Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Thanks, had ik even gemist.Edd schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 11:21:
[...]
Dat is niet meer het geval.
https://scuderiafans.com/...ht-to-choose-the-drivers/
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
denk dat Max en Nico ook wel 'voordeel' hebben gehad met hun naam, maar ik heb de indruk dat die twee toch meer dan gemiddeld kunnen sturen.Player1S schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 11:23:
[...]
Dat gebeurde destijds al met zn oompie.![]()
Beide categorie leuke rijders maar hadden het met andere naam nooit zo ver geschopt.
gevoelsmatig lijken er ook meer drivers met 'matig' talent nu in de F1 te zitten - realistisch is dat altijd zo geweest

Er zijn wel slechtere rijders geweest dan Mazepin. Denk aan een Deletraz, Inoue, Albers, Ide, Rosset.himlims_ schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 11:29:
[...]
denk dat Max en Nico ook wel 'voordeel' hebben gehad met hun naam, maar ik heb de indruk dat die twee toch meer dan gemiddeld kunnen sturen.
gevoelsmatig lijken er ook meer drivers met 'matig' talent nu in de F1 te zitten - realistisch is dat altijd zo geweesten/of hebben stoeltje gekocht (Stroll - die inmiddels toch wel redelijk bewezen heeft). Of een Niki Lauda, die ook zijn stoeltje kocht [..] betekend niet direct dat het slecht is. Maar zo'n mazepin
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Zie je nou wel dat je kan racen met regenbandjes. En dat zelfs op een NOG gladdere baan.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Wist je dat de afstand tussen Spa en Zandvoort 302 kilometer is en daardoor dus minder is dan de raceafstand van een Grand Prix (Monaco uitgezonderd)Illegal_Alien schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 12:54:
[...]
Zie je nou wel dat je kan racen met regenbandjes. En dat zelfs op een NOG gladdere baan.
Mazepin heeft een meerjarig contract, dus die zetel bij Haas is gevuld. (Zie ook artikel in:)The_Admin schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 09:48:
[...]
Ja, wat dat betreft wel interessant wat Mercedes gaat doen qua test/reserverijders, daar zitten nu zowel Stoffel als Nyck. Stoffel heeft natuurlijk al 2 seizoenen F1-ervaring, maar is blijkbaar toch wat te licht bevonden, zeker als je keer op keer gepasseerd wordt (en helemaal als Nyck dan nu het plekje bij Williams krijgt, want daar heeft Toto natuurlijk ook wel een vinger in de pap).
Ik zie ze ook niet zo snel ergens anders heen gaan ,en met de exit van Mercedes uit de Formula E na volgend seizoen kan het weleens lastig worden voor Stoffel/Nyck? Top en middenmoot zitten wel aardig vol, zeker gezien de verwachting is dat AT doorgaat met de huidige line-up en Stroll bij het team van papa blijft.
Alfa Romeo Racing-TBA
TBA
TBA
AlphaTauri-Red Bull
TBA
TBA
Alpine-Renault
14. Fernando Alonso
31. Esteban Ocon
Aston Martin-TBA
5. Sebastian Vettel
TBA
Ferrari
16. Charles Leclerc
55. Carlos Sainz Jr.
Haas-Ferrari
TBA
TBA
McLaren-Mercedes
3. Daniel Ricciardo
4. Lando Norris
Mercedes-AMG
44. Lewis Hamilton
TBA
Red Bull Racing
33. Max Verstappen
11. Sergio Pérez
Williams-Mercedes
TBA
TBA
Dan hadden ze beter gewoon op maandag op Spa gestart en ze om ter eerst naar Zandvoort laten rijden, daar nog een rondje en eerste over de finish wint 25 punten. Auto's meteen ter plekke en geen werk meer aan uit elkaar halen/terug in elkaar stekenJasphur schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:13:
[...]
Wist je dat de afstand tussen Spa en Zandvoort 302 kilometer is en daardoor dus minder is dan de raceafstand van een Grand Prix (Monaco uitgezonderd)
alvast voor donderdag voor in het racetopic
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Wat me dan opvalt is dat het duingebied echt ontzettend groot is. En dat het circuit ten opzichte daarvan eigenlijk heel klein is. Zou die zandhagedis echt niet genoeg ruimte hebben? Volgens mij liggen die beesten heerlijk te zonnen net buiten de hekken.
En als het circuit een probleem is.... moeten we dan heel Zandvoort niet gaan verplaatsen. Dat ligt immers ook volledig in de duinen. Ook in of naast Natura2000 gebied.
Kortom... waar gaat het eigenlijk over?
Ja ja. Stikstof begrijp ik tot op zekere hoogte. Heeft zeker aandacht nodig. Moeten we serieus nemen.
Net zo serieus als 30 jaar geleden.... toen we allemaal dood gingen vanwege de zure regen. Weet zeker dat er hier heeeel veel Gotters zijn die nog nooit van zure regen gehoord hebben.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Voornamelijk de geluidsoverlast en andere verstoringen.AvK schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:27:
Net weer wat promotie beelden gezien van hoe het circuit opgebouwd word met van die drones enzo.
Wat me dan opvalt is dat het duingebied echt ontzettend groot is. En dat het circuit ten opzichte daarvan eigenlijk heel klein is. Zou die zandhagedis echt niet genoeg ruimte hebben? Volgens mij liggen die beesten heerlijk te zonnen net buiten de hekken.
En als het circuit een probleem is.... moeten we dan heel Zandvoort niet gaan verplaatsen. Dat ligt immers ook volledig in de duinen. Ook in of naast Natura2000 gebied.
Ja ja. Stikstof begrijp ik tot op zekere hoogte. Heeft zeker aandacht nodig. Moeten we serieus nemen.
Net zo serieus als 30 jaar geleden.... toen we allemaal dood gingen vanwege de zure regen. Weet zeker dat er hier heeeel veel Gotters zijn die nog nooit van zure regen gehoord hebben.
Overigens zou ik eerder verwachten dat de race verplaatst zou worden naar elders wegens bereikbaarheidsproblemen...
Zal mij benieuwen, leuk nog een Nederlander in de F1.
https://racingnews365.nl/...van-bottas-bij-alfa-romeo
I intend to live forever. So far, so good.
Lando en Russell ook
verder niet veel speciaals
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Als Mercedes op Bottas uitgekeken is lijkt het me voor Bottas logischer om met pensioen te gaan. Mooie tijd nuttig en gewaardeerd geweest in een kampioensteam maar zelf onvoldoende racer om iets te betekenen. Er zullen genoeg centen binnen zijn om onbezorgd te leven, mooier gaat het voor hem in de F1 toch niet meer worden.IkWilbert schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:34:
De Vries en Bottas naar Alfa?
alles kan off-topic
Die hebben voor zover ik weet geen eigen garages. Tijdens de DTM races niet iig. Auto's staan gewoon in de paddock ergens bij de teamsValkyre schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:33:
Hoe zit het eigenlijk in de pitlane, ik zie in het overzicht formule 3 en Porsche, die moeten toch ook gebruik maken van dezelfde pits straat? Of zijn er genoeg garages voor al deze klassen? (Dit speelt natuurlijk op meer circuits maar ik heb er nooit over nagedacht)
Vaak bu'j te bang!
De auto's staan in de paddock en in de pits maken ze tijdens de sessies deels gebruik van de faciliteiten van de F1 teams. Leuk feitje: in Monoco staan de support klasses in een parkeergarage op een stukje rijden van het circuitValkyre schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:33:
Hoe zit het eigenlijk in de pitlane, ik zie in het overzicht formule 3 en Porsche, die moeten toch ook gebruik maken van dezelfde pits straat? Of zijn er genoeg garages voor al deze klassen? (Dit speelt natuurlijk op meer circuits maar ik heb er nooit over nagedacht)
Wie gelijk heeft bepaald de rechter en of de F1 nu wel of niet die hagedis zal doden zullen veel onderzoeksbureaus uren mee kunnen declareren.AvK schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:27:
Net weer wat promotie beelden gezien van hoe het circuit opgebouwd word met van die drones enzo.
Maar het probleem heeft men zelf gecreëerd met natura 2000.
Kijk natura 2000 is natuur, maar is ook een contract.
Nederland heeft europees gelobbied voor stukken natuur als natura 2000 gebieden aangewezen te krijgen.
En bij die aanwijzing horen subsidies, maar ook verplichtingen.
Wij hebben dus tegen de EU gezegd, daar in dat duin loopt iets of groeit iets en dat willen wij beschermen. Daar willen wij subsidie voor. Wijs het aan als natura 2000 gebied en daarmee gaan wij, richting de EU, de verplichting aan om die soort ook te beschermen.
Er zijn in Nederland vele natura 2000 gebieden die bedoeld zijn om een soort te beschermen. Waar wij subsidie voor ontvangen. Maar waarbij die soort inmiddels is verdwenen omdat wij het ook toestaan dat er vlak naast het gebied een bedrijf zich vestigt wat met zijn bedrijfsvoering die soort omzeep helpt. En stikstof schijnt daarin een veel, heel veel grotere killer in te zijn dan waar menigeen ooit rekening mee heeft gehouden.
Wij beschermen die gebieden wel doordat je er bijv. Niet mag lopen of honden aangelijnd moet houden. We bouwen er ecoducten van. Maar wat er over het hoofd is gezien is dat stikstof wat uitgestoten word door bedrijven buiten die natura 2000 gebieden een grote killer is voor de natuur in die gebieden.
Maar de regels rondom natura 2000 leggen nederland niet op dat er een specifieke maatregel genomen moet worden. Het legt op dat er een specifieke soort of soorten binnen het gebied in leven blijven.
Dus vandaar dat die milieuclub nu ineens een stok heeft om de hond te slaan. Want stikstof is te berekenen en te meten. En je kan ook wetenschappelijk vaststellen wat teveel is. Dat is natuurlijk niet makkelijk en 1 2 3 gedaan, maar kan wel. En ze zijn hard bezig om aan te tonen dat nederland niet aan hun contractuele verplichtingen voldoet.
En dan ga ik misschien een beetje vreemd vergelijk maken.
Griekenland krijgt steun voor de economische ellende daar. En Nedeland roept het hardst dat griekenland zich aan de bijbehorende regels moet houden.
Nu gaat het in Nederland alles behalve goed met de natura 2000 gebieden. Die hebben we jaren lang niet verzorgd zoals er wel is afgesproken toen wij gelobbied hebben om de subsidies. En nu gedraagd een deel van de politiek zich van "joh niet zeiken, lastige regeltjes. Die regeltjes zijn slecht voor bedrijven Enz enz enz."
Dan had je er geen natura 2000 gebied van moeten maken. Maar gewoon een regulier natuurgebied.
Wij vonden het zo belangrijk dat pal naast een circuit er een natura 2000 gebied kwam. Daar krijgen we subsidie voor, maar verzaken onze met de EU vastgelegde verplichtingen. En vervolgens staan we ook nog eens toe dat het circuit word uitgebouwd met een weg tribunes en het hele F1 circus. Hoe leuk ik F1 ook vind, dit is krom.
En nu slaan die milieu clubs er ons mee om de oren, met de eigen regeltjes die wij zelf hebben afgesproken.
Men moet een keuze maken. Wil men daar een beschermd natuurgebied? Ja, dan moet je het ook beschermen.
Wil je er een circuit? Ja, dan moet je een keuze maken dat dat circuit ook goed gebruikt kan worden.
Ik geloof niet dat de EU erg is van het terugvorderen van dit soort subsidies. Maar als ze dat ooit gaan doen dan staan wij bovenaan. Want er is geen land wat zoveel zo kleine en versnipperde natura 2000 gebieden heeft en die in zo'n slechte staat zijn.
Gecertificeerd ongeleid projectiel
Bottas naar alfa? Kimi retired dan de vries ook naar alfa en gio out? Zou leuk zijn
Hoe betrouwbaar geen idee
[ Voor 35% gewijzigd door Wognummer op 31-08-2021 21:59 ]
Ik vind het van De Vries nog niet eens zo'n rare keuze. Ja Alfa gaat nu niet goed, maar met 2022 kan er nog vanalles gebeuren. Als het ook maar een beetje dichter bij het middenveld zit, kun je je al veel beter laten zien dan eeuwige backmarker. Russell is daarbij een goed voorbeeld, maar Max destijds met de Toro Rosso ook.IkWilbert schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:34:
De Vries en Bottas naar Alfa?
Verder hebben we nog een dingetje, Russell gaat dan wel naar Mercedes, maar ik zie Hamilton daar ook niet meer lang rijden. Net als de rest van de oudere coureurs kijkt men naar 2022 om te zien of men nog verder wil, geheid dat er toch 1 de brui aan geeft als auto of team niet voldoende is. Wat wil men dan? Liefst iemand met een beetje ervaring. Als Mercedes-jongen heb je dan best veel kans.
Ik zie namelijk Hamilton, Bottas, Raikkonen, Vettel, Ricciardo, Alonso wel mogelijk weggaan. Misschien Latifi, Stroll en Mazepin ook nog als het effe verkeerd gaat of ze niet meer nodig zijn voor het geld. Dus er komen veel stoeltjes vrij de komende paar jaar en er staan niet genoeg rookies klaar om dat gat te vullen. Of in ieder geval niet bij bepaalde teams. En ja, dan moet je wel laten zien wat je kunt, maar dat risico heb je altijd wel. Het grote punt is vooral dat je bij het instappen in een achterhoedeteam toch wel de stap vooruit moet kunnen zetten. Niet iedere rijder heeft die mogelijkheid. Ocon zit nu wel vast bij Alpine, Gasly gaat ook niet meer naar Red Bull, Latifi en Mazepin gaan niet verder, Stroll blijft ook wel waar ie zit en zo nog meer jongens waar je weinig concurrentie van hoeft te verwachten voor de overige stoeltjes. Deels heb je dan nog wel Mercedes nodig die je wil sponseren, maar nu instappen is gewoon een prima keuze en ik hoop dat het hem lukt.
Weet niet... Bottas zal - net als bijna andere F1 coureur - natuurlijk nooit vrijwillig stoppenAnkona schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:38:
[...]
Als Mercedes op Bottas uitgekeken is lijkt het me voor Bottas logischer om met pensioen te gaan. Mooie tijd nuttig en gewaardeerd geweest in een kampioensteam maar zelf onvoldoende racer om iets te betekenen. Er zullen genoeg centen binnen zijn om onbezorgd te leven, mooier gaat het voor hem in de F1 toch niet meer worden.
Daarnaast zou ik hem heel graag een keer 'vrij' willen zien rijden. Hij zit nu volledig in het Mercedes-harnas met een duidelijke rolverdeling. Dat hem dat frustreert is overduidelijk en zal ongetwijfeld meer en meer van invloed zijn op zijn prestaties.
Denk dat hij wel eens kan gaan verrassen als hij ergens 'zonder last of ruggespraak' mag gaan rijden.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
In een Williams was hij prima, maar toen wilde hij natuurlijk nog hogerop komenalexbl69 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 08:01:
[...]
Weet niet... Bottas zal - net als bijna andere F1 coureur - natuurlijk nooit vrijwillig stoppen.
Daarnaast zou ik hem heel graag een keer 'vrij' willen zien rijden. Hij zit nu volledig in het Mercedes-harnas met een duidelijke rolverdeling. Dat hem dat frustreert is overduidelijk en zal ongetwijfeld meer en meer van invloed zijn op zijn prestaties.
Denk dat hij wel eens kan gaan verrassen als hij ergens 'zonder last of ruggespraak' mag gaan rijden.
En verder: Mercedes motoren voor Alfa en Albon gaat het gat bij Williams vullen.Wognummer schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:48:
Silly season
Bottas naar alfa? Kimi retired dan de vries ook naar alfa en gio out? Zou leuk zijn
Hoe betrouwbaar geen idee
Dan vraag ik me ook direct af of Williams nog wel Mercedes motoren blijft houden. Teruggaat naar Renault of misschien zelfs Honda/RBPT motoren gaat gebruiken, evt rebranded als Volkswagen.
Red Bull wordt al jaren in verband gebracht met VW en met hun eigen motoren onderdeel is het ook al gemeld dat dat het mogelijk maakt voor andere merken om ze te rebranden, omdat ze onafhankelijk zijn van een autofabrikant.
Daarnaast bestaat de halve teamleiding bij Williams uit ex-VW rally mensen.
Je kan zo een heel nieuwsitem vullen met speculaties
Verwijderd
Je kan ook gewoon zeggen: een jonge coureur grijpt elke kans om in de F1 te kunnen rijden.Martinspire schreef op woensdag 1 september 2021 @ 02:08:
[...]
Ik vind het van De Vries nog niet eens zo'n rare keuze. Ja Alfa gaat nu niet goed, maar met 2022 kan er nog vanalles gebeuren. Als het ook maar een beetje dichter bij het middenveld zit, kun je je al veel beter laten zien dan eeuwige backmarker. Russell is daarbij een goed voorbeeld, maar Max destijds met de Toro Rosso ook.
Verder hebben we nog een dingetje, Russell gaat dan wel naar Mercedes, maar ik zie Hamilton daar ook niet meer lang rijden. Net als de rest van de oudere coureurs kijkt men naar 2022 om te zien of men nog verder wil, geheid dat er toch 1 de brui aan geeft als auto of team niet voldoende is. Wat wil men dan? Liefst iemand met een beetje ervaring. Als Mercedes-jongen heb je dan best veel kans.
Ik zie namelijk Hamilton, Bottas, Raikkonen, Vettel, Ricciardo, Alonso wel mogelijk weggaan. Misschien Latifi, Stroll en Mazepin ook nog als het effe verkeerd gaat of ze niet meer nodig zijn voor het geld. Dus er komen veel stoeltjes vrij de komende paar jaar en er staan niet genoeg rookies klaar om dat gat te vullen. Of in ieder geval niet bij bepaalde teams. En ja, dan moet je wel laten zien wat je kunt, maar dat risico heb je altijd wel. Het grote punt is vooral dat je bij het instappen in een achterhoedeteam toch wel de stap vooruit moet kunnen zetten. Niet iedere rijder heeft die mogelijkheid. Ocon zit nu wel vast bij Alpine, Gasly gaat ook niet meer naar Red Bull, Latifi en Mazepin gaan niet verder, Stroll blijft ook wel waar ie zit en zo nog meer jongens waar je weinig concurrentie van hoeft te verwachten voor de overige stoeltjes. Deels heb je dan nog wel Mercedes nodig die je wil sponseren, maar nu instappen is gewoon een prima keuze en ik hoop dat het hem lukt.
Denk zelfs dat je met Bottas en de Vries gewoon een goede lineup hebt. Bottas laat vaak genoeg zien veel snelheid uit de auto te kunnen halen door sneller te zijn als Ham. In de race is het wat minder maar daar kunnen ze de Vries dan weer gebruiken. Die heeft laten zien erg constant te kunnen zijn.Martinspire schreef op woensdag 1 september 2021 @ 02:08:
[...]
Ik vind het van De Vries nog niet eens zo'n rare keuze. Ja Alfa gaat nu niet goed, maar met 2022 kan er nog vanalles gebeuren. Als het ook maar een beetje dichter bij het middenveld zit, kun je je al veel beter laten zien dan eeuwige backmarker. Russell is daarbij een goed voorbeeld, maar Max destijds met de Toro Rosso ook.
Persoonlijk baal ik nog van het weekend in Monaco in het F2 seizoen met Russell, Norris, Albon. Daar werd hij als leider in de eerste race eruit gebeukt achter de safetycar wat hem uiteindelijk 4e heeft gemaakt. Terwijl hij anders 2e/3e was geworden (voor norris en albon)
Mwa, ook in die Williams was hij "prima veldvilling", maar ik vond hem niet echt "prima" an zich. Semi onzichtbare coureur die in een degelijke midfield auto wel eens wat verder naar voren finishte en klaar. Zijn teamgenoot in Massa, waar ook niet echt iedereen een hoge pet van op heeft, zeker na zijn crash in de Ferrari (2009?) niet meer, kon Bottas ook niet echt verslaan en waren redelijk on par. Dus tsja, wat is het dan? Zouden we het maar er op houden dat zowel Massa als Bottas op papier leuk lijken, maar dat voornamelijk komt doordat ze het geluk hebben gehad bij een topteam gereden te hebben. Maar in het algemeen niet extreem hoog staan aangeschreven.Jasphur schreef op woensdag 1 september 2021 @ 08:12:
[...]
In een Williams was hij prima, maar toen wilde hij natuurlijk nog hogerop komen
Heuj waar is het caravanracenbasvn schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:23:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
alvast voor donderdag voor in het racetopic
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Mercedes motoren voor Alfa, zouden ze dan weer rebranden naar Sauber/Mercedes? Als de banden met Ferrari over zijn is het team verder gewoon Sauber.KeRsTmAnNeKe schreef op woensdag 1 september 2021 @ 08:30:
[...]
En verder: Mercedes motoren voor Alfa en Albon gaat het gat bij Williams vullen.
Dan vraag ik me ook direct af of Williams nog wel Mercedes motoren blijft houden. Teruggaat naar Renault of misschien zelfs Honda/RBPT motoren gaat gebruiken, evt rebranded als Volkswagen.
Red Bull wordt al jaren in verband gebracht met VW en met hun eigen motoren onderdeel is het ook al gemeld dat dat het mogelijk maakt voor andere merken om ze te rebranden, omdat ze onafhankelijk zijn van een autofabrikant.
Daarnaast bestaat de halve teamleiding bij Williams uit ex-VW rally mensen.
Je kan zo een heel nieuwsitem vullen met speculaties
Over rebranden gesproken, ik zie Mercedes AMG in de toekomst ook nog wel een rebrand doen naar AMG, net zoals Renault heeft gedaan met Alpine, de performance tak van het bedrijf.
Er is ook nogal wat personeel overgestapt van AMG naar Red Bull Powertrains.
In plaats van VW zou ik eerder Audi verwachten, en ben benieuwd hoe ze dat dan geregeld hebben met de intellectual property. Achter de schermen blijft er nog heel veel Honda personeel in Brackley voor RBPT werken.
Mazepin zie ik niet zo snel vertrekken, ik zie eerder nog papa Mazepin Haas overnemen dat in de verkoop gaat.. ik vertrouw het niet helemaal dat Haas dit seizoen helemaal niks aan ontwikkeling doet, onder het mom dat ze alle ontwikkeling in de auto van volgend jaar steken. Volgens mij is het geld gewoon op en trekt Gene de stekker eruit en gaat het team in de verkoop.
Verder is er nog een Zhou met heel veel geld die aan het leuren is om een zitje ergens in te kopen.
Maargoed.. tot zo ver het speculaasontbijt
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Je bedoelt achteruitrijden?
YouTube: Ter land, ter zee en in de lucht: Achteruitrijden, caravanrace
oh, wacht is allebei.
Niet kijken als je op je werk zit trouwens.
ping 127.212.23.124
Zondag 13.20-13.50? Showteam (low speed)
of ze gaan met de Porsche en caravan (highspeed
Brackley is Mercedes AMG F1 Team, RB zit in Milton Keynes (Mercedes HPP (de motoren) zit in Brixworth).Chiron schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:11:
[...]
Er is ook nogal wat personeel overgestapt van AMG naar Red Bull Powertrains.
In plaats van VW zou ik eerder Audi verwachten, en ben benieuwd hoe ze dat dan geregeld hebben met de intellectual property. Achter de schermen blijft er nog heel veel Honda personeel in Brackley voor RBPT werken.
[...]
Dat staat niet in het artikel, toch? Het zou ergens wel logisch zijn, want het lijkt me sterk dat een team waar Ferrari altijd een dikke vinger in de pap heeft gehad ineens alle Ferrari Academy Drivers buitenkiept en voor twee (ex?) Mercedes coureurs gaat (twijfelachtig of Nyck daar uitgeleend wordt of ook echt vertrekt bij Merc net als Bottas).KeRsTmAnNeKe schreef op woensdag 1 september 2021 @ 08:30:
[...]
En verder: Mercedes motoren voor Alfa en Albon gaat het gat bij Williams vullen.
Verwijderd
Mwah, 3 jaar op rij Massa verslagen waarvan 2 keer met een behoorlijk puntenverschil (2014: 186 vs 134 punten oftewel +39%; 2016: 53 vs 85 punten oftewel +60%). Dat zijn verschillen die vergelijkbaar zijn met de verhouding tussen Hamilton en Bottas de afgelopen jaren (waarbij Bottas nog het nadeel van teamorders had).RobertMe schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:01:
[...]
Mwa, ook in die Williams was hij "prima veldvilling", maar ik vond hem niet echt "prima" an zich. Semi onzichtbare coureur die in een degelijke midfield auto wel eens wat verder naar voren finishte en klaar. Zijn teamgenoot in Massa, waar ook niet echt iedereen een hoge pet van op heeft, zeker na zijn crash in de Ferrari (2009?) niet meer, kon Bottas ook niet echt verslaan en waren redelijk on par. Dus tsja, wat is het dan? Zouden we het maar er op houden dat zowel Massa als Bottas op papier leuk lijken, maar dat voornamelijk komt doordat ze het geluk hebben gehad bij een topteam gereden te hebben. Maar in het algemeen niet extreem hoog staan aangeschreven.
Dus als Hamilton flink beter is dan Bottas, dan is Bottas flink beter dan Massa. Los van wat je van Massa vindt.
Lewis Hamilton accidentally tagged Roscoe as George Russell in his latest Instagram post 😂😂😂 pic.twitter.com/XPTV5KeDRf
— WTF1 (@wtf1official) 31 augustus 2021
#doubt100%
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Sorry, maar er zijn speculaties, en er is gewoon onzin lullen en wat in je hoofd opkomt neerpennen zonder enige link met de realiteit.Martinspire schreef op woensdag 1 september 2021 @ 02:08:
[...]
Hamilton heeft voor twee jaar bijgetekend (dus t/m 2023)
Alonso heeft voor 2022 bijgetekend
Ricciardo ligt nog t/m 2023 vast bij McLaren
Vettel ligt ook nog tot 2022 vast, mogelijk langer.
Stroll & Mazepin zijn nog relatief jong en waarschijnlijk vrij zeker van hun plekjes, want papa.
Dus buiten RAI zie ik volgend jaar alle oudjes nog gewoon in de F1 rijden, en het jaar erna ook nog een groot gedeelte. Het is vooral bij de mid- en low level teams waar wat plekjes komen, maar de meeste topteams hebben hun lineups (deels) voor meerdere jaren vastliggen.
Daar doelt @Martinspire volgens mij ook op; de "oude rotten" kijken het in 2022 aan en bepalen op basis daarvan of ze verder willen/kunnen/mogen ná 2022 (behoudens de coureurs die al een contract voor na 2022 hebben).The_Admin schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:27:
[...]
Sorry, maar er zijn speculaties, en er is gewoon onzin lullen en wat in je hoofd opkomt neerpennen zonder enige link met de realiteit.
Hamilton heeft voor twee jaar bijgetekend (dus t/m 2023)
Alonso heeft voor 2022 bijgetekend
Ricciardo ligt nog t/m 2023 vast bij McLaren
Vettel ligt ook nog tot 2022 vast, mogelijk langer.
Stroll & Mazepin zijn nog relatief jong en waarschijnlijk vrij zeker van hun plekjes, want papa.
Dus buiten RAI zie ik volgend jaar alle oudjes nog gewoon in de F1 rijden, en het jaar erna ook nog een groot gedeelte. Het is vooral bij de mid- en low level teams waar wat plekjes komen, maar de meeste topteams hebben hun lineups (deels) voor meerdere jaren vastliggen.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Ja, maar dat zijn er dus zo al 2,3 van het lijstje 'stoppen mogelijk in 2022'. Sowieso Hamilton en Ricciardo, en het zou me ook niet verbazen als Vettel voor 2023 al vastligt (of een optie heeft). Dus ja, er zijn wat 'oude rotten' die alleen voor volgend jaar een contract hebben, maar er zijn evenveel oude rotten die ook al voor 2023 vastliggen imho, dus het is ook weer niet zo dat we na 2022 een exodus krijgen.alesandro_46 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:34:
[...]
Daar doelt @Martinspire volgens mij ook op; de "oude rotten" kijken het in 2022 aan en bepalen op basis daarvan of ze verder willen/kunnen/mogen ná 2022 (behoudens de coureurs die al een contract voor na 2022 hebben).
Ben het wel eens dat dit wel het moment is voor teams om wat jong talent een kans te geven bij de 'mindere' teams, zeker aangezien mensen als Norris, Leclerc en straks Russell allemaal voor meerdere jaren vastliggen, dus je kan niet zo makkelijk een enigszins ervaren talentje binnenhengelen vermoed ik.
Ja naja het is op fietsafstand, een van de redenen voor de betreffende mensen om een overstap te maken. Dat zal of zijn omdat Red Bull een riant salaris biedt, of omdat er veranderingen bij Mercedes AMG aan zit te komen wat het publiek nog niet weet.DeKaerften schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:19:
[...]
Brackley is Mercedes AMG F1 Team, RB zit in Milton Keynes (Mercedes HPP (de motoren) zit in Brixworth).
Weet Russell ook meteen wat zijn rol gaat zijn als hij naar Merc zou mogen komend seizoen.Illegal_Alien schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:25:
Om de driver speculaas weer eens op tafel te leggen:
[Twitter]
[Afbeelding]
#doubt100%

Dat weet ie zonder die foto ook welmark-k schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:40:
[...]
Weet Russell ook meteen wat zijn rol gaat zijn als hij naar Merc zou mogen komend seizoen.

Exact expert nodig?
Ik ben nog heel benieuwd naar volgend jaar. Ik geloof best dat de rangorde een beetje geshuffled gaat worden.Crazy D schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:16:
[...]
Dat weet ie zonder die foto ook welEn ik denk dat hem dat zal jeuken, aangezien de afgelopen jaren ook de 2e rijder geregeld gewonnen heeft (zelfs kampioen is geworden
) En hij weet ook dat Lewis niet het eeuwige leven heeft, dus (er vanuit gaande dat Merc een topteam blijft) zijn kansen over 1 of 2 jaar dan wel komen. Ik zou er iig tekenen. Liever 2e rijder in een topteam dan hopen op een vreemde rare race om een keer in de top te eindigen. Hoewel statistisch gezien Williams best binnen een paar jaar weer een topper kan zijn, maar dat is denk ik een grotere gok dan gokken dat Merc een topteam blijft. De tijd zal het leren
Denk idd dat er best kansen liggen voor Russell als hij naar Mercedes mag komend seizoen. In tegenstelling tot wat een hoop mensen beweren is Bottas niet zozeer een contractuele 2e rijder. Het is niet zo dat hij niet mag winnen. Zie voorgaande seizoenen toen Bottas de eerste race won of zelfs paar overwinningen pakte vroeg in seizoen. Het is meer het geval dat Mercedes bij het vastleggen van Bottas wist dat deze niet zo sterk was als Rosberg. En dus dat Bottas het niet over een heel seizoen zou volhouden om de strijd aan te gaan met Hamilton. Op deze manier brachten ze meer rust in het team wat ze met Hamilton en Rosberg samen niet hadden. Doordat Bottas gaandeweg het seizoen telkens al op aanzienlijke achterstand komt te liggen tov Hamilton, komt hij ook telkens in die support rol terecht.Crazy D schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:16:
[...]
Dat weet ie zonder die foto ook welEn ik denk dat hem dat zal jeuken, aangezien de afgelopen jaren ook de 2e rijder geregeld gewonnen heeft (zelfs kampioen is geworden
) En hij weet ook dat Lewis niet het eeuwige leven heeft, dus (er vanuit gaande dat Merc een topteam blijft) zijn kansen over 1 of 2 jaar dan wel komen. Ik zou er iig tekenen. Liever 2e rijder in een topteam dan hopen op een vreemde rare race om een keer in de top te eindigen. Hoewel statistisch gezien Williams best binnen een paar jaar weer een topper kan zijn, maar dat is denk ik een grotere gok dan gokken dat Merc een topteam blijft. De tijd zal het leren
Russell daarentegen is op papier een groter talent en sterkere coureur dan Bottas. En Hamilton zit idd in de nadagen van zijn carriere, dus Mercedes moet aan de toekomst gaan denken. Dus als Russell sterk uit de startblokken komt en meteen weet te winnen. Zou het zomaar kunnen zijn dat hij degene is die ook voor het wk mag gaan in het team.
Het zal misschien ook afhangen hoe sterk Mercedes als team is volgend jaar. Als het in 2022 weer net zo close is als dit jaar, zullen ze misschien wel voor een eerste en tweede rijder gaan. Als ze weer dominant zijn....of compleet kansloos... dan zullen beide rijders misschien ook eerder gelijke kansen krijgen.
Staat inderdaad niet in het artikel, maar kwam het vanmorgen wel tegen.The_Admin schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:21:
[...]
Dat staat niet in het artikel, toch? Het zou ergens wel logisch zijn, want het lijkt me sterk dat een team waar Ferrari altijd een dikke vinger in de pap heeft gehad ineens alle Ferrari Academy Drivers buitenkiept en voor twee (ex?) Mercedes coureurs gaat (twijfelachtig of Nyck daar uitgeleend wordt of ook echt vertrekt bij Merc net als Bottas).
Vasseur en Wolff schijnen best goede vrienden te zijn. Als Mercedes met een betere deal komt dan Ferrari lijkt me prima mogelijk dat die switchen, met 2 Mercedes gelieerde coureurs achter het stuur.
De 2 hebben vaker samen gewerkt en Alfa is gewoon een sponsornaam, die mogelijk zelfs nog kan blijven... (al klinkt Mercedes wel minder Italiaans
Weet ook niet wat Williams aan het rommelen is, die willen ook verder naar voren komen en iets uit hun investering halen. De Mercedes is een prima motor, maar wie weet zijn ze daar aan het voorbereiden om onder een andere naam verder te gaan waarbij Mercedes niet past en ook Russell sowieso weg zou moeten.
editje:
Weet ook niet wat er speelt tussen Hamilton en Russell, gezien ook de 'felicitatie' van Hamilton richting Russell afgelopen kwalificatie, daar lijkt al iets te botsen... Alleen maar leuk als die naast elkaar komen
Kwam net ook deze tegen op Youtube
[ Voor 13% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 01-09-2021 10:38 ]
Ik ben Will Buxton moe, mag ik dat zeggen hier ? Spuit 11 die betaald wordt door F1... zucht.KeRsTmAnNeKe schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:34:
[...]
Staat inderdaad niet in het artikel, maar kwam het vanmorgen wel tegen.
Vasseur en Wolff schijnen best goede vrienden te zijn. Als Mercedes met een betere deal komt dan Ferrari lijkt me prima mogelijk dat die switchen, met 2 Mercedes gelieerde coureurs achter het stuur.
De 2 hebben vaker samen gewerkt en Alfa is gewoon een sponsornaam, die mogelijk zelfs nog kan blijven... (al klinkt Mercedes wel minder Italiaans.. maar euh... "Pagani F1?")
Weet ook niet wat Williams aan het rommelen is, die willen ook verder naar voren komen en iets uit hun investering halen. De Mercedes is een prima motor, maar wie weet zijn ze daar aan het voorbereiden om onder een andere naam verder te gaan waarbij Mercedes niet past en ook Russell sowieso weg zou moeten.
editje:
Weet ook niet wat er speelt tussen Hamilton en Russell, gezien ook de 'felicitatie' van Hamilton richting Russell afgelopen kwalificatie, daar lijkt al iets te botsen... Alleen maar leuk als die naast elkaar komen
Kwam net ook deze tegen op Youtube
[YouTube: If Mercedes Edited Drive to Survive]
Was dit al gepost ?
https://twitter.com/Vette.../1432986238945005572?s=20
:strip_exif()/f/image/FZs3OjPNtoAZuQ2btn0cPOos.jpg?f=fotoalbum_large)
Schijnt een protest van RB bij de FIA te lopen (met wat stilzwijgende support van Ferrari) over de Mercedes motor.
[ Voor 10% gewijzigd door loekf2 op 01-09-2021 11:01 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Zou wat zijn als er een officiele klacht is ingediend nu.

in iedergeval geen standaard heineken beker
Bedoeling dat je die vol giet met Heineken en dan op drinkt? Of mag er ook echt bier in?basvn schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:32:
[Afbeelding]
Gemaakt van gerecyclede Heineken flesjes?basvn schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:32:
[Afbeelding]
"When you grow up your heart dies"
Denk dat ik, door ter plaatse te zijn, zaken gemist heb. Wat was er van felicitaties?KeRsTmAnNeKe schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:34:
[...]
editje:
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
hetzelfde als de rest van de wereldKenhas schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:44:
[...]
Denk dat ik, door ter plaatse te zijn, zaken gemist heb. Wat was er van felicitaties?
Die felicitatie was een flauwe boks en meer niet...Kenhas schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:44:
[...]
Denk dat ik, door ter plaatse te zijn, zaken gemist heb. Wat was er van felicitaties?
"When you grow up your heart dies"
Voor wie het hele verhaal wil lezen op AMuS https://www.auto-motor-un...k-motor-ferrari-red-bull/loekf2 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:59:
Was dit al gepost ?
https://twitter.com/Vette.../1432986238945005572?s=20
[Afbeelding]
Schijnt een protest van RB bij de FIA te lopen (met wat stilzwijgende support van Ferrari) over de Mercedes motor.
geen vergelijking met vorig jaar
want ja..
Hmm dan hebben ze DRS toch pas na de kombocht gedaan, ik dacht dat het oorspronkelijke idee was dat ze met DRS open door de Luyendijk heen konden gaan.basvn schreef op woensdag 1 september 2021 @ 13:12:
[Afbeelding]
geen vergelijking met vorig jaar
want ja..
Is het in principe ook, maar ze durven nog niet:Chiron schreef op woensdag 1 september 2021 @ 13:22:
[...]
Hmm dan hebben ze DRS toch pas na de kombocht gedaan, ik dacht dat het oorspronkelijke idee was dat ze met DRS open door de Luyendijk heen konden gaan.
https://racingnews365.nl/...drs-door-de-kombocht-gaat
Het is toch niet heel onlogisch? Hamilton zal direct na de kwalificatie het gevoel hebben gehad pole (en plek 2) te hebben verloren. Waar anderen in het veld dat gevoel een stuk minder zullen hebben en dus oprecht(er) positief kunnen zijn over Russells prestatie. Ik vind het niet heel gek dat een topsporter daarvan baalt en dan niet direct uitzinnig is over een prestatie van een concurrent. Gemaakt blij zijn is nep en zou ik vervelender vinden.KeRsTmAnNeKe schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:48:
[...]
hetzelfde als de rest van de wereldkleine fistbump en snel weer wegkijken door Hamilton. Waar anderen echt blij waren voor George
When Beitske met Sir Jackie. 😁
— W Series (@WSeriesRacing) 1 september 2021
All smiles at this morning’s @Heineken event at Zandvoort. 🇳🇱#WSeries #Heineken00 pic.twitter.com/ngfFWrdYc3
De meeste topsporters zullen zich ook realiseren hoe belangrijk een eerste podiumplek is voor medetopsporters. Zeker als je dat bereikt met inferieur materiaal. Dus ondanks dat je baalt van je eigen wanprestatie kan je nog steeds oprecht blij zijn voor de ander.bazzemans schreef op woensdag 1 september 2021 @ 13:34:
[...]
Het is toch niet heel onlogisch? Hamilton zal direct na de kwalificatie het gevoel hebben gehad pole (en plek 2) te hebben verloren. Waar anderen in het veld dat gevoel een stuk minder zullen hebben en dus oprecht(er) positief kunnen zijn over Russells prestatie. Ik vind het niet heel gek dat een topsporter daarvan baalt en dan niet direct uitzinnig is over een prestatie van een concurrent. Gemaakt blij zijn is nep en zou ik vervelender vinden.
Toen Verstappen zijn eerste race won leek in ieder geval Vettel oprecht blij voor hem te zijn, en meen dat the Iceman dat ook wel was maar die is natuurlijk wat lastiger te peilen. Terwijl ook zij dus één (en twee) hadden kunnen zijn. Mij lijkt het in ieder geval dat je ook oprecht blij kunt zijn voor de prestatie van iemand anders, ook al "leidt" je er zelf onder. Zo staan mij ook nog de beelden bij van Verstappen en Ricciardo die Hulkenberg vorig jaar "met sprankelende oogjes" feliciteerden na zijn P3(?) kwalificatie. Terwijl zeker Verstappen er gewoon voor had "moeten" staan.bazzemans schreef op woensdag 1 september 2021 @ 13:34:
[...]
Het is toch niet heel onlogisch? Hamilton zal direct na de kwalificatie het gevoel hebben gehad pole (en plek 2) te hebben verloren. Waar anderen in het veld dat gevoel een stuk minder zullen hebben en dus oprecht(er) positief kunnen zijn over Russells prestatie. Ik vind het niet heel gek dat een topsporter daarvan baalt en dan niet direct uitzinnig is over een prestatie van een concurrent. Gemaakt blij zijn is nep en zou ik vervelender vinden.
en het verhaal achter de bekerbasvn schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:32:
[Afbeelding]
https://streamable.com/n3x40v
Mag ik je vragen in het vervolg iets meer moeite te steken in je reactie dan een linkdrop? Dat leest of discussieert niet lekker. Want dan had je misschien ook gezien dat je niet de eerste bent.
[ Voor 50% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-09-2021 20:28 ]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Heel gaaf!basvn schreef op woensdag 1 september 2021 @ 14:33:
[...]
en het verhaal achter de beker
[Streamable]
Wat dat betreft vond ik het op het podium ook maar matig. Ok, het was geen race, maar het was Russell's eerste podium. Standaard wordt die dan toch helemaal ondergespoten met champagne?RobertMe schreef op woensdag 1 september 2021 @ 14:22:
[...]
Toen Verstappen zijn eerste race won leek in ieder geval Vettel oprecht blij voor hem te zijn, en meen dat the Iceman dat ook wel was maar die is natuurlijk wat lastiger te peilen. Terwijl ook zij dus één (en twee) hadden kunnen zijn. Mij lijkt het in ieder geval dat je ook oprecht blij kunt zijn voor de prestatie van iemand anders, ook al "leidt" je er zelf onder. Zo staan mij ook nog de beelden bij van Verstappen en Ricciardo die Hulkenberg vorig jaar "met sprankelende oogjes" feliciteerden na zijn P3(?) kwalificatie. Terwijl zeker Verstappen er gewoon voor had "moeten" staan.
Signatures zijn voor boomers.
Denk dat die wel breekt als ene m in de lucht gooit en weer vangtbasvn schreef op woensdag 1 september 2021 @ 14:33:
[...]
[Streamable]

Een klomp was wel vetter geweest ja (hoewel ik voor de historie deze vorm snap), kun je n wooden shoey doen
[ Voor 15% gewijzigd door mark-k op 01-09-2021 15:54 ]
Head to head this weekend. 💪 pic.twitter.com/mzBAGamEKV
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 1 september 2021
📍 Zandvoort ⚔️#PoweredByHonda pic.twitter.com/D62vaJXZPc
— Honda Racing F1_Archive (@HondaRacingF1) 1 september 2021
zal het getimed zijn? zijn exact na elkaar gepost
Sowieso in overleg want normaal zetten ze die trucks vast niet zo neerbasvn schreef op woensdag 1 september 2021 @ 15:54:
[Afbeelding]
[Twitter]
[Afbeelding]
[Twitter]
RB links, Mercedes rechts, Zwartwit in het midden..basvn schreef op woensdag 1 september 2021 @ 15:54:
[Afbeelding]
[Twitter]
[Afbeelding]
[Twitter]
1e plek AT, 2e plek RB, 3e plek Mercedes?
Waarom zou dat zo niet toevallig gebeuren. Iedereen wil gewoon de vrachtwagen leeg hebben. Volgens mij zetten ze de vrachtwagen gewoon neer waar plek is. Niet alles is in scene gezet.mark-k schreef op woensdag 1 september 2021 @ 15:55:
[...]
Sowieso in overleg want normaal zetten ze die trucks vast niet zo neer
FIFYWaaj schreef op woensdag 1 september 2021 @ 14:01:
[...]
De meeste topsporters zullen zich ook realiseren hoe belangrijk een eerste podiumplek is voor medetopsporters. Zeker als je dat bereikt met inferieur materiaal. Dus ondanks dat je baalt van je eigen wanprestatie kan je nog steeds oprecht blij zijn voor de ander.
Volgens mij beweer ik ook niet dat een medetopsporter niet oprecht blij kan zijn voor de ander. Net na het niet behalen van het resultaat dat een topsporter voor ogen had, is dat echter vaak heel lastig voor topsporters met een winnersmentaliteit. Dat zie je niet alleen bij Hamilton, maar bij een heleboel topsporters. Die hebben er de pee in als ze niet winnen en/of een ander ze verslaat, zeker als de verschillen minimaal zijn. Het haalt vaak het slechtste in topsporters na boven, zeker vlak na de wedstrijd is dat (logischerwijs) zichtbaar. Wat langer na de wedstrijd in persgesprekken kan men dat over het algemeen wel nuanceren, al dan niet gemeend.
In casu heb ik er bij Hamilton weinig twijfels over dat hij direct na, met een minimum verschil, verslagen te zijn even niet blij kan zijn voor zijn tegenstander. Dat vind ik eerlijk gezegd niet meer dan normaal voor een topsporter.
Zie mijn vorige post. Ik beweer nergens dat het niet kan. Alleen om nou te zeggen dat het raar is om na de race eerst een emotie te hebben over je persoonlijke prestatie, dat lijkt mij voor een topsporter niet vreemd. Laten we het erop houden dat het mooi is om te zien dat coureurs blij zijn voor andere coureurs als zij uitzonderlijke prestaties leveren, maar het niet omdraaien en zeggen dat het belachelijk is dat een topsporter (direct na een wedstrijd) minder enthousiast reageert. Het is in mijn ogen spijkers op laag water zoeken.RobertMe schreef op woensdag 1 september 2021 @ 14:22:
[...]
Toen Verstappen zijn eerste race won leek in ieder geval Vettel oprecht blij voor hem te zijn, en meen dat the Iceman dat ook wel was maar die is natuurlijk wat lastiger te peilen. Terwijl ook zij dus één (en twee) hadden kunnen zijn. Mij lijkt het in ieder geval dat je ook oprecht blij kunt zijn voor de prestatie van iemand anders, ook al "leidt" je er zelf onder. Zo staan mij ook nog de beelden bij van Verstappen en Ricciardo die Hulkenberg vorig jaar "met sprankelende oogjes" feliciteerden na zijn P3(?) kwalificatie. Terwijl zeker Verstappen er gewoon voor had "moeten" staan.
De spijker op z'n kop!bazzemans schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:14:
[...]
Het is in mijn ogen spijkers op laag water zoeken.
Wat gaaf die beker trouwens zeg. Daar kunnen ze in Paul Ricard nog een puntje aan zuigen. Heel mooi de link met het verleden, omgeving en sponsor.basvn schreef op woensdag 1 september 2021 @ 14:33:
[...]
[Streamable]
[ Voor 25% gewijzigd door Graft op 01-09-2021 16:45 ]
Is dit voor de Low Speed evenementen? Truckracen?basvn schreef op woensdag 1 september 2021 @ 15:54:
[Afbeelding]
[Twitter]
[Afbeelding]
[Twitter]
Juist als je dat ding gewoon leeg wil hebben zet je m niet perfect tegenover die ander op de baan met maar n metertje ertussen. Het plaatje is gewoon te mooi om niet gecoördineerd te zijn. Vergeet niet dat die bedrijven meer in de social media pompen dan wij per jaar verdienen.MaxPelle12 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 15:59:
[...]
Waarom zou dat zo niet toevallig gebeuren. Iedereen wil gewoon de vrachtwagen leeg hebben. Volgens mij zetten ze de vrachtwagen gewoon neer waar plek is. Niet alles is in scene gezet.
Die ene waarvan niemand wil dat deze hem wint? Stiekem hoop ik altijd een beetje dat ie hem niet meer opgevangen krijgt :x Zou wat zijn als dat uitgerekend met deze beker zou gebeurenmark-k schreef op woensdag 1 september 2021 @ 15:45:
[...]
Denk dat die wel breekt als ene m in de lucht gooit en weer vangt
Een klomp was wel vetter geweest ja (hoewel ik voor de historie deze vorm snap), kun je n wooden shoey doen
Zat er aan te komen, maar wel jammer! Ergens vraag ik me af of het echt een "eigen besluit" is, of dat het gewoon komt omdat er geen nieuw contract aangeboden is (al dan niet door tussenkomst van Wolff).XNL073 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:52:
Kimi stopt officieel na dit seizoen
https://www.instagram.com...G4L/?utm_medium=copy_link
Aan het einde van dit seizoen kan hij in ieder geval nog met opgeheven hoofd afzwaaien in plaats van als schlemiel via de achterdeur vertrekken.
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Hij gaf altijd aan dat hij zou stoppen met racen als hij er geen plezier meer in had: ik denk dat dat moment is gekomen. Meer tijd met de familie, Button / Rosberg stylo
Dat worden een paar aardige verschuivingen in de teams zo, nu de 1e domino is gevallen.

Maar het zat eraan te komen. Het scherpe leek eraf te zijn en Kimi maakte steeds meer fouten en presteerde ook niet zo goed meer in kwalificatie. Dan is het gewoon klaar.
En nu wachten we denk ik op Bottas die naar Alfa gaat en dan gaat de boel rollen. Want bij Williams lijkt Latifi ook helemaal niet zo zeker meer en zowel Nick de Vries als Alexander Albon worden inmiddels verbonden met dat team. En dat kan ook zomaar gaan afhangen van de PU want Williams die doorgaat met Mercedes lijkt ook niet helemaal zeker te zijn.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Betekent sowieso nieuw bloed in de F1 en dat is altijd interessant/leuk/spannend.Remy schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:57:
Jammer dat hij stopt. Geen gebullshit met de media, geen gezeik van hem. Altijd lekker racen.
Hij gaf altijd aan dat hij zou stoppen met racen als hij er geen plezier meer in had: ik denk dat dat moment is gekomen. Meer tijd met de familie, Button / Rosberg stylo
Dat worden een paar aardige verschuivingen in de teams zo, nu de 1e domino is gevallen.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Eens hoor, dat is altijd goed. Nyck de Vries > Alfa. Bottas > Alfa. Russell > Mercedes. Albon mogelijk naar Wiliams.AtlAntA schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:35:
[...]
Betekent sowieso nieuw bloed in de F1 en dat is altijd interessant/leuk/spannend.
Op wat baseer jij dat? Capito hintte er juist op dat hij in 2022 erbij zou zijn: https://www.formula1.com/...gB0AxRi6tUcBSdhd99G4.htmlDaniëlWW2 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:25:
Want bij Williams lijkt Latifi ook helemaal niet zo zeker meer
Asseur en Wolf zijn dikke vrienden en daardoor zou dit mogelijk zijn
Ik had ook andere dingen gelezen. Verder neig ik ernaar om teambazen uit principe niet te geloven totdat ze ergens voor getekend hebben.BlackMonkey schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:01:
[...]
Op wat baseer jij dat? Capito hintte er juist op dat hij in 2022 erbij zou zijn: https://www.formula1.com/...gB0AxRi6tUcBSdhd99G4.html
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
True, maar ik was dan vooral benieuwd wat je precies had gelezenDaniëlWW2 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:02:
[...]
Ik had ook andere dingen gelezen. Verder neig ik ernaar om teambazen uit principe niet te geloven totdat ze ergens voor getekend hebben.
Ja man, inmiddels al weer een "oud" gerucht :-). https://www.racefans.net/...gn=Social_Media_Promotion
Die had ik ook gelezen, maar is dat wel zo logisch? De Vries en Bottas zitten rijden allebei voor Mercedes. Alfa is een Ferrari team, waarbij er altijd 1 van de zitjes voor een Ferrari junior was.Remy schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:39:
[...]
Eens hoor, dat is altijd goed. Nyck de Vries > Alfa. Bottas > Alfa. Russell > Mercedes. Albon mogelijk naar Wiliams.
Oh dat weet ik niet eens meer. Het ging erover dat ze het geld van Latifi niet meer nodig zouden hebben bij Williams en dat maakt Latifi zijn positie bijna per definitie onzeker. Was ook wel even geleden en het lijkt weer veranderd te zijn.BlackMonkey schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:03:
[...]
True, maar ik was dan vooral benieuwd wat je precies had gelezen
Met de budget cap is het een heel stuk lastiger geworden om een ander team te sponsoren in ruil voor een stoeltje.Gropah schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:04:
[...]
Die had ik ook gelezen, maar is dat wel zo logisch? De Vries en Bottas zitten rijden allebei voor Mercedes. Alfa is een Ferrari team, waarbij er altijd 1 van de zitjes voor een Ferrari junior was.
Eerlijk gezegd heb ik hem altijd erg sympathiek gevonden. Maar net wat te 'lief' en onzeker om een echte kampioen te worden.poor Leno schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:09:
Wohooo, eindelijk een écht goede racer naar Alfa
Ben altijd al superfan geweest van Bottas!
[Afbeelding]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik was altijd wel vrij ongefundeerd partijdig tegen hem, omdat ie voor Mercedes reed, en vooral ook naast HamiltonAtlAntA schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:11:
[...]
Eerlijk gezegd heb ik hem altijd erg sympathiek gevonden. Maar net wat te 'lief' en onzeker om een echte kampioen te worden.

Maar ik ben schappelijk genoeg om hem een kansje te geven, zo ben ik dan ook wel weer natuurlijk
Dit topic is gesloten.
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"
Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics
Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken