Meh.. 50/50. Eigenlijk is het heel selectief en zijn er genoeg soortgelijke topics, zelfs met mindere openingsposts open.
Ik denk dat @
F_J_K met zijn reactie bezig was toen ik het topic sloot en daardoor er tussendoor is geglipt. Het is zeker niet de bedoeling geweest om met 2 modbreaks te eindigen.
Dat snap ik, het gaat alleen om de
hoe.
Ik wil best het topic opnieuw openen voor je, met een aantal geknipte reacties, maar wat is je 'verbeterplan' om het zo te noemen? Hoe wil je het topic en de TS beter maken dan dat die nu is?
Ah kijk, dat past beter in mijn plaatje van "modereren", zie mijn bovenstaande reactie.
Zorgen voor een goed verloop van de uitwisseling van informatie en ideeën in een gesprek
Maar, ik snap oprecht de ballen niet van de etiquette op dit subforum. Ik probeer mijn best te doen, ik check de regels (waar je overigens geen antwoord op gaf

) en checkte andere topics.
Dus ik wil best inzet tonen, maar ik ga niet smeken of ik hier content mag maken voor jullie. Zou je dan willen aangeven hoe het zit met de regels m.b.t. :
- is het vragen naar ervaringen niet de bedoeling
Nogmaals, zover ik lees gaat dit om specifieke shops. Hiervoor moet je rechtstreeks bij de Pricewatch Shopreview zijn. Dit is niet van toepassing.
- "Tevens zijn opsomtopics niet de bedoeling op Tweakers."
Nogmaals, ik kan dit niet terug vinden in de regels van
Tweakers? En los daarvan; alles is toch een opsomming? Ervaringen opsomming? Context opsomming? Overigens zie ik het niet eens terug in het topic zelf maar soit.
Kijk, uiteindelijk is de TL;DR gewoon dat ik graag iets wil maken, conform de regels, maar dat ik dat niet weet. Het lijkt mij dan toch dat ik hier hulp bij kan hebben? Waarom moet ik met een verbeterplan komen, als je zelf pointers kan geven wat dan wel acceptabel is.