Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
vhal schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 20:40:
De Ferrari 488 GT3 Scuderia Corsa was ook rood/groen. Eerlijk gezegd misstaat het niet op de nieuwe wagen. Maar schijnbaar is het leuk om Ferrari weer belachelijk te maken op de diverse socials, het is net zo belegen dat Helmut weer zit te verkondigen dat de RB nu echt echt echt maar dan ook echt een verbetering sinds de laatste 6 jaar is.

Die heeft kaders. Op het raam wordt het zelfs omgeven door de ruiten. En op de vleugel staat het bij wijze van spreken een meter van de rest van de auto vandaan.
Hou je de sticker voorop over, maar dat heeft niet alleen zijn eigen zwarte kader, maar ook nog witte randen van het onderliggende ontwerp er omheen.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Het groen in jou afbeelding zijn de verplichte decals vanuit de organisatie.Ample Energy schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 20:50:
[...]
[Afbeelding]
Die heeft kaders. Op het raam wordt het zelfs omgeven door de ruiten. En op de vleugel staat het bij wijze van spreken een meter van de rest van de auto vandaan.
Hou je de sticker voorop over, maar dat heeft niet alleen zijn eigen zwarte kader, maar ook nog witte randen van het onderliggende ontwerp er omheen.
De AF Corse livery in FIA WEC is een beter voorbeeld:
Het groen in de livery is een onderdeel van de Italiaanse vlag. Het groen rondom de startnummer is ook verplicht vanuit organisatie.
[ Voor 21% gewijzigd door Niellie41 op 11-03-2021 10:37 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Denk vooral dat het probleem zit dat het alleen het Mission Winnow logo is wat ze groen hebben en niet eens alle Mission Winnow logo's. Daardoor lijkt het een beetje nep.Geronimous schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:28:
Tja, wat een gezever over het groene accent op de Ferrari. Groen is gewoon een complementaire kleur van (donker)rood. Als Aston Martin roze gebruikt op een (donker)groene auto vindt iedereen het mooi. Weer een beetje selectieve verontwaardiging.... Livery ziet er prima uit.
ik ben zelf van mening dat de kleur groen niet helemaal past bij de kleur rood van de rest van de auto, maar dat is een kwestie van smaak.
Ze zouden wellicht kunnen spelen met de tint groen van het logo, zeker, maar ik vind dat mensen weer lekker doorslaan in hun verontwaardiging. Lekker afgeven weer. 'hEt iS hET lElijKsTe oOit' , kotsemji, kotsemoji, kotsemojiExtigo schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:36:
[...]
Denk vooral dat het probleem zit dat het alleen het Mission Winnow logo is wat ze groen hebben en niet eens alle Mission Winnow logo's. Daardoor lijkt het een beetje nep.
ik ben zelf van mening dat de kleur groen niet helemaal past bij de kleur rood van de rest van de auto, maar dat is een kwestie van smaak.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Wat ik ook prachtig vind is (zeker bij de Amerikanen) dat ze geen fan meer zijn van Haas, omdat ze gesponsord worden door een Russisch bedrijf? Buiten de Haas sponsoring (bedrijf van Gene Haas) heeft er geen grote Amerikaanse sponsor op de wagen gestaan. Rich Energy is ook niet een Amerikaans bedrijf, maar verder zijn er geen noemenswaardige sponsoren geweest.
Volgens ChicaneF1.com (https://www.chicanef1.com/indiv.pl?name=Haas&type=a) heeft Haas in de laatste 5 jaar (2016-2020) slechts 8 sponsoren gehad
- AlpineStars (Italiaans)
- Haas Automation (Amerikaans)
- Pirelli (Italiaans)
- Jack & Jones (Denemarken)
- BlueDEF (Amerikaans) Is een olie van PEAK (wisselden alkaar af)
- PEAK (Amerikaans)
- Rich Energy
- (Engels)
- Richard Mille (Frans)
Even voor alle duidelijkheid: Ik heb geen hekel aan Haas, voor het budget wat ze hebben doen ze hun best en kunnen soms zelfs verrassend uit de hoek komen.
Niet helemaal waar.. Dat zou cyaan moeten zijnGeronimous schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:28:
Tja, wat een gezever over het groene accent op de Ferrari. Groen is gewoon een complementaire kleur van (donker)rood.
Wat jij bedoelt is een 'foutje van vroeger' en daarom voelt het gewoon niet helemaal lekker.
Ze hadden bij wijze van spreken nog beter voor Ferrari geel kunnen gaan..
En afgezien daarvan hebben mensen die kleurenblind zijn hier veel problemen mee.
Wikipedia: Kleurencirkel
Ja omdat het magenta/roze wel bij groen hoortAls Aston Martin roze gebruikt op een (donker)groene auto vindt iedereen het mooi. Weer een beetje selectieve verontwaardiging.... Livery ziet er prima uit.
Niet niet de enige.. Maar het is de manier waarop het gedaan is. Als je dit met een geleidelijkere/langere verloop had gedaan, en glans, had je iets heel anders gehad. Wat evt mooi 'had kunnen zijn'.ge-flopt schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:44:
Ben ik de enige die (buiten het groen) de combinatie van de 2 rode kleuren geen porum vind op de Ferrari?
Maar wie weet, misschien is ie in t echt of op beeld mooier
[ Voor 22% gewijzigd door poor Leno op 11-03-2021 13:14 ]
Je hebt duidelijk over al het gehuil over "roze is lelijk" in de topics heen gelezen zie ik?Geronimous schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:28:
Tja, wat een gezever over het groene accent op de Ferrari. Groen is gewoon een complementaire kleur van (donker)rood. Als Aston Martin roze gebruikt op een (donker)groene auto vindt iedereen het mooi. Weer een beetje selectieve verontwaardiging.... Livery ziet er prima uit.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Tsja, als je eens gaat kijken hoeveel Duitse sponsoren Mercedes heeft... en hoeveel van die wagen daadwerkelijk in Duitsland wordt geproduceerd...ge-flopt schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:44:
Ben ik de enige die (buiten het groen) de combinatie van de 2 rode kleuren geen porum vind op de Ferrari?
Wat ik ook prachtig vind is (zeker bij de Amerikanen) dat ze geen fan meer zijn van Haas, omdat ze gesponsord worden door een Russisch bedrijf?
En wat is er Duits aan?
Petronas? Nein
Ineos? Nein
AMG? Ja, maar eigendom van Daimler
Epson, crowdstrike, HP, TH, Monster Energy, AMD, IWC, Bose... nein nein nein nein
Ik weet niet hoeveel Gene Haas in Haas F1 steekt en hoe dat zich verhoudt tot bijvoorbeeld Daimler en Mercedes F1, maar ik denk wel dat het een groot deel is.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ja en als je de kleurencirkelgoed bekijkt zie je dat cyaan 1 van de complementaire kleuren is, het ligt er helemaal aan wat voor tint rood je pakt. Dat zeg je ook zelf door roze tegenover groen te zettenpoor Leno schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:10:
[...]
Niet helemaal waar.. Dat zou cyaan moeten zijn![]()
Wat jij bedoelt is een 'foutje van vroeger' en daarom voelt het gewoon niet helemaal lekker.
Ze hadden bij wijze van spreken nog beter voor Ferrari geel kunnen gaan..
En afgezien daarvan hebben mensen die kleurenblind zijn hier veel problemen mee.
Wikipedia: Kleurencirkel
[...]
Ja omdat het magenta/roze wel bij groen hoort
Het ging me ook meer om de overdreven verontwaardiging dan wat anders...
NopeYakuzA schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:12:
[...]
Je hebt duidelijk over al het gehuil over "roze is lelijk" in de topics heen gelezen zie ik?

[ Voor 10% gewijzigd door Geronimous op 11-03-2021 13:19 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Dat met dit kleurgebruik, dus zonder 'ermee te spelen', het gewoon niet lekker smoelt. Ook niet in verhouding tot de gehele auto.
Tsja dat is teleurstelling en misschien boosheid over het veranderen van iets iconisch.Het ging me ook meer om de overdreven verontwaardiging dan wat anders...
Persoonlijk ben ik niet verontwaardigd, ik vind het gewoon lelijk en niet echt over nagedacht (lijkt het).
Voor de rest zal het me verder niet veel boeien
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
via reddit;Thom2289 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:43:
Neeee!
De helm van VET wordt toch roze door BWT[Afbeelding]

helm van david backham (gp2 test dagje ofzo)
NoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooThom2289 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:43:
Neeee!

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Bedoel je niet David Beckmann?himlims_ schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:47:
[...]
helm van david backham (gp2 test dagje ofzo)
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Op deze foto's lijkt het groen van de AM, meer op Britsch Racing Green.Thom2289 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:43:
Neeee!
YessssThom2289 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:43:
Neeee!
PSN
Ik vind het tof! Kunnen we naast positie op de baan, ook aan de helm zien wie VET isThom2289 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:43:
Neeee!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
daar zijn die "T" dingen toch voor? geel/zwartJasphur schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:40:
[...]
Ik vind het tof! Kunnen we naast positie op de baan, ook aan de helm zien wie VET is
ssssthimlims_ schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:49:
[...]
daar zijn die "T" dingen toch voor? geel/zwart
Je ziet ze nauwelijks met Halo en Hans. Het draagt 0.0 bij aan het racen. En omdat ze zo laag zitten is identificeren van coureurs er ook niet echt door mogelijk.
En elke race weer een andere, en dan weer een helm-livery reveal. En weer de hele Twitter vol met “prachtig” “wow” of “bah”.
Wat een gedoe. Over niks.
Als ze uitvallen moeten ze hun helm tot in de garage op houden. Dus je ziet sommigen wel duidelijkBlauweFles schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:02:
Ik begrijp dat hele gedoe om helmen niet.
Je ziet ze nauwelijks met Halo en Hans. Het draagt 0.0 bij aan het racen. En omdat ze zo laag zitten is identificeren van coureurs er ook niet echt door mogelijk.
En elke race weer een andere, en dan weer een helm-livery reveal. En weer de hele Twitter vol met “prachtig” “wow” of “bah”.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Als je de helm niet ziet dan kijk je volgens mij met je ogen dicht naar de TV..BlauweFles schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:02:
Kans op een podium niet zo groot, tenzij het weer zo'n seizoen als laatst gaat worden.Remy schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:42:
Alonso is er klaar voor, zo lijkt het
[Afbeelding]
Hoe schatten jullie zijn kansen in?
Kans om meer punten te scoren dan in zijn vorig seizoen aanzienlijk groter.
Kans op spraakmakende acties sowieso groot (positief of negatief)
Vervang het blauw voor het geel, en je had gelijk aan Renault gedacht, niet?!
Ik heb ff de wagen naar m'n zwager gestuurd, want F1-fan én kleurenblind. Ben benieuwd wat hij ziet. Volgens de twitters zien kleurenblinden onderstaande geel/bruinige kleuren:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9OKSV0wMthvl031Y2pzVKnze.jpg?f=user_large)
Kijken wat hij zegt
Eens, eens en ook wel eensHippocampus schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:58:
[...]
Kans op een podium niet zo groot, tenzij het weer zo'n seizoen als laatst gaat worden.
Kans om meer punten te scoren dan in zijn vorig seizoen aanzienlijk groter.
Kans op spraakmakende acties sowieso groot (positief of negatief)
[ Voor 23% gewijzigd door Remy op 11-03-2021 18:46 ]
Kleurenblinde signing in. Ik heb de foto's van de Ferrari niet heel goed gezien gisteren. Maar als ik twee verschillende auto's/liveries moet zien in het plaatje dat jij post: voor mij wijkt alleen het MW logo op de engine cover af. Bij de bovenste is het meer een wazige vlek en bij de onderste wel "scherm".Remy schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 18:46:
[...]
Ik heb ff de wagen naar m'n zwager gestuurd, want F1-fan én kleurenblind. Ben benieuwd wat hij ziet. Volgens de twitters zien kleurenblinden onderstaande geel/bruinige kleuren:
[Afbeelding]
Kijken wat hij zegt
Als ziggo gebruiker probeerde ik iets in mijn abo te wijzigen en zag daar optie voor 12 maanden gratis sport+.
Helaas lukte dit niet online, maar na belletje heb ik ipv 12 - 6 maanden gratis sport+.
1 uur later kon ik mij aanmelden voor f1 TV pro via ziggo
Morgen zit ik klaar voor de test dagen
[ Voor 5% gewijzigd door HvanL op 11-03-2021 20:52 ]
Dat jij ze niet ziet, wil niet zeggen dat anderen ze niet zien. Sowieso zie je hem goed bij het in en uitstappen en tijdens de races zie je regelmatig de bovenkant via de t-cam. Verder is het iets waar rijders hun eigen draai en eigen merk aan kunnen geven, waardoor je wat meer ziet wat ze leuk vinden of eren. Ze praten verder over iets waar ze veel verstand van hebben, wat ook nog wel leuk is om te zien. Je ziet verder of ze meegaan in de kleuren van de auto, hun afkomst (bv de vlag of belangrijk symbool) of iets helemaal anders.BlauweFles schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:02:
En het is toch komkommertijd qua F1 nieuws dus waarom zouden mensen dat niet leuk vinden om te zien? Sure een helm voegt weinig toe, maar het is een lange winter geweest en we zien eindelijk de rijders weer eens in een filmpje. Sure een helm heeft niet veel schermtijd, maar het is niet niks.
Wat hij zegt:
Lekker dan, stel dat je Ferrari-fan bent (is hij een beetje, want Italiaan) en je bent kleurenblindVoorkant donker rood midden rose achterkant bruin zie geen Ferrari rood

edit: reactie op deze:
:strip_exif()/f/image/DqqgsSTHXTs9E5QKQeSa0Phe.jpg?f=fotoalbum_large)
Dus als het wat lichter rood is, ziet hij 'echt rood': donkerder rood = bruinKijk nu is hij rood met alleen de achterkant bruin
[ Voor 45% gewijzigd door Remy op 11-03-2021 22:39 ]
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Ja.Franko P. schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 22:56:
Vervelen jullie je zo erg dat het alleen maar over kleurtjes van auto's/helmen kan gaan?
(ik ook)
ping 127.212.23.124
:strip_exif()/f/image/JUtLYLbgDhGH5Gdc1gQhqgje.jpg?f=fotoalbum_large)
Gaat Inspector Vettel een race winnen dit seizoen, of niet?
Poll: Gaat Sebastian Vettel in 2021 een race winnen?
• Ja!
• Nee...
• Misschien
• Nadat de race is afgelopen
Ook een poll maken? Klik hier
Helder... echter denk ik dat dat iets te makkelijk gezegd is (imho, natuurlijk). Want: 2018 was zijn 'grootste' kans om te winnen - weer WDC te worden voor de 5e keer. Hij is 2e geworden met 5 wins, 12 podiums totaal. Dat is nog behoorlijk recent. 2019 en 2020 waren niet zijn beste jaren, maar dat lijkt vooral beïnvloed te zijn door Ferrari (again, imho).Bestla schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 23:20:
Nee, Vettel gaat niets meer winnen denk ik. Hij is over zijn top heen als je het mij vraagt.
In 2019 heeft Leclerc net aan (24 punten) Vettel afgetroeft... ik denk dat Sebastian al wist dat Leclerc Ferrari's nieuwe golden boy was.
2020 was volkomen 'zoek het uit, ik heb hier geen zin meer in'. In die zin zit Vettel op een bepaalde manier in hetzelfde schuitje als Alonso: multiple WDC tegen een 'jong talent' / jonge F2-winner, maar moet zich weer settlen. Dat is voor dat soort mensen een positieve wending: er zijn heel wat coureurs die opbloeiden na een teamwissel.
Het enorme voordeel voor Vettel (komt ie, derde en laatste imho) is dat hij zo enorm technisch onderlegd is, dat als hij de juiste gear heeft, hij kan winnen. Hij is de enige F1-coureur ooit samen met Schumacher die bv de F1-bandenfabriek van Pirelli heeft bezocht. Hij checkt de auto's van concurrenten (duhh, Inspector Seb anyone) altijd, om te zien waar nou de verschillen zitten.
Persoonlijk verwacht ik wel een win van hem komend seizoen. Vroeg of laat zit hij precies goed, en laat hij het zien

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
edit; after 'the Australian GP has been cancelled' weer terug op 'Coverage will begin shortly'. Even kijken of iedereen scherp was?
Edit 7:57; we staan ineens in de Mercedez garage. Let's go!
[ Voor 90% gewijzigd door djmelvee op 12-03-2021 07:58 ]
Geloof dat het er ook nog eens aan ligt welke vorm van kleurenblind hij is. Kleurenblind komt in meerdere vormen waarbij het telkens om verschillende kleuren gaat welke niet gezien worden.Remy schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 18:46:
[...]
[Afbeelding]
Kijken wat hij zegt
[...]
Eens, eens en ook wel eens
'@AstonMartinF1 sponsor BWT has announced a new partnership with Sebastian Vettel, which helps to explain his pink helmet design. The campaign targets plastic bottle usage with a "Change the world, sip by sip" message
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 12 maart 2021
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
De meest voorkomende onder mannen is die waarbij er problemen zijn met rood/groen/bruin. Dus dat zal vast die zijn waar jullie het over hebben.Martin0 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:02:
[...]
Geloof dat het er ook nog eens aan ligt welke vorm van kleurenblind hij is. Kleurenblind komt in meerdere vormen waarbij het telkens om verschillende kleuren gaat welke niet gezien worden.
En gezien ik op mijn eerdere post, als reactie op die twee foto's van de Ferrari, intussen 8 plusjes heb heb ik het idee dat ik daar echt wat mis, maar niet weet wat
Ik ben ook kleurenblind (deuteranomalie) en zie het precies zoals jij. Daardoor is voor mij de Ferrari een hele aparte livery..RobertMe schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:33:
[...]
De meest voorkomende onder mannen is die waarbij er problemen zijn met rood/groen/bruin. Dus dat zal vast die zijn waar jullie het over hebben.
En gezien ik op mijn eerdere post, als reactie op die twee foto's van de Ferrari, intussen 8 plusjes heb heb ik het idee dat ik daar echt wat mis, maar niet weet wat
/post
helm van GRO
de tear offs zijn gesmolten. fia gaat kijken of daar iets aan te doen is
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
You may have noticed something a little special...
— Aston Martin Aramco F1 Team (@AstonMartinF1) 12 maart 2021
Introducing Sebastian's 2021 lid. It has one goal, to raise awareness of sustainability. 🌍 💚 #SV5 pic.twitter.com/cag5pNRcKF
Doet me denken aan:basvn schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:24:
[Afbeelding]
helm van GRO
:strip_exif()/f/image/rg02e2JJdZm6htJWlFRcoErj.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat lijkt me wel een goeie, je hoorde ook aan grosjean dat hij bijna niks meer zag. Die tearoffs zijn gewoon simpel plastic nu denk ik. Benieuwd waar ze mee komenbasvn schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:24:
[Afbeelding]
helm van GRO
Hij heeft na 1 dag 'al pijn' van zijn keuze denk ikRemy schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:42:
[Afbeelding]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Prachtig. Ricciardo met een big smile.
Hamilton die weg is gelopen bij de set van Men in Black
Raikonnen die denkt; pff hier gaan we weer.
Vettel aan de slag als beveiliger
Perez is nog met vakantie
Ik vind het echt koel, weer een meer kleurrijke grid komend seizoen. Rood, rood, oranje, groen, blauw, blauw, blauw, blauw, blauw, zwart.
Maar zonder dollen: nice. Slechts een paar seizoenen geleden leken de wagens zo erg op elkaar (kuch Williams vs Sauber) dat je ze met elkaar verwarde
Verwijderd
NihilRemy schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:42:
In ieder geval geen podium en aan het eind van het seizoen rond de 50 punten verzameld...
Gaat toch weer vreemd zijn om de naam Schumacher in de F1 te zien. Man, wat was ik fan van zijn pa. Automatisch kijk je dan toch met nét iets meer interesse naar Mick, vreemd genoeg.Chiron schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:20:
Verdomd, Mick is de enige die met zn voorletter rijdt "MSC" net als z'n vaderToendertijd was het om onderscheid te maken tussen Michael (MSC) en Ralf (RSC). In F2 reed Mick nog als "SCH".
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ook Michael reed met SCH tot Ralf ook ging rijden. Toen pas werd het MSC en RSC.
Dus snap niet waarom er hier een uitzondering voor wordt gemaakt.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik ben er wel blij om. Op de een of andere manier geeft dat toch een warm gevoel. De letters en de persoon erachter waren gewoon legendarisch en nu rijdt niet zo maar iemand met die letters, maar zijn eigen DNAthesystem schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:53:
Dus snap niet waarom er hier een uitzondering voor wordt gemaakt.
The phoenix rises from the ashes!
Ik hoop echt dat Mick ook bijzondere dingen gaat laten zien.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Dat is vrij.... zuinig. 50 punten is minder dan Ocon's 62 afgelopen seizoen, en dat was al mwah.Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:38:
[...]
Nihil
In ieder geval geen podium en aan het eind van het seizoen rond de 50 punten verzameld...
Ik acht zijn kansen / resultaten wel wat beter dan dat - we gaan het zien
Verwijderd
I know. Maar daar zat wel een P2 bijRemy schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:32:
[...]
Dat is vrij.... zuinig. 50 punten is minder dan Ocon's 62 afgelopen seizoen, en dat was al mwah.
Jummie, de episode guide voor Drive to Survive season 3 ziet er goed uit
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hebben we deze voor: [F1] Drive to Survivegambieter schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 15:38:
https://wtf1.com/post/her...rive-to-survive-season-3/
Jummie, de episode guide voor Drive to Survive season 3 ziet er goed uit
Schijnt wel dat de "Crashpisode" gigantisch overdreven is.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
whut .. de enige kanjer van het team komt pas op zondag in actie?! Dus alle data daarvoor kun je meteen door het putje schuiven .. raar!? Redbull heeft het goed aangepakt, eerst Max knallen, alle data bruikbaar, vandaag kunnen engineers er zich over buigen terwijl Perez aan de auto wennen kan en morgen kunnen ze nog gerichte tests doen n.a.v. de feedback/data van Max.
M.i. heeft Williams de eerste slag al verloren ..

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Dank, die had ik gemistIllegal_Alien schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 15:49:
Hebben we deze voor: [F1] Drive to Survive
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Uit de tijd dat de beste F1 intro werd gebruikt: het outro van The Chain van Fleetwood Mac.
[ Voor 98% gewijzigd door gambieter op 13-03-2021 19:24 ]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
https://www.formula1.com/...PToSnsL0Nq8D0yGFcVbq.htmlFormula 1 commentary legend Murray Walker passes away, aged 97
Wel een leeftijd om trots op te zijn, wat een carrière heeft hij gehad zeg. Een man die voor vele miljoenen de liefde voor Formule 1 heeft opgewekt. Ik ben opgegroeid met Mol, maar als je dan dezelfde beelden terugziet met het commentaar van Walker en Brundle.. Dat is toch anders.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Rip Murray
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
RIP
“I always regarded it as my brief not just to inform but to entertain,” Walker said in an interview in 2011.
“I knew that 95 per cent of my audience weren’t interested in the diameter of the gudgeon pin. What they wanted was to share the excitement that I was lucky enough to be witnessing. And lucky is the word: my work has taken me round the world umpteen times to countries I would never otherwise have visited, and I have rubbed shoulders with some outstanding people. I have been incredibly, gigantically lucky.”
[ Voor 44% gewijzigd door MrMarcie op 13-03-2021 22:03 ]
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
"It was never work to Murray, it was never just commentating, it was simply telling the world about something he loved."
— Formula 1 (@F1) 13 maart 2021
Murray Walker remembered... pic.twitter.com/ZqEJa9Hfl9
Tja, D2S is ook wel grotendeels voor de Murrican viewers gemaakt.Illegal_Alien schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 15:49:
[...]
Hebben we deze voor: [F1] Drive to Survive
Ook op YT:gambieter schreef op zondag 14 maart 2021 @ 00:47:
In de tweet een mooi in memoriam (bijna 6 minuten) over Walker:
[Twitter]
YouTube: The Voice Of Formula 1: Murray Walker Remembered
Mooi eerbetoon.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Die hebben ze nog gebruikt tot een aantal jaren geleden. Kippenvel zo mooi. Zo'n 40 jaar lang.gambieter schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 19:18:
../..
Uit de tijd dat de beste F1 intro werd gebruikt: het outro van The Chain van Fleetwood Mac.
../..
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
It's...
— Formula 1 (@F1) 15 maart 2021
...one week until it's race week 🙌😝 pic.twitter.com/00eLje1SPd
Één week voordat het eerste race topic van 2021 open gaat. 🤗
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Een week voordat Max en Carlos ruzie hebben.
Een week of het een teleurstelling is of een succes.
Kan nie wachten iig
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ben ik ook erg benieuwd naar. Maar zelfs Palmer vond Mercedes verdacht ondermaats presteren tijdens de testdagen. En Palmer is relatief vaak 'on-point' met zijn analyses vind ikAmaze86 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:04:
Kan niet wachten om Mercedes weer vooraan te zien op pole, ze hebben denk totaal nieuwe achterkant van de auto die ze niet wilde laten zien tijdens de testdagen. Zo stiekem als ze zijn elk keer cccc.
Meen je dat echt? Omdat je fan van Mercedes bent of? Jaren lange dominantie mag ook wel eens doorbroken worden toch? Poles prima, maar wel een kampioenschap zonder 5x 1-2 etc.Amaze86 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:04:
Kan niet wachten om Mercedes weer vooraan te zien op pole...
Mijn boefje is liev!
Als je de hele achterkant omgooit voor race 1 blijft het een gok voor Merc, maar met hun geluk van de afgelopen jaren zal het zijn dat die gok goed uitpakt.Jasphur schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:40:
[...]
Ben ik ook erg benieuwd naar. Maar zelfs Palmer vond Mercedes verdacht ondermaats presteren tijdens de testdagen. En Palmer is relatief vaak 'on-point' met zijn analyses vind ik
PSN
Nee ben het zat die dominantie van mercedes, hoop dat RB dit seizoen er staat.JB schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:52:
[...]
Meen je dat echt? Omdat je fan van Mercedes bent of? Jaren lange dominantie mag ook wel eens doorbroken worden toch? Poles prima, maar wel een kampioenschap zonder 5x 1-2 etc.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Dit topic is gesloten.
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"
Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics
Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken