Knippen jullie dan ook alle posts weg uit o.a. het KPN ervaringen topic? Daar zitten genoeg KPN werknemers die, met een persoonlijk account, Tweakers vragen adres-/klantgegevens te delen (via o.a. DM) zodat deze werknemers dat - via KPN - kunnen oplossen. Of bijvoorbeeld de engineers van Delta die hetzelfde doen in dito forum?Yorinn schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:17:
[...]
Had je je willen melden als PostNL zijnde had dit beter met een bedrijfsaccount gekund. Zoals ik zei kunnen wij nergens aan afzien of je echt voor PostNL werkt of op één of andere manier kwade bedoelingen hebt.
Persoonlijke accounts zijn voor persoonlijke zaken bestemd, niet voor klantenservice op het forum.
Er zijn tal van topics waar 'experts' van bedrijven zelf zorgen voor een oplossing voor mede-Tweakers. Dat is nu juist één van de meerwaarden van dit forum: van, voor en door Tweakers.
Ik post ook vaker in PFSL of het Shopping forum met juridisch- of praktisch advies. Simpelweg omdat ik advocaat ben en daar ervaring mee heb. Daar vraag ik vaak genoeg om de relevante passages uit contracten of anderszins feiten. Mag dat dan ook niet meer? Dan stop ik daar mee, even goede vrienden.
Ik begrijp dat jullie de moderatie proberen te verdedigen, maar het is hier toch knip en klaar dat er ietwat fanatiek is gemodereerd in o.a. de posts van Axebreak?