• ewrz
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 16:52
NRJ020 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 09:19:
[...]

Het betreft bij mij alleen het rubber. Zie geen canvas of iets. Maar neig er toch naar om hem te laten vervangen, het lijkt wel vrij diep namelijk.
Er is ook een flink stuk uit de velg zelf, zou daar beter naar laten kijken om zeker te weten dat er geen scheur in de velg zit. En of dat de velg niet vervormd is, want dan krijg je geheid trillingen.

Band aan de andere kant van de auto zou ik me niet zo'n zorgen over maken als die pas 9 maanden oud is, dat verschil in diepte gaat niet zo groot zijn.

• gjcvro
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
ewrz schreef op woensdag 9 september 2026 @ 12:49:
Band aan de andere kant van de auto zou ik me niet zo'n zorgen over maken als die pas 9 maanden oud is, dat verschil in diepte gaat niet zo groot zijn.
Dat was ook mijn gedachte. Ik zou kijken hoeveel slijtage er is en daaruit verder denken. Je kunt altijd een minimaal verschil krijgen in de band links/rechts ellen al door normaal gebruik

• Neinert
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 16:57
Denk minder aan je portemonnee en meer aan je eigen veiligheid. Je zal een keer 130 rijden en dan klapt je band. Of het nu een Tesla, KIA of VW is, als jij dan net niet oplet of snel genoeg bent klap je ergens in, neem je misschien anderen mee en allemaal door een stukje, sorry dat ik het zeg, gierigheid. Dan ben je waarschijnlijk meer geld kwijt en de auto langer kwijt.

Dit gaat trouwens ook niet meer over Tesla Y & 3 specifiek, gewoon over een auto, misschien even een ander plekje vinden.
Pagina: 1 ... 293 294 Laatste

Let op:
  • Discussies/uitlatingen over het gedrag of politieke agenda van Elon Musk horen hier niet thuis, zie: Taro in "Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3"
  • Gebruik de zoekfunctie voordat je een vraag stelt (incl. verzekeringen & alarmsystemen), check daarnaast ook eerst even het vorige topic: Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 2
  • Het vragen om, aanbieden of delen van referrals is niet toegestaan. Ook het subtiel hinten richting referrals of pro-actief aanbieden via DM's is niet toegestaan. Krijg je referrals via DM aangeboden? Meld dat dan hier incl. betreffende username(s): https://gathering.tweakers.net/forum/insert_topic/26.
  • Dit topic is niet bedoeld voor het vergelijken van de Model 3 of Y met bijv. de Polestar 2, BMW i4, Enyaq, EV6, Ioniq5, ID4/5, E-Tron etc. Daarvoor zijn andere topics zoals: Elektrische auto's - deel 5, zie ook de lijst hieronder
  • We hebben het hier specifiek over de model 3 & Y, algemene Tesla onderwerpen passen beter in het algemene Tesla topic: Het grote Tesla topic - deel 3.
  • Of je wel of niet de nieuwste update hebt ontvangen voegt voor anderen niets toe. Updates kunnen uiteraard wel inhoudelijk worden besproken.
  • De discussie over welk voertuig energiezuiniger en beter voor het milieu is kan worden gevoerd in de algemene EV topics.
  • Discussies over algemene regels in het verkeer zoals wanneer het knipperlicht wel/niet te gebruiken horen hier niet thuis.
  • Tips/tools om autopilot te misleiden zijn niet toegestaan.
  • Ervaringen en vragen omtrent SEPP kunnen hier gevonden worden: Particuliere EV subsidie (SEPP).

Gerelateerde topics: