Aah zo te horen waren moes en ik de enige met pech wat loot betreft.
Bij attumen hadden wij zelfs exact dezelfde loot (hij zit in group 4 en ik in 2)
Maiden dropten zijn bracers, maar hij zat wel in de verkeerde kara group. Errug matig

Op een gegeven moment maakte hij mij ook belachelijk in Gchat wat ook resulteerde in een aardige scheldtirade
"Ik had em oneerbare voorstellen gedaan". Nou, iedereen moest ff laten weten wat voor pervert ik was
Vervolgens toen wij op de 10e man zaten te wachten voor maiden (hadden de rest met 9 man gedaan, niet bijzonder speciaal, maar dat verklaart het wachten dus), gingen een paar mensen opeens rellen in Karazhan general.
Het begon met: It has 2 legs and it bleeds...
Helaas wist iedereen al dat het "half a dog" was, maar dat was de aanleiding voor een leuke rel. Ik ging ook maar ff PSV PSV roepen en toen was het helemaal gebeurt
Die hoerator dropte mijn gloves + ring alweer niet. Ik keek er niet eens meer van op. Samen met een dpswarrior hadden wij een "Kick curator in the balls" macro gemaakt."Helaas" dropte zijn T4 wel, dus ik was alleen
Onze druid was gister ook zo leip geworden. We hadden een tank mee die duidelijk undergeared was om aggro te houden tegen ons. Dus die cat maar telkens ge-oneshot (ik ook vaak trouwens, unlucky ambush crits ftl) worden en toen was de maat vol en toen ging hij zijn hart maar luchten bij mij.
ZOMG he generates aggro like a lvl 60 warrior. OMG next time ill wiat till he has 10k aggro and then i'll slowly start dpsing.
En ik maar lachen natuurlijk
Maar het was wel erg triest gesteld. Ik vanishde een paar keer toen de tank op 35k threat zat, en vervolgens snoeihard nuken en na 2 minuten overaggrode ik alweer. Was echt niet grappig.
Gelukkig had ik geen major agi pots geslikt. Die druid heeft er iets van 10 gebruikt
Achja me ring van curator krijg ik toch nooit en naar T4 kan ik waarschijnlijk ook fluiten aangezien we binnenkort de Focus op ZA gaan leggen
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 08-11-2007 09:37
]