A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Zandvoort wil perse met publiek.pjlgt schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:53:
Dat clubje uit Assen kan wel wat willen, maar wie zegt dat Zandvoort überhaupt doorgaat?
Als we tegen die tijd nog steeds met beperkingen zitten en Assen die restrictie niet heeft ben ik nog wel benieuwd naar wat er kan gebeuren.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Als we tegen die tijd nog steeds met beperkingen zitten en de race mag wel doorgaan maar met minder of geen publiek, dan ben ik nog wel benieuwd naar de hardheid van die eerdere uitspraken van de organisatiealexbl69 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 14:29:
[...]
Zandvoort wil perse met publiek.
Als we tegen die tijd nog steeds met beperkingen zitten en Assen die restrictie niet heeft ben ik nog wel benieuwd naar wat er kan gebeuren.
[ Voor 12% gewijzigd door naitsoezn op 14-07-2021 14:53 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Dat is omdat er geen sponsoring vanuit de regering is.alexbl69 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 14:29:
[...]
Zonder maximaal aantal bezoekers draait men een verlies. Als nieuw opgerichte organisatie zonder buffers is dat geen optie
Red Bull heeft Sainz nooit bedankt voor zijn diensten voor zover ik me kan herinneren, Red Bull heeft ingestemd met een vertrek maar dat is iets anders dan iemand bedanken voor zijn diensten (in mijn ogen dan).RobertMe schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:40:
[...]
Volgens mij heeft Red Bull Sainz verhuurt aan Renault voor de rest van het seizoen. Aan het eind van dat seizoen heeft Red Bull hem bedankt voor zijn diensten en/of wou Renault hem heel hard hebben en heeft die echt onder contract van Renault gestaan. De banden met Red Bull waren dus al eerder verbroken.
Of Red Bull gewoon het contract heeft laten aflopen en niet verlengt, of dat Renault wellicht het contract heeft afgekocht weet ik niet. Wat ik wel 100% zeker weet is dat Sainz in dienst van Renault heeft gereden, nadat hij er begonnen is op huurbasis. Oftewel: Sainz heeft zelf de keuze gemaakt of Renault heeft hard gepusht bij Red Bull om hem als "vrij man" te kunnen krijgen. Bij de overstap naar McLaren was dus gewoon zijn contract bij Renault afgelopen en dat was het. Red Bull had daar al lang niks meer mee te maken.
Ik heb even zitten zoeken maar kan niet echt uitsluitsel vinden over hoe dat nou precies gegaan is (deze lijkt plausibel of hier waarin Marko aangeeft dat Sainz toestemming kreeg om te mogen vertrekken).
Feit is echter wel dat Sainz zelf ooit aangedrongen heeft op de overstap naar Renault omdat hij vond meer te verdienen dan rond rijden in een junioren team en men bij het fabrieksteam van Renault een gaatje had. Als hij die stap niet gemaakt had destijds vraag ik me af of hij veel verder was gekomen dan een Torro Rosso. Of hij dan wel of niet een contract bij Renault heeft gehad of dat hij nog onder contract stond bij een RBR doet er ook weinig toe, Sainz heeft dan in mijn ogen "eieren voor zijn geld gekozen" en de keuze gemaakt om niet dat eeuwige talent te zijn maar het ergens anders te gaan bewijzen.
Je ziet het nu ook met een Gasly gebeuren. Die heeft dan wel een kans gehad maar die gaan ze zo 1-2-3 niet weer naast Verstappen zetten ondanks dat hij zowel vorig jaar als ook dit jaar bijzonder sterk rijd. Maar als die blijft zitten waar hij zit gaat dat ook vroeg of laat tegen werken en ten koste van de carrière, zelfde geld voor Russel.
Je kunt eeuwig blijven zitten wachten op dat zitje bij RBR of Mercedes maar op een gegeven moment komt een nieuw talent die plek opeisen en dan is de vraag of je niet beter in de tussentijd bij een Aston Martin, Renault of McLaren had kunnen zitten waar je over het algemeen alleen te maken hebt met een teamgenoot en niet ook nog 2 coureurs uit het topteam.
Jos kon kiezen tussen Benetton en McLaren voor een rol als testcoureur toen hij F3 kampioen werd wat ik me herinner. Hij koos voor Benetton omdat die meer geld boden. Ik had zelfs toen al het idee dat hij voor McLaren had moeten kiezen. Benetton was toen al hele team rond Schumacher aan het bouwen enkele seizoenen en was gewoon niet goed om daar als 2e rijder naast te komen. En door ongeval van Lehto moest hij vervolgens ook al heel vroeg zijn debuut maken wat hem uiteindelijk de das om gedaan heeft. Bij McLaren had zijn debuut mogelijk later geweest (hoewel Hakkinen begin 94 een race geschorst was, dus had hij mogelijk ook een kans gehad), maar dan had hij wel een gelijkere kans gekregen. Ferrari kan ik me niet meer herinneren wanneer hij daar terecht had gekund, maar in de beginjaren van zijn carriere had hij daar niet beter af geweest denk ik, gezien het team toen ook niet goed liep totdat de Schumacher brigade overkwam in 1996.mphilipp schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:43:
[...]
Dat kwam door zijn uitspraken. Bij die test hebben ze hem gewoon echt de hele dag laten testen. Geen glory run op het laatst om je een beetje te profileren met een snelle tijd. Helmut Marko vond het maar niets dat zo'n joch op voorhand al riep niet geïnteresseerd te zijn in het opleidingsprogramma van Red Bull.
Ik snapte wel wat Frijns bedoelde en hij kan er zomaar gelijk in hebben, maar het getuigt van vrij weinig realiteitszin. Er zijn nu eenmaal erg weinig stoeltjes in de F1 beschikbaar en je moet, vooral in het begin van je carrière erg zorgvuldig zijn in je keuzes, want als je de verkeerde maakt, kan je carrière zomaar een doodgeboren kindje zijn. Ik denk dat Jos dezelfde reserves had mbt Red Bull, omdat het voelt als je ziel aan de duivel verkopen. Maar je kunt het ook anders bekijken: als je erg goed blijkt te zijn, komen de aanbiedingen toch wel. Dat zagen we met Max. Red Bull wist niet hoe snel ze hem voor langer moesten vastleggen, zelfs meerdere keren achter elkaar.
Nou blijft het altijd een gok. Beroemde voorbeelden in eigen land zijn natuurlijk de gemiste kans van zowel Jos Verstappen als Jan Lammers om voor Ferrari te komen rijden. Maar ja, toen zij de andere keuze maakten, leek dat de juiste te zijn.
Alfa Romeo will remain Alfa Romeo for a number of seasons yet after a multi-year extension of its agreement with Sauber #F1
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 14 juli 2021
fijn voor ze!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Wat een aankondiging ook. "En WC-eend blijft WC-eend". Wat dus bedoeld zal worden is dat het team dat ooit Sauber was nog voor drie jaar verder gaat onder de naam Alfa Romeo. Want het is toentertijd begonnen als hoofdsponsor en vervolgens hebben ze de naam Sauber bij wijze van afgekocht. Voor mijn gevoel is dus nog steeds alles Sauber, alleen voeren ze die naam niet meer. Bij mijn weten is de boel in ieder geval nooit echt verkocht aan Alfa Romeo.
Edit:
Blijkbaar had ik de zin moeten aflezen

[ Voor 3% gewijzigd door RobertMe op 14-07-2021 15:31 ]
Het verhaal gaat dat Schumacher hem (toen hij dus bij Ferrari zat) aanbood om hem daarheen te halen als testrijder. Maar toen kon Jos ergens anders aan de slag als racecoureur, dus deed ie dat. Als je eenmaal racecoureur bent geweest is de keuze tussen testrijder en racecoureur een makkelijke. Nooit kiezen voor 'misschien' maar altijd voor het rijden van wedstrijden. Dáár kun je laten zien wat je kan. Ze waren bij Ferrari naar verluidt ook heel blij met Kvyat in de simulator, maar hij heeft daar nooit promotie gekregen. De situatie moet zich uiteraard ook voordoen. Achteraf weet je altijd wat de juiste beslissing was.Tomcatter_31 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 15:08:
[...]
Ferrari kan ik me niet meer herinneren wanneer hij daar terecht had gekund, maar in de beginjaren van zijn carriere had hij daar niet beter af geweest denk ik, gezien het team toen ook niet goed liep totdat de Schumacher brigade overkwam in 1996.
Ik weet niet of de keuze tussen Benetton en McLaren alleen maar op geld gebaseerd was, maar het zal op dat moment de beste keuze hebben geleken. Wij kunnen achteraf niet meer in zijn schoenen staan.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
En het was nog maar net weer opgedroogd na de laatste overstroming. Eau Rouge was eindelijk niet meer Eau BruneAmphiebietje schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 16:12:
Hoe gaat het met het circuit van Spa? De regio daar is behoorlijk aan het onderlopen i.v.m. zeer veel regen...
Weet niet of het al langer is dan vandaag maar op de webcam pagina krijg ik in ieder geval niets te zien: https://www.spa-francorchamps.be/nl/webcam
Ook wel benieuwd wat al dat water gaat doen met het circuit. Herinner me nog dat er tijdens een echte regendag een tunneltje instortte. Gedaan met de circuitpret. Hoewel pret, na een halve dag water gieten was het rijplezier precies wel beetje minder. Gelukkig gebeurde het wel tijdens de middagpauze
[ Voor 42% gewijzigd door Kenhas op 14-07-2021 16:24 ]
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Ah thnx!mphilipp schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 16:04:
[...]
Het verhaal gaat dat Schumacher hem (toen hij dus bij Ferrari zat) aanbood om hem daarheen te halen als testrijder. Maar toen kon Jos ergens anders aan de slag als racecoureur, dus deed ie dat. Als je eenmaal racecoureur bent geweest is de keuze tussen testrijder en racecoureur een makkelijke. Nooit kiezen voor 'misschien' maar altijd voor het rijden van wedstrijden. Dáár kun je laten zien wat je kan. Ze waren bij Ferrari naar verluidt ook heel blij met Kvyat in de simulator, maar hij heeft daar nooit promotie gekregen. De situatie moet zich uiteraard ook voordoen. Achteraf weet je altijd wat de juiste beslissing was.
Ik weet niet of de keuze tussen Benetton en McLaren alleen maar op geld gebaseerd was, maar het zal op dat moment de beste keuze hebben geleken. Wij kunnen achteraf niet meer in zijn schoenen staan.
Dat wist ik niet (meer) dat Schumacher had geprobeerd hem naar Ferrari te halen.
Van de keuze tussen Benetton en McLaren had ik in interview gehoord, maar kan best zijn idd dat er meer factoren meegespeeld hebben. Maar ik had toen in 1994 al wel het idee van...oei, als ik had moeten kiezen, had ik voor McLaren gekozen. maar goed, ieder zijn keuze. Maar ik denk wel dat McLaren beter voor hem had geweest. maar achteraf heb je er idd niet veel meer aan.
Dat kan logisch zijn, blijkbaar is op meerdere plekken rondom Spa de stroom uitgevallen.Kenhas schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 16:17:
[...]
En het was nog maar net weer opgedroogd na de laatste overstroming. Eau Rouge was eindelijk niet meer Eau Brune
Weet niet of het al langer is dan vandaag maar op de webcam pagina krijg ik in ieder geval niets te zien: https://www.spa-francorchamps.be/nl/webcam
Wat niet verbazend is als je de beelden ziet...
...en dan komen er nog twee dagen met veel regen.
Lijkt me stug aangezien Alfa toch hele nauwe banden met ferrari heeft. Dus als Bottas al in de F1 blijft, ik denk dat ie uitgescheten is, dan eerder een wissel met Russel en dat hij een “Kimi” doet bij Williams.pjlgt schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 15:39:
Zullen ze Bottas in het stoeltje van Kimi gaan zetten? #sillyseason
Vorig jaar was dat zo, is dat nu nog? Ik kan me goed voorstellen dat helemaal van de kalender duurder is dan zonder publiek.alexbl69 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 14:29:
[...]
Dat laatste is inderdaad een probleem alhoewel ik de wat meer ervaren coureurs niet zo snel een fout zie maken zoals Tsudona in Frankrijk. Er zit een verschil tussen wennen in de vorm van niet het maximale uit de wagen halen en de auto plat rijden.CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:33:
[...]
Volgens mij zijn we het eigenlijk wel eens. Ik ontken niet dat je zal moeten wennen. Maar als je als team punten opgeeft om iemand te laten wennen dan doe je het niet goed. Als er iemand is die het beter doet dan moet je die nu laten rijden en de beginner meer tijd in de simulator geven (of in F2 laten).
Maar het werkt twee kanten op. Als je Tsunoda zou vervangen dan moet z'n opvolger ook weer wennen. Misschien dat iemand als Hulkenberg sneller aan die auto zou wennen, maar hij begint al met een achterstand ten opzichte van Tsunoda.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Ah de 1 april 2001 grap van Olav Mol en Jack Plooij is blijven hangen.mphilipp schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 16:04:
[...]
Het verhaal gaat dat Schumacher hem (toen hij dus bij Ferrari zat) aanbood om hem daarheen te halen als testrijder. Maar toen kon Jos ergens anders aan de slag als racecoureur, dus deed ie dat. Als je eenmaal racecoureur bent geweest is de keuze tussen testrijder en racecoureur een makkelijke. Nooit kiezen voor 'misschien' maar altijd voor het rijden van wedstrijden. Dáár kun je laten zien wat je kan. Ze waren bij Ferrari naar verluidt ook heel blij met Kvyat in de simulator, maar hij heeft daar nooit promotie gekregen. De situatie moet zich uiteraard ook voordoen. Achteraf weet je altijd wat de juiste beslissing was.
Alsono is toch juist het perfecte voorbeeld, die wilde dol graag trainen! Mocht het niet en moest dus 'on the job' leren. Met slechtere resultaten dan nodig als gevolg.Wil je dat voor je sport? Dat zitten blijven wordt beloond en wisselen gestraft?warp schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:22:
[...]
Ricciardo is waarschijnlijk toch een beetje overschat heb ik het idee. Maar goed.
Dat je even moet wennen een een nieuwe omgeving (engineers, team, auto, etc, etc.) is niet zo heel vreemd, of presteer jij wel gelijk op het top van je kunnen bij een nieuwe baan zonder dat je ingewerkt bent en alles? En tegenwoordig hebben ze veel minder tijd om te trainen, dat moet je ook even in beschouwing nemen.
En Alonso vind ik wel een heel slecht voorbeeld om je punt te staven, want zoals gezegd heeft hij 2 jaar(!) niet gereden. Ocon is nu helemaal nergens meer...
Meer testen zal het in ieder geval eerlijker maken. Als ze nu 4 races a 300 km moeten wennen dan is dat pak hem beet 1200 km bovenop wat er nu getest kon worden. Even opzoeken hoe veel er uberhaupt is gereden. Dat was 500-800 KM per team per dag. Laten we zeggen 650 KM * 3 dagen / 2 coureurs= 975 KM per coureur. Het aantal test dagen zou dan minimaal verdubbeld moeten worden om in de buurt te komen van die 1200 extra kilometers. (Zie dat Latifi op 1 dag 714 KM deed dus 3 dagen per coureur is dan zat). Doe je dat niet dan blijken wisselaars toch een onnodig nadeel te hebben, hoe goed ze ook zijn.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Alonso heeft nog een extra testdag gehad aan het einde van het vorige seizoen, tijdens de "rookie" testdagen. Daarnaast heeft ie ook nog wat km's in een 2018 Renault afgelegd. Dus helemaal onvoorbereid is ie niet aan het 2021 seizoen begonnen.sdk1985 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 22:09:
[...]
Alsono is toch juist het perfecte voorbeeld, die wilde dol graag trainen! Mocht het niet en moest dus 'on the job' leren. Met slechtere resultaten dan nodig als gevolg.Wil je dat voor je sport? Dat zitten blijven wordt beloond en wisselen gestraft?
[knip]
Testing, one, two ...
Spa staat wederom onder water. Weet dat 1 van de toegangswegen kapot is. Dit is volgens mij zelfs de weg waar de trucks overheen gaan maar kon het niet goed genoeg zien. Het tunneltje onder eau rouge staat ook onder water. Benieuwd hoe dat er binnenkort uitziet danAmphiebietje schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 16:12:
Hoe gaat het met het circuit van Spa? De regio daar is behoorlijk aan het onderlopen i.v.m. zeer veel regen...
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
De komende periode wordt het voor langere tijd zomers en droog weer. Zo snel als het water is gekomen zo snel kan het ook weer weg zijn in de regel. Dat er her en der wat schade is opgelopen is wel aannemelijk maar zullen ze redelijk snel (tijdelijk)oplossen.Tijn96 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 09:08:
[...]
Spa staat wederom onder water. Weet dat 1 van de toegangswegen kapot is. Dit is volgens mij zelfs de weg waar de trucks overheen gaan maar kon het niet goed genoeg zien. Het tunneltje onder eau rouge staat ook onder water. Benieuwd hoe dat er binnenkort uitziet dan
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
dat geloof ik ook zeker! zag je vorige keer ook wel.renzo4000 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 09:13:
[...]
De komende periode wordt het voor langere tijd zomers en droog weer. Zo snel als het water is gekomen zo snel kan het ook weer weg zijn in de regel. Dat er her en der wat schade is opgelopen is wel aannemelijk maar zullen ze redelijk snel (tijdelijk)oplossen.
over 2 weken de 24h van spa wat wel een belangrijke is voor het circuit ook
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
toen was het wel zo dat ze al bezig waren met werkzaamheden, dus al van alles hadden staan.Tijn96 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 09:14:
[...]
dat geloof ik ook zeker! zag je vorige keer ook wel.
over 2 weken de 24h van spa wat wel een belangrijke is voor het circuit ook
maar het zal wel goed komen
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
De enige die ook serieus met die grap bezig waren waren Mol en Plooij. Jos had echt zoiets van "rot op man".Erwin schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 22:04:
[...]
Ah de 1 april 2001 grap van Olav Mol en Jack Plooij is blijven hangen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Volgens wikipedia zaten Jos, zijn manager Huub Rothengatter en zelfs Ferrari in het complot.Player1S schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 10:22:
[...]
De enige die ook serieus met die grap bezig waren waren Mol en Plooij. Jos had echt zoiets van "rot op man".
Maar dat complot kan natuurlijk heel goed betekenen dat Jos het ontkent
Signatures zijn voor boomers.
Komt dat serieus van hen af? Ik heb het niet van hen gehoord, maar ergens gelezen. Weet ook niet meer waar, is al een poos geleden.Erwin schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 22:04:
[...]
Ah de 1 april 2001 grap van Olav Mol en Jack Plooij is blijven hangen.
definieer "in het complot zitten".Maasluip schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 10:43:
[...]
Volgens wikipedia zaten Jos, zijn manager Huub Rothengatter en zelfs Ferrari in het complot.
Maar dat complot kan natuurlijk heel goed betekenen dat Jos het ontkent
Als Mol bij Ferrari binnen stapt en zegt "hey zondag is het 1 april, vinden jullie het goed dat wij gaan vertellen dat Jos jullie kant op gaat?" en Ferrari zegt "ach ja, 1 april.... ga je gang". Dan zitten ze in het complot.
Idem met Jos en Huub.
Echter toen Plooij Jos hierover ging interviewen op de grid kon je direct al aan Jos merken dat het een 1 april grap was.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Wow, dit is dus het resultaat van de hevige regenval op Spa-Francorchamps 😱
— Laurens Stade (@StadeLaurens) 15 juli 2021
"De weg naar Blanchimont, die toegang geeft tot de paddock, is gedeeltelijk ingestort en de tunnels van Ster en Blanchimont zijn onbegaanbaar."#F1 #SpaFrancorchamps #Spa
📸 Circuit de Spa-Francorchamps pic.twitter.com/ysMVIYvBGN
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Wat zien we hier? Enkel een omgevallen boom? Ziet er verder normaal uit voor een Belgische weg
is wel leuk systeem; kunnen we zo iets voor hier niet bedenken?
je kan toch gewoon een poll maken? Of mis ik iets?himlims_ schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 13:38:
https://www.reddit.com/r/formula1/predictions/
is wel leuk systeem; kunnen we zo iets voor hier niet bedenken?
Weet ook niet of dit echt nodig is. Denk dat ik al weet wie 99% van de stemmen zou krijgen
je mist iets; je hebt 'credit' je kunt een x-aantal inzetten op ieder onderdeel; bijv. 100 op de gene die wint, en bijv. 50 op de kans van safteycar. heb je t juist; krijg je credits, fout verlies je zeKenhas schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 13:57:
[...]
je kan toch gewoon een poll maken? Of mis ik iets?
Weet ook niet of dit echt nodig is. Denk dat ik al weet wie 99% van de stemmen zou krijgen
dit zou de 2022 auto zijn die ze later vandaag gaan presenteren
Ziet er best stoer uit. Nu alleen kijken hoe de auto's eruit gaan zien als teams met hun interpretatie komen....basvn schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:07:
[Afbeelding]
Ziet er best gaaf uit. Ik vraag me wel af wat ze precies met die LEDs op de velgen van plan zijn. Ik begreep dat er informatie voor toeschouwers te zien zou zijn, maar ik zie nog niet hoe je hier duidelijk vanaf de tribune bijvoorbeeld de huidige positie (cijfer) zou kunnen tonen.basvn schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:07:
[Afbeelding]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik krijg hier toch wel een heel erge "IndyCar"-vibe bij..basvn schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:07:
[Afbeelding]
Ik mis alleen het aeroscreen..
-
Je hebt RGB koelers die dmv software bijvoorbeeld tekst kunnen laten scrollen. Zoiets zou ook met banden moeten kunnen, al zal er wel een hoge snelheid voor nodig zijn om het leesbaar te maken.Er1k989 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:39:
[...]
Ziet er best gaaf uit. Ik vraag me wel af wat ze precies met die LEDs op de velgen van plan zijn. Ik begreep dat er informatie voor toeschouwers te zien zou zijn, maar ik zie nog niet hoe je hier duidelijk vanaf de tribune bijvoorbeeld de huidige positie (cijfer) zou kunnen tonen.
basvn schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:07:
[Afbeelding]
aan de velgen te zien, klopt het wel
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nou...bij Indy zijn ze allemaal hetzelfde. Hier krijgen we straks nog interpretatie, alhoewel ze (de FIA) doen alsof ze alles eenvoudiger hebben gemaakt en veel dingen uit het reglement hebben geschrapt. Dat zou impliceren dat er minder ruimte is voor creatatieve vondsten. Zeker nog nooit van Newey gehoord...Edd schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:39:
[...]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik krijg hier toch wel een heel erge "IndyCar"-vibe bij..
Ik mis alleen het aeroscreen..
wat? zitten er ledjes in die dingen? dan is weer wel cool; alles met (blauwe)ledjes is cool, net als blutooth; ook alles is beter met blutoothJasphur schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 15:32:
Erg benieuwd. Ziet er tof uit, maar hoef niet perse RGB velgen
[YouTube: Young Formula 1 Star buys SuperYacht! | SuperYacht News]
/edit: fake news.
https://www.autoblog.nl/n...er-lang-superjacht-909658
[ Voor 28% gewijzigd door Rivanov op 15-07-2021 16:03 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Illegal_Alien schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:09:
Hmm, die wagen lijkt wel erg op een pooierbak, mis nog de pluche dobbelstenen.
:strip_exif()/f/image/SouNSOLTDEVAtlHtsc01VDN7.jpg?f=fotoalbum_large)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Maar ja, als er beter mee geracet kan worden, prima.
Rupsen, Rapsen.
lomp groot? Hij is een heel stuk kleiner/smaller dan de huidige wagenHomeland schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:11:
Tja, hij is wel lomp groot dus dat is jammer.
mindere topsnelheid, maar beter volgen en inhalen.
Halo moesten we ook aan wennen, en kunnen we ook niet meer wegdenken.
Hmm lijkt toch meer op weerspiegeling en glans dan RGBhimlims_ schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:01:
[...]
wat? zitten er ledjes in die dingen? dan is weer wel cool; alles met (blauwe)ledjes is cool, net als blutooth; ook alles is beter met blutooth
Kneiter hoog Mario Party gehalte
Wat zal Grossjean blij zijn dat we er aan zijn gaan wennen...Bloodclot schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:14:
Met die livery lijkt het alsof ze de auto bij de Aktion hebben gekocht.
De wagens zijn de afgelopen jaren flink breder geworden. Te breed naar mijn mening.Jasphur schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:13:
[...]
lomp groot? Hij is een heel stuk kleiner/smaller dan de huidige wagen
Nog breder en je had bij elke race een optocht omdat je niet kan inhalen
Smaller is beter

Bensimpel
Positieve meneer
Eerder zo'n auto die je bij HotWheels krijgtNiellie41 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:16:
[...]
Met die livery lijkt het alsof ze de auto bij de Aktion hebben gekocht.
😆 - Denk ook eens om ;)
die mogen wel onbeperkt in de windtunnel staanMaasluip schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:16:
Haha, zegt Pat Symonds nu serieus dat zij beter zijn in computational fluid dynamics dan de teams?
Bensimpel
Positieve meneer
Ja echt hehe, ik ben benieuwd waar de teams mee gaan komen. Zal mij niets verbazen als er eentje ergens een loophole vindMaasluip schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:16:
Haha, zegt Pat Symonds nu serieus dat zij beter zijn in computational fluid dynamics dan de teams?
😆 - Denk ook eens om ;)
Mag ook wel, want ze hadden meer dan genoeg resources beschikbaar bij AWSMaasluip schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:16:
Smaller is leuk maar ze zouden ook een stuk korter moeten zijn, ik ben erg benieuwd maar verwacht geen wonderen van deze nieuwe generatie qua inhalen en actie op de baan.streamnl schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:16:
[...]
De wagens zijn de afgelopen jaren flink breder geworden. Te breed naar mijn mening.
Nog breder en je had bij elke race een optocht omdat je niet kan inhalen
Smaller is beter
ik kan er mijn vinger nog niet op leggn, waar dit 'foli' effectje vandaan komt (niet de flippo's)boxlessness schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:23:
Doet me denken aan die nep-flippo's uit de jaren 90... die met die metalic/glimmende achterkant.
Daarom. Ik ben benieuwd wat de teams ervan maken. Ik weet niet hoeveel ruimte er is; er is sprake van meer standaard componenten.Bloodclot schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:14:
Maakt van mij niks uit hoe die eruit ziet, als er maar meer mee geraced kan worden.
mindere topsnelheid, maar beter volgen en inhalen.
Is het nu optisch bedrog, of lijken die banden toch best dik? Ik dacht dat de velg groter zou zijn t.o.v. de band.
Maasluip schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:25:
Kimi naast Gio "Bwoah, I don't really mind how it looks".
:strip_exif()/f/image/PLM0uTq3LthCEr23N9Uz3IXH.jpg?f=fotoalbum_large)
Zat ik ook met spanning te wachten. Had ook iets verwacht als " Yeah just a new car, seen many of those before"
Ik ga nu echt als een ouwe lul klinken, maar het herinnert me ook aan "cd-versieringen". Je weet wel, dat je vroegah je muur vol hing met oude PC-magazine-cd's. Of dat je ze aan een touwtje hing...himlims_ schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:25:
[...]
ik kan er mijn vinger nog niet op leggn, waar dit 'foli' effectje vandaan komt (niet de flippo's)
Dat glimde zo leuk
ah, dat klinkt inderdaad wel beter. Heb geen account en het enigste dat ik zag was iets dat er uit zag als een poll.himlims_ schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 13:58:
[...]
je mist iets; je hebt 'credit' je kunt een x-aantal inzetten op ieder onderdeel; bijv. 100 op de gene die wint, en bijv. 50 op de kans van safteycar. heb je t juist; krijg je credits, fout verlies je ze
zal misschien gebruikt worden voor die AWS statistiek in welke staat de banden nog zijn. Kan je op de tribune volgen hoe versleten de banden zijn (waar eigenlijk toch niets van klopt)Er1k989 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:39:
[...]
Ziet er best gaaf uit. Ik vraag me wel af wat ze precies met die LEDs op de velgen van plan zijn. Ik begreep dat er informatie voor toeschouwers te zien zou zijn, maar ik zie nog niet hoe je hier duidelijk vanaf de tribune bijvoorbeeld de huidige positie (cijfer) zou kunnen tonen.
ik zie het, maar het kwartje valt niet (en dat irriteerd me enorm); ik dacht al aan de binnenkant van pakje magic kaarten, omhulsel van die 'slap wrist'-bandjes, flippo foil, die piepschuim-vliegtuigjes, iets van bij de kermis .... aaaaarght ik MOET het weten. dit gaat mij vannacht wakker houdenboxlessness schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:30:
[...]
Ik ga nu echt als een ouwe lul klinken, maar het herinnert me ook aan "cd-versieringen". Je weet wel, dat je vroegah je muur vol hing met oude PC-magazine-cd's. Of dat je ze aan een touwtje hing...
Dat glimde zo leuk

Dit is wat er bij mij opkwam toen ik het zaghimlims_ schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:25:
[...]
ik kan er mijn vinger nog niet op leggn, waar dit 'foli' effectje vandaan komt (niet de flippo's)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pgH7IpFlsiMI37ty8SvzwyUm.jpg?f=user_large)
Van die soort 3d achtige kaartjes die qua beeld verspringen als je met het licht speelt?himlims_ schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:34:
[...]
ik zie het, maar het kwartje valt niet (en dat irriteerd me enorm); ik dacht al aan de binnenkant van pakje magic kaarten, omhulsel van die 'slap wrist'-bandjes, flippo foil, die piepschuim-vliegtuigjes, iets van bij de kermis .... aaaaarght ik MOET het weten. dit gaat mij vannacht wakker houden
Reverse holo pokemon kaarten?himlims_ schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:34:
[...]
ik zie het, maar het kwartje valt niet (en dat irriteerd me enorm); ik dacht al aan de binnenkant van pakje magic kaarten, omhulsel van die 'slap wrist'-bandjes, flippo foil, die piepschuim-vliegtuigjes, iets van bij de kermis .... aaaaarght ik MOET het weten. dit gaat mij vannacht wakker houden
Doet mij denken aan Panini Fantastickers. Daar waren ook een redelijke aantal stickers in die stijl bij.himlims_ schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:34:
[...]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Dat heet een audio-CDboxlessness schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:23:
Doet me denken aan die nep-flippo's uit de jaren 90... die met die metalic/glimmende achterkant.
Sorry voor offtopic geluk; ik wordt gek (maak topic elders hierover) ik -moet- t wetenalbino71 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:40:
[...]
Van die soort 3d achtige kaartjes die qua beeld verspringen als je met het licht speelt?
Not something we can picture, but the weight of cars is going up by 5%, from 752kg to 790kg.
Bron
5%. Dat is best veel. Ben benieuwd wat dit met de rondetijden gaat doen
Je was echt helemaal de man op de basis school als je een etui had met dit foil spul, of een lineaal. Doet me ook denken aan die hologram stickers.
Maar ontopic. Ik vind hem er best mooi uitzien. Alleen zoals ik al eerder aanhaalde ben ik erg benieuwd waar de teams mee komen. Zouden er nu een aantal ontwerpers achter hun mondkapje zich de tranen in hun ogen lachen hoe erg hun ontwerp verschilt van wat dat de FIA laat zien?, ben benieuwd. Ik vind het altijd knap wat ze er weer van weten te maken en waar ze kansen zien.
Gecertificeerd ongeleid projectiel
Dit is volledig off topic, maar ik heb de transitie van cassettebandjes, naar cd's (cq nep-flippo's), naar streaming audio meegemaakt, en ik ben nog niet eens 40. Ik denk soms dat ik een ouwe dinosaurus ben als ik over "vroegah" praat, maar het gaat ook zo enorm snel.
Ik keek "vroegah" als kind al F1 toen Jos Verstappen met Schumacher bij Benetton reed, en ik weet nog dat mijn pa altijd aan het schelden was dat Jos alle grindbakken van buiten kende.
En nu rijdt zijn zoon Max op kop in het WDC, en volgend jaar begint weer een nieuw F1-car-concept. "We've come a long way, baby".
[/nostalgie]
Dit topic is gesloten.
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"
Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics
Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken