Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dienstplicht in Rusland (in vredestijd, wat het nu officieel nog steeds is) is 1 jaarArthurMorgan schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 12:16:
Het maakt natuurlijk wel uit of je rond je dertigste op je top moet zitten of rond je 50ste. Bij sporten is een jaar (geen idee hoe lang de diensttijd in Rusland is, dus ik noem maar een dwarsstraat) eruit natuurlijk veel lastiger dan voor een beginnend advocaat, of een winkelmedewerker. Sowieso is daar de concurrentie lokaal of nationaal, die dus aan het zelfde regime zijn onderworpen. Terwijl hier (f1) de concurrenten wel door kunnen ontwikkelen.
Dus je zat goed met je gok
Mazepin in een Russische tank, het Westen is weer een stukje veiliger...DaniëlWW2 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 19:30:
Oh dat kan heel goed gebeuren. In Rusland proberen ze al een tijdje het ontwijken van de dienstplicht aan te pakken. Mazepin heeft ook de pech dat hij een Formule 1 coureur is en dus fysiek goedgekeurd zal worden voor dienstplicht. Formule 1 coureur zijn is ook geen uitzondering.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
weet je zeker dat het westen dan veiliger is?hoevenpe schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 20:09:
[...]
Mazepin in een Russische tank, het Westen is weer een stukje veiliger...
:strip_exif()/f/image/C229H9wh6xERDqALpww3bRhE.png?f=user_large)
Jammer. Was en is wel een RBR baan (+ gewoon vaak een mooie race.)
Of hetzelfde doen als Kvyat: verhuizen naar het buitenland. Hij woont sinds 2007 in Italië maar is nog steeds een Rus.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 19:30:
[...]
De oplossing hier is waarschijnlijk niet omkoping, want dat ligt er te dik op. Wat hier waarschijnlijk moet gebeuren is een of ander excuus dat Mazepin iets goeds voor het land doet of zo met zijn Formule 1 deelname. Het zou dus helpen als hij niet telkens ruim achteraan reed. Achter de schermen zal Mazepin senior waarschijnlijk wat concessies moeten gaan doen.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Edit: nieuwbericht van het circuit zelf: https://www.spa-francorch...ancorchamps-spa-euro-race
[ Voor 36% gewijzigd door Amphiebietje op 04-06-2021 23:17 ]
En als mensen zich afvragen waar de naam "Eau Rouge" vandaan komt: voila!FastFred schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 21:33:
[...]
Het begint met een t en het eindigt met een t
[YouTube: Flooding at Spa Francorchamps]
t regent
Signatures zijn voor boomers.
De Hulk in een Haas. Haas haalt punten, Haas is gered.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 19:54:
[...]
Dan is Haas misschien wel klaar. Geen Schumacher mee, geen Steiner en Williams is dan weer ruim het slechtste team.

Maak er dan meteen een podium van. Hulk in een Haas op het podium.Maasluip schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 07:56:
[...]
De Hulk in een Haas. Haas haalt punten, Haas is gered.
Neem aan dat contracten niet zo erg op het rijden van maz zijn gestoeld. Neem aan dat als het buiten de macht van haas gebeurd ze gewoon geld krijgen. Want anders hadden ze ook een probleem na een grote crashDaniëlWW2 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 19:54:
[...]
Dan is Haas misschien wel klaar. Geen Schumacher mee, geen Steiner en Williams is dan weer ruim het slechtste team.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Ligt natuurlijk ook eraan hoe wanhopig Haas was om het geld te krijgen. Als ze bv 1 miljoen per race die Mazepin rijdt krijgen, en het alternatief was bv 18 miljoen voor een heel seizoen dan zou je nog kunnen zeggen "23 races, hij gaat er toch geen 5 missen, dus zeer grote kans dat we bij betaling per race een hoger inkomen hebben". Als hij nu dan door Russisch overheidsbeleid ineens een jaar zou missen dan zouden ze dus ook een jaar lang geen inkomen hebben. En ja, zelfs als het om een bedrag per race zou gaan zitten daar vast weer clausules aan verbonden. Ik kan me namelijk niet indenken dat je in zo'n situatie als rijder zou kunnen zeggen "ik heb geen zin vandaag" en de sponsor niet hoeft te betalen, of als het geld op is gewoon zeggen "ik rijd niet meer" en sponsor hoeft niet over de balk te komen.Snowhite0901 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 08:15:
[...]
Neem aan dat contracten niet zo erg op het rijden van maz zijn gestoeld. Neem aan dat als het buiten de macht van haas gebeurd ze gewoon geld krijgen. Want anders hadden ze ook een probleem na een grote crash
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
TT Assen?FastFred schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 21:33:
[...]
Het begint met een t en het eindigt met een t
[YouTube: Flooding at Spa Francorchamps]
t regent
Eau Brune.
Eau is namelijk vrouwelijk.
Als ie het regelt met een tank te spinnen zonder de ene track voorwaarts en de andere track achterwaarts te laten draaien (= tank pivot) vermoed ik dat dat een regelrechte wegsturing uit het leger zal zijn.hoevenpe schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 09:39:
Een tank-slapper krijgt voor Nikita een heel andere betekenis...
Ik vermoed dat er een tank swaffelen bedoeld wordtAmphiebietje schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:45:
[...]
Als ie het regelt met een tank te spinnen zonder de ene track voorwaarts en de andere track achterwaarts te laten draaien (= tank pivot) vermoed ik dat dat een regelrechte wegsturing uit het leger zal zijn.
