"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
link sowieso even naar je eigen post.lagefrequentie schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:49:
Ik vraag me af waarom mijn reactie naar irrelevant is gemod:
nieuws: 'Blizzard bant Diablo III-spelers om gebruik Linux' - update
Mijn menig is bijna dat het informatief is, maar dit kan ik mis hebben.
Ik haal de onderwerpen naar boven en geef zelfs info over wine zonder een link erin te verwerken zoals sommige doen.
Ik lees de reactie graag!
Daarnaast zeg je eigenlijk niet zoveel. Je quote losjes wat over wine zonder er echt op in te gaan (en te laten zien dat je weet wat daar nu eigenlijk staat) en begint over het weren van software waarmee je onrechtmatige dingen zou kunnen doen terwijl wine dit in princiepe niet is.
daarna zeg je het volgende
Waarmee je eigenlijk ooks niks zegt want mensen die het spel via wine spelen spelen het zoals het bedoeld is alleen op een ander platform. Ze veranderen echter niks aan het spel of de werking ervan.Het enigste wat ik er over kwijt kan is, probeer niets. speel de game zoals het bedoeld is want anders is de kans groot dat ook jou key gebanned wordt.
Je reactie is dus niet echt inzichtelijk en gaat niet ergens op in, misschien geen 0 maar ook maar net een +1 if at all
+2 zou te ver gaan, maar +1 is zeker op zijn plaats.
Blizzard gaat heel ver in het anti cheat systeem, ik zeg niet dat de mensen gecheat hebben, ik laat ze alleen oppassen voordat ze iets denken te gaan doen.
Microsoft says tablets will outsell desktop PCs next year, heeft MS een besturingssysteem dat specifiek op touchscreen apparaten is gericht zoals tablets? Nee, ze hebben alleen Windows 7,5, maar deze is alleen te gebruiken voor smarthphones en zelfs als men er tablets mee zou willen maken dan zou MS dit niet toe staan.lanerios schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:47:
Hele lap tekst. Nog steeds geen bewijs van het "Het is bedoeld voor touchscreens" Again: "gezond" verstand = GEEN Bewijs. Of wil je echt de wereld zo makkelijk maken dat nergens meer feiten voor nodig zijn?
Oplossing voor dit alles is Windows 8 (plus dat ze inspelen op de verwachting dat tablets meer verkocht zullen gaan worden dan desktops pc in 2013), het is niet voor niets dat Windows 8 ook werkt op ARM apparaten, immers hebben bijna alle tablets een ARM SoC. Daarnaast heeft Windows 8 een nieuwe interface (Metro interface) die dusdanig gemaakt is dat hij makkelijk bediend kan worden met een touchscreen. Dat Windows 8 deze Metro interface ook naar desktops brengt doet er niets aan af. Windows 8 gaat hand in hand met touchscreen apparaten, dus niet alleen tablets. Ze willen hiermee dus ook laptops met touchscreen en desktops met touchscreen bereiken. Immers werken deze apparaten niet lekker met Windows 7 omdat Windows 7 hier ook niet voor bedoeld i.t.t. Windows 8 die juist wel gericht is op besturing via touchscreen.
Het is toch evident dat Windows 8 voor touchscreen apparaten is bedoeld en niet voor laptops en desktops die via muis en toetsenbord worden bediend.
[ Voor 3% gewijzigd door madmaxnl op 03-07-2012 14:05 ]
Virussen? Scan ze hier!
firest0rm in 'nieuws: Antec introduceert nieuwe High Current Pro-voeding'
leuke reactie nu, een +1.
Maar de eerste was alleen:
als ik zo kijk naar de kleur dan zeg ik nee dankje geel op zwart en rood mixed niet
300 eurotjes voor een platinum voeding... das wel wat aan de dure kant...
Beetje 0 reactie. waarschijnlijk weer een "lekker hoog in de lijst staan" reactie
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Veel anders aan informatie dan "Wine lets you run Windows software on other operating systems" zie ik niet echt. We zijn hier bovendien een verzameling van tweakers. We gaan mensen ook niet 'informeren' waar een CPU voor dient. Met andere woorden, dat soort informatie is voor dit publiek eigenlijk wat te mager om een echt 'informatief' predikaat te krijgen.lagefrequentie schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:49:
Ik vraag me af waarom mijn reactie naar irrelevant is gemod:
nieuws: 'Blizzard bant Diablo III-spelers om gebruik Linux' - update
Mijn menig is bijna dat het informatief is, maar dit kan ik mis hebben.
Ik haal de onderwerpen naar boven en geef zelfs info over wine zonder een link erin te verwerken zoals sommige doen.
Bovendien haal je er 'real auction houses' bij om je argument kracht bij te zetten dat anti-cheat maatregelen nodig zijn. Op zich niet onjuist, maar eigenlijk al te breed om on-topic te wezen; en al zeker niet informatief.
Krijgt dus gewoon een +1 van mij. Maar, wie weet, wellicht denken de ProMods er anders over.
i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW
+3? Ik dacht het niet
"Het verbod op de Galaxy Tab 10.1 heeft voor consumenten echter niet veel gevolgen, de tablet kwam vorige zomer al uit en is inmiddels opgevolgd door de licht gewijzigde Galaxy Tab 10.1N"
Oftewel... :z"
heeft First post in nieuws: Rechter VS houdt verbod op Samsung Galaxy Tab 10.1 in stand
garne deze op on-topic zetten, want deze jongen heeft degelijk gelijk. kleine veranderingen in een product en deze andere benaming geven omzeild een verbod.
de 8 mensen die ongewenst hebben gemod mogen mij part een waarschuwing krijgen, zo werkte het toch?
(tijdje geleden ook een email gekregen dus bij deze het correct tegen modden)
NLuna in 'nieuws: Rechter wijst Apples verzoek tot importverbod HTC-smartphones af'
Troll, mag naar -1, maar krijgt bergen +2's en zelfs +3.
[ Voor 39% gewijzigd door wildhagen op 03-07-2012 18:19 ]
Virussen? Scan ze hier!
Rancune lijkt me een slecht motief om anderen aan te pakken.jacket13 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 18:02:
de 8 mensen die ongewenst hebben gemod mogen mij part een waarschuwing krijgen, zo werkte het toch?
(tijdje geleden ook een email gekregen dus bij deze het correct tegen modden)
En "Oftewel... :z" verdient m.i. niet eens een 0.
Bovendien zegt de Waarschuwing, zichtbaar op iedere pagina, "Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden."
EDIT:
En wat is het niveau in deze draad weer laag, zeg:
nieuws: Brein negeert proxybezoek bij 'succesclaim' over The Pirate Bay
Het lijkt wel alsof iedere draad die gaat over BREIN of RIAA, of aanverwante organisaties, altijd de meest onzinnige reacties aantrekt.
[ Voor 25% gewijzigd door albatross op 03-07-2012 19:02 ]
i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW
FX16 in 'nieuws: Brein negeert proxybezoek bij 'succesclaim' over The Pirate Bay'
Daar is de troll-link ook weer (2x zelfs), het kon niet uitblijven natuurlijk. De goden verzoeken dit.
Verwijderd in 'nieuws: Brein negeert proxybezoek bij 'succesclaim' over The Pirate Bay'
6x +3?
Maximaal een 0 of een -1 ofzo. Geen +3.
[ Voor 45% gewijzigd door wildhagen op 03-07-2012 19:08 ]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd in 'nieuws: Brein negeert proxybezoek bij 'succesclaim' over The Pirate Bay'
Ook al geen +2, en helemaal geen +3, gewoon een +1.
Virussen? Scan ze hier!
Inderdaad maar met de huidige scores ga je die daar niet op krijgen. Dit soort posts tonen het falen van het huidige mod systeem.wildhagen schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:12:
Zoijar in 'nieuws: Brein negeert proxybezoek bij 'succesclaim' over The Pirate Bay'
Ook al geen +2, en helemaal geen +3, gewoon een +1.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
brabbelaar in 'nieuws: Brein negeert proxybezoek bij 'succesclaim' over The Pirate Bay'
En nummer 3 met de troll-link.
Jeroenneman in 'nieuws: Brein negeert proxybezoek bij 'succesclaim' over The Pirate Bay'
Moderatiegezeik (nota bene over andermans reactie) én een flame, dus -1.
Virussen? Scan ze hier!
Sensatie, emoties, meningen en subjectiviteit zorgen daar voor. Een dergelijke post is een sneer richting BREIN en bijna iedereen sympathiseert daarmee met als gevolg dus veel +2 en +3 terwijl het maximaal een +1 is. Het mod systeem is gewoon zo corrupt als maar kan zijn want het gaat ook anders om, iets dat gewoon een +1 welke naar -1 wordt gemod. Ook hier wordt er niet altijd sec naar de inhoud gekeken.Bor de Wollef schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:23:
[...]
Inderdaad maar met de huidige scores ga je die daar niet op krijgen. Dit soort posts tonen het falen van het huidige mod systeem.
Foutieve informatie en op de man spelen met een +2 belonen? Slaat echt nergens op.
Zo op de man krijgt van mij gewoon -1. Nergens voor nodig om zo met elkaar om te gaan.Frank-NL schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 20:16:
LopendeVogel in 'nieuws: Ziggo begint proef met openstellen hotspots in routers'
Foutieve informatie en op de man spelen met een +2 belonen? Slaat echt nergens op.
Indien informatie niet klopt hoor je dat met een tegenreactie te weerleggen. Daarvoor geldt geen aftrek.
Wat vinden jullie van deze trouwens: wim-nl in 'nieuws: Ziggo begint proef met openstellen hotspots in routers'
Soortgelijk op de man, flamerig. Ik trek er een punt vanaf.
[ Voor 28% gewijzigd door Bor op 03-07-2012 20:37 ]
Hij heeft meerdere ellenlange reacties vol met onzin en fouten neergetypt, maar gelukkig geven niet veel mensen dergelijke reacties +1's. Toppunt is nog wel deze reactie: hardwareaddict in 'nieuws: 'Chinese hackers stelen militaire geheimen van Indiase marine''
'sneaky aziatische mentaliteit' .....brrr. Blijkbaar een aziaten hater haha.
Irritant is het wel, die lappen tekst aan onzin in de thread.
Navi in 'nieuws: VMWare neemt DynamicOps over'
"Lijkt een beetje op dit programma, ik zal meteen 2 links en productinformatie posten"
EDIT:
Snap niet waarom deze nou op 0 moet...
Wolfos in 'nieuws: Italiaanse consumentenautoriteit dreigt Apple-winkels te sluiten'
[ Voor 50% gewijzigd door Wolfos op 03-07-2012 22:14 ]
Omdat het niet compleet waar is, zie hier. Daarnaast, voegt het niets aan de discussie toe en is het totaal geen onderbouwde reactie. Een score van 0 lijkt mij prima op de plaats, volgens de FAQ.Wolfos schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 21:12:
EDIT:
Snap niet waarom deze nou op 0 moet...
Wolfos in 'nieuws: Italiaanse consumentenautoriteit dreigt Apple-winkels te sluiten'
Zo jongens, gaat dat niet wat ver?
Virussen? Scan ze hier!
Ik vind dit echt geen +1 waard en ook de mensen die dit als +3 hebben gemod vind ik zo zeer slecht. Deze reactie is totaal niet on topic. Ik vind hem ook zeer ver gaan met zijn uitingen.
Nothing to see here!
Virussen? Scan ze hier!
Volgens mij is er maar een juiste score voor ad-hominems en dat is -1...Rutix schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 07:41:
Titan_Fox in 'nieuws: Italiaanse consumentenautoriteit dreigt Apple-winkels te sluiten'
Ik vind dit echt geen +1 waard en ook de mensen die dit als +3 hebben gemod vind ik zo zeer slecht. Deze reactie is totaal niet on topic. Ik vind hem ook zeer ver gaan met zijn uitingen.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Wat vinden jullie van deze reactie? Die lap tekst voegt weinig toe
[ Voor 5% gewijzigd door tweaker2010 op 04-07-2012 08:44 ]
In vind het zelf maar offtopic...tweaker2010 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 08:44:
CoreIT in 'nieuws: Brein negeert proxybezoek bij 'succesclaim' over The Pirate Bay'
Wat vinden jullie van deze reactie? Die lap tekst voegt weinig toe
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Virussen? Scan ze hier!
De enige juiste score is -1 maar er is nog wat hulp nodig om hem daar ook op te krijgen.Rutix schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 07:41:
Titan_Fox in 'nieuws: Italiaanse consumentenautoriteit dreigt Apple-winkels te sluiten'
Mooie flame, dus -1, geen +2.
Virussen? Scan ze hier!
Hier nog een troll van Titan_Fox die +2 krijgt.
En nog één, krijgt zelfs +3..
Titan_Fox in 'nieuws: Italiaanse consumentenautoriteit dreigt Apple-winkels te sluiten'\
Mag ook naar -1.
Virussen? Scan ze hier!
Volgens mij heeft die ook vriendjes. Want bijvoorbeeld: Titan_Fox in 'nieuws: Italiaanse consumentenautoriteit dreigt Apple-winkels te sluiten' heeft weer gewoon +2's en +3's gekregen. Er zijn zelfs mensen die zelfs zeggen dat hij gelijk heeft en hem weer omhoog hebben gemod. Brodo in 'nieuws: Italiaanse consumentenautoriteit dreigt Apple-winkels te sluiten' en Brodo in 'nieuws: Italiaanse consumentenautoriteit dreigt Apple-winkels te sluiten'lanerios schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 09:34:
TItan_fox zie ik wel vaker langs komen met dat niveau. Echt dood irritant aan het worden. Al moet ik wel zeggen dat zowel de apple fanboys als de apple haters gewoon moeten stoppen met zeiken.
Edit: Ahh ik zie dat de reacties verwijderd zijn
[ Voor 3% gewijzigd door Rutix op 04-07-2012 12:49 ]
Nothing to see here!
Deze reactie lijkt me geen +2 of +3 waard.
Nu alleen die van revivespirit nog.Rutix schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:09:
[...]
Volgens mij heeft die ook vriendjes. Want bijvoorbeeld: Titan_Fox in 'nieuws: Italiaanse consumentenautoriteit dreigt Apple-winkels te sluiten' heeft weer gewoon +2's en +3's gekregen. Er zijn zelfs mensen die zelfs zeggen dat hij gelijk heeft en hem weer omhoog hebben gemod. Brodo in 'nieuws: Italiaanse consumentenautoriteit dreigt Apple-winkels te sluiten' en Brodo in 'nieuws: Italiaanse consumentenautoriteit dreigt Apple-winkels te sluiten'
Edit: Ahh ik zie dat de reacties verwijderd zijn. Netjes!
@tweaker: gewoon een 0 voor mij
0 of -1? Iig zeker geen +1. Hoort namelijk niet op de FP, maar in dit forum.
[ Voor 12% gewijzigd door wildhagen op 04-07-2012 13:56 ]
Virussen? Scan ze hier!
Wmb is +1 nog steeds verdedigbaar. Het OT gedeelte is geen moderatiegezeur maar meer een stukje informatie naar een andere user toe en dat zou ik als zodanig niet lager modden dan 0 OT. De eerste alinea is wel inhoudelijk waardoor ik bij elkaar toch een +1 doe.wildhagen schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:55:
0 of -1? Iig zeker geen +1. Hoort namelijk niet op de FP, maar in dit forum.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Trouwens, Getback die een on topic reactie heeft? dat is nieuw
Die laatste 2 regels zijn zodanig op de man dat ik echt niet verder dan een -1 kom.
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
Hoewel ik het met je eens bent heeft getback het er zelf ook naar gemaakt. Kijk maar eens naar zijn postgeschiedenis.lanerios schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 15:57:
zeer makkelijke -1. Trouwens, al die anti getback reacties zijn direct op de man gespeeld. Erg zielig
Maar again, dat maakt flamen, trollen en ander ongewenst gedrag niet goed.
Saved by the buoyancy of citrus
Ook voor het eerst, omdat het nu toevallig goed uitkomt. Maar inderdaad, deze van mij hoort gewoon op -1. Maar waarom deze op 0 wordt beoordeeld is me eerlijk gezegd een raadsel. Ik stel toch een valide vraag?lanerios schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:08:
Ik bedoel, Getback is on topic, en netjes.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Virussen? Scan ze hier!
En dat bedoel ik dus. Daar moet je niet naar kijken! hij post NU in DIT bericht on topic, daar moet je dat bericht dus ook naar modden. Zo simpel is het. En die laatste is een 0 ja, omdat je een nutteloze persoonlijke mening discussie begint die erg off topic aan het worden is..oisyn schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:12:
[...]
Ook voor het eerst, omdat het nu toevallig goed uitkomt. Maar inderdaad, deze van mij hoort gewoon op -1. Maar waarom deze op 0 wordt beoordeeld is me eerlijk gezegd een raadsel. Ik stel toch een valide vraag?
En even voor de goede orde, GetBack heeft van mij gewoon een 1 gehad hoor
En ik ben er niet vies van om dergelijk gedrag gewoon te exposen voor de rest, ookal hoort een dergelijke reactie op -1.
Kip-en-ei redenatie. Die opmerking stond er omdat ik al een 0 heb gekregen, en is dus op zich geen verklaring waarom het een 0 was (hoogstens waarom het een 0 bleef). Maar ten tijde van de opmerking had ik dus al 11x 0 tegenover 2x +1.wildhagen schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:17:
Als je eerlijk bent meld je er ook even bij dat er moderatiegezeur stond voor je laatste edit.... en daar heb je dan meteen je verklaring voor de 0
[ Voor 88% gewijzigd door .oisyn op 04-07-2012 16:47 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
mrlammers in 'nieuws: Teeven wil thuiskopieheffing mogelijk gaan uitbreiden'
Er wordt behoorlijk 'ongewenst' gemod, terwijl dit gewoon een reactie is op bovenstaand en on-topic is naar mijn idee.
Graag zou ik zien dat mijn reactie in het groen terecht komt.
[ Voor 4% gewijzigd door mrlammers op 04-07-2012 18:07 ]
"Geld dat zij int, of boetes die worden opgelegd mede door BREIN, komen niet bij rechthebbenden terecht."mrlammers schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 18:06:
Graag zou ik willen dat jullie even naar deze post kijken:
mrlammers in 'nieuws: Teeven wil thuiskopieheffing mogelijk gaan uitbreiden'
Er wordt behoorlijk 'ongewenst' gemod, terwijl dit gewoon een reactie is op bovenstaand en on-topic is naar mijn idee.
Graag zou ik zien dat mijn reactie in het groen terecht komt.
Zonder bronvermelding of onderbouwing is het m.i. weinig meer dan een loze (stemmingmakerige) kreet.
Voorts kom ik ook allerlei cliches weer terug, zoals de heksenjacht, het verouderde verkoop-model van de industrie; plus een hele 'verhandeling' waarom je vindt dat BREIN maar eens aangepakt moet worden.
Ik hou het zelf, als je het niet erg vindt, gewoon op een 0. 'Ongewenst' lijkt me daarentegen weer behoorlijk overtrokken.
Ik snap dat het geen on-topic bericht is, maar om dit nou een -1 te gaan geven?
Niet een -1 waardig, nee. Gewoon een 0.SChief schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:17:
S_Chief in 'nieuws: Sony: 'Gaikai is niet alleen voor gaming''
Ik snap dat het geen on-topic bericht is, maar om dit nou een -1 te gaan geven?
Hebben jullie een -2tje voor deze reactie over...
Virussen? Scan ze hier!
* bazs2000 slaps Homer J.Simpson with a large trout.
Het is wel een favoriete methode om een hoge moderatie te krijgen op de FP: zet er een hoop linkjes in naar random dingen en je wordt automatisch omhooggemod lijkt het wel, ook al voegen ze niks toe.
Maar in dit geval is het daarnaast ook gewoon voor 50% onzin wat er staat. (Inclusief de link naar aluhoedjes site). Er staan nogal wat dubieuze dingen in, ik denk bijvoorbeeld dat hij helemaal niet weet wat hij zelf bedoelt met hoeksnelheid, al helemaal gezien hij het daarna nog over een 'eindfrequentie' heeft, geen idee wat hij ermee bedoelt, maar hoeksnelheid is gewoon 2pi keer de frequentie.
En wat gewoon pure onzin is, is om te beginnen dat als je een verbinding wilt storen je zo dicht mogelijk bij de bron wilt zitten, fout je wilt zo dicht mogelijk bij de ontvanger zitten. En al helemaal dat met de juiste frequentie je resonantie zou kunnen krijgen waardoor het signaal wordt opgeheven? Misschien bedoelt hij destructieve interferentie, wat niet alleen helemaal niks met resonantie te maken heeft, maar wat ook bijzonder onwaarschijnlijk is dat het je zou lukken.
Met zo veel foute informatie erin mag die post m.i. zelfs 'Irrelevant' genoemd worden. Heb em dus een 0 gegeven (wellicht een beetje hard, maar hij mocht wel een duwtje krijgen met al die +2's).furby-killer schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 23:41:
himlims_ in 'nieuws: 'Hacker stoorde tv-beelden op Eutelsat tijdens EK-finale''
Het is wel een favoriete methode om een hoge moderatie te krijgen op de FP: zet er een hoop linkjes in naar random dingen en je wordt automatisch omhooggemod lijkt het wel, ook al voegen ze niks toe.
Maar in dit geval is het daarnaast ook gewoon voor 50% onzin wat er staat. (Inclusief de link naar aluhoedjes site). Er staan nogal wat dubieuze dingen in, ik denk bijvoorbeeld dat hij helemaal niet weet wat hij zelf bedoelt met hoeksnelheid, al helemaal gezien hij het daarna nog over een 'eindfrequentie' heeft, geen idee wat hij ermee bedoelt, maar hoeksnelheid is gewoon 2pi keer de frequentie.
En wat gewoon pure onzin is, is om te beginnen dat als je een verbinding wilt storen je zo dicht mogelijk bij de bron wilt zitten, fout je wilt zo dicht mogelijk bij de ontvanger zitten. En al helemaal dat met de juiste frequentie je resonantie zou kunnen krijgen waardoor het signaal wordt opgeheven? Misschien bedoelt hij destructieve interferentie, wat niet alleen helemaal niks met resonantie te maken heeft, maar wat ook bijzonder onwaarschijnlijk is dat het je zou lukken.
Ewald ! in 'nieuws: 'Hacker stoorde tv-beelden op Eutelsat tijdens EK-finale''
Ja, hij heeft het mis, en flink ook, maar foutieve comments blijven nog steeds 0.
En deze grap mag imo ook wel op 0:
_Pussycat_ in 'nieuws: 'Hacker stoorde tv-beelden op Eutelsat tijdens EK-finale''
[ Voor 27% gewijzigd door Wolfos op 05-07-2012 00:06 ]
En impliciet op de man spelen met zo'n grap kan ik ook niet waarderen...
[ Voor 35% gewijzigd door Dirk op 05-07-2012 00:09 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
alsjeblieft bericht/link aanpassen of verwijderen. Is spam naar de website van een of andere amerikaanse internetprovider / emailservicedienst. Heeft compleet niks met het onderwerp te maken.
nieuws: Taiwanese overheid waarschuwt ultrabook-makers voor Apple-patent
Niet -1 waardig maar ik heb er al wel 6 te pakken. Zullen er wel meer worden want stel je voor dat je inhoudelijk op een vorm reageert. Maar goed, ik laat mij hierdoor niet gekmaken alleen weet ik wel dat ik aan het eind van de dag weinig boosts over heb aangezien dit een draadje gaat zijn met veel scheve moderaties.
vind ik wel een +2 waard imo, snap niet waarom deze een 0 krijgt.
Een +2 lijkt me wat overdreven. Ik heb hem +1 gegeven.lanerios schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:27:
bazs2000 in 'nieuws: Taiwanese overheid waarschuwt ultrabook-makers voor Apple-patent'
vind ik wel een +2 waard imo, snap niet waarom deze een 0 krijgt.
simplicidad in 'nieuws: Taiwanese overheid waarschuwt ultrabook-makers voor Apple-patent'
Dat is in mijn ogen wel een +2 waard. Stond deze ook op totdat een of meerderen een -1 hebben uitgedeeld. Volgens mij is dit het werk van één persoon maar dat kan ik niet zien. Het merendeel schat de reactie wel goed in moet ik zeggen al is een +1 wel karig.
Volgens mij niet echt 8x (!) +3 waard, eerder -1 wegens trolling. Voor het weer verder uit de hand loopt.
Virussen? Scan ze hier!
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
☻/
/▌
/ \
Dit topic is gesloten.
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.
Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.