Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Shopping Forum - Feedbacktopic

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

In dit geval is in eerste instantie toch de misleiding toch dat "bol.com retourdeals" als externe partner gezien wordt ipv als "bol.com" retourdeals (bv vergelijkbaar met <shop> Tweedekans)? Ik zie niet hoe je dit zonder shop-naam duidelijk kunt maken. "<shop> retourdeals" ipv "<shop>" retourdeals zou kunnen, maar maakt het niet duidelijker en is bovendien met één zoekopdracht te herleiden naar <shop>... Zie het probleem niet zo eerlijk gezegd.

[Voor 7% gewijzigd door AGee op 04-02-2020 09:32]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 07:32

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Gunner schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 09:20:
Ik ben het, zeker gezien de TR die ik gisteravond al zette, het absoluut met @leekers eens. In mijn ogen is het dan ook helemaal niet nodig om de shop te noemen

Verander de winkel door 'de shop' of wat dan ook en het is nog steeds prima leesbaar. Als de TS dan toch geen druk wil zetten, dan is dat toch geen probleem?

Maak geen uitzonderingen, trek een lijn en pas die consequent toe zou ik zeggen :)
Nogmaals: ik zie niet hoe je een discussie kan voeren over de specifieke constructie van bol.com retourdeals en in hoeverre het klopt dat bol.com daar claimt dat het een 'partner' betreft, zonder het beestje bij de naam te noemen.
leekers schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 09:24:
[...]
Feit blijft dat een moderator zijn mening geeft met naam van de shop en diverse konklusies neerschrijft over een webshop zonder daarvoor bewijzen te hebben .
Rukapul geeft duidelijke onderbouwing dat bol.com retourdeals gewoon een en hetzelfde is als bol.com.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Orion84 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 09:29:
Nogmaals: ik zie niet hoe je een discussie kan voeren over de specifieke constructie van bol.com retourdeals en in hoeverre het klopt dat bol.com daar claimt dat het een 'partner' betreft, zonder het beestje bij de naam te noemen.
Dat was me prima duidelijk. Ik ben het er alleen niet mee eens ;)

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• Orion84

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Gunner schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 09:31:
[...]

Dat was me prima duidelijk. Ik ben het er alleen niet mee eens ;)
Dat kan natuurlijk, maar zonder verdere onderbouwing hoe je die discussie dan voor je ziet kan ik daar weinig mee.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Het is voor mij een uit de kluiten gewassen shopreview. geen enkele toegevoegde waarde voor GoT SF.
Zoals zo vaak is verteld, is kopen -annuleren- kopen- annuleren, niet de beste keuze. als je dit soort praktijken zelf uithaalt om 2-3 tientjes te verdienen.... Vaak zie je zelf door al die handelingen niet meer overzichtelijk wat je waar koopt, en dan de verkoper de schuld geven van je eigen vage aankoopmethoden. Dit is echt een methode om een heel systeem tegen je te krijgen.

Wil je een order annuleren, kun je ook het pakket weigeren aan de deur. Denk goed na voor je besluit te bestellen en doe zelf onderzoek naar specs en prijzen.

dan nog de TT.....

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• Orion84

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Die topictitel kon wel wat minder tendentieus inderdaad, dus die heb ik even aangepast.

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Orion84 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 09:35:
[...]

Dat kan natuurlijk, maar zonder verdere onderbouwing hoe je die discussie dan voor je ziet kan ik daar weinig mee.
Dan ga ik mezelf ook herhalen ;) Voor mijn gevoel is het topic prima levensvatbaar zonder de naam van de shop te noemen.

Alles is denk ik nu wel gezegd denk ik, de meningen zijn uitgewisseld. Er is niet van gedachten veranderd, daar leg ik me bij neer :)

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• Skyaero
  • Registratie: juli 2005
  • Niet online
Ik wil een stukje feedback geven over deze modbreak:
Yorinn in "De zonsondergang van fysieke winkels"

Laat ik voorop stellen dat de discussie over omzet wat ver van het onderwerp begon te raken en dat het prima was dat we weer terug op koers gingen.

Dat cijfers van online retail niets te maken hebben met de zonsondergang van fysieke winkels is echter onjuist. Een belangrijke rode draad in het topic is juist de concurrentie van online en het verschil in kostenstructuur en marges.

Ik vind dat @Yorinn hier in zijn verklaring dus te kort door te bocht gaat.

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Skyaero schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 08:37:
Ik wil een stukje feedback geven over deze modbreak:
Yorinn in "De zonsondergang van fysieke winkels"

...

Dat cijfers van online retail niets te maken hebben met de zonsondergang van fysieke winkels is echter onjuist. Een belangrijke rode draad in het topic is juist de concurrentie van online en het verschil in kostenstructuur en marges.

Ik vind dat @Yorinn hier in zijn verklaring dus te kort door te bocht gaat.
Om hier toch enige nuance in te geven, ik heb nergens aangegeven dat het niets met de zonsondergang van fysieke winkels te maken heeft. De omzetcijfers van Bol.com hebben niets te zoeken in het topic, gezien Bol.com geen (eigen) fysieke winkels heeft. Er werd verder niet gediscussieerd over fysieke winkels van andere bedrijven in die discussie.

Wil je wel verder discussiëren over die omzetcijfers kan dit, wat mij betreft, in een apart topic in Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij.

• michael3
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 12:30
Yorinn schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 16:34:
[modbreak]Goed, kan de discussie over de cijfers van Bol.com en Amazon achterwege blijven hier? Die hebben verder niets met fysieke winkels te maken en is dus offtopic.[/]
Is er een topic dan over online verkopen net als dit?

Bedoel dan meer een topic waar je kan babbelen over online winkels.

[Voor 9% gewijzigd door michael3 op 14-02-2020 20:26]

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
michael3 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 20:24:
[...]

Is er een topic dan over online verkopen net als dit?

Bedoel dan meer een topic waar je kan babbelen over online winkels.
Nog niet, nee. Als je wilt babbelen over de (niet bekendgemaakte) omzetcijfers van Bol.com, mag dit in een nieuw topic in AWM.

Ik heb je post uit De zonsondergang van fysieke winkels verplaatst, gezien feedback op moderaties hier thuis horen.

• michael3
Yorinn schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 20:39:
[...]

Nog niet, nee. Als je wilt babbelen over de (niet bekendgemaakte) omzetcijfers van Bol.com, mag dit in een nieuw topic in AWM.

Ik heb je post uit De zonsondergang van fysieke winkels verplaatst, gezien feedback op moderaties hier thuis horen.
Niet zo zeer over de omzet cijfers van Bol.com maar gewoon over online webshops in de breedste zin, verkopen, omzetten, concurrentie wellicht ervaringen enz enz.

Kan misschien wel een toevoeging zijn.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
michael3 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 21:19:
[...]

Niet zo zeer over de omzet cijfers van Bol.com maar gewoon over online webshops in de breedste zin, verkopen, omzetten, concurrentie wellicht ervaringen enz enz.

Kan misschien wel een toevoeging zijn.
We hebben een nieuw topic aangemaakt om over de zonsopkomst van webwinkels te discussiëren. Let er in het nieuwe topic wel op dat ervaringen daar niet gedeeld mogen/hoeven worden, hier zijn, zoals gewoonlijk, de Shop-/Productreviews voor.

• michael3
Yorinn schreef op maandag 17 februari 2020 @ 17:06:
[...]

We hebben een nieuw topic aangemaakt om over de zonsopkomst van webwinkels te discussiëren. Let er in het nieuwe topic wel op dat ervaringen daar niet gedeeld mogen/hoeven worden, hier zijn, zoals gewoonlijk, de Shop-/Productreviews voor.
Nice, thanks.

Ooh mag ik een titel verbetering suggestie geven? Zonsopgang en zonsondergang

[Voor 9% gewijzigd door michael3 op 17-02-2020 21:57]

• Nachtschade
  • Registratie: februari 2007
  • Nu online
Dit topic is gesloten:

Afhandeling faillissement EnergieFlex

Ik zie hier verder geen reden voor staan. De gevolgen van het faillissement zijn nog zeker niet afgesloten.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Nachtschade schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 17:09:
Dit topic is gesloten:

Afhandeling faillissement EnergieFlex

Ik zie hier verder geen reden voor staan. De gevolgen van het faillissement zijn nog zeker niet afgesloten.
Ik denk dat er iemand op een verkeerd knopje heeft gedrukt. Het topic is nu weer open.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 14:27

Perkouw

Moderator General Chat
Yorinn schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 19:57:
[...]

Ik denk dat er iemand op een verkeerd knopje heeft gedrukt. Het topic is nu weer open.
Yeap dat was ik, my bad!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Remmersmaaak
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 07:11
knip, knip, knip.

Dit forum is inderdaad niet bedoeld om direct bij de eerste post de naam van de betreffende webshop te noemen. Maar als uit meerder reacties blijkt dat het hier gaat om een gerenommeerde webshop. Waar Tweakers natuurlijk (advertentie enz.) inkomsten uit ontvangt. Maar dat deze webshop:

- Geen direct bereikbaar telefoonnummer op zijn site heeft;
- vanaf begin februari gevraagd is om informatie te geven over het geretourneerde/ter reparatie aangeboden product. Helaas zonder bevredigend resultaat;
- de TS al bevestigd heeft dat het hier gaat om een door mede reageerders gesuggereerde webshop;
- er in andere topics wél direct, zij het in de TS of de daaropvolgende reacties, de naam van een webshop genoemd wordt en dat deze wél doorgelaten worden.

Mag dit forum dan aub bedoeld worden om een goede kijk op de zaken te schetsen en eventuele andere Tweakers hier informatie en lering uit te mogen laten ervaren?

Waar is dit forum anders voor?

Modbreak:Reactie verplaatst vanuit Webshop geeft niet meer thuis na RMA, gezien feedback op moderaties niet in het topic zelf thuis hoort.

[Voor 8% gewijzigd door Yorinn op 23-03-2020 07:58]

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True