Ik begrijp niet zo goed waarom in
"Het grote elektrische fietsen topic deel 3"
twee berichten zijn weggehaald van
@Athome dit bericht
@de Peer dat bericht
Beide berichten gingen over de invloed op de afstand die je met een volle accu kunt afleggen in relatie met de snelheid van de ebike.
De moderator geeft aan dat dit is gedaan om ongewenste berichten te vermijden.
Ik ken de regels van het topic, maar mi is er met deze twee berichten op zich niets mis.
Er werd in beide berichten nergens gesuggereerd om de snelheidsbeperking te omzeilen
Mi is het meer in lijn als degenen van eventuele ongewenste berichten aangesproken worden.
Juist omdat de regels helder zijn.
Als op voorhand ook berichten worden verwijderd waar feitelijk naar mijn mening niks mis mee is, komt het op mij over op een vorm van censuur.
"Het grote elektrische fietsen topic deel 3"
twee berichten zijn weggehaald van
@Athome dit bericht
@de Peer dat bericht
Beide berichten gingen over de invloed op de afstand die je met een volle accu kunt afleggen in relatie met de snelheid van de ebike.
De moderator geeft aan dat dit is gedaan om ongewenste berichten te vermijden.
Ik ken de regels van het topic, maar mi is er met deze twee berichten op zich niets mis.
Er werd in beide berichten nergens gesuggereerd om de snelheidsbeperking te omzeilen
Mi is het meer in lijn als degenen van eventuele ongewenste berichten aangesproken worden.
Juist omdat de regels helder zijn.
Als op voorhand ook berichten worden verwijderd waar feitelijk naar mijn mening niks mis mee is, komt het op mij over op een vorm van censuur.
[Voor 0% gewijzigd door elinx op 27-05-2022 00:20. Reden: Ben het met de opmerking eens van de moderator]