[F1] Seizoen 2021 - Max Verstappen WDC! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 171 Laatste
Acties:
  • 1.287.353 views

Onderwerpen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:05

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8pxiApR.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door basvn op 12-07-2021 14:47 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Mercedes gaat tijdens de sprint race een geheim wapen inzetten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4_kGMtJeM4pxceYEhCAxcOHYaKg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IHX9dz7s9y5ZqhiqdAY3R6yj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb hem zien rijden op tv... dat ging niet snel ;)

/edit: oh my bad. Dat was zijn moeder :D

[ Voor 65% gewijzigd door ArthurMorgan op 12-07-2021 15:29 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

mphilipp

Romanes eunt domus

Chocoball schreef op maandag 12 juli 2021 @ 14:45:
Silly season deel 2: er zouden geruchten (tijdens het Good Wood festtival) zijn dat Bottas bij Alfa Romeo zou hebben getekend.
En dan naast Schumacher? Want dat was een ander gerucht dat voorbij kwam. Lekker belangrijk allemaal. We zien het wel op de grid van de eerste race in 22.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

mphilipp schreef op maandag 12 juli 2021 @ 15:49:
[...]

En dan naast Schumacher? Want dat was een ander gerucht dat voorbij kwam. Lekker belangrijk allemaal. We zien het wel op de grid van de eerste race in 22.
Ik hoorde vandaag voorbij komen dat Williams geïnteresseerd was in Bottas, maar de namen van Hulkenberg en Kvyatt kwamen ook voorbij...

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E6GR3xIWYAIeiJi?format=jpg&name=large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:12
@basvn preview van een 2022 wagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:59
Chocoball schreef op maandag 12 juli 2021 @ 14:45:
Silly season deel 2: er zouden geruchten (tijdens het Good Wood festtival) zijn dat Bottas bij Alfa Romeo zou hebben getekend.
Had Bottas zelf niet een of twee weken terug gezegd dat hij ook in 2022 met een Mercedes motor zou rijden? Dat zou dan dus McLaren, Aston Martin of Williams betekenen.
En gezien Alfa Romeo onder Fiat valt en Ferrari lang genoeg onder Fiat viel verwacht ik ook niet zo snel dat Alfa Romeo met Mercedes motoren gaat rijden. Tenzij Alfa Romeo zich terug trekt en het weer Sauber wordt. Maar dan nog, zou Mercedes vrijwillig 5 teams gaan leveren? Zelfs met engine freeze en dus geen ontwikkeling lijkt mij dat best veel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:11

Damian

Insane Obtrusion

yup, deze:

Afbeeldingslocatie: https://www.autoblog.nl/files/2021/06/F1-2022-1.png

Afbeeldingslocatie: https://www.autoblog.nl/files/2021/06/F1-2022-2.png

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Don’t miss the beginning of a whole new era: See a full-size 2022 F1 car for the first time this Thursday

This weekend's British Grand Prix at Silverstone is set to be a truly historic race. Not only will we see the very first F1 Sprint on Saturday, but on Thursday the next era of Formula One will be officially unveiled with the first ever life-size model of a 2022 F1 car rolled out in a special launch event.
F1 One Begins will be streamed on F1.com, the F1 YouTube channel and Facebook at 1500 BST/1400 UTC on Thursday July 15.
Bron: https://www.formula1.com/...7SMtecIN1tDEwAn9wKtZ.html

[ Voor 7% gewijzigd door Illegal_Alien op 12-07-2021 16:22 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Kan iemand niet even een RBR livery erover heen plakken?

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

gewoon een formule-e zonder die lelijke 'wheel arc'
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E1vvTgSX0AUEhhY?format=jpg&name=4096x4096

[ Voor 10% gewijzigd door himlims_ op 12-07-2021 16:42 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18:00
Nu ziet hij er nog mooi uit die conceptwagen. Wacht maar totdat ze bij de teams klaar zijn het regelboek door te nemen.

De FIA had dit ook niet voorzien

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-xhcgG7yr2owHwb2cy5EtVCkgd8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3k4bQwF2lJkwZhpOQCvut4q3.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xTEEEns6ykHrTwnCZzFNFKo7Me4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/48ssnWyvyYbpeeyXQ6XgwZl1.jpg?f=user_large

Dus ik zit meer te wachten tot waar de teams zelf mee komen dan de FIA hun eigen interpretatie van hun eigen regels.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
@himlims_ Zou je je plaatje passend willen maken? :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Edgenumber schreef op maandag 12 juli 2021 @ 16:44:
Nu ziet hij er nog mooi uit die conceptwagen. Wacht maar totdat ze bij de teams klaar zijn het regelboek door te nemen.

De FIA had dit ook niet voorzien

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dus ik zit meer te wachten tot waar de teams zelf mee komen dan de FIA hun eigen interpretatie van hun eigen regels.
Blijf dat toch wel een van de mooie aspecten van f1; interpeteren van regels en richtlijnen; en daar je eigen draai aan geven.

Zoals McLaren dit jaar heeft laten zien met die diffuser; bevestigd aan de gearbox, en zo was het geen onderdeel van het “achtereind”. (Overigens weinig meer van gezien/gehoord of dit door teams overgenomen is)

We gaan t zien, dit soort wijzigen aan de “core” van de sport houdt t qua techniek en innovatie wel interessant.

De getoonde demo ziet er in mijn optiek gaan en slank uit (lijkt wel heeel veel of formule-E) of dat straks ook zo uitpakt (met die gesloten wielen…)

Persoonlijk ben ik erg benieuwd naar;
* Mercedes, blijft die bij hun “laag/lang concept”?
* redbull, gaat vol voor 2021 - hopelijk gaat niet ten koste van volgende seizoenen
* forceindia Aston Martin, heeft reputatie hoog te houden als gaat om innovatie en beperkt budget
* McLaren, ik heb een voorliefde voor dit team, hopelijk gaat t goed komen
* Ferrari, geen fan van, maar zou die nieuwe wind/simulatie center ze nu (eindelijk) weer mee laten doen aan de top(?)
* Williams/haas, beide hebben voor mij een hun factor - beide zeggen dit seizoen op te geven voor ‘22…

Maar goed, we hebben nog 5!! Maanden tot eind seizoen

@Jasphur tnet resized de zooi tegenwoordi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp
  • Nu online

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik zie nou weer opmerking van Helmut Marko langs komen over Russel:
Helmut Marko says a move by Red Bull for George Russell is "worth considering" should he miss out on a Mercedes Formula 1 seat, but "can't imagine" it happening.
Ik vraag mij dan af of ie niet gewoon een beetje zit te trollen in de hoop dat Mercedes nerveus wordt en inderdaad Russel nu alvast maar een contract voor volgend jaar geeft. Zo heeft RBR ook weer een soort verzekering dat Max niet die kant op gaat.

Zomaar een brainfart....

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik zat meer te denken dat hij graag Russell naar Mercedes dirigeert, zodat hij en Hamilton elkaar meer lastig vallen, zodat Max de lachende derde eerste is.

/edit, meer zo denk ik ;)

[ Voor 12% gewijzigd door ArthurMorgan op 12-07-2021 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:35

pro_6or

amateur_60r

Max zit goed met een andere rijder die meestal achter hem kwalificeert. Mercedes wordt nu gedwongen (door Max zijn prestaties) om een snelle man in het 2e stoeltje te zetten. Dat is wel meer dreiging voor Max, maar ook iemand die punten afpakt van Lewis. En natuurlijk een 1e rijder voor de toekomst.

een treffende spreuk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:31

pinda powerrr

Slow down...

De memes waarvan je wist dat ze zouden komen:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/7ggte59pwsa71.png

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/b1nha24qbsa71.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/qz9l6gw35sa71.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ovcad4re4sa71.jpg

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

mphilipp schreef op maandag 12 juli 2021 @ 18:33:
Ik zie nou weer opmerking van Helmut Marko langs komen over Russel:

[...]

Ik vraag mij dan af of ie niet gewoon een beetje zit te trollen in de hoop dat Mercedes nerveus wordt en inderdaad Russel nu alvast maar een contract voor volgend jaar geeft. Zo heeft RBR ook weer een soort verzekering dat Max niet die kant op gaat.

Zomaar een brainfart....
Wellicht juist om nog meer druk op HAM te krijgen :? BOT rijdt nog geen deuk in pakje boter, dus die druk heeft HAM sowieso al niet.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:31

pinda powerrr

Slow down...

Hmmm, krijg het plaatje niet erbij. Even klikken dus, mooi plaatje van de fuel ingang.

@nachtnet <3

Filling is via a single valve in thru the top of the tank.
The Left and Right valves are used to drain the tank, to ensure that when the tank is refilled the fuel weight delivered is all that's in the tank. Left and Right as needed the ERS battery splits the bottom of the tank.

[ Voor 49% gewijzigd door pinda powerrr op 12-07-2021 20:12 ]

Waiting on the world to change

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:12
@pinda powerrr zonder klik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h1JO76pm6hha2UI2uEMLDjSgCo0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J79xaKgyMg0WeN5I9zCxDO4K.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[b]himlims_ schreef op maandag 12 juli 2021 @ 16:33:
gewoon een formule-e zonder die lelijke 'wheel arc'
[Afbeelding]
Kijk en vergelijk (Gen2 Evo);
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z4kdsCmyQKybfNm04B-eUA0Osi0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TR0WliWFm5g67Jf2EBPKaoCR.jpg?f=user_large

Testing, one, two ...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Behalve de andere voorvleugel, andere neus, andere sidepods, andere airbox, andere vloer, andere achtervleugel, andere sharkfin etc zie je bijna geen verschil 8)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:35

AvK

Ready Set Go

Das de auto van Batman!

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18:58

Amphiebietje

In de blubber

Een heel goed idee, maar die zie ik liever verschijnen in een soort vintage race:

https://en.wikipedia.org/...s_film/television_series) 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DAS mag niet meer per 2021 🤔

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 10:38
Lando Norris is bestolen van zijn horloge bij de finale van Euro 2020:
McLAREN RACING STATEMENT
Incident involving Lando Norris at Wembley Stadium last night

McLaren Racing can confirm that Lando Norris was involved in an incident, after the Euro 2020 final match at Wembley, during which the watch he was wearing was taken.

Thankfully, Lando was unharmed but he is understandably shaken. The team is supporting Lando and we are sure that racing fans will join us in wishing him all the best for the British Grand Prix this weekend.

As this is now a police matter we cannot comment further.
https://www.mclaren.com/r...racing-statement-wembley/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Niet handig om met een horloge van ~100a200k daar rond te lopen :? :X

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:54

Spotmatic

Ken sent me

Waarom wordt het gedownplayed als "incident" terwijl het klinkt als een beroving?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Inclusief V10 motor? :z #retorischevraag

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Spotmatic schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 07:46:
Waarom wordt het gedownplayed als "incident" terwijl het klinkt als een beroving?
Is het natuurlijk ook
https://www.gelderlander....an-duur-horloge~aaf8ec68/

Best heftig ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Balen! Hoop dat het geen effect op hem (en zijn racecraft) heeft dit weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 16:11
Ik denk wel dat het AD een nulletje vergeten is...
Richard Mille is nou niet bepaald goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 21:37

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

TakeAway schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 09:45:
[...]

Ik denk dat ze net zoals elk ander normaal mensen denken "dat kan niet kloppen, die prijs. Laten we daar maar iets meer geloofwaardigers van maken".
WTF, een 3/4 miljoen voor een horloge.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Maasluip schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 09:55:
[...]

Ik denk dat ze net zoals elk ander normaal mensen denken "dat kan niet kloppen, die prijs. Laten we daar maar iets meer geloofwaardigers van maken".
WTF, een 3/4 miljoen voor een horloge.
ik begrijp oprecht niet waarom men zo'n duur horloge draagt naar een (tokkie) event als dat :X heb mijn klokje ~500euro eens kunnen inleveren in belgie. Je zou zeggen "dat is de moeite niet" mjah, als je met een ding waar je een huis van kunt kopen ... roep je het wel een beetje af (triest maar waar)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mef
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-09 20:57

Mef

TakeAway schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 09:45:
[...]

en dan zijn we terug bij Bernie die ooit zei: F1 heeft geen tieners nodig want die kunnen de producten van onze sponsoren toch niet betalen.

Laat staan dat de normale mens zo een horloge kan betalen 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Mef schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 10:10:
[...]

en dan zijn we terug bij Bernie die ooit zei: F1 heeft geen tieners nodig want die kunnen de producten van onze sponsoren toch niet betalen.
Ik geloof geen moment dat Lando dat horloge tegen de catalogusprijs gekocht heeft. Die heeft hij gewoon gratis gekregen om te dragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Maasluip schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 10:33:
[...]

Ik geloof geen moment dat Lando dat horloge tegen de catalogusprijs gekocht heeft. Die heeft hij gewoon gratis gekregen om te dragen.
beetje afhankelijk van circuit; de jongens die naar podium gaan, ligt een klokje voor klaar. Lewis heeft inmiddels een collectie waar menig juwelier jaloers op zou zijn

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:49
himlims_ schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 10:08:
[...]

ik begrijp oprecht niet waarom men zo'n duur horloge draagt naar een (tokkie) event als dat :X heb mijn klokje ~500euro eens kunnen inleveren in belgie. Je zou zeggen "dat is de moeite niet" mjah, als je met een ding waar je een huis van kunt kopen ... roep je het wel een beetje af (triest maar waar)
En dan is het nog een lelijk klokje ook maar dat is mijn mening.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Maasluip schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 10:33:
[...]

Waarschijnlijk is het nog een sponsorverplichting ook. Zeker als hij naar dit soort events gaat.
Maar ik vraag me dan wel af waarom hij niet een beetje "beveiligd" wordt. Hij rijdt in de top van de autosport, dan ben je toch ook een VIP of niet dan? Hij moet na afloop niet tussen de bierzuipende tokkies terechtkomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NyceNL
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-09 15:17
[...]

Omdat het sponsors zijn. Als hij op de foto komt met een ander horloge, of geen is dat slecht voor het merk lijkt mij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

schumi2004 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 10:43:
[...]

En dan is het nog een lelijk klokje ook maar dat is mijn mening.
Ik heb eens ergens over een RM 62-02 Tourbillon Sapphire gezegd dat ik het er uit vond zien als een el-cheapo plastic Swatch.
Nou, blijkbaar mocht ik dat niet zeggen :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Wat een gruwelijk lelijk ding zeg, en voor je ziet hoe laat het nu is ben je 3 minuten verder :X

/edit oh dat was de 56 02... maar die 52 is idd nog erger.

[ Voor 24% gewijzigd door ArthurMorgan op 13-07-2021 11:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 00:41
[...]

ik begrijp oprecht niet waarom men zo'n duur horloge draagt...
En als het dan nog eens een mooi horloge zou zijn.

Heb er (overduidelijk) geen verstand van, maar vind die dingen er niet uit zien.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
alexbl69 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 11:10:
En als het dan nog eens een mooi horloge zou zijn.

Heb er (overduidelijk) geen verstand van, maar vind die dingen er niet uit zien.
Hoezo zou je er verstand van moeten hebben? Dat iets duur is maakt het niet automatisch mooi.

Buiten dat is goede smaak niet met geld te koop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
warp schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 11:30:
[...]

Hoezo zou je er verstand van moeten hebben? Dat iets duur is maakt het niet automatisch mooi.

Buiten dat is goede smaak niet met geld te koop ;)
Modepopje Sir Lewis Hamilton enters the chat :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

ArthurMorgan schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 11:09:
Wat een gruwelijk lelijk ding zeg, en voor je ziet hoe laat het nu is ben je 3 minuten verder :X

/edit oh dat was de 56 02... maar die 52 is idd nog erger.
https://richardmillerepli...ichard-mille-black-strap/
:D :D :D
Het unieke en overdreven wijzerplaatontwerp van de kast en de gravure van het paardenhoofd is levendig.
Ik ben te nuchter voor dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
Welnee, is gewoon wanstaltige kitch die het goed doet bij oliesjeiks en overbetaalde celebs en voetballers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:29
Ik vind het allemaal best dat mensen dat er voor willen betalen. Want Richard Mille is wel een grote sponsor in de autosport, dus laat ze maar lekker veel geld verdienen, dan ze de sport waar wij fan houden blijven steunen :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E6LZckdXEAANPM_?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJBoes
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-03 20:56
TBH geloof niet dat Russel voor merc gaat rijden eerst voorlopig, denk dat Lewis dat netjes in zijn contract heeft laten zetten.

weet ook niet hoe lang ze Russel nog aan t lijntje kunnen laten hangen, die zal t toch ook wel is zat zijn en eieren voor zijn geld kiezen. maar waar moet je naar toe Mclaren heeft een top team. Ik zie ze bij RBR ook niet zomaar de boel ondersteboven donderen. Alhoewel er van de week zo en eens een theorie de wereld in geholpen werd om je vingers bij af te slikken.

het management van Leclerc had gepolst bij Dr Marko voor t stoeltje van Perez. Leclerc blijkt gefrustreerd te zijn door de slechte vooruitgang bij Ferrari en wil wel graag overstappen. Dr Marko had daar blijkbaar niet direct "nee" tegen gezegt.

Ik begon te lachen toen ik het las. Maar blijkt er ook maar iets van waar dan heeft Russel natuurlijk een uitweg!

als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Voor Verstappen wil je net zo goed als Hamilton en Russel geen tweede coureur die in de weg gaat liggen. Perez loopt af en toe wat achter maar vult dat tot nu toe niet heel slecht in.
Een Leclerc gaat geen tweede viool spelen.
Topteams die met twee topcoureurs bovenin mee doen zou wel erg spannend zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJBoes
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-03 20:56
dutchgio schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 15:30:
Voor Verstappen wil je net zo goed als Hamilton en Russel geen tweede coureur die in de weg gaat liggen. Perez loopt af en toe wat achter maar vult dat tot nu toe niet heel slecht in.
Een Leclerc gaat geen tweede viool spelen.
Topteams die met twee topcoureurs bovenin mee doen zou wel erg spannend zou zijn.
daarvoor noem ik het ook een vinger likkend gerucht. die nam ik in iedergeval met een schep zout!

als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

BJBoes schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 15:23:
het management van Leclerc had gepolst bij Dr Marko voor t stoeltje van Perez. Leclerc blijkt gefrustreerd te zijn door de slechte vooruitgang bij Ferrari en wil wel graag overstappen. Dr Marko had daar blijkbaar niet direct "nee" tegen gezegt.
Ik zou het geweldig vinden want ik heb Leclerc heel hoog zitten. Ze zeggen dat de die Redbull een lastige auto is waarmee alleen de beste coureurs kunnen rijden omdat die zich kunnen aanpassen aan de auto. Volgens mij hoort Leclerc daar bij, in tegenstelling tot Perez. Ik denk dat Perez op goede dagen in staat is om net zo snel te zijn als Verstappen (en door pech of geluk soms net iets sneller) door hem te imiteren maar daarmee zal hij nooit structureel sneller worden. Hoe langer Verstappen teamleider is hoe sterker dat effect zal worden omdat de auto ook zal worden aangepast aan de wensen van Verstappen.
Leclerc zie ik wel in staat om z'n eigen koers te varen en tegelijkertijd de auto te nemen zoals die is en er toch z'n eigen draai aan te geven.

Mijn enige punt van twijfel is dat ik ook gezien heb dat Leclerc erg goed is in de wereld naar zijn hand zetten. Hij zorgt er voor dat mensen voor hem vliegen zodat hij altijd in de beste positie is. Hij is niet alleen een sneller racer maar ook een goede manager en handige regelaar. Voor Verstappens positie is het beter als hij het enige haantje in het team is dan dat hij ook een machtstrijd moet uitvechten met z'n teamgenoot.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

BJBoes schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 15:23:
TBH geloof niet dat Russel voor merc gaat rijden eerst voorlopig, denk dat Lewis dat netjes in zijn contract heeft laten zetten.

weet ook niet hoe lang ze Russel nog aan t lijntje kunnen laten hangen, die zal t toch ook wel is zat zijn en eieren voor zijn geld kiezen. maar waar moet je naar toe Mclaren heeft een top team. Ik zie ze bij RBR ook niet zomaar de boel ondersteboven donderen. Alhoewel er van de week zo en eens een theorie de wereld in geholpen werd om je vingers bij af te slikken.

Ik begon te lachen toen ik het las. Maar blijkt er ook maar iets van waar dan heeft Russel natuurlijk een uitweg!
Zo gaat het altijd.
Toen Vettel alles won met RBR, hebben zowel Alonso als Hamilton gekeken of ze naar RBR konden. Genoeg coureurs die de afgelopen jaren naar Mercedes wenste te gaan en Ferrari zal niet anders zijn geweest.

En al die teams reageren altijd hetzelfde. Leuk dat je hier wil komen nu we de beste auto hebben en denkt wel even alles te gaan winnen, maar nee dank je. Wij hebben onze nummer een coureur al en hebben geen behoefte aan je diensten. Er is wel altijd plek voor een betere nummer twee dan we nu hebben.

Maar zie je Leclerc, Russel, Norris etc die rol spelen? Juist ja.
Het veranderd pas als de nummer een coureur langzaam maar zeker te oud begint te worden of niet langer meer presteert naar verwachting. Maar zelfs dan nog zal je als nieuweling, tweede coureur moeten spelen tenzij je bewijst systematisch sneller te zijn. En dan moet het team je die kans ook nog eens gunnen, zeker geen gegeven. Ze kunnen je echt wel saboteren als ze echt willen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hoewel het meer in het algemene F1 topic thuishoort, Leclerc moet opletten dat ie de status "Golden Boy" niet gaat verliezen daar bij Ferrari want er worden de laatste tijd aardig wat "tapas" uit zijn Numero Uno status gebeten ;)

[ Voor 1% gewijzigd door hardware-lover op 13-07-2021 19:19 . Reden: Verplaatst naar de juiste plek.. ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
oud nieuws…

[ Voor 94% gewijzigd door Rivanov op 13-07-2021 17:07 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Leclerc gooit tov Sainz geen hoge ogen bij mij. Hoe goed is ie eigenlijk? Opgefokt ventje, wat zich nu koest houdt omdat ze niet beter kunnen. Vorige keer nog met zijn “get out of the way!!!” :')

Dat hebben ze Max wel afgeleerd, maar dat kan hem nog wel eens in de kont gaan bijten hebben het idee. Sainz perst er sowieso meer uit, zo lijkt.

[ Voor 33% gewijzigd door JB op 13-07-2021 17:24 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
Naast viervoudig wereldkampioen Seb Vettel leek het heel wat, maar achteraf bleek die al flink op z´n retour te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Owja, en nog even over de manieren van Verstappen... Sinds we Tsunoda hebben is de rest in vergelijking een engel. Tsunoda lijkt ongeveer dezelfde plek te bezetten als waar Verstappen begon, als jong maar explosief talent. Maar die moet zich nu wel gaan bewijzen want de resulaten zijn er nog niet naar.

PS. Ik geloof niet in 'wennen' of 'inwerken'. Het enige wat telt is de vraag "Is er iemand die nu direct kan instappen die het beter doet?". Ik heb geen goed antwoord wie Tsunoda zou kunnen vervangen. Albon, Hulkenberg en Magnussen zijn imho de enige die uberhaupt kans maken en ik ben van geen van die drie overtuigt dat ze het beter zouden doen dan Tsudnoda.

[ Voor 37% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 13-07-2021 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 18:10:
Owja, en nog even over de manieren van Verstappen... Sinds we Tsunoda hebben is de rest in vergelijking een engel. Tsunoda lijkt ongeveer dezelfde plek te bezetten als waar Verstappen begon, als jong maar explosief talent. Maar die moet zich nu wel gaan bewijzen want de resulaten zijn er nog niet naar.

PS. Ik geloof niet in 'wennen' of 'inwerken'. Het enige wat telt is de vraag "Is er iemand die nu direct kan instappen die het beter doet?". Ik heb geen goed antwoord wie Tsunoda zou kunnen vervangen. Albon, Hulkenberg en Magnussen zijn imho de enige die uberhaupt kans maken en ik ben van geen van die drie overtuigt dat ze het beter zouden doen dan Tsudnoda.
Jüri Vips of Liam Lawson. ;)
Want Tsunoda moet inderdaad eens consistent gaan presteren. Gewoon niet crashen en wat punten sprokkelen is al wat.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 18:36:
[...]

Jüri Vips of Liam Lawson. ;)
Want Tsunoda moet inderdaad eens consistent gaan presteren. Gewoon niet crashen en wat punten sprokkelen is al wat.
En iets rustiger worden op de radio. Dat gescheld en getier was in het begin nog wel vermakelijk, maar als je niet presteert gaan dat soort zaken zich snel tegen je keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E6MUJKDWQAAX3nn?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E6MUJKNWEAooLmY?format=jpg&name=large

iemand die wat kan met het contrast? (zal wel iets in verstopt zitten als je hem feller maakt)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E6MFMNgXEAAku4E?format=jpg&name=small

[ Voor 3% gewijzigd door basvn op 13-07-2021 19:59 ]

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 15:59

TrekDr0p

QR niet scannen

basvn schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 19:57:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Twitter]

iemand die wat kan met het contrast? (zal wel iets in verstopt zitten als je hem feller maakt)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-bNraYlLqHT-VcgJz_AHjzf7skM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3rxbF0X32AeiMLHe6WYrGMzH.jpg?f=fotoalbum_large
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Zal wel een andere kleurstelling en wat stickers erbij hebben overmorgen; maar hier een voorproefje:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E6L1TTAXMAYoEID?format=jpg&name=900x900

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 08:44
Ik dacht dat Norris en Max hele goeie maatjes waren.. Nare vraagstelling zo net nadat ze kontje hebben gehad in t EK. Lastig een ander antwoord te geven. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Graft schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 21:32:
[...]

Ik dacht dat Norris en Max hele goeie maatjes waren.. Nare vraagstelling zo net nadat ze kontje hebben gehad in t EK. Lastig een ander antwoord te geven. :P
Hey, als het andersom was geweest, als Max al 7 titels had binnengesleept en een of andere up and cummer Lewis Hamilton stond nu 32 punten voor op Max, dan zou elke Nederlander toch ook zeggen "ik hoop dat Max hem nog wint"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 08:44
Maasluip schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 21:40:
[...]

Hey, als het andersom was geweest, als Max al 7 titels had binnengesleept en een of andere up and cummer Lewis Hamilton stond nu 32 punten voor op Max, dan zou elke Nederlander toch ook zeggen "ik hoop dat Max hem nog wint"?
Ik heb zelf niet zo'n hele nationalistische inborst wat sport betreft. :)

Maar denk dat je antwoord in de regel klopt. Maar Norris en Russel zijn niet zomaar random Britten, ze kennen beide Max en Lewis redelijk tot heel goed. Daarnaast is F1 een individuele sport, en geen landenstrijd. Dus ja, sta een beetje van Norris z'n antwoord te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Luckeh schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 20:32:
[...]

Zal wel een andere kleurstelling en wat stickers erbij hebben overmorgen; maar hier een voorproefje:

[Afbeelding]
Vanuit F1 was toch al aangegeven dat deze foto’s nep waren?

(Wat juist een bevestiging is dat ze waarschijnlijk echt waren, maar dat het te vroeg gelekt was ;) )

PSN

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Graft schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 21:32:
[...]

2 Britse coureurs met allebei een Mercedes logo op het shirt geïnterviewd door het Britse sky ;)

Wie zouden ze dan kiezen :+

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 16-09 13:19
YakuzA schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 23:34:
[...]

2 Britse coureurs met allebei een Mercedes logo op het shirt geïnterviewd door het Britse sky ;)

Wie zouden ze dan kiezen :+
En eigenlijk zeggen ze, ik denk dat Max wdc wordt, maar het is F1 dus alles kan veranderen, in ben Brits dus ik 'hoop' dat Hamilton wdc wordt. ('hoop' omdat ik denk dat het ze allebei een worst kan schelen, ze zijn bezig met zichzelf en hun eigen seizoen)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Graft schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 23:05:
[...]

Maar denk dat je antwoord in de regel klopt. Maar Norris en Russel zijn niet zomaar random Britten, ze kennen beide Max en Lewis redelijk tot heel goed. Daarnaast is F1 een individuele sport, en geen landenstrijd. Dus ja, sta een beetje van Norris z'n antwoord te kijken.
Is toch volkomen logisch?

Twee Britten die door een Engelse zender geïnterviewd worden :).

Als Olav hem dezelfde vraag stelt zal het antwoord iets diplomatieker zijn ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
hardware-lover schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 17:04:
Hoewel het meer in het algemene F1 topic thuishoort, Leclerc moet opletten dat ie de status "Golden Boy" niet gaat verliezen daar bij Ferrari want er worden de laatste tijd aardig wat "tapas" uit zijn Numero Uno status gebeten ;)
Leclerc verklaarde laatst toch nog dat hij zelfs "al bood men hem het dubbele" hij nog niet weg zou gaan bij Ferrari?

Leclerc vind zichzelf een hele persoonlijkheid en dat overdreven gespeelde teleurgesteld zijn zoals in Monaco gaat mensen vroeg of laat ook tegen staan want uiteindelijk gaat het toch vaak om zijn eigen domme fouten.

Leclerc valt uiteindelijk dus een beetje tegen terwijl Sainz bij Ferrari ook binnen no time z'n draai weer gevonden heeft en een stabiele factor blijkt te zijn die heel behoorlijk presteert zonder al teveel gekkigheid. Ik denk dat Dr. Helmut zich nog wel eens achter de oren krabt of het niet verstandiger was geweest om iets meer moeite te hebben gedaan destijds om hem binnen de Red Bull stal te houden.

Het mooie van Sainz is dat hij geleerd lijkt te hebben van zijn periode bij Torro Rosso en in plaats van te roepen dat je ergens recht op hebt het nu gewoon op de baan te laten zien. Dat heeft hij gedaan bij Renault, bij McLaren en nu ook weer bij Ferrari want waar Leclerc best een hele hoop domme fouten heeft gemaakt dit jaar is het Sainz die vaak eieren voor zijn geld kiest.

Leclerc zou baat hebben bij een teambaas of iemand als Dr. Helmut die hem even met zijn voeten terug op aarde zet. Verstappen maakte laatst in de video voorafgaand aan het weekend op de Red Bull ring de grap "als Helmut er zo bij zit achter zijn bureau wordt het vaak geen leuk gesprek" maar ik denk dat er ook wel periodes zijn geweest in Verstappen zijn tijd bij RBR dat hij op maandag ook wel even op het matje mocht komen.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 18:13
CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 18:10:

Dit seizoen laat zien dat wennen toch echt wel een dingetje is. Is verder ook niet zo gek. Je zal de boel toch moeten programmeren in je muscle memory. Als je beperkt wordt tot 1.5 dag testen dan helpt dat niet heel erg. Wat wel helpt zijn die tripple headers.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Graft schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 23:05:
[...]

Welke motor heeft Norris :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
sdk1985 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 08:37:
Dit seizoen laat zien dat wennen toch echt wel een dingetje is.
Vooral voor Ricciardo dan. Ik had echt veel meer van hem verwacht. Maar blijkbaar werken de voor hem typerende divebombs en het diepe (uit)remmen alleen lekker in een Red Bull.

Sainz en Alonso doen het prima nu, waarbij Alonso dan ook nog eens 2 jaar(!) afwezig is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
warp schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 08:44:
[...]

Vooral voor Ricciardo dan. Ik had echt veel meer van hem verwacht. Maar blijkbaar werken de voor hem typerende divebombs en het diepe (uit)remmen alleen lekker in een Red Bull.

Sainz en Alonso doen het prima nu, waarbij Alonso dan ook nog eens 2 jaar(!) afwezig is geweest.
Norris en Verstappen ontlopen elkaar op de sim niet veel zo ver ik destijds heb gezien. Dus een andere optie is dat Norris erg goed is en Ricciardo gemiddeld?

AFAIK ging eigenlijk iedereen in het begin slecht. Perez in de regen, Vettel met zijn rare actie(s), Alonso werd de eerste 5 races zoek gereden door Ocon. Sainz zat de eerste 4 races ook aardig achter Le Clerc. Eigenlijk zonde voor de teams die nieuwe coureurs hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

kraanwagen schreef op maandag 12 juli 2021 @ 09:05:
Zal Assen achteraf gezien ook blij zijn?
https://www.rtvnoord.nl/n...nog-naar-tt-circuit-halen

Ik denk dat dit het antwoord op je vraag is :+

[ Voor 8% gewijzigd door naitsoezn op 14-07-2021 09:38 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
sdk1985 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:07:
Norris en Verstappen ontlopen elkaar op de sim niet veel zo ver ik destijds heb gezien. Dus een andere optie is dat Norris erg goed is en Ricciardo gemiddeld?

AFAIK ging eigenlijk iedereen in het begin slecht. Perez in de regen, Vettel met zijn rare actie(s), Alonso werd de eerste 5 races zoek gereden door Ocon. Sainz zat de eerste 4 races ook aardig achter Le Clerc. Eigenlijk zonde voor de teams die nieuwe coureurs hebben.
Ricciardo is waarschijnlijk toch een beetje overschat heb ik het idee. Maar goed.

Dat je even moet wennen een een nieuwe omgeving (engineers, team, auto, etc, etc.) is niet zo heel vreemd, of presteer jij wel gelijk op het top van je kunnen bij een nieuwe baan zonder dat je ingewerkt bent en alles? En tegenwoordig hebben ze veel minder tijd om te trainen, dat moet je ook even in beschouwing nemen.

En Alonso vind ik wel een heel slecht voorbeeld om je punt te staven, want zoals gezegd heeft hij 2 jaar(!) niet gereden. Ocon is nu helemaal nergens meer...

[ Voor 4% gewijzigd door warp op 14-07-2021 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Nu online

mphilipp

Romanes eunt domus

R2D2 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 08:27:
[...]
Het mooie van Sainz is dat hij geleerd lijkt te hebben van zijn periode bij Torro Rosso en in plaats van te roepen dat je ergens recht op hebt het nu gewoon op de baan te laten zien. Dat heeft hij gedaan bij Renault, bij McLaren en nu ook weer bij Ferrari want waar Leclerc best een hele hoop domme fouten heeft gemaakt dit jaar is het Sainz die vaak eieren voor zijn geld kiest.
Daarom denk ik dat de moves die hij heeft gemaakt uiteindelijk goed zijn geweest. Niemand kan garanderen dat ie hetzelfde zou zijn geweest als ie bij de Red Bull stal was gebleven. Hele andere dynamiek, andere mensen, dus andere ontwikkeling. Door de omgeving te veranderen, moet je zelf ook mee veranderen en dat gaat dan makkelijker. Je kunt 'gewoon' een reset doen. Dus dit is allemaal goed geweest. Bij Red Bull had het alsnog anders afgelopen. Wie weet beter, wie weet (veel) slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
mphilipp schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 11:11:
[...]

Daarom denk ik dat de moves die hij heeft gemaakt uiteindelijk goed zijn geweest. Niemand kan garanderen dat ie hetzelfde zou zijn geweest als ie bij de Red Bull stal was gebleven. Hele andere dynamiek, andere mensen, dus andere ontwikkeling. Door de omgeving te veranderen, moet je zelf ook mee veranderen en dat gaat dan makkelijker. Je kunt 'gewoon' een reset doen. Dus dit is allemaal goed geweest. Bij Red Bull had het alsnog anders afgelopen. Wie weet beter, wie weet (veel) slechter.
Eens, en ik denk dat zijn switch naar Renault achteraf de meest slimme keuze is geweest voor zijn carriere. Als je niet als eerste rijder door kunt stoten moet je gewoon zelf eieren kiezen voor je geld en uit een talent programma stappen. Blijven zitten in een talent programma heeft de laatste tijd weinig jonge coureurs iets opgeleverd, ze sneuvelen eerder omdat ze vast zitten in contracten en maar blijven hopen om ooit een keer de sprong te kunnen maken.

Ik zie Russel straks ook nog wel afgeserveerd worden en sneuvelen in het middenveld, net als een Gasly, Giovinazzi, Ocon e.d. en al die andere jonge gasten die de sprong naar het topteam maar niet krijgen en waar straks alweer een nieuw talent op de deur staat te bonken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp
  • Nu online

mphilipp

Romanes eunt domus

R2D2 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:01:
[...]
Ik zie Russel straks ook nog wel afgeserveerd worden en sneuvelen in het middenveld, net als een Gasly, Giovinazzi, Ocon e.d. en al die andere jonge gasten die de sprong naar het topteam maar niet krijgen en waar straks alweer een nieuw talent op de deur staat te bonken.
Probleem met zo'n move van Williams naar Mercedes voor Russel is ook dat ALS ie niet slaagt...waar moet je dan nog heen? Het is natuurlijk de natte droom van elke beginnende F1 coureur om een stoeltje te krijgen bij een topteam, maar je moet dan wél slagen. Uiteraard zijn die gasten meestal wel voorzien van een rotsvast vertrouwen in eigen kunnen, al dan niet gekoppeld aan een (on)gezonde dosis zelfoverschatting. Maar je doet er voor je eigen ontwikkeling beter aan om het gestaag op te bouwen. Je hoeft niet persé wereldkampioen te worden vòòr je 24ste. Het kan je carrière serieus beschadigen als het niet lekker loopt. Je hebt immers bij een topteam weinig excuses meer voor slechte prestaties.

Vergeet ook niet dat het eenmalige optreden van Russel niet betekent dat ie meteen Hamilton zoek gaat rijden mocht ie straks een Mercedes stoeltje krijgen. We hebben meer coureurs gezien die bij een eerste optreden de sterren van de hemel reden en daarna in elkaar zakten. Ik hoop voor 'm dat ie het goed gaat doen natuurlijk, maar als het straks 'voor het eggie' is, wordt het (vooral mentaal) allemaal anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
R2D2 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:01:
[...]

Eens, en ik denk dat zijn switch naar Renault achteraf de meest slimme keuze is geweest voor zijn carriere. Als je niet als eerste rijder door kunt stoten moet je gewoon zelf eieren kiezen voor je geld en uit een talent programma stappen. Blijven zitten in een talent programma heeft de laatste tijd weinig jonge coureurs iets opgeleverd, ze sneuvelen eerder omdat ze vast zitten in contracten en maar blijven hopen om ooit een keer de sprong te kunnen maken.
Sainz heeft alleen geen eieren voor zijn geld gekozen. Renault wou van Palmer af, Red Bull wou van Sainz af, en vervolgens heeft Red Bull Sainz verhuurt en toen die genoeg had opgebracht hebben ze hem laten gaan. Red Bull is geen liefdadigheidsinstelling en coureurs die zich vast leggen aan het Red Bull junioren programma staan voor jaren onder contract / met steeds nieuwe opties waarbij Red Bull eenzijdig kan verlengen. Zie bv Ricciardo die pas eind 2018 vrije keuze kreeg (en toen gekozen heeft om naar Renault te gaan, daar waar Red Bull hem ook een aanbod had gedaan). En IIRC liep Vettel zijn contract ook pas eind 2013 af / dat hij eigen keuze kon maken.

Red Bull tekent coureurs al op een jonge leeftijd en draait voor een hoop van de kosten op. Daarvoor willen ze uiteraard ook iets terug zien. En dus niet dat coureurs vertrekken als ze in F1 komen en Red Bull de investering kwijt is. Bij andere opleidingsprogramma's is dat AFAIK veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:41

Player1S

Probably out in the dark

Zat mezelf laatst inderdaad af te vragen wat de kansen waren dat Assen als vervanging van een afgelaste GP zou worden.

Bij de F1 hebben ze er wel een handje van om naar landen te gaan waar F1 opeens extreem populair is. Dat is de enige reden waarom er dit jaar uberhaubt een GP in Nederland is.

In het verleden had je in Duitsland en Spanje zelfs 2 GP's (weliswaar 1 onder de noemer GP van Europa). Dus geheel onmogelijk zou een 2e GP in Nederland niet zijn. Zeker zolang er door corona nog GP's af vallen.

Nadeel voor Assen is dat het geen Grade 1 licentie heeft. Maar volgens mij is de F1 ook wel in staat dat door de vingers te zien.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Dat clubje uit Assen kan wel wat willen, maar wie zegt dat Zandvoort überhaupt doorgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mef
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-09 20:57

Mef

Player1S schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:38:
[...]

Zat mezelf laatst inderdaad af te vragen wat de kansen waren dat Assen als vervanging van een afgelaste GP zou worden.

Bij de F1 hebben ze er wel een handje van om naar landen te gaan waar F1 opeens extreem populair is. Dat is de enige reden waarom er dit jaar uberhaubt een GP in Nederland is.

In het verleden had je in Duitsland en Spanje zelfs 2 GP's (weliswaar 1 onder de noemer GP van Europa). Dus geheel onmogelijk zou een 2e GP in Nederland niet zijn. Zeker zolang er door corona nog GP's af vallen.

Nadeel voor Assen is dat het geen Grade 1 licentie heeft. Maar volgens mij is de F1 ook wel in staat dat door de vingers te zien.
Voor een GP in Assen moet er al serieus aan de kalender gesleuteld worden. Die van Australie lag daar in November, met een beetje ongeluk vriest het en mag er eerst zout gestrooid worden voor ze op vrijdag morgen buiten komen. De temperaturen op Nurburgring vorig jaar (midden oktober) waren ook onder de 10°C en er was toen al niet veel aan over.

Denk eerder dat als die GP vervangen wordt hij vervangen wordt door 1 in het zuiden van Europa of het middenoosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 09:33
Wat betreft Russel naar RBR of Mercedes, hij zou ook nog naar McLaren kunnen als Ricciardo niet kan aarden daar en niet overweg kan met de auto. Dat zou ook wel een dream team zijn, Norris en Russel.

Ricciardo waar die dan heen moet, tja RBR deur is dicht lijkt me (zal die ook niet willen).

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 09:33
Mef schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:59:
[...]

Voor een GP in Assen moet er al serieus aan de kalender gesleuteld worden. Die van Australie lag daar in November, met een beetje ongeluk vriest het en mag er eerst zout gestrooid worden voor ze op vrijdag morgen buiten komen. De temperaturen op Nurburgring vorig jaar (midden oktober) waren ook onder de 10°C en er was toen al niet veel aan over.

Denk eerder dat als die GP vervangen wordt hij vervangen wordt door 1 in het zuiden van Europa of het middenoosten.
Mja gaat wellicht nog wel een issue worden die races aan het einde van het seizoen:

Japan, Mexico, Brazilië zijn twijfelgevallen.

Een tweede race op COTA zou wel kunnen wellicht. Misschien Indianapolis?
Long Beach mag van mij ook wel op de F1 kalender :D

Opnieuw naar Bahrain en een tweede race in Abu Dhabi?

Ik ben benieuwd wat het allemaal gaat brengen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Nu online

mphilipp

Romanes eunt domus

RobertMe schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:29:
[...]
Red Bull is geen liefdadigheidsinstelling en coureurs die zich vast leggen aan het Red Bull junioren programma staan voor jaren onder contract / met steeds nieuwe opties waarbij Red Bull eenzijdig kan verlengen.
Volgens mij was het zelfs zo dat Jos niet zo gebrand was op Red Bull omdat je dan best wel vast zit aan ze. En Frijns zei zelfs publiekelijk dat ie liever niet in het Red Bull Junior programma wou, omdat zij dan voor hem bepalen in welk F3 (of F2, ik weet het niet meer) team hij kwam en hij wilde zelf kiezen. We weten allemaal hoe dat is afgelopen. Frijns komt gewoon de F1 niet meer in.

Eigenlijk moeten ze Jos bij gelegenheid maar eens vragen hoe hij daarop terug kijkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

mphilipp schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:11:
[...]
Frijns komt gewoon de F1 niet meer in.
oprecht jammer - vond het een solide driver (doet het in iedere classes waarin hij heeft gereden met de top mee)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
RobertMe schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:29:
[...]

Sainz heeft alleen geen eieren voor zijn geld gekozen. Renault wou van Palmer af, Red Bull wou van Sainz af, en vervolgens heeft Red Bull Sainz verhuurt en toen die genoeg had opgebracht hebben ze hem laten gaan.
Sainz heeft wel degelijk eieren voor zijn geld gekozen, hij wist dat een terugkeer naar Red Bull er niet in zat omdat men Gasly achter de hand had toen Ricciardo vertrok naar Renault en heeft er toen voor gekozen de band met Red Bull te verbreken en voor McLaren te kiezen.

Als Red Bull echt van Sainz af had gewild had men hem meteen wel laten vertrekken naar Renault maar daar heeft men toen het risico niet willen nemen omdat zowel een Ricciardo als een Verstappen bij tegenvallende resultaten nog wel eens de biezen kon pakken. Sainz stallen bij Renault (waar hij ook zelf op aan heet gedrongen destijds) was toen een hele fijne optie ondanks het feit dat men hem liever niet meer naast Verstappen wilde hebben. Op dat moment wist men namelijk ook nog helemaal niet wat men moest verwachten van Gasly.

Toen Ricciardo vertrok naar Renault en bleek dat men Gasly ging promoveren heeft Sainz waarschijnlijk vriendelijk bedankt voor een terugkeer naar Torro Rosso (men heeft toen Albon nog even snel terug moeten halen voor ie in een FE wagen stapte) en heeft toen voor McLaren gekozen.

Hij zal misschien door omstandigheden gedwongen zijn tot keuzes maar hij heeft het toch altijd zelf in de hand gehouden.
Red Bull tekent coureurs al op een jonge leeftijd en draait voor een hoop van de kosten op. Daarvoor willen ze uiteraard ook iets terug zien. En dus niet dat coureurs vertrekken als ze in F1 komen en Red Bull de investering kwijt is. Bij andere opleidingsprogramma's is dat AFAIK veel minder.
Sainz en Verstappen zijn dan niet de beste voorbeelden, Verstappen is pas relatief laat getekend en volgens mij is Sainz ook pas RB junior geworden toen hij bij Arden instapte (2 of 3 jaar voor zijn F1 debuut?)

En Red Bull is natuurlijk niet de enige die rijders al jong tekent, dat doen ze allemaal (op de zusterteams na die gebruikt worden om de talenten te stallen), het gros haalt het echter niet omdat ze simpelweg niet goed genoeg zijn OF omdat men zoals bij een Mercedes graag vast blijft houden aan bepaalde rijders. Red Bull heeft wat dat betreft wel een aardige doorloopsnelheid qua rijders ;)

Renault kondigde overigens een tijdje terug aan dat ze gingen strepen in de talent pool want men had er simpelweg teveel en aangezien ze geen klanten teams hebben ook geen teams om er een paar te slijten.
mphilipp schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:11:
[...]

En Frijns zei zelfs publiekelijk dat ie liever niet in het Red Bull Junior programma wou, omdat zij dan voor hem bepalen in welk F3 (of F2, ik weet het niet meer) team hij kwam en hij wilde zelf kiezen. We weten allemaal hoe dat is afgelopen. Frijns komt gewoon de F1 niet meer in.
Frijns is nooit gevraagd door RBR, hij heeft een test verdiend na het behalen van een kampioenschap maar RBR is nooit geïnteresseerd geweest in Frijns zijn diensten als coureur (geen enkel F1 team trouwens, althans niet als vaste rijder, hij is alleen bij Sauber in beeld geweest als reserve coureur). Frijns schijnt alleen ooit geroepen te hebben dat het RBR junior programma hem niet de meest gunstige optie leek ALS hij gevraagd zou worden omdat er in die tijd nogal wat talenten sneuvelden tijdens of na hun eerste seizoen.

Hij had het echter ook anders kunnen bekijken, RBR wisselt snel door om de echte parels er uit te vissen in plaats van ze eeuwig aan de riem te houden.

[ Voor 18% gewijzigd door R2D2 op 14-07-2021 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

sdk1985 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 08:37:
Dit seizoen laat zien dat wennen toch echt wel een dingetje is. Is verder ook niet zo gek. Je zal de boel toch moeten programmeren in je muscle memory. Als je beperkt wordt tot 1.5 dag testen dan helpt dat niet heel erg. Wat wel helpt zijn die tripple headers.
Volgens mij zijn we het eigenlijk wel eens. Ik ontken niet dat je zal moeten wennen. Maar als je als team punten opgeeft om iemand te laten wennen dan doe je het niet goed. Als er iemand is die het beter doet dan moet je die nu laten rijden en de beginner meer tijd in de simulator geven (of in F2 laten).

Maar het werkt twee kanten op. Als je Tsunoda zou vervangen dan moet z'n opvolger ook weer wennen. Misschien dat iemand als Hulkenberg sneller aan die auto zou wennen, maar hij begint al met een achterstand ten opzichte van Tsunoda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
R2D2 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:18:
[...]

Sainz heeft wel degelijk eieren voor zijn geld gekozen, hij wist dat een terugkeer naar Red Bull er niet in zat omdat men Gasly achter de hand had toen Ricciardo vertrok naar Renault en heeft er toen voor gekozen de band met Red Bull te verbreken en voor McLaren te kiezen.

Als Red Bull echt van Sainz af had gewild had men hem meteen wel laten vertrekken naar Renault maar daar heeft men toen het risico niet willen nemen omdat zowel een Ricciardo als een Verstappen bij tegenvallende resultaten nog wel eens de biezen kon pakken. Sainz stallen bij Renault (waar hij ook zelf op aan heet gedrongen destijds) was toen een hele fijne optie ondanks het feit dat men hem liever niet meer naast Verstappen wilde hebben. Op dat moment wist men namelijk ook nog helemaal niet wat men moest verwachten van Gasly.
Volgens mij heeft Red Bull Sainz verhuurt aan Renault voor de rest van het seizoen. Aan het eind van dat seizoen heeft Red Bull hem bedankt voor zijn diensten en/of wou Renault hem heel hard hebben en heeft die echt onder contract van Renault gestaan. De banden met Red Bull waren dus al eerder verbroken.
Of Red Bull gewoon het contract heeft laten aflopen en niet verlengt, of dat Renault wellicht het contract heeft afgekocht weet ik niet. Wat ik wel 100% zeker weet is dat Sainz in dienst van Renault heeft gereden, nadat hij er begonnen is op huurbasis. Oftewel: Sainz heeft zelf de keuze gemaakt of Renault heeft hard gepusht bij Red Bull om hem als "vrij man" te kunnen krijgen. Bij de overstap naar McLaren was dus gewoon zijn contract bij Renault afgelopen en dat was het. Red Bull had daar al lang niks meer mee te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp
  • Nu online

mphilipp

Romanes eunt domus

R2D2 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:18:
[...]
Frijns is nooit gevraagd door RBR, hij heeft een test verdiend na het behalen van een kampioenschap maar RBR is nooit geïnteresseerd geweest in Frijns zijn diensten als coureur
Dat kwam door zijn uitspraken. Bij die test hebben ze hem gewoon echt de hele dag laten testen. Geen glory run op het laatst om je een beetje te profileren met een snelle tijd. Helmut Marko vond het maar niets dat zo'n joch op voorhand al riep niet geïnteresseerd te zijn in het opleidingsprogramma van Red Bull.

Ik snapte wel wat Frijns bedoelde en hij kan er zomaar gelijk in hebben, maar het getuigt van vrij weinig realiteitszin. Er zijn nu eenmaal erg weinig stoeltjes in de F1 beschikbaar en je moet, vooral in het begin van je carrière erg zorgvuldig zijn in je keuzes, want als je de verkeerde maakt, kan je carrière zomaar een doodgeboren kindje zijn. Ik denk dat Jos dezelfde reserves had mbt Red Bull, omdat het voelt als je ziel aan de duivel verkopen. Maar je kunt het ook anders bekijken: als je erg goed blijkt te zijn, komen de aanbiedingen toch wel. Dat zagen we met Max. Red Bull wist niet hoe snel ze hem voor langer moesten vastleggen, zelfs meerdere keren achter elkaar.

Nou blijft het altijd een gok. Beroemde voorbeelden in eigen land zijn natuurlijk de gemiste kans van zowel Jos Verstappen als Jan Lammers om voor Ferrari te komen rijden. Maar ja, toen zij de andere keuze maakten, leek dat de juiste te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
mphilipp schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:43:
Ik denk dat Jos dezelfde reserves had mbt Red Bull, omdat het voelt als je ziel aan de duivel verkopen. Maar je kunt het ook anders bekijken: als je erg goed blijkt te zijn, komen de aanbiedingen toch wel. Dat zagen we met Max. Red Bull wist niet hoe snel ze hem voor langer moesten vastleggen, zelfs meerdere keren achter elkaar.
Lijkt mij wel een andere situatie. Verstappen is pas in F3 opgepikt en alle teams hadden interesse in hem. In die zin kwam er ook niet veel "opleiding" bij kijken en heeft Red Bull hem direct een F1 zitje geboden. Andere junioren pikt Red Bull veel eerder op, denk zelfs al bij het karten? Dan is de situatie natuurlijk heel anders omdat Red Bull wel een heel carrièrepad opstelt met verschillende klassen/teams waarvoor potentieel gereden gaat worden. Enerzijds zou een Jos Verstappen in die situatie niks meer te zeggen hebben, en anderzijds zou de investering van Red Bull groter zijn die ze dan ook terug willen verdienen. Maar dat alles was naar mijn idee bij Max helemaal niet aan de orde. Wat ook in die docu van vorig jaar(?) zit. Ze zijn tijdens GP weekend in Oostenrijk meen ik bij Helmut Marko geweest en hebben daar gesproken. 5 minuten nadat ze buiten stonden kwam Lauda ook al langs om eens een keer te kunnen babbelen. Vervolgens is voor Red Bull gekozen omdat die daar meteen een seizoen later kon instappen, bij Toro Rosso dan. Terwijl Mercedes geen stoeltje kon bieden. En achteraf blijkt dat ook geen slechte keuze te zijn geweest. Want kijk naar de Mercedes junioren van afgelopen periode. Wehrlein is kleurloos met de ondergang van Manor van het toneel verdwenen. Ocon heeft een jaartje aan de zijlijn gezeten omdat Mercedes/Wolff de boel met Renault niet rond kreeg (Renault zal geen huurling van Mercedes willen etc) en vervolgens Ricciardo aan de haak sloeg. En wonderboy Russell mag 3 seizoenen lang bij de backmarker rijden. Als de Verstappens bij Mercedes getekend hadden was er dus, zeker achteraf gezien, 0 garantie op een (jonge) F1 carrière van Verstappen.
Pagina: 1 ... 70 ... 171 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"

Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics

Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2

Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken