Hier precies hetzelfde. Airco werkte echt onvoldoende en 2-3 weken geleden gevuld. Omdat ik een warmtepomp heb, konden ze dat niet zelf en was het even zoeken naar een bedrijf wat dat kon omdat er een ander drijfgas gebruikt wordt.
Auto maandag weer weggebracht, nu voor de 3.8.3 update en kon hem gisteren ophalen. Ik merkte direct al dat de airco niet werkte, ze hebben gelijk wat gekeken met de scanner en eea gereset maar dat bracht geen verbetering. Dus de auto daar achter gelaten om het uit te zoeken.
Zelf kom ik met speculeren niet veel verder dan een lek in het systeem, maar let ook goed op of de airco in eco mode staat of niet (wordt ook aangepast met het kiezen van een andere drive mode).
En als er alleen een bestuurder in zit, wordt alleen die zone maar gekoeld. De zone voor de passagier staat uit en die voor de achterpassagiers ook. Zelf zet ik die altijd manueel aan, dat is gewoon comfortabeler.
Maar even wachten waar ze mee komen, dan meld ik dat hier wel weer terug.
Bij de proefrit paar maanden geleden niets gemerkt van de airco, pas bij een warme dag merk je dat echt, een dat hebben ze vervolgens opgelost. Na de eerste keer vullen was de werking van de airco fantastisch, werkelijk een enorme koelcapaciteit, dat was wel heel fijn.
[
Voor 5% gewijzigd door
Skynett op 26-06-2026 23:05
]
Hier moet alle shit staan die ik heb.