Van een 1 en totaal waardeloze bagger, naar wellicht een 3. Ja ze gingen sneller aan, maar gingen te hard voor de hoeveelheid water en gingen daarna soms nog minuten door tot er bijna rook vanaf kwam.giancarlo_f schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:16:
Update 2024.8.9 did some magic to my wipers ;-)
Ritje woon-werk (17 km), slechts één keer handmatig hoeven ingrijpen. Werkt zeker nog niet perfect, maar op de schaal van 0 naar 10 heeft de auto-wiper functie in mijn opinie een sprongetje van een 3 naar een 6 gemaakt. Ben benieuwd naar jullie cijfers ;-)
Was bij elkaar 240km vandaag.
Na 5 jaar tesla kan ik je melden dat we eerder kleine stapjes voorwaarts gezien hebben, om dan vervolgens 2 maanden later weer volledig in de afgrond te storten tot het startpunt, en soms dieper.
Elon moet gewoon kappen met dat eigenwijze geleuter met die camera. Als ie 6 jaar terug gewoon een sensor gebruikt had, had hem dat 4567765443566 r&d uren gescheeld en ongekend veel klachten.
Maar ik heb het vermoeden dat ie nu erg ver voorbij toegeven is. Typisch een ding dat als elon morgen dood valt, die sensor er binnen een dag ingezet word bij nieuwe auto's. Elke idioot weet dat dit nooit gaat werken. Geef na 6 jaar hobby'en dus gewoon op mr musk.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024