet te rapporteren (je hebt er altijd wel van die grapjassen tussen zitten).
Ben erg blij dat er van bovenaf ingegrepen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-05 10:32
gridfox in 'nieuws: Gegevens deel Bol.com-klanten waren toegankelijk via sql-injectie'

Lijkt mij ongewenst, maar door een +3 en een +2 staat hij nog op 0

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
poll: 'Ga niet langs Start, u ontvangt geen 200 gulden'

En waarom krijgt deze van mij nou weer 2x -1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
geen idee, gewoon een +1 van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Was 1 persoon die ook op andere plekken wat rare moderaties heeft gedaan. Even een mail verstuurd.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

MasQQ in 'nieuws: Britse overheid: isp's moeten communicatie onderscheppen'

Waarom krijgt dit zo massaal +1's, +2's en zelfs +3's? Is gewoon een FiPo, let op tijd reactie en tijd newspost....

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gkVJggHLkOEVi7j7UvOUcTZc/full.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:55

botoo

💀 too old to die young

wildhagen schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:14:
Waarom krijgt dit zo massaal +1's, +2's en zelfs +3's?
Omdat ongeveer tweederde van de moderaties op die reactie van het niveau 'eensch' / 'like' / 'wil ik ook weten' is, m.a.w. tweederde van de modders heeft geen idee wat modden inhoud of doet gewoon maar wat.

Voordat er een mogelijke edit volgt:
en waarom?
dat is dus het enige wat er staat.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Kennelijk tijd om van ongeveer tweederde de modrechten eens kritisch onder de loep te nemen?

dakka in 'nieuws: Sega kondigt Total War: Rome II aan'

Nog zo één FiPo: binnen enkele seconden na plaatsen van de nieuwspost (zelfde minuut), dus die heeft het overduidelijk niet gelezen. Vervolgens 3 (of meer, maar minstens 3) edits met moderatiegezeik en nog eens een flame ook (laatste edit).

Er hangt weer wat in de lucht zeker.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gewoon een -1. Compleet nutteloze post. En de mismodders moeten echt hard aangepakt worden (geen kritiek op de mensen hier!), gewoon duidelijk signaal afgeven dat dit niet de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Idd. Ook deze krijgt weer +1, +2 en zelfs +3.

En er zijn inmiddels nog eens 2 edits bij gekomen overigens, nu minimaal 5 al.

Rushed in 'nieuws: Sega kondigt Total War: Rome II aan'

Volgende moderatieklager, mag ook op -1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
Anoniem: 399807 in 'nieuws: Britse overheid: isp's moeten communicatie onderscheppen'

Waarom krijjgt zo'n post nou massaal een +3?

Een paar quotes:

"De wessterse democratie is al lang dood. We worden geregeerd door opportunisstische machtsswellustelingen die van hun leven een werk maken om vooral zo veel mogelijk geld te verdienen en macht te verkrijgen door een politieke loopbaan uit te plannen"

[sarcasme]Echt een genuanceerde mening. Zeker een 'highlight'[/sarcasme]

"Om eventueel opstanden te kunnen voorkomen wordt in hoog tempo de neo-facistische surveillance dictatuur ingevoerd."

"De SS heeft WO II wél overleefd en ze werken verder onder de naam inlichtingendienst/overheid/OM"

En zo voort. Zucht. Zo'n post krijgt van mij gewoon een 0; en dan ben ik nog aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:55

botoo

💀 too old to die young

De SS heeft WO II wél overleefd en ze werken verder onder de naam inlichtingendienst/overheid/OM en Hermann Goering's wijsheid bestaat ook nog steeds.
Dat maakt het voor mij een duidelijke trol.

* botoo -1 met boost doet

[ Voor 8% gewijzigd door botoo op 02-07-2012 17:53 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Agreed, -1 it is! Dit is echt bagger, hier lijkt puur op lengte van de post te zijn gemodereerd, zonder ook maar één seconde naar de inhoud te kijken.

En zijn 's'-toets zit ook nog eens vast, alle s-en zijn ss, of zou dat opzettelijk zijn, als extra referentie naar de SS oid?

[ Voor 30% gewijzigd door wildhagen op 02-07-2012 17:56 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Zo, volgens mij heb ik de meest kwetsende dingen nu er wel uit. En ik heb direct maar even zijn spelling aangepakt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Laatst online: 09-08-2022
Waarom mod men altijd omlaag als men het niet eens is...
madmaxnl in 'nieuws: Upgrade naar Windows 8 Pro gaat 40 dollar kosten' Zie de hele reeks die volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Kggkrrttrkstrk!

Error found in troll-syntax. Found invalid "$" in positive comment, shutting down.

VW-Arjan in 'nieuws: Upgrade naar Windows 8 Pro gaat 40 dollar kosten'

Ik heb deze een 0 gegeven. Op zich niet boeiend maar het is voor het eerst dat ik een positieve reactie tegenkom waar M$ in verwerkt is. :) Het kan dus altijd gekker.

Edit:
Het valt mij nu pas op hoe suggestief het icoon van madmax.nl is. :P

[ Voor 8% gewijzigd door bazs2000 op 03-07-2012 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

wildhagen schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:14:
MasQQ in 'nieuws: Britse overheid: isp's moeten communicatie onderscheppen'

Waarom krijgt dit zo massaal +1's, +2's en zelfs +3's? Is gewoon een FiPo, let op tijd reactie en tijd newspost....

[afbeelding]
Na mijn -1 staat hij inmiddels op 0, maar hij heeft nog heel wat zetjes nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Na mijn boost staat deze nog 0,4. Kan er iemand met een heimachine komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Anoniem: 20901 in 'nieuws: Upgrade naar Windows 8 Pro gaat 40 dollar kosten'
andere tweaker uitlachen, geen volwassen reactie, krijgt trouwens +3 en +2 moderaties, maar van mij een dikke 0

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

-1 gegeven. Mensen belachelijk maken doe je gewoon niet. Als ik zo tegen een vreemde op straat zou spreken dan moet ik niet raar opkijken als diegene boos wordt. Waarom zou je dan wel op de digitale manier iemand boosmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
madmaxnl schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 08:56:
madmaxnl in 'nieuws: Upgrade naar Windows 8 Pro gaat 40 dollar kosten' Zie de hele reeks die volgt.
Voor mij een 0 omdat het totaal ongefundeerd is. Windows 8 is NIET bedoeld alleen voor mensen met Windows tablets. Het is Windows 8 met de Metro interface, die ze willen gaan gebruiken op alle windows apparaten. Als er nou gewoon objectief gepost werd, en niet "het lijkt hierop vind ik, dus is het een feit" niveau, dan was het wat meer geweest.

@bovenstaande ook -1 voor mij. Wat een niveau, en dan 2x +3 5x +2 6x +1? = 13x mismodders, geweldig weer

[ Voor 6% gewijzigd door corset op 03-07-2012 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

bazs2000 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:03:
-1 gegeven. Mensen belachelijk maken doe je gewoon niet. Als ik zo tegen een vreemde op straat zou spreken dan moet ik niet raar opkijken als diegene boos wordt. Waarom zou je dan wel op de digitale manier iemand boosmaken?
Precies, om dezelfde reden ook een -1 van mij. Die stortvloed aan smileys maakt het er ook niet beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
lanerios schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:03:
[...]

Voor mij een 0 omdat het totaal ongefundeerd is. Windows 8 is NIET bedoeld alleen voor mensen met Windows tablets. Het is Windows 8 met de Metro interface, die ze willen gaan gebruiken op alle windows apparaten. Als er nou gewoon objectief gepost werd, en niet "het lijkt hierop vind ik, dus is het een feit" niveau, dan was het wat meer geweest.

@bovenstaande ook -1 voor mij. Wat een niveau, en dan 2x +3 5x +2 6x +1? = 13x mismodders, geweldig weer
Dat is het hem nu, lekker intelligent weer. Metro interface is juist gemaakt voor tablets. Jezus snappen jullie dat dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

madmaxnl schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:31:
[...]

Dat is het hem nu, lekker intelligent weer. Metro interface is juist gemaakt voor tablets. Jezus snappen jullie dat dan niet?
en daarom is win8 niet geschikt voor pc's? je moet met een beter argument komen.
ik draai zelf win8 op mn laptop, en heb weinig te klagen, en metro werkt goed, ieder zn smaak.
ik nu probeer niet een hele discusie over win 8 te maken hier, is niet de plek ervoor.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ok, bewijs maar, kom met een goede bron (dus geen wiki!) waarin wordt bewezen dat de metro interface puur bedoeld is voor tablets, en toevalligerwijs ook goed werkt op telefoons en tablets.

Ik heb genoeg presentaties van Microsoft bijgewoond over de Lumia, WIndows 8 e.d. En elke melden ze bij die vraag. "Metro is bedoeld als uniform layout voor alle microsoft apparaten" Dus zoals een Android en Apple. Een gebruiker moet snel kunnen wisselen tussen apparaat en geen nieuwe interface moeten leren.

Anyway dit is gewoon off topic aan het worden, en je "Jezus, lekker int weer" etc, laten gewoon zien dat je echt wat beter moet gaan letten op je posts, want als het wat netter en meer in de trant was van "Het lijkt erop dat Metro is bedoeld voor X" dan was het toch wat beter geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
25 keer -1?
gerwim in 'nieuws: EA: we gaan volledig over op online distributie'

Hij heeft gewoon een punt, en in veel gevallen nog gelijk ook. Zelfs al had ie ongelijk dan zou het nooit minder dan een 0 zijn. Ik denk dat dit een beetje een Steam fanboy attack was.

IMO is het gewoon een +1, het is on-topic, heeft een argument en zet er een voorbeeld bij.

[ Voor 11% gewijzigd door Wolfos op 03-07-2012 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

madmaxnl schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:31:
[...]

Het is precies dit soort houding in reacties welke voor -1 zorgt. Normaal communiceren kan toch ook ipv gelijk onbeschoft en / of op de man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Wolfos schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:50:
25 keer -1?
gerwim in 'nieuws: EA: we gaan volledig over op online distributie'

Hij heeft gewoon een punt, en in veel gevallen nog gelijk ook. Zelfs al had ie ongelijk dan zou het nooit minder dan een 0 zijn. Ik denk dat dit een beetje een Steam fanboy attack was.

IMO is het gewoon een +1, het is on-topic, heeft een argument en zet er een voorbeeld bij.
mmmmm, en dit dan
Oh, en in vervolg is het handiger dat je nadenkt voordat je een fipo wil maken.
netjes geformuleerd maar toch wel op de man

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Mee eens mrc4l. Maar toch nog een +1 voor mij. Hij geeft gewoon duidelijk weer waarom digitaal niet goed werkt.

Matiso88 in 'nieuws: Deel Vodafone-klanten kampt al uren met storing - update'

Mod gezeik over een "Ik heb er ook last van" -1 post.

[ Voor 49% gewijzigd door corset op 03-07-2012 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:35
madmaxnl schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 08:56:
madmaxnl in 'nieuws: Upgrade naar Windows 8 Pro gaat 40 dollar kosten'

Deze mag wat mij betreft op -1, alleen al voor de eerste zin. Gewoon normaal communiceren is er niet bij in veel van je posts, vandaar dat ze weggemod zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door JanW op 03-07-2012 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

JanW schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:25:
[...]
madmaxnl in 'nieuws: Upgrade naar Windows 8 Pro gaat 40 dollar kosten'

Deze mag wat mij betreft op -1, alleen al voor de eerste zin. Gewoon normaal communiceren is er niet bij in veel van je posts, vandaar dat ze weggemod zijn.
Eens. En deze reactie gaat ook op -1: madmaxnl in 'nieuws: Upgrade naar Windows 8 Pro gaat 40 dollar kosten'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
*knip*

[ Voor 92% gewijzigd door Kixtart op 04-07-2012 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-05 22:14

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

De fiporeactie Thief in 'nieuws: 'PlayStation 4 al sinds augustus 2010 in ontwikkeling'' bestond eerst uit enkel
/care
waarna de gebruiker hem wijzigde in iets zinvollers, enkel om fipo te krijgen. Dat lijkt me nogal onwenselijk.

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Vervelend maar weinig aan te doen. Uiteindelijk mod je op inhoud en niet wat er stond. Ik heb er zelf trouwens wel een grote hekel aan hoor. Waarom is een fipo zo belangrijk? Sociale status wordt er echt niet beter van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Ik heb hem getrashed, er stond toch niet echt iets onder.

edit:
Blijkbaar waren er nog twee al aan het typen, maar die hebben gewoon pech gehad.

[ Voor 44% gewijzigd door Dirk op 03-07-2012 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Bor de Wollef schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:51:
[...]

Het is precies dit soort houding in reacties welke voor -1 zorgt. Normaal communiceren kan toch ook ipv gelijk onbeschoft en / of op de man?
Ja ik word gewoon gefrustreerd sorry. Wel weer typisch dat ik wel op mijn houding wordt aangesproken terwijl de autoritaire houding van enkelen hier gewoon geaccepteerd wordt. Iets met hand en boezem. Ik moet gewoon stoppen met discussies hier op Tweakers, het is niet wat het is geweest. Alles moet stevig onderbouwt worden terwijl voor sommige dingen ook wel zelf nagedacht kan worden.

In het echte leven begin je toch ook niet constant te roepen om bronnen en een stevig onderbouwing als het toch wel onder het gezonden boerenverstand geplaatst kan worden?

Het is namelijk algemeen bekent dat Microsoft met Windows 8 vooral op tablets mikt. De hele metro interface is gemaakt voor touchscreen apparaten. Dat het ook wel leuk kan werken met desktops doet weinig af aan het feit dat de metro interface voor touchscreen apparaten is bedoeld. Ja, er zitten ook wat kleine veranderingen in voor de desktop versie. Dit verklaart ook meteen de lage upgrade prijs. Microsoft weet namelijk dat het anders niet interessant is om up te graden. Immers is het aan verbeteringen en functie toenamen miniem te noemen. Als dit niet het geval was, dan had Microsoft vast en zeker wel een hogere prijs gevraagd.

Deze post weerspiegelt mooi het moderatie niveau. 111x-1, ik wist niet dat er zoveel Steam gebruikers waren die er nu pas achter komen dat games in de webshops goedkoper zijn... Als men het er niet mee eens is of er niets van wil weten dan krijg je hier op Tweakers altijd een 0. In sommige gevallen krijg je zelfs een -1 zoals in het voorbeeld. In het voorbeeld heeft de beste man gewoon gelijk, via Steam is MW3 duurder dan via de conventionele webshops en zo nog wel een hoop games. BAM -1 want dat is niet wat we willen geloven/horen...

Het is niet de eerste post waar het moderatie systeem enorm hard faalt. Logisch dat sommige mensen, waaronder ik, enigszins gefrustreerd reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hele lap tekst. Nog steeds geen bewijs van het "Het is bedoeld voor touchscreens" Again: "gezond" verstand = GEEN Bewijs. Of wil je echt de wereld zo makkelijk maken dat nergens meer feiten voor nodig zijn?

Het enige wat je doet is zeuren, zeuren, zeuren over je mods. Maar als ik naar je reacties kijk, zie ik een erg laag niveau. Ik vind terecht dat je omlaag gemod wordt. Natuurlijk mag je gefrustreerd zijn. Maar:

"Precies mijn gedachten, maar ik word tering hard omlaag gemod. Typisch, als iemand het niet met je eens is krijg je standaard een 0 op de rekest."

"Ik ben geen Apple fanboy, ik heb niks van of met Apple... Wel lachen hoe men mij omlaag mod omdat men het niet met mij eens is."

"Kijk naar de features en probeer dan eens na te denken, ja ik weet het is moeilijk. Zie jij je vader, je moeder, je zus, je broer, je vriend, je collega, leraar etc bewust gebruik maken van een van deze features? Ik niet namelijk, het is natuurlijk een mooie vooruitgang maar t.o.v. Windows 7 is het de 40 dollar, die al bijzonder laag is te noemen, niet waard. Zoals ik al zei is Windows 8 echt iets voor tablets. De prijs is niet voor niets zo laag."

Ga nou niet beginnen dat je gefrustreerd was met deze reacties, want dit is gewoon een -1 school voorbeeld lijstje.
Probeer nu eerst een keer op een hoger niveau te reageren, en ga dan pas een keer zeuren over je mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lagefrequentie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-02 12:37
Ik vraag me af waarom mijn reactie naar irrelevant is gemod:
nieuws: 'Blizzard bant Diablo III-spelers om gebruik Linux' - update

Mijn menig is bijna dat het informatief is, maar dit kan ik mis hebben.
Ik haal de onderwerpen naar boven en geef zelfs info over wine zonder een link erin te verwerken zoals sommige doen.

Ik lees de reactie graag!

edit =
lagefrequentie in 'nieuws: 'Blizzard bant Diablo III-spelers om gebruik Linux' - update'

[ Voor 16% gewijzigd door lagefrequentie op 03-07-2012 13:53 ]

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.

Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.