Je bedoelt dat jij dat standpunt niet te bevatten vond, maar tot op heden heb je geen enkele weerlegging van mijn argumenten gegeven. Alleen een waardeoordeel over mijn persoonlijkheid.nst6ldr schreef op maandag 23 mei 2022 @ 12:24:
[...]
En dat standpunt was - ook toen - niet te bevatten gezien de gebeurtenissen zover. Je noemt mij gechargeerd, ik zie gewoon een logische oorzaak->gevolg uitspelen. Dan vind ik dat wel een tag waard, al is het maar dat dit inzicht lurkers ook even scherp stelt: er valt niet te onderhandelen met deze vijand.
Ik noemde jou zeer zeker niet gechargeerd. Ik gaf jouw standpunt weer en nam de moeite te melden dat ik jouw standpunt chargeerde; oftewel niet in zijn geheel voorzien van alle eventuele nuance en context. Dit om te voorkomen dat het kon overkomen dat ik jouw standpunt (al dan niet bewust) onvolledig of verkeerd begreep danwel weergaf.
[edit]
Overigens ben ik het -deels- met je eens dat onderhandelen met Rusland niet (nauwelijks) zin heeft, en dat ieder akkoord met Rusland het papier niet waard is waar het op geschreven is. Die algemeenheid kan echter niet in alle situaties worden toegepast.
[ Voor 11% gewijzigd door Seraphin op 23-05-2022 13:13 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.