[F1] Seizoen 2021 - Max Verstappen WDC! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 171 Laatste
Acties:
  • 1.287.222 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:05
Kanonne, er werkt niemand met een vorm van kleurenblindheid bij Ferrari..?
Er zijn 7 vormen, van een heel lichte afwijking tot helemaal geen kleur kunnen zien, waarvan 4 moeite hebben met rood/groen...
Ik durf niet eens naar de bewegende beelden te kijken, zo erg zijn die foto's al. Dat logo flitst constant fel tussen groen/grijs/zwart, met name wanneer je ogen niet stilstaan. Als dat met bewegend beeld ook zo is moeten miljoenen mensen voortaan F1 kijken met zwaar aangepaste beeldscherminstellingen... Leuk voor je vrienden en familie d:)b

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:01

vhal

ಠ_ಠ

De Ferrari 488 GT3 Scuderia Corsa was ook rood/groen. Eerlijk gezegd misstaat het niet op de nieuwe wagen. Maar schijnbaar is het leuk om Ferrari weer belachelijk te maken op de diverse socials, het is net zo belegen dat Helmut weer zit te verkondigen dat de RB nu echt echt echt maar dan ook echt een verbetering sinds de laatste 6 jaar is.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:05
vhal schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 20:40:
De Ferrari 488 GT3 Scuderia Corsa was ook rood/groen. Eerlijk gezegd misstaat het niet op de nieuwe wagen. Maar schijnbaar is het leuk om Ferrari weer belachelijk te maken op de diverse socials, het is net zo belegen dat Helmut weer zit te verkondigen dat de RB nu echt echt echt maar dan ook echt een verbetering sinds de laatste 6 jaar is.
Afbeeldingslocatie: https://lc-imageresizer-live-s.legocdn.com/resize?mode=landscape&size=incredible&imageUrl=https://www.lego.com/cdn/cs/catalog/assets/blt4b4348a07974cb8a/1/75886Ferrari488GT3ScuderiaCorsaNEW.jpg

Die heeft kaders. Op het raam wordt het zelfs omgeven door de ruiten. En op de vleugel staat het bij wijze van spreken een meter van de rest van de auto vandaan.
Hou je de sticker voorop over, maar dat heeft niet alleen zijn eigen zwarte kader, maar ook nog witte randen van het onderliggende ontwerp er omheen.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Hier een mooie vergelijking tussen oud en nieuw:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EwIPKBQXAAI9VtY?format=jpg&name=medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:33

Niellie41

[object Object]

Ample Energy schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 20:50:
[...]

[Afbeelding]

Die heeft kaders. Op het raam wordt het zelfs omgeven door de ruiten. En op de vleugel staat het bij wijze van spreken een meter van de rest van de auto vandaan.
Hou je de sticker voorop over, maar dat heeft niet alleen zijn eigen zwarte kader, maar ook nog witte randen van het onderliggende ontwerp er omheen.
Het groen in jou afbeelding zijn de verplichte decals vanuit de organisatie.

De AF Corse livery in FIA WEC is een beter voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://api.ferrarinetwork.ferrari.com/v2/network-content/medias/resize/604251c14bad5d2f6e6816b2-ferrari-competizioni-gt-2021-488-gte-news-l?apikey=9QscUiwr5n0NhOuQb463QEKghPrVlpaF&width=1300&height=730

Het groen in de livery is een onderdeel van de Italiaanse vlag. Het groen rondom de startnummer is ook verplicht vanuit organisatie.

[ Voor 21% gewijzigd door Niellie41 op 11-03-2021 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Hebben we onze 'voorspellingen' al gedeeld?

top 3;
1️Lewis
2️Max
3️Seb

teampjes;
1️Redbull
2️Mercedes
3️Mclaren :+

:X wat duurt t allemaal lang zeg

[ Voor 11% gewijzigd door himlims_ op 11-03-2021 11:22 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Tja, wat een gezever over het groene accent op de Ferrari. Groen is gewoon een complementaire kleur van (donker)rood. Als Aston Martin roze gebruikt op een (donker)groene auto vindt iedereen het mooi. Weer een beetje selectieve verontwaardiging.... Livery ziet er prima uit.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:04
Geronimous schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:28:
Tja, wat een gezever over het groene accent op de Ferrari. Groen is gewoon een complementaire kleur van (donker)rood. Als Aston Martin roze gebruikt op een (donker)groene auto vindt iedereen het mooi. Weer een beetje selectieve verontwaardiging.... Livery ziet er prima uit.
Denk vooral dat het probleem zit dat het alleen het Mission Winnow logo is wat ze groen hebben en niet eens alle Mission Winnow logo's. Daardoor lijkt het een beetje nep.

ik ben zelf van mening dat de kleur groen niet helemaal past bij de kleur rood van de rest van de auto, maar dat is een kwestie van smaak.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
Extigo schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:36:
[...]

Denk vooral dat het probleem zit dat het alleen het Mission Winnow logo is wat ze groen hebben en niet eens alle Mission Winnow logo's. Daardoor lijkt het een beetje nep.

ik ben zelf van mening dat de kleur groen niet helemaal past bij de kleur rood van de rest van de auto, maar dat is een kwestie van smaak.
Ze zouden wellicht kunnen spelen met de tint groen van het logo, zeker, maar ik vind dat mensen weer lekker doorslaan in hun verontwaardiging. Lekker afgeven weer. 'hEt iS hET lElijKsTe oOit' , kotsemji, kotsemoji, kotsemoji

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:27
Ben ik de enige die (buiten het groen) de combinatie van de 2 rode kleuren geen porum vind op de Ferrari?

Wat ik ook prachtig vind is (zeker bij de Amerikanen) dat ze geen fan meer zijn van Haas, omdat ze gesponsord worden door een Russisch bedrijf? Buiten de Haas sponsoring (bedrijf van Gene Haas) heeft er geen grote Amerikaanse sponsor op de wagen gestaan. Rich Energy is ook niet een Amerikaans bedrijf, maar verder zijn er geen noemenswaardige sponsoren geweest.

Volgens ChicaneF1.com (https://www.chicanef1.com/indiv.pl?name=Haas&type=a) heeft Haas in de laatste 5 jaar (2016-2020) slechts 8 sponsoren gehad
  • AlpineStars (Italiaans)
  • Haas Automation (Amerikaans)
  • Pirelli (Italiaans)
  • Jack & Jones (Denemarken)
  • BlueDEF (Amerikaans) Is een olie van PEAK (wisselden alkaar af)
  • PEAK (Amerikaans)
  • Rich Energy
  • (Engels)
  • Richard Mille (Frans)
Maar voor de rest een op en top Amerikaans team!! :P
Even voor alle duidelijkheid: Ik heb geen hekel aan Haas, voor het budget wat ze hebben doen ze hun best en kunnen soms zelfs verrassend uit de hoek komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Tja, wat een gezever over het groene accent op de Ferrari. Groen is gewoon een complementaire kleur van (donker)rood.
Niet helemaal waar.. Dat zou cyaan moeten zijn :>
Wat jij bedoelt is een 'foutje van vroeger' en daarom voelt het gewoon niet helemaal lekker.
Ze hadden bij wijze van spreken nog beter voor Ferrari geel kunnen gaan..

En afgezien daarvan hebben mensen die kleurenblind zijn hier veel problemen mee.

Wikipedia: Kleurencirkel
Als Aston Martin roze gebruikt op een (donker)groene auto vindt iedereen het mooi. Weer een beetje selectieve verontwaardiging.... Livery ziet er prima uit.
Ja omdat het magenta/roze wel bij groen hoort ;)
ge-flopt schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:44:
Ben ik de enige die (buiten het groen) de combinatie van de 2 rode kleuren geen porum vind op de Ferrari?
Niet niet de enige.. Maar het is de manier waarop het gedaan is. Als je dit met een geleidelijkere/langere verloop had gedaan, en glans, had je iets heel anders gehad. Wat evt mooi 'had kunnen zijn'.

Maar wie weet, misschien is ie in t echt of op beeld mooier :)

[ Voor 22% gewijzigd door poor Leno op 11-03-2021 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Je hebt duidelijk over al het gehuil over "roze is lelijk" in de topics heen gelezen zie ik? :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 21:21

iichel

Gazoooo

ge-flopt schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:44:

Wat ik ook prachtig vind is (zeker bij de Amerikanen) dat ze geen fan meer zijn van Haas, omdat ze gesponsord worden door een Russisch bedrijf?
Tsja, als je eens gaat kijken hoeveel Duitse sponsoren Mercedes heeft... en hoeveel van die wagen daadwerkelijk in Duitsland wordt geproduceerd... :+ Het enige Mercedes aan die wagen is dat ze een x bedrag van sponsoring van Daimler krijgen, maar da's bij Haas niet anders.

En wat is er Duits aan?
Petronas? Nein
Ineos? Nein
AMG? Ja, maar eigendom van Daimler
Epson, crowdstrike, HP, TH, Monster Energy, AMD, IWC, Bose... nein nein nein nein

Ik weet niet hoeveel Gene Haas in Haas F1 steekt en hoe dat zich verhoudt tot bijvoorbeeld Daimler en Mercedes F1, maar ik denk wel dat het een groot deel is.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
poor Leno schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:10:
[...]

Niet helemaal waar.. Dat zou cyaan moeten zijn :>
Wat jij bedoelt is een 'foutje van vroeger' en daarom voelt het gewoon niet helemaal lekker.
Ze hadden bij wijze van spreken nog beter voor Ferrari geel kunnen gaan..

En afgezien daarvan hebben mensen die kleurenblind zijn hier veel problemen mee.

Wikipedia: Kleurencirkel

[...]

Ja omdat het magenta/roze wel bij groen hoort ;)
Ja en als je de kleurencirkelgoed bekijkt zie je dat cyaan 1 van de complementaire kleuren is, het ligt er helemaal aan wat voor tint rood je pakt. Dat zeg je ook zelf door roze tegenover groen te zetten ;) Ik had al gezegd dat ze met de tint groen kunnen spelen, ook voor de kleurenblinden. En bovendien ligt lichtgroen en geel nu ook weer niet zover van elkaar, dus wat is nu je punt.

Het ging me ook meer om de overdreven verontwaardiging dan wat anders...
YakuzA schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:12:
[...]

Je hebt duidelijk over al het gehuil over "roze is lelijk" in de topics heen gelezen zie ik? :+
Nope :/

[ Voor 10% gewijzigd door Geronimous op 11-03-2021 13:19 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Dat met dit kleurgebruik, dus zonder 'ermee te spelen', het gewoon niet lekker smoelt. Ook niet in verhouding tot de gehele auto.
Het ging me ook meer om de overdreven verontwaardiging dan wat anders...
Tsja dat is teleurstelling en misschien boosheid over het veranderen van iets iconisch.

Persoonlijk ben ik niet verontwaardigd, ik vind het gewoon lelijk en niet echt over nagedacht (lijkt het).
Voor de rest zal het me verder niet veel boeien :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:29

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
De testdagen worden uitgezonden op F1TV pro voor diegene die dat niet wisten. Hoe dat te kijken graag bespreken in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?

Tweakers Discord

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Thom2289
  • Laatst online: 14-09 09:02
Neeee!
De helm van VET wordt toch roze door BWT :( Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tBMlH_XolKuO6zZKpBclQcyb-sQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kxWG9sN0SQHgi3Fd7pJC6Ocr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Thom2289 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:43:
Neeee!
De helm van VET wordt toch roze door BWT :( [Afbeelding]
via reddit;

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/2iyucpibqcm61.jpg?width=1080&format=pjpg&auto=webp&s=81a035b58363c2b177e8d868407f4bf79b92bb50

helm van david backham (gp2 test dagje ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:46

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Neeee!
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo |:(

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11-09 19:56

Nielless

Born at a very young age.

himlims_ schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:47:
[...]

helm van david backham (gp2 test dagje ofzo)
Bedoel je niet David Beckmann? :9~

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:27
Neeee!
Op deze foto's lijkt het groen van de AM, meer op Britsch Racing Green.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Neeee!
Yessss d:)b

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Neeee!
Ik vind het tof! Kunnen we naast positie op de baan, ook aan de helm zien wie VET is :D

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jasphur schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:40:
[...]

Ik vind het tof! Kunnen we naast positie op de baan, ook aan de helm zien wie VET is :D
daar zijn die "T" dingen toch voor? geel/zwart :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
himlims_ schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:49:
[...]

daar zijn die "T" dingen toch voor? geel/zwart :+
sssst

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:42

Edd

-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik begrijp dat hele gedoe om helmen niet.

Je ziet ze nauwelijks met Halo en Hans. Het draagt 0.0 bij aan het racen. En omdat ze zo laag zitten is identificeren van coureurs er ook niet echt door mogelijk.

En elke race weer een andere, en dan weer een helm-livery reveal. En weer de hele Twitter vol met “prachtig” “wow” of “bah”.

Wat een gedoe. Over niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:38
BlauweFles schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:02:

Je ziet ze nauwelijks met Halo en Hans. Het draagt 0.0 bij aan het racen. En omdat ze zo laag zitten is identificeren van coureurs er ook niet echt door mogelijk.

En elke race weer een andere, en dan weer een helm-livery reveal. En weer de hele Twitter vol met “prachtig” “wow” of “bah”.

Als ze uitvallen moeten ze hun helm tot in de garage op houden. Dus je ziet sommigen wel duidelijk :9

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Als ze uitvallen racen ze niet meer mee. Dus ook niet zo heel erg interessant toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05

Als je de helm niet ziet dan kijk je volgens mij met je ogen dicht naar de TV..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Alonso is er klaar voor, zo lijkt het :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/peq2DU_fBgohSC13W4NJqhgWThw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hpmdQIuhD7g9vZ42MPWU0n3a.jpg?f=fotoalbum_large

Hoe schatten jullie zijn kansen in?

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Remy schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:42:

[Afbeelding]

Kans op een podium niet zo groot, tenzij het weer zo'n seizoen als laatst gaat worden.
Kans om meer punten te scoren dan in zijn vorig seizoen aanzienlijk groter. ;)
Kans op spraakmakende acties sowieso groot (positief of negatief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rijdt alonso voor williams?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:23
Vervang het blauw voor het geel, en je had gelijk aan Renault gedacht, niet?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Beetje eng dit.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EwIeV7oWgAUg7ur?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy

Remy

Ik heb ff de wagen naar m'n zwager gestuurd, want F1-fan én kleurenblind. Ben benieuwd wat hij ziet. Volgens de twitters zien kleurenblinden onderstaande geel/bruinige kleuren:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DnZDhz6fwPt9wJNDWg3wvF81zE4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9OKSV0wMthvl031Y2pzVKnze.jpg?f=user_large

Kijken wat hij zegt :)
Hippocampus schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:58:
[...]

Kans op een podium niet zo groot, tenzij het weer zo'n seizoen als laatst gaat worden.
Kans om meer punten te scoren dan in zijn vorig seizoen aanzienlijk groter. ;)
Kans op spraakmakende acties sowieso groot (positief of negatief)
Eens, eens en ook wel eens :P

[ Voor 23% gewijzigd door Remy op 11-03-2021 18:46 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 05:29
Remy schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 18:46:
[...]

Ik heb ff de wagen naar m'n zwager gestuurd, want F1-fan én kleurenblind. Ben benieuwd wat hij ziet. Volgens de twitters zien kleurenblinden onderstaande geel/bruinige kleuren:

[Afbeelding]

Kleurenblinde signing in. Ik heb de foto's van de Ferrari niet heel goed gezien gisteren. Maar als ik twee verschillende auto's/liveries moet zien in het plaatje dat jij post: voor mij wijkt alleen het MW logo op de engine cover af. Bij de bovenste is het meer een wazige vlek en bij de onderste wel "scherm".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Nu al grijze haren van de zorgen :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SC6496jzH8mySmmTtQmiYkgKEcM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UJG4y3LT8nv1xyaSB8rU5mLL.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HvanL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 11:12
Weet ff niet waar ik het kwijt kan, maar ff hier als tip.

Als ziggo gebruiker probeerde ik iets in mijn abo te wijzigen en zag daar optie voor 12 maanden gratis sport+.
Helaas lukte dit niet online, maar na belletje heb ik ipv 12 - 6 maanden gratis sport+.

1 uur later kon ik mij aanmelden voor f1 TV pro via ziggo _/-\o_ gratis

Morgen zit ik klaar voor de test dagen

[ Voor 5% gewijzigd door HvanL op 11-03-2021 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Dat jij ze niet ziet, wil niet zeggen dat anderen ze niet zien. Sowieso zie je hem goed bij het in en uitstappen en tijdens de races zie je regelmatig de bovenkant via de t-cam. Verder is het iets waar rijders hun eigen draai en eigen merk aan kunnen geven, waardoor je wat meer ziet wat ze leuk vinden of eren. Ze praten verder over iets waar ze veel verstand van hebben, wat ook nog wel leuk is om te zien. Je ziet verder of ze meegaan in de kleuren van de auto, hun afkomst (bv de vlag of belangrijk symbool) of iets helemaal anders.

En het is toch komkommertijd qua F1 nieuws dus waarom zouden mensen dat niet leuk vinden om te zien? Sure een helm voegt weinig toe, maar het is een lange winter geweest en we zien eindelijk de rijders weer eens in een filmpje. Sure een helm heeft niet veel schermtijd, maar het is niet niks.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Wat hij zegt:
Voorkant donker rood midden rose achterkant bruin zie geen Ferrari rood
Lekker dan, stel dat je Ferrari-fan bent (is hij een beetje, want Italiaan) en je bent kleurenblind ;w

edit: reactie op deze:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J0OQPyK-d3vYZlZOOEu8Et5BeF8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DqqgsSTHXTs9E5QKQeSa0Phe.jpg?f=fotoalbum_large
Kijk nu is hij rood met alleen de achterkant bruin
Dus als het wat lichter rood is, ziet hij 'echt rood': donkerder rood = bruin :)

[ Voor 45% gewijzigd door Remy op 11-03-2021 22:39 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Vervelen jullie je zo erg dat het alleen maar over kleurtjes van auto's/helmen kan gaan? :P

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:57

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Franko P. schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 22:56:
Vervelen jullie je zo erg dat het alleen maar over kleurtjes van auto's/helmen kan gaan? :P
Ja.

(ik ook)

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Die Nissany dumpt een aardige bak geld bij Williams denk ik.

De enige niet vaste coureur die mee mag rijden.

[ Voor 5% gewijzigd door YakuzA op 11-03-2021 23:11 ]

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy

Remy

Ok ok, geen helmpjes en kleurtjes, jullie nieuwe held: Sebastian Vettel in de AMR21 :)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q0yySGU_i0qa4zeTTS5EyxzkiXY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JUtLYLbgDhGH5Gdc1gQhqgje.jpg?f=fotoalbum_large

Gaat Inspector Vettel een race winnen dit seizoen, of niet?

Poll: Gaat Sebastian Vettel in 2021 een race winnen?
Ja!
Nee...
Misschien
Nadat de race is afgelopen
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403441&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:43

Bestla

Kvinne

Nee, Vettel gaat niets meer winnen denk ik. Hij is over zijn top heen als je het mij vraagt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Remy

Remy

Bestla schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 23:20:
Nee, Vettel gaat niets meer winnen denk ik. Hij is over zijn top heen als je het mij vraagt.
Helder... echter denk ik dat dat iets te makkelijk gezegd is (imho, natuurlijk). Want: 2018 was zijn 'grootste' kans om te winnen - weer WDC te worden voor de 5e keer. Hij is 2e geworden met 5 wins, 12 podiums totaal. Dat is nog behoorlijk recent. 2019 en 2020 waren niet zijn beste jaren, maar dat lijkt vooral beïnvloed te zijn door Ferrari (again, imho).

In 2019 heeft Leclerc net aan (24 punten) Vettel afgetroeft... ik denk dat Sebastian al wist dat Leclerc Ferrari's nieuwe golden boy was.

2020 was volkomen 'zoek het uit, ik heb hier geen zin meer in'. In die zin zit Vettel op een bepaalde manier in hetzelfde schuitje als Alonso: multiple WDC tegen een 'jong talent' / jonge F2-winner, maar moet zich weer settlen. Dat is voor dat soort mensen een positieve wending: er zijn heel wat coureurs die opbloeiden na een teamwissel.

Het enorme voordeel voor Vettel (komt ie, derde en laatste imho) is dat hij zo enorm technisch onderlegd is, dat als hij de juiste gear heeft, hij kan winnen. Hij is de enige F1-coureur ooit samen met Schumacher die bv de F1-bandenfabriek van Pirelli heeft bezocht. Hij checkt de auto's van concurrenten (duhh, Inspector Seb anyone) altijd, om te zien waar nou de verschillen zitten.

Persoonlijk verwacht ik wel een win van hem komend seizoen. Vroeg of laat zit hij precies goed, en laat hij het zien 8)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:58
Oe oOo het begint weer, het begint weer *O*

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01:41
F1TV springt net live :D

edit; after 'the Australian GP has been cancelled' weer terug op 'Coverage will begin shortly'. Even kijken of iedereen scherp was? :9

Edit 7:57; we staan ineens in de Mercedez garage. Let's go! :D

[ Voor 90% gewijzigd door djmelvee op 12-03-2021 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 14:49
Remy schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 18:46:
[...]

[Afbeelding]

[...]
Eens, eens en ook wel eens :P
Geloof dat het er ook nog eens aan ligt welke vorm van kleurenblind hij is. Kleurenblind komt in meerdere vormen waarbij het telkens om verschillende kleuren gaat welke niet gezien worden.

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Martin0 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:02:
[...]

Geloof dat het er ook nog eens aan ligt welke vorm van kleurenblind hij is. Kleurenblind komt in meerdere vormen waarbij het telkens om verschillende kleuren gaat welke niet gezien worden.
De meest voorkomende onder mannen is die waarbij er problemen zijn met rood/groen/bruin. Dus dat zal vast die zijn waar jullie het over hebben.

En gezien ik op mijn eerdere post, als reactie op die twee foto's van de Ferrari, intussen 8 plusjes heb heb ik het idee dat ik daar echt wat mis, maar niet weet wat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 18:49
RobertMe schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:33:
[...]

De meest voorkomende onder mannen is die waarbij er problemen zijn met rood/groen/bruin. Dus dat zal vast die zijn waar jullie het over hebben.

En gezien ik op mijn eerdere post, als reactie op die twee foto's van de Ferrari, intussen 8 plusjes heb heb ik het idee dat ik daar echt wat mis, maar niet weet wat :p
Ik ben ook kleurenblind (deuteranomalie) en zie het precies zoals jij. Daardoor is voor mij de Ferrari een hele aparte livery..

/post

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EwQ5VhzWYAIfCDd?format=jpg&name=large
helm van GRO
de tear offs zijn gesmolten. fia gaat kijken of daar iets aan te doen is

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
Mooie plaatjes van de nieuwe helm van Vettel:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EwQt-H1WgAc2ZnC?format=jpg&name=medium
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EwQt-H3WQAEaJb8?format=jpg&name=medium
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EwQt-H1XEAMNbrH?format=jpg&name=medium
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EwQt-H4WgAAUIX7?format=jpg&name=medium

Steam

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
basvn schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:24:
[Afbeelding]
helm van GRO
Doet me denken aan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d_i9jKipqcCvArPPIZERHuK_Zig=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rg02e2JJdZm6htJWlFRcoErj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
zouden al die custom helmet shops, de paint artists allemaal gecertificeerde verf gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 10:16
basvn schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:24:
[Afbeelding]
helm van GRO
Dat lijkt me wel een goeie, je hoorde ook aan grosjean dat hij bijna niks meer zag. Die tearoffs zijn gewoon simpel plastic nu denk ik. Benieuwd waar ze mee komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04

[Afbeelding]

Hij heeft na 1 dag 'al pijn' van zijn keuze denk ik :+

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Extigo

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EwRGr1DXAAEXNK1?format=jpg&name=4096x4096

Steam

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:18

Chiron

Moderator Discord
Verdomd, Mick is de enige die met zn voorletter rijdt "MSC" net als z'n vader :) Toendertijd was het om onderscheid te maken tussen Michael (MSC) en Ralf (RSC). In F2 reed Mick nog als "SCH".

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Prachtig. Ricciardo met een big smile.
Hamilton die weg is gelopen bij de set van Men in Black
Raikonnen die denkt; pff hier gaan we weer.
Vettel aan de slag als beveiliger
Perez is nog met vakantie

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xjtv-wiYZXOcKLlsABfSK1RrhKU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KO9oCHLmiFUxsVO6wVAADk1r.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remy

Remy

Ik vind het echt koel, weer een meer kleurrijke grid komend seizoen. Rood, rood, oranje, groen, blauw, blauw, blauw, blauw, blauw, zwart.

:+

Maar zonder dollen: nice. Slechts een paar seizoenen geleden leken de wagens zo erg op elkaar (kuch Williams vs Sauber) dat je ze met elkaar verwarde :o

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nihil

In ieder geval geen podium en aan het eind van het seizoen rond de 50 punten verzameld...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:07

Wom

Chiron schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:20:
Verdomd, Mick is de enige die met zn voorletter rijdt "MSC" net als z'n vader :) Toendertijd was het om onderscheid te maken tussen Michael (MSC) en Ralf (RSC). In F2 reed Mick nog als "SCH".
Gaat toch weer vreemd zijn om de naam Schumacher in de F1 te zien. Man, wat was ik fan van zijn pa. Automatisch kijk je dan toch met nét iets meer interesse naar Mick, vreemd genoeg.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 22:33
Maar vind het wel raar dat hij met MSC gaat rijden. Waarom niet SCH zoals bij alle andere coureurs? De afkorting is niet door een ander in gebruik.
Ook Michael reed met SCH tot Ralf ook ging rijden. Toen pas werd het MSC en RSC.

Dus snap niet waarom er hier een uitzondering voor wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Misschien mocht ie kiezen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:07

Wom

In veel van de branding die rond zijn vader wordt gebruikt, is MSC ook als merknaam gebruikt. Misschien dat dit meespeelt? In het Schumacher museum kom je MSC ook veelvuldig tegen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 00:07

Erazzzer

Fear me, I'm German!

thesystem schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:53:
Dus snap niet waarom er hier een uitzondering voor wordt gemaakt.
Ik ben er wel blij om. Op de een of andere manier geeft dat toch een warm gevoel. De letters en de persoon erachter waren gewoon legendarisch en nu rijdt niet zo maar iemand met die letters, maar zijn eigen DNA :D
The phoenix rises from the ashes!

Ik hoop echt dat Mick ook bijzondere dingen gaat laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Laatst online: 22:52
Dat was de Ferrari. ;(

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
lol! Go Alfa! :D *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yp7jxUWXCWZ0nM8Y77WhtL9VRmE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/9euk18rhn7uAefToKwvZ8p9O.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:38:
[...]

Nihil

In ieder geval geen podium en aan het eind van het seizoen rond de 50 punten verzameld...
Dat is vrij.... zuinig. 50 punten is minder dan Ocon's 62 afgelopen seizoen, en dat was al mwah.

Ik acht zijn kansen / resultaten wel wat beter dan dat - we gaan het zien :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remy schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:32:
[...]

Dat is vrij.... zuinig. 50 punten is minder dan Ocon's 62 afgelopen seizoen, en dat was al mwah.
I know. Maar daar zat wel een P2 bij ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

https://wtf1.com/post/her...rive-to-survive-season-3/

Jummie, de episode guide voor Drive to Survive season 3 ziet er goed uit :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

gambieter schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 15:38:
https://wtf1.com/post/her...rive-to-survive-season-3/

Jummie, de episode guide voor Drive to Survive season 3 ziet er goed uit :)
Hebben we deze voor: [F1] Drive to Survive

Schijnt wel dat de "Crashpisode" gigantisch overdreven is.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 00:17

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

whut .. de enige kanjer van het team komt pas op zondag in actie?! Dus alle data daarvoor kun je meteen door het putje schuiven .. raar!? Redbull heeft het goed aangepakt, eerst Max knallen, alle data bruikbaar, vandaag kunnen engineers er zich over buigen terwijl Perez aan de auto wennen kan en morgen kunnen ze nog gerichte tests doen n.a.v. de feedback/data van Max.
M.i. heeft Williams de eerste slag al verloren .. -O-

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Illegal_Alien schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 15:49:

Dank, die had ik gemist :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ouch, Murray Walker overleden. The Voice of F1.

Uit de tijd dat de beste F1 intro werd gebruikt: het outro van The Chain van Fleetwood Mac.

[ Voor 98% gewijzigd door gambieter op 13-03-2021 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Laatst online: 12-09 21:21

iichel

Gazoooo

RIP Murray

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23:18
Off-topic:
Formula 1 commentary legend Murray Walker passes away, aged 97
https://www.formula1.com/...PToSnsL0Nq8D0yGFcVbq.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Laatst online: 19:38
Shit...
Wel een leeftijd om trots op te zijn, wat een carrière heeft hij gehad zeg. Een man die voor vele miljoenen de liefde voor Formule 1 heeft opgewekt. Ik ben opgegroeid met Mol, maar als je dan dezelfde beelden terugziet met het commentaar van Walker en Brundle.. Dat is toch anders.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

Pierre

Van nature lui!

Geweldig interview

Rip Murray

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Laatst online: 13-09 13:24

MrMarcie

CFMoto 650MT

Murray Walker is een held. Was altijd genieten om naar zijn commentaar en interviews te luisteren. Die Mol mag, zelfs na bijna 30 jaar F1, zijn schoenen nog niet poetsen. Mooie tijden ook toen hij commentaar gaf en hij kon het altijd nog spannender maken.

RIP

I always regarded it as my brief not just to inform but to entertain,” Walker said in an interview in 2011.

I knew that 95 per cent of my audience weren’t interested in the diameter of the gudgeon pin. What they wanted was to share the excitement that I was lucky enough to be witnessing. And lucky is the word: my work has taken me round the world umpteen times to countries I would never otherwise have visited, and I have rubbed shoulders with some outstanding people. I have been incredibly, gigantically lucky.

[ Voor 44% gewijzigd door MrMarcie op 13-03-2021 22:03 ]

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Laatst online: 05:43

Bestla

Kvinne

RIP Murray Walker, een icoon is heen gegaan.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

In de tweet een mooi in memoriam (bijna 6 minuten) over Walker:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 00:07

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Illegal_Alien schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 15:49:
[...]

Tja, D2S is ook wel grotendeels voor de Murrican viewers gemaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 14 maart 2021 @ 00:47:
In de tweet een mooi in memoriam (bijna 6 minuten) over Walker:
[Twitter]
Ook op YT:
YouTube: The Voice Of Formula 1: Murray Walker Remembered
Mooi eerbetoon.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Wat vinden we eigenlijk van de situatie bij Alpine? Als ik het goed begrepen heb hebben ze dus Abiteboul helemaal eruit gegooid en that's it. De technische baas blijft technische baas, de sporting director blijft sporting director, en de baas erboven is meteen "de grote" baas van Alpine de autofabrikant. Zo draait "zelfs" Ferrari niet waar het F1 team al sinds dag 1 "onderdeel" is van de autofabrikant en er uberhaupt redelijk samengewerkt zal worden tussen beide delen. En dat laatste zie ik bij Alpine sowieso niet snel gebeuren. Ander type auto's etc. En daarnaast dat het F1 team helemaal in Enstone zit en niet zoals bij Ferrari ze IIRC in hetzelfde gebouw zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Laatst online: 13-09 13:24

MrMarcie

CFMoto 650MT

gambieter schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 19:18:
../..

Uit de tijd dat de beste F1 intro werd gebruikt: het outro van The Chain van Fleetwood Mac.

../..
Die hebben ze nog gebruikt tot een aantal jaren geleden. Kippenvel zo mooi. Zo'n 40 jaar lang.

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EwdjkqrW8AwJ86a?format=jpg&name=large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
Één week voordat het eerste race topic van 2021 open gaat. 🤗

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:18
Een week voordat we crashes gaan zien.
Een week voordat Max en Carlos ruzie hebben.
Een week of het een teleurstelling is of een succes.

Kan nie wachten iig

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:37
Kan niet wachten om Mercedes weer vooraan te zien op pole, ze hebben denk totaal nieuwe achterkant van de auto die ze niet wilde laten zien tijdens de testdagen. Zo stiekem als ze zijn elk keer cccc.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Amaze86 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:04:
Kan niet wachten om Mercedes weer vooraan te zien op pole, ze hebben denk totaal nieuwe achterkant van de auto die ze niet wilde laten zien tijdens de testdagen. Zo stiekem als ze zijn elk keer cccc.
Ben ik ook erg benieuwd naar. Maar zelfs Palmer vond Mercedes verdacht ondermaats presteren tijdens de testdagen. En Palmer is relatief vaak 'on-point' met zijn analyses vind ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 23:02

JB

Cédric roelt!

Amaze86 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:04:
Kan niet wachten om Mercedes weer vooraan te zien op pole...
Meen je dat echt? Omdat je fan van Mercedes bent of? Jaren lange dominantie mag ook wel eens doorbroken worden toch? Poles prima, maar wel een kampioenschap zonder 5x 1-2 etc.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Jasphur schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:40:
[...]

Ben ik ook erg benieuwd naar. Maar zelfs Palmer vond Mercedes verdacht ondermaats presteren tijdens de testdagen. En Palmer is relatief vaak 'on-point' met zijn analyses vind ik :D
Als je de hele achterkant omgooit voor race 1 blijft het een gok voor Merc, maar met hun geluk van de afgelopen jaren zal het zijn dat die gok goed uitpakt.

PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:37
JB schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:52:
[...]

Meen je dat echt? Omdat je fan van Mercedes bent of? Jaren lange dominantie mag ook wel eens doorbroken worden toch? Poles prima, maar wel een kampioenschap zonder 5x 1-2 etc.
Nee ben het zat die dominantie van mercedes, hoop dat RB dit seizoen er staat.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Pagina: 1 ... 29 ... 171 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"

Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics

Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2

Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken