Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik zat eerder te denken aan een omgekeerde Spanje.Maarten_E schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 10:57:
Ziet eruit als een liefdesbaby tussen Istanbul en Imola.
Deze is ook gedaan door Thielke, die zo’n beetje alle recente circuits ontworpen heeft. Ik verwacht er weinig van.Maarten_E schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 10:57:
Ziet eruit als een liefdesbaby tussen Istanbul en Imola.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Exact expert nodig?
erutangiS
Average pitstop loss time: +1Lap inderdaad.MrOleo schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 11:31:
Fijne pitsstraat, dankzij bocht 1 en de grindbak die daar bij moet liggen, mag je omrijden via de parkeerplaats voor je weer de baan op kan...
Best wel apart ook. Denk niydat er überhaupt veel circuits zijn waar de pitstraat aan de buitenkant van het circuit ligt. Enige andere circuit dat ik mij zo snel kan bedenken is Yas Marina, maar daar hebben ze juist die tunnel gemaakt als exit.
Maar ja schuif dat hele pitcomplex paar honderd meter richting bocht 15 en maak dat mooie tunneltje van Yas Marina na inderdaad. Nadeel is dan dat ze op de ideale lijn voor bocht 2 de baan opkomen, maar dat gebeurt in Frankrijk ook wel.
Of draai de rijrichting om bij inrijden van de pits hoeft er niet zo een lange omweg te liggen.
Dit ziet er zo dom uit.
erutangiS
Yas Marina ook.MrOleo schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 11:58:
Circuit Zolder is het enige wat ik me zo voor de geest kan halen met zo een omweg, maar dat is geen f1.
Maar ja schuif dat hele pitcomplex paar honderd meter richting bocht 15 en maak dat mooie tunneltje van Yas Marina na inderdaad. Nadeel is dan dat ze op de ideale lijn voor bocht 2 de baan opkomen, maar dat gebeurt in Frankrijk ook wel.
Of draai de rijrichting om bij inrijden van de pits hoeft er niet zo een lange omweg te liggen.
Dit ziet er zo dom uit.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Zoals robertme ook al aangaf, hebben ze het daar opgelost met een tunneltje. Het is daardoor niet echt een omweg, nog wel een lange route inderdaad. Er zijn wel meer circuits waar de route wat lang is zonder al te veel extra meters (interlagos bijv.)
erutangiS
In de gemeenteraad werd een voorstel gedaan voor het veiliger maken van het kruispunt.
Daarop vroeg de supermarkteigenaar: “Hoeveel ongelukken zijn hier de laatste 10 jaar gebeurd”
De wethouder met het voorstel: “Nul”
Het kruispunt is nu nog hetzelfde als 20 jaar geleden.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ze hebben wel geleerd van het pitlane-exit drama in KoreaMrOleo schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 11:31:
Fijne pitsstraat, dankzij bocht 1 en de grindbak die daar bij moet liggen, mag je omrijden via de parkeerplaats voor je weer de baan op kan...
Hier was er een super overzichtelijke kruising. Alleen als de mais meer dan een meter hoog was zag je zo goed als niks.sNielz123 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 18:40:
In het dorp waar ik opgegroeid ben was er een “gevaarlijke” onoverzichtelijke kruising in het centrum vlakbij de supermarkt.
In de gemeenteraad werd een voorstel gedaan voor het veiliger maken van het kruispunt.
Daarop vroeg de supermarkteigenaar: “Hoeveel ongelukken zijn hier de laatste 10 jaar gebeurd”
De wethouder met het voorstel: “Nul”
Het kruispunt is nu nog hetzelfde als 20 jaar geleden.
In die paar maanden dat de mais het zicht belemmerden gebeurde er geen ongeluk, de rest van het jaar was het elke maand wel raak.
Maar terug ontopic, die veranderingen gaan natuurlijk niks uit maken. Die reactietijd wordt wordt echt niet gebruikt voor een extra check of de banden wel goed zitten....
Aluhoedmodeg0tanks schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:20:
Op dit moment een mooie 50/50 aan likes/dislikes:
[YouTube: A Deep Dive Into The New Pit Stop Rules | F1 TV Tech Talk | 2021 Styrian Grand Prix]
Mercedes heeft deze kleine check altijd al ingebouwd gehad en zijn straks door het jaren trainen ineens 1s sneller met de stops
/Aluhoedmode
Edit:sneller dan de concurrentie dus, dat ze dezelfde tijden houden.
[ Voor 7% gewijzigd door meenkdrie op 26-06-2021 20:02 ]
Mja zo'n vermoeden heb ik ook. Die hebben een proces waarbij ze niet sneller willen gaan want dat levert voor hun problemen op en de FIA heeft dat nu overgenomen. Sowieso als Mercedes of een ander traag team na de nieuwe regels ineens de snelste is, dan weten we meteen wie het heeft aangevraagd.meenkdrie schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 20:02:
[...]
Aluhoedmode
Mercedes heeft deze kleine check altijd al ingebouwd gehad en zijn straks door het jaren trainen ineens 1s sneller met de stops
/Aluhoedmode
Edit:sneller dan de concurrentie dus, dat ze dezelfde tijden houden.
Ik hoop alleen dat de rest niet teveel last heeft van bv brakke/kapotte sensoren/software en daarom fouten maken...
Ik heb die van https://www.racefans.net/contact/f1-fanatic-calendar/ en https://f1calendar.com/generate geprobeerd, maar er staat veel teveel informatie in de "afspraakomschrijving" naar mijn zin. Zo staat er bij de een "Grote prijs race (grote prijs van stiermarken)" en bij de ander "Race 2021 Styrian Grand Prix". Hoewel die laatste al beter is, zoek ik eigenlijk iets als "Stiermarken Race", zodat het ook direct te zien is in mijn maandagenda op m'n telefoon. Ik weet dat de Q op zaterdag is en de Race op zondag, dus dat hoeft er voor mij niet bij te staan, althans niet vooraan. Ik wil gewoon in 1 oogopslag kunnen zien waar de race is.
Ik heb nu een eigengemaakte kalenders, maar met alle veranderingen is die dus niet up to date.
[ Voor 8% gewijzigd door The_Butler op 27-06-2021 11:40 ]
at your service
"Good enough compared to the others"Edd schreef op zondag 27 juni 2021 @ 11:27:Max Verstappen: 'I feel ready. The team is ready'
[YouTube: Max Verstappen: 'I feel ready. The team is ready']
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Verwijderd
Inmiddels 11K likes en 17K downvotes...g0tanks schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:20:
Op dit moment een mooie 50/50 aan likes/dislikes:
[YouTube: A Deep Dive Into The New Pit Stop Rules | F1 TV Tech Talk | 2021 Styrian Grand Prix]
Ik betwijfel het ten zeerste, zeker als je zo meedoet om de WK's maar als dat werkelijk zo is, dan is RBR ruim voor het einde kampioen.
Nou, noem een serieuze ontwikkeling van Mercedes de afgelopen maanden. Er komt ook gewoon steeds niks.DarkFire1985 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:22:
Toto geeft wederom aan dat Mercedes niet meer doorontwikkeld: https://www.f1maximaal.nl...des-focus-op-volgend-jaar
Ik betwijfel het ten zeerste, zeker als je zo meedoet om de WK's maar als dat werkelijk zo is, dan is RBR ruim voor het einde kampioen.
Maar dit krijg je als je van iets van €430 miljoen naar €145 miljoen + paar salarissen + marketing gaat. Mercedes kan niet meer geld tegen het probleem aangooien. Ze moeten wel aan de 2022 auto en dat breekt ze nu waarschijnlijk op. Verder is het niet alsof RBR nu zo bijzonder veel brengt, maar wat ze brachten, hielp ze gewoon echt. Want de combinatie van een zeer krachtige vloer + diffuser samen met een relatief geringe achtervleugel, blijkt een winnaar te zijn.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Heb de kalender van de f1 app. Die gekoppeld aan de Google agenda. Werkt prima voor mij.LA-384 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 10:44:
Weet er iemand een goede kalender die automatisch update voor google agenda?
Ik heb die van https://www.racefans.net/contact/f1-fanatic-calendar/ en https://f1calendar.com/generate geprobeerd, maar er staat veel teveel informatie in de "afspraakomschrijving" naar mijn zin. Zo staat er bij de een "Grote prijs race (grote prijs van stiermarken)" en bij de ander "Race 2021 Styrian Grand Prix". Hoewel die laatste al beter is, zoek ik eigenlijk iets als "Stiermarken Race", zodat het ook direct te zien is in mijn maandagenda op m'n telefoon. Ik weet dat de Q op zaterdag is en de Race op zondag, dus dat hoeft er voor mij niet bij te staan, althans niet vooraan. Ik wil gewoon in 1 oogopslag kunnen zien waar de race is.
Ik heb nu een eigengemaakte kalenders, maar met alle veranderingen is die dus niet up to date.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Pirelli verweet ze indirect met de verkeerde bandenspanning te rijden...
Hopelijk blijven externe partijen nog even bezig met het geven van dit soort 'tips' aan Red Bull, want voorlopig maakt het ze alleen maar sneller
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NKhMOWn3KduV9QezxzNTGz42.jpg?f=user_large)
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Sorry, ik heb nog een katerbasvn schreef op maandag 28 juni 2021 @ 09:27:
wat is dit nou weer? het is half 10 en nog niemand?!
[Afbeelding]
Dat mag geen excuus zijn!
die heb ik ook

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Mooie statistiek! Volgens mij ook de eerste keer na 2013 dat Mercedes 4 races op rij niet wint!basvn schreef op maandag 28 juni 2021 @ 09:32:
[...]
die heb ik ook
[Afbeelding]
Netjes! En had gewoon 4x Verstappen moeten zijn zelfs zonder die klapband. Volgende week zal het ook RBR zijn als er niks bijzonders plaatsvindt.basvn schreef op maandag 28 juni 2021 @ 09:32:
[...]
die heb ik ook
[Afbeelding]
Silverstone verwacht ik wel weer een sterk Mercedes.
Big meeting set up at Spielberg on July 3rd to discuss 2025 engine rules. Källenius (Mercedes), Elkann (Ferrari), de Meo (Renault), Mateschitz (Red Bull), Blume (Porsche) & Duesmann (Audi) will meet up with Todt, Domenicali & Brawn.
— Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) 28 juni 2021
AMuS (in German): https://t.co/NPoQxqEV8e
Verwijderd
Porsche en Audi (beiden VW)? Als die instappen in de F1 gaat het érg interessant worden op het gebied van motoren in 2025.
We zijn gewoon volwassener geworden dit weekendbasvn schreef op maandag 28 juni 2021 @ 09:27:
[Afbeelding]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dan moet de motor formule wel flink op z'n kop want anders is het niet interessant voor hun. De huidige motor formule is té complex en daardoor de instapdrempel veel te hoog geworden. De drie fabrikanten die er nu in zitten hebben bijna 10 jaar non-stop ontwikkeling in de motoren zitten.Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2021 @ 10:14:
[...]
Porsche en Audi (beiden VW)? Als die instappen in de F1 gaat het érg interessant worden op het gebied van motoren in 2025.
Guanyu Zhou will drive FP1 at the #AustrianGP for Alpine, taking over Fernando Alonso's car #F1 https://t.co/qJsdeUhSZ5
— Jon Noble (@NobleF1) 28 juni 2021
acht de kans zeer minimaal (lees 0,0); de fabrikanten zijn allemaal maximaal aan het inzetten op 'groene'-energie en niet meer de oude verbrandingsmotoren. Start fee om als nieuw team in te stappen ligt op 200miljoen (daarom is het interresanter een team te kopen dan nieuw te startten).Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2021 @ 10:14:
[...]
Niet dat je niet gelijk hebt, maar waarom zouden ze dan allebei aanwezig zijn? F1 is ook al jaren bezig met de vergroening. Wellicht dat ze nog meer hybrid gaan worden, dus wellicht een andere verdeling tussen electrisch en brandstof, bijvoorbeeld 50/50 oid? Ze moeten toch wat in de F1...himlims_ schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:41:
[...]
acht de kans zeer minimaal (lees 0,0); de fabrikanten zijn allemaal maximaal aan het inzetten op 'groene'-energie en niet meer de oude verbrandingsmotoren. Start fee om als nieuw team in te stappen ligt op 200miljoen (daarom is het interresanter een team te kopen dan nieuw te startten).
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
Inclusief zeer strikte emissie eisen?Damian schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:51:
[...]
Niet dat je niet gelijk hebt, maar waarom zouden ze dan allebei aanwezig zijn? F1 is ook al jaren bezig met de vergroening. Wellicht dat ze nog meer hybrid gaan worden, dus wellicht een andere verdeling tussen electrisch en brandstof, bijvoorbeeld 50/50 oid? Ze moeten toch wat in de F1...
De meest logische vraag die voor ligt in een meeting zoals in die tweet die @basvn deelde is: "What would it take to bring VAG on board" - waarschijnlijk ook als motorleverancier.Damian schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:51:
Niet dat je niet gelijk hebt, maar waarom zouden ze dan allebei aanwezig zijn? F1 is ook al jaren bezig met de vergroening. Wellicht dat ze nog meer hybrid gaan worden, dus wellicht een andere verdeling tussen electrisch en brandstof, bijvoorbeeld 50/50 oid? Ze moeten toch wat in de F1...
Persoonlijk denk ik dat de scope van die vraag behoorlijk ver in de toekomst kan liggen, misschien nog wel voorbij 2025. Het is ontzettend belangrijk voor FOM dat er fabrikanten beschikbaar blijven als leverancier. Zeker nu Honda zich heeft teruggetrokken. Voor mij is Renault ook een vraagteken. Het veld wordt dan wel heel erg karig...
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Edit: Het nieuwe F1 motorreglement komt met efuel, en dat wordt door VW niet uitgesloten. Porsche zit nog steeds in de Formule E, en stopt veel tijd en geld in Gen3. Porsche en Audi gaan samen WEC doen met een LMDH. Dus de kans dat zowel Porsche als Audi mee doen is er, mits ze zich in de nieuwe regels kunnen vinden.
[ Voor 26% gewijzigd door ThomasG op 28-06-2021 12:10 ]
Verwijderd
Dat heeft niet met de hybride ICE te maken, een V6 turbo kan flink geluid maken, maar met de fuel flow restricties is het niet mogelijk de hogere toeren te bedienen waar het echte motorgeluid los komt.Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2021 @ 12:01:
Ik zou puur elektrische F1 wel prima vinden. Formule E is zo langzaam i.v.m. wat mogelijk is, dat ik graag zou willen zien wat F1 ermee kan doen. Het geluid van de hybride motoren is toch al ruk, en zolang we niet teruggaan naar V10/V8 motoren gaat dat ook niet veranderen.
Als je een V8/10 met de huidige fuel flow en max x kg/race doet, moeten die ook in zulke lage toeren draaien dat dat ook niet klinkt als vroeger met de v6 turbo/v8/v10/v12.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik vraag me af wat het volledige plaatje is wat hier tot meme gemaakt is. Want het komt op mijn nogal erotisch over.basvn schreef op maandag 28 juni 2021 @ 09:27:
[Afbeelding]
Hoewel voor sommigen race week natuurlijk ook pure erotiek is.
Overigens, met een beetje minder pech tijdens de pitstop gisteren was Perez wel weer voor Bottas geëindigd. Verstappen heeft eindelijk iemand naast zich waar je iets aan hebt (en RBR voor het WCC).
Dat gaat voorlopig niet gebeuren omdat FE een exclusieve licentie heeft van FIA om volledig elektrische races te organiseren. Toen FE begon werden ze nog uitgelachen en niet serieus genomen (en nog steeds) anders was die bepaling er nooit geweest. Ik heb zelfs wel eens gedacht dat die voorwaarde er vooral was om de aandacht voor elektrisch racen te beperken. Hoe dan ook forceert zo FE wel een van de belangrijkste design-keuzes voor de komende jaren binnen F1.Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2021 @ 12:01:
Ik zou puur elektrische F1 wel prima vinden. Formule E is zo langzaam i.v.m. wat mogelijk is, dat ik graag zou willen zien wat F1 ermee kan doen. Het geluid van de hybride motoren is toch al ruk, en zolang we niet teruggaan naar V10/V8 motoren gaat dat ook niet veranderen.
Ergens hoop ik dat we de costcap gebruiken om meer ontwerpvrijheid te geven zodat we verschillende soorten motoren tegen elkaar kunnen zien vechten. Maar eerlijk gezegd verwacht ik dat niet echt. De teams zullen elkaar blijven volgen en imiteren. Een goed idee nadoen is een stuk makkelijker en goedkoper dan zelf iets radicaal nieuws te proberen. Vergeet niet dat de costcap ook grenzen stelt aan hoeveel research teams kunnen doen en dat beperkt te de ruimte voor wilde plannen en parallele ontwikkeling van alternatieve oplossingen.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Ik denk wel dat als F1 vasthoudt aan de traditionele dinosoep motoren, we geen fabrikanten meer gaan zien.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
VAG stapt ook elk jaar eens in in de F1. Natuurlijk waren ze al zeer dicht bij Red Bull toen dieselgate uitbrak en ze dan toch niet in stapten. Misschien nemen ze de kennis van Honda en de volgende jaren RB over in 2025.
Lag het trouwens al niet min of meer vast dat ze in 2025 gingen verder doen met de huidige motorformule maar de MGU-H laten vallen?
Volgens mij is FE langzaam omdat ze tegen het limiet van de techniek aanlopen (met hun beperkte budgetten). Sinds het eerste seizoen hebben ze echt mega stappen gezet qua snelheid en afstand die ze kunnen rijden.Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2021 @ 12:01:
Het kan hooguit worden versneld door er F1 budgetten tegenaan te gooien maar als je nu de F1 elektrisch maakt zijn ze niet ineens zoveel sneller oid, die techniek zullen ze toch eerst moeten ontwikkelen.
Ik zou het als autofabrikant dom vinden om op één paard te wedden. Elektrisch rijden is vooral ingegeven door de politiek en we weten dat de politiek net zo veranderlijk is als het weer.ThomasG schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:57:
Audi heeft een paar dagen geleden een persbericht gepubliceerd waarin ze aangeven na 2025 geen nieuwe auto's met een ICU meer zullen produceren. De kans dat Audi mee doet is dus vrij klein, tenzij ze regels die in lijn zijn met hun lange-termijnvisie kunnen afdwingen. In de racerij wordt immers veel technologie gemaakt die uiteindelijk naar de "normale" auto's komen.
Edit: Het nieuwe F1 motorreglement komt met efuel, en dat wordt door VW niet uitgesloten. Porsche zit nog steeds in de Formule E, en stopt veel tijd en geld in Gen3. Porsche en Audi gaan samen WEC doen met een LMDH. Dus de kans dat zowel Porsche als Audi mee doen is er, mits ze zich in de nieuwe regels kunnen vinden.
"When you grow up your heart dies"
Dat is wel waar, inderdaad, maar de grote baas van FE heeft ook dit weleens gezegd:CAPSLOCK2000 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 12:20:
[...]
Dat gaat voorlopig niet gebeuren omdat FE een exclusieve licentie heeft van FIA om volledig elektrische races te organiseren.
[...]
Dus helemaal uitgesloten is het niet. (Voor genoeg geld is een hele hoop te regelen)."We have exclusivity until at least 2039 – so no electric F1 until then at least. If they want to talk to me then of course that’s a different question – I’m always open to talk to people."
Verwijderd
Budget zal inderdaad het probleem zijn. Als je ziet wat Rimac bijvoorbeeld doet met elektrische auto's zou het echt een stuk sneller moeten kunnen als er meer budget is.Homeland schreef op maandag 28 juni 2021 @ 13:09:
[...]
Volgens mij is FE langzaam omdat ze tegen het limiet van de techniek aanlopen (met hun beperkte budgetten). Sinds het eerste seizoen hebben ze echt mega stappen gezet qua snelheid en afstand die ze kunnen rijden.
Het kan hooguit worden versneld door er F1 budgetten tegenaan te gooien maar als je nu de F1 elektrisch maakt zijn ze niet ineens zoveel sneller oid, die techniek zullen ze toch eerst moeten ontwikkelen.
Ik denk dat het er vroeg of laat een grote strijd komt tussen geld en macht in die twee sporten. F1 zal niet snel iets boven zich erkennen. Maar FE heeft de exclusieve licentie dus die kunnen eisen stellen zoveel ze willen. F1 heeft meer geld en connecties maar die vallen snel weg als F1 niet langer overtuigende de koningsklasse is. De ontwikkeling van alternatieve brandstoffen zoals groene bezine of waterstof zal veel bepalen. Als F1 daar een goed alternatief van weet te maken dan krijgt FE het moelijk, maar zoals het er nu voor staat zit FE in een lekkere positie om F1 "de ring te laten kussen".DeKaerften schreef op maandag 28 juni 2021 @ 13:15:
Dus helemaal uitgesloten is het niet. (Voor genoeg geld is een hele hoop te regelen).
Volgens mij is dat al lang uitgesloten. Honda verkoopt het Intellectual Property aan Red Bull Powertrains. Die willen echt niet dat dat in handen van een andere autofabrikant komt. Als Red Bull met VAG motoren gaat rijden zal het dus alsnog een rebranded ding van Red Bull Powertrains zijn zonder dat VAG er aan gaat sleutelen.Mef schreef op maandag 28 juni 2021 @ 13:09:
Misschien nemen ze de kennis van Honda en de volgende jaren RB over in 2025.
Zolang we maar niet het idee hebben dat we naar een stofzuiger race zitten te kijken zoals bij de Formule E, moet wel wat geluid uit komen.Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2021 @ 12:01:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
via speakertjes? voor mij is het dan wel klaar de autosport. weinig dingen vind ik mooier dan het gebrul van (meerdere) oversized motorenG_Dragon schreef op maandag 28 juni 2021 @ 13:39:
[...]
Zolang we maar niet het idee hebben dat we naar een stofzuiger race zitten te kijken zoals bij de Formule E, moet wel wat geluid uit komen.
Helemaal met u eens!himlims_ schreef op maandag 28 juni 2021 @ 13:47:
[...]
via speakertjes? voor mij is het dan wel klaar de autosport. weinig dingen vind ik mooier dan het gebrul van (meerdere) oversized motorenDaarom ga ik liver naar een city-race dag dan f1 race op circuit kijken; emotie/gevoel/beleving van zo'n V10 blok
brrrr heerlijk. Formule-e heeft opzich zo nu en dan mooie race momenten, maar als kijker (toeschouwer op locatie) is dat dyson-stofzuiger geluid gewoon ruk. Wanneer de verbrandingsmotoren niet meer horen bij de racerij, denk ik dat als toeschouwer wel uitgekeken ben.
Heb nu 2 keer Formule E opgezet, nou was er snel klaar mee
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 28-06-2021 13:50 ]
DeKaerften schreef op maandag 28 juni 2021 @ 13:15:
[...]
Dat is wel waar, inderdaad, maar de grote baas van FE heeft ook dit weleens gezegd:
[...]
Dus helemaal uitgesloten is het niet. (Voor genoeg geld is een hele hoop te regelen).
Formula E CEO Alejandro Agag believes there is long-term potential for the all-electric series to merge with Formula 1.
Speaking at this week’s FIA EConference, Agag discussed how the two series might align in the future.
“I am a massive fan of Formula 1, I’ve always been,” said Agag.
“I think electric is going to be the power train or the way to move cars around in the future. And Formula E has a 25-year-long exclusive licence for a single seaters on electric.
“So that for me puts the condition to some kind of understanding in the future. How that will happen, I don’t know.”
Formula E would have to reach parity of performance with Formula 1 for the two series to combine, Agag believes.
“Once electric formula cars are as fast as combustion formula cars, I don’t really see the reason to race separately,” he said. “But I’m guessing that’s going to take a while.
“I may not be around or may be around but not have the responsibility I have now. Not imminent, but I think the conditions are there in the future for some kind of approach.”
The two championship are connected via John Malone, the chairman of the board of Formula 1 owner Liberty Media and Formula E owner Liberty Global.
“We have different shareholders which happen to be slightly related by the same top shareholder so they will probably have to make some decisions at that level, at operating level,” Agag acknowledged.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Verwijderd
Als je naar Extreme E kijkt klinkt het net als een stel RC autootjes, maar het racen is wel goed om te zien. Het staat en valt met het racen. Als ze de snelheid goed kunnen laten zien én het effect van vuile lucht is minder, dan kan het echt heel vet zijn.G_Dragon schreef op maandag 28 juni 2021 @ 13:39:
[...]
Zolang we maar niet het idee hebben dat we naar een stofzuiger race zitten te kijken zoals bij de Formule E, moet wel wat geluid uit komen.
Toch ga ik persoonlijk het geluid missen, heel mooi dat Elektrisch rijden en natuurlijk heel goed voor onze planeet. Laten ze eerst maar iets uitvinden dat het motor geluid ook blijft, want dat is echt een gemis.Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2021 @ 14:16:
[...]
Als je naar Extreme E kijkt klinkt het net als een stel RC autootjes, maar het racen is wel goed om te zien. Het staat en valt met het racen. Als ze de snelheid goed kunnen laten zien én het effect van vuile lucht is minder, dan kan het echt heel vet zijn.
Ben bang als het net zoals bij de Formule E gaat klinken dat ik niet weet of ik nog doorga met kijken / games

Verwijderd
G_Dragon schreef op maandag 28 juni 2021 @ 14:18:
[...]
Toch ga ik persoonlijk het geluid missen, heel mooi dat Elektrisch rijden en natuurlijk heel goed voor onze planeet. Laten ze eerst maar iets uitvinden dat het motor geluid ook blijft, want dat is echt een gemis.
Ben bang als het net zoals bij de Formule E gaat klinken dat ik niet weet of ik nog doorga met kijken / games
Klinkt voor geen reet, maar die dingen gaan <2s naar de 100 en het racen is prima. 600pk elektrische motor met teveel koppel (1000nm+). Voor coureurs is elektrisch echt leuk scheuren
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2021 14:30 ]
Die kijk ik vanavond even, heb op me werk geen geluid bij de werkplekVerwijderd schreef op maandag 28 juni 2021 @ 14:25:
[...]
[YouTube: 2020 Finland RX Projekt E Full Final Replay - World RX Rallycross Project E]
Klinkt voor geen reet, maar die dingen gaan <2s naar de 100 en het racen is prima.
Maar dan heb je het wel over een auto van 1950kg tegenover eentje van 800kg. Het gewicht zal een sterk beperkende factor zijn, net als de (brand)veiligheid van de auto.Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2021 @ 13:20:
[...]
Budget zal inderdaad het probleem zijn. Als je ziet wat Rimac bijvoorbeeld doet met elektrische auto's zou het echt een stuk sneller moeten kunnen als er meer budget is.
Extreme E is inderdaad goed gelukt tot nu toe, gave locaties ook en het hele verhaal eromheen spreekt erg aan en laat toch wel zien dat elektrisch racen de toekomst is.Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2021 @ 14:16:
[...]
Als je naar Extreme E kijkt klinkt het net als een stel RC autootjes, maar het racen is wel goed om te zien. Het staat en valt met het racen. Als ze de snelheid goed kunnen laten zien én het effect van vuile lucht is minder, dan kan het echt heel vet zijn.
Verwijderd
Veiligheid is op zich wel prima volgens mij, Richard Hammond heeft er al eentje van een heuvel af gegooid. Alleen brandveiligheid mag nog wel beter volgens mij.Homeland schreef op maandag 28 juni 2021 @ 14:33:
[...]
Maar dan heb je het wel over een auto van 1950kg tegenover eentje van 800kg. Het gewicht zal een sterk beperkende factor zijn, net als de (brand)veiligheid van de auto.
Grootste deel van het gewicht zal wel de accu's zijn, dus als we het lichter willen maken zal er een accu wisselsysteem moeten zijn.
Als we het dan toch over geluid hebben... Wat vinden jullie van de "audio up" tracks tijdens F1? Dat zijn die rondes waarin de presentatoren hun mond houden zodat je kan luisteren naar het geluid van de auto's.himlims_ schreef op maandag 28 juni 2021 @ 13:47:
[...]
via speakertjes? voor mij is het dan wel klaar de autosport. weinig dingen vind ik mooier dan het gebrul van (meerdere) oversized motoren
Ik vind er niks aan. Ondanks dat ik toch een vrij behoorlijk geluidsinstallatie heb vind ik het geluid niet pakkend. Vaak lijkt er ook maar weinig relatie met de auto op de baan. Keer op keer hoor je in stereo een auto langsrijden maar omdat er overal microfoons staan en het camerastandpunt vaak heel anders is als het geluid krijg ik niet het gevoel naar een specifieke auto te luisteren, maar ook niet dat ik zelf stil sta en er verschillende auto's langs komen rijden. Ik kan meestal ook geen relatie horen tussen de baan en het geluid (berg op, berg af, recht door, bochten, klinkt allemaal hetzelfde) maar dat kan aan mijn ongetrainde oor liggen
Afhankelijk van de presentator is het soms toch wel prettig als ze eens een tijdje hun mond houdenCAPSLOCK2000 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 15:11:
[...]
Als we het dan toch over geluid hebben... Wat vinden jullie van de "audio up" tracks tijdens F1? Dat zijn die rondes waarin de presentatoren hun mond houden zodat je kan luisteren naar het geluid van de auto's.
Ik vind er niks aan. Ondanks dat ik toch een vrij behoorlijk geluidsinstallatie heb vind ik het geluid niet pakkend. Vaak lijkt er ook maar weinig relatie met de auto op de baan. Keer op keer hoor je in stereo een auto langsrijden maar omdat er overal microfoons staan en het camerastandpunt vaak heel anders is als het geluid krijg ik niet het gevoel naar een specifieke auto te luisteren, maar ook niet dat ik zelf stil sta en er verschillende auto's langs komen rijden. Ik kan meestal ook geen relatie horen tussen de baan en het geluid (berg op, berg af, recht door, bochten, klinkt allemaal hetzelfde) maar dat kan aan mijn ongetrainde oor liggen
Geluid is inderdaad ruk maar de piepende bandjes maken het enigszins goed. Wel leuk om te zienVerwijderd schreef op maandag 28 juni 2021 @ 14:25:
[...]
[YouTube: 2020 Finland RX Projekt E Full Final Replay - World RX Rallycross Project E]
Klinkt voor geen reet, maar die dingen gaan <2s naar de 100 en het racen is prima. 600pk elektrische motor met teveel koppel (1000nm+). Voor coureurs is elektrisch echt leuk scheuren.
Toen dacht ik wat was dat Extreme E ook alweer, dat zogenaamde aandacht voor milieu event, wat is dat slecht zeg.
YouTube: Shootout Race | Extreme E | Desert X Prix
Dit was het enige mooie moment YouTube: Shootout Race | Extreme E | Desert X Prix
[ Voor 7% gewijzigd door schumi2004 op 28-06-2021 15:32 ]
Ik zat een stukje Formule W te kijken (wat gaat dat laaaangzaaaam!) en daar werd ook gezegd dat een van de dames in de Extreme E reed "voor het milieu wordt op kwetsbare plekken geracet".schumi2004 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 15:29:
[...]
Geluid is inderdaad ruk maar de piepende bandjes maken het enigszins goed. Wel leuk om te zien
Toen dacht ik wat was dat Extreme E ook alweer, dat zogenaamde aandacht voor milieu event, wat is dat slecht zeg.
YouTube: Shootout Race | Extreme E | Desert X Prix
Signatures zijn voor boomers.
Kwalificeren in Q2 op de hard of medium en een 2-stops race.Extigo schreef op maandag 28 juni 2021 @ 15:04:
Informatie Pirelli voor de volgende race. Een stap zachtere banden dan afgelopen weekend, dus benieuwd wat dat gaat doen voor de verschillende strategieën.
[Afbeelding]
We zagen aan Perez dat de soft welke volgende week de medium is het niet al te lang volhoud.
Ik geloof dat ze bij Ziggo zeiden dat dit alleen maar beter voor Verstappen zou zijn?Extigo schreef op maandag 28 juni 2021 @ 15:04:
Informatie Pirelli voor de volgende race. Een stap zachtere banden dan afgelopen weekend, dus benieuwd wat dat gaat doen voor de verschillende strategieën.
[Afbeelding]
beter voor de rbl [..] discutable (kreeg indruk dat juist de harde wat beter lag). Maar de mercedes lijkt de bandjes wat harder op te eten vanwege meer downforce wat ze hanteren. Daarom; meer nadeel voor mercedes = voordeel voor RBLTristan schreef op maandag 28 juni 2021 @ 15:45:
[...]
Ik geloof dat ze bij Ziggo zeiden dat dit alleen maar beter voor Verstappen zou zijn?
Mocht...
(a) Verstappen Hamilton in Bahrain op correcte wijze hebben ingehaald...
(b) Hamilton in Imola niet uit de grindbak hebben kunnen komen, en...
(c) Verstappen in Baku geen klapband hebben gehad...
Dan was de stand in het WK nu 188 tegenover 127 voor Verstappen geweest. Een voorsprong van 61 punten!!!
a. Was geworden: VER:1 HAM: 2 ipv HAM:1 VER:2
b. Was geworden: VER:1 HAM: DNF (waarbij hij dus ook de snelste ronde verloren had).
c. Was geworden: VER:1 HAM: 3 ipv HAM: 15 VER: DNF
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Of gewoon als er geen rode vlag was geweest precies toen Hamilton zn vleugel gesloopt had, dan was hij ook buiten de punten geeindigd want hij lag al een ronde achter. Uit die grindbak komen was het issue nog niet eens.alexbl69 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 16:11:
De FIA mag wel blij zijn dat Verstappen het nodige pech en Lewis het nodige geluk heeft gehad.
Mocht...
Dan was de stand in het WK nu 188 tegenover 127 voor Verstappen geweest. Een voorsprong van 61 punten!!!
b. Was geworden: VER:1 HAM: DNF (waarbij hij dus ook de snelste ronde verloren had).
Ik vind het ideaal, houden Olaf en Jack etc tenminste even op met praten (Y)CAPSLOCK2000 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 15:11:
[...]
Als we het dan toch over geluid hebben... Wat vinden jullie van de "audio up" tracks tijdens F1? Dat zijn die rondes waarin de presentatoren hun mond houden zodat je kan luisteren naar het geluid van de auto's.
PSN
[ Voor 8% gewijzigd door Tristan op 28-06-2021 21:54 ]
Verwijderd
Formule W zijn voor zover ik weet Formule 3 auto's, die gaan inderdaad niet hard.Maasluip schreef op maandag 28 juni 2021 @ 15:33:
[...]
Ik zat een stukje Formule W te kijken (wat gaat dat laaaangzaaaam!) en daar werd ook gezegd dat een van de dames in de Extreme E reed "voor het milieu wordt op kwetsbare plekken geracet".Of ik heb het verkeerd gehoord, maar dan nog, racen voor het milieu. Dat is hetzelfde als neuken tegen de overbevolking.
Voor de rest doet Extreme E meer dan alleen maar racen (het schip waarmee ze reizen zit vol met wetenschappers). Ik vind het een interessant concept, en goede races (behalve de eerste race dan, want daar zag niemand wat door het stof).
Jack hoor je amper en Olaf doet niet eens mee.YakuzA schreef op maandag 28 juni 2021 @ 16:26:
[...]
Ik vind het ideaal, houden Olaf en Jack etc tenminste even op met praten (Y)
Tristan schreef op maandag 28 juni 2021 @ 16:48:
Als als als. Als we Frank de Boer en Memphis Depay niet al coach en spits hadden waren we vast en zeker wereldkampioen geworden(nee ik ben niet zuur, alleen maar om aan te geven dat als niet telt)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/A98Ig0rrTtTe44hT1zfiMASQ.jpg?f=user_large)
Ik vraag me ook altijd af wat ze nu precies aan het uitspoken zijn tijdens die audio up rondjes. Ik mis ook vaak de relatie tussen het beeld en het geluid. Ze zouden dan beter gewoon een on board shot doen en dan alleen het geluid van dat shot.CAPSLOCK2000 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 15:11:
[...]
Van mij mag Pirelli wel eens een stunt uithalen.Extigo schreef op maandag 28 juni 2021 @ 15:04:
[Afbeelding]
Race met C1, C3 en C5 en je hoeft geen banden te wisselen.
Eens kijken wat daar voor strategieën uitkomen. De een denkt met een C1 zonder pitstop de race uit te kunnen rijden, de ander denkt met 2 of 3x C5 sneller te zijn.
De context is dat ze proberen te laten zien dat strenge milieumaatregelen niet het einde van racen is en dat elektrische auto's zelfs nieuwe mogelijkheden bieden en niet alleen maar een slap afreksel verbrandingsmotor zijn. Daarbij gebruiken ze de gelegenheid om aandacht te vragen voor milieuproblemen bij een publiek dat daar anders niet zo voor open staat.Maasluip schreef op maandag 28 juni 2021 @ 15:33:
Ik zat een stukje Formule W te kijken (wat gaat dat laaaangzaaaam!) en daar werd ook gezegd dat een van de dames in de Extreme E reed "voor het milieu wordt op kwetsbare plekken geracet".Of ik heb het verkeerd gehoord, maar dan nog, racen voor het milieu. Dat is hetzelfde als neuken tegen de overbevolking.
Ik heb eerlijk gezegd een beetje tegenstrijdige gevoelens. De serie straalt het "playboy" gevoel uit, misschien wel meer dan het hedendaagse F1 en dat botst gevoelsmatig een beetje met de boodschap van gelijkheid en duurzaamheid die ze brengen. Het zijn een stel verwende miljonairs met hun speelgoed. Op deze manier kunnen ze op een sociaal acceptabele manier lekker de beest uithangen en zich er toch goed over voelen. Begrijp me niet verkeerd, ik twijfel niet aan hun goede bedoelingen er is niks mis mee dat ze er ook plezier aan hebben. Het zijn gewoon mensen en die hebben over het algemeen goede bedoelingen. Als ze het nuttige met het aangename kunnen combineren dan gun ik het ze van harte.
Een ik denk dat ze echt iets bijdragen aan de autosport door deze auto's te ontwikkelen. Er zijn er niet veel die dat kunnen betalen.
Ik geloof dat er gezegd werd 1.6 liter turbo (yay! F1 doet dat ook!) met 270 pkVerwijderd schreef op maandag 28 juni 2021 @ 16:50:
[...]
Formule W zijn voor zover ik weet Formule 3 auto's, die gaan inderdaad niet hard.

Ja, want vrouwen kunnen niet autorijden.
Als je echt wil dat dat iets wordt dan doe je toch minstens F2 gelijkwaardig.
Verwijderd
Als ik op de wiki kijk is het zelfs minder dan F3Maasluip schreef op maandag 28 juni 2021 @ 17:20:
[...]
Ik geloof dat er gezegd werd 1.6 liter turbo (yay! F1 doet dat ook!) met 270 pk![]()
Wikipedia: W Series (championship)
Wikipedia: Formula Three
Erg jammer, want de winnaar van het eerste seizoen rijdt nu ook in Extreme E en dat gaat prima. Maar het is in ieder geval een stap.
Gelijkheid, maar het zijn vrouwen dus houden we het vermogen maar wat lagerMaasluip schreef op maandag 28 juni 2021 @ 17:20:
[...]
Ik geloof dat er gezegd werd 1.6 liter turbo (yay! F1 doet dat ook!) met 270 pk![]()
Die vrouwen zullen heus wel een flink stukkie kunnen sturen, dus waarom ze in een opgefokte Clio moeten rijden is wat vreemd, zeker als ze de autosport voor vrouwen aantrekkelijk willen maken.
Waiting on the world to change
Kosten. Die V6 hybride blokken zijn zo belachelijk duur te maken, complex en vragen om te veel personeel.pinda powerrr schreef op maandag 28 juni 2021 @ 18:48:
[...]
Gelijkheid, maar het zijn vrouwen dus houden we het vermogen maar wat lager![]()
Die vrouwen zullen heus wel een flink stukkie kunnen sturen, dus waarom ze in een opgefokte Clio moeten rijden is wat vreemd, zeker als ze de autosport voor vrouwen aantrekkelijk willen maken.
Daarom krijg je meer iets vergelijkbaars met F3. Dat is inmiddels al duur genoeg.
Maar volgens mij hoort dit verder ook in een ander topic.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Haha, dat is nog veel erger. "FORMULA 1 MYWORLD GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH 2021 - Race" staat er nu.Sepp14 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 07:07:
[...]
Heb de kalender van de f1 app. Die gekoppeld aan de Google agenda. Werkt prima voor mij.
Wel even de kleurtjes terug graag, mooie hypersMaasluip schreef op maandag 28 juni 2021 @ 17:14:
[...]
Van mij mag Pirelli wel eens een stunt uithalen.
Eens kijken wat daar voor strategieën uitkomen. De een denkt met een C1 zonder pitstop de race uit te kunnen rijden, de ander denkt met 2 of 3x C5 sneller te zijn.
En iemand die zonder stops op de C5 gaat rijden en de schuld van de klapband bij pirelli legtMaasluip schreef op maandag 28 juni 2021 @ 17:14:
[...]
Van mij mag Pirelli wel eens een stunt uithalen.
PSN
Ik vraag me altijd af of je als totale leek weg kan komen in een F1 auto.. Denk van niet, of althans niet zonder 12 keer stil te vallenBlackMonkey schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:02:
Test drive van Anthony Davidson (Sky commentator) in de W12. Mooi om te zien, jammer dat het niet de snelste wagen is.
[YouTube: "What a machine!" | Test driving Lewis Hamilton's Mercedes W12!]
Doet Russell goed dan. Die heeft al meermaals in een Mercedes gereden, als junior en dan de invulbeurt in Sakhir. Terwijl Anthony Davidson dus al sinds 2001 voor het team werkt?! en nog nooit daadwerkelijk in een echte auto op een echt circuit heeft gereden. Like, natuurlijk is hij in dienst als simulator coureur, maar hij heeft dus zelfs nog nooit in een X jaar oude auto gereden waarin het wel mag, in de 20! jaar die hij dan in dienst is van Mercedes.BlackMonkey schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:02:
Test drive van Anthony Davidson (Sky commentator) in de W12. Mooi om te zien, jammer dat het niet de snelste wagen is.
[YouTube: "What a machine!" | Test driving Lewis Hamilton's Mercedes W12!]
Is dat niet het befaamde geluk van de kampioen? Ik weet nog dat bij Bottas de band klapte terwijl het net over start finish kwam en dus een héle ronde op lage snelheid moest doorkomen. Bij Hamilton gebeurde het vlak voor het eind en ging hij met 3 banden over de finish (waarbij ik mij afvraag of dat uberhaupt legaal was, volgens mij had hij gewoon dit pitstraat in gemoeten ivm veiligheid).alexbl69 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 16:11:
De FIA mag wel blij zijn dat Verstappen het nodige pech en Lewis het nodige geluk heeft gehad.
Mocht...
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Voor het antwoord op deze vraag is dit filmpje zeker een aanrader!Justevo schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:26:
[...]
Ik vraag me altijd af of je als totale leek weg kan komen in een F1 auto.. Denk van niet, of althans niet zonder 12 keer stil te vallen
En dit is daar weer een mooie analyse op:BlackMonkey schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:45:
[...]
Voor het antwoord op deze vraag is dit filmpje zeker een aanrader!
[YouTube: Richard Hammond Does F1 | Top Gear]
YouTube: Pro Driver Breaks Down Richard Hammond Driving F1 Car on Top Gear
Ik vond het al een beetje twijfelachtig toen ik het filmpje zag van Tom Cruise waarin die in vergelijking heel snel rondrijdt.
YouTube: Tom Cruise test drives Red Bull Racing F1 car
Nu zit er denk ik wel wat verschil in de reactietijden van Hammond en Cruise en in de fysieke gesteldheid van de heren maar had wel verwacht dat Hammond het er wat beter vanaf zou brengen dan wat Top Gear je doet geloven (waarbij je gewend bent om in super cars te rijden en volgens mij ook al eerder in een Lotus Formula achtig iets). En er blijkt dus ook de nodige dramatiek aan toegevoegd te zijn.
Nee, je zal echt geen toptijden rijden, en lang niet iedereen zou het kunnen maar denk meer mensen zo'n auto een rondje over een circuit zouden kunnen rijden dan ik op basis van Top Gear moest geloven.
[ Voor 8% gewijzigd door Shinji op 29-06-2021 00:06 ]
Zodra F1 compleet elektrisch wordt stop ik met kijken... Dat kan mijn gehoor echt niet aan...DeKaerften schreef op maandag 28 juni 2021 @ 13:15:
[...]
Dat is wel waar, inderdaad, maar de grote baas van FE heeft ook dit weleens gezegd:
[...]
Elektrisch is leuk voor het milieu maar niet voor de “ervaring”. Natuurlijk is dat mijn persoonlijke mening en zullen er tweakers zijn die elektrisch helemaal mooi vinden, maar als ze een enquête zouden doen onder de F1 liefhebbers zal toch 95%+ zeggen dat verbrandingsmotor leuker is.
en als Lewis in Baku de 1e bocht na de herstart hebben gehaald dan stond hij nu voor met 163 tegenover de 156 van Verstappen. Als Hamilton in 2016 nou niet zoveel betrouwbaarheid problemen had gehad, maar juist Rosberg, dan had Lewis al zijn 8 WK titels gehad. Als Robben die bal nu langs Casillas had getikt waren we wereld kampioen geweest. Als Kruijswijk op weg naar Risoul niet onderuit ging was hij de 1e Giro winnaar geweest. Dan hebben we ook nog Rensenbrink en de paal natuurlijk.alexbl69 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 16:11:
Mocht...
Dit is gelukkig echt heeeel simpel in de sport en iedereen weet het; "als telt niet".
Dit topic is gesloten.
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"
Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics
Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken