[F1] Seizoen 2021 - Max Verstappen WDC! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 171 Laatste
Acties:
  • 1.287.332 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

basvn schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 09:06:
[Twitter]

Koppelingspendalen gaan z'n 300km mee, en parc fermé begint nu op vrijdag met FP1 al.
dus alles moet opeens het hele weekend mee. en dat is een probleem voor die teams
Vreemd verhaal. FP2 is toch ook op vrijdag? Is het daar geen probleem dan?

Ik weet dat de koppeling van een F1 auto nogal minimaal is en iedere extra start een risico. Maar ze moeten toch wel wat marge hebben voor extra pitstops, rode vlaggen en kleine ongelukjes. Ik snap dat het allemaal al verrekend is en teruggebracht tot een maximaal acceptabel risico, maar ik ga er van uit dat alle teams dat doen.

Misschien is het probleem vooral eentje van afstelling. Omdat die koppelingen zo minimaal zijn slijten ze enorm is iedere start anders. Hoe meer starts je doet hoe moeilijker het gedrag te voorspellen wordt. Waarschijnlijk is dat ook waar die 'shims' voor zijn, namelijk om de afstand tussen de afslijtenden platen ongeveer gelijk te houden.

Alle teams hebben dat op een of andere manier moeten oplossen. Maar de afgelopen twee jaren zijn natuurlijk niet normaal geweest. Teams hebben minder vrijheid gehad om te ontwikkelen. Ik weet niet hoeveel mogelijkheid ze nog hadden om iets aan hun koppeling te verbeteren toen werd besloten dat we gaan sprintracen.

Ik denk dat we dit maar pragmatisch moeten oplossen en alle teams die dat willen een extra afstelbeurt geven.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:54
CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 14:19:
[...]

Vreemd verhaal. FP2 is toch ook op vrijdag? Is het daar geen probleem dan?
Dit gaat dus over Silverstone, met de sprintrace test. Oftewel: op vrijdag is FP1 en Q voor de sprintrace. En met die Q gaat parc ferme al in. Er zijn nu wel wat dingen losser / die wel vervangen mogen worden onder deze parc ferme (zoals dus bv remblokken / schijven / ...), maar dus niet de koppeling. Waar een koppeling normaal dus Q, race (en potentieel FP3?) mee moet gaan, moet dat dit weekend Q, FP2, sprintrace, en race. Oftewel (veel) meer kilometers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:10
Het zou mij niets verbazen als er in Silverstone nauwelijks gereden gaat worden in FP2, want die FP voegt bijna niets meer toe. Parc ferme geldt al, kwalificatie voor de sprintrace is al geweest, waarom nog risico lopen?

Ik snap dat ze voor de bezoekers willen dat er vrijdag ook nog echt ergens voor gereden wordt, maar ik weet nou niet of het er echt beter op wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:37

AvK

Ready Set Go

Transportman schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 15:22:
Het zou mij niets verbazen als er in Silverstone nauwelijks gereden gaat worden in FP2, want die FP voegt bijna niets meer toe. Parc ferme geldt al, kwalificatie voor de sprintrace is al geweest, waarom nog risico lopen?

Ik snap dat ze voor de bezoekers willen dat er vrijdag ook nog echt ergens voor gereden wordt, maar ik weet nou niet of het er echt beter op wordt.
Mhhh, zo had ik het nog niet bekeken...... Je zou best eens gelijk kunnen krijgen.
Of zien we wat over het hoofd?

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 11:20
Iets met een dubbel post... 8)7

[ Voor 97% gewijzigd door Siebeh op 30-06-2021 16:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
  • Laatst online: 19-09 11:20
oeps 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Transportman schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 15:22:

verwacht dat het een klein fiasco wordt die sprintrace setup. maar dat geldt wel voor meer 'mid season veranderingen' :X

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:07

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Screenshot van een quizvraag op de website van de Britse krant Independent:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/000MY6vTsLi4GcrG5TUCfAu6Gic=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dRo6Hs4qEos1nvbvtBSnNLhu.png?f=user_large
Die denken dat Lewis nog een eeuw door kan gaan met een dominante Mercedes auto... ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

Wie denkt dat hij het beter kan dan Olav of de mensen van Sky, leef je uit... ;)

https://inmotion.dhl/en/formula-1/commentator-challenge/

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

De officiele pole position wordt voor de sprint race winnaar:
https://www.motorsport.co...f1-pole-position/6623026/
It had previously been thought that the driver who was fastest in Friday qualifying – and thus starts first for the Saturday sprint event – would be considered the pole winner.

However, following discussions between F1 and the FIA, it has been agreed that the driver who wins the sprint and therefore starts the grand prix from the front will officially be credited with pole.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

gambieter schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 22:22:
Screenshot van een quizvraag op de website van de Britse krant Independent:
[Afbeelding]
Die denken dat Lewis nog een eeuw door kan gaan met een dominante Mercedes auto... ;)
en dan ook nog Max in een RB als achtergrond laten zien :+

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
YakuzA schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:20:
De officiele pole position wordt voor de sprint race winnaar:
https://www.motorsport.co...f1-pole-position/6623026/

[...]
Eigenlijk ook weer niet heel gek. Als nu diegene die snelste is in de kwalificatie een gridstraf heeft krijgt diegene ook niet de pole position op zijn naam naar mijn weten. De pole position is, naar mijn idee dus, al altijd diegene geweest die op de officiële, uiteindelijke, startopstelling op P1 staat. En uitzonderingen bevestigen de regel, dus in Monaco had Leclerc pole position omdat hij op de officiële gridbP1 stond en Verstappen ook gewoon van op P2 is gestart. Had Leclerc de versnellingsbak gewisseld dan was de startgrid wel aangepast en had Verstappen naar mijn idee de pole position gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 18:54

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Stoeltjesdans speculaas:

https://wtf1.com/post/gas...interest-for-a-2022-seat/
Another option for the young Frenchman is leaving Red Bull altogether and joining another team on the grid. Gasly also suggested this when discussing his future, but this depended on “whether [Red Bull] are willing to release me to another team.”

“There is interest,” he also confirmed when discussing the possibility of jumping teams.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 21:37

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Wat is dat, Ocon naar Mercedes confirmed? Ik zou niet weten waar Gasly heen zou kunnen wat voor hem een verbetering is. RIC stopt bij McLaren?

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Maasluip schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 21:32:
Wat is dat, Ocon naar Mercedes confirmed? Ik zou niet weten waar Gasly heen zou kunnen wat voor hem een verbetering is. RIC stopt bij McLaren?
Ocon is toch al Renault?

HAAS zou nog kunnen als je dit zou moeten geloven met Mick naar Alfa: [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=SBLQMQx2ShM&ab_channel=Motorsport-Magazin]

Maargoed. :p Lijkt mij niet logisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
Maasluip schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 21:32:
Ik zie ook niet wat er voor Gasly een verbetering is ten opzichte van zijn huidige positie. Hij lijkt bij AT toch goed op zijn plek te zitten en heeft daar echt zijn draai gevonden, de overige teams zie ik niet echt een verbetering of iets, en ook zitten de meeste teams voorlopig toch vol (door meerjarige contracten en anders door aanwas vanuit de opleidingsprogramma's e.d.).

Alleen Ricciardo die stopt bij McLaren zou een overstap vooruit voor GAS kunnen betekenen, Alpine zou voor een van de talenten uit de F2 moeten gaan als Ocon vertrekt (wat niet logisch is omdat die net een nieuw contract heeft getekend), de rest is gewoon een forse stap achteruit. Of Mercedes moet interesse in hem hebben en Hamilton en Bottas stoppen allebei bij Mercedes, maar dat acht ik ook enorm onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 09:19
Transportman schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 22:02:
[...]

Ik zie ook niet wat er voor Gasly een verbetering is ten opzichte van zijn huidige positie. Hij lijkt bij AT toch goed op zijn plek te zitten en heeft daar echt zijn draai gevonden, de overige teams zie ik niet echt een verbetering of iets, en ook zitten de meeste teams voorlopig toch vol (door meerjarige contracten en anders door aanwas vanuit de opleidingsprogramma's e.d.).
De enige serieuze optie zou een volledig nieuw team zijn.
Maar vanwege Covid is die optie ook geannuleerd.

Waar hij nu zit is in wezen lang niet slecht. AT heeft genoeg budget om een goede midden team te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21:35
Even losstaand van beschikbare stoeltjes, bij AT weet hij dat hij nooit boven RBR zal eindigen. Een enkele individuele race daargelaten.

Wil hij een mogelijkheid hebben om structureel te winnen en hopelijk ooit een kampioenschap, dan zal hij een stap opzij moeten doen naar een andere organisatie. In de hoop dat die dan voorbij aan RBR kunnen komen.

Dus ook een stap naar achter in de hoop dat dat team dan met de nieuwe regels een stap naar voren kan komen is begrijpelijk.

AT is een leuk team maar je weet dat je daar geen titel kan winnen. Ok historisch gezien weet je dat ook je kansen bij Sauber nihil zijn, en haas kan ook geen potten breken, dus dan blijft er weinig over. Maar bij AT ga je hem zeker niet winnen. (Ik denk dat gasly ook geen kampioenschaps materiaal is, maar mensen die rondrijden in de F1 die geen kampioen ambities hebben hebben er niks te zoeken. Kimi, I'm looking at you).

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Edgenumber schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 08:08:
Even losstaand van beschikbare stoeltjes, bij AT weet hij dat hij nooit boven RBR zal eindigen. Een enkele individuele race daargelaten.

Wil hij een mogelijkheid hebben om structureel te winnen en hopelijk ooit een kampioenschap, dan zal hij een stap opzij moeten doen naar een andere organisatie. In de hoop dat die dan voorbij aan RBR kunnen komen.

Dus ook een stap naar achter in de hoop dat dat team dan met de nieuwe regels een stap naar voren kan komen is begrijpelijk.

AT is een leuk team maar je weet dat je daar geen titel kan winnen. Ok historisch gezien weet je dat ook je kansen bij Sauber nihil zijn, en haas kan ook geen potten breken, dus dan blijft er weinig over. Maar bij AT ga je hem zeker niet winnen. (Ik denk dat gasly ook geen kampioenschaps materiaal is, maar mensen die rondrijden in de F1 die geen kampioen ambities hebben hebben er niks te zoeken. Kimi, I'm looking at you).
Natuurlijk zit je in F1 om te winnen, maar de laatste 10 jaar, hoef je maar bij 3 teams aan te kloppen, en ondertussen maar 2 teams.

Ik denk dat hij nu leuk mee kan strijden voor punten, en zeker zo nu en dan een podium (net als McLaren)
Heb het idee dat hij lekker bij AT blijft.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Misschien kan hij dan even bij Ricciardo informeren hoe hem dat bevallen is :P Gezien hoe snel die weer bij Renault weg was, maar wel 20M "zwaarder", denk ik dat die stap naar achteren hem niet zo bevallen was in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik twijfel er niet aan dat als Mercedes met een goed aanbod komt daar wel wat op te vinden is als Renault een goede vervanger vindt. En dat kan best Gasly zijn.

Maar ik geloof er niet hard in dat Mercedes Ocon een aanbod heeft gedaan. Of zowel Bottas als Hamilton moeten stoppen, dan hebben ze die twee rijders nodig.

Dus ja, ik zie niet waar Gasly heen kan gaan (buiten McLaren) wat voor hem een verbetering is. Als je naar Haas of Williams gaat dan weet je zeker dat je de komende jaren niet op het podium komt en met een AT heb je die kans wel. Ook de Alfa/Sauber is geen podiumstrijder.
Of hij doet het voor de pegels.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Bottas eruit, Gasly erin.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

En Vettel is een bezige bij:

https://wtf1.com/post/vet...-hotel-at-a-local-school/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E4lMWVBWEAUvVar?format=jpg&name=medium

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E5NYrUWVIAEWffN?format=jpg&name=small

:D _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door Illegal_Alien op 02-07-2021 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 19-09 10:15
Je bedoelt dat ze Gasly erin zetten ipv Russell? Dat lijkt me heel sterk :D Is ook helemaal niet nodig, Russell lijkt me een veel betere naam om op die manier ervaring op te doen terwijl Hamilton er ook nog als topcoureur rond rijdt.

Wat is die Vettel toch ook een mooie kerel _/-\o_

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
RobertMe schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 08:40:
[...]

Misschien kan hij dan even bij Ricciardo informeren hoe hem dat bevallen is :P Gezien hoe snel die weer bij Renault weg was, maar wel 20M "zwaarder", denk ik dat die stap naar achteren hem niet zo bevallen was in ieder geval.
Renault geeft de afgelopen seizoenen ook geen visitekaartje af dat zij wel gaan winnen. En ook zoals @basvn schrijft zijn er maar een paar teams die serieus in aanmerking komen voor een titel mee te winnen.

Maar soms is de frustratie groter dan het geen wat men nu heeft. En voor verder te komen, en in iedergeval het idee te hebben dat je alles heb geprobeerd, kan ik me voorstellen dat een rijder weggaat bij een team.

De kans dat hij ook echt weg gaat lijkt me klein, maar zeker zo'n Horner die je publiekelijk duidelijk maakt dat je niet op promotie hoef te rekenen lijkt mij erg killing. Al is het maar om de werkvreugde. En ja hij rijdt bij AT en bij AT zal de sfeer anders zijn, maar toch.

Naast Merc, Ferrari, en RBR zie ik alleen Mclaren nog als een dark horse onder de nieuwe regelementen. Maar de rest gaat dan echt niet zo'n sprong maken. En als ze er een maken dan is dat zo'n sprong als brawn, 1 seizoen goed en daarna ingehaald door de gevestigde orde.

Dus tenzij hij naar een van die vier zou kunnen gaan is het een overstap des einde carrière imho.

Bij merc zie ik nog wel een of zelfs twee stoeltjes vrijkomen. Maar met Bottas weg denk ik dat Russel als eerste word gebeld. Dus dan zou ook Ham. er de brui aan moeten geven, en de vraag is of Gasly op het wensenlijstje van Merc staat.*

Als Riccardo blijft onderpresteren zie ik ook nog wel een kans voor vroegtijdig afscheid. En dat zou denk ik wel het overwegen waard zijn.

*met hamilton heb ik aan de ene kant het idee dat dit gewoon zijn laatste seizoen is, maar aan de andere kant ook het idee dat hij minimaal 2022 wil afwachten. En dat als hij in 2022 weer met twee vingers in de neus kan winnen dat we tot 2044 :+ tegen hem aan zitten te kijken.

[ Voor 7% gewijzigd door Edgenumber op 02-07-2021 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Edgenumber schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 10:37:
[...]

Bij merc zie ik nog wel een of zelfs twee stoeltjes vrijkomen. Maar met Bottas weg denk ik dat Russel als eerste word gebeld. Dus dan zou ook Ham. er de brui aan moeten geven, en de vraag is of Gasly op het wensenlijstje van Merc staat.*
Indien dit gebeurd, krijgen we waarschijnlijk wel een wissel:
(motor)Personeel van Renault naar AT/RBR, krijgen ze in ruil voor terug Gasly,
zodat ze Ocon naar MERC kunnen laten gaan, samen met veel $$$ die ze er voor terug krijgen.

Maar ik denk dat als HAM zou vertrekken bij MERC, Bottas nog een jaartje aanblijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Dat is zeker waar maar ook een groot risico. De reputatie van Gasly is nu een beetje onduidelijk, maar voor velen is dat toch "mislukt bij Redbull". Gelukkig voor Gasly is er ook een grote groep die wel in hem gelooft en de omstandigheden (moeilijke auto, te vroeg in zijn carriere, Verstappen als teamgenoot) aanhalen.

Gasly kan zich eigenlijk geen slecht jaar permitteren en al helemaal niet als hij daarbij naar een minder goed team overstapt. Dat hij niet sneller is als Verstappen zal niemand hem kwalijk nemen, maar een slecht jaar bij een ander team is waarschijnlijk het einde van z'n carriere.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:15

Erazzzer

Fear me, I'm German!

CAPSLOCK2000 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 10:50:
[...]

Dat is zeker waar maar ook een groot risico. De reputatie van Gasly is nu een beetje onduidelijk, maar voor velen is dat toch "mislukt bij Redbull". Gelukkig voor Gasly is er ook een grote groep die wel in hem gelooft en de omstandigheden (moeilijke auto, te vroeg in zijn carriere, Verstappen als teamgenoot) aanhalen.

Gasly kan zich eigenlijk geen slecht jaar permitteren en al helemaal niet als hij daarbij naar een minder goed team overstapt. Dat hij niet sneller is als Verstappen zal niemand hem kwalijk nemen, maar een slecht jaar bij een ander team is waarschijnlijk het einde van z'n carriere.
Voor velen is dat "mislukt bij Red Bull"? Wie zijn die velen dan? Wat ik merk is dat iedereen ziet hoe Gasly gegroeid is en nu gewoon een rijder is om rekening mee te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:09

-tom-562

Oliesjeik

Erazzzer schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 10:59:
[...]

Voor velen is dat "mislukt bij Red Bull"? Wie zijn die velen dan? Wat ik merk is dat iedereen ziet hoe Gasly gegroeid is en nu gewoon een rijder is om rekening mee te houden.
Idd. Ik heb b.v. Gasly hoger zitten dan Georg Russell, ik snap niet waarom zo veel mensen zo lovend over hem zijn :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Omgekeerd, als het risico bestaat dat Hamilton er mee stop, kunnen ze het zich dan permitteren om Bottas te laten gaan? Op het moment dat ze een heel nieuwe auto moeten bouwen en testen?
Als Riccardo blijft onderpresteren zie ik ook nog wel een kans voor vroegtijdig afscheid. En dat zou denk ik wel het overwegen waard zijn.
Ik ook. De manier waarop hij Renault in de steek heeft verlaten met een enorm zak geld zal andere teams huiverig maken om hem een contract te geven. Renault zegt dat hij Ricciardo heel nuttig was voor de ontwikkeling van de auto, maar dat klinkt een beetje als een poging om geen gezichtsverlies te lijden.
Misschien dus dat er voor hem nog een baantje als testrijder in zit maar ik denk dat hij daar geen zin in heeft. Want hoewel z'n prestaties op de baan wat minder zijn is hij naast de baan heel sterk. Uiteindelijk is het allemaal een grote reclameshow en daar is Ricciardo erg goed in. Daarvoor moet hij wel in de schijnwerpers staan. Dus dan zie ik eerder een overstap naar een andere serie zoals formule e.
*met hamilton heb ik aan de ene kant het idee dat dit gewoon zijn laatste seizoen is, maar aan de andere kant ook het idee dat hij minimaal 2022 wil afwachten. En dat als hij in 2022 weer met twee vingers in de neus kan winnen dat we tot 2044 :+ tegen hem aan zitten te kijken.
Ik denk dat hij het zelf niet weet en momenteel in een emotionele achtbaan zit. Als onbetwist kampioen is het makkelijk om te zeggen dat je graag meer concurrentie hebt. De afgelopen jaren heeft hij zo vaak gewonnen dat hij niet wakker heeft hoeven liggen van een incidentele slechte race. Als je zo ver voor staat dan kun je groothartig zeggen "vandaag was ik een keer niet de beste" "het is geen sprint maar een marathon". Ik denk dat hij zelfs respect en sympathie voelt voor Verstappen die al zo lang hard werkt met weinig resultaat.
Volgens mij heeft hij in z'n hoofd de omschakeling nog niet gemaakt. Zit hij nog half in de stand waarin hij een echte "gentleman" kan zijn omdat hij het toch wel wint. Hij moet weer terug in de stand van hogerige pitbull.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Als ik de weekend warmup zo hoor op Formula1.com heeft Hamilton op dit moment niet veel zin om commentaar te leveren/te praten met Buxton. En de beelden die ze lieten zien van hem, waren allemaal standje onweer...

Dus geen idee wat er aan de hand is. Vind het niet erg dat er iemand anders kampioen word, maar hij lijkt nu op een verzopen puppie....

Bron: https://www.formula1.com/...huboUNKOSOYy0aqktkA1.html

[ Voor 20% gewijzigd door Illegal_Alien op 02-07-2021 11:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
[...]

Renault geeft de afgelopen seizoenen ook geen visitekaartje af dat zij wel gaan winnen. En ook zoals @basvn schrijft zijn er maar een paar teams die serieus in aanmerking komen voor een titel mee te winnen.

Maar soms is de frustratie groter dan het geen wat men nu heeft. En voor verder te komen, en in iedergeval het idee te hebben dat je alles heb geprobeerd, kan ik me voorstellen dat een rijder weggaat bij een team.

De kans dat hij ook echt weg gaat lijkt me klein, maar zeker zo'n Horner die je publiekelijk duidelijk maakt dat je niet op promotie hoef te rekenen lijkt mij erg killing. Al is het maar om de werkvreugde. En ja hij rijdt bij AT en bij AT zal de sfeer anders zijn, maar toch.

Naast Merc, Ferrari, en RBR zie ik alleen Mclaren nog als een dark horse onder de nieuwe regelementen. Maar de rest gaat dan echt niet zo'n sprong maken. En als ze er een maken dan is dat zo'n sprong als brawn, 1 seizoen goed en daarna ingehaald door de gevestigde orde.

Dus tenzij hij naar een van die vier zou kunnen gaan is het een overstap des einde carrière imho.

We zijn het gewoon met elkaar eens hoor v.w.b. Gasly ;) Mercedes en Red Bull zouden per definitie een stap vooruit moeten zijn, Ferrari is Ferrari, en McLaren is historisch gezien ook een topteam die en op het moment beter zijn dan AT en duidelijk de weg naar voren weer gevonden hebben.

Aston Martin en Renault zouden een stap zijwaarts kunnen zijn, maar beiden lijken dit seizoen achteruit te gaan. Rest is allemaal een stap achteruit.

Maar ook niet vergeten dat AT en AM de achterkant van Red Bull en Mercedes kopen. Dat geeft dus ook een heel mooi kijkje in de keuken naar hoe hun 2022 auto er uit gaat zien. Bij AT blijven zitten kan in dat opzicht dus ook interessant zijn voor Gasly. Want dan rijdt die "gewoon" in een 25% Red Bull waar AT 10% omheen heeft gedaan waarbij er waarschijnlijk niet veel eigen inbreng nodig is (want je gaat niet een package maken dat veel ruimer is dan motor + versnellingsbak + radiatoren, en ophangpunten voor van alles en nog wat krijg je ook erbij) en AT dus nog maar 65% zelf hoeft te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
CAPSLOCK2000 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 11:09:
[...]

Omgekeerd, als het risico bestaat dat Hamilton er mee stop, kunnen ze het zich dan permitteren om Bottas te laten gaan? Op het moment dat ze een heel nieuwe auto moeten bouwen en testen?
Dat zou wel eens de reden kunnen zijn dat Bottas maar blijft plakken. Ze zijn misschien bang dat als ze bottas op een maandag voor russel verruilen en dat Ham op een vrijdag zijn ontslag indient (niet dat ik denk dat hij bang is voor russel, maar gewoon omdat hij wat ander wil).

Maar ik ben het met je eens dat Ham zelf niet weet wat hij wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Arjan90 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 09:24:
[...]

Je bedoelt dat ze Gasly erin zetten ipv Russell? Dat lijkt me heel sterk :D Is ook helemaal niet nodig, Russell lijkt me een veel betere naam om op die manier ervaring op te doen terwijl Hamilton er ook nog als topcoureur rond rijdt.

Wat is die Vettel toch ook een mooie kerel _/-\o_
Je kan wel hoge ogen gooien in dat hok op zaterdag, maar als dat er op zondag niet uitkomt om wat voor reden dan ook, dan zou ik lekker verder kijken naar iemand die wel presteert. Dus Gasly...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 14:08
Zou kunnen, wel een dikke middelvinger naar Russell dan, denk dat Mercedes hem wel kwijt is. Natuurlijk is ie Mr Saturday, maar hij wist toch ook wel te imponeren in de Merc op de zondag, en de winst ontglipte hem daar volledige buiten z'n eigen schuld natuurlijk. Wat dat betreft is die Williams ook gewoon een auto zonder racepace.

Ocon heeft net lang(er) bijgetekend bij Alpine, idem voor Norris bij MCL. Zie ze daar ook echt niet zomaar afscheid nemen van Ricciardo, maar vraag me af hoe lekker hij daar zelf zit. Al zal hij zich ook moeten beseffen dat men niet (meer) voor hem in de rij staat en de overstap naar een écht topteam er niet meer in zal zitten (of Merc moet 'm willen). Bij Ferrari liggen beide coureurs ook voor langere tijd vast. Dit is natuurlijk ook meteen het 'probleem' bij een Bottas, als Mercedes hem laat gaan heeft hij vrijwel geen enkele kans op een zitje bij een top 5 team, hij kan praktisch alleen naar Williams (even aannemend dat Russell hem vervangt bij Mercedes).

MSC > Alfa zie ik nog wel gebeuren ja, maar weet niet of dat al volgend seizoen gaat zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
The_Admin schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:34:
[...]

Zou kunnen, wel een dikke middelvinger naar Russell dan
Zou niet de eerste keer zijn. Zie Ocon die een jaar aan de zijlijn heeft gezeten, onder management van Wolff / Mercedes.
Natuurlijk is ie Mr Saturday, maar hij wist toch ook wel te imponeren in de Merc op de zondag, en de winst ontglipte hem daar volledige buiten z'n eigen schuld natuurlijk.
Het is wel ook een beetje wat ik meen Allard Kalf laatst zei in Slipstream. Meen dat het een citaat van Ecklestone was "een coureur die altijd pech heeft, en dan maakt het niet uit waarom, wil ik niet in mijn auto hebben". Russell had intussen al één overwinning (in de Mercedes) en en twee extra finishes in de punten kunnen hebben (Imola vorig jaar met crash achter de SC en afgelopen weekend dan de mechanische pech, en Imola dit jaar waar die hem op de rand van de punten in de Mercedes van Bottas boort tel ik dan niet mee). Dan is het wel leuk dat iedereen zo lovend over hem is, maar de dingen waarop het er toe doet (punten scoren in de Williams en winnen in een Mercedes) lukt hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:51
Er werd egens geopperd met het mogelijke vertrek van Russel dat Williams op zoek is naar sterke leider en dat wellicht Gasly die rol kan vervullen als hij tenminste in het project gelooft.

Zelf gaf Gasly in Paddock Pass (pre race) aan dat hij nog met Marko moet zitten of hij promotie kan maken, bij AT blijft of misschien buiten Red Bull een plekje gaat of moet zoeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:16
Chocoball schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:24:
Er werd egens geopperd met het mogelijke vertrek van Russel dat Williams op zoek is naar sterke leider en dat wellicht Gasly die rol kan vervullen als hij tenminste in het project gelooft.

Zelf gaf Gasly in Paddock Pass (pre race) aan dat hij nog met Marko moet zitten of hij promotie kan maken, bij AT blijft of misschien buiten Red Bull een plekje gaat of moet zoeken.
Als ik GAS was bleef ik lekker zitten. hij doet het in die AT supergoed, en het is maar afwachten wat er met Perez gaat gebeuren, ook als die wel dichtbij Max blijft
De enige 4 coureurs die ouder dan hem zijn, zijn allemaal Wereldkampioen F1 (geweest)...dat zorgt voor iets meer /langere credits.

met die Williams weet je ook niet waar je aan toe bent. Als kraamkamer voor Merc is het ook niet alles gebleken, en dat zou voor GAS sowieso niet aan de orde zijn. Dan mag je daar de rol van steady coureur spelen die een paydriver overeind moet houden.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:15

Erazzzer

Fear me, I'm German!

-tom-562 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 11:04:
[...]

Idd. Ik heb b.v. Gasly hoger zitten dan Georg Russell, ik snap niet waarom zo veel mensen zo lovend over hem zijn :P
Dat snap je niet? Dat hij bijna ieder weekend de WIlliams op randje Q3 krijgt valt niet op? :+
Russel is denk ik op dit moment absoluut de talentvolste rijder die er is. Wat hij uit die trage Williams perst is gewoon bijzonder. Maar de echte kwaliteit zullen we pas leren als hij in de Merc rijdt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
Erazzzer schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:49:
[...]

Dat snap je niet? Dat hij bijna ieder weekend de WIlliams op randje Q3 krijgt valt niet op? :+
Russel is denk ik op dit moment absoluut de talentvolste rijder die er is. Wat hij uit die trage Williams perst is gewoon bijzonder. Maar de echte kwaliteit zullen we pas leren als hij in de Merc rijdt.
Tsja, en tegen wie kunnen we Russell af zetten? Een gehandicapte, en een paydriver die achteraan rijdt. Dus is die auto nu zo slecht als iedereen denkt, of zijn de coureurs het misschien ook niet? Het is gewoon moeilijk vergelijken. En de kansen die Russell heeft gehad heeft hij ook "zelf vergooid", met spinnen achter de SC in Imola, en Bottas van de baan beuken in Imola. En in Sakhir met die Mercedes reed die wel lekker, maarja, in een Mercedes..., waarvan iedereen zal zeggen dat zelfs Mazepin dat nog voor elkaar had gekregen. Het enige / beste wat mij in zoverre van Russell bij staat is zijn P12 in Frankrijk, en dan dat hij nu in Oostenrijk / Steiermark erbij zat. Maar door zijn mechanische pech heeft hij het bij die laatste GP ook niet echt kunnen laten zien (natuurlijk was die P8 goed / onverwacht, maar had hij dat kunnen vast houden?).

Dat terwijl een Gasly zijn kans bij RBR dan wel verkloot heeft, maar daarna bij AT zowel Kvyat als Tsunoda vernederd, twee keer een podium heeft gescoord, en nog een aantal lekkere races heeft gereden. Daarnaast is hij dit seizoen IIRC vrijwel alle races in de top 6 gestart, terwijl de "concurrentie" achter de Mercs & Red Bulls moordend is, en Norris nog wel eens P5 of beter pakt in de kwalificatie. Ook dat is voor een AT gewoon zeer goed, want andere jaren bungelden ze meestal rond P10 in de kwalificatie. En als je dan kijkt naar de scorebordjournalistiek en "de auto is zo goed als de 'tweede' rijder" dan haalt Gasly ook veel meer uit de auto dan Tsunoda er uit haalt en Kvyat er uit haalde.

Edit:
Overigens wil ik daarmee niet zeggen dat Russell slecht is of Gasly de sterren van de hemel rijdt. Maar er zijn gewoon voor beiden voors en tegens. En zeggen dat Russell goed is "omdat die op zaterdag goed is" vind ik dan wel heel kort door de bocht.

[ Voor 6% gewijzigd door RobertMe op 02-07-2021 14:02 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 18:34
RobertMe schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:46:
[...]
Russell had intussen al één overwinning (in de Mercedes)...
Kan het gevoel maar niet van me afschudden dat hij daarbij op zeer professionele wijze door Mercedes is genaaid.

Die zouden zowel qua imago als met Bottas best een probleem hebben gehad als Russel daar zou hebben gewonnen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 14:08
RobertMe schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:01:
[...]

Tsja, en tegen wie kunnen we Russell af zetten? Een gehandicapte, en een paydriver die achteraan rijdt. Dus is die auto nu zo slecht als iedereen denkt, of zijn de coureurs het misschien ook niet? Het is gewoon moeilijk vergelijken. En de kansen die Russell heeft gehad heeft hij ook "zelf vergooid", met spinnen achter de SC in Imola, en Bottas van de baan beuken in Imola. En in Sakhir met die Mercedes reed die wel lekker, maarja, in een Mercedes..., waarvan iedereen zal zeggen dat zelfs Mazepin dat nog voor elkaar had gekregen. Het enige / beste wat mij in zoverre van Russell bij staat is zijn P12 in Frankrijk, en dan dat hij nu in Oostenrijk / Steiermark erbij zat. Maar door zijn mechanische pech heeft hij het bij die laatste GP ook niet echt kunnen laten zien (natuurlijk was die P8 goed / onverwacht, maar had hij dat kunnen vast houden?).

Dat terwijl een Gasly zijn kans bij RBR dan wel verkloot heeft, maar daarna bij AT zowel Kvyat als Tsunoda vernederd, twee keer een podium heeft gescoord, en nog een aantal lekkere races heeft gereden. Daarnaast is hij dit seizoen IIRC vrijwel alle races in de top 6 gestart, terwijl de "concurrentie" achter de Mercs & Red Bulls moordend is, en Norris nog wel eens P5 of beter pakt in de kwalificatie. Ook dat is voor een AT gewoon zeer goed, want andere jaren bungelden ze meestal rond P10 in de kwalificatie. En als je dan kijkt naar de scorebordjournalistiek en "de auto is zo goed als de 'tweede' rijder" dan haalt Gasly ook veel meer uit de auto dan Tsunoda er uit haalt en Kvyat er uit haalde.

Edit:
Overigens wil ik daarmee niet zeggen dat Russell slecht is of Gasly de sterren van de hemel rijdt. Maar er zijn gewoon voor beiden voors en tegens. En zeggen dat Russell goed is "omdat die op zaterdag goed is" vind ik dan wel heel kort door de bocht.
Je wil niet zeggen Russell slecht is, maar je wijdt nu twee vrij forse posts aan hem helemaal onderuit sabelen, z'n fouten uit te vergroten en z'n 'prestaties' te bagatelliseren. Nee, okee, dan snappen we het. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
alexbl69 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:05:
[...]

Kan het gevoel maar niet van me afschudden dat hij daarbij op zeer professionele wijze door Mercedes is genaaid.

Die zouden zowel qua imago als met Bottas best een probleem hebben gehad als Russel daar zou hebben gewonnen.
Mdt de slow punctuee dan? Want met de verneukte pitstop naaien ze Bottas natuurlijk nog veel harder, want die stopt vele malen langer en wordt weer op oude / slechte banden naar buiten gestuurd. Dan hadden ze wel bij Bottas een correcte stop gedaan en bij Russell een (andere) set van Bottas of een mixt set eronder gelegd. Heeft Bottas dat niet eens gehad bij Williams, op Spa? Dat hij 3x medium en 1x soft of zo er onder had liggen En die puncture, heeft Russell zelf niet naderhand gezegd dat hij wel iets voelde aan die band? Want als het dan opgezet spel was dat zou Mercedes die band dus daadwerkelijk lek geprikt hebben. En dat lijkt mij toch ook sterk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:05
Ik vraag mij oprecht af of er zo'n grote hype rond Russell zou zijn als hij een Hongaar was, en geen Brit.
Ontken niet dat hij talent heeft, maar ik vraag mij af hoe goed hij is onder grotere druk. Tot nu toe is het vaak door eigen doen geweest dat hij geen punten heeft gehaald.

[ Voor 46% gewijzigd door Maarten_E op 02-07-2021 14:50 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Wat mij betreft straalt mijn sympathie voor Williams af op Russell, en Russell is mijn hoop dat Williams nog een tijdje blijft bestaan. Ergens wat punten pakken zou veel verschil maken voor dit team. Van de "slechte" teams heeft Williams het meeste mijn sympathie.

(Rationeel gezien vind ik het Haas het belangrijkste slechte team vanwege het belang van de Amerikaanse markt, maar veel gevoelsmatig heb ik niet zo veel met ze. Al voel ik een zekere verwantschap met Steiner, die succes heeft ondanks zijn gebrek een sociale vaardigheden, niet dankzij. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
The_Admin schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:41:
[...]

Je wil niet zeggen Russell slecht is, maar je wijdt nu twee vrij forse posts aan hem helemaal onderuit sabelen, z'n fouten uit te vergroten en z'n 'prestaties' te bagatelliseren. Nee, okee, dan snappen we het. :+
Tsja, en anderen blijven vast hangen in "Mister Saturday en Gasly zuigt ook". Dan haal ik wel wat punten erbij om te laten zien dat Mr Saturday op sunday bekender staat om zijn fouten. En natuurlijk is het moeilijk om een oordeel te vellen over Russell. Omdat die Williams, waarschijnlijk, nog steeds echt zo slecht is. Maar elke keer dat het er goed uit zag ging er ook wel weer iets mis en bleef er niks over.
Terwijl Gasly in de tweede race van zijn eerste volledige seizoen, in de tweede race van STR met Honda, even een P4 pakt. En Gasly drie races op podium positie rijdt en het dan wel af maakt, waarbij een keer inclusief drag race tegen Hamilton. Dat blijft mij dan toch meer bij dan bijna een overwinning in een Mercedes en grootste concurrent Verstappen die al in de eerste ronde uitvalt en twee keer bijna in de punten. Want aan het eind van de dag telt bijna niet.
En het kan best dat Russell wel die nieuwe ster rijder is die iedereen oprolt. Maar tot nu toe heb ik persoonlijk nog niks echt bijzonders gezien behalve de "Mr Saturday" en het rijden op P8 vorige week.
En ook een goede coureur in een slechte auto moet het kunnen laten zien. Denk aan Verstappen in de Torro Rosso. Buitenom Blanchimonde, Singapore starten met ronde achterstand en voor teamgenoot Sainz finishen, Monaco waar die sluw met de blauwe vlaggen mee rijdt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 18:34
RobertMe schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:47:
[...]
Mdt de slow punctuee dan? Want met de verneukte pitstop naaien ze Bottas natuurlijk nog veel harder, want die stopt vele malen langer en wordt weer op oude / slechte banden naar buiten gestuurd. Dan hadden ze wel bij Bottas een correcte stop gedaan en bij Russell een (andere) set van Bottas of een mixt set eronder gelegd. Heeft Bottas dat niet eens gehad bij Williams, op Spa? Dat hij 3x medium en 1x soft of zo er onder had liggen En die puncture, heeft Russell zelf niet naderhand gezegd dat hij wel iets voelde aan die band? Want als het dan opgezet spel was dat zou Mercedes die band dus daadwerkelijk lek geprikt hebben. En dat lijkt mij toch ook sterk.
Die pitstop fuckup begon met Russel. Die kwam als eerste binnen omdat hij voorop reed. Ze gaven hem Bottas' banden waardoor hij na een rondje weer binnen moest komen > weg kans op P1.

Dat hij later een puncture kreeg staat daar los van.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Die puncture kwam waarschijnlijk door de vleugel van Aitkin die carbon fiber snippers over de laatste bocht / de start finish straight ge-confetti'd had. Maar Williams, dus kan alsnog door Mercedes georkestreerd geweest zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
alexbl69 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:27:
[...]

Die pitstop fuckup begon met Russel. Die kwam als eerste binnen omdat hij voorop reed. Ze gaven hem Bottas' banden waardoor hij na een rondje weer binnen moest komen > weg kans op P1.
Maar als Mercedes de race van Russell wil verneuken om te zorgen dat hij niet zo goed lijkt en achter Bottas finisht dan ga je niet de pitstop op zo'n manier verneuken dat je ook de race van Bottas door het putje gooit. Dat is wat ik bedoelde. Ze kunnen wel Russells race verneuken door hem de verkeerde banden te geven. Maar dan is het wel zo handig als ze Bottas wel de juiste banden te geven zodat Bottas ook daadwerkelijk voor Russell kan finishen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

https://www.formula1.com/...URLL7ShyqezkYgf9eztg.html

Lewis nog twee jaar getekend.

[ Voor 22% gewijzigd door hjs op 03-07-2021 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
BREAKING: @LewisHamilton has signed a new two-year contract, keeping him with @MercedesAMGF1 until at least 2023

#F1 https://t.co/5oNov7hHx7
Ben benieuwd hoe diep ze in de buidel tasten om hem te houden .

[ Voor 11% gewijzigd door Exocet op 03-07-2021 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus dat is dan geen Russell naar Mercedes, lijkt me..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Nog 2,5 jaar HAM-BOT-VER dus...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edgenumber
Ok. Ham heeft voor twee jaar bijgetekend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DHQnS092t6F0FbLJB98gk1KTT4w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qqseOedwd8OiUy0WduvF3hcz.webp?f=user_large

[ Voor 72% gewijzigd door Edgenumber op 03-07-2021 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:25

Pierre

Van nature lui!

Ach alle contracten zijn er om verbroken te worden.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
Ja, maar zo'n twijfelkont als ik dacht dat hij was is hij dus niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Edgenumber schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 11:01:

[Afbeelding]
In de blouse van zn oma? :X
Ok goed ik ben de laatste persoon die modekennis heeft maar dit slaat toch nergens op.. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edgenumber
sloth schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 11:14:
[...]

Ok goed ik ben de laatste persoon die modekennis heeft maar dit slaat toch nergens op.. |:(
Ik weet niet, maar om een of andere reden heb ik associaties met onderstaand en krijg ik dit beeld nu niet meer uit mijn hoofd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HYxcfEVamrFWrD-h1qye4jZJnus=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mHYeHostccZNK0NwiLq3Bde4.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
sloth schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 11:14:
[...]

Je zou denken dat je met zo’n salaris wel wat leuks kunt kopen. Maar ieder zijn eigen smaak natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:53
Wat zou er nu met RUS gebeuren? HAM heeft al meermaals aangegeven BOT te willen behouden.
Natuurlijk lekker voor m om een teammaat te hebben die compleet geen bedreiging voor je is. Me dunkt dat als Sir Lewis iets wil, dat ie dat gewoon krijgt. Dan is er geen ruimte de komende 2,5 jaar voor RUS

RUS zal toch wel een keer verder moeten gaan kijken lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Denk dat ze weinig zin hebben in een echte interne strijd zoals met Rosberg, dus gefeliciteerd Bottas met je verlenging… :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 14:49
2 jaar... Ik vind het toch raar, vorig jaar zolang gewacht en nu opeens 2 jaar. Ergens heb ik het vermoeden dat ze bij Mercedes al de gedachte hebben dat ze dit jaar geen kampioen worden. Lewis wil niet zo eindigen, die wil als een kampioen de tocht verlaten. Maar 2 jaar, zouden ze dan ook onzeker zijn over volgend jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
LZ86 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 11:35:
Wat zou er nu met RUS gebeuren? HAM heeft al meermaals aangegeven BOT te willen behouden.
Natuurlijk lekker voor m om een teammaat te hebben die compleet geen bedreiging voor je is. Me dunkt dat als Sir Lewis iets wil, dat ie dat gewoon krijgt. Dan is er geen ruimte de komende 2,5 jaar voor RUS

Toch vraag ik mij sterk af of BOT mag blijven. Zijn resultaten kunnen Mercedes zo maar het WCC kosten. Want Imola en Baku waren gewoon belabberde races van hem. En ok, in Monaco deed hij het dan wel veel beter dan Hamilton, maar laatstgenoemde finishte daar wel in de punten i.t.t. zijn teamgenoot genoemde races. Ja, ik negeer dan ook voor het gemak Hamiltons fuckup in Baku.

Ik vermoed dat Mercedes een Bottas als rijder / "eis van Hamilton" accepteert zolang het ze niks kost. En Bottas dit jaar kan ze zomaar het WCC kosten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:53
RobertMe schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 11:51:
[...]

Toch vraag ik mij sterk af of BOT mag blijven. Zijn resultaten kunnen Mercedes zo maar het WCC kosten. Want Imola en Baku waren gewoon belabberde races van hem. En ok, in Monaco deed hij het dan wel veel beter dan Hamilton, maar laatstgenoemde finishte daar wel in de punten i.t.t. zijn teamgenoot genoemde races. Ja, ik negeer dan ook voor het gemak Hamiltons fuckup in Baku.

Ik vermoed dat Mercedes een Bottas als rijder / "eis van Hamilton" accepteert zolang het ze niks kost. En Bottas dit jaar kan ze zomaar het WCC kosten.
Tja, HAM had in de eerste races ook alle geluk van de wereld met een overwinning en die 2e plek na zijn spin --> rode vlag.

Zonder die rode vlag was HAM daar ook echt niet in de punten beland. De uitvalbeurt van BOT daar kan je BOT ook compleet niet aanrekenen. Kamikaze actie van RUS maakte een einde eraan, anders had ie wel punten gescoord. Dat die mechanics vervolgens zijn wiel verneuken kan je m ook niet aanrekenen.

Dat MERC minder punten pakt is echt niet alleen Bottas aan te rekenen.

Net zoals dat PER bij rbr toch ook wat tegenvalt met toch al een paar fuckups en buiten de top3 eindigen. Anders was het gat tussen merc en rbr veel groter.

[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 03-07-2021 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:12

vhal

ಠ_ಠ

LZ86 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 11:35:

RUS had eerlijk gezegd wat verder moeten kijken dan zijn neus lang is. Niet op 1 paard blijven wedden. Wat dat betreft heeft Ocon het beter voor elkaar...

En waarom krijg ik - in zijn algemeenheid - continue zo'n nare bijsmaak als men "Sir" voor Lewis Hamilton zet....

Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

pjlgt schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 11:30:
[...]

Je zou denken dat je met zo’n salaris wel wat leuks kunt kopen. Maar ieder zijn eigen smaak natuurlijk.
Dat bloesje zou een flinke hap uit mijn maandsalaris zijn vrees ik. Mode hè, dat mag wat kosten.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
--sjaool was me net voor.

[ Voor 185% gewijzigd door warp op 03-07-2021 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
sjaool schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 12:08:
Dat bloesje zou een flinke hap uit mijn maandsalaris zijn vrees ik. Mode hè, dat mag wat kosten.
Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
LZ86 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 11:56:
[...]

Tja, HAM had in de eerste races ook alle geluk van de wereld met een overwinning en die 2e plek na zijn spin --> rode vlag.

Zonder die rode vlag was HAM daar ook echt niet in de punten beland. De uitvalbeurt van BOT daar kan je BOT ook compleet niet aanrekenen. Kamikaze actie van RUS maakte een einde eraan, anders had ie wel punten gescoord. Dat die mechanics vervolgens zijn wiel verneuken kan je m ook niet aanrekenen.

Dat MERC minder punten pakt is echt niet alleen Bottas aan te rekenen.

Net zoals dat PER bij rbr toch ook wat tegenvalt met toch al een paar fuckups en buiten de top3 eindigen. Anders was het gat tussen merc en rbr veel groter.
Hamiltons slipup in Imola was ik even vergeten 8)7 Maar ook daar was Hamilton gewoon vele malen beter. Hamilton starte op pole en reed tot die fout op P2. Bottas kwalificeerde al minder waardoor die in het gedrang starte en vervolgens de hele tijd op P10 reed. Baku hetzelfde, slechte kwalificatie, op rand van punten blijven hangen, en al dan niet door foute call van het team na de SC voor Stroll nog verder terug zakken.
En Monaco was dat juist een "positief" weekend voor Bottas, P3 vs P7 kwalificeren, en dan makkelijk op P2 rijden, waar Hamilton geen steek vooruit komt en (op strategie? / Buiten eigen toedoen?) zelfs P7 blijft en eigenlijk dus twee plekken verliest.

Daar waar Verstappen gewoon elke race (virtueel) P1 of P2 reed (en op Baku na dan ook daar finishte). En Perez uit mijn hoofd alleen in Bahrein (issue bij start) en Imola (slecht + spin?) buiten de top 4 finishte. Perez is dan misschien niet altijd snel genoeg om een bedreiging te zijn, maar hij is wel stabiel in de top 4 gefinisht vrijwel elke race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

RobertMe schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 11:51:
[...]

Bottas gaat ze dus 5 procentpunt meer CFD tijd tov RB opleveren voor 2022/23 ;)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:13
Kans bestaat natuurlijk dat Rus naar een van de andere Mercedes teams gaat. Bijvoorbeeld McLaren waar Ric het slecht doet momenteel. Al hebben die volgens mij wel al voor een paar jaar een contract.

Of bij Aston Martin.

Kans bestaat natuurlijk ook dat Ham juist bij Mercedes blijft om met de nieuwe reglementen de auto op orde te krijgen en het daarbij langzaam overdraagt aan een nieuwe rijder.

Het blijft allemaal nog vaag voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het blijft gissen, maar ik denk echt dat Hamilton alles op alles wil zetten om volgend jaar (of eventueel het jaar erna) kampioen te worden. Zodat hij in 3 era's wereldkampioen is. En ik geloof gewoon niet dat hij dat samen met Russell wil doen die hem gewoon punten gaat kosten. Om weer wereldkampioen te worden moet hij gewoon de absolute nummer 1 zijn binnen het team. Net als Max dat is bij RB.
(Nee dit is geen kritiek op Hamilton. Ik geloof ook niet dat Max wereldkampioen zou worden als hij dit jaar een kloon van zichzelf of van Lewis in de tweede RB auto had gehad.)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 18:54
Philip Ross schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 13:25:
...

Kans bestaat natuurlijk ook dat Ham juist bij Mercedes blijft om met de nieuwe reglementen de auto op orde te krijgen en het daarbij langzaam overdraagt aan een nieuwe rijder.

Dat zie ik Ham eerlijk gezegd niet doen. Een Vet of Rai wel maar Ham is daar m.i. te egoïstisch voor. Net zo goed als ik dat bij Alo of een Ver heb. Dat zijn te veel winnaars om zich ondergeschikt te maken.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
Philip Ross schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 13:25:
Kans bestaat natuurlijk dat Rus naar een van de andere Mercedes teams gaat. Bijvoorbeeld McLaren waar Ric het slecht doet momenteel. Al hebben die volgens mij wel al voor een paar jaar een contract.

Of bij Aston Martin.

Hangt er maar vanaf hoe warm de banden Mercedes met de andere teams zijn en hoe graag die willen. Ik denk dat de banden niet warm genoeg zijn dat Mercedes af kan dwingen dat ze daar een rijder mogen stallen. McLaren heeft meerjarige contracten met Norris en Ricciardo, AM heeft meerjarige contracten met Vettel en Stroll, dus dan moet 1 van die contracten open gebroken worden.

Ik denk dat als Russell nog een (paar) jaar in de Williams rond moet rijden, hij definitief op de lijst "talenten die het nooit hebben kunnen laten zien" gaat eindigen, omdat Mercedes hem niet door laat stromen naar een topteam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:13
Ja, mee eens. Maar als Ric nog slechter gaat presenteren dan nu zou dat contact best wel eens open gebroken kunnen worden.

En de vraag is natuurlijk ook wat Mercedes gaat doen. Misschien dat ze Ham belooft hebben om Bot nog 1 jaar aan te houden als hij daarna akkoord gaat met een jongere nieuwe rijder voor het tweede seizoen.

Zeker met de ontwikkeling vand e nieuwe auto kan Ham echt nog wel veel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 00:14

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Aan de ene kant niet verkeerd voor de sport dat Hamilton blijft, maar dan moet hij wel ruimte geven voor talent. Leuk voor hem dat Bottas in de assistent rol schikt, maar Russel verdient onderhand meer.

Als hij geen ruimte krijgt bij McLaren of Mercedes zelf dan moet Red Bull of Ferrari hem anders maar overnemen.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:54
Maak je geen zorgen over russell. Die vind sowieso wel een plekje, ik schat hem hoger in danPerez bv, die op dit moment wel degelijk iets toevoegt aan het rbr team

Zou wat zijn jongens, russell en Max bij elkaar!

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:24
Edgenumber schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 11:01:

[Afbeelding]
80 miljoen voor twee jaar ? Raar dat ze mij niet gebeld hebben.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .ScorpionSquad
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 23:22

.ScorpionSquad

Nickname van een 14-jarige

Ik zie Russel nog wel voor 1 jaar bij tekenen bij Williams, voor een stukje meer salaris.

Bij Aston is geen plek, daar zit een paydriver die het zoontje van papa is, en Vettel doet het daar voorlopig ook niet slecht, en dat is toch een viervoudig wereldkampioen (Nu ik het zo zeg, zou best kunnen dat Vettel daar de RB staff heeft aangewezen die naar het team moeten komen).

McLaren, dat is toch echt het team van Norris nu, al helemaal als ze volgend jaar toch weer van coureur wisselen. Maar kom op, Ricciardo kent een paar moeilijke weken, maar heeft toch een behoorlijke stand van dienst. Die is nog niet weg en zeker gezien zijn contract verwacht ik dat hij nog even blijft.

Alpine wil waarschijnlijk ook geen afscheid nemen van Alonso en hun Franse coureur die net heeft bijgetekend.

De RB teams en Ferrari teams hebben volgens mij uberhaupt te weinig plek momenteel om hun eigen talent te huisvesten, en die nieuwe F2 coureurs zijn sowieso toch goedkoper dan Russell nu, dus die zullen hem niet overnemen.

'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MC_Sparkles
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 19:10
loekf2 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 14:13:
[...]

Belletje komt nog wel, iemand moet Bottas gaan vervangen he!

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
wowly schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 14:11:
Maak je geen zorgen over russell. Die vind sowieso wel een plekje, ik schat hem hoger in danPerez bv, die op dit moment wel degelijk iets toevoegt aan het rbr team

Zou wat zijn jongens, russell en Max bij elkaar!
Ik denk niet dat RB dat wil. Zelfde reden als bij Mercedes. 2 Rijders die elkaar de punten afsnoepen is gewoon in het voordeel van een (goed) team met een duidelijke eerste rijder. En de kans op incidenten is ook veel groter.

Ik zie Russell graag bij Mercedes als opvolger van Hamilton. Maar ik denk dat hij daarop moet wachten. Ik geloof niet dat als hij zich blijft ontwikkelen zoals nu dat Mercedes dan over 2 jaar geen interesse meer zou hebben.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
De fans maken er in ieder geval een goed feestje van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

loekf2 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 14:13:
[...]
Ze gingen toch naar een salarisplafond van 22M per jaar voor een rijder oid?

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou Hamilton zo snel hebben bijgetekend, omdat ie wellicht nattigheid voelt? :+
Lando en George hebben vandaag in ieder geval laten zien gelijkwaardige/betere (Britse) coureurs te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Gekke vraag maar zou MER Lando niet willen / kunnen contracteren ipv BOT. Tuurlijk, hij zit niet in het MER programma en zit momenteel best goed op zijn plek maar ik zie eigenlijk meer in Lando dan in Russell.

Jong, supersnel, zeer mediageniek, likeable, minder verbeten en wellicht iets meer geneigd om nog een paar jaar Lewis niet de tent uit te vechten. Ook meer een teamplayer denk ik.

Zodra RUS ook maar iets van een kans op WDC heeft rijdt ie HAM zo de heg in denk ik...

[ Voor 14% gewijzigd door Help!!!! op 03-07-2021 20:58 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Moet ie eerst zichzelf uit de muur houden. :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 09:37

SpeedfreakR

Zoeffff.....

F1.com gehacked?! Ik krijg gekke pushmeldingen van de F1 app.

Eerst: foo
Daarna: I should check my security

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Help!!!! schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 20:55:
Gekke vraag maar zou MER Lando niet willen / kunnen contracteren ipv BOT. Tuurlijk, hij zit niet in het MER programma en zit momenteel best goed op zijn plek maar ik zie eigenlijk meer in Lando dan in Russell.

Jong, supersnel, zeer mediageniek, likeable, minder verbeten en wellicht iets meer geneigd om nog een paar jaar Lewis niet de tent uit te vechten. Ook meer een teamplayer denk ik.

Zodra RUS ook maar iets van een kans op WDC heeft rijdt ie HAM zo de heg in denk ik...
Lando heeft al voor wat jaren bij McL getekend.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
SpeedfreakR schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 21:19:

Ik kreeg ze inderdaad ook. Lijkt er wel op dat ze ‘gehacked’ zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

YakuzA schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 21:20:
[...]

Lando heeft al voor wat jaren bij McL getekend.
Tuurlijk, maar contracten zijn eigenlijk altijd wel open te breken als je genoeg biedt.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Wat heeft Mercedes eigenlijk concreet aan diversiteitsbeleid veranderd?
Dat werd expliciet genoemd bij de verlenging van HAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:30
Oeps...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JpW9bfw8QuyY8LUjmzxpOXw_ujo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4pudiYrJGxS7YLVnY0nne4Mn.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pc-freakz
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-08 08:24
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mIFfyWY9dmUXtuVnlbgwM8BaOxI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pT7dGLMe54VDLbOePzvDs5bQ.jpg?f=fotoalbum_large

Vroeg me hetzelfde af…

SFE Enyaq Tips & Handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Help!!!! schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 21:22:
[...]

Tuurlijk, maar contracten zijn eigenlijk altijd wel open te breken als je genoeg biedt.
In de F1 gebeurt dat bijna niet. Het is niet een voetbalwereld vol met sterren transfers die gebeuren terwijl mensen lopende contracten hebben.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
SpeedfreakR schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 21:19:

Yup die kreeg ik ook, daar is iets aan de hand
Pagina: 1 ... 65 ... 171 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"

Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics

Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2

Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken