CU2morO schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:05:
[...]
Ga eens dood

Wij hebben 3/6 SSC en 2/4 TK cleared en pas 1 shield van Gruul.
Klote is dat je Gruul moet blijven doen voor dat shield. Alles wat van hem + Maulgar dropt heeft een upgrade / alternatief in SSC / TK of equivalent, maar de eerste upgrade voor de Legacy Defender is Kaz'rogal's Hardened Heart....3e boss in Mount Hyjal
Maarja, gelukkig is het Nightbane shield niet veel slechter.
Wij hebben alle tanks full geared voor SSC / TK , + alle healers hoe bedoel je 8 weken lang @ prince Token van de Defender "Zucht"
Nightbane schild i wel okai , maar die hebben onze tanks ook al...klinkt echt dom , maar meeste priests hebben bv zelfs all meer gear voor Ofspec als ik voor me Main spec
Caster items Rare ik ben 16x @ Prince Geweest nooit Dagger gezien , terwijl mijn andere kara group ( gebruiken 2 groups ) daar heeft elke caster hem en zelfs priest voor ofspec , tis erg raar maar Healing + Tank gear niet te kort , maar wel Lack aan DPS gear wat behoorlijk kut is
En ik loop zelfs rond in Sw met Sun-Eater en ik ben een mage , tis zo belachelijk dat we nu zelfs komedie rolls hebben omdat elke disenchanter al 45+ void crystals in hun bank hebben.....
Lock met die Staff voor druids van Illhoof tis echt belachelijk , en ook vaak heel frustrerend
En toch gingen we paar weken terug voor 1e x naar Malguar 1e x Wipe 2e x Down , daarna naar Gruul 1e x Wipe ( Cave In's ) 2e x Down , op 1 avond , maar het DPS gear probleem, zorgt nog voor Frustratie's en Wipes in SSC en TK ,
En mijn guild heeft op het moment een probleem met Tactics voor Lurker , ze hebben er 3 ofzo en de 1 wil zus de ander wil zo terwijl de rest van de Raid Confused is wat te doen , en dus niet goed reageerd op die Spout..
[
Voor 5% gewijzigd door
Mektheb op 08-11-2007 15:27
]