Dat is zeker waar, ik ben ook iets bias op autobezit, ik wil niet meer zonder maar woon dan ook niet in de grote stad, ik werk wel echter in Amsterdam. Overigens ervaar ik weinig agressie in het verkeer naar mij gericht, en als het zo is, laat lekker gaan! Grote kans dat je zo iemand niet meer tegenkomt. Soms vind ik het ook gewoon vermakelijk!Napo schreef op zondag 12 maart 2023 @ 12:30:
[...]
Het is goed dat je het punt ziet
Alle nadelen die je opnoemt zijn redelijk direct uitwisselbaar voor zowel autogebruik als OV-gebruik. Is het beide perfect? Nee, maar dat is vrijwel niets in relatief dichtbevolkte gebieden. De rant op het OV en het verheerlijken van autogebruik - en andersom net zo goed - is niet heel constructief. Beiden hebben voor- en nadelen.
offtopic:
Een tijdje geleden zal ik wat verder op de snelweg een oprit dat verder ook een afrit is, een audi die de afrit wilde pakken en een BMW die de snelweg opwilde, beide richting aan, beide wilde niet inschikken en bleven halsstarrig naast elkaar rijden tot beide de op en afrit gemist hadden, sorry maar daar moest ik erg om lachen. En erg cliche dat het om een Audi en BMW ging.
Een tijdje geleden zal ik wat verder op de snelweg een oprit dat verder ook een afrit is, een audi die de afrit wilde pakken en een BMW die de snelweg opwilde, beide richting aan, beide wilde niet inschikken en bleven halsstarrig naast elkaar rijden tot beide de op en afrit gemist hadden, sorry maar daar moest ik erg om lachen. En erg cliche dat het om een Audi en BMW ging.
Als jij een nieuwbouwwoning kan vinden in de grote stad voor 300K zou het een wonder zijnZoals zo vaak aangehaald, kostenplaatje wordt compleet anders. Een woning die ze wegzetten voor 300k zonder parkeerplek of diezelfde woning voor 350k met parkeerplek. Ondergronds een parkeerplek bouwen is een kostbare activiteit, zeker de relatieve prijs voor een goedkopere woning.
De meeste gaan al over de 650K heen, dan is 50K meer ineens niet veel meer.
:fill(white):strip_exif()/f/image/kMSPwsfK4Vrhae0yfiighkEo.png?f=user_large)

:strip_exif()/f/image/1M80zeXrREffr7MBKSrSAVLh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/49LHkmakjpsmLC2Z0M1uJkTU.jpg?f=fotoalbum_large)