Ik heb een Premium en ik had de SEXY knob/commander. Na 3 maanden heb ik m weer op marktplaats gezet met de volgende reden. De ruitenwissers ging te pas en te onpas aan ook al schakelde je ze uit via de KNOB/Commander en/of via het Teslamenu. Nadat ik bij tesla een ticket had ingeschoten, hebben ze de voorruit rond de sensor gecleaned, maar niets werd anders.
Te pas en te onpas, ik heb het een keer geturfd op een rit van 750 km ging 122 keer aan zonder 1 spatje regen.
Wederom met Tesla in conclaaf en toen gaven zij aan dat de commander weleens de oorzaak kon zijn. Ik heb toen die gasten van de sexy knob benaderd maar die gaven aan dat het bij Tesla lag want er hadden veel meer Tesla last van ook zonder Knob/Commander. Ik heb toen de commander eruit gehaald en het probleem was opgelost! De ruitenwisser doen het nu weer normaal.
Wat ik wel mis is het scrollwieltje om je versnelling/richting te veranderen en het altijd automatisch inschakelen van je dimlichten. Voor de rest had die Knob/commander weinig meerwaarde, bedacht ik mij toen die verwijderd was. Het staat overigens wel gelikt!. Op marktplaats een goede prijs voor gekregen.
Als het je om het uitzetten van de snelheidsovertredingen/bliebjes gaat, zou ik dat geld in je zak houden, ik tik bij elke rit ff het speakertje aan en je bent er ook vanaf. Soms zet ik m ook weer aan als ik bijvoorbeeld op een snelweg rij waar veel camera's staan en de maximumsnelheid veel wisselt zoals bij Metz/Nancy rond Lyon en rond Parijs. Maar goed ik rijd 95% van mijn km in het buitenland
[
Voor 8% gewijzigd door
CEdS op 13-09-2026 11:10
]
Offgrid sinds 09-24 met SigenStor 20kW/33kWh/30 kWp (+EVDC) || Daikin FTXM60 || Model 3 LR RWD 2026/Inster LR || 50 OEG heatpipes - 500 ltr Buffervat - CV-Houtkachel ||