Tank-slapping, het blijft wel een ontgroening in het Russische leger
[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 05-06-2021 11:52 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Bij Assen hebben ze hunebedden, geen heuvels
🇮🇹🇷🇺🇩🇪🇵🇹🇮🇹🇹🇷🇧🇭🇧🇭🇦🇪🇧🇭🇮🇹🇵🇹🇪🇸🇲🇨🇦🇿*
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 5 juni 2021
15 consecutive top 3️⃣ Saturdays for @Max33Verstappen 👏 Plenty to fight for tomorrow 💪 pic.twitter.com/v0YOXQpTDj
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ze hadden moeten toevoegen "with a performance on Mercedes' favourite circuit"
Dat had ik nog niet meegekregen? Of ik heb ergens wat gemist.Formula One faces a separate challenge with the Dutch authorities telling Formula One that all working staff attending the race at Zandvoort in September must be vaccinated against COVID-19.
Red Bull team boss Christian Horner said that could pose a problem for younger team members still waiting for a jab.
In hetzelfde bericht e.e.a. over het eventuele doorgaan van de F1 in Australië, maar niets concreets uiteraard. Aangezien de race in Melbourne is en die stad al een paar keer in lockdown is gegaan en er nu ook weer in zit, moet ik het nog zien gebeuren. Maar het is nog geen november.
Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?
Die streak van Verstappen is dus exact 15x zo lang als die van Hamilton
En zijn er van dit feitje ook algemene statistieken, vast wel? Dus bv langste streak van poles, P3 in Q, meedoen aan Q3 / top 10 van Q (bij Q in ander format).
Had het eerder idd ook zien langskomen.Bastien schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 19:53:
Nou lees ik op een Australische nieuwssite dat de NL overheid enkel F1 toe wil laten als iedereen die daarvoor komt (dus zoals ik het lees het F1 circus en lokaal) ingeënt is:
[...]
Dat had ik nog niet meegekregen? Of ik heb ergens wat gemist.
In hetzelfde bericht e.e.a. over het eventuele doorgaan van de F1 in Australië, maar niets concreets uiteraard. Aangezien de race in Melbourne is en die stad al een paar keer in lockdown is gegaan en er nu ook weer in zit, moet ik het nog zien gebeuren. Maar het is nog geen november.
Als ze tegen die tijd nog niet geprikt zijn doen ze wel iets verkeerd iig.
PSN
YouTube: The Difference Between Teams' Power Units | F1 TV Tech Talk | 2021 A...
[ Voor 38% gewijzigd door YakuzA op 06-06-2021 07:29 ]
PSN
[embed]https://twitter.com/AstonMartinF1/status/1401538805610463233[/embed]
Aangezien Vettel een contract van 3 jaar heeft moet dat bijna wel betekenen dat Stroll eruit gaat. Bottas krijgt hoogstwaarschijnlijk ook geen verlenging en gaat als het goed is naar Williams terug, dus dan is er bij Mercedes een zitje leeg. Verstappen heeft op dit moment niet echt een reden om daarheen te gaan, dus ik vraag me af wie die dan in gaat vullen. Stroll?

En Wolff heeft dus zijn hand overspeeld met het afhouden van Russell, was natuurlijk te verwachten dat hij niet gaat wachten totdat zijn carrière voorbij is.
Oh ja ik wil dus graag Silly Season aftrappen als dat mag
Hm, de foto was redelijk onduidelijk maar hij heeft dus een "seat" stoel/bank. I'll see myself out.
[ Voor 17% gewijzigd door DataGhost op 06-06-2021 17:20 ]
Leuke poging, moet je wel even de hele tweet bekijken, met de foto erbijDataGhost schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:15:
Hij is hier nog niet gepost, maar tijdens de race van Baku een interessante aankondiging:
[Twitter]
Aangezien Vettel een contract van 3 jaar heeft moet dat bijna wel betekenen dat Stroll eruit gaat. Bottas krijgt hoogstwaarschijnlijk ook geen verlenging en gaat als het goed is naar Williams terug, dus dan is er bij Mercedes een zitje leeg. Verstappen heeft op dit moment niet echt een reden om daarheen te gaan, dus ik vraag me af wie die dan in gaat vullen. Stroll?
En Wolff heeft dus zijn hand overspeeld met het afhouden van Russell, was natuurlijk te verwachten dat hij niet gaat wachten totdat zijn carrière voorbij is.
Heb je het plaatje goed bekeken?DataGhost schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:15:
Hij is hier nog niet gepost, maar tijdens de race van Baku een interessante aankondiging:
[Twitter]
Russel zit inderdaad tijdens de race in Baku in een stoeltje bij Aston Martin. Hij zit op de plek waar normaal gesproken het personeel aan de pitwall zit.
Ja best lastig te zien op mobielge-flopt schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:20:
[...]
Heb je het plaatje goed bekeken?
Russel zit inderdaad tijdens de race in Baku in een stoeltje bij Aston Martin. Hij zit op de plek waar normaal gesproken het personeel aan de pitwall zit.
Welk team heeft nu het grootste nadeel gehad van die regel m.b.t. verbod op communicatie van de pitmuur naar de coureur tijdens de formation lap?
Haas heeft natuurlijk vorig jaar dat dingetje gehad met pitstop callen in Hongarije, maar dat valt in het niet bij Mercedes. Spanje 2016 kunnen ze niet ingrijpen bij Rosberg die motor in verkeerde stand zet, met als gevolg een DNF voor beide coureurs, en nu Hamilton die de "brake magic" per ongeluk opnieuw aanzet, waarvoor het team hem niet kan waarschuwen, en daardoor dus rechtdoor schiet. Beide keren kost Mercedes dat dus heel veel punten.
[ Voor 3% gewijzigd door RobertMe op 06-06-2021 18:42 ]
Dat is toch wel redelijk hypocriet, gezien dat er hier in NL geen vaccinatieplicht is.Bastien schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 19:53:
Nou lees ik op een Australische nieuwssite dat de NL overheid enkel F1 toe wil laten als iedereen die daarvoor komt (dus zoals ik het lees het F1 circus en lokaal) ingeënt is:
[...]
Dat had ik nog niet meegekregen? Of ik heb ergens wat gemist.
Nou ja, typisch Kaaskop: Anderen de les lezen en het zelf niet beter doen.
Nuance hierbij is dat dat in dit geval voor Hamilton niet geholpen zou hebben, zoals ik heb uiteengezet in DataGhost in "[F1 2021] Race 6 GP van Azerbaijan". Radio-comms en statements wijzen op iets dat pas na de start is gebeurd, toen communicatie wel alweer mocht. Er was echter niet eens tijd om te reageren op het per ongeluk inschakelen ervan (maximaal een seconde of vier). "On the upshift" kan eigenlijk alleen maar met zijn hand op de koppeling geweest zijn, dus pas na de start. (edit: nu ook bevestigd: Hamilton explains switch issue that led to him dropping from P2 to P15 at crucial Azerbaijan GP restart)RobertMe schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:42:
Wellicht ook al half besproken in het GP topic, maar ben nog aan het bijlezen
Welk team heeft nu het grootste nadeel gehad van die regel m.b.t. verbod op communicatie van de pitmuur naar de coureur tijdens de formation lap?
Haas heeft natuurlijk vorig jaar dat dingetje gehad met pitstop callen in Hongarije, maar dat valt in het niet bij Mercedes. Spanje 2016 kunnen ze niet ingrijpen bij Rosberg die motor in verkeerde stand zet, met als gevolg een DNF voor beide coureurs, en nu Hamilton die de "brake magic" per ongeluk opnieuw aanzet, waarvoor het team hem niet kan waarschuwen, en daardoor dus rechtdoor schiet. Beide keren kost Mercedes dat dus heel veel punten.
Originele vraag kan nog wel interessant zijn natuurlijk.
[ Voor 9% gewijzigd door DataGhost op 06-06-2021 19:20 ]
Upshift kan natuurlijk ook bij het in de versnelling zetten zijn. Volgens mij staan ze normaliter in de neutraal te wachten en pas als de lampen aan gaan / "last car joining back of the grid" dat ze hem in de eerste versnelling zetten. Dat was waar ik in ieder geval aan zat te denken. Dat er niet veel tijd voor het team was om erop te reageren is uiteraard wel zo. Maar dat gold natuurlijk ook voor het Rosberg dingetje. Je ziet als team pas dat de startprocedure niet goed doorlopen is als ze al op hun plek staan. En dan nog door de radio gaan tetteren betekent waarschijnlijk sowieso een slechte start. Hetzelfde als dat engineer tijdens hotlap in Q stil blijft.DataGhost schreef op zondag 6 juni 2021 @ 19:09:
[...]
Nuance hierbij is dat dat in dit geval voor Hamilton niet geholpen zou hebben, zoals ik heb uiteengezet in DataGhost in "[F1 2021] Race 6 GP van Azerbaijan". Radio-comms en statements wijzen op iets dat pas na de start is gebeurd, toen communicatie wel alweer mocht. Er was echter niet eens tijd om te reageren op het per ongeluk inschakelen ervan (maximaal een seconde of vier). "On the upshift" kan eigenlijk alleen maar met zijn hand op de koppeling geweest zijn, dus pas na de start.
Als ik naar Spanje wil moet ik ook aan kunnen tonen dat ik gevaccineerd ben terwijl er best wel Spanjaarden zullen zijn die ook geen prik hebben gehad. Het is niet erg dat je commentaar hebt op de Nederlandse regering maar dit is wel een beetje aanstelleritus.Amphiebietje schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:57:
[...]
Dat is toch wel redelijk hypocriet, gezien dat er hier in NL geen vaccinatieplicht is.
Nou ja, typisch Kaaskop: Anderen de les lezen en het zelf niet beter doen.
In principe moet je met een test aantonen dat je geen corona hebt, of straks als dat geregeld is, gevaccineerd bent.D.deJong schreef op zondag 6 juni 2021 @ 19:28:
[...]
Als ik naar Spanje wil moet ik ook aan kunnen tonen dat ik gevaccineerd ben terwijl er best wel Spanjaarden zullen zijn die ook geen prik hebben gehad. Het is niet erg dat je commentaar hebt op de Nederlandse regering maar dit is wel een beetje aanstelleritus.
Maar af gaan op een artikel in ene buitenlandse krant zonder dat er in het land zelf over geschreven wordt door de plaatselijke media vind ik nogal een dubieuze bron.
(verder wel met je eens.)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Het ging mij dan ook vooral om de negatieve toon. Verhuis dan als het hier zo slecht is, dat is een voordeel van open grenzen.ArthurMorgan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 19:47:
[...]
In principe moet je met een test aantonen dat je geen corona hebt, of straks als dat geregeld is, gevaccineerd bent.
Maar af gaan op een artikel in ene buitenlandse krant zonder dat er in het land zelf over geschreven wordt door de plaatselijke media vind ik nogal een dubieuze bron.
(verder wel met je eens.)
Dat is ook een dooddoener eersteklas natuurlijk. Verhuizen is voor een heleboel mensen geen optie. Niet alleen om de kosten maar ook om andere dingen zoals familie etc.D.deJong schreef op zondag 6 juni 2021 @ 19:55:
[...]
Verhuis dan als het hier zo slecht is, dat is een voordeel van open grenzen.
"When you grow up your heart dies"
*knip*D.deJong schreef op zondag 6 juni 2021 @ 19:55:
[...]
Het ging mij dan ook vooral om de negatieve toon. Verhuis dan als het hier zo slecht is, dat is een voordeel van open grenzen.
Zo uit de hoek komen is nergens voor nodig, bovendien is deze discussie off-topic.
[ Voor 37% gewijzigd door tweakduke op 07-06-2021 11:34 ]
[ Voor 86% gewijzigd door replica17 op 06-06-2021 21:42 ]
[ Voor 90% gewijzigd door tweakduke op 07-06-2021 11:35 ]
Als ik https://www.gptoday.net/n...ekeerde-lay-out-schrappen mag geloven dan is het:Extigo schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:22:
Heeft Pirelli trouwens de bandenkeuzes voor de tweede race in Oostenrijk al vrijgegeven. Zover ik weet nemen ze in Frankrijk en de eerste keer Oostenrijk de C2, C3 en C4 mee, maar ik kan niets vinden over de tweede keer Oostenrijk (Steiermark).
Steiermark (eerste race): C2, C3, C4
Oostenrijk (tweede race): C3, C4, C5
Tim's Podcast! 😂 #HYBPA pic.twitter.com/lJZj95R8Y4
— #HYBPA (@HYBPA) 7 juni 2021
Heb zelf zo iets van; why?!
Lost niets op, en veroorzaakt alleen maar meer verschil/ongelijkheid onder de teams.
Vervolgens heb je weer dat een band voor team gebouwd wordt in voordeel (ik noem een Ferrari/Schumacher)

En het “groene” verhaal; meer transport/productie/kosten/uitstoot
Daarlangs is het niet Pirelli die bepaald hoe/wat (gedeeltelijk wel) maar zij leveren een band volgens de opdrachtgever(FIA) die bepaalde eisen/richtlijnen stelt.
Hoe staan jullie daar in?
Het is niet nieuw. Ik vraag me wel af of er zoveel commotie was geweest als enkel Stroll het overkomen was.himlims_ schreef op maandag 7 juni 2021 @ 18:12:
Lees vandaag nodige comments online waarin geroepen wordt “meerdere banden leveranciers!”
Nu het (ook) een podiumkandidaat overkomt zal het wat meer impact hebben bij de fans denk ik. En die roepen natuurlijk het hardst om maatregelen. Met maar één leverancier had deze pech iedereen kunnen overkomen en dat maakt het wel zo eerlijk.
Maar ik zal er verder niet wakker van liggen mochten ze iets willen veranderen, ik zie het wel gebeuren.
Pirelli maakt banden volgens de specs van de FIA. Pirelli kan heus wel goede banden maken waar je of 8 miljoen rondjes op kunt rijden, of waarop je precies 4 rondjes kunt rijden en dan ook volledig geplakt aan het asfalt zit, al zou je een drempel neerleggen. Punt is gewoon dat FIA loopt te zeiken over banden die niet te lang mee mogen gaan, maar wel lang genoeg. Verschillende compounds en er moet genoeg verschil tussen de compounds zitten. Etc. Remember Amerika 2005? Was heel succesvol voor Michelinhimlims_ schreef op maandag 7 juni 2021 @ 18:12:
Lees vandaag nodige comments online waarin geroepen wordt “meerdere banden leveranciers!”
Heb zelf zo iets van; why?!
Lost niets op, en veroorzaakt alleen maar meer verschil/ongelijkheid onder de teams.
Vervolgens heb je weer dat een band voor team gebouwd wordt in voordeel (ik noem een Ferrari/Schumacher)
En het “groene” verhaal; meer transport/productie/kosten/uitstoot
Daarlangs is het niet Pirelli die bepaald hoe/wat (gedeeltelijk wel) maar zij leveren een band volgens de opdrachtgever(FIA) die bepaalde eisen/richtlijnen stelt.
Tenzij je een manier kunt vinden waarop je verschillende bandenleveranciers hebt en die niet samenwerken met de teams, dan zou je een soort eerlijke bandenoorlog kunnen krijgen...
Exact expert nodig?
Dat denk ik ook idd, als enkel Stroll de pech had gehad was het pech geweest. Nu is het de koploper en dan breekt de hel los. Net als wat discussies over kwalificatie-formaat dat dit oneerlijk is, omdat toevallig 2 x Max pech hadHippocampus schreef op maandag 7 juni 2021 @ 18:53:
[...]
Het is niet nieuw. Ik vraag me wel af of er zoveel commotie was geweest als enkel Stroll het overkomen was.
Nu het (ook) een podiumkandidaat overkomt zal het wat meer impact hebben bij de fans denk ik. En die roepen natuurlijk het hardst om maatregelen. Met maar één leverancier had deze pech iedereen kunnen overkomen en dat maakt het wel zo eerlijk.
Maar ik zal er verder niet wakker van liggen mochten ze iets willen veranderen, ik zie het wel gebeuren.

Exact expert nodig?
[ Voor 3% gewijzigd door hjs op 07-06-2021 20:25 ]
Daarom gooit Pirelli het op mogelijke debris...hjs schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:25:
Als er één spontaan stuk gaat kan het toeval zijn, als het er twee zijn die ruim binnen de marges opeens stuk gaan is er reden voor twijfel. Zeker als het bij beide zonder enige aanleiding/waarschuwing lijkt te zijn.

Het grote verschil is dat bij 1 iemand het inderdaad pech kan zijn of zooi op de baan. Als het er bij 2 gebeurt is de kans groot dat er meer aan de hand is. En tuurlijk maakt het dan uit dat het om iemand gaat die vooraan rijdt. Was het met Hamilton gebeurt had je precies hetzelfde gezien. Al schat ik dat Mercedes nog veel harder aan het klagen zou zijn.Crazy D schreef op maandag 7 juni 2021 @ 19:50:
[...]
Dat denk ik ook idd, als enkel Stroll de pech had gehad was het pech geweest. Nu is het de koploper en dan breekt de hel los. Net als wat discussies over kwalificatie-formaat dat dit oneerlijk is, omdat toevallig 2 x Max pech had
[removed]
Hoop dat Max de titel wint, maar als hij hem dan toch moet verliezen dan maar met meer dan de punten die hij nu zonder eigen fout is verloren, want anders slaap je niet meer lekker hoor als Max zijnde ('wat als').
