[F1] Seizoen 2021 - Max Verstappen WDC! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 171 Laatste
Acties:
  • 1.287.223 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Mel33 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 08:45:
Een week voordat we crashes gaan zien.
Een week voordat Max en Carlos ruzie hebben.
Een week of het een teleurstelling is of een succes.

Kan nie wachten iig
Charles en Carlos met ruzie bedoel je?
Gezien de pace, zal de Ferrari niet echt dicht bij de RB rijden ;)

Gezien het Kimi en Carlos incident is Carlos nu idd al een beetje gefrustreerd met de pace van de Ferrari.

[ Voor 12% gewijzigd door YakuzA op 15-03-2021 12:02 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

YakuzA schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:57:
[...]

Gezien het Kimi en Carlos incident is Carlos nu idd al een beetje gefrustreerd met de pace van de Ferrari.
Tja, dat had hij kunnen weten. Familie Sainz dacht natuurlijk van met het elitaire Ferrari direct mee te gaan doen voor het WK en daarmee een dikke middelvinger naar zijn oude vriend Helmut te geven :)

En denk dat hij nog veel gefrustreerder gaat worden van Leclerc, die schat ik een stuk hoger in dan Sainz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:33
YakuzA schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:57:
[...]

Charles en Carlos met ruzie bedoel je?
Gezien de pace, zal de Ferrari niet echt dicht bij de RB rijden ;)

Och ik bedoel Sergio Pérez & Max, ik hoop het niet dat ze ruzie krijgen natuurlijk, maar ze hebben wel een verleden met wat akkefietjes iig

Bij Charles en Carlos mag het wel gebeuren, scheelt weer. of je hebt er last van als je er achter of tussen rijdt, maar we zullen zien.

Donderdag begint het toch al?, of nie

[ Voor 16% gewijzigd door Mel33 op 15-03-2021 17:15 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djmelvee
Mel33 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 17:12:
[...]

Donderdag begint het toch al?, of nie
Nie. :+

Over 2 weken.

Racedetails
Datum: Zo 28 Mrt. 17:00
Circuit: Bahrain International Circuit

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17:05
gambieter schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 19:18:
Ouch, Murray Walker overleden. The Voice of F1.
Dinsdag 16 maart BBC One om 23.45 uur (NL-tijd):
Murray Walker: A Life in the Fast Lane
An intimate portrait of commentator Murray Walker, who became a national treasure thanks to his enthusiasm, knowledge and dramatic voice.
https://www.bbc.co.uk/programmes/b0bny5bm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:10

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EwmTIOOWEAMK-nA?format=jpg&name=large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

ik weet niet of een beetje crash hier genoeg voor is..

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
basvn schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:37:
[Twitter]

ik weet niet of een beetje crash hier genoeg voor is..
Nouja, ze hadden ook niets kunnen krijgen ;)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/oyp9pknqeen61.jpg?width=960&crop=smart&auto=webp&s=3f79287392a7966c126452e9b606936a34aa561d

RA619H
zoals ik het verneem, is dit de winnende motor van Max, uit Oostenrijk

bron: reddit

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:14
basvn schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:12:
[Afbeelding]

RA619H
zoals ik het verneem, is dit de winnende motor van Max, uit Oostenrijk

bron: reddit
Pff. Me Puch hep de zellufde!

(als je had gezegd dat het een nieuwe NASA satelliet was, had ik het ook geloofd)

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:15
Britse Sportfoto van het jaar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gqvxnU29XioPcbFXkLCE_DoSo44=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bo6CJMB2U0DpscGAyYQgkUPl.jpg?f=fotoalbum_large

terechte credits voor Clive Mason - Getty Images

Sportsjournalists.co.uk/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Geweldige lucky shot! Doet mij denken aan mijn lucky shot bij de A1GP op de Lausitzring in 2005:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WwOQqgV8qEftBJ3XS0NgIPozRm0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eiZkNqKOEWxgeBbhOWb5Cc5S.jpg?f=user_large
En ik had op dat moment niet eens zo'n supersonische DSLR met tig frames per second. Gewoon een prosumer camera op manual zodat ie niet lang moest nadenken over de foto. Ik anticipeerde op ellende in de eerste bocht en ik werd beloond... :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

nachtnet schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:20:
[Afbeelding]

Sportsjournalists.co.uk/
Afbeeldingslocatie: https://www.sportsjournalists.co.uk/wp-content/uploads/2021/02/Andy-Hone-LAT-Images-scaled.jpg
https://www.sportsjournal...27&pid=gallery-image41727 _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 17-03-2021 10:20 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

nachtnet schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:20:
[Afbeelding]

Sportsjournalists.co.uk/
Lance roll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EwrPBvQXMAIiNAD?format=jpg&name=small

:+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Yuki maakte wel heel goeie indruk tijdens de test dagen; echt kan niet wachten tot 'lights out and away we go!" ik mis dat geschreeuw van sky :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
himlims_ schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 11:48:
Yuki maakte wel heel goeie indruk tijdens de test dagen; echt kan niet wachten tot 'lights out and away we go!" ik mis dat geschreeuw van sky :+
Wel wat vertekend door zijn gebruik van DRS, maar niettemin wel goed.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:23
Je gaat er niks van merken. De enige bron die je 4K kan kijken is Ziggo en de Next box is niet in staat HLG weer te geven.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
himlims_ schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 11:48:
Hij is nu ook gelijk het nieuwe lievelingetje van Marko, schijnt :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cuMniBswQgiKEqDvkIg6xUPVmyw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/538cguaRgjY7nMudh61L7TkU.png?f=user_large

(reddit)

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hansvk schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 11:53:
[...]

Wel wat vertekend door zijn gebruik van DRS, maar niettemin wel goed.
niet direct qua tijden; maar kwam heel rustig over (meer 'at ease' dan bijv. sains) ging goed om met wisselingen van omstandigheden; junior classes reed hij ook erg constant - mooie voor de toekomst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

poor Leno schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 12:01:
[...]

Hij is nu ook gelijk het nieuwe lievelingetje van Marko, schijnt :X

[Afbeelding]

(reddit)

_O-
Jammer dat Max er niet bij op de foto mocht ;)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
YakuzA schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 12:09:
[...]

Jammer dat Max er niet bij op de foto mocht ;)
Nouja ik denk dat het komende seizoen voor Verstappen best belangrijk gaat zijn..

Hij zal natuurlijk niet gelijk 'afgeschreven' worden, maar hij moet nu toch misschien wel even een extra tandje erbij gaan zetten en hopelijk (nog) beter gaan presteren.

Want als Perez boven verwachting gaat scoren heeft ie een geduchte concurrent.

Ik denk dat een sterke (pushende) tweede rijder hem goed doet wat dat betreft, om nog meer uit zichzelf te halen :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ik vind het frappant dat Perez als bedreiging wordt gezien.
Hij had allang geen F1 meer gereden zonder de Mexicaanse dollars die zijn sponsoren meebrengen.

Van Max denken velen dat hij net zo goed of beter dan Lewis is; dat heeft nog nooit iemand van Perez gezegd.

Ik denk zeker dat Perez iets beter met de druk kan omgaan dan de 'jonkies' Gasly en Albon, maar ook hij zal er last van krijgen als Max 'm alle bochten van de circuits laat zien. In hoeverre hij dan berust in het feit dat hij 2e rijder is, en Max voldoende kan ondersteunen wanneer dat nodig is, gaan we zien.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
albino71 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 12:22:
Hij had allang geen F1 meer gereden zonder de Mexicaanse dollars die zijn sponsoren meebrengen.

Van Max denken velen dat hij net zo goed of beter dan Lewis is; dat heeft nog nooit iemand van Perez gezegd.

Ik denk zeker dat Perez iets beter met de druk kan omgaan dan de 'jonkies' Gasly en Albon, maar ook hij zal er last van krijgen als Max 'm alle bochten van de circuits laat zien. In hoeverre hij dan berust in het feit dat hij 2e rijder is, en Max voldoende kan ondersteunen wanneer dat nodig is, gaan we zien.
'Bedreiging" is misschien een groot woord, maar het kan raar lopen.

Perez is gewoon een goede coureur en krijgt nu een hele goede auto, dus heeft zeker een goede kans om sterk mee te komen.

Zet dat tegenover Verstappen z'n (soms) onstuimigheid en (soms) dikke pech, en zou het zo maar kunnen zijn dat Perez plotseling een concurrent kan worden.

Ik verwacht het eigenlijk niet zo 1-2-3, maar ik hou er iig zeker wel rekening mee dat er dit jaar gekke dingen kunnen gebeuren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:26
Als we het dan toch over Perez hebben:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

himlims_ schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 12:03:
[...]
niet direct qua tijden; maar kwam heel rustig over (meer 'at ease' dan bijv. Sainz) ging goed om met wisselingen van omstandigheden; junior classes reed hij ook erg constant - mooie voor de toekomst
Waar die "constantheid" vandaan komt weet ik niet, uit zijn F3 en F2 seizoen is dat niet af te leiden, eerder het tegenovergestelde? Ik volg, zoals velen met mij verwacht ik, ook die beiden klassen, dus ik verwonderde mij wat over je uitspraak ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
poor Leno schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 12:32:
Zet dat tegenover Verstappen z'n (soms) onstuimigheid en (soms) dikke pech, en zou het zo maar kunnen zijn dat Perez plotseling een concurrent kan worden.
De onstuimingheid heeft al lang plaatsgemaakt voor volwassenheid.

Vorig jaar reed Max gewoon een foutloos seizoen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
warp schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 12:52:
[...]

De onstuimingheid heeft al lang plaatsgemaakt voor volwassenheid.

Vorig jaar reed Max gewoon een foutloos seizoen.
Nouja ik denk het nog niet helemaal, maar goed. Het is maar hoe je bepaalde acties interpreteert. En hoe die uitvallen. (Maar 'al lang' is echter niet het geval)

Ook foutloos heeft ie zeker niet gereden. Hij heeft volgens mij iets van 6(?) races een DNF en door een aantal 'bravoure' acties toen echt om de punten ging toch wel behoorlijk wat laten liggen (volgens mij Turkije enzo?)

Correct me if I'm wrong.

Maar als de druk nu echt op hem komt te staan, door bijvoorbeeld gelijk te lopen met Hamilton, moet dus echt gaan blijken dat ie dat aan kan :X

Tot nu toe heeft ie alleen maar mensen moeten aanvallen ipv. zn positie op de lijst te verdedigen.

(Disclaimer: Dit is mijn eigen amateur zitbank analyse he, en verkondig dit zeker niet als een waarheid ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
poor Leno schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 13:03:
[...]

Nouja ik denk het nog niet helemaal, maar goed. Het is maar hoe je bepaalde acties interpreteert. En hoe die uitvallen. (Maar 'al lang' is echter niet het geval)

Ook foutloos heeft ie zeker niet gereden. Hij heeft volgens mij iets van 6(?) races een DNF en door een aantal 'bravoure' acties toen echt om de punten ging toch wel behoorlijk wat laten liggen (volgens mij Turkije enzo?)

Correct me if I'm wrong.
Totaal 5x een DNF. 3x motorpech en 2x door een ander van de baan gereden. :)

En zelfs dan nog maar enkele punten achter BOT in zijn superieure MER eindigen.

[ Voor 6% gewijzigd door warp op 17-03-2021 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
warp schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 13:12:
[...]

Totaal 5x een DNF. 3x motorpech en 2x door een ander van de baan gereden. :)

En dan nog nog maar enkele punten achter BOT in zijn superieure MER eindigen.
Ja dat is dus de pech waar ik het over had, maar volgens mij dat ie her en der punten in een aantal races heeft laten liggen kwam voornamelijk door zijn 'eigen schuld'. Maar dan zou ik alles weer terug moeten kijken.

Maar mn punt is dat ie nog steeds wel zn momenten heeft qua rare acties, dus ik ben benieuwd of ie daar dit jaar bovenuit gaat stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:41
[...]

<Knip>

(Disclaimer: Dit is mijn eigen amateur zitbank analyse he, en verkondig dit zeker niet als een waarheid ;) )
Dat geldt voor iedereen hier en zou bij wijze van spreken in de topic warning opgenomen kunnen worden. :)

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansvk
  • Nu online
poor Leno schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 13:17:
[...]

Ja dat is dus de pech waar ik het over had, maar volgens mij dat ie her en der punten in een aantal races heeft laten liggen kwam voornamelijk door zijn 'eigen schuld'. Maar dan zou ik alles weer terug moeten kijken.

Maar mn punt is dat ie nog steeds wel zn momenten heeft qua rare acties, dus ik ben benieuwd of ie daar dit jaar bovenuit gaat stijgen.
Ik denk dat jij de kwaliteiten van VER niet wil zien. Ook al ben je misschien fan van een andere rijder of merk, dan nog vind ik dat je wel objectief moet blijven.
Persoonlijk denk ik dat vele nog niet goed inzien hoe goed VER is.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hansvk schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 13:48:
[...]

Ik denk dat jij de kwaliteiten van VER niet wil zien. Ook al ben je misschien fan van een andere rijder of merk, dan nog vind ik dat je wel objectief moet blijven.
benieuwd hoe perez zich gaat verhouden tegen hem; zeker als de punten/kampioenschap dicht(er) bij elkaar ligt .. hyped :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
[...]

Verstappen zei zelf in het interview na afloop (link interview) dat het gewoon een fout was: hij zat te dicht achter Perez, verloor downforce en moest toen van de racelijn afwijken. Het was ook niet echt een plek om in te halen dus het klonk wel plausibel.

Het is grappig dat dit echt overal als “bravoure” wordt aangemerkt terwijl het misschien gewoon een fout was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
asing schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 11:57:
[...]

Je gaat er niks van merken. De enige bron die je 4K kan kijken is Ziggo en de Next box is niet in staat HLG weer te geven.
Je hebt gelijk, had het artikel niet helemaal gelezen ook. Vind het echter wel erg bijzonder dat hun eigen streaming dienst, F1 TV Pro, waar je 60+ euro in het jaar voor betaald deze update niet heeft. Nog geeneens 4K..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 06:53

Ik denk zeker dat Perez iets beter met de druk kan omgaan dan de 'jonkies' Gasly en Albon, maar ook hij zal er last van krijgen als Max 'malle bochten van de circuits laat zien. In hoeverre hij dan berust in het feit dat hij 2e rijder is, en Max voldoende kan ondersteunen wanneer dat nodig is, gaan we zien.
Helemaal mee eens, Perez gaat er in Q niet bijkomen en in de race al helemaal niet. prima dat Perez op zondag beter is als op zaterdag maar afgelopen jaar hebben we wel gezien dat hij het niveau van verstappen lang niet heeft.

Had het ook gewoon erg moeilijk met Ocon, waar Ricciardo niet zoveel tegenstand aan had..

Diezelfde Ricciardo kwam ook niet meer in de buurt van Max, zeker niet op zondag. Daar zat gemiddeld 0,5s per ronde tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
[...]

Dat heeft toch niets te maken met wat ik denk dat er kan gebeuren :?

Ik hoop voor hem dat hij het misschien dit jaar (nog) beter kan laten zien iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:54
djmelvee schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 14:58:
[...]

Je hebt gelijk, had het artikel niet helemaal gelezen ook. Vind het echter wel erg bijzonder dat hun eigen streaming dienst, F1 TV Pro, waar je 60+ euro in het jaar voor betaald deze update niet heeft. Nog geeneens 4K..
Sky zal vast de eerste zijn, die hebben sinds mei 2020 al ondersteuning voor HLG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Rembock schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 15:37:
[...]

Sky zal vast de eerste zijn, die hebben sinds mei 2020 al ondersteuning voor HLG.
Jep, maar wel gek dat hun eigen dienst dan niet de eerste is.. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:36

pro_6or

amateur_60r

poor Leno schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 12:32:
[...]

'Bedreiging" is misschien een groot woord, maar het kan raar lopen.

Perez is gewoon een goede coureur en krijgt nu een hele goede auto, dus heeft zeker een goede kans om sterk mee te komen.

Ik verwacht het eigenlijk niet zo 1-2-3, maar ik hou er iig zeker wel rekening mee dat er dit jaar gekke dingen kunnen gebeuren :)
Nog een ding, Max zit vaak vol in de strijd voorin en ze zetten dan de andere wagen maar op een andere banden strategie. dan hoeft er maar een ongunstige safety car bij te zitten en ineens is Perez de "ervaren man" "goed op zijn banden" etc. Zie Gasly overwinning Monza. Vaak genoeg gezien bij Max en Ricciardo. Maleisie 2016 was daarbij het absolute dieptepunt, Max zat na wat zijn laatste pitstop zou zijn alweer op de staart van Ric die die zelfde stop nog moest pakken en juist toen plofde Lewis zijn motor. Dat werd toen een stacked 1 2 waarbij Ric dus zo weer 4 seconden kreeg en even nieuwe banden had.

Ric heeft dit nooit bevestigd maar hij kreeg die overwinning gewoon cadeau van RBR. Over Monaco en zelfs Baku praatte hij enorm vaak.

Dat soort risico's heb je zeker met Perez ook. die is sluw in de marketing en ook bij onderlinge strijd krijgt Max denk ik eerder de zwarte piet toegespeeld van de pers.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
djmelvee schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 16:03:
[...]

Ze hebben denk ik niet de capaciteit om dat te regelen. Ze zaten tot dit seizoen op 1k 25 FPS, nu is dat 1K 50 FPS.

Als ze nu gebruik konden maken van het CDN wat youtube heeft liggen dan wordt het een ander verhaal.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Niet direct F1 gerelateerd, maar wel autosport. En ik denk dat er hier wel een flink aantal Top Gear liefhebbers ronddwalen. In dat kader wat triest nieuws: Sabine Schmitz is op slechts 51 jarige leeftijd overleden. De Koningin van de Nürburgring, die wel eens te zien was in Top Gear met de Ring Challenges, was zowat geboren op dit circuit en versloeg menig mannelijk rivaal op een rondje.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
poor Leno schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 15:35:
[...]

Dat heeft toch niets te maken met wat ik denk dat er kan gebeuren :?

Ik hoop voor hem dat hij het misschien dit jaar (nog) beter kan laten zien iig.
Hij haalt het maximale uit de Red Bull, iedereen weet dat, behalve jij. :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Luxicon schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 16:15:
[...]

Hij haalt het maximale uit de Red Bull, iedereen weet dat, behalve jij. :P
Dat zeg ik toch niet :?

Of ie nou de beste is en maximale uit de auto haalt, zegt toch niets over andere factoren die meespelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:50
Max krijg dit seizoen wel degelijk meer concurrentie van zijn teamgenoot dan de vorige 3 seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

djmelvee schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 16:03:
[...]

Sky Sports kost 60+ euro per maand dacht ik? F1TV kost max 60 euro per jaar.

[ Voor 4% gewijzigd door YakuzA op 17-03-2021 16:34 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:47

Blokker_1999

Full steam ahead

En ik vind het frappant dat er mensen zijn die denken dat Perez zomaar zal weggereden worden door Verstappen. De test van vorige week toont dat ze redelijk dicht op elkaar zitten en dat ondanks dat Perez nieuw is in het team en nog veel te leren heeft over de RBR en de Honda motor.

Ik denk dat het voor het eerst sinds lang is dat Verstappen in eigen team nog eens een echte concurent heeft die het hem mogelijks wat moeilijker kan maken. Het kan uiteraard ook anders uitdraaien, maar ik schat Perez wel net iets hoger in.

Er is een reden waarom velen het een fout vonden dat Perez werd ontslagen bij RP terwijl Stroll mocht blijven. Perez was daar de betere. En hij heeft een zitje in een topteam zeker en vast verdient en het is maar de vraag of hij zich zal neerleggen bij een nummer 2 positie binnen RBR.

Persoonlijk zou ik maar wat graag zien dat Verstappen en Perez elkaar het vuur aan de schenen kunnen leggen en dat ze tot het einde van het seizoen samen kunnen streiden voor een zo hoog mogelijke plaats in het kampioenschap, zoals het eerste jaar dat Vettel kampioen werd bij RBR. Dat was ook pas in de laatste race beslist.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:27
djmelvee schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 14:58:
[...]

Je zegt het alsof het iets duurs is en daardoor raar....
Ik zie het nog als een veredelde beta momenteel, met kortingscode heb je voor een JAAR F1TV voor 48€. Menig andere dienst kost een veelvoud per jaar. Ik ga er vanuit dat ze de dienst langzaam volwassener zullen maken en we dan uiteindelijk ook naar 4K en HDR weergave gaan, maar momenteel zijn ze nog het platform aan het verbeteren en is stabiliteit een eerste vereiste, en werken ze nu aan ondersteuning voor dingen als Chromecast en Android / Apple TV native apps, eigenlijk gewoon basic features dus.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:53
mphilipp schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 16:10:
Niet direct F1 gerelateerd, maar wel autosport. En ik denk dat er hier wel een flink aantal Top Gear liefhebbers ronddwalen. In dat kader wat triest nieuws: Sabine Schmitz is op slechts 51 jarige leeftijd overleden. De Koningin van de Nürburgring, die wel eens te zien was in Top Gear met de Ring Challenges, was zowat geboren op dit circuit en versloeg menig mannelijk rivaal op een rondje.
WTF?? Ik wist helemaal niet dat ze ziek was ofzo? Zij was nou een van de aardigste racevrouwen die ik ooit heb meegemaakt. Echt, supervrouw!!! Karakter top, techniek top, enthousiast wat wil je nog meer.

RIP Sabine...

Mbt Perez: Hij is geen concurrent voor Max. Checo moet nog zoveel leren in de RBR-stal, Max is daar "boy-wonder", wat betekent dat hji al een straat lengte voorsprong heeft. Perez is dan ook niet binnen gehaald als concurrent, maar als 2e rijder om de aanval te openen op die vermaledijde 1-2 van de zilverpijlen. Die gast gaat echt voor niemand aan de kant, stabiel en ervaren, ik denk dat hij wel eens een verassende aanwinst zou kunnen zijn voor het team. Hopelijk kan ie Max een beetje pushen (denk ik het niet) wat goed voor Max zou zijn. Ik ga nu alvast lachen als hij die mercs achter zich weet te houden en Lewis bij zijn engineer gaat klagen.

Wat hoop ik toch dat die mercedeshegemonie gebroken wordt dit jaar........

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ben nu al benieuwd naar de reacties als Max het (eens ) af gaat leggen tegen Checo. Dan gaan er heel wat oranje brillen sneuvelen denk ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

pjlgt schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 17:03:
Ben nu al benieuwd naar de reacties als Max het (eens ) af gaat leggen tegen Checo. Dan gaan er heel wat oranje brillen sneuvelen denk ik.
Enig idee hoeveel je er hebt liggen zodat we in kunnen schatten hoe groot de schade kan worden? 🤡

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

pjlgt schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 17:03:
Ik ben benieuwd wat er eerder gaat sneuvelen: de 'oranje brillen', of jouw glazen bol? ;)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Zal meevallen. Ik kijk F1, niet Formule Max :+ ;)

[ Voor 4% gewijzigd door pjlgt op 17-03-2021 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:35
Voormalig Mercedes-engineer verklapt: ‘Dit is al jaren Mercedes’ geheime wapen’

Kan iemand meer vertellen over zo'n 7 post rig chassis testbank?

https://www.formule1.nl/n...n-mercedes-geheime-wapen/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

wowly schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 16:50:
[...]
Mbt Perez: Hij is geen concurrent voor Max.
We gaan het zien. Max hoefde zelf ook nauwelijks te wennen aan de RB en was meteen behoorlijk snel. Misschien ligt de auto Perez wel en kan ie er ook meteen goed mee uit de voeten.

Maar tegelijkertijd weten we ook niet wat Max nog in reserve heeft. Je ziet dat met Hamilton ook; als ie écht uitgedaagd wordt, kan ie soms zomaar iets extra's uit de hoge hoed toveren.

Niemand kan nu met zekerheid zeggen wie sneller is, dat Perez volgens sommigen sneller was dan Max zegt ook niets. Het is testen; je weet echt niet wat er allemaal gebeurt, en het is nog steeds geen race. We moeten gewoon afwachten. Maar dat Perez beter zal performen dan de rookies is denk ik wel zeker. Hij zou in ieder geval beter met de druk om moeten gaan. Het is alleen maar te hopen dat de twee, mochten ze in een situatie komen dat ze met elkaar te maken krijgen, het hoofd koel kunnen houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Siebeh schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 18:03:

Zelfde full dyno als RB al jaren mee pronkt
Een dergelijke moderne rolling road en andere testapparatuur voor het chassis, zoals een 7 post rig, zijn op zich niets bijzonders in de Formule 1, legt Elias uit. “Elk topteam heeft dat.”

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52

YouTube: Red Bull's Seven Post Shaker Rig (1080p)

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ja doe mij die maar! Aansluiten aan de Playstation, Fanatec stuurtje erbij, VR bril op en hoppa gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

YouTube: How Do F1 Teams Test & Develop Components?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Perez gaat gewoon 0.3s tekort komen op max.

het is niet alsof Gasly en Albon nou zulke koekebakkers zijn dat ze zo maar even van de baan worden gereden door max. Het enige voordeel dat Perez heeft is dat die wat meer ervaring hebt en minder snel zal breken. Maar of hij zal zich neer moeten leggen bij tweede rijder of hij is halverwege het jaar ook mentaal compleet gesloopt door max.

Iemand zijn data kopiëren betekent nog niet dat je hetzelfde kan doen. Een kopie is nog altijd slechter dan het origineel. En we hebben Perez al vaker mentaal zien breken dus wat dat betreft ben ik benieuwd of die het een jaar volhoudt naast max.

En dit heeft niks te maken met oranje bril maar gewoon puur de feiten ook perez heeft al eens een seizoen gehad met bedenkelijke acties vooral destijds met ocon.

YouTube: Top 5 Moments | 2018 Singapore Grand Prix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
The_Admin schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 16:46:
[...]

Je zegt het alsof het iets duurs is en daardoor raar....
Zeker niet, is wel het laatste waar ik over in zou zitten. Ik vind dat deze dienst best wat meer ontwikkeling mag ontvangen vanuit de F1. De middelen en partners hebben ze namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 00:22:
En dit heeft niks te maken met oranje bril maar gewoon puur de feiten ook perez heeft al eens een seizoen gehad met bedenkelijke acties vooral destijds met ocon.
Klopt, maar Max heeft ook zo af en toe vage acties gehad. Combinatie van iets teveel ambitie en testosteron op het verkeerde moment. Dat hoort bij de ontwikkeling van een coureur (en mens). Vergeet niet dat die mannen (of beter jochies) al best wel vroeg voor de leeuwen gegooid worden en het dan maar moeten zien te rooien.

Maar goed, we gaan het nog zien wat er gebeurt. Overigens werd er eerder ergens opgemerkt dat Perez misschien wel sneller was dan Max tijdens de test (ik haalde dat ook al aan in een andere post) omdat toen Max zijn snelle tijd zette, de baan sneller was. Echter, ik zag gisteren een filmpje over het testen en wat de teams allemaal hebben uitgeprobeerd, en daar zeiden ze dat Red Bull elke dag een andere bodem had. Zo zal er met elke (top)team elke dag wel wat anders aan de auto, zichtbaar of onzichtbaar verandert zijn. Dus uiteindelijk weten we nog steeds niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 00:22:
Perez gaat gewoon 0.3s tekort komen op max.

het is niet alsof Gasly en Albon nou zulke koekebakkers zijn dat ze zo maar even van de baan worden gereden door max. Het enige voordeel dat Perez heeft is dat die wat meer ervaring hebt en minder snel zal breken. Maar of hij zal zich neer moeten leggen bij tweede rijder of hij is halverwege het jaar ook mentaal compleet gesloopt door max.

Iemand zijn data kopiëren betekent nog niet dat je hetzelfde kan doen. Een kopie is nog altijd slechter dan het origineel. En we hebben Perez al vaker mentaal zien breken dus wat dat betreft ben ik benieuwd of die het een jaar volhoudt naast max.

YouTube: Top 5 Moments | 2018 Singapore Grand Prix
Mijn voorspelling is ook dat het gat tussen Max en PER minstens 0.3s zal zijn.

Ook denk ik dat RBR nog steeds >0.4s achter MERC gaat eindigen in de kwali, ondanks alle goede signalen en optimisme tijdens de testdagen. RBR zal wel ingelopen zijn verwacht ik.

Gentlemen, place your bets? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Beetje RBR publiciteit alsin; we hebben de auto niet voor elkaar :+ Zou 't dan echt, een seizoen zonder dominantie...!?

Mbt Max en zijn fouten, ik denk dat hij ook veel meer op de limiet moet rijden. Ik ben ook echt benieuwd hoe Lewis daar mee om gaat als die kont van de W12 inderdaad issues gaat geven. Lewis is niet meer gewend om te vechten met een auto lijkt me... Wordt het weer diva geklaag over de boordradio of komt de echte GOAT boven drijven...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing

Ik weet niet wat er speciaal aan is maar ik heb zo'n rig gezien bij de rondleiding door de F1 fabriek van Toyota in Keulen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:57
[...]

...Ook al ben je misschien fan van een andere rijder of merk, dan nog vind ik dat je wel objectief moet blijven...
_O- _O- _O-

In dit topic objectief blijven tegenover andere piloten terwijl je fan bent van een bepaalde piloot ?? Als er iets aangetoond wordt in gans dit topic, dan is het wel dat dit niet kan, op een paar enkelingen na

Denk dat ik voor de rest van de dag met een glimlach op mijn gezicht rondloop, enkel maar door deze post.
Blokker_1999 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 16:44:
[...]

En ik vind het frappant dat er mensen zijn die denken dat Perez zomaar zal weggereden worden door Verstappen. De test van vorige week toont dat ze redelijk dicht op elkaar zitten en dat ondanks dat Perez nieuw is in het team en nog veel te leren heeft over de RBR en de Honda motor.

Ik denk dat het voor het eerst sinds lang is dat Verstappen in eigen team nog eens een echte concurent heeft die het hem mogelijks wat moeilijker kan maken. Het kan uiteraard ook anders uitdraaien, maar ik schat Perez wel net iets hoger in.

Er is een reden waarom velen het een fout vonden dat Perez werd ontslagen bij RP terwijl Stroll mocht blijven. Perez was daar de betere. En hij heeft een zitje in een topteam zeker en vast verdient en het is maar de vraag of hij zich zal neerleggen bij een nummer 2 positie binnen RBR.

Persoonlijk zou ik maar wat graag zien dat Verstappen en Perez elkaar het vuur aan de schenen kunnen leggen en dat ze tot het einde van het seizoen samen kunnen streiden voor een zo hoog mogelijke plaats in het kampioenschap, zoals het eerste jaar dat Vettel kampioen werd bij RBR. Dat was ook pas in de laatste race beslist.
Eén van de redenen dat velen het ontslag van Perez onrechtvaardig vonden, is natuurlijk ook omdat hij in feite het team gered heeft enkele jaren geleden. Was er toen geen Perez, had het team waarschijnlijk niet meer bestaan.
Maar ik ben er ook redelijk zeker van dat Perez zeker niet weggereden gaat worden door Verstappen. Voor iemand die net in de auto stapt, zat ie er toch zeer dicht bij. Of hij echt het vuur aan de schenen gaat leggen, dat betwijfel ik. Denk dat, op de momenten dat er beslissingen genomen moeten worden, er toch voor Verstappen gaat gekozen worden om hun goudhaantje (terecht overigens) meer kansen te geven. Ik vermoed dat Perez in zijn eerste jaar vooral in een ondersteunende rol geduwd gaat worden.

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

Kenhas schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:05:
Eén van de redenen dat velen het ontslag van Perez onrechtvaardig vonden, is natuurlijk ook omdat hij in feite het team gered heeft enkele jaren geleden. Was er toen geen Perez, had het team waarschijnlijk niet meer bestaan.
Maar ik ben er ook redelijk zeker van dat Perez zeker niet weggereden gaat worden door Verstappen. Voor iemand die net in de auto stapt, zat ie er toch zeer dicht bij. Of hij echt het vuur aan de schenen gaat leggen, dat betwijfel ik. Denk dat, op de momenten dat er beslissingen genomen moeten worden, er toch voor Verstappen gaat gekozen worden om hun goudhaantje (terecht overigens) meer kansen te geven. Ik vermoed dat Perez in zijn eerste jaar vooral in een ondersteunende rol geduwd gaat worden.
Ik ben niet zo zeker dat een Perez aan de kant zal gaan voor een Verstappen. Orders of niet. Verstappen heeft in het verleden te vaak getoond dat hij ook niet aan de kant wil gaan voor een teamgenoot als hij dacht dat dat niet in zijn eigen voordeel was. En in het geval Perez er in zou slagen van Verstappen bij te houden op de baan, denk ik niet dat hij zelf genoegen zal nemen met een ondersteunende rol.

Nuja, ik hoop er zelf een beetje op dat Perez wel degelijk een verschil kan maken en RBR kan helpen om toch minstens 1 van de kampioenschappen af te nemen van Mercedes en eindelijk die dominantie te breken. Het heeft lang genoeg geduurd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

JB schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:27:
[...]

Beetje RBR publiciteit alsin; we hebben de auto niet voor elkaar :+ Zou 't dan echt, een seizoen zonder dominantie...!?

Mbt Max en zijn fouten, ik denk dat hij ook veel meer op de limiet moet rijden. Ik ben ook echt benieuwd hoe Lewis daar mee om gaat als die kont van de W12 inderdaad issues gaat geven. Lewis is niet meer gewend om te vechten met een auto lijkt me... Wordt het weer diva geklaag over de boordradio of komt de echte GOAT boven drijven...
Afbeeldingslocatie: https://www.licg.nl/media/1102/geit_740x433.jpg
Daar issie dan. Hij drijft alleen niet zo goed. :+

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

YakuzA schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:12:
[...]

[Afbeelding]
Daar issie dan. Hij drijft alleen niet zo goed. :+
Probeer ik eens een keer serieuze input te leveren... :+ :P

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G9YutmVg-Yo6MALwYjdtD3aZ8HY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MLpJk3PyMAtaba1btWDmu04L.jpg?f=user_large

Floating goat.....

Ik kan niet wachten... Lang genoeg zonder race gezeten.
Als max iets wint in het mooi. Maar ik hoop gewoon op leuke wedstrijden.
Spanning, sensatie etc

[ Voor 24% gewijzigd door jack zomer op 18-03-2021 09:25 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
JB schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:21:
[...]

Probeer ik eens een keer serieuze input te leveren... :+ :P
Super GOAT dan?
Afbeeldingslocatie: https://static.wikia.nocookie.net/jacksepticeye/images/7/7a/SUPER_GOAT_image.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Blokker_1999 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:12:
[...]

Ik ben niet zo zeker dat een Perez aan de kant zal gaan voor een Verstappen. Orders of niet. Verstappen heeft in het verleden te vaak getoond dat hij ook niet aan de kant wil gaan voor een teamgenoot als hij dacht dat dat niet in zijn eigen voordeel was. En in het geval Perez er in zou slagen van Verstappen bij te houden op de baan, denk ik niet dat hij zelf genoegen zal nemen met een ondersteunende rol.

Nuja, ik hoop er zelf een beetje op dat Perez wel degelijk een verschil kan maken en RBR kan helpen om toch minstens 1 van de kampioenschappen af te nemen van Mercedes en eindelijk die dominantie te breken. Het heeft lang genoeg geduurd.
Er is alleen 1 verschil tussen die 2, Max is de "golden boy" van Dr. Helmut, voor Perez is dit z'n laatste kans om zijn F1 loopbaan nog iets van glans te geven en als hij volgend jaar ook nog een kans wil hebben bij RBR zal hij wel moeten want een Gasly die met de tijd ook wel wat wijzer en sneller is geworden en een Tsunoda die toch een behoorlijke indruk heeft achter gelaten tijdens zijn eerste meters zitten waarschijnlijk nog altijd onder de speeddial van Dr. Helmut.

Perez is degene voor wie er wat op het spel staat dit jaar en voor wie er wat te verliezen is, een Verstappen heeft al lang en breed aangetoond dat hij mee kan met de grote jongens, dat is Perez tot op heden nooit gelukt, in zijn jaar bij McLaren werd hij door Button zoek gereden en de jaren daarna bij Force India was het nou ook niet zo dat hij een Hulkenberg, Ocon en Stroll compleet zoek reed en liep het met Ocon op een gegeven moment zo uit de hand dat ze elkaar maar van de baan af gingen zitten rijden.

Perez gaat sneller zijn dan een Gasly in de vorm waarin hij destijds verkeerde en een Albon vorig jaar maar ik geloof niet dat hij structureel sneller gaat zijn dan een Verstappen. Perez mag z'n handjes dicht knijpen dat er geen alternatief was binnen de eigen opleiding dit jaar anders had hij ook lekker Indycar of FE kunnen gaan rijden dit seizoen ;)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
JB schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:27:
[...]

Je weet hoet het werkt met HAM toch, klagen = snelste ronde. Die man is een DIVA-GOAT.

Maar verder;
Verstappen gaat Perez zoek rijden; anders zorgt Marko daar wel voor. Maar denk wel dat Perez punten gaat binnenslepen dat Gasly en Albon niet deden omdat ze bang waren om bij Max in de buurt te rijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Type-R739
  • Laatst online: 16:57
Het gaat nog een heel lange week worden :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Type-R739 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:34:
[...]

Vanaf morgen SOAP!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

R2D2 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:33:
[...]

Er is alleen 1 verschil tussen die 2, Max is de "golden boy" van Dr. Helmut, voor Perez is dit z'n laatste kans om zijn F1 loopbaan nog iets van glans te geven en als hij volgend jaar ook nog een kans wil hebben bij RBR zal hij wel moeten want een Gasly die met de tijd ook wel wat wijzer en sneller is geworden en een Tsunoda die toch een behoorlijke indruk heeft achter gelaten tijdens zijn eerste meters zitten waarschijnlijk nog altijd onder de speeddial van Dr. Helmut.

Perez is degene voor wie er wat op het spel staat dit jaar en voor wie er wat te verliezen is, een Verstappen heeft al lang en breed aangetoond dat hij mee kan met de grote jongens, dat is Perez tot op heden nooit gelukt, in zijn jaar bij McLaren werd hij door Button zoek gereden en de jaren daarna bij Force India was het nou ook niet zo dat hij een Hulkenberg, Ocon en Stroll compleet zoek reed en liep het met Ocon op een gegeven moment zo uit de hand dat ze elkaar maar van de baan af gingen zitten rijden.

Perez gaat sneller zijn dan een Gasly in de vorm waarin hij destijds verkeerde en een Albon vorig jaar maar ik geloof niet dat hij structureel sneller gaat zijn dan een Verstappen. Perez mag z'n handjes dicht knijpen dat er geen alternatief was binnen de eigen opleiding dit jaar anders had hij ook lekker Indycar of FE kunnen gaan rijden dit seizoen ;)
En dan benoem je eigenlijk een reden waarom Perez zich net niet als tweede viool moet opstellen. Bij RBR zal Verstappen inderdaad nog jaren de nummer 1 kunnen zijn en Perez heeft zeker niet die winnaarsmentaliteit die een Verstappen en Hamilton hebben.

Maar net omdat hij zijn toekomst wil veilig stellen en een kans wil krijgen, eventueel bij een ander team, moet hij zich net niet wegsteken maar tonen dat hij goed genoeg is.

Dat Perez sneller zou zijn dan Verstappen, dat denk ik ook niet. Maar het zou goed zijn voor de sport als hij Verstappen zou kunnen bijhouden en punten kan afnemen van Verstappen zodat hij in het kampioenschap bij kan blijven. Mindergoed voor Verstappen naturlijk. Anders hebben we een tweede Bottas, iemand die erbij is om als buffer te dienen.

Nuja, nog goed een week en we zullen eindelijk zien hoe de kaarten zijn geschud.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:19

Vuvuzela

My spire is forming

R2D2 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:33:
[...]
Mijn idee is eigenlijk juist dat Perez niets meer te verliezen heeft. Dit jaar is al een soort bonus, hij moet nu gewoon instappen en met zijn ervaring doen wat hij doet, een foutloos steady seizoen draaien en het team helpen waar hij kan. Jonge coureurs als Gasly/Albon/Tsunoda hadden alles te verliezen want die vechten voor een F1 carriere naast Max.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Vuvuzela schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:42:
[...]

Mijn idee is eigenlijk juist dat Perez niets meer te verliezen heeft. Dit jaar is al een soort bonus, hij moet nu gewoon instappen en met zijn ervaring doen wat hij doet, een foutloos steady seizoen draaien en het team helpen waar hij kan. Jonge coureurs als Gasly/Albon/Tsunoda hadden alles te verliezen want die vechten voor een F1 carriere naast Max.
Omdenken. Zo had ik het nog niet gezien. :)

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Type-R739 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:34:
[...]

Met al die flauwe grappen zeker :P

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4AFqW3RfVlMc7drjmgqdpjDwEHg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OWboWrK2s1gSKKLwM955QoOT.jpg?f=fotoalbum_large

Straat circuit jeddah, Saudi arabia

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3jBHmGdnjeor_QcNM2LzSLMcpvA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/A32yrJxVFyPXKXoJ2M3l8XcY.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0aGAG9oNavqGLCJpxJUP5krEAlI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vPDIp2UE75b0RHwDbZa3igdf.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door nachtnet op 18-03-2021 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
lange baan, veel bochten: (27)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:00
Behalve bocht 1 geen inhaalmogelijkheden..

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EwwBp_wXMAIIfxn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
  • Laatst online: 15:35
Tosemime schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:11:
Bij bocht 4, misschien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Er1k989
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-09 15:26
Tosemime schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:11:
13 & 27 misschien? Afhankelijk van de breedte en of er nog verkanting in de bocht zit.

Edit: 13 toch niet, lijkt op het plaatje wat nieuw is toegevoegd toch wat te snel.

[ Voor 14% gewijzigd door Er1k989 op 18-03-2021 10:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
onboard video (animatie) op f1.com

https://www.formula1.com/...0sgifKIWp5SrqbvQrSER.html

link want FOM

[ Voor 38% gewijzigd door nachtnet op 18-03-2021 10:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Maar 3/4e van de ‘bochten’ is gewoon vol gas zo te zien.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ze weten het wel te brengen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
als je gemiddeld 250km/u gaat halen op dit circuit van 6KM is het echt wel vol het gaspedaal naar beneden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Beetje Monaco 2.0 meets Baku vibes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
beetje snel rekenen, maar minder dan 1:30.000 op dit circuit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:16
nachtnet schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:16:
onboard video (animatie) op f1.com
Als ik deze video zo bekijk, dan bekruipt mij het gevoel dat dit een hele gevaarlijke baan is.
Weinig uitwijkmogelijkheden, erg smal, hoge hekken overal. Dus als er iets gebeurd en je krijgt een safety car dan is de betreffende auto niet heel snel verwijderd van de baan.

Ik weet het niet met deze baan, ik ben er vooral heel sceptisch over. Desalniettemin heb ik uiteraard heel erg zin in de 1e race van dit seizoen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
nachtnet schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:25:
beetje snel rekenen, maar minder dan 1:30.000 op dit circuit?
Hoef je niet heel erg voor te rekenen. De animatie laat 1:33/1:35 zien. Dus het zal inderdaad in de 1:30 regionen zitten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8uBIud0NcfAfNmtqNuyM3jtTu7M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HJEtg1TwZs2UAaAbV2dt8iv4.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nachtnet
@Jasphur oh duh.. zit ik met een kladblokje te rekenen naar een rondetijd 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:49
Dit is een beetje hetzelfde als het circuit van Hanoi in Vietnam. Weinig inhaalacties mogelijk. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:52
CrazyFool schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:25:
[...]

Als ik deze video zo bekijk, dan bekruipt mij het gevoel dat dit een hele gevaarlijke baan is.
Weinig uitwijkmogelijkheden, erg smal, hoge hekken overal. Dus als er iets gebeurd en je krijgt een safety car dan is de betreffende auto niet heel snel verwijderd van de baan.

Ik weet het niet met deze baan, ik ben er vooral heel sceptisch over. Desalniettemin heb ik uiteraard heel erg zin in de 1e race van dit seizoen!
Dat is toch vrij normaal voor een straten circuit. Vergelijk het met Singapore bv.
Ze zullen de veiligheid echt wel bekijken en zorgen voor voldoende mogelijkheden om een auto weg te halen. En ja, bij een straten circuit duurt dat vaak wat langer.

Ze hebben in ieder geval hun best gedaan om het er goed uit te laten zien.
Qua layout best een leuke denk ik. Snelle stukken, S achtige bochten. Maar helaas weinig in te halen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:21
En als die auto niet snel genoeg weggehaald is dan zal die betreffende marshallpost snel genoeg vervangen zijn Saudi kennende ;)
Pagina: 1 ... 30 ... 171 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"

Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics

Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2

Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken