Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
+1 gegeven, tevreden?pino85 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:52:
[...]
Kan iemand mijn post even waarderen?
pino85 in 'nieuws: Nieuwe Nintendo 3DS XL komt eind juli naar Europa'
Anoniem: 364513
Dit is wel een extreem voorbeeld, maar wat moet je eigenlijk precies met conspiracy-theories doen? In dit geval is het natuurlijk totaal belachelijk, maar bij bijvoorbeeld Assange kan je je nog voorstellen en staan er ook wel eens wat aardige argumenten bij zodat het iniedergeval geen totale ongefundeerde bullshit is. Ik ben het er vaak niet zo mee eens, maar omdat je niet op mening moet modereren kan je ze natuurlijk niet allemaal op -1 gooien.wildhagen schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:50:
Anoniem: 441072 in 'nieuws: Iran: poging tot cyberaanval tegen nucleaire faciliteiten ontdekt'
M$ => -1. Daarnaast is het ook nog eens een conspiracy-theory: -1.
Krijgt wel 6x (!) +3....
Long story short: Hoe geloofwaardig moet zo'n theorie zijn om een fatsoenlijke waardering te verdienen? Of helemaal nooit?
Overigens had ik deze reactie puur op basis van de theorie een 0 gegeven, alleen de rest van de inhoud maakt het voor mij een -1.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ongewenst is ie niet, maar "Accuduur? Hoofdstuk 9 overgeslagen?" vind ik te karig voor +1. Ik geef een 0.Regeneration schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 10:32:
MicGlou in 'reviews: Apple MacBook Pro Retina: pixelperfect?' stond op -1, is imho ontopic en gewoon antwoord op de vraag erboven. Lijkt me gewoon een +1?
"Accuduur? Hoofdstuk 9 overgeslagen?" komt redelijk aanvallend over op mij. Hij zegt nog net niet: "leer eens goed lezen" o.i.d.! Als hij dit op een vriendelijke toon had gedaan met wat meer woorden had het ook als hulp gezien kunnen worden. Nu...?
Zeker gezien het feit dat degene op wie hij reageert zelf ook al aangeeft dat ie het in de review ziet staan (en dat is niet na een edit) is het eigenlijk een overbodige reactie geworden!
De +1 vind ik dan weer overdreven hoog gemod.
* TheCapK doet een -1.
[ Voor 7% gewijzigd door TheCapK op 23-06-2012 11:25 ]
reacties als "Jeej eindelijk :)" en "Hopelijk nu wel perfect" ... frankspijker in 'nieuws: Mass Effect 3 Extended Cut verschijnt op 26 juni'
Minor Spoiler? champoo in 'nieuws: Mass Effect 3 Extended Cut verschijnt op 26 juni'
[ Voor 39% gewijzigd door StrongArmLance op 23-06-2012 14:38 ]
Waarom staat deze reactie op +3?
+1tweaker2010 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 15:38:
Ramoncito in 'nieuws: Mass Effect 3 Extended Cut verschijnt op 26 juni'
Omdat één persoon een +3 had gegeventweaker2010 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 15:38:
Ramoncito in 'nieuws: Mass Effect 3 Extended Cut verschijnt op 26 juni'
☻/
/▌
/ \
Hier ben ik het dus niet mee eens. Want er worden bijvoorbeeld geen overdreven vraagtekens gezet en dingen als "leer eens goed lezen" staat er gewoon niet. Waarom kan het niet goed bedoeld zijn? Verder is het geen flame en wordt niet op de man gespeeld o.i.d. 0 kan ik me ook nog goed voorstellen, maar -1 vind ik te ver gaan. Maar goed, dat ik hoe ik er over denk.k1n8fisher schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 11:24:
Kan me de -1 wel voorstellen: de toon is enigszins aanvallend en dat levert al snel een -1 waardering op.
"Accuduur? Hoofdstuk 9 overgeslagen?" komt redelijk aanvallend over op mij. Hij zegt nog net niet: "leer eens goed lezen" o.i.d.! Als hij dit op een vriendelijke toon had gedaan met wat meer woorden had het ook als hulp gezien kunnen worden. Nu...?
Zeker gezien het feit dat degene op wie hij reageert zelf ook al aangeeft dat ie het in de review ziet staan (en dat is niet na een edit) is het eigenlijk een overbodige reactie geworden!
De +1 vind ik dan weer overdreven hoog gemod.
* Regeneration doet een -1.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Waarom krijg ik hier -1 voor? Die edit was ivm een typo
[ Voor 7% gewijzigd door tweaker2010 op 23-06-2012 20:40 ]
0 gegeven. Wacht het even af. Er staat nu nog maar 4x 0 en 2x -1. Zoals prima te zien is her en der, er worden, soms, erg gemakkelijk -1's uitgedeeld. Heb er zelf ook meer dan genoeg ...tweaker2010 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 20:36:
tweaker2010 in 'video: Apple MacBook Pro Retina'
Waarom krijg ik hier -1 voor? Die edit was ivm een typo
Inhoudelijk vind ik het een twijfelachtige mening: ik vraag me af of dit wel zo is.
Los hiervan, je weet toch dat, zodra je Apples met Peren vergelijkt, in het "voordeel" van Apples, dat je altijd wel iemand op de tenen staat?
[ Voor 7% gewijzigd door Xubby op 24-06-2012 12:22 ]
Nee, maar sommige zijn licht overwegende bespottingen van China bv en gewoon erg slecht zonder inhoud
nieuws: China koppelt ruimtecapsule handmatig aan laboratorium-module
Die 19x +3 is idd teveel van het goede. Op zich best informatief, maar het heeft niets met ruimtevaart te maken.Hippocampus schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:04:
Magalaan heeft soms best een goed punt maar is het hier niet totaal off topic ? China en communisme ja, maar ruimtevaarte komt in het hele verhaal niet voor. Als ik dan de score zie geloof ik mijn ogen niet, 19 keer +3.
Deze lijkt me ook geen +2 waard: Wulfklaue in 'nieuws: China koppelt ruimtecapsule handmatig aan laboratorium-module'
Deze reactie er het draadje eronder zijn ook zwaar off-topic. Wat vinden jullie hiervan?
En waarom staan deze engelstalige reacties allemaal op +2?
Anoniem: 464175 in 'nieuws: Studenten TU Delft tonen verbeterde waterstofraceauto'
Anoniem: 464175 in 'nieuws: Studenten TU Delft tonen verbeterde waterstofraceauto'
[ Voor 66% gewijzigd door tweaker2010 op 25-06-2012 09:23 ]
Magalaan's wall off text
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Geen idee, ik vind ze zo minder toevoegen dan een Nederlandse reactie en zo bijzonder zijn ze toch al niet... Een verband tussen de modder en de poster zie ik niet.tweaker2010 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:11:
En waarom staan deze engelstalige reacties allemaal op +2?
Ik heb de poster maar wel even een mailtje gestuurd met het verzoek in het Nederlands te reageren.
Ik vind zo'n stukje ontopic niet compenseren voor de rest. Je moet veel te veel offtopic betoog doorlezen om bij het ontopic stuk te komen.botoo schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:41:
Het merendeel van Magalaan's stortvloed aan tekst is idd offtopic, maar het verhaaltje over de benaming van de ruimtecapsule is wel on-topic. Niet bijster interessant imho(!) en daarom wmb een simpele +1 en zeker geen 43 +3's waard.
Magalaan's wall off text
Het zou kunnen dat het een student is aangezien hij speciaal voor dat topic een account gemaakt heeft.Dirk schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:48:
[...]
Geen idee, ik vind ze zo minder toevoegen dan een Nederlandse reactie en zo bijzonder zijn ze toch al niet... Een verband tussen de modder en de poster zie ik niet.
Ik heb de poster maar wel even een mailtje gestuurd met het verzoek in het Nederlands te reageren.
Umbrah in 'reviews: Asus Transformer Pad Infinity: Android op 1920x1200'
Ik vind het punt wat betreft optimaliseren voor benchmarks namelijk vrij sterk, en de rest ook aardig van twee kanten beschouwend.
En deze?
Metten in 'reviews: Asus Transformer Pad Infinity: Android op 1920x1200'
Wat mij betreft een evt. nieuw inzicht biedende reactie met een belangrijk punt.
Dan een paar (in mijn ogen) lasterlijke aluhoedjes:
computerjunky in 'nieuws: Huidig kabinet tekent ACTA-verdrag niet'
doublehelix in 'nieuws: Huidig kabinet tekent ACTA-verdrag niet'
-1? Of is dat te hard?
[ Voor 53% gewijzigd door Ghost Dog op 25-06-2012 16:09 ]
Zo hé, da's pas wat je noemt een generaliserende troll. Mag wel naar -1 lijkt me zo.... ja hoor, alle Russische kinderen willen crimineel worden
Virussen? Scan ze hier!
Ongewenst is ie niet en +3 lijkt me teveel van het goede (compensatiemod?)
Anoniem: 412649 in 'nieuws: 'GTA III en Vice City komen naar de PlayStation 3''
Dit is ook geen -1.
Checktweaker2010 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 19:23:
tweaker2010 in 'nieuws: 'GTA III en Vice City komen naar de PlayStation 3''
Ongewenst is ie niet en +3 lijkt me teveel van het goede (compensatiemod?)
Anoniem: 412649 in 'nieuws: 'GTA III en Vice City komen naar de PlayStation 3''
Dit is ook geen -1.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Dat is wel een aardige open deur. Ik heb een 0 gegeven.Anoniem: 412649 in 'nieuws: 'GTA III en Vice City komen naar de PlayStation 3''
Dit is ook geen -1.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Het is wel een relevante reply op de parent, dus ik vind het een +1Bor de Wollef schreef op maandag 25 juni 2012 @ 19:49:
[...]
Dat is wel een aardige open deur. Ik heb een 0 gegeven.
en als reactie daar op (0??) peponline in 'nieuws: Microsoft kondigt overname van Yammer aan'
en deze?
ZpAz in 'nieuws: Microsoft kondigt overname van Yammer aan'
en stomme woordgrappen: skillet in 'nieuws: Microsoft kondigt overname van Yammer aan'
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
peponline in 'nieuws: Microsoft kondigt overname van Yammer aan'
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Waarom is dit -1? patmes heeft gewoon een punt, met linux, en hélemaal met een live cd, is het risico op malware gewoon veel minder groot.
Ik begrijp dat sommige mensen zich een beetje op hun teentjes getrapt voelen omdat Windows aan de kant wordt gezet, maar de poster geeft nergens aan dat Linux (of een live cd) in zijn algemeenheid een beter OS is. In deze context is het gewoon veel verstandiger om, inderdaad, geen Windows te gebruiken. M.a.w. voor bankzaken is het verstandig even een live cdtje te gebruiken (of dat handig is is een ander verhaal).
Er is in de post zelf niet zo veel uitleg, maar wat mij betreft heeft patmes een goed punt en is het gewoon ontopic (+1). Zeer zeker niet ongewenst in ieder geval.
[ Voor 6% gewijzigd door Morphix op 26-06-2012 11:34 ]
Gewoon een fipo, als hij zijn bericht iets uitgebreider had gemaakt was het misschien nog een 0 of meer waard, maar dit is gewoon een -1 en zeker geen +3 wat er voor gegeven is.
+3 Spotlight 15
+2 Informatief 5
+1 On-topic 56
0 Off-topic / Irrelevant 16
-1 Ongewenst 38
MxD in 'nieuws: Google gebruikt neuraal netwerk als zelflerend systeem'
En deze kreet kan ook nog wat zetjes gebruiken voordat hij op -1 staat waar hij op hoort te staan.
[ Voor 24% gewijzigd door JanW op 26-06-2012 15:06 ]
idd de reactie daarop is (ondanks extra tekst) niet veel beter en ik betwijfel of deze echt op +1 zou moeten zijn aangezien het niet echt on-topic is imhoJanW schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:27:
C00KW4US in 'nieuws: Google gebruikt neuraal netwerk als zelflerend systeem'
Gewoon een fipo, als hij zijn bericht iets uitgebreider had gemaakt was het misschien nog een 0 of meer waard, maar dit is gewoon een -1 en zeker geen +3 wat er voor gegeven is.
LDVC in 'nieuws: Google gebruikt neuraal netwerk als zelflerend systeem'
Gewoon een 0 voor mij. Een +1 als het wat meer uitleg was geweest, maar niet zo kaal "lol live cd ubuntu lol" niveauMorphix schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:34:
patmes in 'nieuws: Minstens 12.000 Belgen slachtoffer malware onlinebankieren'
Waarom is dit -1? patmes heeft gewoon een punt, met linux, en hélemaal met een live cd, is het risico op malware gewoon veel minder groot.
Ik begrijp dat sommige mensen zich een beetje op hun teentjes getrapt voelen omdat Windows aan de kant wordt gezet, maar de poster geeft nergens aan dat Linux (of een live cd) in zijn algemeenheid een beter OS is. In deze context is het gewoon veel verstandiger om, inderdaad, geen Windows te gebruiken. M.a.w. voor bankzaken is het verstandig even een live cdtje te gebruiken (of dat handig is is een ander verhaal).
Er is in de post zelf niet zo veel uitleg, maar wat mij betreft heeft patmes een goed punt en is het gewoon ontopic (+1). Zeer zeker niet ongewenst in ieder geval.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Mee eens, die eerste reactie is al na 1 min gepost. Beide reacties -1 gegeven.JanW schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:27:
C00KW4US in 'nieuws: Google gebruikt neuraal netwerk als zelflerend systeem'
+3 Spotlight 15
+2 Informatief 5
+1 On-topic 56
0 Off-topic / Irrelevant 16
-1 Ongewenst 38
MxD in 'nieuws: Google gebruikt neuraal netwerk als zelflerend systeem'
En deze kreet kan ook nog wat zetjes gebruiken voordat hij op -1 staat waar hij op hoort te staan.
Even een compleet bedrijf voor nazi uitmaken lijkt me redelijk ongewenst....
En nog één: v-c in 'nieuws: 'Nederlandse bankklanten slachtoffer van miljoenenhack' - update'
[ Voor 26% gewijzigd door wildhagen op 26-06-2012 17:19 ]
Virussen? Scan ze hier!
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Volgens mij heb je 1x +3 gekregen. Dat lijkt me teveel van het goede, maar +2 kan toch wel?
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Het lijkt mij juist positief dat hij zijn verhaal onderbouwt. Een +3 kan wat dat betreft prima.witeken schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:12:
Mensen informeren met dingen die je voornamelijk uit wikipedia hebt gehaald is idd niet echt +3 >.<. Het leert mensen wel veel dingen bij dus ik vind +2 eigenlijk wel gerechtvaardigd, imho.
Edit: oh je bent het zelf
[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 26-06-2012 20:27 ]
Tweakblog van de maand
De moderatie is naar mijn optiek onjuist. Mijn post is verre van offtopic en verre van irrelevant. Ik vermoed dat er met emotie is gemodereerd.
Ik heb je die 0 gegeven. Dit soort reacties (hij lijkt wel veel op een Mac) voegen niets toe.452752 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:25:
452752 in 'nieuws: Dell start verkoop nieuwe XPS-laptops en -all-in-one'
De moderatie is naar mijn optiek onjuist. Mijn post is verre van offtopic en verre van irrelevant. Ik vermoed dat er met emotie is gemodereerd.
Maar hij lijkt ook daadwerkelijk veel op een iMac. Er zijn veel stijl-elementen overgenomen. Is het dan niet belangrijk om dit ter discussie te stellen?tweaker2010 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:29:
[...]
Ik heb je die 0 gegeven. Dit soort reacties (hij lijkt wel veel op een Mac) voegen niets toe.
Kan er in dit topic beetje opgelet worden op de irritante "het is gejat van apple, het lijkt op apple" etc. 1x kan het nog, maar het wordt nu wel heel erg. Ja het is eigenlijk on topic in principe, want het gaat over device wat er vermeld wordt. Maar je kan het ook te vaak melden.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
staat nog steeds op +1 terwijl dit toch echt een fipo is...
Nee eigenlijk niet, word met andere producten van merk X die met wat stijl-elementen lijken op merk Y ook niet gedaan. Dit soort reacties krijg je alleen maar van die semi-religieuse discussie van die niks bijdragen aan de eigenlijke discussie over het product waar het nieuws item over gaat.452752 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:31:
[...]
Maar hij lijkt ook daadwerkelijk veel op een iMac. Er zijn veel stijl-elementen overgenomen. Is het dan niet belangrijk om dit ter discussie te stellen?
Met emotie?452752 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:25:
Die 0 is mijnziens zelfs nog mild. Wanneer je valt over een ontwerp die gewoon niet te vergelijken zijn dan heb je zelf al een bepaald beeld en mening.
Sterker nog, dit doe jij vaker:
452752 in 'nieuws: Rechter verbiedt oude Samsung Galaxy-tablet in VS'
Die -1 heb je van mij, dan weet je dat ook. Waarom? Het plaatje is gewoon fout en stemmingmakerij en trollerig. Na het lezen van jouw reactie ben ik op zoek gegaan naar eerdere modellen van tablets (slates destijds ook vaak genoemd) en ik kwam hele andere apparaten tegen dan die in jouw plaatje. Appels met peren (letterlijk).
Je bent gewoon pro Apple en dat laat je gewoon merken en volgens mij verwachten wij toch wel meer van gebruikers. De door mij aangehaalde reactie is gewoon een aanzet tot een kansloze discussie die geen enkel nut heeft. Je was er ook nog eens zo snel mee dat ik het vermoeden heb dat je de link naar de afbeelding al in de CTRL-V had staan.
Als ik dit soort reacties tegenkom dan gaan ze bijna standaard op -1 want een losse opmerking en een fout plaatje geven en ervan vinden dat het de waarheid is kan natuurlijk niet.
En dat plaatje klopt niet eens, keihard -1. Punt.bazs2000 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:36:
[...]
Met emotie?
Die 0 is mijnziens zelfs nog mild. Wanneer je valt over een ontwerp die gewoon niet te vergelijken zijn dan heb je zelf al een bepaald beeld en mening.
Sterker nog, dit doe jij vaker:
452752 in 'nieuws: Rechter verbiedt oude Samsung Galaxy-tablet in VS'
Scientia potentia est
Het is off topic en slaat inhoudelijk niet op de artikel, en dan ga je nog zeuren ook dat het verre van off topic is terwijl al je andere posten die hier ook zijn neergezet in deze topic door andere nog apple flavoured is...452752 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:25:
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
gallery: Hubman
Die heeft al 5x een -1 te pakken (niet allemaal door mij trouwens).
Wanneer gaan mensen nu eens snappen dat dit ongewenst gedrag is? We zitten op een techsite, niet op het speelplein van een kleuterschool.
Omdat er altijd mensen zijn die, deze persoon included, denken dat ze een downmod krijgen omdat mensen niet dezelfde mening hebben. Ik neem aan (mag hopen) dat de meeste mensen modden naar aanleiding van de toegevoegde waarde of omdat het feitelijk (on)juist is.bazs2000 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:11:
Wanneer gaan mensen nu eens snappen dat dit ongewenst gedrag is?
Ik heb bij een aantal van zijn reacties ook -1 gegeven omdat het puur trollen en aanwakkeren van een Apple vs. Bedrijf X flamewar is.
Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT
6x -1
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik denk dat dit komt door de volgende opmerking:.oisyn schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:30:
Anoniem: 80487 in 'nieuws: Tele2 en KPN krijgen geen toegang tot analoge kabel'
6x -1Volgens mij gewoon een nette +1.
Hoe moet je zoiets opvatten? Ik vind het negatief klinken. Geen -1 maar wel een 0. Daar staat hij nu ook op.Laat ze dus nog maar even lekker zitten op die monopoly zo lang het duurt.
Die persoon heb ik een tijd terug ook al aangekaart, maar lijkt niets mee gedaan te zijn. Is gewoon een regelrechte troll en sommige users durven zijn reacties ook nog een +3 te geven ook...bazs2000 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:11:
Nou, een volgende gebruiker heeft er ook een handje van. Structureel over fanboys zeuren maar Apple dan wel de beste vinden. Niet constructief.
gallery: Hubman
Die heeft al 5x een -1 te pakken (niet allemaal door mij trouwens).
Wanneer gaan mensen nu eens snappen dat dit ongewenst gedrag is? We zitten op een techsite, niet op het speelplein van een kleuterschool.

bazs2000 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:32:
[...]
Ik denk dat dit komt door de volgende opmerking:
[...]
Hoe moet je zoiets opvatten? Ik vind het negatief klinken. Geen -1 maar wel een 0. Daar staat hij nu ook op.
Oh dus omdat het een mening is waar je niet mee eens bent is het een 0?lanerios schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:35:
Ook een 0 voor mij, die laatste zin verpest elke vorm van on topic reageren.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dit keer heb ik het maar direct opgepakt.JanW schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:01:
[...]
Die persoon heb ik een tijd terug ook al aangekaart, maar lijkt niets mee gedaan te zijn. Is gewoon een regelrechte troll en sommige users durven zijn reacties ook nog een +3 te geven ook...
wat? Waar haal je dat nou weer vandaan.oisyn schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:48:
[...]
[...]
Oh dus omdat het een mening is waar je niet mee eens bent is het een 0?
"Laat ze dus nog maar even lekker zitten op die monopoly zo lang het duurt." Sorry, dit is niet objectief reageren, dat is gewoon zeiken omdat het kan. Zo simpel zie ik het. Hebben ze een monopoly? ja, moet je daar dan gelijk over gaan zeuren? Nee. Of je ga je dan elk bedrijf met een monopolie positie even af?
edit
corset in 'nieuws: Amsterdam overweegt gebruik mobiele röntgenbodyscanner' Eigen post ja, maar +2 is wel beetje te hoog. Ik vind een +1 netjes, of een 0 met alles erboven (stralings gevaar is niet meer on topic over het bovenstaande bericht)
[ Voor 22% gewijzigd door corset op 27-06-2012 13:10 ]
Ik vind zijn reactie weinig toevoegen maar een 0 of +1 kan allebei. Een -1 is het zeker niet..oisyn schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:30:
Anoniem: 80487 in 'nieuws: Tele2 en KPN krijgen geen toegang tot analoge kabel'
6x -1Volgens mij gewoon een nette +1.
Sorry, maar als je daar gezeur in ziet dan ligt het toch echt aan jezelf. Hij vindt het wel prima, dus wat hem betreft mogen ze de monopolie houden zo lang als het duurt. Waarom is dat "zeuren omdat het kan"lanerios schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:58:
"Laat ze dus nog maar even lekker zitten op die monopoly zo lang het duurt." Sorry, dit is niet objectief reageren, dat is gewoon zeiken omdat het kan. Zo simpel zie ik het. Hebben ze een monopoly? ja, moet je daar dan gelijk over gaan zeuren? Nee. Of je ga je dan elk bedrijf met een monopolie positie even af?
[ Voor 39% gewijzigd door .oisyn op 27-06-2012 14:05 ]
Op het moment dat de post niks toevoegd, of de nutteloze info (en de manier waarop, waar het mij hier om gaat) zo irrelevant is, dan is het wel iets waar ik naar kijk. Iemand kan nog een gigantisch goede +3 post maken. Maar op het moment dat er in diezelfde post een opmerking op een bepaalde manier wordt gemaakt, dan is het voor mij geen +3 meer..oisyn schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:05:
Er staat wel vaker nutteloze informatie in een post die overbodig is. Ga jij die allemaal op 0 modden? De 0 gebruik je in zo'n geval pas als er geen nuttige informatie in staat. Niet als er ook nutteloze informatie in staat.
Waarom krijgt die schoolmeester +3???? Is gewoon -1, heeft nog wel wat zetjes nodig.
wuppieigor in 'nieuws: Amerikaanse deeltjesversneller verbreekt temperatuurrecord'
7x +3??? Wat dacht je van een fipo?
[ Voor 29% gewijzigd door wildhagen op 27-06-2012 16:55 ]
Virussen? Scan ze hier!
Je redeneert in cirkels. Je kan niet verklaren waarom het zo negatief klinkt, want als ik daarnaar vraag zeg je dat het gewoon nutteloze informatie is. Als ik vraag waarom je nutteloze informatie naar beneden mod, zeg je weer dat het negatief klinktlanerios schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:08:
[...]
Op het moment dat de post niks toevoegd, of de nutteloze info (en de manier waarop, waar het mij hier om gaat) zo irrelevant is, dan is het wel iets waar ik naar kijk. Iemand kan nog een gigantisch goede +3 post maken. Maar op het moment dat er in diezelfde post een opmerking op een bepaalde manier wordt gemaakt, dan is het voor mij geen +3 meer.

Wat is er mis met de moderatiescore? Ik heb hem +1 gegeven.me_mrtn schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 18:59:
Nou ben ik geen egotripper of wat dan ook, maar kan iemand mij vertellen wat er niet klopt/juist/in strijd is van mijn reactie. Ik ben namelijk het huidige moderatiesysteem waarbij er meer wordt gemodereerd op "ik mag jou wel/niet" en soortgelijke dingen behoorlijk beu. Zie: me_mrtn in 'nieuws: MyDP en hdmi strijden om gunst mobieltjesfabrikanten'
Nadat ik hier gepost had kwamen de +1's wel ja, daarvoor niet. Enfin, ik kijk het wel aan, anders laat ik het reageren op de Frontpage gewoon aan mij voorbij gaan.tweaker2010 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 19:59:
[...]
Wat is er mis met de moderatiescore? Ik heb hem +1 gegeven.
We hebben meer aan mensen die actief mee willen doen dan aan lutsers die alleen maar wat klikken uit verveling zonder de ModFAQ in acht te nemen. Gezien het feit dat jij dit topic weet te vinden behoor jij tot de eerste groep, lijkt mij!
Stukfruit in 'nieuws: HP geeft grote delen webOS-code vrij'
Stukfruit in 'nieuws: HP geeft grote delen webOS-code vrij'
Dat zit wel Schnorr.
En een nulletje voor beiden had ik prima gevonden. Het is tenslotte "offtopic".
Dat zit wel Schnorr.
Komt uit een screenshot, ik heb dat screenshot inmiddels aangepast
Ik zie dat ACM deze reactie inmiddels aangepast heeft. Hij kan nu wel op +1.arnoudwokke schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:44:
Ik meld het hier maar even: deze tweaker meldt het prive-mailadres van de auteur in een reactie Rigs in 'reviews: Google Nexus 7-tablet met Android 4.1 Jelly Bean'
Komt uit een screenshot, ik heb dat screenshot inmiddels aangepast(wel slordig van Wout trouwens)
Jeroenneman in 'nieuws: Brein dreigt Pirate Bay-proxies strafrechtelijk aan te pakken'
En daar is de troll-link weer...
Hele draadje is nu trouwens al aan het ontsporen. Er loopt bijvoorbeeld iemand met zeer veel +3's te strooien.
[ Voor 31% gewijzigd door wildhagen op 28-06-2012 14:25 ]
Virussen? Scan ze hier!
Het hele modsysteem wordt een steeds groter lachertje op deze manier, als dit allemaal maar getolereerd wordt.
Virussen? Scan ze hier!
Anoniem: 175233
idem voor deze:
Anoniem: 279033 in 'nieuws: Brein dreigt Pirate Bay-proxies strafrechtelijk aan te pakken'
Je vraag je echt af, of je bij dit soort artikelen niet gewoon het modden moet uitzetten, en alleen ProMod's en PowerMods moet laten modereren.... dit is vechten tegen de bierkaai.
Hetzij je gaat alle posts fixeren, of je moet alle posts hier de reveu laten passeren...
[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 175233 op 28-06-2012 14:55 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Het lijken me beide trolls en daarmee -1's. Beide reacties hebben al een niet echt hoog niveau, een paar open deuren en dat is het, meer dan een 0 kan ik er echt niet van maken. Als je dan echter kijkt naar de stijl en de reactie waar ze op reageren, lijkt het me dat het enkel om het trollen gaat en daarmee dus gewoon op -1 horen.
Ik stel voor het hele reageren uit te zetten, af en toe komt er welt een goede discussie uit voort maar meestal is het alleen hopeloos gezanik vanuit 2 kampen.Je vraag je echt af, of je bij dit soort artikelen niet gewoon het modden moet uitzetten, en alleen ProMod's en PowerMods moet laten modereren.... dit is vechten tegen de bierkaai.
Hetzij je gaat alle posts fixeren, of je moet alle posts hier de reveu laten passeren...
S.v.p. hier geen uitgebreide discussie over het functioneren van het moderatiesysteem. Dergelijke feedback kan in het Evaluatie topic!
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
.oisyn in 'nieuws: Onderzoeksraad: ict-beveiliging overheid moet flink beter'
.edit: er is sowieso heel raar laag gemod in die draad

[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 28-06-2012 15:43 ]
Anoniem: 175233
Met zo'n redenatie mag je alle reacties bij deze artikelen op -1 zetten..botoo schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:09:
GetBack doet niets dan trollen in elk auteursrechten nieuws, vandaar dat 'ie van mij op -1's kan rekenen. Ik heb geen enkel probleem als de auteursrechten kwestie eens van een andere invalshoek belicht wordt, maar wel graag met enige onderbouwing en niet puur om te trollen.
Ik kan de reacties onder mijn reactie niet modden, dus ik was het niet .oisyn.oisyn schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:41:
Die persoon die mij hier 2x ongewenst geeft mag weleens worden nagekeken
.oisyn in 'nieuws: Onderzoeksraad: ict-beveiliging overheid moet flink beter'
alsof jij een 2x weging hebt!tweaker2010 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:08:
[...]
Ik kan de reacties onder mijn reactie niet modden, dus ik was het niet .oisyn

Oh nee, da's waar ook. Tweaker2010 zoekt naar zijn boostknop
Laat je het weten als je hem gevonden hebt?tweaker2010 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 20:34:
[...]
Oh nee, da's waar ook. Tweaker2010 zoekt naar zijn boostknop
Ik zou beginnen onder je bureau of waar je computer dan ook staat!
Dit topic is gesloten.
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.
Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.