Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 137 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.713 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Lijkt me toch leuk om te zien op welke realm en side de mensen hier allemaal spelen.
Tis toch ook niet zo dat je je char snel zal verplaatsen, dus een lijst in de TS zou kunnen???

Ik zelf speel een Tauren Hunter op Azjol-Nerub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skillz schreef op donderdag 08 november 2007 @ 08:16:
Lijkt me toch leuk om te zien op welke realm en side de mensen hier allemaal spelen.
Tis toch ook niet zo dat je je char snel zal verplaatsen, dus een lijst in de TS zou kunnen???

Ik speel een Dwarf Hunter op Bronze Dragonflight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kees schreef op donderdag 08 november 2007 @ 00:51:
[...]
'Aenae' <Sinisters>
Bring it on :P
Ah is de server transfer in ieder geval ergens goed voor geweest he 'Trutje' :P (of ziets was het toch ^^ )
Echt alle BT guilds zitten propvol locks of zitten op PVE servers :(

Best gruwlijk :/ naja voorlopig dan maar verder op me rogue en verder blijven zoeken.
Gisteren de critscope van Atumen geloot, kreng is best duur om te maken :X

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Xouxic schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:32:
[...]

Met Rose heb ik zoveel classes gespeeld, Maar Cleric ( Magier ), Knight & Scout waren tog het leukst.
Volgens mij is dit een beetje te vergelijken:
Cleric > Healer - Holy Priest, Resto Druid, Resto Shaman & Holy Paladin
Knight > Tank - Prot Warrior, Prot Paladin, Feral Druid
Scout > DPS - Hunter

Waarbij de eerste imho het meest overeen komt met de ROSE class. :) Uiteraard maakt het niet uit of je Nightelf, Orc of bijvoorbeeld Undead bent.

Ik zou gewoon kiezen welke je het leukst vindt qua looks - tenzij je nu al weet dat je (veel) meer wil PVPen, dan kan het voordelen bieden een bepaald Race te kiezen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op donderdag 08 november 2007 @ 08:46:
[...]

Volgens mij is dit een beetje te vergelijken:
Cleric > Healer - Holy Priest, Resto Druid, Resto Shaman & Holy Paladin
Knight > Tank - Prot Warrior, Prot Paladin, Feral Druid
Scout > DPS - Hunter

Waarbij de eerste imho het meest overeen komt met de ROSE class. :) Uiteraard maakt het niet uit of je Nightelf, Orc of bijvoorbeeld Undead bent.

Ik zou gewoon kiezen welke je het leukst vindt qua looks - tenzij je nu al weet dat je (veel) meer wil PVPen, dan kan het voordelen bieden een bepaald Race te kiezen.
Welk ras is dan bijvoorbeeld enorm goed voor PvP???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is niet zoiets als enorm goed .. alles is wel enigzins gebalanceerd
maar bepaalde rassen hebben racials die extra handig (kunnen) zijn

overzichtje

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn atm de beste pvp ringen voor mages met crit rating?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Hangt ook weer van je class af. ;)

Hier staat een lijst met racial skills, kan je zelf bepalen wat het beste is voor de class die je wilt spelen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-08 09:27

NvM

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 08:32:
[...]
Ik speel een Dwarf Hunter op Bronze Dragonflight
Ik ben een Night Elf hunter op Bronze Dragonflight, lvl 59 :)

Zo raar! Eergisteren mij een ongeluk gepvpt in een avond, resultaat 999 honor. Vervolgens kwam ik gisteren online, en stond er bij yesterday maar 830! En nee ik ben niet gek, ik had het toevallige 999 nog uitgebreid besproken in de guild chat. Iemand een verklaren hiervoor?

En het is waar dat je tussen 60-70 betere gear hebt dan de epic lvl 60 set waar ik nu voor ga. Maar uiteindelijk moet alles wat je krijgt vervangen worden, dus ik vind het geen excuus. Ik kan me voorstellen dat voor die-hards hier een doodzonde is om 'maar' voor een lvl 60 epic pvp set te gaan terwijl die binnen 4 of 5 levels vervangen kan worden. Ik doe het dan ook voor mijn plezier :) Het is een kickass set die er visueel goed uitziet en leuke stats heeft. Daarnaast heb ik gewoon geen zin om de komende tijd te levelen en blijf ik lekker pvpen tot zeker na kerst (ivm drukte op werk). Daarna ga ik mijn char tot 70 levelen, dan heb ik tijd om langere sessies te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvM schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:08:
[...]

Ik ben een Night Elf hunter op Bronze Dragonflight, lvl 59 :)

Zo raar! Eergisteren mij een ongeluk gepvpt in een avond, resultaat 999 honor. Vervolgens kwam ik gisteren online, en stond er bij yesterday maar 830! En nee ik ben niet gek, ik had het toevallige 999 nog uitgebreid besproken in de guild chat. Iemand een verklaren hiervoor?

En het is waar dat je tussen 60-70 betere gear hebt dan de epic lvl 60 set waar ik nu voor ga. Maar uiteindelijk moet alles wat je krijgt vervangen worden, dus ik vind het geen excuus. Ik kan me voorstellen dat voor die-hards hier een doodzonde is om 'maar' voor een lvl 60 epic pvp set te gaan terwijl die binnen 4 of 5 levels vervangen kan worden. Ik doe het dan ook voor mijn plezier :) Het is een kickass set die er visueel goed uitziet en leuke stats heeft. Daarnaast heb ik gewoon geen zin om de komende tijd te levelen en blijf ik lekker pvpen tot zeker na kerst (ivm drukte op werk). Daarna ga ik mijn char tot 70 levelen, dan heb ik tijd om langere sessies te spelen.
Er staat toch ook estimated honor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kortom ,.. wat het makkelijkste wat voor race/class je moet beginnen is om te bepalen wat je leuk spelen vind , melee (warrior, rogue, paladin, feral druid) ? ranged magic (priest, mage, balanced druid,warlock) ? beetje van alles wat (druid) ? iemand met een levend schild uuh pet (hunter) ? (ik vergeet eea volgens mij, maargoed)

start een char van elke class (liefst zoveel mogelijk van hetzelfde race)
en speel tot level 10 ofzo (zodat je iig een paar spells hebt om wat meer idee te krijgen)
(als je hetzelfde ras doet heb je steeds dezelfde questjes en kom je redelijk snel tot 10)

als je een idee hebt over welke class je uberhaubt lekker lijkt spelen , dan kun je kijken naar racials / fractie

maar dat is wel een hoop gedoe :')

je kan natuurlijk ook gewoon starten wat leuk klinkt en en leuk uitziet .. dan tot een leveltje of 10 a 20 spelen en opnieuw beoordelen of je het leuk vind, maak vervolgens eerst een nieuwe aan en blijf de eerdere gebruiken als extra bank (direct deleten is niet handig , sowieso als je het perse wilt deleten zorg dan eerst dat je alles gestuurd hebt naar de nieuwe wat je wil bewaren en alle gear verkocht hebt enzenz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Goed nieuws voor mages: Ice Block wordt trainable in een patch na 2.3. Waarschijnlijk een van de 2.3.x patches. Enjoy!

bron

[ Voor 30% gewijzigd door QuarK op 08-11-2007 09:25 . Reden: bron ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:11:
[...]

Er staat toch ook estimated honor :)
Dat is me nooit eerder opgevallen...schaam schaam :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

QuarK schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:21:
Goed nieuws voor mages: Ice Block wordt trainable in een patch na 2.3. Waarschijnlijk een van de 2.3.x patches. Enjoy!
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-07 10:01

bron
Staat nergens iets over dat het in een 2.3.x patch komt hoor. Waarschijnlijk eerder in 2.4. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 08:51
ik hoorde ergens over die mount van CE als je exalted bent in patch 2.3. maar waar staat die info ergens? ik zat de ptr patch notes te lezen maar zag het niet staan (misschien ben ik gewoon blind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Exitium schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:31:
[...]

Staat nergens iets over dat het in een 2.3.x patch komt hoor. Waarschijnlijk eerder in 2.4. :)
Wel dit is speculatie van mijn kant, maar aangezien 2.4 heel ver weg ligt en 'near future' toch impliceert dat het een change is die binnenkort doorgevoert kan worden, gok ik op 2.3.x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aah zo te horen waren moes en ik de enige met pech wat loot betreft.

Bij attumen hadden wij zelfs exact dezelfde loot (hij zit in group 4 en ik in 2)

Maiden dropten zijn bracers, maar hij zat wel in de verkeerde kara group. Errug matig :')
Op een gegeven moment maakte hij mij ook belachelijk in Gchat wat ook resulteerde in een aardige scheldtirade :D

"Ik had em oneerbare voorstellen gedaan". Nou, iedereen moest ff laten weten wat voor pervert ik was O-)

Vervolgens toen wij op de 10e man zaten te wachten voor maiden (hadden de rest met 9 man gedaan, niet bijzonder speciaal, maar dat verklaart het wachten dus), gingen een paar mensen opeens rellen in Karazhan general.

Het begon met: It has 2 legs and it bleeds...

Helaas wist iedereen al dat het "half a dog" was, maar dat was de aanleiding voor een leuke rel. Ik ging ook maar ff PSV PSV roepen en toen was het helemaal gebeurt :')

Die hoerator dropte mijn gloves + ring alweer niet. Ik keek er niet eens meer van op. Samen met een dpswarrior hadden wij een "Kick curator in the balls" macro gemaakt."Helaas" dropte zijn T4 wel, dus ik was alleen ;(

Onze druid was gister ook zo leip geworden. We hadden een tank mee die duidelijk undergeared was om aggro te houden tegen ons. Dus die cat maar telkens ge-oneshot (ik ook vaak trouwens, unlucky ambush crits ftl) worden en toen was de maat vol en toen ging hij zijn hart maar luchten bij mij.

ZOMG he generates aggro like a lvl 60 warrior. OMG next time ill wiat till he has 10k aggro and then i'll slowly start dpsing.

En ik maar lachen natuurlijk :')

Maar het was wel erg triest gesteld. Ik vanishde een paar keer toen de tank op 35k threat zat, en vervolgens snoeihard nuken en na 2 minuten overaggrode ik alweer. Was echt niet grappig.

Gelukkig had ik geen major agi pots geslikt. Die druid heeft er iets van 10 gebruikt >:)

Achja me ring van curator krijg ik toch nooit en naar T4 kan ik waarschijnlijk ook fluiten aangezien we binnenkort de Focus op ZA gaan leggen ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Yokidrink schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:32:
ik hoorde ergens over die mount van CE als je exalted bent in patch 2.3. maar waar staat die info ergens? ik zat de ptr patch notes te lezen maar zag het niet staan (misschien ben ik gewoon blind)
In de 2.3 PTR Encyclopedia staat er wat over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ging niet helemaal geod geloof ik. Kan ik dit bericht ook deleten?

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-08 22:06
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:36:
hmm ging niet helemaal geod geloof ik. Kan ik dit bericht ook deleten?
Ik hoop het niet, dat zou betekenen dat je admin was.

En dat willen we niet natuurlijk : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Laatst online: 14-08 08:51
hmm ik dacht dus dat het een soort tussenvorm zou zijn tussen 300 speed en 225 voor 2k gold maar da's dus niet zo? ik wilde nl geen 5k aan ridingskill uitgeven en die 2k leek me een mooi compromis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:39:
[...]

Ik hoop het niet, dat zou betekenen dat je admin was.

En dat willen we niet natuurlijk : P
Nee zeker niet, dan is het namelijk "Het grote Rogue of Warcraft topic", waarbij "het grote" natuurlijk op mij slaat 8)

Warlock builds mod ik er lekker uit. hmmmm :)

Maar de reden dat ik het vroeg is dat er fora zijn waar je je eigen bericht wel kan deleten :o

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Weet iemand of alle blauwe pvp-gear (de level 70 varianten) in 2.3 verdwijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bron
Hmm zeer interessant!
Ben ook benieuwd wat dan de nieuwe 31 frost talent wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

Spooof schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:43:
Er wordt nergens over bericht, dus ga er maar vanuit dat de blue pvp gear lvl 70 gewoon blijft. Ik kan mijn nieuwsgierigheid moeilijk bedwingen dus...Waarom wil je dit weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:43:
[...]
Yay, mn favoriete onderwerp, wanneer pakken we het weer op })

Ben een weer een warrior begonnen, level 24 nu. Sinds ik van server en side geswitched ben geen warrior meer gespeeld. In ieder geval heb ik geen enkel probleem met questen, in tegendeel tot wat veel warriors je willen doen geloven.

Je moet alleen maar wat meer oppassen omdat je geen escapes hebt. Maar als je de mobs 1 voor 1 weet te pullen ga je er doorheen als boter.

Ik heb besloten om toe te geven dat ik verslaafd ben ..... aan het levelen. Had me voorgenomen na 3 level 7 een level 62 en twee 5X characters niet meer opnieuw te beginnen en nu doe ik het toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spooof schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:43:
equiped of in je bags .. verdwijnen zal het sowieso niet
dat lijkt me redelijk l*llig van blizz als dat wel zou zijn

niet meer verkrijgbaar..dat lijkt me ook stug, maar dat lijkt me eerder dan verdwijnen

(discl.. geheel mijn visie .. geen blue post ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt de eerste 25 levels op een nieuwe char altijd het leukst.
Mid / eind level 40 is bij mij de 'dode zone' daar zijn al 2 alts blijven hangen :-)

Bottomline is dat ik eigenlijk geen zin heb om al die rep-meuk weer te moeten doen met een alt. Het is toch fijn dat je main dat allemaal achter de kiezen heeft. Dan heb ik meer zin om wat meer TBC factions naar exalted te krijgen op mijn main dan op een alt ze allemaal weer naar revered te krijgen voor de keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Laatst online: 12-08 14:50

Neelon

FOR PONY!!!

Skillz schreef op donderdag 08 november 2007 @ 08:16:

Undead Mage (Miseria) / Blood Elf Hunter (Zylian) op Azjol-Nerub.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:04:
Ik vindt de eerste 25 levels op een nieuwe char altijd het leukst.
Mid / eind level 40 is bij mij de 'dode zone' daar zijn al 2 alts blijven hangen :-)

Bottomline is dat ik eigenlijk geen zin heb om al die rep-meuk weer te moeten doen met een alt. Het is toch fijn dat je main dat allemaal achter de kiezen heeft. Dan heb ik meer zin om wat meer TBC factions naar exalted te krijgen op mijn main dan op een alt ze allemaal weer naar revered te krijgen voor de keys.
Ja, ben zelf nu ook bezig met een Warlock altje (I wonder why) en ik zie alweer een beetje op tegen het rep. grinden op 70. Echter de gebieden 40-60 vind ik toch vele malen leuker dan 20-40. Om over Tirisfal Glades nog maar niet te spreken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
NvM schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:50:
[...]

Er wordt nergens over bericht, dus ga er maar vanuit dat de blue pvp gear lvl 70 gewoon blijft. Ik kan mijn nieuwsgierigheid moeilijk bedwingen dus...Waarom wil je dit weten?
Omdat ik zo snel mogelijk zo veel mogelijk resielence wil hebben op mijn priest, en dan kan het zijn dat ik beter eerst de blauwe pvp gear kan halen ipv wachten totdat ik arena s1-gear met honor kan kopen.
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:02:
[...]

equiped of in je bags .. verdwijnen zal het sowieso niet
dat lijkt me redelijk l*llig van blizz als dat wel zou zijn

niet meer verkrijgbaar..dat lijkt me ook stug, maar dat lijkt me eerder dan verdwijnen

(discl.. geheel mijn visie .. geen blue post ;) )
Ja ok, ik bedoelde natuurlijk dat de vendors verdwijnen, dus dat er na 2.3 niet meer aan te komen is. Blizzard heeft nog nooit een item verwijdert dat mensen al equipped of in hun bags hadden (uitzonderingen zoals gehackt daargelaten), dus ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat dat iig niet gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:43:
[...]

Woohoo gerechtigheid...eindelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toost
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 03:23
Om even mee te gaan met de rest:

ik zit op Ghostlands (alliance, human paladin atm L60) nick: toostage guild: vliegende hollanders

This space for rent. Serious inquiries only please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
Exitium schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:23:
[...]

Jij blij dat honored genoeg is in 2.3. :P
Wat? Bron?

[ Voor 83% gewijzigd door Spooof op 08-11-2007 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:04:
Jij blij dat honored genoeg is in 2.3. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-08 21:32
Spooof schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:12:
[...]

Omdat ik zo snel mogelijk zo veel mogelijk resielence wil hebben op mijn priest, en dan kan het zijn dat ik beter eerst de blauwe pvp gear kan halen ipv wachten totdat ik arena s1-gear met honor kan kopen.

[...]

Ja ok, ik bedoelde natuurlijk dat de vendors verdwijnen, dus dat er na 2.3 niet meer aan te komen is. Blizzard heeft nog nooit een item verwijdert dat mensen al equipped of in hun bags hadden (uitzonderingen zoals gehackt daargelaten), dus ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat dat iig niet gebeurt.
Heb maar effies geduld , en ga Bg's honor farmen etc want s1 met honor is beter als die Blue's ,

BV staff voor mages s1 21k + 40 av marks i mean common :D so easy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
Mektheb schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:28:
[...]

Heb maar effies geduld , en ga Bg's honor farmen etc want s1 met honor is beter als die Blue's ,

BV staff voor mages s1 21k + 40 av marks i mean common :D so easy
Ja, mijn punt is een beetje dat ik zo snel mogelijk zo veel mogelijk resilience wil hebben. Dus 30 resilience voor 10000 honor is voor mij momenteel aantrekkelijker van 40 resilience voor 15000 honor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-08 19:44

William/Ax3

We are Starstuff

Xouxic schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:13:
[...]
Offtopic:
Iemand die Wozzie kent hier? En zoja, welke Realm speelt hij? :P
:w Wozzie, Phentom en ik zitten op daggerspine zie sig voor me chars

[ Voor 4% gewijzigd door William/Ax3 op 08-11-2007 10:36 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Neelon schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:10:
[...]
Undead Mage (Miseria) / Blood Elf Hunter (Zylian) op Azjol-Nerub.
Kijk, das nou leuk! Kzal vanavond eens kijken of ik je kan vinden :)

Edit: btw, Damaja is the name ;)

[ Voor 6% gewijzigd door bitpixl op 08-11-2007 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-07 15:48
Nog andere mensen op de Auchindoun server, Horde ofcourse ;)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-02 09:35
Bensel, wat is je Char name? Nu ik hoor dat jij ook een Alliance rogue bent op Dunemaul ben ik wel benieuwd ^^

Lethale Morphaene Súndavar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Spooof schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:31:
[...]

Ja, mijn punt is een beetje dat ik zo snel mogelijk zo veel mogelijk resilience wil hebben. Dus 30 resilience voor 10000 honor is voor mij momenteel aantrekkelijker van 40 resilience voor 15000 honor.
True maar als je wacht kan je tot volgende week woensdag honor farmen en meerdere BETERE items krijgen en dan bedoel ik

+ more ressil
+ more stamina
+ more Spirit of what ever

tis beter om 3 Epic's te krijgen dan 5 Blue's denk ik maar de keus is natuurlijk aan je zelf en er komen ook leuke nieuwe trinkets enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
Thanks, Blizzard <3 Casuals :)
Mektheb schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:42:
[...]

True maar als je wacht kan je tot volgende week woensdag honor farmen en meerdere BETERE items krijgen en dan bedoel ik

+ more ressil
+ more stamina
+ more Spirit of what ever

tis beter om 3 Epic's te krijgen dan 5 Blue's denk ik maar de keus is natuurlijk aan je zelf en er komen ook leuke nieuwe trinkets enz
Als priest ben ik momenteel vaak main target in arena`s, en de meeste moeite heb ik met rogues en warriors. Oom ga ik bijna nooit en stamina heb ik in principe ook genoeg (naar mijn smaak), het enigste wat ik nog wil is resilience, en als 3 epics dan minder resilience geven dan 5 blue`s, dan doe mij maar die blue`s. Ik wil gewoon zo veel mogelijk resilience voor mijn honor, sta en int/mp5 zijn leuk maar hebben een zeer lage prioriteit.

[ Voor 12% gewijzigd door Spooof op 08-11-2007 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Mektheb schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:42:
[...]
Da's natuurlijk onzin. Dat ligt er maar helemaal aan, een epic is niet per definitie beter dan een blue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Spooof schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:54:
[...]

Thanks, Blizzard <3 Casuals too much :)

[...]
Fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Ik denk dat je dan alsnog voor die epic set zou moeten gaan, Spooof. Ik weet niet wat voor gear je op dit moment gebruikt voor pvp, maar die blue set gaat je +healing en andere stats behoorlijk nerfen denk ik.

Ik zie dat je op dit moment (weet niet of de gear die je gebruikt voor pvp ook equipped is op de Armory op het moment) aan 6.7k hp zit. Dit is toch echt veel te weinig: met 7k hp is het voor mij als rogue helemaal geen probleem om je van 100% naar 0% dood te stunlocken. Resilience gaat hier heel weinig aan veranderen.

Een vriend van mij speelt ook een healing priest in pvp en hij zit op 10k hp unbuffed. Door zijn gladiator gear zit hij ook nog op een total resilience van rond de 350. Rogues zijn helemaal geen probleem meer voor hem: ze krijgen hem simpelweg niet neer.

Ik zou je dus toch aanraden om voor de Gladiator set te gaan: je hebt nog een week om honor te farmen. Misschien is het nog helemaal geen slecht idee om met je pvp Arena team gewoon battlegrounds in te gaan na je rated matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
DizzyWeb schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:00:
[...]

Da's natuurlijk onzin. Dat ligt er maar helemaal aan, een epic is niet per definitie beter dan een blue.
Niet per definitie, maar definieer ´beter´ eens. Wat beter voor de een is, kan heel goed slechter zijn voor een ander. Met betrekking tot de blue pvp gear t.o.v. de nieuwe epic set geldt echter wel dat je met een volledige epic set er geweldig qua survivability op vooruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 15-08 13:47

On_E

Housemusic

Vexx schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:02:
Ik zou je dus toch aanraden om voor de Gladiator set te gaan: je hebt nog een week om honor te farmen. Misschien is het nog helemaal geen slecht idee om met je pvp Arena team gewoon battlegrounds in te gaan na je rated matches.
Een week ?

Je hoeft toch niet percee alle Gladiator armor te kopen op dag 1 van seizoen 3 ? ;)

Door alle games die uit zijn/komen grind ik nog amper honor, ik mag blij zijn als ik de S1 Shanker en de S1 Shoulders kan halen op 21 november.

[ Voor 14% gewijzigd door On_E op 08-11-2007 11:10 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
Vexx schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:02:
Ik denk dat je dan alsnog voor die epic set zou moeten gaan, Spooof. Ik weet niet wat voor gear je op dit moment gebruikt voor pvp, maar die blue set gaat je +healing en andere stats behoorlijk nerfen denk ik.

Ik zie dat je op dit moment (weet niet of de gear die je gebruikt voor pvp ook equipped is op de Armory op het moment) aan 6.7k hp zit. Dit is toch echt veel te weinig: met 7k hp is het voor mij als rogue helemaal geen probleem om je van 100% naar 0% dood te stunlocken. Resilience gaat hier heel weinig aan veranderen.

Een vriend van mij speelt ook een healing priest in pvp en hij zit op 10k hp unbuffed. Door zijn gladiator gear zit hij ook nog op een total resilience van rond de 350. Rogues zijn helemaal geen probleem meer voor hem: ze krijgen hem simpelweg niet neer.

1) Jep, met deze gear pvp ik ook.
2)Daar was ik stiekem al bang voor, ik heb op dit moment 20 resilience ofzo, en zolang een rogue niet te veel crit, kan ik me er makkelijk doorheen healen. Doodgestunlocked word ik alleen door rogues met s1/2 arena gear en wapens, rogues met slechtere gear krijgen mij niet doodgestunlocked (vaak door stun resists of door mijn tallents).

En ja, naast een arca groep zoeken voor de kara-shard (zucht 8)7 ) is pvp het enige wat ik doe. Al ga ik samen met een goed gegearde warrior de battleground in is er maar weinig wat ons tegen kan houden. Ik bewaar mijn honor iig nog tot volgende week, en dan hak ik wel wat knopen door op woensdagmiddag, iig bedankt voor het advies.
On_E schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:09:
[...]

Een week ?

Je hoeft toch niet percee alle Gladiator armor te kopen op dag 1 van seizoen 3 ? ;)

Door alle games die uit zijn/komen grind ik nog amper honor, ik mag blij zijn als ik de S1 Shanker en de S1 Shoulders kan halen op 21 november.
Ik denk dat hij bedoelt dat ik beter mijn honor kan bewaren tot seizoen 3, zodat ik dan zoveel mogelijk Gladiator armor kan kopen, ipv het nou te "verspillen" aan het blauwe pvp set.

[ Voor 13% gewijzigd door Spooof op 08-11-2007 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Spooof schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:10:
Ik denk dat hij bedoelt dat ik beter mijn honor kan bewaren tot seizoen 3, zodat ik dan zoveel mogelijk Gladiator armor kan kopen, ipv het nou te "verspillen" aan het blauwe pvp set.
Ok zo kwam het niet over op mij, maar dan heeft ie zeker gelijk.

Als je nu wat wil kopen moet je die Veteran epics halen, dat is nog wel slim ook al zijn ze wat goedkoper over 2 weken.

Maar die blue set moet je echt laten liggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het misschien niet handiger om een of andere wiki pagina te pakken (waar dan ook) en daarop gewoon alle characters te schrijven
(in een mooi tabelletje gotname, realm, character, guild, link naar armory)

.. dan krijgen we a. niet zo'n belachelijk lange startpost ;) maar serieus, dan volstaat 1 linkje en wordt het niet nog langer (volgens mij begint de ruimte toch al op te raken zo onderhand). b. heeft iedereen zelf de mogelijkheid het up te daten en hoeft niet 1 iemand elke keer alles bij te werken enzenz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Die Veteran items zijn inderdaad behoorlijk goed (ik gebruik de belt op dit moment ook voor PvE omdat er verder nooit belts voor mij willen droppen), maar ik zou zeker wachten tot S3 is begonnen en dan de geupgrade items halen: die kosten evenveel en geven meer stats.

En ik bedoelde inderdaad dat je beter je honor kan opsparen en dan gaan voor zoveel mogelijk S1 gear, zoals Spooof zei. Beetje onhandig verwoord misschien.

edit: @ CoZ: goed idee :) Had ik nog niet aan gedacht. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Vexx op 08-11-2007 11:19 . Reden: toevoeging aan CoZ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoooo vanavond weer ff een bezoekje brengen aan mororgrim, en na hem voor de eerste keer gekilled te hebben vorige week heb ik er de volste vertrouwen in dat hij vanaaf ook neer gaat :Y

Is er bij jullie trouwens wat bekent over een bug bij lurker?

Gister echt super irri, wij waren dus bij lurker en de eerste 2 min ging het prima totdat hij ging spouten en hij begon op een plek waar echt niemand stond |:(
En dat deed hij wel een paar keer achter elkaar :(
Halfe raid dood...en op een van de laatste pogingen waren we op 50% en toen leek alles goed te gaan.....*POEF*.....lurker weg en geen adds.. :(

Echt heel vaag en super irritant...zo hebben we echt de hele avond nodig gehad om hem neer te krijgen(inclusief opnieuw trash clearen :( ) terwijl we hem normaal 1 shotten.. 8)7

Maar hij is uiteindelijk wel neergegaan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het altijd wel een leuke opmerking .. one shotten met een raid
is dat dan niet 25 shotten ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Vexx schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:18:
Die Veteran items zijn inderdaad behoorlijk goed (ik gebruik de belt op dit moment ook voor PvE omdat er verder nooit belts voor mij willen droppen), maar ik zou zeker wachten tot S3 is begonnen en dan de geupgrade items halen: die kosten evenveel en geven meer stats.

En ik bedoelde inderdaad dat je beter je honor kan opsparen en dan gaan voor zoveel mogelijk S1 gear, zoals Spooof zei. Beetje onhandig verwoord misschien.

edit: @ CoZ: goed idee :) Had ik nog niet aan gedacht. :P
Die Vindicator PvP epics zijn maar een hele kleine upgrade van Veteran vond ik zelf, dus ik heb ook die Leather Belt gehaald vorige week ook al wilde ik al mijn honor opsparen.

De stat increase was te groot om het niet te doen.

Nu heb ik nog zo'n 11k honor over, en hopelijk haal ik de 29k voor 21 november. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:20:
Nee.

Oneshotten as in one try... jeez..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:20:
nee 1 try op hem met een raid, ongeacht de grote van de raid is 1 shotten rofl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah.. dat maakt het een stuk duidelijker
blijft een rare benaming .. maargoed

editje .. ik vond het al te gemakkelijk klinken .. huh .. boss .. met weet ik hoe veel health .. hele raid nodig .. en dan one shotten .. huh

krijg je met dubbele betekenissen :)

*voelt zich weer iets minder noob*

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heroic keys op honored is juist wel een goede verandering imo.
Ik bedoel, wie wordt hier nou mee benadeeld.

Vind het wel chill, op m'n alt heb ik nog geen key voor Lower city, wou pas ff een guildie helpen daar. Maar dat kon dus niet. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
In het AV weekend had ik 11k honor op vrijdag, en ik had s`avonds niet gespeeld. Was wel grappig toen ik de volgende dag keek :) Jammer dat ik die Maandag een toets had waar ik nog voor moest leren, anders had ik ondertussen wel 50k bij elkaar voor 2.3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:48

Osxy

Holy crap on a cracker

PvP verhaal, met mijn priest is momenteel pvp het enige wat ik doe, raiden ben ik meegestopt voorlopig.
Ik loop in pvp gear unbuffed met 8,5k unbuffed rond en 90res. Dit vind ik veel te weinig, heb nu arena 2 dagger + offhand en gloves. Volgende week 1 deel arena 1 halen en 1 deel arena 3 dat gaat al een hoop schelen :)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:24:
[...]

Vind het wel chill, op m'n alt heb ik nog geen key voor Lower city, wou pas ff een guildie helpen daar. Maar dat kon dus niet. :p
Heroic pug's zijn nu al een ramp soms, kun je nagaan als straks elke net 70 greenie geared persoon erin kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik vind het ook een mooie verandering.

Maar ik kan me voorstellen dat het voor sommige spelers een beetje een "voor niets t/m revered gegrind" gevoel geeft.
HolyCorn schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:27:
Heroic pug's zijn nu al een ramp soms, kun je nagaan als straks elke net 70 greenie geared persoon erin kan...
Dat is inderdaad een nadeel, maar dat kan je vooraf bekijken. En ook al heb je nu dan geen (niet snel een) Greenie er bij, retards heb je en hou je sowieso, helaas...

[ Voor 33% gewijzigd door OkkE op 08-11-2007 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

Roepen jullie bij voorbaat al dat blue sowieso beter is dan epic (meestal is het ook wel zo, maar de verhouding kloppen vaak niet, hoeveel tijd stop ik er in, hoeveel honor kost het, in hoeverre verbeteren mijn stats?)

Als ik zo kijk naar het verhaal van Spooof heeft hij wel een punt. Hij krijgt in verhouding meer resilience voor 10000 honor dan voor 15000 honor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
[...]

Alle mensen die met een PuG meegaan en nu dus opgescheept worden met noobs in groene gear. Die Revered requirement zorgde er altijd wel voor dat de mensen de instance een goed aantal keer gedaan hadden op normal mode (en hem dus al goed kennen) en ook gear uit die instances hebben (blauwe gear is voor de meeste heroics toch wel een minimum; Heroic Slave Pens is een van de makkelijkste heroics, maar met een groen gegearde tank of healer ga je de tweede en derde boss toch echt niet overleven).

Ik zie ook wel in dat het behoorlijk voordelen heeft voor alle mensen die gererolled zijn en nu de hele repgrind opnieuw zouden moeten gaan doen, maar ik vrees dat de kwaliteit van de PuG´s er nog verder op achteruit zal gaan. Mensen gaan proberen groene gear te upgraden met epics, dat pakt nooit goed uit. Je ging pre-TBC toch ook niet in groene gear naar Molten Core? Toen moest je ook eerst shitloads Stratholme, Scholomance, Blackrock Spire (LBRS, UBRS) e.d. doen?

edit: Holycorn begrijpt mij.. >:)

@ NvM: die vergelijking van resilience vs. de hoeveelheid honor was een vraag, niet een statement. Hij vroeg of hij uit de blue gear meer survivability gaat halen in pvp dan uit de epic gear als hij maar een bepaalde hoeveelheid honor te besteden heeft. Dat is mijns inziens niet zo.

[ Voor 11% gewijzigd door Vexx op 08-11-2007 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-08 13:32

bron
Nou, wow. Alsof niet-frost mages ook maar iets in te brengen hebben in de Arena's. Daarnaast zou het tof zijn als we eens iets beter zouden werken tegen healers. We verliezen alleen van healer teams in onze 2v2.

Zou beter zijn als ze iets aan onze mana bars doen. Tegen een resto druid ga je gewoon OOM.
Spooof schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:12:
Ga dan voor de epic rings enzo, ik neem aan dat je al aan je honour cap zit. Het is enorm zone om honour aan die waardeloze blue items uit te gaan geven. Er zijn ook genoeg PvP items die die S1 set (zijn maar 5 pieces nl.) aanvullen.
Spooof schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:31:
Je levert gewoon reteveel in, heb gewoon iets meer geduld en dan heb je items waarmee je wel mee kan komen. De +dmg en +sta op die blue items is gewoon niks bijzonders.
NvM schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:28:
Roepen jullie bij voorbaat al dat blue sowieso beter is dan epic (meestal is het ook wel zo, maar de verhouding kloppen vaak niet, hoeveel tijd stop ik er in, hoeveel honor kost het, in hoeverre verbeteren mijn stats?)

Als ik zo kijk naar het verhaal van Spooof heeft hij wel een punt. Hij krijgt in verhouding meer resilience voor 10000 honor dan voor 15000 honor.
Resilience is niet de enige stat die nuttig is.
Vexx schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:31:
Ik zie ook wel in dat het behoorlijk voordelen heeft voor alle mensen die gererolled zijn en nu de hele repgrind opnieuw zouden moeten gaan doen, maar ik vrees dat de kwaliteit van de PuG´s er nog verder op achteruit zal gaan. Mensen gaan proberen groene gear te upgraden met epics, dat pakt nooit goed uit. Je ging pre-TBC toch ook niet in groene gear naar Molten Core? Toen moest je ook eerst shitloads Stratholme, Scholomance, Blackrock Spire (LBRS, UBRS) e.d. doen?
Check je gewoon ff de gear van de persoon die mee wil. Als het zuig is, is het gewoon toedels.

[ Voor 13% gewijzigd door Hydra op 08-11-2007 11:37 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
NvM schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:28:

Dat is ook wel zo , maar lange termijn bv denk ik de gladiator set beter is , weet niet welke rating je in arena speeld , maar ik speel zelf als "sub" in een 2048 ranking , nou ik als clothie word door roques en alles nog al snel neergehakt zelfs met 350 ress ...

Dus ik ga hard werken aan me S3 gear , heb S2 gear Geskipt behalve de head omdat ik die er niet uit vind zien :D ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

Ik kan me trouwens soms zo ergeren aan de sfeer in BG's. Ik speel Alliance voor de duidelijkheid, en zodra je tegen een gastje ingaat die het denkt te weten ben je gelijk een noob en issie drukker met het irriteren van jou dan het daadwerkelijk pvpen. Ik heb meer dan genoeg BG's gespeeld, en sta altijd open voor kritiek en tips. Maar dat gejank soms :r

En altijd zijn er mensen die in het begin als het nog niet begonnen is zeggen; We're gonna lose again!' AARGH! Ga dan wat anders doen!

Om over honor leechen maar te zwijgen...Ik kan er maar niet over ophouden, hoe vaak het ook besproken is. Blizzard moet hier meer tegen doen, bannen die hap. Vooral die eikels die om de 30 sec bewegen. En AFK reporten, hoe werkt dat? Als wij massaal een speler AFK reporten blijft hij gewoon in de BG, en dan hebben we nog steeds een speler minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Vexx schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:31:
[...]

Mensen gaan proberen groene gear te upgraden met epics, dat pakt nooit goed uit. Je ging pre-TBC toch ook niet in groene gear naar Molten Core? Toen moest je ook eerst shitloads Stratholme, Scholomance, Blackrock Spire (LBRS, UBRS) e.d. doen?
Bullshit, [Blabla of Frozen Wrath] > Tier 1

Het enige wat belangrijk is zijn de tanks + healers. Als dps leuk gegeared is, is het alleen maar meegenomen.

[ Voor 12% gewijzigd door ImdaMned op 08-11-2007 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
ImdaMned schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:44:
[...]

Het enige wat belangrijk is zijn de tanks + healers. Als dps leuk gegeared is, is het alleen maar meegenomen.
Er dropte niet alleen tier1 daar he :p 1 shot mages ftw :p

[ Voor 3% gewijzigd door HolyCorn op 08-11-2007 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-08 10:48
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:18:Is er bij jullie trouwens wat bekent over een bug bij lurker?
Al gebugged sinds TBC begon, als de laatste add gekilled word voordat de 1e spout na een resurface afgelopen is kan ie buggen en of verdwijnen of spouten dat niet meer ophoud.

Dus laatste add offtanken totdat de spout is afelopen en dan nuken en weer op de boss.

[ Voor 11% gewijzigd door Ashrah op 08-11-2007 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Misschien ter overvloede, maar voor een Priest is de talent Blessed Resilience echt ownage tegen rogues: nadat je gecrit bent heb je voor 6 seconden lang 60% kans dat je crit immune bent. Aangezien een rogue een standaard critchance van ongeveer 25% (dagger rogues nog vele malen hoger, ik red een critkans van 65 a 70% in raids met Backstab) heeft ben je dan zo´n beetje de helft van de tijd immune voor zijn crits.

Een klein voorbeeldje om dit te illustreren:

1. Rogue opent met Ambush, crit
2. Blessed Resilience gaat aan (100% kans na crit) voor 6 seconden
3. Rogue gebruikt Backstab (60% critkans), Blessed Resilience procced: Backstab doet GEEN damage want het critte. Dit scheelt ongeveer 2k damage.
4. Rogue zijn offhand crit, BR gaat weer aan.
5. Rogue gebruikt nogmaals Backstab, BR procced weer. Weer geen damage van Backstab. Dit is al 4k damage die je hebt tegengehouden door immune te zijn.

Zoals je kan zien loopt dit behoorlijk op. Vooral tegen dagger rogues werkt deze talent erg goed aangezien die enorme critkansen hebben (talents geven 30%!! extra critchance aan Backstab). Tegen mace/sword rogues werkt het minder goed, maar ook die critten vaak genoeg: BR procced ook van de gewone weapon swings (non-abilities dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:58

NoTimeRemains

I know

ik las dat binnekort naamswijzigingen ook mogelijk zijn...
moet persoonlijk zeggen dat ik het wel fijn vindt. eindelijk de reputatie van mijn vorige guild kwijt raken...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

NoTimeRemains schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:55:
moet persoonlijk zeggen dat ik het wel fijn vindt. eindelijk de reputatie van mijn vorige guild kwijt raken...
Jouw naam heeft toch niks met je vorige guild te maken? Of heb je er zelf ook een aandeel in gehad? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvM schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:41:
Ik kan me trouwens soms zo ergeren aan de sfeer in BG's. Ik speel Alliance voor de duidelijkheid, en zodra je tegen een gastje ingaat die het denkt te weten ben je gelijk een noob en issie drukker met het irriteren van jou dan het daadwerkelijk pvpen. Ik heb meer dan genoeg BG's gespeeld, en sta altijd open voor kritiek en tips. Maar dat gejank soms :r

En altijd zijn er mensen die in het begin als het nog niet begonnen is zeggen; We're gonna lose again!' AARGH! Ga dan wat anders doen!

Om over honor leechen maar te zwijgen...Ik kan er maar niet over ophouden, hoe vaak het ook besproken is. Blizzard moet hier meer tegen doen, bannen die hap. Vooral die eikels die om de 30 sec bewegen. En AFK reporten, hoe werkt dat? Als wij massaal een speler AFK reporten blijft hij gewoon in de BG, en dan hebben we nog steeds een speler minder.
Nee dat doet Blizzard niet, die honorleecher betaalt namelijk ook voor zijn account en dat is heilig voor Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit juist een enorme fout van Blizzard, nu kan je dus simpelweg een kutreputatie opbouwen door honor te leechen, mensen te scammen etc en vervolgens je simpelweg je naam veranderen en opnieuw beginnen! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
Als iemand massaal word gereport, krijgt hij geen honor meer, totdat hij vecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:00:
[...]

Nee dat doet Blizzard niet, die honorleecher betaalt namelijk ook voor zijn account en dat is heilig voor Blizzard.
Good point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 12:58

NoTimeRemains

I know

nee totaal niet maar de guild had nogal een elitaire reputatie en daar wordt ik vaak genoeg ook mee geassoicieerd. helaas...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
ImdaMned schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:44:
[...]

En je punt is? Ik was TBC items helemaal niet aan het vergelijken met T1, ik had het over dat je met green gear niet gaat overleven in heroics. Zelfs als de tank en de healer goede gear hebben ga je een gemiddelde heroic niet kunnen doen: je damage dealers zijn bijna net zo belangrijk als je tank en je healer. Je healer gaat out of mana als de dps niet hoog genoeg is. Skill > gear voor dps, maar voor heroics heb je naast gemiddelde skills ook nog wel aardige gear hebben. Ik moet zeggen dat ik me niet kan voorstellen dat jij dit niet met me eens bent met jouw level van gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Bron?

Ik hoop eigenlijk dat het niet mogelijk wordt. O.a. vanwegen de redenen die voor mij al genoemd zijn. Scammen, acosiaal zijn, etc. het kan dan straks allemaal; je veranderd je naam en niemand weet meer dat jij het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:00:
[...]

Aan de andere kant is er natuurlijk de kans dat Blizzard indirect weer account members behoudt en wint door de leechers wel te bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

OkkE schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:09:
[...]

Bron?

Ik hoop eigenlijk dat het niet mogelijk wordt. O.a. vanwegen de redenen die voor mij al genoemd zijn. Scammen, acosiaal zijn, etc. het kan dan straks allemaal; je veranderd je naam en niemand weet meer dat jij het was.
Stond in de nieuwsbrief.
quote: nieuwsbrief
Players will soon, through the wonders of modern gnomish engineering, be able to change their characters' names in Europe. Finally, you will be able to turn the moniker that seemed like a good idea at the time into something more befitting your true stature in World of Warcraft!

The fee for changing a name will be 8.00 € (£6.00) per name-change and, when the service is launched in Europe, you will be able to begin the process by visiting our Account Management page. We hope you’ll enjoy this new feature and the subsequent effect that your awe-inspiring new name will have on friends and foes alike! As with our recent addition of voice-chat to the game, this feature will be rolled out across all realms in several phases. For more information on when the service will be available, check our official website at wow-europe.com for updates.

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 09:22

Bezulba

Formerly known as Eendje

[...]

Bron?

staat ergens in de ptr testnotes. het gaat mogelijk worden met een paar voorwaarden, geloof dat het maar 1x in de 6 maanden kan ofzo, dus ja je kan scammen en leechen en irriteren en whatnot. Je verandert je naam (tegen betaling ofc) en dan word je binnen een paar dagen weer "ontdekt" en kan je je naam niet meer veranderen.

Ik vind het wel een goed idee. Hoevaak je wel niet serieuze raiders ziet rondlopen met de meest idiote namen.. legolashunter ofzo voor (uiteraard) een NE hunter.. Ik denk dat de voordelen opwegen tegen de nadelen.

en honorleechers kan je reporten en dan krijgen ze geen honor meer, ze worden niet gebanned nee en wat boeit het? speel je gewoon je BG en negeer ze gewoon

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Jacman schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:12:
[...]

Stond in de nieuwsbrief.

[...]
Ah oke. Nouja, nogsteeds vind ik het niet helemaal geweldig, maar zolang het geld kost zal het iedergeval niet zomaar door iedereen gebruikt worden. :) Het is iig iets minder erg als ik dacht, maar toch jammer, imho.

-- edit --

Inderdaad, als het wordt zoals eendje zegt, dan heb ik er eigenlijk ook niets op tegen. :)

[ Voor 12% gewijzigd door OkkE op 08-11-2007 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Vexx schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:10:
[...]

Aan de andere kant is er natuurlijk de kans dat Blizzard indirect weer account members behoudt en wint door de leechers wel te bannen.
als de hoofdreden van het stoppen met wow is dat er leechers zijn lijkt me dat leechers bannen nog steeds niet helpt, want stoppen om zoiets onbenulligs is wel heel kansloos. Dan kan je net zogoed stoppen omdat je AFKers hebt in pugs, slackers in raids en beggers..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

[...]

Bron?

Nieuwsbrief van Blizzard:
Players will soon, through the wonders of modern gnomish engineering, be able to change their characters' names in Europe. Finally, you will be able to turn the moniker that seemed like a good idea at the time into something more befitting your true stature in World of Warcraft!

The fee for changing a name will be 8.00 € (£6.00) per name-change and, when the service is launched in Europe, you will be able to begin the process by visiting our Account Management page. We hope you’ll enjoy this new feature and the subsequent effect that your awe-inspiring new name will have on friends and foes alike! As with our recent addition of voice-chat to the game, this feature will be rolled out across all realms in several phases. For more information on when the service will be available, check our official website at wow-europe.com for updates.
Grrrrr eerder refreshen |:(

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Vexx schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:04:
[...]

En je punt is? Ik was TBC items helemaal niet aan het vergelijken met T1, ik had het over dat je met green gear niet gaat overleven in heroics. Zelfs als de tank en de healer goede gear hebben ga je een gemiddelde heroic niet kunnen doen: je damage dealers zijn bijna net zo belangrijk als je tank en je healer. Je healer gaat out of mana als de dps niet hoog genoeg is. Skill > gear voor dps, maar voor heroics heb je naast gemiddelde skills ook nog wel aardige gear hebben. Ik moet zeggen dat ik me niet kan voorstellen dat jij dit niet met me eens bent met jouw level van gear.
Zelfde punt waarom de uberguilds eerst de tanks/healers equipen. Ik had een aantal maanden geleden vergelijkbare en soms nog betere gear dan menig mage van nihilum (was benieuwd wat die gasten hadden, en werd erg teleurgesteld). Zij hadden nl. precies dezelfde craftables als ik.

Of bijv die chineze guild die illidan na 53 dagen na TBC hadden neergelegd. De gear van hun voor archimonde/illidan is hetzelfde als greenies voor heroics.

Daarnaast gaan die paladins nooit van hun leven oom, hoe lang het gevecht ook duurt : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

OkkE schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:28:
[...]

Ik vind het ook een mooie verandering.

Maar ik kan me voorstellen dat het voor sommige spelers een beetje een "voor niets t/m revered gegrind" gevoel geeft.
en de factionrewards dan? en het feit dat je al maanden heroics heb kunnen doen incl. de rewards? mensen die daarover gaan huilen zijn triest, zielig en verdienen een nekschot..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:41

vhal

ಠ_ಠ

kan je ook je race veranderen voor 8 euri, begin mijn NE zat te worden...zou wel een draenei hunter willen zijn. Ziet alles er zo groot uit enzo..

:+ :+ 8)7

wtb haircutchange patch

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
@ ImdaMned

Ik moet eerlijk zeggen dat in mijn guild helemaal de tanks en healers niet eerst geequipped worden: dat is namelijk niet mogelijk door de random inslag van drops in instances. Welke drops zijn er eigenlijk die interessant zijn voor zowel tanks als dps? En welke drops zijn er waar zowel mages als priests achteraan zitten? Sure, craftable resistance gear is een ander verhaal, maar dat is dan ook verre van optimale gear voor iedereen.

In mijn guild wordt er gekeken naar de inzet van mensen in plaats van naar hun class. Inzet wordt uiteraard gemeten met DKP.

Maar als ik het goed begrijp heeft jouw guild er geen probleem mee om een boss zoals Gruul neer te halen met alle dps in green gear? Dps scaled net zo goed met gear als tanks en healers.

[ Voor 0% gewijzigd door Vexx op 08-11-2007 12:25 . Reden: verduidelijkt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

eendje schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:20:
[...]

en de factionrewards dan? en het feit dat je al maanden heroics heb kunnen doen incl. de rewards? mensen die daarover gaan huilen zijn triest, zielig en verdienen een nekschot..
Sja, ik ben het eens dat het wat vreemd is om over zulke dingen te vallen, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zo denken/reageren.

Leuke GS reactie btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:14:
[...]

[snip]

en honorleechers kan je reporten en dan krijgen ze geen honor meer, ze worden niet gebanned nee en wat boeit het? speel je gewoon je BG en negeer ze gewoon
Ik kan me voorstellen dat NvM het vervelend vind, dat de halve raid nog in de cave staat. Potentieel vecht je dan met 20 vs 40, niet echt een leuke bezigheid. Dat ze geen honor krijgen boeit dan niet. Doordat zij niet uit de BG worden gegooid, krijgen de spelers die het spel wel spelen minder honor. Terwijl het heel makkelijk is om mensen met die debuff na 5 min uit de BG te chppen, zodat iemand die wel wil pvp-en mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-07 22:04
Vexx schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:24:
@ ImdaMned

Ik moet eerlijk zeggen dat in mijn guild helemaal de tanks en healers niet eerst geequipped worden: dat is namelijk niet mogelijk door de random inslag van drops in instances. Welke drops zijn er eigenlijk die interessant zijn voor zowel tanks als dps? En welke drops zijn er waar zowel mages als priests achteraan zitten? Sure, craftable resistance gear is een ander verhaal, maar dat is dan ook verre van optimale gear voor iedereen.
Wat dacht je van de verschillende tier sets (4/5/6) ? Word toch echt gedeeld door bv Rogues en Warriors :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:26:
[...]

Ik kan me voorstellen dat NvM het vervelend vind, dat de halve raid nog in de cave staat. Potentieel vecht je dan met 20 vs 40, niet echt een leuke bezigheid. Dat ze geen honor krijgen boeit dan niet. Doordat zij niet uit de BG worden gegooid, krijgen de spelers die het spel wel spelen minder honor. Terwijl het heel makkelijk is om mensen met die debuff na 5 min uit de BG te chppen, zodat iemand die wel wil pvp-en mee kan doen.
Goed verwoord! Helemaal mee eens. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

deadsy33 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:23:
kan je ook je race veranderen voor 8 euri, begin mijn NE zat te worden...zou wel een draenei hunter willen zijn. Ziet alles er zo groot uit enzo..

:+ :+ 8)7

wtb haircutchange patch
[utopie]

Ik ben nu ook een NE hunter, en was achteraf gezien liever een Dwarf hunter geweest. Ik heb er wat pegels voor over om van race te veranderen.

[/utopie]
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.