[F1] Seizoen 2021 - Max Verstappen WDC! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 171 Laatste
Acties:
  • 1.287.221 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

sjaool schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:02:
[...]

Ik heb ook geen interesse in sport maar toch heb ik het pakket puur om F1TV Pro te kunnen krijgen. Nu heb ik ook Vodafone dus dat pakket kost mij sowieso al niets. In de winter zou ik Movies & Series XL kunnen nemen maar dat heb ik niet nodig omdat ik al meer dan genoeg toegang heb tot streamingdiensten. :)
idem; movies/series is :r qua content - heb sport gepakt (kijk ik nooit) maar wel dat F1TV (mooi wurgcontract van die vodafone/ziggo jongens! extra data, als nu prijzen vergleijk loont het bijna niet meer om over te stappen)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:23
DaWin schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:08:
[...]

Heeft ie nou een krukje nodig om in te stappen? Ik wist dat ie klein was maar dit geeft het toch wel extra nadruk :p
Sommigen gebruiken ook een krukje vanwege de HALO... Nu zal Tsunoda dat niet om die reden gebruiken, maar toch :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03:15
DaWin schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:08:
[...]

Heeft ie nou een krukje nodig om in te stappen? Ik wist dat ie klein was maar dit geeft het toch wel extra nadruk :p
Dat gebruiken alle coureurs. Door de halo is de instap een stuk hoger, dat in combinatie met de steeds complexere bardgeboard area (boomerang bv) waardoor je niet meer direct naast het chassis zeg maar kunt staan maakt instappen vrijwel onmogelijk. Let bv ook maar eens op het uitstappen. Verstappen bv gaat op de halo zitten, met de benen op het stoeltje, en draait zich dan om en zet zich af om van de auto af te springen. Of dus dat ze over de neus/voorkant cockpit lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWin
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:31

DaWin

beep boop

RobertMe schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 17:24:
[...]

Dat gebruiken alle coureurs. Door de halo is de instap een stuk hoger, dat in combinatie met de steeds complexere bardgeboard area (boomerang bv) waardoor je niet meer direct naast het chassis zeg maar kunt staan maakt instappen vrijwel onmogelijk. Let bv ook maar eens op het uitstappen. Verstappen bv gaat op de halo zitten, met de benen op het stoeltje, en draait zich dan om en zet zich af om van de auto af te springen. Of dus dat ze over de neus/voorkant cockpit lopen.
Oh, dan is me dat nu pas opgevallen. Nou zal ik het altijd blijven zien :p.
Die halo-zit-sprong uitstap wist ik wel ja, maar in mijn hoofd stapten ze er "gewoon" vanaf de zijkant in. Today I learned

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Ik vind dit toch een leukere foto van SAI dan ik een zakelijk pak

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EwDNOo8WQAQctFk?format=jpg&name=large

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:08

Vuvuzela

My spire is forming

Wow, die foto is na de feestdagen en voordat het trainen begon gemaakt? Zo bol ken ik hem niet.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EvvBqCLWQAQeDjS?format=jpg&name=large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Evs-U-9WQAM_Y7c?format=jpg&name=large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:52
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/ov2ggyp14ul61.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=01d5fbae43fa672adf7544c15fd13966c513885d

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:24
Meer Perez content!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:04:
[...]
Je moet EN Ziggo EN Ziggo sport hebben om gratis F1TV te krijgen.
Of Ziggo en Vodafone, dan heb je 'gratis' Ziggo Sport en dus ook gratis F1 TV. Die deel ik met een Ziggo-loze collega en vriend. Zo heeft iedereen er wat aan. Want wat moet ik nou met F1TV als ik op TV naar Ziggo kan kijken?

Ja, oude races misschien. Ik heb er op vakantie een keer naar gekeken. En soms tijdens het werk de VT op de tablet.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

mphilipp schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 20:57:
[...]

Of Ziggo en Vodafone, dan heb je 'gratis' Ziggo Sport en dus ook gratis F1 TV. Die deel ik met een Ziggo-loze collega en vriend. Zo heeft iedereen er wat aan. Want wat moet ik nou met F1TV als ik op TV naar Ziggo kan kijken?

Ja, oude races misschien. Ik heb er op vakantie een keer naar gekeken. En soms tijdens het werk de VT op de tablet.
Dan heb je toch ook Ziggo en Ziggo sport (je betaald er alleen niet direct voor).
Je kan trouwens ook je Ziggo go abbo delen, heb je geen F1TV voor nodig.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 21:22:
[...]
Dan heb je toch ook Ziggo en Ziggo sport (je betaald er alleen niet direct voor).
In zekere zin wel, maar ik heb in principe geen belangstelling voor Ziggo Sport. Ik kijk alleen F1. Voetbal en al die andere ellende kijk ik niet.
Ja, via de app, maar dan moet ik mijn logon van Ziggo met iemand delen. Dat doe ik liever niet.
En cardsharing is verboden :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Geen interview voor de teambaas van AM? :o
GIO en RIC ook niet :P

[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 09-03-2021 22:50 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 13:24

MrMarcie

CFMoto 650MT

[...]

Zal hier maar niet hebben over die koppelverkopen en hoe we overal genaaid worden en daarom voor tv en internet bij iedereen teveel betalen.

Maar die F1app werkt niet op tv. Ik heb dan ook weinig erop gekeken. Je moet er ook maar tijd voor hebben. Die wintertraining zet ik denk ik wel op op mijn 2e monitor zodat ik met schuin oog mee kan kijken. En staan geloof ik wel wat mooie docu's op. Dus op zich wel aardig voor de liefhebber. Maar ik ben meer van de live actie. En de serie 'Drive to survive' op Netflix. Komt de 19e, en kan niet wachten. Netflix trouwens delen we met zijn vieren, dan is het leuk. Want ook dat kijk ik amper.

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey101
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-09 23:52
De vrije trainingen komende vrijdag zaterdag zondag kan je dus zien via F1 TV pro?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 13:27

DataGhost

iPL dev

Krijg een beetje deze vibe :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7qFPqS9Q8NCvmlS_ChbjLTfs_hQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/k6QTWGNLozQbAhIHTSG9kxXA.jpg?f=user_large
Hopelijk gaat 'ie een beetje kick-ass dit seizoen dan :)

[ Voor 6% gewijzigd door DataGhost op 10-03-2021 04:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
[...]

Je laptop of tablet gebruiken voor extra video feeds? Zoals onboard of pit channel. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:02

JB

Cédric roelt!

Rivanov schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 07:10:
[...]

Je laptop of tablet gebruiken voor extra video feeds? Zoals onboard of pit channel. ;)
Hoe krijg je het in sync? Dat vind ik altijd ruk mbt stream en live tv :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
JB schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 07:53:
[...]
Hoe krijg je het in sync? Dat vind ik altijd ruk mbt stream en live tv :/
Dat was voorheen lastig, maar als het goed is kun je met de nieuwe player de feed pauzeren en terugspoelen. Althans, ze spreken van rewind. Maar hoe dat geïnterpreteerd moet worden is nog maar de vraag;

- Is dit enkel volledig terug naar het begin
- Of daadwerkelijk terugspoelen naar ieder gewenst moment

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Rivanov schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 07:10:
[...]
Kan. We (we kijken met een groepje) zetten meestal een tablet neer voor live timing. Misschien een keer experimenteren met een extra feed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

MrMarcie schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:08:
[...]
Maar die F1app werkt niet op tv.
In het juiste topic voor deze discussie stond volgens mij vermeld dat deze nu AirPlay ondersteunde.

PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Heftig

[Instagram: https://www.instagram.com/p/CMMc-N6nf7q/?utm_source=ig_web_button_share_sheet]

Ah. Instagram embedden gaat niet hehe. Video van de FIA waarbij ze een stuk metaal met 250kmpu tegen een helm aan schieten

[ Voor 38% gewijzigd door Jasphur op 10-03-2021 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:39

Crazy D

I think we should take a look.

Jasphur schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 08:41:
Heftig

[Embed]

Ah. Instagram embedden gaat niet hehe. Video van de FIA waarbij ze een stuk metaal met 250kmpu tegen een helm aan schieten
Bizar. Zonder helm is je hoofdje strak doormidden gesneden. En die helm aan het eind heeft een klein deukje.... (denk wel dat je een paar dagen goede hoofdpijn hebt trouwens :P).

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 00:11

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:18
GP tijden zijn in de startpost (eindelijk) bijgewerkt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

komt er toch nog iets meer reclame op die auto :)

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
basvn schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:06:
[Twitter]

komt er toch nog iets meer reclame op die auto :)
Dat is mooi. Ik gun het ze ook, zou toch zonde zijn als de naam Williams uit de F1 zou verdwijnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• walteij
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 08:44
warp schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:11:
[...]

Dat is mooi. Ik gun het ze ook, zou toch zonde zijn als de naam Williams uit de F1 zou verdwijnen :)
De nieuwe eigenaren van Williams zijn toch vrij hard aan de weg aan het spijkeren hoor.
Vandaag Zeiss aangekondigd, gisteren B&R Industrial, Nissany die de eerste dag mag racen zal ook grof geld voor betaald zijn, maar belangrijkste is dat Dorilton zelf al zegt dat ze de naam Williams in de F1 willen houden en dus niet de naam gaan verkwanselen voor de laatste druppel sponsorgeld. (bron).
Ook geeft Jost Capito (nieuwe CEO Williams) aan dat hij via Dorilton al (net iets) meer dan 100 miljoen pond heeft mogen ontvangen en dat dit meer is dan dat er vorig jaar was afgesproken of werd verwacht. (bron)

Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:51
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 21:22:
[...]

Niet perse, je moet bij Ziggo nml ook het middelste tv abonnement hebben.. Als je dat niet hebt (en ik kijk geen tv dus heb dat niet) dan krijg je ook geen Ziggo sport ondanks dat je het via de tablet wel zou kunnen bekijken :(

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ik wil niet zeuren, maar er is een apart F1 tv topic. ;)

Te koop....

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/p371n22zp6m61.png?width=960&crop=smart&auto=webp&s=223870ce1284e611136a4558f66261e238cdc222
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8A0pGg5.png

wie had ook alweer de 2 kleuren rood voorspeld?
was Grimmie187 in "[F1] Seizoen 2021"

de SF21 zou uitgelekt zijn via de site van Ferrari, als je je tijd vooruit zet :+

Reddit

[ Voor 17% gewijzigd door basvn op 10-03-2021 12:49 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
basvn schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 12:45:
[Afbeelding]
[Afbeelding]

de SF21 zou uitgelekt zijn via de site van Ferrari, als je je tijd vooruit zet :+

Reddit
Toch weer Mission Winnow er op, maar dan in een duurzame en gezonde kleur groen?

@basvn jij en je ninja-edit :P Ja dus

[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 10-03-2021 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:04
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Reddit
De achterkant heeft te lang in de zon gestaan zie ik...

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:57

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

alesandro_46 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 12:49:
[...]

De achterkant heeft te lang in de zon gestaan zie ik...
Motor wordt warm.

Beetje wat McLaren een paar jaar geleden had, toen de cover te dicht op de toenmalige honda PU zat?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

pjottum schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 12:50:
[...]

Motor wordt warm.

Beetje wat McLaren een paar jaar geleden had, toen de cover te dicht op de toenmalige honda PU zat?
Hebben ze ook de eerste races met Renault gehad, uiteindelijk zaten er gaten bovenin de body

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• walteij
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Reddit
Groen op rood, de kleurenblinden onder ons zien in ieder geval wat minder reclame op de Ferrari's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:24
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Reddit
Ook de reveal video:

[YouTube: SF21 Reveal]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

En ook hier de achterkant/bodem niet te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Het getver, wéér mat rood -O-

(op zich wel ok dat verloopje naar donkerrood, maar toch.. dat had wel iets geleidelijker gekund ofzo)

[ Voor 71% gewijzigd door poor Leno op 10-03-2021 13:19 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:31
Damn, dit is toch wel de lelijkste Ferrari-livery van de afgelopen 10 jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
hjs schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:10:
En ook hier de achterkant/bodem niet te zien ;)
Maakt toch niets uit :) We zien hem overmorgen toch wel en een paar dagen later is ie toch weer anders :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 13:26
Ai, dat ziet er niet heel prachtig uit.

Maar de neus is nog steeds breed. Wel een ander tipje, maar de basis blijft erg breed. Toch wel raar dat Ferrari een dunnere niet voor elkaar krijgt, of het niet de moeite waard vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:03

Bestla

Kvinne

Jasphur schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:21:
[...]

Maakt toch niets uit :) We zien hem overmorgen toch wel en een paar dagen later is ie toch weer anders :D
Huiskleur Geel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
De vloer bedoelde ik :P Niet de livery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
nah, oma ondergoed zalmroze >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Had iets met zwart en goud verwacht... En de letters RICH

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11-09 16:40
never mind...

[ Voor 77% gewijzigd door Tomcatter_31 op 10-03-2021 13:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
Tomcatter_31 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:45:
Groen op rood, wie dat bedacht heeft...
...is in ieder geval niet kleurenblind :+

[ Voor 10% gewijzigd door warp op 10-03-2021 13:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
oef: een reveal gebaseerd op de tijd van een client? :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ipNzKxHNidvW4FWA2y7JtOS2S8E=/x800/filters:strip_exif()/f/image/qufPF7a9wtzNPk0EmgrpdRDJ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:46

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Waar kan je de reveal live volgen? Staat nog niks op youtube live

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11-09 16:40
warp schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:55:
[...]

...is in ieder geval niet kleurenblind :+
Ik begreep dat presentatie om 14 uur is, dus had mn comment nog even verwijderd. Even zien of het hem ook echt gaat zijn...zo ja, dan yikes... :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• walteij
G_Dragon schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:58:
Waar kan je de reveal live volgen? Staat nog niks op youtube live
https://www.ferrari.com/en-NL/formula1/sf21-reveal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Its time!!
Maar nergens een live video te vinden :\

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
nachtnet schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:55:
oef: een reveal gebaseerd op de tijd van een client? :X

[Afbeelding]
Ik snap deze even niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Kon het niet laten :>

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0eiooCeoM4tdKK85hP_JGUx7VfM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WpQC9M7vpcuREKui2eBstOcF.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Op youtube staat het vol met fake videos met de nieuwe livery, maar die zijn 25 min oud en dat kan niet.. |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

"ferrari is so serious about the budget cap, they even fired their designer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Helaas wat laat maar de stream kwam laat online of mijn youtube deedt vervelend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Ferrari zegt op 5 maart dat hun wagen niet gelekt gaat worden voor de reveal. (ironie is dan dat hun eigen website "lek" blijkt te zijn.. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 10-09 09:21
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Reddit
Achter en voor ipv onder en boven, zat ik er toch naast.. :+

Wie heeft dat groene MW logo bedacht trouwens? :/

Verder op het eerste gezicht wel een behoorlijk ontwikkelde wagen. Hele voorkant flink vernieuwd iig!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z1tqgUl4GFBO1e87rnqsk3NgUNA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KncF103rzdBNfXEqjTqVYSxF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ik vind dat groene wel erg mooi!
Net iets extra's :)

Nu nog even wachten op die mooie scherpe foto's, worden hier altijd in mooie hoge resolutie gepost _/-\o_

[ Voor 53% gewijzigd door G_Dragon op 10-03-2021 14:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
G_Dragon schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:11:
Ik vind dat groene wel erg mooi!
Net iets extra's :)

Nu nog even wachten op die mooie scherpe foto's, worden hier altijd in mooie hoge resolutie gepost _/-\o_
maar waarom dan hetzelfde logo aan de voorkant weer zwart is? :P Nja, brengt het geheel wel in evenwicht door hem aan de voorzijde in het zwart te laten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 10-09 09:21
Had wel gehoopt op een wat betere gradient overgang tussen de 2 kleuren rood, dit lukt mij met een roller ook nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Jasphur schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:13:
[...]

maar waarom dan hetzelfde logo aan de voorkant weer zwart is? :P Nja, brengt het geheel wel in evenwicht door hem aan de voorzijde in het zwart te laten
Dat had misschien nog wel anders gekund inderdaad, had wel gehoopt dat ze meer van dat donker rood hadden gedaan. Niet alleen de achterkant, ik wacht nog even op de hoge resolutie fotos die zo wel gepost worden denk ik. Want dan kan ik hem even helemaal goed bekijken,

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rayOiZW3G6tBg6LAsmmhSkb0b7g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3oJOPOFgCICgGB5QKAr4WWSi.png?f=user_large

:+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

De nieuwe Ferrari SF21:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hfDlu79ZzgMNUdxdRF1wj2ha0_o=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FuUkae3uke0KqEaIdyHiSw8T.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9LT_TYV0bRcb7cPXlpG1NdFGaNI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/drrn4fh7MZ68Z3znI9V3seFM.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sNOicofmR7heSDut-SG6-4W0PiY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9jUf5alKLrvHCVzHH8ls0G5Q.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q7Y_SbRV1hGm5ybkqTkhDXRZo_M=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wSkFNyCV4UsWBPzzbXIB2hLH.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i9vcaJwMlg3Dh-kF4wgfPqa3MX4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z49vxlIhe8UNvDGBg7LWYM9W.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_VR-FhVHf8iGZxzNuKDzzy_p5m8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tRDb0CiTQNCTWiXXKrIWHJks.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dwmgHV82YVkRH0w9wwjepGt1jEY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/P1EV3jCaNd2yuiYlem9lnKTf.png?f=fotoalbum_large

:X No Comment :X :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Sidepod-vergelijking :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XNWVHEBbpP83SJoOZCf7BVg4Y3g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/slJlLLgvZBw1QoTgzqKm2wSh.jpg?f=fotoalbum_large

Ik vind hem wel ok... alleen dat groene MW-logo is te suf voor woorden :P

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Remy schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:45:
[...]
Sidepod-vergelijking :)

[Afbeelding]

Ik vind hem wel ok... alleen dat groene MW-logo is te suf voor woorden :P
Wij vinden hier het groen juist een mooie toevoeging :p

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Oh wow.. zelfs in hun eigen launch video (@ 10:03 ongeveer) zijn ze vergeten het Mission Winnow logo te maskeren zodat ie gekeyed (ge-greenscreened) wordt :X :X :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1ipInHnI5p2mzhtb-5j0YzgOtGs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aQH06et6MhDHjj0O5IiXGlQs.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
poor Leno schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:50:
Oh wow.. zelfs in hun eigen launch video (@ 10:03 ongeveer) zijn ze vergeten het Mission Winnow logo te maskeren zodat ie gekeyed (ge-greenscreened) wordt :X :X :X

[Afbeelding]
Wie weet is het wel de bedoeling en hebben ze een deal met FOM/Liberty Global en kan je er straks doorheen kijken tijdens de races :+

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Laatst online: 09-09 09:24
Is die neus nou gewoon nóg breder?

Krijg een beetje de vibes van het seizoen dat iedereen de neus op pootjes had staan en Ferrari als enige nog de neus plat op de vleugel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 23:18

Chiron

Moderator Discord
Ook hier heel tactisch de achterwielophanging buiten beeld of in het donker. Ben benieuwd of ze net als Red Bull voor een Mercedesje zijn gegaan, met de omgekeerde wishbone onder.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Misschien in grayscale wel hetzelfde? :+

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

LAD93 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:54:
[...]

Wie weet is het wel de bedoeling en hebben ze een deal met FOM/Liberty Global en kan je er straks doorheen kijken tijdens de races :+
dan blijkt ineens dat er een mercedus blok in ligt _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
walteij schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:34:
[...]

De nieuwe eigenaren van Williams zijn toch vrij hard aan de weg aan het spijkeren hoor.
Vandaag Zeiss aangekondigd, gisteren B&R Industrial, Nissany die de eerste dag mag racen zal ook grof geld voor betaald zijn, maar belangrijkste is dat Dorilton zelf al zegt dat ze de naam Williams in de F1 willen houden en dus niet de naam gaan verkwanselen voor de laatste druppel sponsorgeld. (bron).
Ook geeft Jost Capito (nieuwe CEO Williams) aan dat hij via Dorilton al (net iets) meer dan 100 miljoen pond heeft mogen ontvangen en dat dit meer is dan dat er vorig jaar was afgesproken of werd verwacht. (bron)
Ik las iedere keer Doritos 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Chiron schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:58:
Ook hier heel tactisch de achterwielophanging buiten beeld of in het donker. Ben benieuwd of ze net als Red Bull voor een Mercedesje zijn gegaan, met de omgekeerde wishbone onder.
iedere foto die ik tot nu toe bekeken heb; is dat gedeelte 'onzichtbaar' - misschien zit er dat toch iets in de truukendoos daar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Hahahah en de grappen gaan maar door.. ze hebben ook lopen kloten met de nummers op de auto.. @02:57 ongeveer _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mxwlYKRhM5HqtlfZcnc87RP5pi0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/B2t1rEpPzbVzjlAPI1V0nLyl.png?f=user_large

(reddit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 09:24

Just_I

What did you just say?

Ik vind het groene rondom het MW logo totaal niet bij de livery passen en tevens inconsistent met het andere MW logo. Ik vraag me ook af of de FIA / FOM hier nog wat van gaat vinden in verband met het reeds genoemde green-screen effect.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

poor Leno schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:50:

[Afbeelding]
Voorbereiding op the invisible car van volgend jaar... :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mef
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-09 19:19

Mef

Just_I schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:25:
Ik vind het groene rondom het MW logo totaal niet bij de livery passen en tevens inconsistent met het andere MW logo. Ik vraag me ook af of de FIA / FOM hier nog wat van gaat vinden in verband met het reeds genoemde green-screen effect.
FOM zei: laten we de F1 groener maken.

Antwoord van Ferrari: dat lelijk logo dan maar in het groen.

Gelukkig gaat dat logo in heel wat races er niet op mogen wegens de banden met PM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Achjoh, gewoon een subtiele hint dan binnenkort Hulkenberg in 1 van die wagens zit
Het pak heeft ie al
Afbeeldingslocatie: https://media.gettyimages.com/photos/drivers-nico-hulkenberg-and-felipe-nasr-walk-the-runway-at-the-amber-picture-id474408650

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 23:18

Chiron

Moderator Discord
Sidepods zijn wel flink aangepakt, loopt hard naar beneden richting de achterkant.

Verder grotere luchtinlaat boven de coureur, kleinere inlaten in de sidepods. Ook de luchthappers voor de remmerij voor zijn gekrompen.

Het verbaast me wel dat Ferrari volgens mij als enige nog steeds met een brede neus rijdt. Die neus ziet er sowieso raar, bijna gephotoshopped uit met die armen uit de neusgaten waar de voorvleugel mee vast zit.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 09:24

Just_I

What did you just say?

Wat ik ook apart vind zijn de toevoeging van de neusvleugels bovenop de achterkant van de neus. Dit hebben we wel vaker gezien maar niet in meerdere lagen of achter/door elkaar.

Ook hebben de sidepods(?) een soort ribben of vinnen bovenop.

De ophanging van de spiegels is ook aangepast zo te zien.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 16:11
Hulp nodig! Hoe krijg ik mijn vrouw zo ver dat ik een grote Ferrari op de rode muur mag maken 😆
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sD2PQI5ckXDG6gejt_yUcvEzOBw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rWsCyHYNvqu5bxLNVkmSNzCE.jpg?f=fotoalbum_large

Moet wel met zo'n mooie kleurencombinatie.. gekozen door m'n zoon van 3, fan in wording?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:15
20 post dat het groen met rood zo lelijk is, kom jij met een kamer met een rode en groen muur :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 16:11
Heeeeee niet de smaak van m'n zoontje betwisten hè 😇

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Goofyduck384 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 18:33:
Hulp nodig! Hoe krijg ik mijn vrouw zo ver dat ik een grote Ferrari op de rode muur mag maken 😆
[Afbeelding]

Moet wel met zo'n mooie kleurencombinatie.. gekozen door m'n zoon van 3, fan in wording?
Het is wel duidelijk wie de broek aan heeft in huis zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
Holk schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 18:37:
20 post dat het groen met rood zo lelijk is, kom jij met een kamer met een rode en groen muur :+
Deze is dan wel groen wit rood :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 21:21

iichel

Gazoooo

Goofyduck384 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 18:33:
[Afbeelding]

Gewoon doen, later vragen stellen.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:19

Blokker_1999

Full steam ahead

Schat, ik weet ook niet waar die Ferrari vandaan komt. 't zal de zoon wel geweest zijn die die erop geplaatst heeft.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:15
iichel schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 18:57:
[...]

Gewoon doen, later vragen stellen.
“Beter om vergiffenis vragen dan om toestemming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Alles aftapen, kleur vlakken en lijnen door kind met handen in laten kleuren, en dan tape wegnemen.

Proces herhalen voor andere kleuren

[ Voor 6% gewijzigd door HyperTrophy op 10-03-2021 19:32 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik hoop voor Ferrari niet dat dit Leclerc was net na het uitstappen. :P
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/b50a9mtbd7m61.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=bb3bb8e062e7910c767b0799dad468c76ca62938

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Pagina: 1 ... 28 ... 171 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"

Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics

Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2

Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken