Tja een washok , hobby-kamer en thuiswerk-kamer. Volgens mij kan dat prima in 1 kamer..
Maar uiteraard, als je het kunt betalen, prima hoor. Ik zou ook graag 3 kamers extra willen.. Alleen dan ga ik hier in de buurt naar 700/800k en dat heb ik er niet voor over, ik geef mijn geld dan liever aan andere dingen uit... Maar om nou te doen alsof het onmogelijk is om met 3 kinderen op 175m2 te wonen vind ik echt bullshit (IMHO)....
Maar uiteraard, als je het kunt betalen, prima hoor. Ik zou ook graag 3 kamers extra willen.. Alleen dan ga ik hier in de buurt naar 700/800k en dat heb ik er niet voor over, ik geef mijn geld dan liever aan andere dingen uit... Maar om nou te doen alsof het onmogelijk is om met 3 kinderen op 175m2 te wonen vind ik echt bullshit (IMHO)....
Je opgebouwde buffer is natuurlijk alleen het stuk dat je woning eventueel in waarde gestegen is. Nu is het natuurlijk zo dat je woning voor 99.9% zeker wel in waarde gestegen zal zijn. Inflatie alleen al zorgt daarvoorSport_Life schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 13:38:
[...]
..
Bovendien zie ik het als (spaar) buffer om eerder te stoppen met werken (FO).
Zodra kinderen het huis uit zijn zijn we in principe vrij om (veel) goedkoper te gaan wonen.
[ Voor 45% gewijzigd door FreakNL op 10-06-2023 19:27 ]