Goed, ik had dit ook al aangegeven in de DM maar aangezien je aangegeven hebt dit graag publiekelijk af te handelen.Dean Martin schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 07:31:
Waarom en op welke gronden vindt @Notna het nodig om mij als trol te bestempelen?
Dat is nogal een ongefundeerd waarde oordeel en suggereer je dat ik zaken verzin. Daar ben ik bepaald niet van gediend. Tevens worden persoonlijke aanvallen jegens mij weggehaald met daarbij de tekst 'don't feed the trol', dat is bewust olie op het vuur gooien. Dat terwijl ik zeker 15 DM's heb ontvangen van users in het betreffende topic die aangeven dat de users in die betreffende post zwaar over de schreef gaan en dat vaker gebeurd.
Met dergelijke uitspraken kies je duidelijk een kant. Neutraal blijven lijkt mij een groot goed.
Je originele post, waar je later van aangaf dat het sarcastisch bedoeld was, is als volgt:
Dan kijk ik even naar de definitie van een 'internet trol'Het hele milieu aspect interesseert me inderdaad he-le-maal niks nee.
Was even vergeten dat dit het gedeelte is waar enige vorm van kritiek niet welkom is. Of waar alles wordt recht gepraat want klimaat.
Wil je mij wijsmaken dat je eerder geplaatste, 'sarcastische opmerking', niet bedoeld was met bovenstaande in je achterhoofd? Volgens mij voldoet deze post precies aan de omschrijving van een internet trol; nergens geef ik aan dat je dingen verzint, maar je drijft dingen bewust op de spits.Een trol is een persoon die berichten plaatst in een internetomgeving om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon,[1] opzettelijk verkeerde informatie geeft of zich doelbewust anders voordoet.
Dat de opmerkingen erna compleet over de schreef gingen, ben ik met je eens. Daarom zijn ook deze verwijderd en is het eea aan notities gemaakt.
De posts waar we het over hebben, waren een reactie op jouw initiële post en dat bleef maar door gaan. Ik was begonnen met het aanpassen van de posts omdat ik dacht dat het wel bij een paar posts zou blijven, maar ik heb geloof ik totaal iets van 15 berichten moeten aanpassen of verwijderen omdat men zich niet kon bedwingen het fatsoenlijk te houden in dat topic. Dat werd initieel duidelijk, toen er ruim 18 TR's waren aangemaakt, om ons daar op te wijzen. Ik kon er helaas niet eerder naar kijken dan gisteravond rond een uur of 23.00, ik vermoed dat mijn mede-mods daar ook niet eerder toe instaat waren.
Dus, in conclusie: je loopt hier al lang genoeg mee dat je inmiddels moet weten dat bepaalde opmerkingen niet handig zijn en al helemaal niet gewenst. Waarom je het dan toch doet, is mij een raadsel.
Dan rest mij alleen de vraag: wat is je verwachting van mij op dit moment?