[F1] Seizoen 2021 - Max Verstappen WDC! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 171 Laatste
Acties:
  • 1.287.335 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:49
Mektheb schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 21:45:
[...]

Yup die kreeg ik ook, daar is iets aan de hand
Ik heb deze ook gehad, begon met eerste bericht “foo” daarna het bericht wat in de screenshot van @pc-freakz te zien is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:08

Destruction

(ex-)Automonteur

Help!!!! schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 21:22:
[...]

Tuurlijk, maar contracten zijn eigenlijk altijd wel open te breken als je genoeg biedt.
Zeker in de F1 kunnen contracten gewoon afgekocht worden ja.
- Jos reed in 2002 niet bij Arrows, ondanks een getekende deal
- Kimi kreeg in 2009 een zak geld en het verzoek op te rotten, ondanks een lopend contract. Men wilde Alonso
- Giedo en Sauber anyone? Goed, hier was 't Ecclestone die de portemonnee trok, omdat anders vd Garde's advocaat voor het faillissement van Sauber had gezorgd.

En er zijn ongetwijfeld meer voorbeelden te noemen :P

En HAM weer 2 jaar verlengd dus. Die wil natuurlijk die 8ste titel hebben.

[ Voor 30% gewijzigd door Destruction op 03-07-2021 23:55 ]

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hRC8tNNrfQQWC_fN2hbDj-JGKFU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C5ftwTfKozHOqThlSv4sX82O.jpg?f=fotoalbum_large ik heb geen betaald abonnement. Misschien toch maar snel wachtwoord veranderen.

/edit
Lijkt toch toeval te zijn

[ Voor 3% gewijzigd door Da.Rock op 04-07-2021 11:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

DoeEensGek schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 11:43:
2 jaar... Ik vind het toch raar, vorig jaar zolang gewacht en nu opeens 2 jaar. Ergens heb ik het vermoeden dat ze bij Mercedes al de gedachte hebben dat ze dit jaar geen kampioen worden. Lewis wil niet zo eindigen, die wil als een kampioen de tocht verlaten. Maar 2 jaar, zouden ze dan ook onzeker zijn over volgend jaar?
Ik geloof dat iedereen het eens is dat ze vorig jaar te lang hebben gewacht, wat eerder is dus op zich begrijpelijk. Ik geloof ook wel dat ze het dit jaar een stuk moeilijker hebben en dat ze niet de afleiding willen van zo'n contract. Al is dat vast niet de enige reden :)

Het eerste wat bij mij opkomt is dat Hamiltons contract op hetzelfde moment afloopt als dat van Verstappen. Dus als Hamilton naar Redbull vertrekt dan kan Verstappen naar Mercedes ;)

Maar er kunnen zoveel andere redenen zijn. Naar verluid wilde Hamilton vorig jaar een driejarig contract, een beetje zekerheid is ook wel fijn, zelfs als je miljonair bent, maar zag Mercedes dat niet zitten en zeker niet voor het salaris dat hij daar voor wilde. Die twee jaar zou dus wel een compromis kunnen zijn.

Zelf denk ik dat de belangrijkste reden is dat ze hun nieuwe auto bouwen rond het lichaam en de voorkeuren van Hamilton. Dan moet ie niet vertrekken voordat de kinderziektes er uit zijn.

Dan is er ook nog een kleine maar reëele dat Mercedes volgend jaar de boot mist en geen top-3 auto heeft. Dan hebben ze iemand als Hamilton nodig om het resultaat te maximaliseren. De afgelopen jaren zou Bottas de meeste races gewonnen hebben als Hamilton er niet was geweest. Met een sterke auto kan dat. Maar momenteel lijkt dat meer niet genoeg te zijn.
Al weet ik niet of Hamilton nog het vuur heeft om een heel seizoen achter de top aan te rijden met nooit meer dan een derde plaats in het vooruitzicht, zeg maar wat Verstappen de afgelopen jaren heeft gedaan. Al vond ik dat hij dat vorige week in Steiermark wel goed deed, hij bleef heel lang zoeken naar een manier om te winnen.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Help!!!! schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 20:55:
Gekke vraag maar zou MER Lando niet willen / kunnen contracteren ipv BOT.
<knip><knip>
Jong, supersnel, zeer mediageniek, likeable, minder verbeten en wellicht iets meer geneigd om nog een paar jaar Lewis niet de tent uit te vechten. Ook meer een teamplayer denk ik.
Volgens mij voelt Norris zich helemaal thuis bij McLaren, er schijnt een soort vader-zoon relatie met Zak Brown te zijn (ik zocht zijn naam even op om de spelling te controleren en kreeg ook een foto van Norris te zien ;) ).
En nu hij als tweede is gekwalificeerd zou je je zelfs kunnen gaan afvragen of het wel slim is om over te stappen van een team dat groeit naar een team dat op het punt lijkt te staan van de troon te worden gestoten.
Tuurlijk, hij zit niet in het MER programma en zit momenteel best goed op zijn plek maar ik zie eigenlijk meer in Lando dan in Russell.

Zodra RUS ook maar iets van een kans op WDC heeft rijdt ie HAM zo de heg in denk ik...
Dat kan ook een reden zijn om hem niet te nemen he. Want ik zie Russel wel in staat om Hamilton letterlijk van de baan te duwen, net als de meeste anderen hoor. Volgens mij zit deel van de kracht van Hamilton en Bottas er in dat ze stoicijns blijven onder persoonlijk verlies en braaf doen wat het team nodig heeft, namelijk het beste maken van een teleurstellende situatie. Inclusief ruimte geven als een wildebras er per se langs wil in de hoop dat ze 30 ronden later betere banden hebben. Natuurlijk zijn er wel een paar incidenten geweest na zo veel jaren, iedereen heeft wel eens wat. Maar over het algemeen zijn beide heren professionals die doen wat ze gevraagd wordt ook als ze het er eigenlijk niet mee eens zijn (iets met een tweestopper).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Dat in de heg rijden bedoelde ik ook letterlijk en niet figuurlijk :)

Ik zie een Russel dat gewoon doen en een Norris eigenlijk niet.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Help!!!! schreef op zondag 4 juli 2021 @ 12:13:
^
Dat in de heg rijden bedoelde ik ook letterlijk en niet figuurlijk :)

Ik zie een Russel dat gewoon doen en een Norris eigenlijk niet.
Eerlijk gezegd krijg ik wat dat betreft geen goed beeld van Norris. Ik heb hem buiten F1 heel wat zien gamen en daar enorm veel "alles of niets" acties zien doen die meestal verkeerd uitpakte. Volgens mij zit dat in z'n karakter. Maar bij F1 heb ik hem daar eigenlijk nog niet op weten te betrappen. Misschien omdat er dan een team achter hem staat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:38
CAPSLOCK2000 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 12:23:
[...]

Eerlijk gezegd krijg ik wat dat betreft geen goed beeld van Norris. Ik heb hem buiten F1 heel wat zien gamen en daar enorm veel "alles of niets" acties zien doen die meestal verkeerd uitpakte. Volgens mij zit dat in z'n karakter. Maar bij F1 heb ik hem daar eigenlijk nog niet op weten te betrappen. Misschien omdat er dan een team achter hem staat.
Ja ik ga zometeen ook in het echt wat demonen afslachten na een potje Doom net :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:42

mphilipp

Romanes eunt domus

SpeedfreakR schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 21:19:
F1.com gehacked?! Ik krijg gekke pushmeldingen van de F1 app.

Eerst: foo
Daarna: I should check my security
Kreeg het ook. Meteen maar mijn pwd veranderd. Je weet maar nooit.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BernardV
  • Laatst online: 14:49
mphilipp schreef op zondag 4 juli 2021 @ 13:48:
[...]

Kreeg het ook. Meteen maar mijn pwd veranderd. Je weet maar nooit.
Hier het statement van F1.com

https://twitter.com/F1Help/status/1411632705683476484?s=20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Waarom alleen via Twitter vraag ik mij af? Ik kom daar nooit op. Een mail aan alle klant zou netter zijn. Ik vond de melding best verontrustend.

Evengoed slimmer om toch maar je ww te veranderen. Better safe than sorry. Straks zeggen ze dat er toch ww buitgemaakt zijn. Zal niet de eerste keer zijn.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

- dit had ik niet verwacht
- het was hard werken
- dank aan het team
- geweldige fans

Nou, altijd hetzelfde verhaal met die HamiltonVerstappen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:24
Ik zie eerlijk gezegd Bottas niet in een Williams stappen volgend seizoen, andere kant Williams zou volgend jaar meer Mercedes onderdelen krijgen, ophanging enzo.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:07

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EVemLj4WoAE84TV?format=jpg&name=large

;(

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.6435-9/s960x960/211846178_2158192024337768_250626123433500973_n.jpg?_nc_cat=110&ccb=1-3&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=hC_lW6_W9SkAX-WxeK2&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&tp=7&oh=9c785e4a7c5040cff3437879e1290e2e&oe=60E82F7A

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:25

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:15
Is dit een officieel plaatje? Zo te zien wel.. Mooie spelvout dan bij Silver(s)tone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Pyr0_ schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:39:
[...]

Is dit een officieel plaatje? Zo te zien wel.. Mooie spelvout dan bij Silver(s)tone...
jep. via FB van F1.
maar zie het ja.. slordig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:41
Die practice 2 op zaterdag zal een knalfeest worden zeg... :)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Wat een ruk format met die sprintrace. Hoeveel teams zullen het handiger vinden om hun wagens te sparen voor de echte race?

alles kan off-topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:11
Ankona schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:53:
Wat een ruk format met die sprintrace. Hoeveel teams zullen het handiger vinden om hun wagens te sparen voor de echte race?
waarom is het gelijk ruk? niemand weet hoe dit uitpakt.
Misschien werkt het niet na die paar test weekenden en vallen ze terug op het oude en misschien is het juist heel leuk en krijgen we straks een weekend met meer actie op alle dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 21:37

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Tja, het zet de startinggrid. Als je niet meedoet kom je achteraan te staan. Hetzelfde als niet meedoen in de qualifying.
Een half uur racen is ongeveer 20 rondjes, de vraag is of dat met de rode band kan.
Of zijn er nog extra regels?

[ Voor 32% gewijzigd door Maasluip op 05-07-2021 09:59 ]

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:16

Vuvuzela

My spire is forming

Maar de Q op vrijdag is wel een domper.. helemaal op Silverstone waar het qua publiek ook wel massaal is.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Maasluip schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:57:
Tja, het zet de startinggrid. Als je niet meedoet kom je achteraan te staan. Hetzelfde als niet meedoen in de qualifying.
Een half uur racen is ongeveer 20 rondjes, de vraag is of dat met de rode band kan.
Of zijn er nog extra regels?
Tijd voor een gentlemen's agreement, in de sprintrace gewoon toeren en positie houden zoals bij de Q op vrijdag bepaald is. Als ze dat op 80% van de racesnelheid doen ben je redelijk zeker dat Mazepin niet de pole gaat stelen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Gaat niet lukken en is vast niet toegestaan. Elkaar niet racen gaan ze vast gooien onder unsportsmanshiplike behaviour.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E5USBITWEAUaU5s?format=jpg&name=large

eerste 'max' painting is onderweg - geen idee waarom, some how vond de kleurtjes/stijl wel gaaf van deze knakker

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:08

Chiron

Moderator Discord
Dit artikel vat het eigenlijke probleem van de huidige F1 mooi samen in de laatste zin:
“Sprint qualifying will be a little longer, around 17 to 20 laps, but it could well feature the same type of thrilling racing as drivers won’t have to worry about saving tyres.”
https://www.motorsportmag...ey-and-how-will-they-work

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 11:11
himlims_ schreef op maandag 5 juli 2021 @ 10:15:
[Afbeelding]

eerste 'max' painting is onderweg - geen idee waarom, some how vond de kleurtjes/stijl wel gaaf van deze knakker
Wauw, netjes hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Wat ik me nog wel afvraag is of er nu verplichte banden zijn voor zondag. En waar worden die bepaald, gewoon In Q2, maar voor wie dan. De top 10 op vrijdag of bij de sprintrace?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Weet iemand waar je de officiele regels mbt de sprint race kan vinden? Op de FIA site kan ik niets vinden, op de F1 site staat een artikel uit april met wat summiere informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
noo schreef op maandag 5 juli 2021 @ 10:33:
Weet iemand waar je de officiele regels mbt de sprint race kan vinden? Op de FIA site kan ik niets vinden, op de F1 site staat een artikel uit april met wat summiere informatie.
Volgens mij worden die elke dag aangepast en is de huidige stand van zaken dat er vrijdag een Parc Fermé is waarbij enkel nog de koppeling vervangen mag worden. Punt is dan natuurlijk wel dat het zinloos is om de FP2 te rijden als er niet meer gesleuteld mag worden.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Nu online

Edd

noo schreef op maandag 5 juli 2021 @ 10:33:
https://www.formula1.com/...awf6r6Ab0y8ha0satSjx.html

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ankona schreef op maandag 5 juli 2021 @ 10:40:
[...]

Volgens mij worden die elke dag aangepast en is de huidige stand van zaken dat er vrijdag een Parc Fermé is waarbij enkel nog de koppeling vervangen mag worden. Punt is dan natuurlijk wel dat het zinloos is om de FP2 te rijden als er niet meer gesleuteld mag worden.
ene kant goed dat ze iets willen proberen; andere kant geloof niet dat het een succes gaat worden :+ maar goed, in praktijk zullen we het gaan zien

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:09

-tom-562

Oliesjeik

himlims_ schreef op maandag 5 juli 2021 @ 10:15:
[Afbeelding]

Wat een toffe stijl. Jammer dat die gozer alleen schilderijen van coureurs heeft, zou zoiets wel tof vinden maar dan met alleen een F1 auto er op

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
himlims_ schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:04:
[...]

ene kant goed dat ze iets willen proberen; andere kant geloof niet dat het een succes gaat worden :+ maar goed, in praktijk zullen we het gaan zien
Het doel van die sprintraces is vooral dat de fan meer gaat kijken naar F1 en dat het dus aantrekkelijker wordt voor sponsoren om te gaan sponsoren. Het kampioenschap zal er niet meer of minder spannend om worden, verwacht ik.

Ik ben in ieder geval enthousiast

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 09:26
Zag dit plaatje voorbij komen op Reddit, bizar om te zien hoe dominant Mercedes is geweest sinds 2014.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/9g5i3cnm69971.png

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
Tosemime schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:23:
Zag dit plaatje voorbij komen op Reddit, bizar om te zien hoe dominant Mercedes is geweest sinds 2014.

[Afbeelding]
Ze hadden de berste hybride motor ontwikkeld waar niemand aan kon tippen en ze reden dat hele eerste jaar ook nog met veel minder vermogen omdat ze bang waren dat de FIA zou ingrijpen.
Het is altijd een risico met drastische reglement wijzigingen en een motor heeft dikke invloed dat blijkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur

[Afbeelding]
Maar Mercedes heeft tot nu toe evenveel races gewonnen als in 2018 :P Dus wie weet wat er nog kan gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:12

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Jasphur schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:44:
[...]

Maar Mercedes heeft tot nu toe evenveel races gewonnen als in 2018 :P Dus wie weet wat er nog kan gebeuren
Jep, ik meende dat Vettel toen ook een voorsprong van +/- 40 punten in het WDC had op Hamilton. En daarna zakte Vettel/Ferrari een beetje door het ijs. Wel speelde toen mee dat Mercedes wat meer pech had, dat Bottas ook goed in de mix zat en dat Red Bull er ook bij zat dus als het een beetje tegenzat, verloor je direct relatief veel punten op de winnaar. Dit seizoen is het echt de Lewis & Max show dus tenzij je uitvalt liggen er 8 punten verschil per race op de tafel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Gekke newbie vraag wellicht. Maar hoe trainen de pitmedewerkers eigenlijk? Is dat een ‘dayjob’? Dwz elke dag komt er x keer per dag een auto aanrijden die ze pitten? En dat afgewisseld met diverse onderdelen (banden, vleugels, vloeistoffen etc)?
En is er bijv iemand die alleen maar de linker voorband aanraakt en meer niet?i

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

[Afbeelding]
En toch he... in 2017 en 2018 stond Hamilton ook 2e na 9 races, met nog minder punten dan nu en evenveel overwinningen O-)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 12:10
voor @readytoflow met zijn ninja edit in het Oosenrijk topic, de vraag ging over pitstops:

Daar is een leuke docu over gemaakt en het verschilt per team.

Ik meen dat Williams na een paar flink slechte pitstops alles op de schop had gegooid en super gestructureerd te werk ging, mensen die meerde functies konden doen, alle tools en materialen hadden altijd een vaste plek, altijd een stappen plan voor en na de stop,veel aandacht voor teambuilding en een gezond groepsgevoel. Ik dacht zelfs dat een ziekenhuis onder indruk was en ideeen had opgedaan voor de operatie kamers van spoed gevallen - mensen met specifieke taken, altijd dezelfde layout en dezelfde checklist voor en na.

RedBull heeft zelf een pitstop simulator (wordt ook getoond in de docu uit de link).

[ Voor 5% gewijzigd door The_Butler op 05-07-2021 12:24 ]

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 15:59

TrekDr0p

QR niet scannen

[Afbeelding]
Je moet eigenlijk dit jaar even eraf halen.
Dan is het nog bizarderdererederderdeere.. :+

102(73,9%) vs 17(12,3%) vs 17(12,3%) bizar gewoon, maar gelukkig was volgens Toto en lulu MER nooit de favoriet 8)7
EN dat over 7 jaar uitgesmeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
The_Butler schreef op maandag 5 juli 2021 @ 12:05:
voor @readytoflow met zijn ninja edit in het Oosenrijk topic, de vraag ging over pitstops:

Daar is een leuke docu over gemaakt en het verschilt per team.
[YouTube: The History Of The Pit Stop: Gone In Two Seconds (Trailer)]

Ik meen dat Williams na een paar flink slechte pitstops alles op de schop had gegooid en super gestructureerd te werk ging, mensen die meerde functies konden doen, alle tools en materialen hadden altijd een vaste plek, altijd een stappen plan voor en na de stop,veel aandacht voor teambuilding en een gezond groepsgevoel. Ik dacht zelfs dat een ziekenhuisonder indruk was en ideeen had opgedaan voor de operatie kamers van spoed gevallen - mensen met specifieke taken, altijd dezelfde layout en dezelfde checklist voor en na.

RedBull heeft zelf een pitstop simulator (wordt ook getoond in de docu uit de link).
Thx. Ga ik opzoeken.
naitsoezn schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:56:
[...]

En toch he... in 2017 en 2018 stond Hamilton ook 2e na 9 races, met nog minder punten dan nu en evenveel overwinningen O-)
Daarbij pakte Bottas her en der nog wel een overwinninkje. Bij RBR was/is het enkel Verstappen die punten pakte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

d-vine schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:56:
[...]
waarom is het gelijk ruk?
Omdat verandering moeilijk is en het makkelijker is om iets meteen bij voorbaat af te schieten dan af te wachten wat het wordt en dán pas te oordelen. En zo kun je achteraf ook makkelijker roepen 'ik zei het toch?'. Blijkbaar levert dat veel voldoening op bij sommigen.

Ik ben gewoon benieuwd en blij dat er een keer iets anders gebeurt. De auto sparen voor de hoofdrace lijkt mij overigens niet zo handig, want dan start je ergens in het midden en moet je een hoop werk doen voordat je weer vooraan bent. Hoeveel coureurs rijden hun auto nou aan gort in een race tegenwoordig? Valt reuze mee. Er wordt een hoop kouwe drukte gemaakt voordat er ook maar iets gebeurd is. Gewoon afwachten en achteraf goed kijken naar wát er gebeurd is en waarom en of dat ook echt aan het nieuwe format ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Jasphur schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:44:
[...]
Je moet ze sowieso nooit helemaal uitvlakken. Geen enkele concurrent wat dat betreft. Straks komt McLaren met wat updates en gaat zich er nóg serieuzer mee bemoeien. Kampioen worden ze misschien niet, maar ze kunnen wel waardevolle punten afpakken en het je moeilijk maken.

It ain't over 'till the fat lady sings...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 17:08

Chiron

Moderator Discord
readytoflow schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:52:
Gekke newbie vraag wellicht. Maar hoe trainen de pitmedewerkers eigenlijk? Is dat een ‘dayjob’? Dwz elke dag komt er x keer per dag een auto aanrijden die ze pitten? En dat afgewisseld met diverse onderdelen (banden, vleugels, vloeistoffen etc)?
En is er bijv iemand die alleen maar de linker voorband aanraakt en meer niet?i
Pitcrew bestaat uit een selectie van de monteurs, dezelfde gasten die de auto in en uitelkaar halen en repareren.

Guy Martin heeft in 2017 in Spa een keer meegedaan bij Williams, leuke episode:

[ Voor 5% gewijzigd door Chiron op 05-07-2021 12:27 ]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

@Jasphur
emoji's gaan lekker hier ja..
heb er ook niet naar gekeken voor ik hem postte :+
maar thx

[ Voor 45% gewijzigd door basvn op 05-07-2021 12:54 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 11:06

AzzKickah

06-CENSORED

Klopt niet he, met die vlaggetjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

AzzKickah schreef op maandag 5 juli 2021 @ 13:28:
Klopt niet he, met die vlaggetjes.
Zeg dan ook even wat er niet klopt. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Oostenrijk/Stiermarken?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 00:41
Nog 1 race ;) overwinning en Verstappen staat gelijk met Stirling Moss in de categorie Most Grand Prix wins by drivers who have not won a World Championship

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-he8fwiEAHSXcI2zmLSJeYjYz_M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nD6p6FbohFqOj4ait0m01Q8L.png?f=user_large

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

alexbl69 schreef op maandag 5 juli 2021 @ 13:53:
Nog 1 race ;) overwinning en Verstappen staat gelijk met Stirling Moss in de categorie Most Grand Prix wins by drivers who have not won a World Championship

[Afbeelding]
over 4 weken staat hij dus boven aan
en over een maand of 5 is hij er weer vanaf? :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

basvn schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:01:
[...]

Ik hoop het. Het zou in ieder geval wel gaaf zijn. De mentale klap is al uitgedeeld aan Mercedes met 5 overwinningen op rij voor Red Bull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Eens kijken of we de discussie deze kant op kunnen lokken ;)
Pierre schreef op maandag 5 juli 2021 @ 13:31:
Ben wel erg nieuwsgierig hoe Mercedes er voor staat in Engeland, als RBR het weer goed voor elkaar heeft is dat een nog hardere tik voor Lewis en het team.
Mercedes had de snelheid bij beide races, maar tot 2x toe problemen met de banden, wat ze éénmaal bijna de overwinning heeft gekost en éénmaal helemaal.

Dit jaar hebben ze andere banden en daarbij de hardste van de serie. Daarnaast heeft de (achter)band een "upgrade" gekregen (stevigere wang), waarbij deze nog wat meer duurzaam zou moeten zijn. Al met al eerder een voordeel voor de Mercedes dan voor de RB16b. Maar als Mercedes niet een duidelijke stap voorwaarts maakt daar, dan zal het de rest van het seizoen ook erg lastig worden om dat nog om te zetten.

Puur via strategie blijven er echter nog mogelijkheden, de snelste auto hoeft niet perse de race ook te winnen. Daarom moet Perez zorgen dat ie mee blijft doen daar vooraan, om het Mercedes lastig te maken met hun stops.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

alexbl69 schreef op maandag 5 juli 2021 @ 13:53:
Zo'n lijstje is al eerder gepost. Is er ook een lijstje van aantal wins voordat het eerste WK binnen was?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

basvn schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:01:
[...]
Ik begin medelijden te krijgen met die gast die de datum van elke overwinning van Max in Telegraaf letters op zijn rug liet tatoëren. Ik vond al dat ie weinig vertrouwen had in Max, want ik zou met een kleiner lettertype beginnen. Wat moet ie straks doen als Max WK wordt? Zijn voorhoofd?

Deze dwaas:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uXrruQAVvtp_shxJXgfXMOVT98M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kAJD9JrRGctVQQUG9fsNJLg0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Je ziet Max bijna denken "is die gast niet goed?" :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
mphilipp schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:50:
[...]

Ik begin medelijden te krijgen met die gast die de datum van elke overwinning van Max in Telegraaf letters op zijn rug liet tatoëren. Ik vond al dat ie weinig vertrouwen had in Max, want ik zou met een kleiner lettertype beginnen. Wat moet ie straks doen als Max WK wordt? Zijn voorhoofd?

Deze dwaas:
[Afbeelding]
20 laserbehandelingen en weer opnieuw beginnen met tatoeëren :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:05
sjaool schreef op maandag 5 juli 2021 @ 13:30:
[...]

Ik geloof dat één vlag die van Qatar is en niet die van Bahrein.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

ArthurMorgan schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:52:
Je ziet Max bijna denken "is die gast niet goed?" :D
Of 'WTF? Ik wil meer dan 10 GP's winnen...' :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19-09 11:31
[...]

Deze dwaas:
[Afbeelding]
“Eerst gaat mijn rug vol en daarna ga ik verder op mijn benen. Als Max wereldkampioen wordt, wil ik zijn gezicht ook op mijn dijbeen. En als hij een transfer maakt, komt dat nieuwe logo er ook gewoon bij.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:59
[...]

Deze dwaas:
[Afbeelding]
Het bij de 1e 3 houden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Danielson
  • Laatst online: 22:03
Mijn god wat ben je dan simpel! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:59
Ok..., hij houdt het niet bij de 1e 3: https://sportnieuws.nl/formule-1/max-fan-laat-gewonnen-gps-tatoeeren-ga-tot-helemaal-zit/
Als hij net als Michael Schumacher 91 GP’s wint, maakt dat niks uit. Ik ga net zolang door tot ik helemaal vol zit”, zegt hij vastberaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

En dan?
Dan sta je helemaal vol... met letters en cijfers.. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op maandag 5 juli 2021 @ 15:30:
En dan?
Ik snap het ook niet. Maar hij zelf wel, en daar gaat het om met tattoos. Ik heb liever een persoonlijke tattoo, zoals ons familiewapen op mijn arm. Maar goed, hij wordt daar blij van hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 15:59

TrekDr0p

QR niet scannen

Ben wel benieuwd naar een update foto :+
Kan alleen Dennis nergens vinden op social media :+
Na 2019 is het erg stil.

Zal wel al begonnen zijn met zijn bovenbeen denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 12:10
TrekDr0p schreef op maandag 5 juli 2021 @ 16:02:
[...]

Ben wel benieuwd naar een update foto :+
Kan alleen Dennis nergens vinden op social media :+
Na 2019 is het erg stil.

Zal wel al begonnen zijn met zijn bovenbeen denk ik zo.
Of gewoon overgegaan op turfen

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:35

pro_6or

amateur_60r

CAPSLOCK2000 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 12:03:
[...]

Volgens mij voelt Norris zich helemaal thuis bij McLaren, er schijnt een soort vader-zoon relatie met Zak Brown te zijn (ik zocht zijn naam even op om de spelling te controleren en kreeg ook een foto van Norris te zien ;) ).
En nu hij als tweede is gekwalificeerd zou je je zelfs kunnen gaan afvragen of het wel slim is om over te stappen van een team dat groeit naar een team dat op het punt lijkt te staan van de troon te worden gestoten.

[...]
Het is Sack Bruin

een treffende spreuk

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:09
Als je zak bruin is moet je in de andere richting vegen...
:+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Verwijderd schreef op maandag 5 juli 2021 @ 15:30:
En dan?
Ach, sommigen zitten vol met namen van hun ex'en :+
Deze overwinningen lopen iig niet weg met de buurman :P

[ Voor 11% gewijzigd door YakuzA op 05-07-2021 16:39 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Zou toch mooi zijn als Max over X jaar naar een ander team stapt en daar zijn WK's binnen gaat slepen, sta je dan met 2 rooie stieren op je rug :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 11:06

AzzKickah

06-CENSORED

sjaool schreef op maandag 5 juli 2021 @ 13:30:
[...]

Max heeft Baku niet bepaald gewonnen :P

OK de vlag van Baku staat er helemaal niet tussen, dat vernaggelde me :F

[ Voor 17% gewijzigd door AzzKickah op 05-07-2021 16:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

AzzKickah schreef op maandag 5 juli 2021 @ 16:49:
[...]

Max heeft Baku niet bepaald gewonnen :P
basvn in "[F1] Seizoen 2021"
Er staat dan ook geen vlag van Azerbeidjan tussen?
https://www.google.com/search?q=azerbeidzjan+flag

[ Voor 10% gewijzigd door YakuzA op 05-07-2021 16:56 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Max bij de rechter

:*)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2021 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

YakuzA schreef op maandag 5 juli 2021 @ 16:38:
[...]
Ach, sommigen zitten vol met namen van hun ex'en :+
Ik kan mij herinneren dat een of andere voetbalgekke Hagenees heel groot een portret van zijn Ado Den Haag held op zijn rug had laten zetten. Gaat die gast naar Feijenoord (of Ajax, weet ik veel). Ja...wat doe je dan? Wij kunnen het nog wel hebben als Max naar Mercedes gaat, maar als Hagenees met een Rotterdammert op je rug lopen, gaat te ver natuurlijk... :+ (voor dat voetbalvolk in ieder geval)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:04
Denk dat ik maar Pirelli op mijn rug laat tatoeëren. Gegarandeerd elke race winnen :+

Na een jaar Corona is die zwemband rond mijn maag ook in lijn met de huidige banden ontwikkeling!

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:39
O oh, gaan we waarschijnlijk weer @nachtnet. Het lijkt erop dat de AUS GP gecanceld gaat worden vandaag: https://www.abc.net.au/ne...lled-quarantine/100270176

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizard91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-12-2023
Heb nog steeds trauma's van vorig jaar... Sta je dan met je Red Bull Shirtje... :+

Had stiekem toch al wel zitten kijken voor wat accommodatie in November maar helaas.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

BlackMonkey schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 05:08:
O oh, gaan we waarschijnlijk weer @nachtnet. Het lijkt erop dat de AUS GP gecanceld gaat worden vandaag: https://www.abc.net.au/ne...lled-quarantine/100270176
liever zo vroeg mogelijk bekend maken als een half uur voor de vrije training :+

Blijft zuur, maar ik snap Australië wel. die willen corona totaal buiten de deur proberen te houden.

Is er nog genoeg tijd om vervanging te regelen!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:55
Het is definitef:

https://www.motorsport.co...p-cancelled-2021/6626390/

https://corp.formula1.com...-government-in-australia/

[ Voor 55% gewijzigd door Extigo op 06-07-2021 07:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 19-09 10:15
Mijn eerste gedachte: hè, Austria is net geweest toch? :Z Tijd voor koffie...

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
  • Laatst online: 22:07
De pushmelding van Sporza.be had me vanmorgen al als eerste op de hoogte gebracht. :(

@BlackMonkey bedankt voor de heads-up. Nog maar een extra rondje spielberg doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Laatst online: 22:07
* nachtnet zou het toch jammer vinden als er meer overzeese races niet doorgaan:
Suzuka, Mexico City, Austin & Sao Paolo horen er toch bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Zou er een alternatief klaar staan al?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Damian schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 07:36:
Zou er een alternatief klaar staan al?
Oostenrijk nog een keertje

Totaal geen gekleurde belangen hoor, echt niet. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Alsjeblieft niet nog een keer Oostenrijk :P Zie liever twee keer Japan. Veel fijnere tijden ook, afgezien van de vrije trainingen 1 en 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Jasphur schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 07:50:
Alsjeblieft niet nog een keer Oostenrijk :P Zie liever twee keer Japan. Veel fijnere tijden ook, afgezien van de vrije trainingen 1 en 3
lekker om 7 uur in de kroeg zitten, prima :9B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
Gewoon geen vervanger. Genoeg GPs en Max sneller kampioen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik denk niet dat we Suzuka gaan krijgen. De Olympische Spelen zijn daar an gevoelig genoeg en daar is meer controle over de mensen die binnenkomen. De GP van Japan is binnenkomen, racen en weer weg.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ze hebben nu genoeg tijd om het circuit aan te passen zodat ze de andere richting op kunnen rijden... Red Bull is er gek genoeg voor... :P

Btw heb je de tijden al gezien die ze rijden op Silverstone? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 06-07-2021 08:05 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
okay okay. Dan Zandvoort twee keer? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

ArthurMorgan schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 07:37:
[...]

Oostenrijk nog een keertje

Totaal geen gekleurde belangen hoor, echt niet. ;)
Maar dan wel in tegenovergestelde richting rijden dit keer 🤣

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Wacht.. 21 November pas.. Hmmm wat weet Australie nu al?

Wel vrij rigoreus, Maar ze nemen over het algemeen geen risico daar.. Wie keek ook altijd 'Border security Australia'? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Stel dat je de Red Bull Ring voor de 3e keer ga doen;

Styrian GP
Austrian GP
Spielberg GP

Deze namen ofzo? (Of de Schwarznegger GP :P >:))

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Nouja, afgezien van dat het Nederland is, zou ik wel graag Zandvoort 2x zien dan.. Maar vooral omdat het een nieuwe track is... Dus die 'verdient' dat best wel :)

Saudi ook natuurlijk, maar die ziet er toch wel saaier uit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 08:07:
Wacht.. 21 November pas.. Hmmm wat weet Australie nu al?

Wel vrij rigoreus, Maar ze nemen over het algemeen geen risico daar.. Wie keek ook altijd 'Border security Australia'? :X
Ik denk dat gisteren de deadline gepasseerd is dat het groene sein gegeven moest worden om de logistiek in gang te zetten. Beter afzeggen en volgend jaar weer proberen. En voor mij hoeft er geen vervanger geregeld te worden. 1 race minder voor HAM om het gat te dichten.
Pagina: 1 ... 66 ... 171 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"

Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics

Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2

Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken