RMA of gewone retour voor Corsair RM750 PSU

Pagina: 1
Acties:
  • 704 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beschuitelia
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 28-08 23:05
Ik zie geen topic hiervoor dus plaats hem hier.

Mijn Corsair RM750 geeft een ratelend geluid. Ik heb hem 2 weken geleden besteld en vorige week gebruikt voor mijn nieuwe pc. Ik wil hem terug sturen omdat dit volgens mij niet hoort en het best vervelend is. Moet ik deze dan RMA sturen of als normale retour? Bij retour staat namelijk dat het product niet gebruikt mag zijn dus neem dan aan dat RMA juist is, maar ik weet het niet zeker. Bij RMA staat weer dat het om een defect product gaat... Waar valt mijn probleem onder, kan iemand mij hier iets over vertellen? Alvast

[ Voor 43% gewijzigd door Beschuitelia op 13-11-2020 14:35 ]

Beste antwoord (via Beschuitelia op 13-11-2020 15:48)

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:20
Binnen 2 weken na aankomst, mag je volgens de wet kopen op afstand het retourneren zonder opgaaf van redenen. Een RMA procedure duurt doorgangs langer. Bel anders de winkel oo. Misschien kunnen ze direct een nieuwe sturen, terwijl jij de oude terugstuurt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:49
RMA je product is defect

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:20
Binnen 2 weken na aankomst, mag je volgens de wet kopen op afstand het retourneren zonder opgaaf van redenen. Een RMA procedure duurt doorgangs langer. Bel anders de winkel oo. Misschien kunnen ze direct een nieuwe sturen, terwijl jij de oude terugstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Ik zou gebruik maken van de WKOA, zo kun je direct een nieuwe bestellen en kun je zo snel.mogelijk je pc weer in gebruik nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Bij WKOA moet je zelf de verzendkosten betalen, bij RMA doorgaans niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beschuitelia
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 28-08 23:05
Heb hem besteld bij *knip* (web)winkel, moet voor retourneren de verzendkosten betalen staat er. Ik ga dan liever voor RMA. Heb deze week toch weinig tijd om te gamen dus als ik volgend weekend een nieuwe PSU heb komt het goed. Ik ga inderdaad eerst even bellen zodat ze misschien al een nieuwe kunnen sturen. Bedankt allemaal voor de hulp! @pennywiser @Djarune @eL_Jay @Uszka

[ Voor 8% gewijzigd door Yorinn op 14-11-2020 12:12 . Reden: Naam (web)winkel mag achterwege blijven als deze niet van belang is in de discussie. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Aanmelden als DOA. Dan heb je bin Azerty en Alternate een nieuwe zodra ze hem binnen hebben. Geen gezeur over geld en lange tijden wachten. Hoe het bij andere winkels zit weet ik niet.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Beschuitelia melding maken van defect bij de verkoper, niet stilletjes retourneren onder bedenktijd.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Beschuitelia schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:34:
Ik zie geen topic hiervoor dus plaats hem hier.
Omdat dit geen technische vraag is. Ik snap dat Harde Waren de mooiste subfora heeft, maar daaronder staat ook een sloot subfora. Je topic hoort thuis in Shopping Forum. Schopje die kant op.

[ Voor 1% gewijzigd door Yorinn op 14-11-2020 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:49
Even bellen met de winkel. Vaak genoeg hebben ze een DOA regeling(dit is een coulance regeling). Maar het is altijd zuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Dit is een vraag die de verkoper je beter kan beantwoorden dan wij. Gezien je nog geen contact met de verkoper hebt opgenomen, lijkt me dat de beste, eerste stap.

Gezien het bovenstaande, gaat hier een slotje aan.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.