YouTube: Drama voor Max, Pirelli liegt| SLIPSTREAM
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Stond al ergens hierbovenAvK schreef op maandag 7 juni 2021 @ 21:59:
De twee Grumpy Old Man van Slipstream hebben een duidelijke mening. Kees van de Grindt (oud banden expert) geeft een duidelijke uitleg. Kijken!
Mooie kerel die Kees van de Grint. "Oogjes toe in Bakoe", totdat Max eraf stuiterde

Hahaha @20:15 Tsunoda krijgt even een heropvoedingAvK schreef op maandag 7 juni 2021 @ 21:59:
De twee Grumpy Old Man van Slipstream hebben een duidelijke mening. Kees van de Grindt (oud banden expert) geeft een duidelijke uitleg. Kijken!

https://www.auto-motor-un...chan-2021-analyse-rennen/Honda decided against installing a new engine in all four cars. A fresh powerplant has been announced for Paul Ricard. Improved reliability should mean that the six-cylinder cars can call up more power.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het gaat er denk ik om dat het 2x gebeurde, en in potentie 3x. Hamilton had ook een scheur in zijn band zagen ze later. En uiteraard is er meer aandacht omdat het Max was, dat is duidelijk. Het grappige is wel dat het Verstappen kamp meteen uitpakte met dat Pirelli wel weer de standaardsmoes van 'debris' als oorzaak zal aankomen. En warempel: Pirelli noemt 'debris' als meest waarschijnlijke oorzaak. Leuk dat het Verstappen kamp alvast de boel heeft opgestookt, maar naar mijn idee kan het ook gewoon wáár zijn. RBR claimt dat ze nergens overheen gereden zijn, maar ik denk dat ze dat niet altijd hoeven te merken. Het hoeft niet altijd een groot stuk te zijn. Klinkt een beetje als stemmingmakerij. Aan de andere kant is het natuurlijk niet in het belang van Pirelli om toe te geven dat het een constructiefout is geweest.Crazy D schreef op maandag 7 juni 2021 @ 19:50:
[...]
Dat denk ik ook idd, als enkel Stroll de pech had gehad was het pech geweest. Nu is het de koploper en dan breekt de hel los. Net als wat discussies over kwalificatie-formaat dat dit oneerlijk is, omdat toevallig 2 x Max pech had
Ik zie ook niet in dat meerdere bandenleveranciers dit probleem hadden kunnen voorkomen, of juist hadden gestimuleerd. Die hele farce in Indianapolis kun je niet zomaar toeschrijven aan een bandenoorlog. Het was eerder een mooi gelegenheidsargument om terug te gaan naar één leverancier.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Owgod..Honda decided against installing a new engine in all four cars. A fresh powerplant has been announced for Paul Ricard. Improved reliability should mean that the six-cylinder cars can call up more power.

should mean
:strip_exif()/f/image/7F1QsAPFeDSw5bkWQwlCR3Ha.png?f=user_large)
[ Voor 31% gewijzigd door poor Leno op 08-06-2021 09:26 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik zou me niet zoveel zorgen maken. Er gaat al even het gerucht dat Honda de motoren naar beneden moet schroeven na Bahrein en ze met de volgende PU's weer zou opschroeven. Dat lijkt te gebeuren.
- Lewis staat toch wel onder druk. Tot dit jaar stond hij bekend om het niet maken van fouten. En nu toch al twee vrij grote. Imola (komt hij goed weg) en deze herstart. Dat komt door de druk van Max.
- RBR heeft een serieuze (en grotere) kans op WCC. Bottas heeft het moeilijk. Prima. Laat hem maar worstelen. Perez wordt beter en beter. Daar gaan we vanaf nu plezier van hebben.
- Als je naar Baku kijkt afgelopen jaren, toch wel een Merc circuit. Dit jaar niet. Met nog iets meer vermogen, dan wordt ook een Silverstone een gelijkwaardig circuit.
- Max had al verder voor kunnen staan en dat kan nog wel eens pijn gaan doen voor WDC. Want Lewis is ook een vechter. Ook al staat hij onder druk.
Het lijkt erop dat hij zijn mojo kwijt is of hij is in zijn hoofd met te veel andere dingen bezig.
Hij lijkt er op dat hij weinig zin in racen heeft. Ik heb hem dit seizoen maar 1X enthousiast gezien bij het racen.
Ook het gesprek na de wedstrijd... hij wist gewoon niet wat hij moest zeggen.
Ik hoop wel dat hij weer snel zijn gedachten bij F1 kan krijgen, want ik wil graag gevechten zien tussen Max en Lewis.
Dat zou wel verklaren waarom het verschil in de kwalificatie van Bahrein nog zo groot was (4 tienden) en vanaf dat moment een stuk dichter bij elkaar leek te zitten. Althans persoonlijk vind ik die kwalificatie nog behoorlijk afwijkend.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:43:
[...]
Ik zou me niet zoveel zorgen maken. Er gaat al even het gerucht dat Honda de motoren naar beneden moet schroeven na Bahrein en ze met de volgende PU's weer zou opschroeven. Dat lijkt te gebeuren.
https://nl.motorsport.com...sunoda-alphatauri/6532930De Japanse rookie zal in Italië begeleid worden door teambaas Franz Tost, die voor de coureur een pittig dagschema heeft opgesteld om hem beter te laten presteren in de Formule 1. “Zijn dagelijkse routine is best makkelijk”, vertelt Tost. “Hij moet rond 9.00 uur in de sportschool zijn, tot een uurtje of 9.30, 10.00. Daarna zit hij van 10.30 tot 11.30, 12.00 uur samen met zijn engineers. Vervolgens heeft hij aan het begin van de middag Engelse les.”
“Daarna zal hij opnieuw samen zijn met zijn engineers en mag hij nog een keertje naar de sportschool, waar hij nog eens twee uur zal trainen. Daarna zou hij naar bed moeten gaan. Simpel.”
Werken voor je geld jongen
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
wow... shots fired?? Ik dacht dat we de talking on the track zouden doen haha.Hamilton wist na de race te melden dat dit gat te verklaren valt doordat Red Bull de betere auto heeft, al gaat Verstappen daar niet in mee. Hij dient de Brit dan ook van repliek. "Dat zou ik ook zeggen als ik hem was. Ik denk dat als ik in zijn auto zit, ik nog twee tienden harder rijd dan hij. Het maakt me niet uit wat hij zegt."
Verwijderd
Dat is een aantal jaren geleden ook geroepen, maar Hamilton is ook maar een mens die fouten maakt en wil winnen en emotioneel kan reageren als hij een fout maakt (zeker na de vorige race dat hij riep dat hij niks meer kon lerenstreamnl schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 11:57:
Ik weet niet wat er met Lewis aan de hand is.
Het lijkt erop dat hij zijn mojo kwijt is of hij is in zijn hoofd met te veel andere dingen bezig.
Hij lijkt er op dat hij weinig zin in racen heeft. Ik heb hem dit seizoen maar 1X enthousiast gezien bij het racen.
Ik hoop wel dat hij weer snel zijn gedachten bij F1 kan krijgen, want ik wil graag gevechten zien tussen Max en Lewis.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2021 13:45 ]
Ik denk dat het hele Mercedes F1 team in een soort negatieve stemming zit, zeker sinds Monaco. In de eerste plaats staan ze nu voor het eerst echt onder druk. Lewis heeft sinds Rosberg niet meer zo onder druk gestaan. Uiteraard zal de sportman in hem de gevechten om de overwinning leuk vinden, maar dan liever met hém op het bovenste trapje. Zo gaat dat nu eenmaal; zal voor Max niet anders zijn. Het hele team zal een omschakeling moeten maken naar een stand waarin ze terugvechten. Want zelfs toen Lewis onder druk stond van Nico, was het team (makkelijk) aan het winnen. Het was alleen een kwestie van die twee managen zodat ze elkaar niet elke wedstrijd eraf keilen. Maar je ziet nu heel goed dat het een teamsport is. Lewis kan het niet zomaar in zijn eentje doen. Het hele team moet op zijn best zijn, maar dat is nu even niet het geval. En of dat knopje per ongeluk indrukken nou echt te wijten is aan het onder druk staan, of dat het een simpele slip of the finger is geweest...wie zal het zeggen? Zoals ik al zei, is ie de laatste jaren niet (zo vaak) in de situatie geweest dat ie zijn eerste positie met hand en tand moest verdedigen.streamnl schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 11:57:
Ik weet niet wat er met Lewis aan de hand is.
Ik ben er op zich wel van overtuigd dat ie zich kan herpakken. Het seizoen is nog lang niet voorbij. Maar voor ons is het prachtig dat er nu weer lekker gevochten wordt voor elk punt. Zowel Hamilton als Verstappen kunnen zich geen slippertjes veroorloven (pun intended). En dat zet druk op beiden. We gaan zien of Max ook koel kan blijven als het strak (hopelijk) in de laatste race om een handvol punten gaat en wie wint WK is. Meestal krijg je dan knotsgekke races met zeldzame fouten van iedereen.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Dat, maar Max heeft dit jaar ook geen geluk met kwalificatie. Zelf niet goed in Imola en zowel Monaco als Baku hadden pole moeten zijn. Voor het circuit dat niet genoemd dient te worden, zou meer vermogen wel fijn zijn.DarkFire1985 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:06:
[...]
Dat zou wel verklaren waarom het verschil in de kwalificatie van Bahrein nog zo groot was (4 tienden) en vanaf dat moment een stuk dichter bij elkaar leek te zitten. Althans persoonlijk vind ik die kwalificatie nog behoorlijk afwijkend.
Toch nog iets goeds van deze puinzooi. Wat een foto van deze auto. Zo complex en ergens toch zo utilitair in hoe ze het doen.

Ik had het al geplaatst in het race topic.AvK schreef op maandag 7 juni 2021 @ 21:59:
Maar het zijn puzzelstukjes die mij steeds zekerder en zekerder maken. Dit kwam waarschijnlijk omdat het karkas van die banden faalde. Want bij Hamilton zat er dus een scheur van 7cm in de schouder van de band, dus het stuk van de band tussen het loopvlak en de binnenwand. En daar heeft Kees van de Grint het ook over. Van hoe ik het begrijp, bestaat het karkas grotendeels uit draden die langs de breedte van de band gespannen staan. Die bewegen mee met het bewegen van de band. En daar zijn dus scheuren in ontstaan, waarschijnlijk omdat het loopvlak meer bewoog dan de binnenwand. En dit bewegen zou je ook kunnen verminderen door de luchtdruk op te voeren. Immers zit er dan minder beweging in het loopvlak.
Pirelli moet vrijdag al iets hebben gezien en de banden een hogere minimale luchtdruk hebben gegeven. Dat loste het dus niet op.
Dit heeft niks met puin te maken en dit is waarschijnlijk ook niet de eerste keer dat dit gebeurd met Pirelli. Vorig jaar gebeurde waarschijnlijk hetzelfde in Imola met Verstappen en de beruchte 2013 Silverstone puinzooi was waarschijnlijk ook hetzelfde. Potentieel gebeurde hetzelfde ook met de Mercedessen vorig jaar in Silverstone en dan is er ook nog Kvyat vorig jaar. Het gebeurd ook juist met de harde banden.
Als dit allemaal klopt, nou dan gaan Silverstone en Zandvoort nog wat worden zeg. Moet er niet aan denken dat je band klapt in de laatste bocht op Zandvoort.
Ondertussen geloof ik ook wel dat Max altijd 2 tienden sneller is dan iemand anders in een auto.oZy schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:26:
[...]
wow... shots fired?? Ik dacht dat we de talking on the track zouden doen haha.
Interessant dat zelfs de Halo beschadigd is. Wat een klap eigenlijk.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:55:
[...]
Dat, maar Max heeft dit jaar ook geen geluk met kwalificatie. Zelf niet goed in Imola en zowel Monaco als Baku hadden pole moeten zijn. Voor het circuit dat niet genoemd dient te worden, zou meer vermogen wel fijn zijn.
Toch nog iets goeds van deze puinzooi. Wat een foto van deze auto. Zo complex en ergens toch zo utilitair in hoe ze het doen.![]()
[Afbeelding]
ping 127.212.23.124
Dat is meer cosmetisch, omhulsel voor de aerodynamica welke is gescheurd door de krachten.pjottum schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:18:
[...]
Interessant dat zelfs de Halo beschadigd is. Wat een klap eigenlijk.
En een vraag daar boven op; hoe zit het met de budget cap? Het vervangen van al die onderdelen kost ook een hoop.
Als blijkt dat Pirelli (mede) schuldig is aan dit incident lijkt het niet logisch dat men de kosten binnen hun budget cap moet opvangen.
Als je uitvalt en kunt aantonen dat de versnellingsbak schade heeft door de uitvalbert of andersom de uitvalbeurt kwam door een kapotte versnellingsbak mag je deze vervangen zonder straf. Voor de motor geldt dat echter weer niet.matz schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:31:
Wat ik mij nu wel afvraag i.r.t. Verstappen zijn crash... stel er zijn onderdelen kapot gegaan, zoals de versnellingsbak, mag het team deze dan gratis vervangen? Of valt dit onder de noemer: risico van het vak.
Ik vermoed dat dat pech hebben is. Mercedes kan ook niet de rekening van Bottasses crash met Russell naar Williams sturen.En een vraag daar boven op; hoe zit het met de budget cap? Het vervangen van al die onderdelen kost ook een hoop.
Als blijkt dat Pirelli (mede) schuldig is aan dit incident lijkt het niet logisch dat men de kosten binnen hun budget cap moet opvangen.
Enige dat mij bijstaat waar er een schadevergoeding is geweest is van in Maleisië waar Grosjean over een losse putdeksel reed en crashte met de auto in puin als gevolg. En ik denk dat de kosten voor Red Bull nog wel relatief mee zullen vallen. Nieuwe neus (voornamelijk nosecone dan, de vleugel zal wel "op maat" zijn geweest voor Baku), wat wishbones en endplates van de achtervleugel leken wat schade te hebben. De kosten voor Aston Martin zullen denk ik al hoger zijn geweest.
En zoals gewoonlijk wordt Stroll vergetenDaniëlWW2 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:55:
Dit heeft niks met puin te maken en dit is waarschijnlijk ook niet de eerste keer dat dit gebeurd met Pirelli. Vorig jaar gebeurde waarschijnlijk hetzelfde in Imola met Verstappen en de beruchte 2013 Silverstone puinzooi was waarschijnlijk ook hetzelfde. Potentieel gebeurde hetzelfde ook met de Mercedessen vorig jaar in Silverstone en dan is er ook nog Kvyat vorig jaar. Het gebeurd ook juist met de harde banden.
[ Voor 12% gewijzigd door Hippocampus op 08-06-2021 14:54 ]
Dat is alleen de zichtbare schade, voor hetzelfde geld is het chassis/monocoque en weet ik niet wat ontzet.RobertMe schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:43:
En ik denk dat de kosten voor Red Bull nog wel relatief mee zullen vallen. Nieuwe neus (voornamelijk nosecone dan, de vleugel zal wel "op maat" zijn geweest voor Baku), wat wishbones en endplates van de achtervleugel leken wat schade te hebben. De kosten voor Aston Martin zullen denk ik al hoger zijn geweest.
Klopt, maar gevoelsmatig is de kans op zo'n soort schade groter dan bij Verstappen. Stroll maakte een veel grotere klapper en werd echt een stuk tegen de muur op gedrukt. Dat leek bij Verstappen allemaal wel mee te vallen.warp schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:57:
[...]
Dat is alleen de zichtbare schade, voor hetzelfde geld is het chassis/monocoque en weet ik niet wat ontzet.
Mja ik denk dat ie nog een beetje pissig was van de crash en een paar interviews heeft gedaan met nog wat teveel testosteron in zn bloed. Dat ie het een beetje klaar was met Hamilton die zichzelf in de underdog probeert te schuiven.oZy schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:26:
[...]
wow... shots fired?? Ik dacht dat we de talking on the track zouden doen haha.
Alleen dit jaar zie ik twee RBR auto's, had ik ook niet gedacht eigenlijk. Looking good! Ben benieuwd naar de rest van het seizoen.
Ik dacht dat motorupgrades dit jaar niet mochten?
als het een saftey issue is; voorkomen van probleem x of verbeteren systeem y voor durability mag het geloof ik welFastFred schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 15:37:
[...]
Een versnellingsbak moet minimaal 6 weekenden mee gaan. Vervang je 'm voor die 6, krijg je straf, tenzij je die vervangt nadat je de vorige race niet gefinished hebt.matz schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:31:
Wat ik mij nu wel afvraag i.r.t. Verstappen zijn crash... stel er zijn onderdelen kapot gegaan, zoals de versnellingsbak, mag het team deze dan gratis vervangen? Of valt dit onder de noemer: risico van het vak.
Betrouwbaarheid en meer vermogen voor langer kunnen aanspreken lijkt me niet safety gerelateerd.himlims_ schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 15:40:
[...]
als het een saftey issue is; voorkomen van probleem x of verbeteren systeem y voor durability mag het geloof ik wel
Oh ja, die was er ook nog...Hippocampus schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:54:
[...]
En zoals gewoonlijk wordt Stroll vergeten(2020 - GP van Toscane)
Maar ik ben er wel meer vergeten denk ik zo. Blijkbaar was er een aantal jaar geleden ook eentje met Rosberg, maar geen idee wanneer dat was.
Vermogen mag niet. Betrouwbaarheid mag wel.FastFred schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 15:37:
[...]
Dat je met meer betrouwbaarheid kan kiezen voor een agressievere mapping en zo meer vermogen hebt, tja daar kan de FIA waarschijnlijk helemaal niks aan doen.
[ Voor 34% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-06-2021 15:52 ]
En dan gewoon uitstappen, je band schoppen, een circuit rennend oversteken, outfit wisselen en lachend naar PER op P1 kijken. Dit allemaal terwijl je een half uur (ofzo) daarvoor met 300kmpu + bent gecrashtpjottum schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:18:
[...]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Volgens mij een stuk van de voorvleugel als ik de slowmo vanuit de cockpit bekijk.pjottum schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:18:
[...]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Klopt, maar denk toch dat we zondagmiddag een kantelpunt hebben gezien.Verwijderd schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:44:
[...]
Dat is een aantal jaren geleden ook geroepen, maar Hamilton is ook maar een mens die fouten maakt en wil winnen en emotioneel kan reageren als hij een fout maakt (zeker na de vorige race dat hij riep dat hij niks meer kon leren).
Verstappen / Red Bull zit er het hele seizoen al goed bij en leek tot 5 ronden voor het einde Mercedes een mega-opdoffer te kunnen geven. Na de klapband van Verstappen zag de wereld er echter heel anders uit. Hamilton had volkomen risicoloos naar de tweede plaats kunnen rijden en de positive vibes die er waren ontstaan bij Red Bull een flinke klap kunnen toe brengen.
In plaats daarvan maakte hij een zeldzame fout waardoor Mercedes voor het eerst sinds Spanje 2016 met volledig lege handen kwam te staan. Hierdoor komt - ondanks het uitvallen van Verstappen - Red Bull veel sterker uit deze race dan toen ze er in gingen. Het uitvallen van Verstappen was immers niet te wijten aan de coureur of de auto. Het Red Bull pakket (rijders en auto's) zit blijkbaar helemaal goed, terwijl het bij Mercedes en zijn coureurs steeds meer begint te haperen.
Het is pas de tweede keer in z'n carrière dat Hamilton door een eigen fout een uitstekende uitgangspositie in het kampioenschap vergooit, de eerste keer was in China 2007.
Het is al veel vaker gezegd: zodra Mercedes (en Hamilton) onder druk komen gaan ze fouten maken. Zo was de pitstop van Hamilton ook ronduit beroerd. Hij moest weliswaar wachten op Gasly, maar ze lieten hem (imho) veel te lang wachten. Als ze daar iets agressiever waren geweest had hij 1 of 1,5s minder verloren en hij wellicht zelfs voor Perez kunnen komen na zijn (ook niet al te beste) stop.
Maar op de een of andere manier is de angst in dat team geslopen.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Vergeet Oostenrijk 2018 nietalexbl69 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:12:
[...]
In plaats daarvan maakte hij een zeldzame fout waardoor Mercedes voor het eerst sinds Spanje 2016 met volledig lege handen kwam te staan.
En in Duitsland 2019 was een disq van het Alfa Romeo team de reden waarom plekje 9 nog werd gehaald door één Mercedes.
Testing, one, two ...
Je hebt helemaal gelijk
Dacht ook dat Duitsland 2019 het dichtst bij een ramp kwam, maar wist dat Hamilton daar nog wat gescoord had.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Vreemd plaatje. Bijv. BOT had er dit jaar nog makkelijk bij gekund, want hij heeft op dit moment 47 punten. Of is hij ZO ongeliefd dat iedereen hem maar vergeet...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Lol serieus?DaniëlWW2 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 15:51:
Vermogen mag niet. Betrouwbaarheid mag wel.
Dat je met meer betrouwbaarheid kan kiezen voor een agressievere mapping en zo meer vermogen hebt, tja daar kan de FIA waarschijnlijk helemaal niks aan doen.
"Ja die 50pk extra hebben we voor betrouwbaarheid nodig hoor"
Nee, het gerucht gaat dat Honda de motor halverwege Bahrein terug heeft moeten schroeven ivm vibraties. Deze update zou dat (betrouwbaarheids)probleem oplossen, waarna de motor dus weer vol open kanFastFred schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 18:18:
[...]
Lol serieus?
"Ja die 50pk extra hebben we voor betrouwbaarheid nodig hoor"
De grap is natuurlijk dat je zo door kunt blijven gaan. Want als ze hem nu dan harder open zetten lopen ze vanzelf tegen een nieuwe limiet aan (vibraties ergens anders?). Die kunnen ze dan weer oplossen onder de noemer betrouwbaarheid en tada ze kunnen hem weer wat verder open zetten waarna ze weer tegen een nieuwe limiet aanlopen.Type-R739 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 18:41:
[...]
Nee, het gerucht gaat dat Honda de motor halverwege Bahrein terug heeft moeten schroeven ivm vibraties. Deze update zou dat (betrouwbaarheids)probleem oplossen, waarna de motor dus weer vol open kan
De huidige regels zou je dus van kunnen stellen dat ze alleen het ontwikkelen van een nieuwe motor voorkomen. Maar het is geen echte grens aan de ontwikkeling van de huidige motor.
Dit topic is gesloten.
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"
Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics
Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken