Het gaat er meer om dat je een directe concurrent een 0 resultaat bezorgt en wel op zo'n manier dat hij er (mogelijk) ook nog bij de volgende race last van heeft dmv gridstraffen/engine penalty's.RobertMe schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:21:
En toch... snap ik deze hele discussie niet. Of ja, eigenlijk wel. Als Russell de auto van Bottas af schrijft hoor je niemand er over en moet je het maar doeomet deze regels. Vervolgens schrijft Hamilton de auto van Verstappen af en moeten de regels worden aangepast, kosten worden verhaald, ....
Ik zou het wel eens willen zien als Mercedes de kosten van de crash van Bottas gaat verhalen bij Williams. Dan staan er binnen no time nog maar 18 auto's op de grid.
In het geval dat Hamilton het WK met minder dan 25 punten verschil wint zal dit altijd een smet op dit seizoen blijven.
Maarja, zo vind ik ook het verliezen van Hamilton van het wereldkampioenschap tov Rosberg een paar jaar terug ook de reden dat we niet bepaald van een GOAT kunnen spreken, maar van een rijder die gewoon in de goede auto zat op het juiste moment. Als je dan zo goed bent moet je op z'n minst altijd je teammaat verslaan!
[ Voor 3% gewijzigd door Racing-Paradise op 23-07-2021 16:49 . Reden: phrasing ]
:strip_exif()/f/image/iWtPjzwsLHzf34in299JqCOG.jpg?f=fotoalbum_large)