Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 137 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.736 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op zich dat je de naam kan wijzigen is wel ok
maar ik zou dan inderdaad wel graag zien dat ze even de reports over je naampje er bij zoeken van de laatste 2 maand .. als je inderdaad gezeik na scammen/enzenz/ wilt voorkomen door een naamwijziging dat ze het alsnog niet toestaan :)

on the other hand

nu inderdaad nog je appearance kunnen bewerken, van class kunnen wisselen en van race kunnen wisselen en je krijgt een behoorlijk onvolgbare chaos :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:26:
[...]

Ik kan me voorstellen dat NvM het vervelend vind, dat de halve raid nog in de cave staat. Potentieel vecht je dan met 20 vs 40, niet echt een leuke bezigheid. Dat ze geen honor krijgen boeit dan niet. Doordat zij niet uit de BG worden gegooid, krijgen de spelers die het spel wel spelen minder honor. Terwijl het heel makkelijk is om mensen met die debuff na 5 min uit de BG te chppen, zodat iemand die wel wil pvp-en mee kan doen.
Dat bedoel ik! Amen to that :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:30:
op zich dat je de naam kan wijzigen is wel ok
maar ik zou dan inderdaad wel graag zien dat ze even de reports over je naampje er bij zoeken van de laatste 2 maand .. als je inderdaad gezeik na scammen/enzenz/ wilt voorkomen door een naamwijziging dat ze het alsnog niet toestaan :)

on the other hand

nu inderdaad nog je appearance kunnen bewerken, van class kunnen wisselen en van race kunnen wisselen en je krijgt een behoorlijk onvolgbare chaos :')
En het wisselen van een class of race is ook niet echt eerlijk dan, want je hebt dan toch te maken met verschillen in bepaalde raseigenschappen en om dan met een class gelijk op een hoger level te starten is ook niet bevorderlijk voor het inleven in je class

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-02 09:35
SouLmaN schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:28:
[...]

Wat dacht je van de verschillende tier sets (4/5/6) ? Word toch echt gedeeld door bv Rogues en Warriors :)
Tier 4 en 5 in ieder geval niet.

Tier 6 hebben ze dat omgegooid:

Forgotten Conquerer: Paladin, Priest, Warlock.

Forgotten Protector: Warrior, Hunter, Shaman.

Forgotten Vanquisher: Rogue, Mage, Druid.

Lethale Morphaene Súndavar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:48

Local Host

Het forum is om te leren.

toost schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:18:
Om even mee te gaan met de rest:

ik zit op Ghostlands (alliance, human paladin atm L60) nick: toostage guild: vliegende hollanders
Localtje hiero :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
NvM schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:41:
Ik kan me trouwens soms zo ergeren aan de sfeer in BG's. Ik speel Alliance voor de duidelijkheid, en zodra je tegen een gastje ingaat die het denkt te weten ben je gelijk een noob en issie drukker met het irriteren van jou dan het daadwerkelijk pvpen. Ik heb meer dan genoeg BG's gespeeld, en sta altijd open voor kritiek en tips. Maar dat gejank soms :r

En altijd zijn er mensen die in het begin als het nog niet begonnen is zeggen; We're gonna lose again!' AARGH! Ga dan wat anders doen!

Om over honor leechen maar te zwijgen...Ik kan er maar niet over ophouden, hoe vaak het ook besproken is. Blizzard moet hier meer tegen doen, bannen die hap. Vooral die eikels die om de 30 sec bewegen. En AFK reporten, hoe werkt dat? Als wij massaal een speler AFK reporten blijft hij gewoon in de BG, en dan hebben we nog steeds een speler minder.
Wat verwacht je dan van alliance? Kiddos, noobs en no-lifes!
Reroll horde! Meer volwasse gedacht en spelers met eer.

Ik verwacht veel geflame van alliance maar het intresseert me niet het is toch maar alliance
/cast Fireshield
/cast invisible
bye bye!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:23
Vexx schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:24:
@ ImdaMned

Ik moet eerlijk zeggen dat in mijn guild helemaal de tanks en healers niet eerst geequipped worden: dat is namelijk niet mogelijk door de random inslag van drops in instances. Welke drops zijn er eigenlijk die interessant zijn voor zowel tanks als dps? En welke drops zijn er waar zowel mages als priests achteraan zitten? Sure, craftable resistance gear is een ander verhaal, maar dat is dan ook verre van optimale gear voor iedereen.

In mijn guild wordt er gekeken naar de inzet van mensen in plaats van naar hun class. Inzet wordt uiteraard gemeten met DKP.

Maar als ik het goed begrijp heeft jouw guild er geen probleem mee om een boss zoals Gruul neer te halen met alle dps in green gear? Dps scaled net zo goed met gear als tanks en healers.
Wij gruul down krijgen in greens? hell no. Daar sucken we teveel voor : )

Maar gebuffed, 2 goede geequipte tanks + 6/7 goede healers in epic gear en de rest in greenies en een lost blue denk ik wel dat ie down gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wikia

Thank you for your request. It has been saved successfully, and will be looked at by our staff as soon as possible.

Most wikis are created within two days of the request. You will be notified by e-mail when your wiki has been created.
even een got wiki gemaakt op de eerste de beste random gratis wiki host

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Predje schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:36:
[...]

Ik verwacht veel geflame van alliance maar het intresseert me niet het is toch maar alliance
/cast Fireshield
/cast invisible
bye bye!
Nee jij gedraagt je heel volwassen..

Ik moet zeggen dat ik ook niet altijd blij ben met het gedrag van de Alliance maar ik vind het wel erg kort door de bocht om alle alliance zo over een kam te scheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Vexx schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:33:
[...]

Feit blijft wel dat dit items zijn die voor DPS, Tanks en Healers bruikbaar zijn, en je dan kan kiezen om deze eerst aan Tanks oid te geven. (Druids reken ik zeker ook als mogelijke tank btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vexx schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:04:
[...]

En je punt is? Ik was TBC items helemaal niet aan het vergelijken met T1, ik had het over dat je met green gear niet gaat overleven in heroics. Zelfs als de tank en de healer goede gear hebben ga je een gemiddelde heroic niet kunnen doen: je damage dealers zijn bijna net zo belangrijk als je tank en je healer. Je healer gaat out of mana als de dps niet hoog genoeg is. Skill > gear voor dps, maar voor heroics heb je naast gemiddelde skills ook nog wel aardige gear hebben. Ik moet zeggen dat ik me niet kan voorstellen dat jij dit niet met me eens bent met jouw level van gear.
Ik ben idd ook bang dat je veel te veel mensen in "Greens" zult gaan krijgen voor heroics. PUG's zijn al niet m'n favoriet bij Heroics maar met de nieuwe patch gaan PUG's nog een slechtere naam hierdoor krijgen. Van mij part mogen ze het gewoon zo houden als het nu is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
@ Soulman

Ja, je hebt gelijk wat betreft Tier 6. Maar Tier 4 en 5 zijn heel anders verdeeld: priests, warriors en druids op een item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:10
Over die namechange, lijkt me dat als je op iemand zijn friends/ignorelist staat en jij je naam veranderd, die op diegene zijn friendslist ook veranderd. Hou je dus op je ignorelist een lijstje van scammers bij, lijkt me dat de namen gewoon meeveranderen.

Dus in principe kun je wel wat mensen om de tuin leiden, maar er zijn best wel mensen die lijstjes van scammers bijhouden.

Of dat ook echt zo werkt weet ik overigens niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

worden er bij jullie ook wel eens class only runs gedaan op een willekeurige boss , gewoon even een raidje samenstellen uit verschillende guilds .. maar dan met alleen druids .. of met alleen paladins .. of met alleen mages , alleen hunters etc..

lijkt me wel tof om eens filmpjes van te zien oid. eenmaal eens een druid only bg gezien .. was al behoorlijk impressive ..

qua buffs wordt het natuurlijk niet tof .. en denk dat 25 warriors het ook niet al te lang vol gaan houden. maar met 25 paldins kan het best interessant worden :)
Vexx schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:41:
[...]

Nee jij gedraagt je heel volwassen..

Ik moet zeggen dat ik ook niet altijd blij ben met het gedrag van de Alliance maar ik vind het wel erg kort door de bocht om alle alliance zo over een kam te scheren.
hap :o

lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-07 11:49
Ik heb een vraagje over de lvl 60 pvp mount die je met marks kan kopen (20xAB, 20xWSG, 20xAV).
Met de nieuwe patch wordt er zoveel veranderdt en heb zelf al gezocht maar kan hier niks over vinden.
Gaat het net zoveel kosten? Want dan weet ik wat ik moet doen met me marks die ik nog in me bank heb liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
Vexx schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:45:
@ Soulman

Ja, je hebt gelijk wat betreft Tier 6. Maar Tier 4 en 5 zijn heel anders verdeeld: priests, warriors en druids op een item.
Klopt, als je alleen naar tanks kijkt. T4/5 kan je bv Shamans/Paladins voorrang geven op Rogues als je healers wilt equippen. Ook zijn sommige priests/warriors/shamans gewoon dpsers in TBC :) Het is dus zeker wel mogelijk om healers/tanks prio te geven. Voor andere items zal het idd zelden voorkomen dat een tank voorgaat op een dps-item.

[ Voor 14% gewijzigd door SouLmaN op 08-11-2007 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

[...]

/cast Fireshield
/cast invisible
bye bye!
Dus .. met andere woorden . stel ik ben een kiddo noob of no-lifer . (ik speel ally)
en ik ga dus naar een andere server .. en ik neem horde .. dan ben ik ineens ** peofff ** een volwassen kerel .. tof man :D

* Solid Seal denkt dat Predje een n00b is =x

on topic:

zijn hier mensjes op ALLIANCE side (dus n00bs enzo ;) ) op Trollbane ?

me :
Solidseal (duh) Tankadin @ guild Gameparty
Precisionist - Rogue - eveneens in Gameparty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:36

On_E

Housemusic

qwaurck schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:49:
Ik heb een vraagje over de lvl 60 pvp mount die je met marks kan kopen (20xAB, 20xWSG, 20xAV).
Met de nieuwe patch wordt er zoveel veranderdt en heb zelf al gezocht maar kan hier niks over vinden.
Gaat het net zoveel kosten? Want dan weet ik wat ik moet doen met me marks die ik nog in me bank heb liggen.
Is toch 30 marks per BG ?

En volgens mij blijven de kosten hetzelfde ja, is al goedkoop genoeg toch ? :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Solid Seal schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:50:
[...]

Dus .. met andere woorden . stel ik ben een kiddo noob of no-lifer . (ik speel ally)
en ik ga dus naar een andere server .. en ik neem horde .. dan ben ik ineens ** peofff ** een volwassen kerel .. tof man :D

* Solid Seal denkt dat Predje een n00b is =x

on topic:

zijn hier mensjes op ALLIANCE side (dus n00bs enzo ;) ) op Trollbane ?

me :
Solidseal (duh) Tankadin @ guild Gameparty
Precisionist - Rogue - eveneens in Gameparty
Nee, het is meer zo dat er onder de Horde spelers meer volwassen(er) spelers zijn dan onder Alliance. Het is nu wel aan het veranderen, maar zo is de tendens wel geweest iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
True, ik ben bang dat ik de WoW-Europe forums nog een beetje gewend ben waar dit soort flamebaits voortdurend voorkomen.

Ik snap echter nog steeds niet waarom mensen dit soort opmerkingen maken (ook al is het niet gemeend of bedoeld als grapje). Zo grappig is het nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:39:
[...]

Wij gruul down krijgen in greens? hell no. Daar sucken we teveel voor : )

Maar gebuffed, 2 goede geequipte tanks + 6/7 goede healers in epic gear en de rest in greenies en een lost blue denk ik wel dat ie down gaat.
Dit gold Pre-TBC veel erger dan nu.
Vergeet niet dat je green dps' ers een stuk minder dps doen en dat bij elke Grow de damage op je tank een stuk omhoog gaat. Kan wel is moeilijk worden.

Nou is Gruul misschien niet het perfecte voorbeeld, maar genoeg bosses hebben een enrage. Is toch een stuk meer de bedoeling geworden om gelijkmatig up te gearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vexx schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:53:
[...]

True, ik ben bang dat ik de WoW-Europe forums nog een beetje gewend ben waar dit soort flamebaits voortdurend voorkomen.

Ik snap echter nog steeds niet waarom mensen dit soort opmerkingen maken (ook al is het niet gemeend of bedoeld als grapje). Zo grappig is het nou ook weer niet.
ik denk dat predje gewoon het grappig verwoord heeft, en uiteindelijk hetzelfde bedoelde als dizzy
tweakers is ook niet echt een plek om te flamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)

P.s. Ik denk idd dat de kosten hetzelfde blijven, net zoals dat ze 30x30x30 kosten pre-TBC en nu nog steeds 30x30x30 kosten in TBC.. ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:47:
worden er bij jullie ook wel eens class only runs gedaan op een willekeurige boss , gewoon even een raidje samenstellen uit verschillende guilds .. maar dan met alleen druids .. of met alleen paladins .. of met alleen mages , alleen hunters etc..

lijkt me wel tof om eens filmpjes van te zien oid. eenmaal eens een druid only bg gezien .. was al behoorlijk impressive ..

qua buffs wordt het natuurlijk niet tof .. en denk dat 25 warriors het ook niet al te lang vol gaan houden. maar met 25 paldins kan het best interessant worden :)

[...]

hap :o

lol
weleens wsg gezien met alleen mages ..
komt warrior aan met weet ik het 15k hp .. pof .. 10 fire/frost balls .. >:)

of molten bore in gevecht met Ragnaros - met 1 warrior 1 paladin 1 druid ofzo en 37 mages en nog een met 37 hunters

das best grappig :P

hunters waren d8 ik 10 sec sneller dan de mages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 11:26

Darkasantion

Just keep swimming!

Ghostland Horde hiero!

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
On_E schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:50:
[...]

Is toch 30 marks per BG ?

En volgens mij blijven de kosten hetzelfde ja, is al goedkoop genoeg toch ? :)
ff ingelogd met me bank en wat zie ik je hebt gelijk 30 marks per BG.
En ja het is goedkoop genoeg. Maar ja misschien veranderdt blizzard dat ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
qwaurck schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:04:
[...]

ff ingelogd met me bank en wat zie ik je hebt gelijk 30 marks per BG.
En ja het is goedkoop genoeg. Maar ja misschien veranderdt blizzard dat ook wel
Ze hebben het bij de overgang van S1 naar S2 ook niet veranderd, dus ik denk dat je er vanuit mag gaan dat ze dat nu ook niet gaan doen. Die Battleground mounts zijn nu sowieso al veel makkelijker te krijgen dan vroeger.

Vroegah moest je er Rank 11 voor halen (Commander was dat voor Alliance), wat in feite inhield dat je zoveel tijd in Battlegrounds zat dat je in dezelfde tijd ook het gold voor een normale mount had kunnen grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vexx schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:09:
[...]

Vroegah moest je er Rank 11 voor halen (Commander was dat voor Alliance), wat in feite inhield dat je zoveel tijd in Battlegrounds zat dat je in dezelfde tijd ook het gold voor een normale mount had kunnen grinden.
Haha dat weet ik nog ja heb ook me echt de ziekte lopen BG'en voor die mount op me hunter, en toen ik hem eenmaal had was hij niet zo bijzonder meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:53:
[...]

Dit gold Pre-TBC veel erger dan nu.
Vergeet niet dat je green dps' ers een stuk minder dps doen en dat bij elke Grow de damage op je tank een stuk omhoog gaat. Kan wel is moeilijk worden.

Nou is Gruul misschien niet het perfecte voorbeeld, maar genoeg bosses hebben een enrage. Is toch een stuk meer de bedoeling geworden om gelijkmatig up te gearen.
Timers zijn inderdaad het enige probleem ivm DPS. Maar dit word voor een deel ook opgelost in 2.3 omdat dan je spells geqeued worden en je dus meer fireballs/shadowbolts/frostbolts/arcane blasts kan spammen \o/. Geen /stopspellcast macro meer nodig \o/
Vexx schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:09:
[...]

Was dat niet rank 10, en lt.gen voor rank 11 (beide factions)?

[ Voor 22% gewijzigd door ImdaMned op 08-11-2007 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 17:09

TiMMieJ

PSN: Orixez

Pedr0 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:37:
Nog andere mensen op de Auchindoun server, Horde ofcourse ;)
Bleached UD Rogue (lvl 17 nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:13:

Was dat niet rank 10, en lt.gen voor rank 11 (beide factions)?
Voor zover ik me kan herinneren(denk aan me goudvis geheugen ;) ) was het idd rank 11 maar ik kan er ook naast zitten hoor, tis al zo lang geleden dak het nie precies meer weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de patch notes staat ook:

* Level 1-60 dungeon quests have had their experience and faction rewards increased.

Betekend dat je meer reputatie krijgt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
@ Oaky: Ik weet vrij zeker dat het Rank 11 was. Ik was zelf namelijk Rank 10 (druk met grinden) toen die patch uitkwam en al mijn gegrind dus nutteloos was geworden.

@ Agressor: Nope, je krijgt meer experience (en hebt minder xp nodig per level). De quest rewards en instance drops zijn ook gebuffed. Qua repgain is er niets veranderd. Heroic keys voor TBC instances kan je nu alleen al kopen bij Honored.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spooof schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:43:
Weet iemand of alle blauwe pvp-gear (de level 70 varianten) in 2.3 verdwijnt?
Dat verdwijnt als het goed is, en je kunt dan voor het zelfde aantal honor de season 1 gear halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:27:
in de patch notes staat ook:

* Level 1-60 dungeon quests have had their experience and faction rewards increased.

Betekend dat je meer reputatie krijgt ofzo?
Volgensmij staat het er toch echt duidelijk ? Je krijgt meer Xp en betere rewards...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het kernwoord is balans

als ze wel de xp verhogen maar niet de rep dan krijg je een scheve verhouding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:32:
het kernwoord is balans

als ze wel de xp verhogen maar niet de rep dan krijg je een scheve verhouding :)
/signed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
Rank 10 rank 11 ver voor mijn tijd.. die termen waar jullie me gooien :)
Speel WoW net meer dan 1 jaartje. Juli 2006 begonnen.
Heb wel al teveel chars op verschillende realms (meeste lvl <10) ivm server down en lekker kloten als je dronken bent :X. En me main raak ik nu niet meer aan door de guild waar hij in zit |:( Wel jammer eigenlijk... Die moet binnenkort maar eens gemigrate worden naar Bronzbeard, The Kings Elite guild...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:24
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:32:
het kernwoord is balans

Alsof die verhouding nog veel schever kan worden in pre-TBC areas? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 00:07

NoTimeRemains

I know

op wat is dat gebasseerd dat horde volwassener is?
geef eens statistieken dat horde meer volwassenen heeft dan alliance...
en wat is een volwassen persoon (21+) want ik heb een 12 jarige friend en die is volwassener dan de 35 jarige GL van zijn guild. maar geef eens feiten.
sowieso vind ik het wel grappig dat je het zo stelt...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Dan heb je sowieso al gewonnen :)
Spooof schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:02:
Als iemand massaal word gereport, krijgt hij geen honor meer, totdat hij vecht.
Na X minuten pas. Dan zijn de eerste towers enzo al gecleared, en hebben ze toch al 100-200 honour helaas. Ik heb zelf CattleProd (die addon) geinstalleerd en report elke game wel zo'n 5-8 spelers elke 2 minuten, maar ik vrees dat dat niet echt helpt.

Ik verwacht wel dat Blizzard nog een stapje verder gaat, dus dat je na X minuten uit de BG geschopt wordt met een deserter debuff (van hopelijk een uur ofzo).
Hoewel ik wle het gevoel heb dat de Horde iets beter is, heb je Horde-side in onze BG ook genoeg whiners hoor. "OMFG why no healz?". Joh, ga dan eens in TANK gear Vanndar tanken K?
NoTimeRemains schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:36:
en wat is een volwassen persoon (21+) want ik heb een 12 jarige friend en die is volwassener dan de 35 jarige GL van zijn guild. maar geef eens feiten.
Typische dooddoener. "Ik heb een 12 jarige friend die een complete freak of nature is". Uitzonderingen bevestigen de regel.

Ik heb zelf gemerkt in m'n Alliance > Horde reroll dat er in PvP aan de Horde kant gewoon veel meer als een team gespeeld wordt, en er veel minder op mekaar gezeken wordt. Natuurlijk heb je aan beide kanten eikels, maar ik geloof dat een groep spelers, beetje de 14 jarige pubers met een te grote bek, typisch voor alliance kiest. En nee, dit betekent niet dat elke alliance speler een kutventje is, maar er zijn er volgens mij in verhouding gewoon meer.

[ Voor 30% gewijzigd door Hydra op 08-11-2007 13:40 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar je voornamelijk wat aan hebt < 70 aan rep is speciale mounts / mounts van andere stad e.d. .. correct me if im wrong .. het zou iig fijn zijn als je niet extra hoeft te grinden omdat je naar verhouding minder rep krijgt dan voor de 2.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
Ik merk het wel hoor speel nu al een tijdje horde de meeste spelers zijn toch wel wat ouder dan de zogenaamde 16 jarige hyperactieve kinderen. Ik heb in me friends list ook een jongen van 12 die heel volwassen speelt en gewoon praten ipv CAPS LOCK-ERIG opmerkingen plaatst in een group of van die emo's gebruik, Ik ben ook heel resoluut ik geef die kindertjes 1 waarschuwing doen ze het nog dan leave ik de group. Is me bij wailing caverns al paar keer voorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

dan zal darkspear mijn server wel een hele volwassen server zijn... ik vind het maar bullshit dat er een mening wordt gegeven en dat dat ook meteen als waarheid opgenomen moet worden.
maar goed ik ben dan ook maar alliance!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

Inderdaad! Bronnen willen we op GoT! Het is trouwens wel een mooi gegeven dat iemand van de Horde op zo'n kinderachtige manier stelt dat de Alliance veel kinderlijker is.

Ik tref de laatste tijd goede groepen aan die goed samenwerken. Alliance is niet meer zoals vroeger. En nu iets schokkends...Honor leechen komt ook voor bij Horde! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pedr0 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:37:
Nog andere mensen op de Auchindoun server, Horde ofcourse ;)
Blood Elf Hunter, 67 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 00:10
NvM schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:52:
[...]

Inderdaad! Bronnen willen we op GoT! Het is trouwens wel een mooi gegeven dat iemand van de Horde op zo'n kinderachtige manier stelt dat de Alliance veel kinderlijker is.

Ik tref de laatste tijd goede groepen aan die goed samenwerken. Alliance is niet meer zoals vroeger. En nu iets schokkends...Honor leechen komt ook voor bij Horde! :o
hahaha idd , :D

Ik speel Ally En Horde , maar me Main ( Ally ) mijn guild rules = Age 22 eerder mag je niet eens joinen :P , heb zelfs mensen die getrouwd zijn in de guild , en moet zeggen de sfeer is top , en we hebben nog progress ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
Gewijzigde namen worden inderdaad doorgevoerd op je friends/ignore list.
Zolang je dus daar de ergste personen op zet, heb je ze altijd in de smiezen.

Moet trouwens zeggen dat ik ze weinig tegen komen. Personen die echt zo lastig/vervelend/slecht/scammers zijn dat ik ze op ignore moet zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

Mektheb schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:57:
[...]

Ik speel Ally En Horde , maar me Main ( Ally ) mijn guild rules = Age 22 eerder mag je niet eens joinen :P , heb zelfs mensen die getrouwd zijn in de guild , en moet zeggen de sfeer is top , en we hebben nog progress ook :P
Dat snap ik dan weer niet...Waarom zou iemand van 21 minder volwassen zijn dan iemand van 22? :P

Ik zal alvast reageren op de reactie: En waarom zou iemand van 20 minder volwassen zijn dan iemand van 21? DAAROM. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

NvM schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:00:
[...]

Dat snap ik dan weer niet...Waarom zou iemand van 21 minder volwassen zijn dan iemand van 22? :P

Ik zal alvast reageren op de reactie: En waarom zou iemand van 20 minder volwassen zijn dan iemand van 21? DAAROM. :+
Omdat je altijd voor al dit soort beslissingen ergens een grens moet stellen. Een redenatie "maar als het nou maar n minder is" is ongeveer van het niveau kleuterschool.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed..

Over het Horde / alli verhaal en wie er kinderachtiger zijn of wie er nou het meest volwassener is..

WHO CARES!..je speelt een spelletje om het leuk te hebben en irriteer je je aan mensen zet ze lekker op je ignore-list en ga lekker door waar je mee bezig bent...een spelletje spelen :) .

Ik maak bij mij op de alli kant ook vaak genoeg mee dat er weer eentje in de BG zit die loopt te caps-locken.. "goddamn alliance..your all noobs".

Dan heb ik zoiets van laat hem lekker lullen en ga gewoon verder waar je mee bezig was..ok ok over het algemeen is de alliance populatie groter (op bijna all realms) en vind je daar dus sneller iemand tussen die leeched of denkt dat hij beter is als alle andere spelers..maar ik ben zelf iemand die me daar echt niks van aan trekt en gewoon lekker verder gaat.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Hmzaniac schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:02:
[...]

Omdat je altijd voor al dit soort beslissingen ergens een grens moet stellen. Een redenatie "maar als het nou maar n minder is" is ongeveer van het niveau kleuterschool.
Precies , we kunnen wel een uitzondering maken voor een 21 jarige BV , maar dan krijg je een 20 jarige die het ook wil en dan een 19 jarige , wij hebben besloten om 22 jaar als grens te nemen vanwege bepaalde redenen

Bv mijn CL = 44 jaar
Mijn Mede GM = 32 en nu op huwelijksreis en ze vrouw is de CL voor Priests
en zo hebben we nog 4 / 5 koppels waarvan zelfs hun 15 jarige 16 jarige kinderen in onze Alt guild zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

Hmzaniac schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:02:
[...]

Nee dan jouw reactie. Het volwassen gedrag van iemand op een leeftijd van 22 stellen is volstrekt willekeurig. Wettelijk gezien ben je op je 21ste volwassen, dus dat is veel logischer. Voor de mensen die zeggen dat je op je 18e al volwassen bent, sla er maar eens een wetboek op na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:36

On_E

Housemusic

Gisteravond trouwens nog wel humor bij ons in het Trade-channel.

[2.Trade] [Insert Name] : ok guys i’m sorry but i’m going to leave the guild, it’s just that I would like to see more progress than we do now etc etc etc
[2.Trade] [Insert Name] : NO ONE LEAVES THE MIGHTY TRADE GUILD !!!111

(voor de mensen die meer koffie nodig hebben, iemand had zijn afscheids-zin voor zijn guild per ongeluk in trade getyped)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

On_E schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:07:
Gisteravond trouwens nog wel humor bij ons in het Trade-channel.

[2.Trade] [Insert Name] : ok guys i’m sorry but i’m going to leave the guild, it’s just that I would like to see more progress than we do now etc etc etc
[2.Trade] [Insert Name] : NO ONE LEAVES THE MIGHTY TRADE GUILD !!!111

(voor de mensen die meer koffie nodig hebben, iemand had zijn afscheids-zin voor zijn guild per ongeluk in trade getyped)
lol :+

Ik heb altijd een hekel aan dat sentimentele gejank als iemand zegt dat hij/zij de guild gaat verlaten. Eerst een heel verhaal, vervolgens weggaan en in 75% van de keren ook nog terugkomen. Het is maar een spelletje. Als ik wegga van werk ga ik toch ook elke keer uitgebreid afscheid nemen? ;)

Wat een slechte vergelijking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:04:
[...]

Precies , we kunnen wel een uitzondering maken voor een 21 jarige BV , maar dan krijg je een 20 jarige die het ook wil en dan een 19 jarige , wij hebben besloten om 22 jaar als grens te nemen vanwege bepaalde redenen

Bv mijn CL = 44 jaar
en zo hebben we nog 4 / 5 koppels waarvan zelfs hun 15 jarige 16 jarige kinderen in onze Alt guild zitten :P
what happened to the rules >????

:D

oh .. alt-guilde ..
ander guild andere regels .. nvm .. ik hap ook wel eens dus :D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag net trouwens dat Tweakers ook al de Patch notes op de site heeft staan ;)
Wat een lijst zeg :P Wel lekker zuiver en makkelijk te lezen ^^

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

een semi-wetenschappelijke verhandeling over horde vs alliance

Is wel wat ouder, maar de site is heel grappig en heeft allerhande leuke statistieken.

Horde pwns natuurlijk, maar misschien komt dat omdat ik dat gekleurde brilletje niet meer afkrijg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Mektheb schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:04:
[...]

Bv mijn CL = 44 jaar
welke server zit jij? :) klinkt goed zo'n guild :)

en ff een vraagje. Ik zit er over te denken me mage toch maar naar 70 te halen(level61 dus is te doen) . Alleen ik wil dus uiteindelijk Arcane gaan, ben al me hele leven frost en het wordt nog al saai. Ma goed, is het slim plan om frost te blijven tot 70 voor survivability? of gewoon respeccen naar arcane nu moet ook werken? wat is wijsheid? :)

[ Voor 22% gewijzigd door ye-roon op 08-11-2007 14:24 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Laatst online: 23-08 21:37
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:17:
Ik zag net trouwens dat Tweakers ook al de Patch notes op de site heeft staan ;)
Wat een lijst zeg :P Wel lekker zuiver en makkelijk te lezen ^^
[Schaggy mode]Leuk dat je meteen een linkje post[/Schaggy mode]

Hierbij een linkje naar de 2.3 patchnodes in een lekker te lezen lijstje.
http://tweakers.net/meukt...orld-of-warcraft-230.html

Waarschijnlijk komt hij 14 november officieel uit in europa

[ Voor 13% gewijzigd door barfieldmv op 08-11-2007 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Mektheb schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:57:
[...]

Hetzelfde bij ons in de guild. Een paar mensen die via de guild elkaar hebben leren kennen en er zijn al sommigen bevallen van een kind dus straks meer members :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo het loopt weer storm hier :D

Ik ben gisteravond, na voor de zoveelste keer weer eens geowned te zijn op mijn mage door een lock, zelf maar eens één begonnen. En dan ook meteen op een nieuwe realm, Frostmane als ik me niet vergis. Zo wat is het lekker druk daar zeg. Ik zag er nooit echt de voordelen van om op een drukke realm te spelen (deze staat aangegeven als Full) maar het is toch wel gezellig zoveel mensen al in de startgebieden. Ik denk dat ik ook minder problemen zal hebben met een PuG vinden tijdens het levelen.

De warlock bevalt ook goed. Ik snap niet dat ik de class nooit eerder gespeeld heb. Ik heb een 70 hunter, 70 mage en een 38 priest en deze class combineerd eigenlijk de beste eigenschappen van alledrie. Een pet, DoTs en spellcasting.

Lightheaded in combinatie met tomtom en cartographer is ook een uitkomst zeg. Snel alle quests accepten. Waypoints in cartographer plempen en mooi alles in een logische volgorde doen. Echt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:33

Bezulba

Formerly known as Eendje

SouLmaN schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:28:
[...]

Wat dacht je van de verschillende tier sets (4/5/6) ? Word toch echt gedeeld door bv Rogues en Warriors :)
nope

t4/5 is warrior druid priest (erg fijne combo aangezien dat vaak de halve raid is :| )

waarbij dus bij zo'n regel van "we doen de tanks en healers eerst" de druids weer flink genaait worden..

[ Voor 14% gewijzigd door Bezulba op 08-11-2007 14:35 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Lightning Capacitor: This item now has a 2.5 second cooldown on acquiring Electrical Charges.

2 gevoelens hierbij:
- @#%^@#%#@ BLIZZ !
- Yay, ik hoef karazhan niet meer in \o/

[Mystical Skyfire Diamond]: A cooldown has been added to this item's effect, but the chance for it to trigger has been increased.
- Bye arcane spec, welcome fire spec again !

The Cache of the Legion can now only be looted by players who are present during some portion of a successful attempt of the Gatewatcher Gyro-Kill and Gatewatcher Iron-Hand encounters. In addition, on Heroic difficulty Gatewatcher Gyro-Kill and Gatewatcher Iron-Hand no longer drop Badges of Justice. Instead, the Cache of the Legion contains a Badge of Justice for each player present.
- crap, bye bye mechanar easy mode farming

The Auction house time periods have been changed. Now items can be put up for sale for 12, 24, or 48 hours. The option to put up items for 8 hours has been removed.
- De beste optie eruit gehaald :( Niets was beter dan om 1800 je gems/pots/whatever voor 8 uur op de AH te zetten voordat de raids begonnen en dan gelijk de honor update 's nachts mee te pakken. Als je je auction nu op 48 uur zet duikt iemand anders er toch wel onder waardoor je auction costs alleen maar oplopen.

Mage changes zijn natuurlijk pro : )

[ Voor 62% gewijzigd door ImdaMned op 08-11-2007 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ye-roon schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:20:
[...]

welke server zit jij? :) klinkt goed zo'n guild :)

en ff een vraagje. Ik zit er over te denken me mage toch maar naar 70 te halen(level61 dus is te doen) . Alleen ik wil dus uiteindelijk Arcane gaan, ben al me hele leven frost en het wordt nog al saai. Ma goed, is het slim plan om frost te blijven tot 70 voor survivability? of gewoon respeccen naar arcane nu moet ook werken? wat is wijsheid? :)
Ik speel op Bladefist met me main :)

Ik gebruikte zelf Frost , tot lvl 68 , daarna ben ik hybrid gegaan de pomppyro , toen full arcane maar uit eindelijk nu full fire , speeld toch het lekkerste vind ik zelf en is goed voor pve + pvp ,
ImdaMned schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:34:
Lightning Capacitor: This item now has a 2.5 second cooldown on acquiring Electrical Charges.

2 gevoelens hierbij:
- @#%^@#%#@ BLIZZ !
- Yay, ik hoef karazhan niet meer in \o/

[Mystical Skyfire Diamond]: A cooldown has been added to this item's effect, but the chance for it to trigger has been increased.

Bye arcane spec, welcome fire spec again !
Aaah gadsie dat was de enige reden ik nog kara wou, ...
Nu dus niet meer Dank u

[ Voor 26% gewijzigd door Mektheb op 08-11-2007 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

NvM schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:07:
[...]

Nee dan jouw reactie. Het volwassen gedrag van iemand op een leeftijd van 22 stellen is volstrekt willekeurig.
Ja, inderdaad. Het is volstrekt willekeurig. Mogelijk hebben ze geen behoefte om bij iedere nieuwe apply te hoeven te checken wat voor persoon het is. Door een leeftijd te stellen waarvan zij denken dat dat een goede balans is tussen volwassen mensen en te veeleisend zijn verminderen ze het risico dat er veel trials de guild weer 2 weken later uit gaan omdat een groot deel onvolwassen ettertjes zijn danwel gewoon niet binnen de groep integreren.
Wettelijk gezien ben je op je 21ste volwassen, dus dat is veel logischer. Voor de mensen die zeggen dat je op je 18e al volwassen bent, sla er maar eens een wetboek op na.
Mag jij mij uitleggen wat de wet precies te maken heeft met eisen die een guild in een online spel aan hun leden stelt? Als ik een guild heb voor roodharige mensen ga je toch ook niet rel lopen schoppen dat je als blond persoon er niet in mag?

Oftewel: Hun guild, hun regels. Bevalt dat je niet, dan apply je niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Hmzaniac op 08-11-2007 14:43 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
NoTimeRemains schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:51:
dan zal darkspear mijn server wel een hele volwassen server zijn... ik vind het maar bullshit dat er een mening wordt gegeven en dat dat ook meteen als waarheid opgenomen moet worden.
maar goed ik ben dan ook maar alliance!
Precies. Misschien is "Hello Mr. Kitty Island Adventure" meer iets voor jou!
Perox schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:18:
een semi-wetenschappelijke verhandeling over horde vs alliance

Is wel wat ouder, maar de site is heel grappig en heeft allerhande leuke statistieken.

Horde pwns natuurlijk, maar misschien komt dat omdat ik dat gekleurde brilletje niet meer afkrijg. :+
Ja, had die al eerder gelezen, erg interessant stuk. En ik geloof zeker dat de "entry factors" meespelen. Er is een reden dat Alliance meer spelers trekt dan Horde, omdat je toch Alliance ziet als 'good guys'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Mektheb schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:37:
[...]

Ik speel op Bladefist met me main :)

Ik gebruikte zelf Frost , tot lvl 68 , daarna ben ik hybrid gegaan de pomppyro , toen full arcane maar uit eindelijk nu full fire , speeld toch het lekkerste vind ik zelf en is goed voor pve + pvp ,
naam van guild? :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Resistance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Mektheb schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:37:
[...]

Aaah gadsie dat was de enige reden ik nog kara wou, ...
Nu dus niet meer Dank u
We can shake hands : )

Dat ding is ooit 1 x gedropped bij ons (sunfire enchants iet van 10x. Hoi random) en naar een shammie gegaan. Voor hem zal er weinig veranderen. Maar voor een Arcane spec is dit redelijk desastreus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
eendje schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:34:
[...]

nope

t4/5 is warrior druid priest (erg fijne combo aangezien dat vaak de halve raid is :| )

waarbij dus bij zo'n regel van "we doen de tanks en healers eerst" de druids weer flink genaait worden..
Dus jij neemt alleen moonkins mee ? Druids zijn toch meestal tanks en healers :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ImdaMned schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:48:
[...]

We can shake hands : )

Dat ding is ooit 1 x gedropped bij ons (sunfire enchants iet van 10x. Hoi random) en naar een shammie gegaan. Voor hem zal er weinig veranderen. Maar voor een Arcane spec is dit redelijk desastreus.
Nou om eerlijk te zijn

5 mages in me guild hebben hem
4 Locks
2 Shadow priests

ik ben de enige die hem nog moet , maar nu dus niet meer :)

Mijn guild heeft rare drops , 6x gorehowl ? in totaal al het schild van gruul al 3x

[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 08-11-2007 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

Hmzaniac schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:39:
[...]
Oftewel: Hun guild, hun regels. Bevalt dat je niet, dan apply je niet.
Ik mag niet eens applyen! :P

De dag gaat langzaam vandaag, ik heb zin om vanavond weer lekker achter mijn laptopje te kruipen PVPen :) Ik vind het wel een voordeel van WoW; heb je geen zin om te levelen, dan ga je PVPen en vice versa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
Ik weet niet of jullie dark lagacy comics kennen ook al is het simpel getekend het blijft leuk. :o :o :o
Bij de meeste lig ik toch echt in een deuk :*) Vooral de manier van tekenen vind ik geweldig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
qwaurck schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:54:
Ik weet niet of jullie dark lagacy comics kennen ook al is het simpel getekend het blijft leuk. :o :o :o
Bij de meeste lig ik toch echt in een deuk :*) Vooral de manier van tekenen vind ik geweldig _/-\o_
Die staat al heel lang in m'n dagelijkse comic lijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:33

Bezulba

Formerly known as Eendje

SouLmaN schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:49:
[...]

Dus jij neemt alleen moonkins mee ? Druids zijn toch meestal tanks en healers :?
ferals zijn zeer zelden MT's en worden dus ook niet als zodanig geupgrade. en zoveel resto druids zijn er nou ook niet

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
Hydra schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:57:
[...]

Die staat al heel lang in m'n dagelijkse comic lijst :)
Ik kwam hem toevallig tegen en er zijn er echt een paar bij _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ ... vooral die van rogue's vind ik erg leuk, ook omdat ik zelf een rogue ben en erg herkenbaar, nee we zijn niet hyper het is onze aard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-09 12:30

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Vexx schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:33:
[...]

Dat is echt een van de allerbeste aanpassingen geweest in het token systeem in TBC. De t4/t5 sets gaven namelijk 3 sets voor mage/lock/hunter token, 7 sets voor de paladin/rogue/shaman token en 7 sets voor de priest/warrior/druid tokens. Ook was het een probleem dat je twee tank classes op een token had, dus je kon er maar een gearen als je dat wilde.
In het nieuwe t6 systeem heb je wat betere spreiding:
Conquerer: (healing, dps, tank) Paladin (healing, dps) Priest (dps) Warlock: 1x tank, 2x healing 3x dps = 6 sets totaal
Protector: (dps, tank) Warrior (dps) Hunter (ele, ench, healing) Shaman: 1x tank 1x healing 4x dps = 6 sets totaal
Vanquisher: (dps) Rogue (dps) Mage (dps, tank, healing) Druid = 1x tank, 1x healing, 3x dps = 5 sets totaal.

Ik had daar al een paar opmerkingen over gemaakt op de forums, en een suggestion ingestuurd, blijkt dat blizz toch luistert. Ons probleem was namelijk dat op een gegeven mometn niemand meer de hunter/lock/mage nodig had, en dat die dus disses werden, terwijl de rest prima voor offspecs gebruikt kon worden.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
Mektheb schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:52:
[...]

Nou om eerlijk te zijn

5 mages in me guild hebben hem
4 Locks
2 Shadow priests

ik ben de enige die hem nog moet , maar nu dus niet meer :)

Mijn guild heeft rare drops , 6x gorehowl ? in totaal al het schild van gruul al 3x
Ga eens dood :( :p Wij hebben 3/6 SSC en 2/4 TK cleared en pas 1 shield van Gruul.
Klote is dat je Gruul moet blijven doen voor dat shield. Alles wat van hem + Maulgar dropt heeft een upgrade / alternatief in SSC / TK of equivalent, maar de eerste upgrade voor de Legacy Defender is Kaz'rogal's Hardened Heart....3e boss in Mount Hyjal :o

Maarja, gelukkig is het Nightbane shield niet veel slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

0x gruul's schild in al die maanden. Gewoon niet grappig meer. Uit pure noodzaak ben ik maar 2v2 gaan doen (prot warrior + feral druid, beiden in vol tanking gear in 2v2 arena, dubbel caster dps outlast je gewoon :D) om het s2 schild te halen.

En nightbane schild niet veel slechter dan gruul schild? Alleen al de 400 meer armour en de 15 hit rating is het waard. Zeker nu ik de hit rating van mn KD kwijt ben merk ik wel dat ik een stuk meer misses heb, vrij irritant.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
eendje schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:03:
[...]

ferals zijn zeer zelden MT's en worden dus ook niet als zodanig geupgrade. en zoveel resto druids zijn er nou ook niet
Dat ligt dan puur aan jou guild, en misschien ook aan de mijne. Er word bij ons gelijkwaardig naar druids/warriors gekeken. Het is juist makkelijker voor me om voor het tanken tieritems te nemen omdat die beter zijn voor druids dan warriors, waarvoor vaak normale drops beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Hydra schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:41:
[...]
Precies. Misschien is "Hello Mr. Kitty Island Adventure" meer iets voor jou!
het is bewezen Hydra onze horde vriend is idd meer volwassen dan mij alliance ik ga me schamen
/install guild wares :X

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
CU2morO schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:05:
[...]

Ga eens dood :( :p Wij hebben 3/6 SSC en 2/4 TK cleared en pas 1 shield van Gruul.
Klote is dat je Gruul moet blijven doen voor dat shield. Alles wat van hem + Maulgar dropt heeft een upgrade / alternatief in SSC / TK of equivalent, maar de eerste upgrade voor de Legacy Defender is Kaz'rogal's Hardened Heart....3e boss in Mount Hyjal :o

Maarja, gelukkig is het Nightbane shield niet veel slechter.
Wij hebben alle tanks full geared voor SSC / TK , + alle healers hoe bedoel je 8 weken lang @ prince Token van de Defender "Zucht"

Nightbane schild i wel okai , maar die hebben onze tanks ook al...klinkt echt dom , maar meeste priests hebben bv zelfs all meer gear voor Ofspec als ik voor me Main spec :P

Caster items Rare ik ben 16x @ Prince Geweest nooit Dagger gezien , terwijl mijn andere kara group ( gebruiken 2 groups ) daar heeft elke caster hem en zelfs priest voor ofspec , tis erg raar maar Healing + Tank gear niet te kort , maar wel Lack aan DPS gear wat behoorlijk kut is

En ik loop zelfs rond in Sw met Sun-Eater en ik ben een mage , tis zo belachelijk dat we nu zelfs komedie rolls hebben omdat elke disenchanter al 45+ void crystals in hun bank hebben.....
Lock met die Staff voor druids van Illhoof tis echt belachelijk , en ook vaak heel frustrerend

En toch gingen we paar weken terug voor 1e x naar Malguar 1e x Wipe 2e x Down , daarna naar Gruul 1e x Wipe ( Cave In's ) 2e x Down , op 1 avond , maar het DPS gear probleem, zorgt nog voor Frustratie's en Wipes in SSC en TK ,

En mijn guild heeft op het moment een probleem met Tactics voor Lurker , ze hebben er 3 ofzo en de 1 wil zus de ander wil zo terwijl de rest van de Raid Confused is wat te doen , en dus niet goed reageerd op die Spout..

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 08-11-2007 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:19
Mektheb schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:26:
[...]
En mijn guild heeft op het moment een probleem met Tactics voor Lurker , ze hebben er 3 ofzo en de 1 wil zus de ander wil zo terwijl de rest van de Raid Confused is wat te doen , en dus niet goed reageerd op die Spout..
Ben ik toch wel benieuwd wat voor verschillende tactieken ze willen gebruiken voor Spout dan? :)
Volgens mij is het niet zo heel ingewikkeld en spring je in het water als die begint te spouten, en kom je er uit als die klaar is, en in de tussentijd ga je door met dps/tank/healen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:24
NoTimeRemains schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:25:
[...]

het is bewezen Hydra onze horde vriend is idd meer volwassen dan mij alliance ik ga me schamen
/install guild wares :X
Niks mis met Guild Wars :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudi schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:33:
[...]

Ben ik toch wel benieuwd wat voor verschillende tactieken ze willen gebruiken voor Spout dan? :)
Volgens mij is het niet zo heel ingewikkeld en spring je in het water als die begint te spouten, en kom je er uit als die klaar is, en in de tussentijd ga je door met dps/tank/healen :)
yay en adds laten oppikken door mage's (sheep) rogue's en warriors, die neernuken en weer verder op lurker..zorg alleen wel dat de melee op tijd weg is voor whirlwind (kan erg hard aankomen) :)

*prays for mororgrim's death tonight* :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
[...]

Ja precies dat zeg ik dus ook , maar je hebt ook mensen die rennen met de spout mee, zeg maar Ala Aran ...

Maar wat het dus is ze hebben nogal last volgens mij van het Focus probleem , ze zijn in de war door de tactics wat doen we en zus en zo , wat gebeurd dus ze worden weg geblazen ofc Blijven de tanks leven enz , maar de posities van priests en zo moeten we nog ff onder de knie krijgen ,

Adds gaan zo neer te makkelijk , maar sommige worden int water geblazen en kunnen op een 1 of andere manier niet snel genoeg eruit komen en 500dmg ,480 dmg elke x gaan ze te snel dood

Ben de laatste week er niet bij geweest toen ze op 43% dood gingen , maar blijft even struggle

Ging met Hydross BV veel beter als bij lurker , terwijl als ik het goed heb Hydross Moeilijker is als Lurker , zelfde als Aran bleef ook een bitch, terwijl je die als je beetje op let zo neer heb

EDIT : hoe zetten jullie de mensen neer dan ? allemaal op het middelste platau of verspreid op die 3 ?

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 08-11-2007 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
[...]

Wat dacht je van rondrennen?

Enne, de raidleader vertelt de strategie en de rest houdt z'n grote smoel. Simpelste opmerking. Laat de raidofficers maar onderling de strategie bepalen en de RL iedereen vertellen wat te doen.

[ Voor 5% gewijzigd door QuarK op 08-11-2007 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:38:
[...]

EDIT : hoe zetten jullie de mensen neer dan ? allemaal op het middelste platau of verspreid op die 3 ?
Verspreiden over de 3 eilanden voor het oppikken van adds..

P.s. ben een priest dus vaak doomed om te raidhealen :/ en sta zelf vaak op het "lurker eiland" in de buurt van de rogues en de melee, en als de adds komen ren ik meestal rond en spam ik circle of healing, flash heal en PoM ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
QuarK schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:39:
[...]

Wat dacht je van rondrennen?

Enne, de raidleader vertelt de strategie en de rest houdt z'n grote smoel. Simpelste opmerking. Laat de raidofficers maar onderling de strategie bepalen en de RL iedereen vertellen wat te doen.
Ja hebben we ook geprobeerd het rondrennen , maar 1 of andere manier gingen mensen nog dood , tis wel proberen hoor , bedoel we killen hem heus wel , maar elke avond Wipe :P

Ander probleem is je zet Gruul up of Kara of Maggy , meteen 25 / 10 man sign up
zet je SSC op 12 14 mensen waarom ze willen niet wipen om te proberen , daar zijn we nu mee bezig om op te lossen ;)

Stuctureel kan het allemaal wat beter maar goed Bladefist he niet de beste PVE progress , en ik zelf ben niet de beste Pve'r heb namelijk meer <3 voor PVP maar alleen World PVP of Arena
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:42:
[...]

Verspreiden over de 3 eilanden voor het oppikken van adds..
Ja en tijdens het gevecht met lurker dan ? op het middelste platform voor de Tank Of tank Mages etc , want die whirllwind laat de meeste vliegen

[ Voor 15% gewijzigd door Mektheb op 08-11-2007 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Afgelopen dinsdag hydross down, guilds first kill :D Erg leuk gevecht! Alleen kwamen wij wel heel erg dicht bij de enrage timer (nog 4 seconden)
Ben wel benieuwd hoe andere guilds deze boss aanpakken. Wij doen 't als volgt:
onze setup:
2x tank in ress gear (duh)
1x warrior tank
1x feral druid in tank gear
3 of 4 warlocks
een stel mages

Zodra hydross van form veranderd moet worden wordt 1 add gebanished en 3 tanks pakken elk een add op (elke tank krijgt er 1 aangewezen om verwarring te voorkomen) terwijl de Hydross tank aggro begint op te bouwen op hydross zelf. De 3 adds die getanked worden, worden direct onder hydross gebracht en dan gaat de AoE los. (resulterent in het neerkrijgen van de adds terwijl je toch dps op hydross zelf houdt)

Nu kun je natuurijk focus fire op elke add gaan doen, maar 't lijkt mij dat je dan nog meer problemen gaat krijgen met die enrage timer. Iemand nog een goeie suggestie?

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Mektheb schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:42:
[...]

Ja hebben we ook geprobeerd het rondrennen , maar 1 of andere manier gingen mensen nog dood , tis wel proberen hoor , bedoel we killen hem heus wel , maar elke avond Wipe :P

Ander probleem is je zet Gruul up of Kara of Maggy , meteen 25 / 10 man sign up
zet je SSC op 12 14 mensen waarom ze willen niet wipen om te proberen , daar zijn we nu mee bezig om op te lossen ;)

Stuctureel kan het allemaal wat beter maar goed Bladefist he niet de beste PVE progress , en ik zelf ben niet de beste Pve'r heb namelijk meer <3 voor PVP maar alleen World PVP of Arena
Start een gruul/maggy raid en ga sneaky naar SSC. Degenen die dan niet mee willen tyf je de guild uit : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:42:
[...]

Ja en tijdens het gevecht met lurker dan ? op het middelste platform voor de Tank Of tank Mages etc , want die whirllwind laat de meeste vliegen
Je moet ook niet de melee op de eilanden neer zetten anders wordt het helemaal een hectisch gevecht...alle ranged op de eilanden (mage, lock, hunter) en melee op het "lurker eiland".

Wij wijzen altijd rogue's en warriors toe aan eilanden die de adds moeten oppikken en dus snel naar "hun" eiland moet huppelen/zwemmen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:48:
[...]

Start een gruul/maggy raid en ga sneaky naar SSC. Degenen die dan niet mee willen tyf je de guild uit : )
Back in the good ol' days hadden we dat probleem al met MC -> BWL. Oplossing, raid plannen zonder bestemming op te geven. Kan MC worden, kan BWL worden. Probleem was met 2 weken opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ImdaMned schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:48:
[...]

inderdaad hebben we nu ook voor vanaf zo gedaan, wie dan niet mee wilt of gaat zeuren ik ga wel wat anders doen krijgt een warning , en daarna ja helaas
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:49:
[...]

Je moet ook niet de melee op de eilanden neer zetten anders wordt het helemaal een hectisch gevecht...alle ranged op de eilanden (mage, lock, hunter) en melee op het "lurker eiland".

Wij wijzen altijd rogue's en warriors toe aan eilanden die de adds moeten oppikken en dus snel naar "hun" eiland moet huppelen.
Ok ik ga dat maar even voor stellen aan de guild want er gaat toch iets fout Dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 13:33
Dat is 't ook, tactics = gewoon ieder op z'n eigen ass letten dan komt 't goed :)

Edit: te laat :(

[ Voor 10% gewijzigd door porn* op 08-11-2007 15:51 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 17:09

TiMMieJ

PSN: Orixez

Wij hebben van de week voor het eerst gruul gedowned...
Was erg onwaarschijnlijk maar leuk om te zien.
Nu was ik al eens met de beste guild van de server mee geweest dus kende ik het gevecht wel maar de rest niet. Tijdje geklooit dus op het healen van de tanks en de slams + cave ins.

We kwamen healers te kort dus ik moest zelfs healing speccen en alle healing items kopen van de rep rewards. Afijn 400g verder zat ik dan iig op 1357+ healing, niet alles maar genoeg. Voor het eerst sinds een half jaar weer healen is wennen maar het lukte wel en we haalden hem op de 1e try neer. Talloze avonden wipen resulteerde dus toch in wat nets! Toch wel leuk om de guild op vent los te horen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
TiMMieJ schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:52:
Wij hebben van de week voor het eerst gruul gedowned...
Was erg onwaarschijnlijk maar leuk om te zien.
Nu was ik al eens met de beste guild van de server mee geweest dus kende ik het gevecht wel maar de rest niet. Tijdje geklooit dus op het healen van de tanks en de slams + cave ins.

We kwamen healers te kort dus ik moest zelfs healing speccen en alle healing items kopen van de rep rewards. Afijn 400g verder zat ik dan iig op 1357+ healing, niet alles maar genoeg. Voor het eerst sinds een half jaar weer healen is wennen maar het lukte wel en we haalden hem op de 1e try neer. Talloze avonden wipen resulteerde dus toch in wat nets! Toch wel leuk om de guild op vent los te horen gaan.
En dat is ook precies waar wij het voor doen , dan hoor je ze hoor 5% 4% NUKE IT NUKE IT !!!

PALADINS LOL HAMMERS :D

En daarna the croud goes nuts :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat komt geloof ik pas in wrath of the Lich King.

Dat kan dus nog goed een jaar duren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:54:
[...]

En dat is ook precies waar wij het voor doen , dan hoor je ze hoor 5% 4% NUKE IT NUKE IT !!!

PALADINS LOL HAMMERS :D

En daarna the croud goes nuts :D
haha dat hadden wij ook met onze eerste tidewalker kill vorige week...onze GM / RL begon spontaan te zingen!! :')
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.