Als het je gaat om het zakendoen van een bepaalde webwinkel met de Tweakers Pricewatch, kan je die discussie altijd aangaan in
Pricewatch met het Pricewatch-team.
Hoe ze dit oplossen kan iemand juist op koop laten overgaan of niet. In het kader van transparantie zou het niet uitmaken of de webshop genoemd zou worden. Als het nu om Amazon zou gaan zou er geen modbreak wezen. Daarnaast geeft de TS ze rustig de tijd om het op te lossen zonder een enkele keer de naam van de shop genoemd te hebben, dat geeft mij aan dat het absoluut niet om zwartpraten gaat.
Zoals in het SF beleid staat en hier in het feedbacktopic al vaker is besproken, maakt het inderdaad niet uit bij welke webwinkel iets is gekocht. Ook de naam van bijvoorbeeld een Amazon, bol. of je plaatselijke elektronicaketen om de hoek, of hints naar de naam, worden verwijderd. Ik vind het dan ook een beetje gek dat je gelijk de insinuatie maakt dat de hint naar de naam van de winkel verwijderd is, omdat het om een kleine winkel gaat.
De modbreak was dus ook meer bedoeld om de discussie weer richting het probleem van TS te krijgen en om het niet in een algemeen "hoe-werkt-de-Pricewatch"-discussie te laten verzanden, daar is TS niet mee geholpen.
PS. Ik heb je bericht richting het feedbacktopic verhuisd, gezien die hier beter past dan in TV doa , wat te doen.
[
Voor 5% gewijzigd door
Yorinn op 06-08-2024 20:06
]