![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 107% gewijzigd door Bulligan op 12-11-2007 14:24 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 107% gewijzigd door Bulligan op 12-11-2007 14:24 ]
Ouch, dat zegt ook wel iets denk ikHooli-gan schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:02:
offtopic:
Trouwens de links naar de eerste 50 topics weggehaald. TS werd te groot.
Anoniem: 191815
Moet je ff kijken hoeveel delen er tot de release gepost zijn. Daarna was het vrij snel opgehouden denk ikUTwizard schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:03:
Ouch, dat zegt ook wel iets denk ikAls GoT nou eens overal in ieder bedrijf niet door de Proxy zou komen, benieuwd aan welk deel we dan hadden gezeten...
https://niels.nu
Anoniem: 85443
Oei das wel erg slechtUTwizard schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:46:
[...]
M'n vriendin heeft gisteren een level 62 Paladin uitgelegd hoe de Auction House werkteHij moest Gems hebben maar wist niet hoe en welke, had ie eerst uncut Gems gekocht, die maar gevendored en cut Gems voor teruggekocht. Was blijkbaar nog nooit in de AH geweest. Ebay anyone?
Haha te droogMektheb schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:50:
[...]
Owh Geweldig gold beggers pesten ,![]()
ik krijg altijd 1000 wishpers can you make me a portal ? , ( ben mage ) No im a lock , but it says your a mage , no your screen must have some bugs cause im a lock , o okai cya
Of als ik in een Pug zit en ze lopen te kloten en te zeuren , portal to Exodar , en veel plezier mensenze kijken toch niet klikken gelijk en daarna krijg je wishpers : bastard ! HS on cooldown , en dan wishper ik back Roflmao surprisebutsecks
, hahaha
Tis wel Lame maja soms word ik die beggers zo zat , of een mage in een pug die net 70 is en nog 100 greens heeft je gaat vertellen hoe je je class moet spelen denk ik ook altijd "zucht"
Maar toch blijft het spel leuk ,
Shadow Labyrinth heeft dacht ik een paar erg leuke tank items. Schild van de eerste boss, Trinket van de tweede, derde weet ik niet, vierde boss 2 (of 1?) delen van je Dungeon Set 3.Anoniem: 191815 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:06:
Eergister lvl 70 geworden met mijn warriortoen even mijn hele talent trie opnieuw ingedeeld heb nu bjina alles op protection. http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Haomarush&n=Loktarok
Ben nu druk bezig mijn gear beter te maken, maar dat is best wel moeilijkdit vooral omdat de meeste groepen toch een ervaren Tank zoeken en ja ik ben maar een paar dagen een tank
dus moet nog hard werken aan mijn gear.
hebben jullie nog tips uit welke instance ik betere tank gear kan krijgen ?
Ik vraag gewoon aan een guildie ofzo, krijgt er keurig een rune voor terug ook.UTwizard schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:58:
[...]
Iedere keer als ik een portal nodig heb naar Shattrath vraag ik het rond in de Trade of Local Channel en als Mages me vragen hoeveel ik daar voor over heb betaal ik altijd 2g. 2g om op level 10-20 al naar Shattrath te komen heb ik er wel voor over. Als ze het gratis vragen kan ik me inderdaad voorstellen dat je er geen zin in hebt.
Aardige blue tankgear welke ik zelf ook gebruik is de bold set.Anoniem: 191815 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:06:
Eergister lvl 70 geworden met mijn warriortoen even mijn hele talent trie opnieuw ingedeeld heb nu bjina alles op protection. http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Haomarush&n=Loktarok
Ben nu druk bezig mijn gear beter te maken, maar dat is best wel moeilijkdit vooral omdat de meeste groepen toch een ervaren Tank zoeken en ja ik ben maar een paar dagen een tank
/invite guildie + make leaderUTwizard schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:58:
[...]
Iedere keer als ik een portal nodig heb naar Shattrath vraag ik het rond in de Trade of Local Channel en als Mages me vragen hoeveel ik daar voor over heb betaal ik altijd 2g. 2g om op level 10-20 al naar Shattrath te komen heb ik er wel voor over. Als ze het gratis vragen kan ik me inderdaad voorstellen dat je er geen zin in hebt.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Guildies portal ik sowieso overal gratis naartoe natuurlijk, die 25s ofzo boeit me niet. Ik ga alleen wildvreemden niet gratis portallen, gaat om 't idee.Exitium schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:11:
Ik vraag gewoon aan een guildie ofzo, krijgt er keurig een rune voor terug ook.
<< Warrior exalted met FurbolgsAnoniem: 85443 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:09:
[...]
@Mektheb: Echt vage gasten die botters of chinezen. Bij ons was er ook altijd een rogue die die mobs in epl ging grinden. Ging alleen maar door. Omdat ik ook grindend gelvld heb, ben ik er niet vies van. Kan het heel lang. Maar hij outlastte mij wel. Zegt wel iets![]()
offtopic:
Opnieuw gepost omdat mijn mage verhaal imho erg grappig is
Time spend gaming is time spend well
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
ik zou well improved thunder clap nemen. Heb zelf Kara getanked met deze spec.Anoniem: 191815 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:06:
wat is nu precies het voordeel van een level 10-20 in Shattrah? Zitten daar speciale vendors/ trainers oid?Exitium schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:11:
[...]
Ik vraag gewoon aan een guildie ofzo, krijgt er keurig een rune voor terug ook.
http://www.wow-europe.com...0002055511033020103531351addictive schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:25:
[...]
ik zou well improved thunder clap nemen. Heb zelf Kara getanked met deze spec.
En kijk een op http://www.wow-loot.com/warrior.htm Staat per class aangegeven welke items waar droppen
Nee maar als je lvl 10-20 bent is alles lopen zwaar irritant van SW / Iron / Darn etc , en vanaf shattrah kan je de portals nemenHanH schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:30:
[...]
wat is nu precies het voordeel van een level 10-20 in Shattrah? Zitten daar speciale vendors/ trainers oid?
Anoniem: 171114
[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 171114 op 07-11-2007 13:38 ]
I see... maar geen AH had ik al begrepenAnoniem: 171114 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:37:
[...]
teleports naar alle grote steden in azeroth
check & check
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Portals naar alle grote steden in Azeroth.HanH schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:30:
[...]
wat is nu precies het voordeel van een level 10-20 in Shattrah? Zitten daar speciale vendors/ trainers oid?
Signature
Anoniem: 191815
Locks gebruiken soulshards voor healthstones.Mektheb schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:29:
Nou laat ik het zo zeggen
: Portal's voor guildies altijd free
: Portals voor Friends of Ex Guildies altijd free
: Portal's voor Vreemden 1g / 2 g ( ligt er aan hoe je het vraagt )
: Wankers/Whiners ( geen portal / ignore )
: Zeikende/ Zeurende Pug's ( Portal to another City )
Vind trouwens wel dom wij voor die well of rituals 2 arcane powders moeten dokken , zodat iedereen ze water enz kan pakken , maar locks krijgen dat met zo'n stone niet helemaal eerlijk eigenlijk maar andere kant die paar S boeit me niet alst sneller is dan 5 min water maken voor 25 man
Ik heb een WOS-post!
Ritual of Refreshment (Rank 1)Mektheb schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:29:
[..]
Vind trouwens wel dom wij voor die well of rituals 2 arcane powders moeten dokken , zodat iedereen ze water enz kan pakken , maar locks krijgen dat met zo'n stone niet helemaal eerlijk eigenlijk maar andere kant die paar S boeit me niet alst sneller is dan 5 min water maken voor 25 man
In ons geval dus woensdag 14 november. BronThe start date for Season 3 is purposefully planned to be one week later than the release of patch 2.3, which is currently scheduled for November 13. We will be closely monitoring the testing of the 2.3 patch, and if it looks like it won’t make the November 13 date, we will announce a delay.
ruilen?UdiBenLudi schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:47:
Maar soulshards zijn gratis... ^^
nogmaals: ruilen?
[ Voor 36% gewijzigd door Bokkie op 07-11-2007 13:50 ]
Soulshards kosten tijd voor het killen van een mob die experience geeft ....UdiBenLudi schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:47:
Maar soulshards zijn gratis... ^^
Genoeg shards te farmen in de raid instance zelf.redfoxert schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:50:
[...]
Soulshards kosten tijd voor het killen van een mob die experience geeft ....
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
waar heb je zelf al gezocht?FragNeck schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:56:
Kan iemand de nieuwe PVP armor sets posten?
Of een link er naar toe? Ik begreep dat er in 2.3 nieuwe PVP armor sets kwamen.
[ Voor 29% gewijzigd door Ashrah op 07-11-2007 14:00 ]
Grapjas, jij hebt zeker nog nooit je locks horen klagen over BWL.ImdaMned schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:51:
[...]
Genoeg shards te farmen in de raid instance zelf.
[ Voor 29% gewijzigd door Hmzaniac op 07-11-2007 14:09 ]
Ik heb een WOS-post!
Begint aardig een flame te worden over dat mage vs lock , ging mij er alleen om wij moeten betalen jullie moeten killen , no more imo , en geen QQHmzaniac schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:05:
[...]
Grapjas, jij hebt zeker nog nooit je locks horen klagen over BWL.
begint gelijk met een boss.
2 trash pulls, boss.
grote boel trash pulls die geen soul shards geven omdat ze summoned zijn, boss.
2 trash pulls, boss.
etc.
Gruul: 2 pulls, boss, 3 pulls, boss.
Magtheridon: 3 pulls, boss.
En ssc is nou ook niet echt bizar veel trash. Zeker als je affl/destro of vol destro specced bent kan je met shadowburn er een goede hoeveelheid shards doorheen fakkelen.
Bovendien is er in die raid instance net zo goed genoeg geld te krijgen om die reagents te kopen. Als je met 3 mages in een raid zit en je krijgt 50 stacks brood uit zo'n ritual betekent dat je om iedereen 4 stacks te geven (best redelijk gezien sommige classes het toch nooit nodig hebben) je 2x een ritual zal moeten doen. Dat is 4 arcane powder. Arcane powder kost je 10s per stuk voor een grand total of 40s per raid. Deel dat door 3'en (want je bent met 3 mages) en je komt op een fortuin uit ter waarde van 13s per mage per raid.
Cry more idd.
Pff, boeiend. Beter dan een half uur aan 't casten zijn. Keertje als enige mage meegeweest naar Kara. Ver-moei-end! Die paar powder boeit me niet, priests hebben het slechter, die zijn per groep die ze buffen zo 3 reagents kwijt. Tikt aan.Mektheb schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:29:
True priests hebben het idd zwaarderHydra schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:13:
[...]
Pff, boeiend. Beter dan een half uur aan 't casten zijn. Keertje als enige mage meegeweest naar Kara. Ver-moei-end! Die paar powder boeit me niet, priests hebben het slechter, die zijn per groep die ze buffen zo 3 reagents kwijt. Tikt aan.
Bold-set is drop-afhankelijk.den85 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:13:
[...]
Aardige blue tankgear welke ik zelf ook gebruik is de bold set.
[ Voor 9% gewijzigd door sabriel op 07-11-2007 14:20 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
10 is beetje te veel om mee te oefenenSeraphin schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:41:
[...]
check & check
Probleem waar ik mee worstel: hoe lang blijf ik om de mobs heen rennen om ze bij elkaar te vegen, en wanneer wordt het tijd om te dismounten & een frostnova er uit te gooien.
Gister kwam het dus regelmatig voor dat nog op mn mount zat als mn ice barrier al was uitgewerkt (als in: max. damage absorbed), als ik dan dismountte kreeg ik eerst nog een mep van 10 boze pupkes -> dooie mage.
Of als de pull wel goed ging: na de tweede Blizzard te weinig tijd overhebben om CoC + FN te gooien. Of te lang wachten omdat ik bang was dat sommige mobs nog out of range van FN waren. Vandaar de vraag hoe groot de radius van (imp.) FN ongeveer is (ik kan het ook met trial & error op 1 mob uitproberen natuurlijk, maar ben benieuwd of iemand toevallig weet dat het b.v. 8 yards is).
blup
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Tja, weet je gelijk wie nog nooit MC heeft gedaan... n00bs!eendje schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:27:
gisteren solarian is geprobeerd. Best geinig gevecht, alleen moeten mensen wel op lettenVeel hadden niet door dat je nog steeds de bom kan zijn in fase 2. Dus toen werd even de hele raid opgeblazen. Moet zeggen dat het er van bovenaf erg grappig uit ziet
per 10 stacked. Tenzij dit ook veranderd in de aankomende patch.Bokkie schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:45:
[...]
.....
50 charges voor 1 vendor bought reagent die per 20 stacked
......
Je hoeft het niet te maken. Ga je toch lekker manual alles conjuren en traden met je raid
Welnee, gewoon andere priests die pirit buff laten doenHydra schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:13:
[...]
Pff, boeiend. Beter dan een half uur aan 't casten zijn. Keertje als enige mage meegeweest naar Kara. Ver-moei-end! Die paar powder boeit me niet, priests hebben het slechter, die zijn per groep die ze buffen zo 3 reagents kwijt. Tikt aan.
[ Voor 62% gewijzigd door Bulligan op 07-11-2007 14:40 ]
Requirement is van portal stone naar 2x arcane dust gegaan als ik het goed heb, en arcane dust stacked per 20Hooli-gan schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:37:
per 10 stacked. Tenzij dit ook veranderd in de aankomende patch.
Fixed!Hydra schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:39:
[...]
Requirement is van portal stone naar 2x arcane dust gegaan als ik het goed heb, en arcane dustPowder stacked per 20
[ Voor 30% gewijzigd door Jerry op 07-11-2007 14:54 ]
wheheheh.... 't was idd wel een beetje die-hardAnoniem: 171114 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:19:
[...]
10 is beetje te veel om mee te oefenen
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Huh, ja, doediemaarjaJerry schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:49:
Fixed!
Zie: [Ritual of Refreshment]
Had een stuk duurder geweest als het Arcane Dust was geweest. Stack van Arcane Dust gaat voor 30g weg hier
.
Vind 't zelf gewoon netter staan om dan zelf de rune mee te brengen, aan mages die ik niet ken vraag ik nooit water/food. (tenzij het een instance pug ofzo is ofc) Gisteren ook een warrior gevraagd Cipher of Damnation te tanken, liep in het begin niet erg lekker (daarna paar vrienden erbij en met gemak gedaan), warrior is een keer of vier, vijf doodgegaan. Vlak voor ik logde nog maar even 20g voor repairs gemaild.Hydra schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:24:
Guildies portal ik sowieso overal gratis naartoe natuurlijk, die 25s ofzo boeit me niet. Ik ga alleen wildvreemden niet gratis portallen, gaat om 't idee.
Leuk en erg simpel gevecht als mensen opletten jaeendje schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:27:
gisteren solarian is geprobeerd. Best geinig gevecht, alleen moeten mensen wel op lettenVeel hadden niet door dat je nog steeds de bom kan zijn in fase 2. Dus toen werd even de hele raid opgeblazen. Moet zeggen dat het er van bovenaf erg grappig uit ziet
kan het niet zo goed beoordelen voor de hogere levels, of het dan nog exact hetzelfde werktSeraphin schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:55:
[...]
wheheheh.... 't was idd wel een beetje die-hard
(groepjes van +/- 4 gaan me trouwens goed af; de pull is dan toch wat simpeler omdat de pupkes er wat langer over doen om die +/- 500 damage absorption van ice barrier weg te meppen).
EY! daar heb je dus mages in hun trial voorHooli-gan schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:37:
[...]
Je hoeft het niet te maken. Ga je toch lekker manual alles conjuren en traden met je raid![]()
Als je een rune trade prima, maar dan is het nog steeds 1gExitium schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:57:
Vind 't zelf gewoon netter staan om dan zelf de rune mee te brengen, aan mages die ik niet ken vraag ik nooit water/food. (tenzij het een instance pug ofzo is ofc) Gisteren ook een warrior gevraagd Cipher of Damnation te tanken, liep in het begin niet erg lekker (daarna paar vrienden erbij en met gemak gedaan), warrior is een keer of vier, vijf doodgegaan. Vlak voor ik logde nog maar even 20g voor repairs gemaild.
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
[ Voor 4% gewijzigd door Rynji op 07-11-2007 16:01 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Human MageXouxic schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:00:
Ok, lang verhaal. Maar ik probeer het kort te houden, ik ben Nieuw hier in het WoW topic. Naam is Wiebe, IGN is vaak Nexave. Nu heb ik een heeeeele tijd bij de GoT comunnity van Rose Online gezeten, zamen met Rakkerzero enzo. Maar nu ben ik weer van plan aan WoW te beginnen. Welke Realm spelen jullie, en welk ras zijn jullie?
BTW, Ik heb veel vragen over WoW, kan ik die hier stellen ? Of is dat niet echt de bedoeling?
[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 07-11-2007 16:03 ]
ik zit op Alonsus met chars als in sig. (lvl 40 en 25 alliance)Xouxic schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:00:
Ok, lang verhaal. Maar ik probeer het kort te houden, ik ben Nieuw hier in het WoW topic. Naam is Wiebe, IGN is vaak Nexave. Nu heb ik een heeeeele tijd bij de GoT comunnity van Rose Online gezeten, zamen met Rakkerzero enzo. Maar nu ben ik weer van plan aan WoW te beginnen. Welke Realm spelen jullie, en welk ras zijn jullie?
BTW, Ik heb veel vragen over WoW, kan ik die hier stellen ? Of is dat niet echt de bedoeling?
Verschilt nog al.Xouxic schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:00:
Welke Realm spelen jullie, en welk ras zijn jullie?
Natuurlijk kun je hier vragen kwijt. Maar kijk eerst even op www.wowwiki.com, www.wowhead.com en bijvoorbeeld op (de FAQ pagina van) www.wow-europe.comBTW, Ik heb veel vragen over WoW, kan ik die hier stellen ? Of is dat niet echt de bedoeling?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Lekker druk in de baas ze tijdOkkE schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:08:
[...]
Verschilt nog al.
Ik speel een nightelf Druid of Eonar.
[...]
Natuurlijk kun je hier vragen kwijt. Maar kijk eerst even op www.wowwiki.com, www.wowhead.com en bijvoorbeeld op (de FAQ pagina van) www.wow-europe.comDat voorkomt vooral ook botte reacties. Mocht je dan nog vragen hebben, stel ze gerust, er zijn altijd genoeg mensen hier die je willen helpen.
Hou er wel rekening mee dat dit topic alleen tussen 9:00 en 17:00 op werkdagen druk bevolkt is, rara hoe zou dat komen...
[ Voor 12% gewijzigd door Vexx op 07-11-2007 16:13 ]
omdat we allemaal een goede baan hebben (lees: goed betaald voor weinig werk) en een gulle werkgeverOkkE schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:08:
[...]
Hou er wel rekening mee dat dit topic alleen tussen 9:00 en 17:00 op werkdagen druk bevolkt is, rara hoe zou dat komen...
Lees is de starttopic door, scheelt veel vragen waarvan mensen wel eens "aggressief" antwoord op kunnen geven. Dit geldt vooral voor classes en builds.Xouxic schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:00:
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Bedankt! Ben er achtergekomen dat het hier heeeel anders werkt als bij Rose, bij rose zit iedereen in 1 clan. En allemaal zelfde server, hier is het ieder voor zig zelf blijkbaarOkkE schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:08:
[...]
Verschilt nog al.
Ik speel een nightelf Druid of Eonar.
[...]
Natuurlijk kun je hier vragen kwijt. Maar kijk eerst even op www.wowwiki.com, www.wowhead.com en bijvoorbeeld op (de FAQ pagina van) www.wow-europe.comDat voorkomt vooral ook botte reacties. Mocht je dan nog vragen hebben, stel ze gerust, er zijn altijd genoeg mensen hier die je willen helpen.
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
[ Voor 22% gewijzigd door QuarK op 07-11-2007 16:14 ]
hey , welcomeXouxic schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:00:
Ok ik zal even kijken, mijn smaak is Blood Elf zowiezo, en guns blijven vet. Maar tauren vind ik ook wel vet, dus ik zie nog wel even.QuarK schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:13:
Er is geen beste class/race... het is puur een kwestie van smaak.
Speel gewoon de class die jij het gaafst vindt.
En in een niet-hollands guild zitten is alleen maar erg leuk.
Welke class heb je met ROSE gespeeld? Wat lijkt je leuk?Xouxic schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:13:
En wat is zo gauw de beste class/rase?
Helaas zijn er een aantal, dus ik denk dat je het beste hem kan vragen waar hij speelt.Offtopic:
Iemand die Wozzie kent hier? En zoja, welke Realm speelt hij?
Een van de redenen waarom ik het niet aan vreemden vraag. 1g is vrijwel niks, maar ik blijf een Hollander natuurlijk.Hydra schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:59:
[...]
Als je een rune trade prima, maar dan is het nog steeds 1g
www.wow-loot.comAnoniem: 191815 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:06:
This is the Way.
blood elf gebied is wel relaxed levelen.. vond ik iigXouxic schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:17:
[...]
Ok ik zal even kijken, mijn smaak is Blood Elf zowiezo, en guns blijven vet. Maar tauren vind ik ook wel vet, dus ik zie nog wel even.
Met Rose heb ik zoveel classes gespeeld, Maar Cleric ( Magier ), Knight & Scout waren tog het leukst.OkkE schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:17:
[...]
Welke class heb je met ROSE gespeeld? Wat lijkt je leuk?
[...]
Helaas zijn er een aantal, dus ik denk dat je het beste hem kan vragen waar hij speelt.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
of eentje nemen die minder retarded is aangezien het aantal keren dat je Prayer of Shadow Protection nodig hebt op 1 hand kan tellen!Hooli-gan schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:37:
Welnee, gewoon andere priests die pirit buff laten doen
Toch wel horde hoop ik danKees schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:38:
Ik zit tegenwoordig op Outland.
En over portals gesproken: 15m cd http://www.wowhead.com/?item=32757 - ik heb geen portals nodig
in 2.3 worden alle pre-bc dungeons gevuld met rare drops.Anoniem: 171114 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:27:
[...]
blood elf gebied is wel relaxed levelen.. vond ik iig
en je krijgt in ghostlands na bijna alle quests gedaan te hebben 2 blauwe (lees, zeer goed*) items, en dat is niet zo als je de tauren/orc/... /
( http://www.wowwiki.com/No...areas_and_quests#10_to_20 )
*
items :
wit - handig voor jou of anderen
grijs - voor de vendor
armor / weapons
grijs/wit - alleen tussen 1-max 10 gebruiken .. grijs bagger , wit ook bagger maar goedkoop beginnen
groen - items met stats die je op een of andere manier beter maken (meer mana, meer damage enzenz)
blauw - beter dan groen
paars - epic.. nog beter dan blauw . maar daar krijg je niet zo snel mee te maken in de eerste 40 levels
Portals?Kees schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:38:
En over portals gesproken: 15m cd http://www.wowhead.com/?item=32757 - ik heb geen portals nodig
nee, alliance op outland
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
true trueFragNeck schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:49:
[...]
in 2.3 worden alle pre-bc dungeons gevuld met rare drops.
Elke boss dropt nu blauwe ipv groene items, ook in RFC en WC dus
Anoniem: 215903
Het was denk ik vooral voor mensen die niet naar Outland kunnen via de portal in Blasted Lands.. (dus onder lvl 58).FragNeck schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:50:
[...]
Portals?
Als ik naar Orgrimmar moet dan gebruik ik de portal in Shatt, en als ik weer terug moet dan invite ik effe een guildy, en stap ik RFC binnen, om vervolgens m'n groep te verlaten, dan wordt je automatisch weer naar shatt geport, als je HS daar tenmiste op staat.. 0 min cooldown
This space for rent. Serious inquiries only please.
dus het bestaat niet meer? dat t in prijs geen moer scheelt maakt me nou ook weer niet uit.. maar nu zijn de winkels al dicht en moet ik tot morgen wachtentoost schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:56:
die functie was er wel, maar dan moest je alsnog een cd key kopen. En zo ver ik weet scheelde dit niet zo heel veel in prijs.
[ Voor 34% gewijzigd door Bulligan op 07-11-2007 18:23 ]
ik kreeg het ook niet voor elkaar via Blizzard.low_n_slow schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:54:
euhm weet iemand of de online upgrade naar de TBC niet meer bestaat?
ben ik nu verplicht om het in de winkel te kopen?
vriend van mij heeft nooit cd's gekocht maar online geupgrade...
ben ik nou zo scheel?
inloggen op je account www.wow-europe.com ( accountmanagement) en click download tbc ?Fantomas schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:48:
[...]
ik kreeg het ook niet voor elkaar via Blizzard.
Heb toen gewoon via een webshop (in de US) een EU-key gekocht, en het spel via de blizzard dowloader binnengehaald.
Geen enkel probleem dus
Hoe heet je dan op Outland?Kees schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:38:
Nee dus, dan moet ie maar gecorpsecamped worden
[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-11-2007 22:04 ]
Anoniem: 197066
hee, nog een alliance rogue op Dunemaul.. Vind het wel een relaxte server eigenlijk.Vexx schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:11:
Ik speel aan de Alliance kant op Dunemaul.
Zoals je wel kan zien is iedereen verspreid over verschillende servers: her en der zitten mensen wel op dezelfde server, maar dat komt niet heel veel voor heb ik het idee.
Als je nog algemene vragen hebt over ingame dingen hebt kan je ze natuurlijk vragen. Je kan ook proberen je een beetje in te lezen op de website over WoW van Blizzard zelf. Daar staat aardig wat leuke info op..
edit: anderen zijn me weer eens voor.. ik blijf die F5 knop spammen hier.. kom bijna niet meer aan me werk toe..
Anoniem: 179960
[ Voor 118% gewijzigd door NoTimeRemains op 08-11-2007 00:04 ]
This is the Way.
Anoniem: 102844
'Aenae' <Sinisters>Kaap schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:03:
Hoe heet je dan op Outland?
Nee dus, dan moet ie maar gecorpsecamped worden
Tesla Model Y RWD (2024)
Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq