[F1] Seizoen 2021 - Max Verstappen WDC! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 171 Laatste
Acties:
  • 1.287.679 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• walteij
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-09 15:59
D-Ed schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:32:
[...]

Een insteek waar ik mij wel in kan vinden idd. "Two can play that game" als het waren.. HAM die al maanden aangeeft dat Max agressief rijd en daarom met die situatie het voordeel van de twijfel heeft (ongeacht wie er goed/fout zit).
Mercedes en Lewis zijn zelf ook sterren in het beïnvloedden van de publieke opinie inderdaad. En ja, een groot gedeelte van dit bezwaar is (naar mijn mening) ook echt wel een politiek spelletje. Max doet stoïcijns (daar is hij goed in) en ondertussen zijn Dr Marko en Horner samen met de advocaten druk bezig om het vuurtje op te stoken. Ze zijn gewoon druk doende om Mercedes en Lewis met een ongemakkelijk gevoel de zomerstop in te sturen.

Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Martinspire schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:34:

[...]

Als ze al zijn begonnen met de meeting, kunnen ze het niet met publiek beïnvloeden want die kijken hun berichten dan toch niet.
Aannames, (zeker) ook van mij.

Weet iemand hoe de procedure eruit ziet?

Ik neem aan dat er eerst een zitting is waarbij RBR het nieuwe bewijs presenteert en motiveert wat zij vinden dat er moet gebeuren. Hier zal Mercedes dan een reactie op mogen geven (of niet, lijkt mij eigenlijk niet eens relevant)
De officials gaan dan in beraad gaan over of dat voldoende is om de zaak te heropenen.

Indien voldoende nieuw bewijze, dan zal een aanklacht geformuleerd worden en is het aan Mercedes om daarop te reageren. Ik kan me voorstellen dat Mercedes die reactie eerst wil voorbereiden.

Daarna zullen de officials zich wel weer terugtrekken voor beraad en achter gesloten deuren een beslissing nemen.

En ondertussen weten ze dat Twitter en Tweakers helemaal volstromen met adviezen en analyses. Die druk zullen ze echt wel voelen en eigenlijk verwacht ik ook niet dat dit dossier vandaag al afgehamerd wordt (tenzij ze besluiten dat er geen reden is om het te heropenen)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ankona schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:49:

En ondertussen weten ze dat Twitter en Tweakers helemaal volstromen met adviezen en analyses. Die druk zullen ze echt wel voelen en eigenlijk verwacht ik ook niet dat dit dossier vandaag al afgehamerd wordt (tenzij ze besluiten dat er geen reden is om het te heropenen)
Beetje flashback naar Oostenrijk met de Lerc/Ver incident, of die nu wel/niet penalty zou krijgen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:48
Ik zit me af te vragen wat ze er nu werkelijk mee opschieten. Als het verhaal afketst dan blijft de situatie als die is. Max geen punten, Lewis 25. Als de stewards inderdaad mee gaan in het verhaal van Red Bull en Red Bull in deze gelijk geven, dan zou Lewis 90-100% schuldig zijn geweest.

Maar dan? Wordt de uitslag herzien? Krijgt Lewis grid penalties voor Hongarije? Geen idee.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-10 13:34
redwing schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:30:
[...]

Wordt zo'n bezwaar eigenlijk wel in behandeling genomen als er geen echt nieuwe bewijzen worden aangedragen?
Volgens mij wordt er tijdens de meeting bekeken of bewijs voldoende is om de herziening door te laten gaan of niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
asing schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:04:
Ik zit me af te vragen wat ze er nu werkelijk mee opschieten. Als het verhaal afketst dan blijft de situatie als die is. Max geen punten, Lewis 25. Als de stewards inderdaad mee gaan in het verhaal van Red Bull en Red Bull in deze gelijk geven, dan zou Lewis 90-100% schuldig zijn geweest.

Maar dan? Wordt de uitslag herzien? Krijgt Lewis grid penalties voor Hongarije? Geen idee.
Strafpunten op licentie en mogelijk een gridstraf.
Gezien al het gejank dat dat dan weer gaat opleveren de komende races verheug ik me daar maar half op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:17
redwing schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:30:
[...]
Wordt zo'n bezwaar eigenlijk wel in behandeling genomen als er geen echt nieuwe bewijzen worden aangedragen?
Wat zijn 'nieuwe' bewijzen in deze eigenlijk?

Het is niet alsof RB de zaak al heeft bepleit voordat het oordeel (de 10s straf) geveld is.

Wolff heeft dat wel gedaan/geprobeerd, maar RB heeft op dat moment volgens mij alleen tegen die inmenging van Wolff geageerd, en is niet ingegaan op het feit zelf.

RB heeft tot nu toe (voor zover ik weet) haar kant van het verhaal nog helemaal niet uit de doeken gedaan. Of vergis ik me?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-10 11:15
Volgens mij niet.
In de eerste dagen na de race heeft RB al gezegd dat ze nieuwe bewijzen hadden. Maar niet welke.
Voor de rest hebben Horner en Marko alleen maar aangegeven hoe schandalig ze het allemaal vonden.

Ik denk dat het akkefietje met Wolf en Masi en de stewards alleen maar bedoeld was als damage control. Die zag deze shitstorm al aan komen. (ze zouden hetzelfde doen als het omgekeerd was)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
asing schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:04:

In het verleden is er toch geregeld iemand achter uit de uitslag geschrapt. Dat kan hier ook gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

SinergyX schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:01:
[...]
Beetje flashback naar Oostenrijk met de Lerc/Ver incident, of die nu wel/niet penalty zou krijgen :P
Je lijkt Palmer wel, die blijft er ook maar steeds mee terugkomen in zijn "analyses" :+

Er zijn in het verleden vooral akkefietjes geweest tussen beide Mercedes coureurs (en nee, dan bedoel ik Bottas daar niet mee). En omdat het binnen hetzelfde team gebeurde volgde er geen protest vanuit het team, dus ook vaak geen straf of het was zo overduidelijk dat de wedstrijdleiding het zelf te ver vond gaan.

Vooral dit jaar moet er gestreden worden met een ander team, en dan hebben dezelfde "akkefietjes" vaak wel consequenties, want er zal beslist geklaagd worden vanuit een ander, te kort gedaan, team.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:54

Harrie

NederVlaming

Niemand een zoom linkje om mee te kunnen volgen? :+

Ik ben benieuwd wat het gaat geven, maar verwacht niet dat er vandaag nog een échte beslissing van komt.
Enkel een "ja, dit is inderdaad nieuw bewijs, we gaan het nog eens bekijken" of "nee niks nieuws, de kous is af".

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankona
Heeft Hamilton al zijn DSQ + 3 wedstrijden schorsing? ;P

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
Ankona schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:23:
Dat zou toch wel een droom zijn die uitkomt :P

Maar nee, hij mag van mij een DSQ krijgen en de rest mogen ze op de baan uitvechten.
Ik vindt het ook niet kunnen dat je een directe tegenstander kan elimineren en dan alsnog winnen met minimale straf, dus er mag zeker wel actie komen vanuit de FIA om dat voordeel ongedaan te maken, maar verder niet.

[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 29-07-2021 16:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
LZ86 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:27:
[...]

Maar nee, hij mag van mij een DSQ krijgen en de rest mogen ze op de baan uitvechten.
Ik vindt het ook niet kunnen dat je een directe tegenstander kan elimineren en dan alsnog winnen met minimale straf, dus er mag zeker wel actie komen vanuit de FIA om dat voordeel ongedaan te maken, maar verder niet.
Eens hoor, het moet wel op de baan uitgevochten worden. Die punten van afgelopen race zijn in die zin gestolen dus een DSQ is prima op zijn plaats (heeft hij nog het voordeel dat zijn achterstand niet is opgelopen)
Paar strafpuntjes op zijn licentie erbij en verder lekker racen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:49
Mocht dat gebeuren, dan neem ik aan dat de rest van de uitslag 1 plaats omhooggaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

LZ86 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:27:
[...]

Durven ze niet bij de FIA. Iets met teveel Mercedes vingers in de pap. Als dat gebeurd, vreet ik een beer!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ankona schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:23:
Ik kan me niet voorstellen dat er vandaag al iets van een beslissing daarover gaat komen, behalve misschien als ze er niets mee gaan doen.

Er zal overwogen worden of het aangeleverde "bewijs" voldoende is om de zaak te herzien, indien ja, dan volgt later (misschien weken?), pas een beslissing daarover.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

hardware-lover schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:35:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat er vandaag al iets van een beslissing daarover gaat komen, behalve als ze er niets mee gaan doen.

Er zal overwogen worden of het aangedragen "bewijs" voldoende is om de zaak te herzien, indien ja, dan volgt later (misschien weken?), pas een beslissing daarover.
Ik denk dat er juist voor deze race een beslissing komt, gewoon om het af te handelen voor de zomerstop. De uitslag zal denk ik morgen komen of misschien vanavond laat.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
hardware-lover schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:35:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat er vandaag al iets van een beslissing daarover gaat komen, behalve misschien als ze er niets mee gaan doen.

Er zal overwogen worden of het aangeleverde "bewijs" voldoende is om de zaak te herzien, indien ja, dan volgt later (misschien weken?), pas een beslissing daarover.
Ik denk..... er eigenlijk helemaal niets van. Zo kort voor een race weekend.
Normaal zou je verwachten dat ze eerst de tijd nemen om te overwegen of de boel heropend wordt om dan een paar dagen de tijd te nemen voor inhoudelijke zittingen en besluitvorming. Maar dan tillen ze het wel over het weekend.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

sjaool schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:36:
[...]
Ik denk dat er juist voor deze race een beslissing komt, gewoon om het af te handelen voor de zomerstop. De uitslag zal denk ik morgen komen of misschien vanavond laat.
Indien ze er niets mee doen, logisch. Maar indien RB wel iets heeft dan zal dat toch goed bekeken moeten worden, als dat zo snel kan dan hebben ze hun werk toch wel heel slecht gedaan vorige race. Maar we gaan het wel zien (of horen).

Testing, one, two ...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• LZ86
JB schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:34:
[...]

Durven ze niet bij de FIA. Iets met teveel Mercedes vingers in de pap. Als dat gebeurd, vreet ik een beer!
Vrees het ook, maar ik ben wel een beetje klaar met dat pisgeluk van meneer HAM.

Dit seizoen is echt bizar hoeveel geluk ie heeft gehad. Als ie hier ook nog mee weg zou komen zou het echt bizarre vormen gaan aannemen.

Ik had weinig problemen met HAM, maar silverstone heeft bij mij wel iets doen knakken. En dan vooral de manier waarop ie draait en liegt over de radio en in de interviews, en daarna nog dat uitbundige gevier van die gestolen overwinning.

[ Voor 21% gewijzigd door LZ86 op 29-07-2021 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

LZ86 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:39:
[...]

Vrees het ook, maar ik ben wel een beetje klaar met dat pisgeluk van meneer HAM.

Dit seizoen is echt bizar hoeveel geluk ie heeft gehad. Als ie hier ook nog mee weg zou komen zou het echt bizarre vormen gaan aannemen.
Daarom denk ik ergens, laat maar. Pak hem gewoon op eigen kracht middels hetgeen nog komen gaat. Anders wordt de "GOAT" alsnog ondersteund door "ja Max heeft deze WDC niet eerlijk gewonnen" :z Andersom niet boeiend want "GOAT" en daar moet alles voor wijken :Z

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Ik ben alleen bang voor wat Sir Hamilton nog meer in petto heeft, wil hij straks weer veel punten achterliggen.
The Horror..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Arjantje72 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:43:
Ik ben alleen bang voor wat Sir Hamilton nog meer in petto heeft, wil hij straks weer veel punten achterliggen.
The Horror..
Mag toch hopen dat tegen die tijd het de FIA ook op gaat vallen dat ie dit verdacht vaak flikt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21:39
Voordeel als het even duurt voordat het besluit er is, Hamilton kan dit dan niet nog een keer doen, want dan ligt hij echt onder een vergrootglas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
hardware-lover schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:39:
[...]

Indien ze er niets mee doen, logisch. Maar indien RB wel iets heeft dan zal dat toch goed bekeken moeten worden, als dat zo snel kan dan hebben ze hun werk toch wel heel slecht gedaan vorige race. Maar we gaan het wel zien (of horen).
Als het bewijs daadwerkelijk is dat Hamilton de hele race niet harder copse in is gereden (en dan ook in absolute snelheid, niet verrekenen met fuel load etc) dan kun je IMO moeilijk stellen dat de stewards hun werk slecht gedaan hebben. Immers konden ze tijdens de race niet weten hoe hard Hamilton de rest van de race zou rijden. Ze kunnen dan hoogstens in de telemetrie zien dat hij snel (/te snel?) Copse in ging. Maar "het snelst van de hele race" kun je moeilijk vaststellen tijdens de race. Alhoewel ze wel met de sprint race konden vergelijken natuurlijk.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Joehoe900
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01-03-2022
Max bij SkyF1 terugblikkend op de crash. Heerlijk eerlijk weer!

https://va.media.tumblr.com/tumblr_qx0gq9HmPb1z4vuav.mp4

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joehoe900
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01-03-2022
Hamilton’s reactie over Max belletje en meer

YouTube: Lewis Hamilton: 'Verstappen was 'surprised to hear from me'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
LZ86 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:39:
[...]

Dat hij altijd maar geluk heeft is natuurlijk niet waar, beste voorbeeld dit seizoen, Baku.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:41
Homeland schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:14:
[...]

Dat hij altijd maar geluk heeft is natuurlijk niet waar, beste voorbeeld dit seizoen, Baku.
Dat was geen pech, maar een stomme fout.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
[...]

Waar hij een eigen fout maakt.

Maar bijv, Imola, waarbij hij in het grind terecht kwam en daardoor +1 lap, maar het geluk heeft dat er rode vlag kwam (dus reparaties) en mag unlappen, waardoor hij alsnog in de punten reed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:30

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

[...]

Eerlijk is eerlijk, waar er gesproken word over “hoeveel geluk 🍀”, maak jij ervan “altijd geluk 🍀”. Is wel een groot verschil.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Ook geloofwaardig. Dat als het andersom was geweest en hij zo uitbundig had lopen vieren, dat hij dan van pa een goed pak rammel gekregen zou hebben geloofd iedereen meteen :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LZ86
[...]

Enige voorbeeld dit seizoen bedoel je. En hij had daar door een eigen fout de punten verkwitst. Niet echt pech.. Hij had al dik geluk dat een VER, die die race keihard ging winnen en verder op m ging uitlopen ineens die klapband kreeg en uitviel.

Verder heeft ie elke race wel een dik mazzeltje gehad (rode vlag al 2x op een top moment, waardoor zijn auto gefixt kon worden en hij 2e op Imola werd en er eentje won op Silverstone omdat zijn concurrent LEC ook nog motorproblemen had en BOT m erlangs moest laten). Of in de eerste race waarin ie geen partij was voor VER, maar gelukkig door een overstuur momentje van VER die plek terugkreeg en ga zo maar verder.

nee, die man heeft alleen maar door dat pisgeluk nu nog een goede notering.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Nu online
goed interview hoor, chapeau Max (zonder oranje bril)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Wat zegt hij nu precies bij het stukje “it’s obvious talking face to face” de rest versta ik niet?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
https://twitter.com/Sky_P.../1420765572506210308?s=19
Ich habe gerade mit Max #Verstappen gesprochen! Er hat betont dass fast alle Teamchefs und Fahrer nach dem Crash in Silverstone bei ihm angerufen hätten um zu fragen wie es ihm geht! Toto #Wolff allerdings habe sich nicht gemeldet…..@skysportformel1
Translation:
I've just spoken with Max Verstappen! He has stressed that all Team Principals and drivers have called him after the crash in Silverstone to ask how he was doing! Toto Wolff however, has not been in touch...
Mijn duits is een beetje roestig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-10 01:50
https://www.telegraaf.nl/...ersus-max-verstappen-niet

Eerste bericht dat volgens mij over het beroep naar buiten komt maar Telegraaf dus...
Iemand een andere bron als die roeptoeterkrant?

Edit: meerdere site melden het nu maar allemaal de zelfde bron Twitter van Erik van Haren, verslaggever Telegraaf

[ Voor 18% gewijzigd door Bastie-88 op 29-07-2021 18:17 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/46dbDG2yVQhe1QsTKnDOtZMxV88=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y7SN6kD4uyAzyNnFYVpObWeq.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cjPmhlAUnWJlqNaThJMAabIVaYM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1MUYtPhbeOcN6nmutALLp9ci.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Jammer, maar wel verwacht.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Nu online

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
De FIA toont zijn ware aard.

Maar goed, niet onverwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Transportman schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:45:
Voordeel als het even duurt voordat het besluit er is, Hamilton kan dit dan niet nog een keer doen, want dan ligt hij echt onder een vergrootglas.
Hele crash-gate kan me inmiddels gestolen worden, maar begrijp dat de mannen vandaag in overleg gaan.

Als er iets is wat duidelijker/eerlijker -moet- is hoe de gevolgen zijn;
- miljoenen van je budget af
- mogelijk gridstraf ivm nieuw blok
- straf in verhouding staat tot gevolg

Vind niet dat lewis nu achteraf een straf zou moeten krijgen, wel hoe de FIA hier in toekomst mee om gaat zodat gevolgen van zo’n crash/aanrijding (buiten jouw schuld om) nog dubbel kwaad doet (budget/motor)

Hopelijk komt daar verbetering in

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Laatst online: 00:18

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:40

Vuvuzela

My spire is forming

Prima. Klaar en nu door. Als Max nu zo WDC wordt is dat alleen maar beter dan dat er achteraf nog gezeik is over hoe en wat.

En voor volgend seizoen dan regelwijzigingen om iets zwaarder te straffen als je zelf door kan en de ander uit de race ligt, helemaal als het een concurrent is voor een toppositie.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Kan het me amper voorstellen, Romain gaf na zijn crash aan dat hij minder had gehoord van andere coureurs dan verwacht. Kan me niet voorstellen dat iedereen naar Verstappen is gegaan.

[ Voor 13% gewijzigd door Homeland op 29-07-2021 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Pjottski schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:21:
[...]

Eerlijk is eerlijk, waar er gesproken word over “hoeveel geluk 🍀”, maak jij ervan “altijd geluk 🍀”. Is wel een groot verschil.
Klopt, was iets gechargeerd. Maar er is wel bovengemiddeld veel aandacht voor de hoeveelheid geluk die hij zou hebben en dat klopt naar mijn idee niet.

Het is deels geluk, deels pech, deels fouten maken en deels een waanzinnig goede coureur zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorick
  • Laatst online: 19:00
himlims_ schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 18:22:
[...]

Hele crash-gate kan me inmiddels gestolen worden, maar begrijp dat de mannen vandaag in overleg gaan.

Vind niet dat lewis nu achteraf een straf zou moeten krijgen, wel hoe de FIA hier in toekomst mee om gaat zodat gevolgen van zo’n crash/aanrijding (buiten jouw schuld om) nog dubbel kwaad doet (budget/motor)

Dat is nou eenmaal de aard van het racen, laat ze a.u.b. niet nóg meer regels maken en de sport om zeep helpen. Budget-cap is er om een eerlijker speelveld te creëren dus het zou onzinnig zijn om teams te gaan compenseren want dat druist in tegen waar de hele regel voor bedoelt is. Bovendien kunnen teams zich verzekeren voor dit soort zaken al zal dat voor de teams die met de budget-cap te maken hebben dan alsnog ten koste gaan van bijvoorbeeld het ontwikkelbudget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Homeland schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 18:24:
[...]

Kan het me amper voorstellen, Romain gaf na zijn crash aan dat hij minder had gehoord van andere coureurs dan verwacht. Kan me niet voorstellen dat iedereen naar Verstappen is gegaan.
Klinkt inderdaad als een heel sterk verhaal.
Dat enkele coureurs waar hij goed mee kan (Norris, Ricciardo etc.) Dat doen kan ik nog wel in komen maar allemaal lijkt me al sterk, laat staan alle Team Principals op Toto na.
Dat is wel heel erg sensatie zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jorick schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 18:30:
[...]

Dat is nou eenmaal de aard van het racen, laat ze a.u.b. niet nóg meer regels maken en de sport om zeep helpen. Budget-cap is er om een eerlijker speelveld te creëren dus het zou onzinnig zijn om teams te gaan compenseren want dat druist in tegen waar de hele regel voor bedoelt is. Bovendien kunnen teams zich verzekeren voor dit soort zaken al zal dat voor de teams die met de budget-cap te maken hebben dan alsnog ten koste gaan van bijvoorbeeld het ontwikkelbudget.
Valt ook iets van te zeggen, zo had nog niet bekeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Dan ben ik wel benieuwd naar het bewijs wat door RBR opgevoerd is. Algemene indruk is toch wel dat de zaak stinkt.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Nu online
Krijgen we nu nog officieel te weten van de FIA wat het aangevoerde bewijs was, of blijft dit geheim, of aan RBR om dit openbaar te maken?

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Edgenumber schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 18:39:
Krijgen we nu nog officieel te weten van de FIA wat het aangevoerde bewijs was, of blijft dit geheim, of aan RBR om dit openbaar te maken?
Bel Ferrari even, die weten het vast wel. :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Ik lees dat Mercedes ook verhaal heeft mogen doen. Dat lijkt mij een procedure fout aangezien enkel beoordeeld hoefde te worden of het bewijs wat RBR inbracht nieuw is.

Op naar het CAS dus.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:55
Edgenumber schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 18:39:
Laten we eerst is wachten op sowieso een officieel bericht. Als ik zo kijk is de enige bron die eerder geplaatste tweet. De rest quote die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
BlackMonkey schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 19:15:
[...]

Laten we eerst is wachten op sowieso een officieel bericht. Als ik zo kijk is de enige bron die eerder geplaatste tweet. De rest quote die.
Telegraaf heeft het bericht al sinds 18:00 online:

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Zo zou ik het niet willen noemen. Ze hebben beide duidelijk een standpunt. Gaat leuk worden in head to head 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
Kijk is hoe laat die tweet is geplaatst? 5:56 p.m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPELOPA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:22
himlims_ schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 18:22:
[...]

Ik doe maar een gooi. Iemand eraf rossen en daardoor de race winnen dan punten delen procentueel verdeeld naar gelang de stand in het klassement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:11

Blokker_1999

Full steam ahead

OPELOPA schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 19:22:
[...]

Ik doe maar een gooi. Iemand eraf rossen en daardoor de race winnen dan punten delen procentueel verdeeld naar gelang de stand in het klassement.
En wat is daar eerlijk aan? Moet je als leider in het klassement dan echt voorzichtiger gaan zijn bijvoorbeeld? Iedereen maar doorlaten want je moest eens als verantwoordelijke van een crash aanzien worden. Of wat als je niet wint, speciaal op de rem gaat staan om dan maar tweede te worden zodat je meer punten overhoudt in vergelijking met winnen? Is dat dan leuk voor de fans?

Een incident moet onafhankelijk bekeken worden, los van de einduitslag of het effect op het kampioenschap. Iedereen verdient eenzelfde straf voor eenzelfde overtreding.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:53

d0s

sssst

Tot nu toe alle berichtgeving op basis van een tweet van een journalist van de Telegeaaf. Engelse media berichten nog niet.

Opvallend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Maar heeft RBR het bewijs al in de media gegooid? Dat zouden ze meteen doen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:57:
[...]
Als het bewijs daadwerkelijk is dat Hamilton de hele race niet harder copse in is gereden (en dan ook in absolute snelheid, niet verrekenen met fuel load etc) dan kun je IMO moeilijk stellen dat de stewards hun werk slecht gedaan hebben. Immers konden ze tijdens de race niet weten hoe hard Hamilton de rest van de race zou rijden. Ze kunnen dan hoogstens in de telemetrie zien dat hij snel (/te snel?) Copse in ging. Maar "het snelst van de hele race" kun je moeilijk vaststellen tijdens de race. Alhoewel ze wel met de sprint race konden vergelijken natuurlijk.
Ik heb het nergens over de snelheid gehad?

Maar als je daar toch zo op hamert, via een "ongunstige" lijn Copse ingaan met dezelfde snelheid dan je deze neemt zoals je die bocht hoort te nemen kan grote verschillen tot gevolg hebben. Ik denk dat niemand het er oneens over is dat Hamilton niet op de juiste lijn zat VOOR Copse, maar in eerste instantie wel de snelheid had voor de meest gangbare lijn voor die bocht?

Allemaal water onder de brug, op naar de start van het raceweekend met actie op de baan d:)b

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
Ankona schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 19:37:
Maar heeft RBR het bewijs al in de media gegooid? Dat zouden ze meteen doen.
Als je doelt op die eerdere tweet die @walteij poste, dat is invulling die hij er aan gaf. Zelf maakt ik dat niet op uit die tweet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Nu online
d0s schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 19:35:
Tot nu toe alle berichtgeving op basis van een tweet van een journalist van de Telegeaaf. Engelse media berichten nog niet.

Opvallend.
Ik begin ook een beetje te twijfelen, er werd ook niet gelijk een beslissing verwacht. Zou de telegraaf hier gokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
hardware-lover schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 19:38:
[...]

Ik heb het nergens over de snelheid gehad?
Ik bedoelde het maar als voorbeeld :) Dit was volgens mij iets dat Helmut Marko geroepen heeft. En als dat zo zou zijn... dan kun je niet zeggen dat de stewards hun werk slecht hebben gedaan, want tijdens de race kun je niet weten dat die de rest van de race niet harder heeft gereden. Hetzelfde als dat ze bv "iets met de inhaalactie op Leclerc" als bewijs zouden kunnen gebruiken, en ook daarbij geldt dat dat niet voor handen was toen de stewards de straf op legde.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Als iemand van hier in Budapest is, en tip/vragen wil over stad (money change, welke clubs, eten, toerist uithangen etc) drop me een DM

Vandaag nieuwe plekje gevonden;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fnFFPWNpmHGkoErOtyTedjKxeJA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RmDV4z6YXi3eB56imyyIT3jG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7ZYb2zF2O8eMaqufJ0tLCQ5CWhk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z6oLCCNLOkq8Wl6dIFubrPjl.jpg?f=fotoalbum_large

Blijft een mooie stad

De eerder voorspelde regen lijkt wel te komen, maar nu verwacht men dat na de kwalificatie en race .. vriendin vertaalde het weer; onweer en flinke regen staat nog steeds verwacht, wel is de “intensiteit” aangepast soort oranje naar geel zeg maar

[ Voor 11% gewijzigd door himlims_ op 29-07-2021 20:03 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

Stewards heropenen ’zaak’ Lewis Hamilton versus Max Verstappen niet

Dus de stewards hebben nu een precedent geschapen dat het uit de wedstrijd tikken van de leider in het kampioenschap maar een 10 seconden penalty oplevert...

[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 29-07-2021 20:06 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-10 14:09

TrekDr0p

QR niet scannen

sjaool schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:05:

Dus de stewards hebben nu een precedent geschapen dat het uit de wedstrijd tikken van de leider in het kampioenschap maar een 10 seconden penalty oplevert...
Staat al een paar posts hoger, maar blijft de telegraaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Lijkt op een gokje tot nu toe. Verdere berichtgeving vanuit andere legitieme bronnen blijft vooralsnog uit.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-10 11:15
JB schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:21:
[...]
Lijkt op een gokje tot nu toe. Verdere berichtgeving vanuit andere legitieme bronnen blijft vooralsnog uit.
Ik had idd wel een juich bericht op het Mercedes F1 twitter kanaal verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorick

Dat hebben de stewards niet maar dat is wat jij ervan probeert te maken. Voor de zoveelste keer: ze kijken bij incidenten bewust niet naar de gevolgen van een crash/incident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Een bericht van 6 minuten geleden van RN365; https://racingnews365.nl/...rdere-straf-voor-hamilton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happy killer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-10 20:10
Meerdere bronnen zeggen nu dat er niet genoeg nieuw bewijs is: https://wtf1.com/post/red...rown-out-by-the-stewards/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Laatst online: 18-02 07:51

Sky bevestigt het ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:53

Martinspire

Awesomeness

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Het is zuur, maar laat het maar klaar zijn. ik was er al echt klaar mee en ook nergens iets op gepost.
Hopelijk is de motor goed en niet dat hij straks uitvalt door de motor waar ik wel een beetje bang voor ben. Maar ik heb alle vertrouwen in de mannen van Honda.

Ik kreeg juist wat sympathie voor Hamilton, maar dat is echt verdwenen. Zeker ook nu zo'n artikel https://www.skysports.com...ecent-online-racist-abuse

Lekker weer die kaart spelen, altijd makkelijk, er zijn genoeg debielen in de wereld, maar continue die kaart trekken is echt kansloos aan het worden.

Anyways op naar de race, hopen dat niet Mercedes het e.e.a heeft verbeterd met de updates van Silverstone en nu opeens voor ligt... Go Max, pak hem op de baan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Stel Horner zegt: “All we need is a DNF” en een week later tikt Max HAM van de baan…

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• BlackMonkey
Via reddit is dit waarschijnlijk het beslissingsdocument:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n18irFcFtpMEm0JyRlPKjBmORx0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wVqJJvDrF99hiCYDEtH73jL3.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DMrfp7gYQhn8Dk8wcduMxmD2Pjc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cL30DoX8Cwtl7YklAZ17HW30.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:35:
Het is zuur, maar laat het maar klaar zijn. ik was er al echt klaar mee en ook nergens iets op gepost.
Hopelijk is de motor goed en niet dat hij straks uitvalt door de motor waar ik wel een beetje bang voor ben. Maar ik heb alle vertrouwen in de mannen van Honda.

Ik kreeg juist wat sympathie voor Hamilton, maar dat is echt verdwenen. Zeker ook nu zo'n artikel https://www.skysports.com...ecent-online-racist-abuse

Lekker weer die kaart spelen, altijd makkelijk, er zijn genoeg debielen in de wereld, maar continue die kaart trekken is echt kansloos aan het worden.

Anyways op naar de race, hopen dat niet Mercedes het e.e.a heeft verbeterd met de updates van Silverstone en nu opeens voor ligt... Go Max, pak hem op de baan!
Ik weet 99% zeker dat die uitspraken uit een interview komen en dat hij is gevraagd naar een reactie op het racisme van de afgelopen tijd. Sky wil een artikel schrijven, stellen een vraag en tadaa, daar is het artikel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:46

Amphiebietje

In de blubber

Lekkere cirkelredenering van de stewards, geeft weer eens het belabberde niveau aan...:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Nu online
BlackMonkey schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:44:
Via reddit is dit waarschijnlijk het beslissingsdocument:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Beetje slappe hap van RBR. Nieuw belastend bewijs, exhibit A: een Gifje van Reddit ons zelf.
RBR en Mercedes hebben dus bij de FIA dit topic en het Siverstone topic nog een keer dunnetjes overgedaan dus.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
Ik heb zo'n idee dat het dit seizoen niet meer goed komt tussen die twee teams _O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dOBWSek3gRBb4Dac2Z1MA-ud144=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yS7MjLoZiCakNq6KhYtX1a5p.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:19
Maurice079 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:22:
Ik heb zo'n idee dat het dit seizoen niet meer goed komt tussen die twee teams _O-
[Afbeelding]
Sodeju zeg. Dat is een pittig statement. Is dit legit?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
AtlAntA schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:27:
[...]

Zeker. Gewoon van de officiële socials van Mercedes. Zeer pittig statement inderdaad.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Man man man wat een statement.. Nou ik zou een bumper op de redbull zetten en zo je wereldkampioenschap binnen halen... want blijkbaar is dat legitiem en je mag er ook niet op aangesproken worden ondanks dat je schuldig bent bevonden door de stewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:28
Giem schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:30:
Man man man wat een statement.. Nou ik zou een bumper op de redbull zetten en zo je wereldkampioenschap binnen halen... want blijkbaar is dat legitiem en je mag er ook niet op aangesproken worden ondanks dat je schuldig bent bevonden door de stewards.
Blijven Duitsers he ;), neutraal zijn zegt immers niets.

#sacrificie Perez

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMonkey
AtlAntA schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:27:
[...]

Zeker. Lees voor de grap ook de laatste alinea van het FIA document dat ik plaatste is aandachtig. Dat zit aardig op 1 lijn....Het lijkt erop dat RB een aantal zware aantijgingen heeft geuit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jorick
Er zit wel een verschil tussen iemand die 'predominently' schuldig is bevonden aan een race incident en iemand er van beschuldigen een concurrent bewust van de baan te tikken. Dat laatste is niet erg chic wanneer je dat niet hard kunt maken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 08:25
Wat ik niet echt snap is dat de fia dit niet als nieuw bewijs ziet. Red bull heeft GPS data over verschillende laps samengevoegd en vergeleken waaruit schijnt te blijken dat Hamilton nooit zo snel de bocht in is gegaan dan lap 1. Dat wijst erop dat het een grote fout van hem was

Maar de fia gooit dit weg, niet omdat het niet nieuw bewijs is maar omdat het geen enkel iets is dat "discovered" maar iets dat gemaakt is op basis van feiten.

Dus ze zeggen niet, het is geen nieuw bewijs, nee het is niet iets dat discovered is maar "fabricated". Dus ondanks dat het wel kan kloppen gaan ze er niet naar kijken.. 8)7

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-10 14:13
Er blijft mij toch een gevoel bekruipen dat de FIA nooit echt volledig onpartijdig is. Nooit geweest.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21:39
Ach, dan moet Verstappen het maar op de baan doen. Hamilton onder druk is Hamilton die fouten maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Homeland schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:56:
[...]

Ik weet 99% zeker dat die uitspraken uit een interview komen en dat hij is gevraagd naar een reactie op het racisme van de afgelopen tijd. Sky wil een artikel schrijven, stellen een vraag en tadaa, daar is het artikel.
Maakt dat uit? Uiteindelijk geeft hij de goedkeuring deze zo online te zetten (of zijn press dame), als het een gestuurd stukje tekst is, had dat wel worden aangepast. Vraag me af of Hamilton al eens met Tsunoda heeft gesproken, in kader van de 'minderheid' van het veld te zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:10:
[...]

Maakt dat uit? Uiteindelijk geeft hij de goedkeuring deze zo online te zetten (of zijn press dame), als het een gestuurd stukje tekst is, had dat wel worden aangepast. Vraag me af of Hamilton al eens met Tsunoda heeft gesproken, in kader van de 'minderheid' van het veld te zijn.
In relatie tot de quote maakt het zeker uit.

"Lekker weer die kaart spelen, altijd makkelijk, er zijn genoeg debielen in de wereld, maar continue die kaart trekken is echt kansloos aan het worden."

Die kaart spelen, is gewoon een vraag van de pers beantwoorden, hij zoekt het dus niet zelf op.

Overigens zal Tsunoda er ook mee te maken hebben al heeft hij nog geen honderdste van de zichtbaarheid (en daardoor hopelijk ook van de hoeveelheid racisme) van Hamilton.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:43
Maurice079 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:22:
[Afbeelding]
Na een extreem staaltje onsportief gedrag 2 weekenden geleden dit te durven posten, wat een trieste hypocriete club is dat. Ik had na de afgelopen jaren en het gedrag van 2 weken geleden niet durven zeggen dat ik Mercedes nog faker en onsympathieker zou kunnen vinden, maar blijkbaar is er nog ruimte... :/
Serieus biedt eerst eens je excuses aan voor iemand het ziekenhuis in rijden, al was het alleen ter controle.... (of heb ik dat excuus gemist?)

(ik ben ook geen fan van die reviewaanvraag door Red Bull trouwens, ben het eens met de stewards, er lijkt niks nieuws aangedragen te zijn. Het was al duidelijk dat Hamilton de bocht miste door overspeed en het volgende onderstuur en die bocht onmogelijk kon houden (of het bewust was weet alleen Hamilton). De beelden zijn vrij duidelijk. Geen idee of mogelijk onder art 15 van de FIA sporting code, maar een protest had tegen de hoogte van de straf moeten zijn.)

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homeland schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:20:
[...]

In relatie tot de quote maakt het zeker uit.

"Lekker weer die kaart spelen, altijd makkelijk, er zijn genoeg debielen in de wereld, maar continue die kaart trekken is echt kansloos aan het worden."

Die kaart spelen, is gewoon een vraag van de pers beantwoorden, hij zoekt het dus niet zelf op.

Overigens zal Tsunoda er ook mee te maken hebben al heeft hij nog geen honderdste van de zichtbaarheid (en daardoor hopelijk ook van de hoeveelheid racisme) van Hamilton.
Hoezo moet Tsunoda last hebben van racisme? Waar zouden ze hem in hemelsnaam voor uit moeten maken dan??????

En het zal best een vraag geweest zijn van de pers, echter wat ook gezegd kan worden is de racisme kaart trekkers die dan Max gaan lastig vallen op social media en eisen dat hij ook een statement moet maken voor racisme, ophoepelen met die lui.

Dat hele gedoe met Hamilton was gewoon schelden, of je nu iemand kale, dikke, of zwarte of whatever noemt valt wat mij betreft onder hetzelfde. Niet netjes om te doen, maar social media is nu eenmaal grotendeels triest.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2021 22:44 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Dit dus. Wat is Mercedes denkende? De twijfels en kritiek van Red Bull zijn oh zo schadelijk voor hun goddelijke rijder en team, terwijl diezelfde goddelijke rijder en teambaas week in week uit hun twijfels zitten uit te spreken over hoe illegaal die Red Bull-wagen wel niet is. :X

Volvotips.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Lees ik daar nou een verkapte heil Lewis? :P

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Nu online
D-Ed schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:36:
Stel Horner zegt: “All we need is a DNF” en een week later tikt Max HAM van de baan…
Dus Perez heeft maar 1 missie dit weekend.

Het achterwiel van #44 in bocht 4.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:39:
[...]

Hoezo moet Tsunoda last hebben van racisme? Waar zouden ze hem in hemelsnaam voor uit moeten maken dan??????

En het zal best een vraag geweest zijn van de pers, echter wat ook gezegd kan worden is de racisme kaart trekkers die dan Max gaan lastig vallen op social media en eisen dat hij ook een statement moet maken voor racisme, ophoepelen met die lui.

Dat hele gedoe met Hamilton was gewoon schelden, of je nu iemand kale, dikke, of zwarte of whatever noemt valt wat mij betreft onder hetzelfde. Niet netjes om te doen, maar social media is nu eenmaal grotendeels triest.
Hamilton is gewoon een hypocriete calimero, niks minder.
Pagina: 1 ... 82 ... 171 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"

Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics

Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2

Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken