• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Contagion schreef op maandag 13 juli 2026 @ 17:59:
Je schrijf: 'zit veel beter'. Omdat performance stoelen in het algemeen beter zitten, of omdat je ook echt deze hebt besteld?

Ik zou dat toch niet aandurven met alle elektronica die ook aan de stoelen zit gekoppeld.
Ik heb in de echte performance stoelen gezeten bij proefrit juniper MY performance.
En in een legacy MY van collega die zo'n Chinese ombouwset had ingebouwd gezeten.
De extra zijdelingse steun en zitvlak verlening voelde 'gelijk'. De zitvlak verlening is helaas niet elektrisch verstelbaar zoals bij de echte. Maar de looks & feel van de stoelen waren wel gelijkend.

Ik heb het zelf nog niet ivm dat ik de inbouw en tijdsduur ombouw wat spannend vind. Maar mis de extra support en vooral diepere zitvlak behoorlijk. En ik heb niet eens lange benen....

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
anti elppa schreef op maandag 13 juli 2026 @ 18:16:
[...]

als het echte performance stoelen zijn heeft hij gelijk. Vind de originele highland stoelen niets. Maar gok dat dit aftermarket nep stoelen zijn voor die prijs
Het zijn ombouw sets voor de originele standaard stoelen met oa korte zitting en weinig dikke wangen. Zo krijgen ze de look & feel van de Juniper Performance stoelen incl ventilatie modus (weliswaar niet zoals origineel op het scherm te bedienen door op blauwe stoel icoontjes te tikken, maar ik meen door een cyclus van de reguliere verwarmings modus door te tikken)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zLaEAGIy4g0Ev0KyijS3H9M9AIE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NfwcFNUJ6GfZzKjYHV6QMJN9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aVKHLaCPSAjjssa7jLkaGd26p28=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uO0eR5V9pbKzGbamgcCvYqxz.jpg?f=fotoalbum_large

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:45
Zag trouwens vandaag op een trailer bij de SeC Utrecht een Cybertruck staan. Eigenlijk helemaal geen aandacht aan besteed om te bekijken. Doet die CT weer een rondje NL of zoiets?

Heb m'n eigen MY weer opgehaald, die is weer helemaal beter. Maar ze hebben wel de snelheid aangepast of zoiets. Kolere wat een sloom gedrocht nu als je uit een M3P komt :+

[ Voor 33% gewijzigd door Oekol op 13-07-2026 22:06 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Pagina: 1 ... 269 270 Laatste

Let op:
  • Discussies/uitlatingen over het gedrag of politieke agenda van Elon Musk horen hier niet thuis, zie: Taro in "Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3"
  • Gebruik de zoekfunctie voordat je een vraag stelt (incl. verzekeringen & alarmsystemen), check daarnaast ook eerst even het vorige topic: Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 2
  • Het vragen om, aanbieden of delen van referrals is niet toegestaan. Ook het subtiel hinten richting referrals of pro-actief aanbieden via DM's is niet toegestaan. Krijg je referrals via DM aangeboden? Meld dat dan hier incl. betreffende username(s): https://gathering.tweakers.net/forum/insert_topic/26.
  • Dit topic is niet bedoeld voor het vergelijken van de Model 3 of Y met bijv. de Polestar 2, BMW i4, Enyaq, EV6, Ioniq5, ID4/5, E-Tron etc. Daarvoor zijn andere topics zoals: Elektrische auto's - deel 5, zie ook de lijst hieronder
  • We hebben het hier specifiek over de model 3 & Y, algemene Tesla onderwerpen passen beter in het algemene Tesla topic: Het grote Tesla topic - deel 3.
  • Of je wel of niet de nieuwste update hebt ontvangen voegt voor anderen niets toe. Updates kunnen uiteraard wel inhoudelijk worden besproken.
  • De discussie over welk voertuig energiezuiniger en beter voor het milieu is kan worden gevoerd in de algemene EV topics.
  • Discussies over algemene regels in het verkeer zoals wanneer het knipperlicht wel/niet te gebruiken horen hier niet thuis.
  • Tips/tools om autopilot te misleiden zijn niet toegestaan.
  • Ervaringen en vragen omtrent SEPP kunnen hier gevonden worden: Particuliere EV subsidie (SEPP).

Gerelateerde topics: