Trishul in 'nieuws: Apple introduceert nieuwe MacBook Airs met Haswell-cpu's'
6x -1.... Dat ben ik niet gewend... Kan iemand ernaar kijken...
6x -1.... Dat ben ik niet gewend... Kan iemand ernaar kijken...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat dit mijn mening is lijkt mij evident, anders zou ik het niet posten.lanerios schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:49:
Sure, again, vind jij. Mening etc?
Je eigen reacties zijn tamelijk onder de maat en komen aanvallend over, dan moet je niet raar opkijken als iemand dit gedrag veroordeeld.Maar goed, kansloze discussie. Ik vind de reacties hier nou niet van zo'n niveau dat ik er over ga "discussieren" met iemand die anderen maar persoonlijk gaat aanvallen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Anoniem: 303253
Staat alweer op +1. Ik zou even wat meer geduld hebben, na een enkele moderatie een reactie plaatsen heeft niet heel veel zin, er komen nog genoeg moderaties aan.Anoniem: 303253 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:57:
Anoniem: 303253 in 'reviews: Hands-on met iOS 7: totaal anders, maar toch hetzelfde'
Dit is toch geen offtopic reactie van mij? Of zie ik het verkeerd.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
fixed._Peter2_ schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:50:
Anoniem: 426974 in 'nieuws: Microsoft verdedigt Xbox One-beleid' - Wat is hier informatief aan? (of zelfs spotlight).
Op zich een goede vraag, maar meer dan +1 zie ik er niet in.
DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS
Anoniem: 16328
Mensen deze staat nog steeds op +3. RobinHood in 'nieuws: AMD brengt eerste standaard op 5GHz geklokte processor uit' Moet op +1 of 0. Is helemaal niet onderbouwd.Tsurany schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:41:
Ja het is volstrekt irrelevant. Geen enkele andere gebruiker schiet er namelijk ook maar iets mee op.
[...]
Die +3 slaat inderdaad nergens op, onjuiste informatie mag nooit hoger dan een 0 krijgen.
Maar goed, het blijft de Tweakers.net frontpage, daar kan je maar beter geen niveau verwachten, voorkomt teleurstellingen.
Ik heb hem +1 gegeven, ik zie zelf niet direct een flame erin, en hij heeft een punt. MS heeft het op alle fronten verpest. Ja, zijn taalgebruik kan wat netter, maar dat kan bij iedereenBeesje schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:18:
madmaxnl in 'nieuws: Microsoft verdedigt Xbox One-beleid'
Dit lijkt mij een mooi voorbeeld waarin meningen tellen, gezien de scores.
Vanwege de directe aanval op MS en de X-one ten gunste van de PS4 zou dit (mede door de toon) als flame kunnen worden opgevat denk ik... Misschien bevat de kern een halve waarheid, maar een +1 lijkt mij dit niet als first post (en zeker niet de +2 en +3 die sommigen denken te moeten geven)
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
heb hem +1 gegeven en heb zelf even een bron voor zijn info over de TDP toegevoegd.Anoniem: 16328 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:58:
[...]
Mensen deze staat nog steeds op +3. RobinHood in 'nieuws: AMD brengt eerste standaard op 5GHz geklokte processor uit' Moet op +1 of 0. Is helemaal niet onderbouwd.
[ Voor 22% gewijzigd door wildhagen op 12-06-2013 17:08 ]
Virussen? Scan ze hier!
Geen idee of hij roept zonder kennis, maar hij is max +1 waard en daar staat ie nu ook op.Tsurany schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 20:17:
NitroX infinity in 'nieuws: Wetenschappers willen grotere opvolger voor Large Hadron Collider'
Roepen zonder enige kennis mag toch nooit een +2 opleveren?
[ Voor 47% gewijzigd door qlum op 12-06-2013 23:20 ]
Anoniem: 303253
Je hebt gelijk zal volgende keer iets langer wachten.Tsurany schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:03:
[...]
Staat alweer op +1. Ik zou even wat meer geduld hebben, na een enkele moderatie een reactie plaatsen heeft niet heel veel zin, er komen nog genoeg moderaties aan.
[ Voor 17% gewijzigd door Waterbeesje op 13-06-2013 10:00 ]
DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS
De eerste twee reacties staan inmiddels op de juiste score. +2 voor die laatste vind ik niet echt een mismod.Beesje schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:57:
Deze lijkt mij ontopic, maar zeker geen +2 waard... En de +3 stemmers? @publicopinion if you ask me...
ArnoAG in 'nieuws: Wetenschappers willen grotere opvolger voor Large Hadron Collider'
Deze lijkt mij geen -1 te hoeven krijgen. Goed, hij bekritiseert het bestaande centrum, maar een 0 zou ik hier gepaster vinden. (zie ook de +2 en +3 stemmers hierin...)
mafvisje in 'nieuws: Wetenschappers willen grotere opvolger voor Large Hadron Collider'
edit:
Deze een +2? leuk stukje tekst, maar ontopic +1 lijkt mij meer passend.
satoer in 'nieuws: IBM voorziet supercomputer van 128TB flashgeheugen voor breinsimulatie'
[ Voor 10% gewijzigd door tweaker2010 op 13-06-2013 11:44 ]
Voor de laatste zou een +2 in mijn optiek te veel zijn, filosofie is best een grote uitstap uit concrete wetenschap. Maar interessant is het zeker. Zo te zien zijn meer mensen het eens met de +2 en de wet van de meeste stemmen gaat ook hier op uiteraardtweaker2010 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:36:
[...]
De eerste twee reacties staan inmiddels op de juiste score. +2 voor die laatste vind ik niet echt een mismod.
DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS
Tis alleen zo jammer dat de hele discussie verzand in een discussie over het wel of niet verhogen van het datagebruik. Nergens over oplossingen nadenken, gewoon klagen en bashen. Jammer.RoD schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:55:
Lijkt mij een +2, maar een +3 vind ik niet per se een mismoderatie. Het is een zeer terechte opmerking.
[ Voor 47% gewijzigd door Tsurany op 13-06-2013 13:19 ]
Virussen? Scan ze hier!
Volgens mij is het gewoon een doelbewuste troll, vooral de een na laatste zin wijst daar op:wildhagen schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:57:
n00bs in 'nieuws: EU: automatisch alarmsysteem auto's is vanaf 2015 verplicht'
Mijn god he... om dit nu met de nazi's te vergelijken. Dit is echt een Godwin in het kwadraat hoor.
Virussen? Scan ze hier!
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Mee eens, beide reacties kunnen nog wel wat zetjes de goede richting op gebruiken.pcgek schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 21:29:
Kan in deze post geen -1 ontdekken,is volgens mij toch minimaal een 0 waard.
Hierkomik in 'nieuws: Prism-klokkenluider: VS voert hackaanvallen op China uit'
En deze een +2,met wat aannames en behoorlijk op de man spelen? Heb er zelf een 0 aan gehangen.
Brazos in 'nieuws: Prism-klokkenluider: VS voert hackaanvallen op China uit'
Witchcraft to the ignorant, ... Simple science to the learned. Hence any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Anoniem: 415735
Misschien moet je een beetje geduld hebben? Je reactie is net gepost en je hebt maar 1 moderatie ontvangen.Anoniem: 415735 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:31:
Anoniem: 415735 in 'Google vroeg providers om release andere telefoons dan Androids af te blazen'
Ik heb een 0 gekregen terwijl mijn bericht ontopic en juist is.
[ Voor 19% gewijzigd door tweaker2010 op 14-06-2013 09:53 ]
Virussen? Scan ze hier!
DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS
Ik heb een +2 gegeven. +3 vind ik net te veel van het goede.tweaker2010 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:49:
[...]
Edit: Yzord in 'nieuws: 'Google vroeg providers om release andere telefoons dan Androids af te blazen''
dit is geen +3 waard volgens mij.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Duidelijk gefrustreerd door het nieuws, en zo te lezen met recht... maar dit is inderdaad niet de plek om je te laten gaantweaker2010 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:47:
millman in 'nieuws: Computer-webwinkel Salland is failliet'
Ik kon een glimlach niet onderdrukken, maar door zijn taalgebruik lijkt me dit ongewenst toch?
[ Voor 0% gewijzigd door Waterbeesje op 14-06-2013 13:54 . Reden: typo ]
DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS
Verstuurd vanaf mijn Computer®
[ Voor 47% gewijzigd door corset op 14-06-2013 18:22 ]
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Helemaal mee eens, dit hoort niet op de FP. Staat nu effectief ook op -1._David_ schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 20:36:
deze staat nog op 0 en mag (imo) wel naar -1
KiLLerS in 'reviews: E3: Hoe Titanfall uit de lucht kwam gevallen'
Witchcraft to the ignorant, ... Simple science to the learned. Hence any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Klopt, meer dan een +1 is het niet.
Lijkt me een prima +1, dus bij deze.ralph075 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:53:
Nog ongemodereerd terwijl ik probeer om altijd on topic te blijven voor een mooi gemiddelde...
Wil iemand helpen?
ralph075 in 'nieuws: Acer komt volgend jaar met 'wearable' elektronica'
Ook in de webshop? Ik wil hem namelijk graag kopen maar woon niet echt in de buurt van een Saturn & ik kan 'm niet vinden in de webshop. Kun jij me helpen?
Mvg
[ Voor 34% gewijzigd door drq1 op 15-06-2013 13:04 ]
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Tnx k1n8fisher, dat wilde ik even wetenk1n8fisher schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 16:46:
Ik zou die meer als off-topic wegzetten. het is niet ongewenst als in: kwaad bedoeld. 0 zou prima kunnen daarvoor.
[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 15-06-2013 17:20 ]
Virussen? Scan ze hier!
Overduidelijk inderdaad, -1 erbij!wildhagen schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 17:20:
mphilipp in 'nieuws: Oracle dicht 40 Java-lekken met komende patch'
Gezien het taalgebruik ("hersens aanzetten", "onzin brabbelen", "vriendjes napraten" etc) lijkt me dit meer een -1 dan een 0?
Liefhebber van Tweakers
De reactie waarop ik reageer is ongenuanceerd, maar dat wil het gros van de twiekertjes niet zien.
Alles hoger dan de 0 te veel van het goede?Het wordt tijd dat tweakers weer wat meer tijd gaat besteden aan het maken van de berichten en ze niet klakkeloos overneemt met foutieve of suggestieve informatie.
Helaas heeft hij nu z'n post wel gewijzigd met een regel mod-commentaar. Schijnbaar te veel moeite om de grieven in dit topic kenbaar te makenk1n8fisher schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 20:24:
Ik snap niet waarom deze nou zo massaal ongewenst wordt gemod: WhatsappHack in 'nieuws: Duits drm-systeem wijzigt tekst e-books'
Geen wijzigingen, geen troll of flame? Zijn dat een hoop Game of Throne fans die het begin niet zien zitten?
Waren maar meer eerste reacties zo.
[ Voor 42% gewijzigd door drq1 op 16-06-2013 17:26 ]
DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS
DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS
Staat na mijn zetje op +1.Beesje schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:29:
In de poll: een leuke reactie, lekker kritisch... Ik weet dat in een poll wat soepeler gemod mag worden... maar is dit een +2 waard?
TopTon in 'poll: Onder indruk van iOS 7?'
De eerste even een klopje op z'n bolletje gegevendrq1 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:33:
De inhoud van deze > BeerenburgCola in 'nieuws: Red Hat verruilt MySQL voor MariaDB in RHEL 7' en deze YaPP in 'nieuws: Red Hat verruilt MySQL voor MariaDB in RHEL 7' posts vind ik wat mager voor een +2.
Loen in 'nieuws: Red Hat verruilt MySQL voor MariaDB in RHEL 7'
Deze post lijkt mij wat off-topic, want gaat in op wat er nog meer voor aardigs op de RH Summit aangekondigt is; max een +1?
[ Voor 12% gewijzigd door Waterbeesje op 18-06-2013 14:38 ]
DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS
Die reactie is ouder dan 48 uur, daar kan alleen een powermod nog iets aan veranderen.Sando schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 16:28:
-1, seriously? Dit lijkt me een +1 ontopic, of als we het verband tussen meteorologie en klimatologie niet zien een 0.
Sando in 'nieuws: Rekencentrum stelt Nederlands krachtigste supercomputer in bedrijf'
-1 it is. En het lijkt me dat hij zelf naar eerlijkheid je vraag beantwoord:Anoniem: 16328 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 19:28:
Gast lijkt me gewoon een trol: markwiering in 'nieuws: Microsofts EMET 4.0-toolkit moet Windows betere beveiliging bieden' Zie ook hoge min score totaal: markwiering
Gewoon een trol.
de post zelf is niet eens zo slecht maar goed die gozer heeft het wel tot numer 2 in de negatieve karma top in iets meer dan een jaar tijd en hij geeft toe dat hij een troll is dus dat weegt ook mee voor mij.Anoniem: 16328 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 19:28:
Gast lijkt me gewoon een trol: markwiering in 'nieuws: Microsofts EMET 4.0-toolkit moet Windows betere beveiliging bieden' Zie ook hoge min score totaal: markwiering
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
[ Voor 6% gewijzigd door Ircghost op 19-06-2013 15:59 ]
Fipo's die duidelijk zo kort en niet zeggend zijn dat het er op lijkt dat ze alleen gepost worden om de first post te zijn modereren de meeste gewoon met -1 en dat is hier het geval.Ircghost schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:59:
Naast het feit dat dit een domme FIPO is, wordt er lekker gemismoddereerd / correctie-moderatie; Anoniem: 382732 in 'nieuws: Netflix gaat in Nederland 7,99 euro per maand kosten'.
Wat is dit eigenlijk 0 of -1?
Een Promod kan daar weinig mee maar ik heb de +3 gever wel gemaild over zijn modgedrag!Ircghost schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:11:
Bedankt voor jullie commentaar, vind dat het ook een -1 verdient. Het ging mij er voornamelijk om dat de pro-mod etc weten dat sommige mensen met +2/+3 hebben gemod.
ik zag het zelf meer als een geslaagde grap in reactie op de fipo maar goed dat is mijn mening.Anoniem: 16328 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:04:
Mensen die hier +2 of zelfs +3 voor geven: Aikon in 'nieuws: Netflix gaat in Nederland 7,99 euro per maand kosten' Dit is gewoon een 0 waard. Reageren op een nietszeggende fipo met informatie uit de tekst.
Hier hetzelfde, en daar voldoet een 0 of +1 naar mijn mening prima.qlum schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:24:
[...]
ik zag het zelf meer als een geslaagde grap in reactie op de fipo maar goed dat is mijn mening.
Voor de onderlinge communicatie met jullie dank1n8fisher schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:24:
[...]
Een Promod kan daar weinig mee maar ik heb de +3 gever wel gemaild over zijn modgedrag!
[ Voor 6% gewijzigd door Waterbeesje op 19-06-2013 16:53 ]
DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS
[ Voor 26% gewijzigd door Ircghost op 19-06-2013 16:55 ]
naar mijn mening gewoon -1, een aanval op de poster hier boven zonder enige echte toevoeging is volgens mij gewoon -1. Overigens mag dat hele draatje daar wel op -1, het voegt niks toe en het voelt wel heel erg aan als flamen.Beesje schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:52:
Een -1 hiervoor lijkt mij te zwaar... een 0 lijkt me een beter nummertje voor deze bijdehante opmerking
watercoolertje in 'nieuws: Kim Dotcom: Leaseweb heeft alle Megaupload-content gewist - update'
edit: lijkt al gefixt te zijn
[ Voor 60% gewijzigd door qlum op 19-06-2013 17:36 ]
ging me meer om een punt te maken en ik ben zelf nu net door mijn boost heen.tweaker2010 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 17:53:
@qlum: veel reacties die 3x +1 en 3x +2 krijgen (de een na laatste reactie bijvoorbeeld) en dus gem 1,5.
Niemand houdt je tegen om je boost te gebruiken om ze op +1 te zetten. Maar +2 is idd aan de hoge kant
Oke, dat wist ik niet. Ik zal ze zo even langslopen, bedankt voor het melden!qlum schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 17:54:
[...]
ging me meer om een punt te maken en ik ben zelf nu net door mijn boost heen.
[ Voor 28% gewijzigd door tweaker2010 op 19-06-2013 17:58 ]
Wat mij betreft ontopic, staat nu ook op +1.tweaker2010 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 17:56:
[...]
Oke, dat wist ik niet. Ik zal ze zo even langslopen, bedankt voor het melden!
Edit: tweaker2010 in 'nieuws: BAS Group wil donderdag 25 iCentre-winkels weer openen'
kan iemand me uitleggen wat hier off-topic aan is?
[ Voor 23% gewijzigd door .oisyn op 20-06-2013 02:31 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Mensen zullen dit down voten omdat ze gewoon te fucking stupid zijn om te zien wat er echt aan de hand is.
Mee eens, de post staat nu netto ook op +1.tweaker2010 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 09:05:
SinergyX in 'nieuws: Microsoft schrapt 'always on' en drm bij Xbox One'
Dit is geen 10x +3 waard, ik dacht meer aan een +1.
Het betreft inderdaad één user die je herhaaldelijk lage moderaties geeft. Het zou nu opgelost moeten zijn, maar meld het even als je het weer ziet.oisyn schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 02:28:
.oisyn in 'reviews: E3: FIFA 14 - eerste next-gen voetbalgame gespeeld'
En 0, -1 en 0? Kom op zeg. Iemand heeft weer lekker met z'n mening lopen huishouden.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Sowieso ook al een gevalletje Godwin's Law. Jammer van z'n betoog, maar als je niet normaal kunt reageren dan ben je beter af op andere sites waar dergelijk geblèr meer in de smaak valt.Bor de Wollef schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 08:21:
Anoniem: 109989 in 'nieuws: Toezichthouders vragen Google om privacywaarborgen voor Glass'
Deze mag wat mij betreft naar de -1 (krijgt nu o.a. +3) vanwege onderstaande;
[...]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Een jaar is inderdaad wel lang.tweaker2010 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 10:40:
Is het na een jaar en >200 pagina's geen tijd voor een: Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII?
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq