[F1] Seizoen 2021 - Max Verstappen WDC! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 ... 171 Laatste
Acties:
  • 1.287.402 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
alienfruit schreef op zondag 5 september 2021 @ 23:13:
Iemand enig idee of Singapore de moeite waard is om F1 te kijken?
F1 is altijd de moeite waar om te kijken, but YMMV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

alienfruit

the alien you never expected

Ja, een vriendin woont aan de Marina Bay dus een balkon view op de race (als ik haar goed begrepen heb) of op loopafstand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:59
Ik zou dit bericht met een hele grote zak zout tot je nemen. GPToday staat nou niet bekend als een betrouwbare website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 22:50
Extigo schreef op maandag 6 september 2021 @ 07:08:
[...]

Ik zou dit bericht met een hele grote zak zout tot je nemen. GPToday staat nou niet bekend als een betrouwbare website.
De datums dan? Want de geruchtenmachine v.w.b. Bottas naar Alfa loopt al de hele week en is door elk medium wel benoemd. En dat Kimi zijn vertrek zou aankondigen was ook al een gerucht over dat hij dat in Monza zou gaan aankondiging. Waa uiteindelijk dan afgelopen week, maar toch. En dat Alfa zo'n soort nieuws bekend wil maken in de week van de Italiaanse GP is ook niet perse gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
RobertMe schreef op maandag 6 september 2021 @ 07:11:
[...]

De datums dan? Want de geruchtenmachine v.w.b. Bottas naar Alfa loopt al de hele week en is door elk medium wel benoemd. En dat Kimi zijn vertrek zou aankondigen was ook al een gerucht over dat hij dat in Monza zou gaan aankondiging. Waa uiteindelijk dan afgelopen week, maar toch. En dat Alfa zo'n soort nieuws bekend wil maken in de week van de Italiaanse GP is ook niet perse gek.
Dan zullen ze wachten tot donderdag of vrijdag en het zeker niet vandaag of morgen doen. Ze zijn nu veel te druk om alles naar Italië te verplaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Extigo schreef op maandag 6 september 2021 @ 07:14:
[...]

Dan zullen ze wachten tot donderdag of vrijdag en het zeker niet vandaag of morgen doen. Ze zijn nu veel te druk om alles naar Italië te verplaatsen.
De monteurs hoeven die aankondiging toch niet te doen? ;)

Gewoon een persbericht op de website, een tweetje, en klaar. Donderdag of vrijdag aankondigen is raar. Juist door het voor donderdag aan te kondigen heb je maximale exposure over het hele weekend. Omdat o.a. alle persmomenten op donderdag zijn. Dus de coureurs kunnen dan voor elke TV zender en schrijvende media hun verhaaltje afsteken. Iets als een Weekend warmup van F1TV wordt op donderdag opgenomen waarin het benoemd zal worden, .... Maak je het donderdag in de middag of vrijdag pas bekend loop je dus extreem veel exposure mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:18

d0s

sssst

alienfruit schreef op maandag 6 september 2021 @ 00:15:
Ja, een vriendin woont aan de Marina Bay dus een balkon view op de race (als ik haar goed begrepen heb) of op loopafstand.
Leuk voor volgend jaar. Dit jaar is hij geschrapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
RobertMe schreef op maandag 6 september 2021 @ 07:28:
[...]

De monteurs hoeven die aankondiging toch niet te doen? ;)

Gewoon een persbericht op de website, een tweetje, en klaar. Donderdag of vrijdag aankondigen is raar. Juist door het voor donderdag aan te kondigen heb je maximale exposure over het hele weekend. Omdat o.a. alle persmomenten op donderdag zijn. Dus de coureurs kunnen dan voor elke TV zender en schrijvende media hun verhaaltje afsteken. Iets als een Weekend warmup van F1TV wordt op donderdag opgenomen waarin het benoemd zal worden, .... Maak je het donderdag in de middag of vrijdag pas bekend loop je dus extreem veel exposure mis.
Kijk eens naar Raikkonen. Op welke dag maakte hij bekend dat hij stopte? Juist, woensdag. Zodat de pers vanaf donderdag de mogelijkheid heeft om het er over te hebben en het meteen het hele weekend in beslag neemt (behalve dat dat nu zijn positieve Covid-test was). Ik verwacht vandaag of morgen geen enkel bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:34
Ik vond het zeker de moeite waard. Singapore zelf is al een fijne stad en tijdens het F1 weekend hangt er een bepaalde sfeer en spanning in de lucht. Wij hebben zaterdag de kwalificatie vanaf het dakterras van Marina Bay Sands gezien en hadden voor de race zelf een kaartje. Max hebben we helaas niet op race-pace voorbij zien komen vanwege de beruchte Ferrari-Sandwhich. Tevens hadden wij de 'mazzel' om bij de enige natte editie van de Singapore GP te zijn en toch was het een het aanrader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Extigo schreef op maandag 6 september 2021 @ 07:41:
[...]

Kijk eens naar Raikkonen. Op welke dag maakte hij bekend dat hij stopte? Juist, woensdag. Zodat de pers vanaf donderdag de mogelijkheid heeft om het er over te hebben en het meteen het hele weekend in beslag neemt (behalve dat dat nu zijn positieve Covid-test was). Ik verwacht vandaag of morgen geen enkel bericht.
Mooi, dan zijn we het met elkaar eens ;) Want ik schreef al meteen van "je bedoelt dan dat de datums met een zak zout genomen moeten worden". Want mij lijkt ook dat zo'n aankondiging op woensdag plaats vind (of gecoördineerd dinsdag & woensdag). Maar de inhoud (Bottas naar Alfa, Russell naar Mercedes) gaan al zoveel geruchten over dat je niet hoeft te vermelden dat GPToday een onbetrouwbare bron is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
RobertMe schreef op maandag 6 september 2021 @ 07:49:
[...]

Mooi, dan zijn we het met elkaar eens ;) Want ik schreef al meteen van "je bedoelt dan dat de datums met een zak zout genomen moeten worden". Want mij lijkt ook dat zo'n aankondiging op woensdag plaats vind (of gecoördineerd dinsdag & woensdag). Maar de inhoud (Bottas naar Alfa, Russell naar Mercedes) gaan al zoveel geruchten over dat je niet hoeft te vermelden dat GPToday een onbetrouwbare bron is.
Dan heb ik je helemaal verkeerd begrepen :) . Wat betreft wisseling, daarvan denk ik ook dat het gaat gebeuren. Het ging mij inderdaad om de datums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:38

IkWilbert

Het is mij!

[...]

Valt mee hoor, ze waren ook de eerste met het nieuws dat Max naar Red Bull zou gaan, en we weten allemaal hoe dat is afgelopen. ;)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
IkWilbert schreef op maandag 6 september 2021 @ 08:29:
[...]

Valt mee hoor, ze waren ook de eerste met het nieuws dat Max naar Red Bull zou gaan, en we weten allemaal hoe dat is afgelopen. ;)
Als je dit soort berichten uit gaat geven, is het toch wel duidelijk dat je alles doet voor clickbait:
https://www.gptoday.net/n...vervangt-ocon-bij-renault

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:26
Is dat niet gewoon een van de vele F1 'nieuws' websites die opgekomen zijn sinds het succes van Max en goed zijn in nieuwsberichten schrijven rondom zinnetjes welke gezegd worden tijdens interviews op tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

qua temperatuur/klimaat best 'zwaar', maar is voor mij de #1 die ooit zou willen bezoeken.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55

Martinspire

Awesomeness

[...]

Ja die website is trash, maar dit gerucht werd gister bij Ziggo door Plooij al gemeld, dus er zitten wel wat meer bronnen achter

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Martinspire schreef op maandag 6 september 2021 @ 10:28:
[...]

Ja die website is trash, maar dit gerucht werd gister bij Ziggo door Plooij al gemeld, dus er zitten wel wat meer bronnen achter
De reden dat ik twijfel is dat wanneer ik op Google zoek, ik alleen maar clickbait-websites tegenkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55

Martinspire

Awesomeness

Extigo schreef op maandag 6 september 2021 @ 10:38:
[...]

De reden dat ik twijfel is dat wanneer ik op Google zoek, ik alleen maar clickbait-websites tegenkom.
Het is sowieso een gerucht. Maar het was bij Ziggo wel gemeld dus dan heb je daar je bron.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Het is gister bij F1TV/Sky ook meermaals genoemd door Crofty en ook door Ted zowel zaterdag als zondag in de notebook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:52
Ja het werd benoemd als 'the worst kept secret in F1', dus dát het gaat gebeuren lijkt zeker, en dan ligt het voor de hand dat Alfa het op 'home soil' bekend wil maken. Wat ik kan me echter niet voorstellen dat Merc de scoop aan Alfa laat, want er is inmiddels meerdere malen benoemd door Toto/Merc dat voor het tweede zitje alleen Russell en Bottas in beeld zijn. Dus zodra Bottas gepresenteerd wordt bij Alfa betekent dat dat Russell naar Mercedes gaat.

Zie dus eerder vandaag/morgen (beetje de Max-hype temperen als added bonus? :P ) Russell gepresenteerd bij Mercedes, en dan woendag/donderdag Bottas bij Alfa.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:44

basvn

Breezand - NHN

Op naar Monza!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E-l2Dh0XMAMHBEm?format=jpg&name=large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:23

Bloodclot

Jawier!

Hmm over banked hoekjes gesproken, welke bochten denk jullie banked te willen zien op de calender?

Parabolica - Monza (snelle bocht)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:26

Edd

Welke? Die bestaat niet...

-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E-l6G33XoAc5VIr?format=jpg&name=large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
basvn schreef op maandag 6 september 2021 @ 11:37:
[Twitter]
[Afbeelding]

DANCING QUEEN: 17 🏆@Max33Verstappen is now the driver with the most career wins without winning a title.
Oei, dan moet Max vanaf nu maar niet te veel winnen, anders is hij dit record kwijt…. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ze houden nogal van bergen bij Alpine, of niet? Vorige week die duinen ter grootte van de Mont Blanc, nu weer een berg op de achtergrond.... Monza ligt toch echt nog wel enkele tientallen km's van de uitlopers van de Alpen vandaan.... :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

gelukkig is hij deze eind van het jaar weer kwijt :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nick93192
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21-09 18:31
Waar ik wel benieuwd naar ben is wat Honda aan de motor van Verstappen moet vervangen. Er werd gesproken over een scheurtje in de motor - dat zou wellicht betekenen dat alleen de ICE vervangen hoeft te worden. Stel Max heeft pole, dan is vanaf p11 toch nog wel het een en ander mogelijk.

Van de andere kant wil je juist misschien die motor iets meer openschroeven en dan is een compleet nieuw blok beter natuurlijk. Spannend in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:42

DataGhost

iPL dev

nick93192 schreef op maandag 6 september 2021 @ 11:56:
Waar ik wel benieuwd naar ben is wat Honda aan de motor van Verstappen moet vervangen. Er werd gesproken over een scheurtje in de motor - dat zou wellicht betekenen dat alleen de ICE vervangen hoeft te worden. Stel Max heeft pole, dan is vanaf p11 toch nog wel het een en ander mogelijk.

Van de andere kant wil je juist misschien die motor iets meer openschroeven en dan is een compleet nieuw blok beter natuurlijk. Spannend in ieder geval.
P11 starten is kut. Dat betekent dat je pole moet kwalificeren, waarvan het nog maar de vraag is of dat lukt, waardoor je een aantal setjes banden minder hebt voor in de race en je bovendien op je Q2 compound moet starten. Ook zet je onnodige kilometers op de motor. Realistischer is dus een start vanaf P13, met alle genoemde nadelen. Voor elk van de zes componenten heb je een aantal die je mag gebruiken in een seizoen. De eerste keer dat je daar overheen gaat is het 10 plekken straf per component. Alle volgende keren 5 plekken. Slechts een extra component vervangen zorgt er al voor dat je achteraan start, en vanaf P13 is dat zo ver niet eens meer. Alles tussen P13 en P20 is voor Red Bull eigenlijk met twee vingers in de neus te doen. Perez is het ook gelukt op Zandvoort dit weekend, dat lag ook niet echt in de lijn der verwachtingen. Dus dan kan je net zo goed alles vervangen, dan ben je direct voor bijna alle componenten van de 10-straf af waardoor je daar later in het seizoen geen problemen meer mee krijgt als er iets stukgaat. Bovendien heb je dan een extra setje van alles in de pool waardoor je meer speelruimte hebt en alles iets harder open kan draaien. Mocht het allemaal toch nog kapot gaan, is de straf later in het seizoen nog maar 5 plekken in plaats van 10. Dus dan heb je een P6-P8 start wat al een stuk minder ruk is dan P11-P13.

Maar goed, dat was voor een normale Q. Dit weekend hebben we een sprint-Q. Dan wordt pole halen nog meer werk. Niet alleen moet je een normale Q rijden (Q1-2-3), ook nog een sprint-Q. Realistisch wil je in Q al ver vooraan staan dus je hebt alle bovengenoemde nadelen, dan moet je in de sprint ook nog eens voluit gaan om daar pole te halen. Dus hier lijkt het me juist nog logischer om een rondje in Q1 binnen 107% te zetten en daarna lekker te gaan kijken hoe de rest rijdt. Hoe dit alles bij de sprint-Q zelf uitpakt weet ik niet, ik heb de regels nog niet gelezen. Maar ik kan me best voorstellen dat ze achteraan starten en na een ronde direct de pits inrijden. Scheelt kans op schade en slijtage. Anders lekker cruisen achteraan, je hebt toch niks aan een hoog resultaat. Dat kost je dan wel mogelijkerwijs tot drie punten, dus het team zal flink aan de bak moeten voor een goede afweging. Waarschijnlijk komt dat neer op penalties pakken op een ander circuit waar geen sprint-Q gereden wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
naitsoezn schreef op maandag 6 september 2021 @ 11:41:
[...]

Ze houden nogal van bergen bij Alpine, of niet? Vorige week die duinen ter grootte van de Mont Blanc, nu weer een berg op de achtergrond.... Monza ligt toch echt nog wel enkele tientallen km's van de uitlopers van de Alpen vandaan.... :P
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E-l2DiGWUAQ4yoP?format=jpg&name=4096x4096

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
DataGhost schreef op maandag 6 september 2021 @ 12:18:
[...]

P11 starten is kut. Dat betekent dat je pole moet kwalificeren, waarvan het nog maar de vraag is of dat lukt, waardoor je een aantal setjes banden minder hebt voor in de race en je bovendien op je Q2 compound moet starten. Ook zet je onnodige kilometers op de motor. Realistischer is dus een start vanaf P13, met alle genoemde nadelen. Voor elk van de zes componenten heb je een aantal die je mag gebruiken in een seizoen. De eerste keer dat je daar overheen gaat is het 10 plekken straf per component. Alle volgende keren 5 plekken. Slechts een extra component vervangen zorgt er al voor dat je achteraan start, en vanaf P13 is dat zo ver niet eens meer. Alles tussen P13 en P20 is voor Red Bull eigenlijk met twee vingers in de neus te doen. Perez is het ook gelukt op Zandvoort dit weekend, dat lag ook niet echt in de lijn der verwachtingen. Dus dan kan je net zo goed alles vervangen, dan ben je direct voor bijna alle componenten van de 10-straf af waardoor je daar later in het seizoen geen problemen meer mee krijgt als er iets stukgaat. Bovendien heb je dan een extra setje van alles in de pool waardoor je meer speelruimte hebt en alles iets harder open kan draaien. Mocht het allemaal toch nog kapot gaan, is de straf later in het seizoen nog maar 5 plekken in plaats van 10. Dus dan heb je een P6-P8 start wat al een stuk minder ruk is dan P11-P13.

Maar goed, dat was voor een normale Q. Dit weekend hebben we een sprint-Q. Dan wordt pole halen nog meer werk. Niet alleen moet je een normale Q rijden (Q1-2-3), ook nog een sprint-Q. Realistisch wil je in Q al ver vooraan staan dus je hebt alle bovengenoemde nadelen, dan moet je in de sprint ook nog eens voluit gaan om daar pole te halen. Dus hier lijkt het me juist nog logischer om een rondje in Q1 binnen 107% te zetten en daarna lekker te gaan kijken hoe de rest rijdt. Hoe dit alles bij de sprint-Q zelf uitpakt weet ik niet, ik heb de regels nog niet gelezen. Maar ik kan me best voorstellen dat ze achteraan starten en na een ronde direct de pits inrijden. Scheelt kans op schade en slijtage. Anders lekker cruisen achteraan, je hebt toch niks aan een hoog resultaat. Dat kost je dan wel mogelijkerwijs tot drie punten, dus het team zal flink aan de bak moeten voor een goede afweging. Waarschijnlijk komt dat neer op penalties pakken op een ander circuit waar geen sprint-Q gereden wordt.
RBR Honda lijkt dit jaar wel erg sterk in straight-line speed (te zien in Baku), verwacht eigenlijk best veel van Monza voor RBR... Vorig jaar (of het jaar daarvoor?) hadden ze de gear ratio niet goed waardoor de top veel te laag was.
Persoonlijk denk ik eigenlijk dat ze de motor swap bij COTA gaan doen. Deze motor heeft weinig geleden in Spa (:+ ) en Zandvoort is ook geen powercircuit dus die kan nog wel wat lijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
DataGhost schreef op maandag 6 september 2021 @ 12:18:
Ook zet je onnodige kilometers op de motor.
Dat hoeft niet. Als het dezelfde spec is mag je ook wisselen onder parc ferme zonder pitlane start. Perez kreeg die pitlane start omdat de energy store van een andere spec was, niet voor het wisselen van de motor an zich.

Verder eens hoor. Als je toch de motor wisselt is aan Q3 meedoen niet echt nodig.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:26

Edd

Afbeeldingslocatie: https://external-preview.redd.it/8m5VK8V2gnwoiobdsyQ00PwG7ZqLixQMgTdAZSTzUHw.jpg?auto=webp&s=f351ae31e9ca8e78e24ddfa452705dd5efc86257

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:30

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

ArcticWolf schreef op maandag 6 september 2021 @ 12:26:
[...]
Vorig jaar (of het jaar daarvoor?) hadden ze de gear ratio niet goed waardoor de top veel te laag was.
dat kan niet, de gear-ratio's zijn al enkele jaren fixed. Zal de Aero zijn geweest of drag van de auto.

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

scheelt een slok op een borrel dat de starts nu goed gaan .. denk alleen al aan Oostenrijk waar hij de start verklootte en alsnog van p8? naar p1 reed. Die had hij ook met 2 vingers in de neus op kop kunnen rijden.

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:18
Theoretisch gezien zou Verstappen dan in ronde 13 van de Turkse Grand Prix in dit seizoen net zoveel ronden hebben kunnen leiden als in alle voorgaande seizoenen bij elkaar.

Moet hij wel in Italië, Rusland als in die eerste 13 ronden in Turkije in alle ronden de leiding hebben :).

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08:32
Alfa Novanta schreef op maandag 6 september 2021 @ 13:18:
[...]

dat kan niet, de gear-ratio's zijn al enkele jaren fixed. Zal de Aero zijn geweest of drag van de auto.
Weet je dat zeker? Volgens mij was er toen wel iets, maar dat je de ratio kiest aan het begin van het seizoen en daar moet je het mee doen. Alleen was er iets met de motor waardoor die ratio niet lekker (meer) aansloot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

meenkdrie schreef op maandag 6 september 2021 @ 13:20:
Weet je dat zeker? Volgens mij was er toen wel iets, maar dat je de ratio kiest aan het begin van het seizoen en daar moet je het mee doen. Alleen was er iets met de motor waardoor die ratio niet lekker (meer) aansloot.
In order to keep costs low in Formula One, gearboxes must last five consecutive events and since 2015, gearbox ratios will be fixed for each season (for 2014 they could be changed only once).
en
https://www.racefans.net/2019/02/19/fia-planning-standard-gearbox-for-f1-in-2021/
weet alleen niet of dat doorgegaan is, maar ga er maar vanuit dat ze het hele seizoen vastliggen, tussen de seizoenen durf ik niet te zeggen en ook niet of ze per team nog zouden kunnen verschillen. Volgens die laatste link wilden ze echt naar 1 uniforme bak toe voor alle teams. Ik denk dat, dat niet gelukt is.

maar iemand hier zal het vast exact weten :)

[ Voor 4% gewijzigd door Alfa Novanta op 06-09-2021 13:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:27

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Alfa Novanta schreef op maandag 6 september 2021 @ 13:23:
[...]

[...]

en
https://www.racefans.net/2019/02/19/fia-planning-standard-gearbox-for-f1-in-2021/
weet alleen niet of dat doorgegaan is, maar ga er maar vanuit dat ze het hele seizoen vastliggen, tussen de seizoenen durf ik niet te zeggen en ook niet of ze per team nog zouden kunnen verschillen. Volgens die laatste link wilden ze echt naar 1 uniforme bak toe voor alle teams. Ik denk dat, dat niet gelukt is.

Dat (vaste gear ratio) is zeker door gegaan, maar dan kan het nog steeds zo zijn dat je voor het seizoen een verkeerde keuze maakt, waardoor je in Monza tegen je limiter aan loopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavamal
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 23:21
Alfa Novanta schreef op maandag 6 september 2021 @ 13:23:
[...]

[...]

en

Die tender was in het kader van de 2021 regels (die naar 2022 zijn uitgesteld) en hoewel er uiteindelijk niet 1 standaard bak komt, is er wel besloten dat alles bevestigingspunten gestandaardiseerd moeten worden. Op die manier zou je theoretisch een versnellingsbak van Mercedes en een PU van Ferrari in kunnen kopen.

In de praktijk nemen Alfa en Haas de hele package van Ferrari over, wordt de Red Bull/AT door Xtract oid ontwikkeld en doen eigenlijk alleen Alpine en Williams nog iets eigen met de versnellingsbak. En Williams is dit of volgend jaar ook over naar de Mercedes-versie.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

it's official: https://www.instagram.com...m_source=ig_web_copy_link

Binnen 1min van Instagram naar Tweakers - zijn we er allemaal weer rap bij jongens :+

Wie heeft nog een F1 news page nodig? (Ik zweer bij f1reader.com :X)

[ Voor 49% gewijzigd door himlims_ op 06-09-2021 17:18 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Valtteri Bottas will join Alfa Romeo Racing ORLEN for the 2022 season and beyond, the Finnish driver signing a multi-year deal with the Hinwil-based team. Bottas, a nine-time Grand Prix winner, joins the team as it embarks on the crucial transition to the new era of Formula One, with sweeping regulation changes providing a unique opportunity to move towards the front of the grid.

Born in Nastola, Finland, on August 28th, 1989, Valtteri had a distinguished career in the junior formulas, becoming only the second driver to win both the Formula Renault Eurocup and the Formula Renault Northern European Cup in the same year, in 2008, and following this by winning the Masters of Formula 3 in both 2009 and 2010 – the first to achieve this double-triumph feat. A promotion to the GP3 Series saw Valtteri win four races and claim the title, demonstrating his readiness for the biggest stage of motorsport.

Debut in Formula One duly took place in 2013, with Williams, where Valtteri emerged as one of the brightest talents in the sport, before a promotion to Mercedes for 2017. There, the Finn would play a crucial role in securing four constructors’ titles, winning his first race in Sochi in 2017 and adding eight more first places to his tally, alongside a total of 54 podiums for the Brackley team.

Nine wins, 17 pole positions and 63 podiums are a strong introduction for Valtteri, World Championship runner-up in 2019 and 2020. Next year will bring a new page for the talent from Nastola. Joining Alfa Romeo Racing ORLEN will allow Valtteri to put his experience at the competitive end of Formula One to use as he helps the team move up the rankings. With new regulations providing a great reset in the sport, the opportunity is there for team and driver to write a new, successful story together.

Welcome to Alfa Romeo Racing ORLEN, VB77!

Valtteri Bottas, driver: “A new chapter in my racing career is opening: I’m excited to join Alfa Romeo Racing ORLEN for 2022 and beyond for what is going to be a new challenge with an iconic manufacturer. Alfa Romeo is a brand that needs no introduction, they have written some great pages of Formula One history and it’s going to be an honour to represent this marque. The potential of the setup in Hinwil is clear and I am relishing the opportunity to help lead the team forward up the grid, especially with the new regulations in 2022 giving the team a chance to make a leap in performance. I’m grateful for the trust the team has put in me and I cannot wait to repay their faith: I’m as hungry as ever to race for results and, when the time comes, for wins. I know Fred [Vasseur] well and I am looking forward to getting to know the rest of the team I am going to work with, building relationships as strong as the ones I have at Mercedes. I am proud of what I have achieved in Brackley and I am fully focused on finishing the job as we fight for another world championship, but I am also looking forward to the new challenges that await me next year.”

Frédéric Vasseur, Team Principal of Alfa Romeo Racing ORLEN: “It is a pleasure to welcome Valtteri to the team and we are looking forward to our journey together. With him, we bring to Hinwil a strong team player with experience at the sharp end of the grid. Valtteri has been an integral part of a team that rewrote the history books and he has four constructors’ world titles to his name: he is the right driver to help Alfa Romeo Racing ORLEN make a step forward towards the front of the grid. Our relationship goes back a long way, to when we worked together in successful campaigns in F3 and GP3, and his talent and skills have been evident ever since, only growing with the time: I’m really looking forward to seeing him put his ability to work for the good of the team. The multi-year deal bringing him to us gives both Valtteri and the team the stability we need to build our project at a crucial time for Formula One: we are excited for what the future holds in store.”

[ Voor 96% gewijzigd door basvn op 06-09-2021 13:35 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-09 20:26
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z5JhbQbEx88Ci6PTwINZWdJAdCI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LnT21pXAawpbUwDURX5CZSOk.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: oke, jullie waren eerder. Maar plaatjes zijn leuker :+

[ Voor 7% gewijzigd door LoeWn op 06-09-2021 13:36 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Extigo
Bij deze mijn excuses aan @RobertMe. Je had gelijk

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nou, en nu maar hopen dat 'ie zich minder laat piepelen voor Hamilton in de volgende races. Dat was gewoon beschamend gisteren.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:38

IkWilbert

Het is mij!

[...]

Valt mee, of niet? ;)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

gambieter schreef op maandag 6 september 2021 @ 13:36:
Nou, en nu maar hopen dat 'ie zich minder laat piepelen voor Hamilton in de volgende races. Dat was gewoon beschamend gisteren.
Ik ga er vanuit dat hem duidelijk zal zijn ingepeperd dat ie de rest van dit seizoen (nog steeds) in dienst van Hamilton zal rijden en deze geen strobreed in de weg moet gaan zitten.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Laatst online: 23:17
Wie zou dat stoeltje bij Mercedes krijgen?
Spannend.... O-)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Zelfs een kapotte klok staat tweemaal per dag goed. Zij waren ook al heel lang niet de enige bron van dit gerucht. Dat ze het een keer goed hebben zou ik niet teveel gewicht aan hangen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:17
hoevenpe schreef op maandag 6 september 2021 @ 13:42:
Spannend.... O-)
Mazepin!

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1630859201zdXKKLFcev5b8lfFwDf1nu.jpg

Niet mijn foto, wel gave plaat; zoek nog een had/4K/super pixel variant; iemand?

[ Voor 30% gewijzigd door himlims_ op 06-09-2021 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diverseten
  • Laatst online: 21-09 22:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:13

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Max Verstappen!

...

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Alpha Romeo gaat dus mercedes motoren rijden met een mercedes coureur erin.
In hoeverre is het plekje van Gio nog veilig? Ondanks dat hij het goed doet ten opzichte van Kimi, vooral p7 quali vond ik sterk afgelopen weekend.

Gio is ook een ferrari academy driver... dit wordt dus nu een mercedes team.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

hardware-lover schreef op maandag 6 september 2021 @ 13:41:
Ik ga er vanuit dat hem duidelijk zal zijn ingepeperd dat ie de rest van dit seizoen (nog steeds) in dienst van Hamilton zal rijden en deze geen strobreed in de weg moet gaan zitten.
Hij heeft nog een paar races om GPs te winnen, daarna is het voorbij en rijd hij achterin het veld. Hij kan nu gewoon een Alonso 2007 doen, dikke middelvinger naar het "team" dat altijd alles op HAM heeft gezet, eenrichtingsverkeer qua steun.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:18
Bottas lijkt me een hele aardige coureur.. Misschien iets te aardig om echt die top aan te tikken voor een kampioenschap. Maarja aan de andere kant rijdt die gewoon in de top 3 vrij stabiel vaak..

Hopen dat die nog een paar mooie jaren kan maken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

gambieter schreef op maandag 6 september 2021 @ 13:48:
[...]

Hij heeft nog een paar races om GPs te winnen, daarna is het voorbij en rijd hij achterin het veld. Hij kan nu gewoon een Alonso 2007 doen, dikke middelvinger naar het "team" dat altijd alles op HAM heeft gezet, eenrichtingsverkeer qua steun.
heb zo'n vermoede wanneer bottas dat zou doen, toto er wel voor zorgt dat zijn cariere afgeloopen is. zijn invloed is groot zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPelle12
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16:28
Bloodclot schreef op maandag 6 september 2021 @ 13:47:
In hoeverre is het plekje van Gio nog veilig? Ondanks dat hij het goed doet ten opzichte van Kimi, vooral p7 quali vond ik sterk afgelopen weekend.

Over de motoren is niks bekend. Op zich heeft Alfa nog steeds een contract bij ferrari voor de motoren. Maar contracten kunnen worden geanuleerd. Als ze nog een team gaan leveren dan zou er een ander team wel weg moeten gaan bij Mercedes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Hoop vooral dat er nu ineens een race-monster naar boven komt de laatste races :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Waarom zou Alfa met Mercedes-motoren rijden terwijl Alfa net zoals Ferrari van de Fiat-groep is? :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPelle12
Bart-Willem schreef op maandag 6 september 2021 @ 13:49:
[...]

Waarom zou Alfa met Mercedes-motoren rijden terwijl Alfa net zoals Ferrari van de Fiat-groep is? :P
Ferrari is niet van de fiat groep. Ze staan er los van. Vroeger inderdaad wel maar is sinds 2015 weer los van elkaar.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari

[ Voor 6% gewijzigd door MaxPelle12 op 06-09-2021 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Alpha Alfa Romeo gaat dus mercedes motoren rijden met een mercedes coureur erin.
Het is Alfa ... en een Alfa met Mercedes kan alleen als Alfa Romeo eruit stapt. Alfa = Ferrari (of Maserati).

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

hoevenpe schreef op maandag 6 september 2021 @ 13:42:
Spannend.... O-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RQhvFsIk_VFfYWvDk7R7TAQFj7E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5ZzGabGHcKYdAXyWFPHMT5lq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensimpel|IA
  • Laatst online: 13-09-2021

Bensimpel|IA

Simpele ziel

[...]

Daar is die veelste veel een good guy voor. Hij gaat echt niet het kampioenschap van lewis verstoren. En zo close met Max is hij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Alfa Novanta schreef op maandag 6 september 2021 @ 13:51:
[...]

Het is Alfa ... en een Alfa met Mercedes kan alleen als Alfa Romeo eruit stapt. Alfa = Ferrari (of Maserati).
Sauber Mercedes
Williams Renault

Over Alfa en mercedes... Dacht ergens gelezen te hebben dat de deal al aardig rond was en ze hierbij bottas in willen betrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:09
Olav Mol had dit afgelopen weekend aan de teambaas van Alfa Romeo gevraagd en die ontkende dat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:36
Plenkske schreef op maandag 6 september 2021 @ 13:54:
[...]

Olav Mol had dit afgelopen weekend aan de teambaas van Alpha Romeo gevraagd en die ontkende dat.
Sterker nog, het contract met Alfa is onlangs nog voor meerdere jaren verlengd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:43
Net zoals Toto niet wil dat Albon bij Williams gaat rijden zolang hij bij Red Bull onder contract staat (want kennis vergaren over de Mercedesmotor), kan het voor Toto dus juist wél in eigenbelang zijn om een Mercedescoureur met een Ferrarimotor te laten rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

MaxPelle12 schreef op maandag 6 september 2021 @ 13:50:
[...]

Ferrari is niet van de fiat groep. Ze staan er los van. Vroeger inderdaad wel maar is sinds 2015 weer los van elkaar.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari
Bij mijn weten was die "verzelfstandiging" maar iets van 10%, en dat 90% nog steeds in handen is van FCA cq FCA's aandeelhouders. Waardoor er eigenlijk niet heel erg veel veranderd is. :+

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

MikeyMan schreef op maandag 6 september 2021 @ 13:26:
Dat (vaste gear ratio) is zeker door gegaan, maar dan kan het nog steeds zo zijn dat je voor het seizoen een verkeerde keuze maakt, waardoor je in Monza tegen je limiter aan loopt.
dat zou toch wel verschrikkelijk stom zijn van zulke slimme mensen..
je moet altijd uitgaan van het snelste rechte stuk + low downforce + wind mee + DRS = eindoverbrenging.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:14
morgen nieuws dat Williams met Albon/De Vries (streep door wat...) in zee gaat.

woensdag dat Russel naar Mercedes gaat.

Of precies andersom :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
CousinBoneless schreef op maandag 6 september 2021 @ 13:56:
Net zoals Toto niet wil dat Albon bij Williams gaat rijden zolang hij bij Red Bull onder contract staat (want kennis vergaren over de Mercedesmotor), kan het voor Toto dus juist wél in eigenbelang zijn om een Mercedescoureur met een Ferrarimotor te laten rijden...
Bottas zit toch helemaal niet aan een programma o.i.d. van Mercedes vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09:45
Zal Bottas nu komende races zo nu en dan toch wat meer voor eigen kans gaan rijden? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:01

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Voor het wat waard is om Toto te geloven op zijn woorden, maar de Vries had 50% kans om in de F1 te komen. Ligt misschien nog aan de onderhandelingen en met andere coureurs, maar in feite Russel naar Mercedes en wie vult dat het stoeltje op bij Williams dat Russel achterlaat.

Toto vond in ieder geval dat de Vries wel een stoel in de F1 verdiende :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• RobertMe
tweakduke schreef op maandag 6 september 2021 @ 13:59:
Voor het wat waard is om Toto te geloven op zijn woorden, maar de Vries had 50% kans om in de F1 te komen. Ligt misschien nog aan de onderhandelingen en met andere coureurs, maar in feite Russel naar Mercedes en wie vult dat het stoeltje op bij Williams dat Russel achterlaat.

50% kans inderdaad, of hij komt in de F1 of niet.

I'll leave myself out :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:02

-tom-562

Oliesjeik

50% kans, dat is net zoveel kans als dat ik heb op een zitje in de F1 :+

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Mercedes heeft hem het nieuwe contract bezorgd, dat gaat ie echt niet op het spel zetten, die middelvinger zie ik echt niet komen.

Alonso en Hamilton gaat nooit meer goedkomen, daar heeft Verstappen eigenlijk soms meer aan dan aan zijn teamgenoot. Als ie even wat langer Hamilton in de weg kan rijden, dan doet ie dat ook ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

RobertMe schreef op maandag 6 september 2021 @ 14:03:
[...]

I know :P

Maar ja het is onderhand toch een talent die je wel een kans wil geven, wat is mooier dan bij een team als Williams.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:04

JB

Cédric roelt!

RobertMe schreef op maandag 6 september 2021 @ 14:03:
[...]

Jep Toto is zoals altijd vaag en alles behalve transparant...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bensimpel|IA

Bensimpel|IA

Simpele ziel

De vries gaat naar Williams lijkt me, Als Lewis er over een tijdje weg gaat kan Nyck hem zo mooi samen met Russel racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Bensimpel|IA schreef op maandag 6 september 2021 @ 14:05:
[...]

De vries gaat naar Williams lijkt me, Als Lewis er over een tijdje weg gaat kan Nyck hem zo mooi samen met Russel racen.
Hoe groot is de vinger van HAM in de pap? RUS gaat geen 2e viool spelen. Durft ie dat wel?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dat laatste sprak ie uit tijdens een bezoek aan een Formule E race (niet de laatste). Ik denk dat er daardoor een gerucht is ontstaan maar niet dat dit ook gaat gebeuren.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:36
JB schreef op maandag 6 september 2021 @ 14:06:
[...]

Hoe groot is de vinger van HAM in de pap? RUS gaat geen 2e viool spelen. Durft ie dat wel?
Niet groot genoeg blijkbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPelle12
Bart-Willem schreef op maandag 6 september 2021 @ 13:56:
[...]

Bij mijn weten was die "verzelfstandiging" maar iets van 10%, en dat 90% nog steeds in handen is van FCA cq FCA's aandeelhouders. Waardoor er eigenlijk niet heel erg veel veranderd is. :+
Een deel van die 90% is in handen van aandeelhouders van FCA. Dus niet direct meer. Het is nu een publiek bedrijf maar iedereen aandelen van kan kopen. Een anders site noemt 23% als getal wat nog bij mensen van FCA ligt. Andere 67% is dus van mensen zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

stylezzz schreef op maandag 6 september 2021 @ 14:07:
[...]

Niet groot genoeg blijkbaar ;)
Kijkende naar BOT, klopt dat wel ja :P

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nu zou het wel lachen zijn als De Vries het tweede stoeltje bij MERC krijgt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:15

-ET-

Phone Home

zou wel een stunt zijn als Lewis dusdanig invloed heeft dat Nyck naast hem komt met '2de viool' als contract onderdeel. En Russel bij Williams blijft.

[edit]
was @gambieter zegt dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

hardware-lover schreef op maandag 6 september 2021 @ 14:06:
[...]

Dat laatste sprak ie uit tijdens een bezoek aan een Formule E race (niet de laatste). Ik denk dat er daardoor een gerucht is ontstaan maar niet dat dit ook gaat gebeuren.
Hij zei dat opnieuw tijdens een kort interview op Zandvoort. Deze site is zo aardig om het fragment te hebben https://sportnieuws.nl/fo...gend-seizoen-in-f1-rijdt/

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Op zich wel leuk voor het Alfa personeel dat zich verdiept had in de Finse cultuur :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:26
Zou een verrassende move zijn... en van alle 'grappig' genoemde namen nog heeft het zelfs nog een kleine kans, Nyck kan namelijk wel echt in dienst van Lewis gaan rijden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensimpel|IA

Bensimpel|IA

Simpele ziel

KeRsTmAnNeKe schreef op maandag 6 september 2021 @ 14:14:
[...]

Zou een verrassende move zijn... en van alle 'grappig' genoemde namen nog heeft het zelfs nog een kleine kans, Nyck kan namelijk wel echt in dienst van Lewis gaan rijden :p
Anders Hulkenberg :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

MaxPelle12 schreef op maandag 6 september 2021 @ 14:07:
[...]

Een deel van die 90% is in handen van aandeelhouders van FCA. Dus niet direct meer. Het is nu een publiek bedrijf maar iedereen aandelen van kan kopen. Een anders site noemt 23% als getal wat nog bij mensen van FCA ligt. Andere 67% is dus van mensen zelf.
Overal lees je dat 90% van FCA ('s aandeelhouders) is en die resterende 10% is pas echt vrij op de markt gekomen? :P

Volvotips.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:45

sjaool

Every life should have 9 cats

naitsoezn schreef op maandag 6 september 2021 @ 11:41:
[...]

Zo gek is het niet als het team Alpine heeft. ;)

Alpine: relating to high mountains.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diverseten
  • Laatst online: 21-09 22:01
KeRsTmAnNeKe schreef op maandag 6 september 2021 @ 14:14:
[...]

Inderdaad, zou mij ook niks verbazen. Misschien accepteert Hamilton Nyck wel als z'n teamgenoot (Rookie, nog veel te leren etc.).

Russel nog bij Williams blijft voor een jaar en dan de stoel overneemt van Hamilton zodra hij met pensioen gaat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:45

sjaool

Every life should have 9 cats

diverseten schreef op maandag 6 september 2021 @ 14:26:
[...]
Russel nog bij Williams blijft voor een jaar en dan de stoel overneemt van Hamilton zodra hij met pensioen gaat :)
Of Mercedes zet Hamilton op zijn Ferrari's à la Schumacher aan de kant. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

tweakduke schreef op maandag 6 september 2021 @ 14:10:
[...]
Hij zei dat opnieuw tijdens een kort interview op Zandvoort. Deze site is zo aardig om het fragment te hebben https://sportnieuws.nl/fo...gend-seizoen-in-f1-rijdt/
Hier zegt ie dat ie hem liever wil behouden voor zijn F-E zitje voor komend (en laatste) seizoen, maar als ie dan toch in Formule 1 gaat komen, dan liever binnen de Mercedes familie (Williams).

https://www.planetf1.com/...k-de-vries-mercedes-link/

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

diverseten schreef op maandag 6 september 2021 @ 14:26:
[...]

Inderdaad, zou mij ook niks verbazen. Misschien accepteert Hamilton Nyck wel als z'n teamgenoot (Rookie, nog veel te leren etc.).

denk dat lewis pas wil stoppen bij titel 8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

himlims_ schreef op maandag 6 september 2021 @ 14:38:
[...]

denk dat lewis pas wil stoppen bij titel 8
Dan mag 'ie nog lang aan de bak.
Pagina: 1 ... 99 ... 171 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"

Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics

Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2

Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken