Misschien nuttig voor anderen ook: het is lastig om te vinden waar je de ID.Polo al kan zien/proefzitten zonder dealers af te bellen, maar blijkbaar staat hij al enkele weken wisselend bij de verschillende locaties van PON. Deze week in Barneveld en komende week in Nijkerk.
Links en rechts naast de binnenspiegel zit een uitsparing om de signalen door te laten. Binnen de gestippelde delen-tom-562 schreef op maandag 27 juli 2026 @ 10:21:
Ik heb zo'n bip&go tolbadge besteld, is er nog een speciale plek achter de ruit waar ik die moet plakken, ik heb een hittewerende voorruit. Bij mijn vorige auto (Volvo S80) had ik dat ook, en daar werkte de tolbadge niet achter het raam door die hittewerende voorruit
Goed om te weten dat er iig rekening mee is gehouden bij VW, dat was bij Volvo toen dus niet zo 
Ik heb ondertussen ook een setje Bosch ruitenwissers besteld, ik ben die matige fabriekswissers inmiddels echt spuugzat
Ik heb ondertussen ook een setje Bosch ruitenwissers besteld, ik ben die matige fabriekswissers inmiddels echt spuugzat
Vaak bu'j te bang! ID.4 - ETV 1000 - FS1 <insert ecologische borstklopperij>
Let op:
Dit topic is voor het bespreken van alle VW ID.X modellen, behalve de ID.7, die is hier te vinden:
Het grote Volkswagen ID.7 topic
Voor algemene info zie eerste posts van dit topic!
Voor toekomstige ID.X rijders die niet kunnen wachten op een auto:
Order- en levertijdensheet van mede-tweakers
Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
[EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.
Dit topic is voor het bespreken van alle VW ID.X modellen, behalve de ID.7, die is hier te vinden:
Het grote Volkswagen ID.7 topic
Voor algemene info zie eerste posts van dit topic!
Voor toekomstige ID.X rijders die niet kunnen wachten op een auto:
Order- en levertijdensheet van mede-tweakers
Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
[EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.