[F1] Seizoen 2021 - Max Verstappen WDC! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 171 Laatste
Acties:
  • 1.287.224 views

Onderwerpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

De baan is in ieder geval ideaal om inkomende raketten uit Jemen te ontwijken. :z

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Zoveel mooie circuits op de wereld waar ze heen kunnen en dan komen ze weer met zoiets waardeloos op de proppen. Als het maar $$$ oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Beetje saai -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:10

basvn

Breezand - NHN

Gelukkig is het niet een seizoen met maar 15 races, waarvan er een paar ´ruk´ zijn.

we hebben er 23, dus mag ook wel iets tussen zitten wat iets minder is.

percentage van potentieel slechte races zal laag liggen :+

Baku was eerste jaar ook ruk, en daarna waren het mooie races. hopen dat het hier ook zo is.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:15

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Wat een baan..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

proeft beetje als singapore - lijtk me een gave baan, aantal mooie bochten combinaties in. ligt beetje aan de breedte van de baan, maar inhalen lijkt er ook prima mogelijk (lastig in te schatten).

goed, 1m30s is niet heel lang, maar eerste indruk is best positief. fout marge is minimaal, ben benieuwd hoe in prakijk gaat lopen rijden.

waarom zo negatief hierover?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Willem30 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:27:
[...]

Dit is een beetje hetzelfde als het circuit van Hanoi in Vietnam. Weinig inhaalacties mogelijk. :/
Ik vind het circuit van Vietman echt een .... baan, rij nog liever Monaco in de game.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:21
himlims_ schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:08:
proeft beetje als singapore - lijtk me een gave baan, aantal mooie bochten combinaties in. ligt beetje aan de breedte van de baan, maar inhalen lijkt er ook prima mogelijk (lastig in te schatten).

goed, 1m30s is niet heel lang, maar eerste indruk is best positief. fout marge is minimaal, ben benieuwd hoe in prakijk gaat lopen rijden.

waarom zo negatief hierover?
Het grootste probleem die ik heb met deze baan is het grote aantal snelle bochten. Snelle bochten zijn bijna onmogelijk om in in te halen, dus dit jaar wordt het treintje rijden. Of het volgend jaar wel haalbaar is om een beetje in te halen, hangt van de nieuwe auto's af.

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Zoals iemand in de comments zei op YT: Spannend voor de Q maar 'snooze fest' voor de race.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

basvn schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:55:
Gelukkig is het niet een seizoen met maar 15 races, waarvan er een paar ´ruk´ zijn.

we hebben er 23, dus mag ook wel iets tussen zitten wat iets minder is.

percentage van potentieel slechte races zal laag liggen :+

Baku was eerste jaar ook ruk, en daarna waren het mooie races. hopen dat het hier ook zo is.
1e keer Baku was iedereen bang door de voorafgaande F2 race die vol spectakel was :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:09
1 plek om in te halen, als 'we' geluk hebben; chicane net na start/finish. Rest te snel om te volgen tenzij de 2022 reglementen echt werken maar lijkt me niet. Leuk voor de kwalificatie maar de race is optochtje. Baku leek ook ruk maar omdat daar haakse bochten in zitten werd het leuker, bij deze remmen ze maar 2 keer echt hard af en bij het andere zware rempunt is de bocht te flauw/snel voor inhalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:49
G_Dragon schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:09:
[...]

Ik vind het circuit van Vietman echt een .... baan, rij nog liever Monaco in de game.
Ja klopt helemaal :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
is het niet dat volgend seizoen er ook ingehaald kan worden op volle snelheid dankzij de volledig vernieuwde aero regels? Althans, in theorie.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
Jasphur schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:29:
is het niet dat volgend seizoen er ook ingehaald kan worden op volle snelheid dankzij de volledig vernieuwde aero regels? Althans, in theorie.
Heb je wel eens een Formule E race gezien? Leuk dat volgen op een centimeter, maar inhalen is nog steeds een groot issue. En ja, die wagens zijn meer gelijk aan elkaar dan F1 is, maar met nieuwe regels voorzie ik in het eerste jaar F1 niet veel verschil

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Leuk en handig visueel overzichtje, met Jeddah erbij (van Reddit) :)

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/p53eozz3nrn61.jpg?width=752&auto=webp&s=0c7efd36b621f123c65448977507c829f1e6f9c9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:52
Holk schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:35:
[...]

Heb je wel eens een Formule E race gezien? Leuk dat volgen op een centimeter, maar inhalen is nog steeds een groot issue. En ja, die wagens zijn meer gelijk aan elkaar dan F1 is, maar met nieuwe regels voorzie ik in het eerste jaar F1 niet veel verschil
Corrigeer me als ik het verkeerd heb, maar van de keren dat ik Formule E gezien heb:
vrij korte en vooral smalle circuits, met best weinig lange rechte stukken en een lagere (gemiddelde/max) snelheid. Vergeleken met F1 circuits.

Maar ik ben het wel eens met je dat dichter op elkaar rijden in F1 niet een garantie is op meer inhalen. Maar wellicht wel meer spanning ?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Jasphur schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:29:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wEXsxyCdUi8TDrpXjoOQjQeR_UA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9YlXNWmZBJmEDVVNDnGSf8hv.png?f=user_large
Wat ook niet meehelpt is dat de auto's veel groter geworden zijn. Dat helpt ook niet echt bij het inhalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
Plenkske schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:12:
[...]

Corrigeer me als ik het verkeerd heb, maar van de keren dat ik Formule E gezien heb:
vrij korte en vooral smalle circuits, met best weinig lange rechte stukken en een lagere (gemiddelde/max) snelheid. Vergeleken met F1 circuits.

Maar ik ben het wel eens met je dat dichter op elkaar rijden in F1 niet een garantie is op meer inhalen. Maar wellicht wel meer spanning ?
Was ook in de context met dit nieuwe straatcircuit ;)
Formule E is niet spannend in de zin dat alles wel dicht op elkaar rijdt maar de inhaal acties zeldzaam zijn en vaak niet lukken. Blokken is heel makkelijk en vaak ook ver over wat toelaatbaar zou moeten zijn, maar grootste reden is dat door alle maatregelen er geen verschil is tussen de wagens. Het is wachten op een fout van je tegenstander of een artificieel ding zoals powerboost (a la DRS). Porsche Supercup heeft hetzelfde probleem, het is filerijden tot een fout of een botsing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:52
Holk schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:36:
[...]

Was ook in de context met dit nieuwe straatcircuit ;)
Formule E is niet spannend in de zin dat alles wel dicht op elkaar rijdt maar de inhaal acties zeldzaam zijn en vaak niet lukken. Blokken is heel makkelijk en vaak ook ver over wat toelaatbaar zou moeten zijn, maar grootste reden is dat door alle maatregelen er geen verschil is tussen de wagens. Het is wachten op een fout van je tegenstander of een artificieel ding zoals powerboost (a la DRS). Porsche Supercup heeft hetzelfde probleem, het is filerijden tot een fout of een botsing..
Ja, maar zelfs dit nieuwe straatcircuit is toch niet vergelijkbaar met FE circuits of juist wel ? Ik hebt het idee dat dit circuit alsnog een stuk langer, breder en een langer recht stuk heeft.

Als de 2022 F1 wagens op dit nieuwe circuit elkaar dus makkelijker kunnen volgen, zijn er wellicht ook meer plekken waar inhalen mogelijk wordt ? Lastig te voorspellen uiteraard, we komen er vanzelf achter volgend jaar ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Willem30 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:27:
[...]

Dit is een beetje hetzelfde als het circuit van Hanoi in Vietnam. Weinig inhaalacties mogelijk. :/
Exact, op het circuit van Hanoi heb ik tot nog toe geen enkele inhaalactie gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 12:12
Aan de hand van het filmpje 7 of 8 "echte" rempunten gezien, dus bochten(combinaties) waarin teruggeschakeld werd. Dat belooft weinig goeds.

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:35
Oke we hebben 23 races op de kalander staan. Welke 10 races zie jij Max Verstappen het liefst winnen.

Mijn lijstje:

GP Emilia-Romagna
GP Portugal
GP Monaco
GP Canada
GP Oostenrijk
GP België
GP Nederland
GP Japan
GP Mexico
GP Brazilië

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:51
@DaniëlWW2 Mag dat race topic ietsje eerder open? Ik denk dat ik niet de enige ben die echt zin heeft aan het seizoen, maar liever niet teveel offtopic wil gaan in het algemene forum. Ik ben echt reuze beniewd hoe dicht het veld bij elkaar zit straks...

at your service

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
Siebeh schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 13:17:
Oke we hebben 23 races op de kalander staan. Welke 10 races zie jij Max Verstappen het liefst winnen.

Mijn lijstje:

GP Emilia-Romagna
GP Portugal
GP Monaco
GP Canada
GP Oostenrijk
GP België
GP Nederland
GP Japan
GP Mexico
GP Brazilië
Gekke vraag :P Denk dat de meeste hier Max gewoon 23 races willen zien winnen, maakt niet uit welke locatie haha. Persoonlijk zie ik liever gewoon spannende races waar we nog lekker lang over kunnen praten. Als Max die dan wint is dat mooi meegenomen. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 18:29
Holk schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:36:
[...]
Blokken is heel makkelijk en vaak ook ver over wat toelaatbaar zou moeten zijn.
Ze moeten bij FE ook wel iets meer vergevingsgezind zijn. Als je de F1 regels qua inhalen daar hanteert zou er geen enkele inhaalactie te zien zijn.

Zolang je elkaar niet fysiek in gevaar brengt lijkt daar alles toegestaan.

(en nog is het niet leuk om naar te kijken)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
alexbl69 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 14:55:
[...]

Ze moeten bij FE ook wel iets meer vergevingsgezind zijn. Als je de F1 regels qua inhalen daar hanteert zou er geen enkele inhaalactie te zien zijn.

Zolang je elkaar niet fysiek in gevaar brengt lijkt daar alles toegestaan.

(en nog is het niet leuk om naar te kijken)
Ze rijden elkaar nu eerder de omheining in dan elkaar wat te gunnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:41
The_Butler schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 13:22:
@DaniëlWW2 Mag dat race topic ietsje eerder open? Ik denk dat ik niet de enige ben die echt zin heeft aan het seizoen, maar liever niet teveel offtopic wil gaan in het algemene forum. Ik ben echt reuze beniewd hoe dicht het veld bij elkaar zit straks...
Ook ik zou graag willen dat het topic snel open gaat. Aan de andere kant: waarom?
Zo lang er geen "nieuwtjes" vanuit Bahrein binnen komen lijkt het me niet nodig om het topic open te zetten. Veel reacties zullen betrekking hebben op 'ik heb er zin in', 'de winterstop duurde veel te lang', 'heeft Mercedes hun mogelijke problemen opgelost?', 'is RBR "the team to beat"?', etc..

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:51
alesandro_46 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:43:
[...]

Ook ik zou graag willen dat het topic snel open gaat. Aan de andere kant: waarom?
Zo lang er geen "nieuwtjes" vanuit Bahrein binnen komen lijkt het me niet nodig om het topic open te zetten. Veel reacties zullen betrekking hebben op 'ik heb er zin in', 'de winterstop duurde veel te lang', 'heeft Mercedes hun mogelijke problemen opgelost?', 'is RBR "the team to beat"?', etc..
Daar heb je zeker eeen punt; of de oneindige zandzakken discussie.... het was ook een beeje een opmerking in jest; ik heb er gewoon zin an, maar nog even geduld ja.

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik hoop dat volgend jaar of het jaar erna de DRS er helemaal af kan. Wat een gedrocht is dat ding.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suf circuit dat Jeddah.. :/

Maar goed.. Nog altijd beter dan Mon :Z a

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Umamiplayer
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 21-11-2022
Het grootste probleem voor mij met racen in Saudi-Arabië is dat er nóg een land bij komt op de F1 kalender waar mensenrechten systematisch geschonden worden. Snap dat het geld op levert en dat F1 leeft van corruptie en het grote geld, maar blijft voor mij toch erg jammer. Daarnaast kunnen ze (zoals bij het WK voetbal in Qatar) zeggen dat ze op deze manier druk op het land kunnen uitoefenen, maar daar is van de F1 kant nog weinig van terecht gekomen in diens historie.
Verder doet de baan, gezien het een stratencircuit is, een beetje denken aan Singapore, Vietnam en Baku, maar dat zegt ook niets uiteindelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:33

g0tanks

Moderator CSA
Morgenochtend 8:00 CET (en dus ook 8:00 NL-tijd) is het dan zover. *O*

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

The_Butler schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 13:22:
Het topic staat nog niet klaar dus. :P
Maar ik ga het gewoon op dinsdag 8:00 houden zoals altijd. Immers is er voor dinsdag toch niks te bespreken over de race. Het is gewoon even afwachten. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 16:11
Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 17:42:

Ik vind Monza nog wel leuk.
Monaco vind ik NOG erger, of Rusland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunriseBGN
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 14-09 19:42
Bij Bwin is Verstappen met een quote van 2.5 licht favoriet voor de GP Bahrein, voor de 2.75 van Hamilton en Bottas 6.0.

Toch opvallend. Ik heb nog steeds het gevoel dat Verstappen ondanks de goede testdagen zaterdag na de quali weer op stoel drie zit. Eerst zien, dan geloven.

https://sports.bwin.com/e...ahrain-7861?tab=outrights

Hamilton is bij hen met 1.5 overigens nog wel de grote titelfavoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SunriseBGN schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:29:
Bij Bwin is Verstappen met een quote van 2.5 licht favoriet voor de GP Bahrein, voor de 2.75 van Hamilton en Bottas 6.0.
Bij Unibet hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:55

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 00:22:

En dit heeft niks te maken met oranje bril maar gewoon puur de feiten
Het heeft wel met een oranje bril te maken. Max heeft maar 1 keer een teamgenoot gehad die een beetje niveau had (Daniel). En daar heeft hij het tegen afgelegd. Ja hij is nu volwassener en gegroeid. Maar dan moet hij zich maar weer eens bewijzen tegen een topper in dezelfde auto. Had graag dat stoeltje gevuld zien worden door bijvoorbeeld Vettel. Ik denk dat we dan wel de ware Max zien. En helemaal als hij niet meer het lievelingetje van Horner is en zijn broertje ook aandacht gaat krijgen. Dan zakt hij snel door het ijs denkt ik.

En zo niet, nou, dan heeft hij zich bewezen en zal de titel wel snel voor het oprapen liggen.

[ Voor 11% gewijzigd door Erazzzer op 18-03-2021 22:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 06:53
Erazzzer schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:40:
[...]

Het heeft wel met een oranje bril te maken. Max heeft maar 1 keer een teamgenoot gehad die een beetje niveau had (Daniel). En daar heeft hij het tegen afgelegd. Ja hij is nu volwassener en gegroeid. Maar dan moet hij zich maar weer eens bewijzen tegen een topper in dezelfde auto. Had graag dat stoeltje gevuld zien worden door bijvoorbeeld Vettel. Ik denk dat we dan wel de ware Max zien. En helemaal als hij niet meer het lievelingetje van Horner is en zijn broertje ook aandacht gaat krijgen. Dan zakt hij snel door het ijs denkt ik.

En zo niet, nou, dan heeft hij zich bewezen en zal de titel wel snel voor het oprapen liggen.
Afgelegd? Vergelijk hun tijden tijdens de race eens het laatste seizoen..

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Jij hebt dan geen oranje bril maar wel een bril nodig 😜

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ehhhh welke bril heb jij op dan? Volgens mij heeft die daniel aardig afgedroogd en is die niet voor niets weg gegaan bij Red Bull.... Volgens mij moet je de oogkleppen nog open zetten ;). Het gaat om ruwe race skills die kan je niet leren alleen polijsten. En met minder materiaal heeft die toch regelmatig hamilton het moeilijk gemaakt. Ik denk eerder dat Hamilton door het ijs zakt met een goede tweede rijder dan Max. En ik kan mezelf een redelijk neutrale fan noemen. Als nederland ben ik voor Max, maar die jongen heeft ook echt wel serieuze skills. Het is niet alsof Albon, Gasly, Daniel allemaal B spec coureurs zijn daar kan je eerder Perez nog onder zetten met zijn paid stoeltjes. Dus op basis van pure skills schat ik zelfs een Gasly en Albon hoger in. Echter waren zij te jong om tegenover iemand als Max te zetten en zijn ze mentaal gebroken daardoor.

Ik hoop voor Perez dat die daar boven staat maar vrees het ergste.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

meenkdrie schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:49:
[...]

Afgelegd? Vergelijk hun tijden tijdens de race eens het laatste seizoen..
https://www.formula1point...tappen/Daniel%20Ricciardo

Zie je het goed dat vooral de laatste 3 jaar een slagveld was tussen die 2.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l8za1xVJsn5cdwFM4bpeNYWKPRM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RTVI4vZY0HgJMPYUyaakFx8A.png?f=fotoalbum_large

En voor de gein Max vs Lewis:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/074Jw_1Ecp1Q6iGUEd-xTahNHMo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DJYtvptuLvbQ5jfek1HH0E5m.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 41% gewijzigd door Illegal_Alien op 18-03-2021 23:43 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 18:55

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Illegal_Alien schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 23:35:
[...]

https://www.formula1point...tappen/Daniel%20Ricciardo

Zie je het goed dat vooral de laatste 3 jaar een slagveld was tussen die 2.

[Afbeelding]

En voor de gein Max vs Lewis:

[Afbeelding]
De laatste 2 jaar zijn verschillende auto's en het laatste RB jaar is Daniel half genaaid met dubieuze PS strategieën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:14

Wok

Dakloos...

@Erazzzer Laat dan ook niet buiten beschouwing dat 2017 voor Verstappen een rampjaar was qua betrouwbaarheid van de auto.

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Wok schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 23:46:
@Erazzzer Laat dan ook niet buiten beschouwing dat 2017 voor Verstappen een rampjaar was qua betrouwbaarheid van de auto.
2016:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g0ePiXpIcBe7mXhMyREAw-_itdg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ak3FenyCQ2UBKpjArcdPPLXH.png?f=fotoalbum_large

2017:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k1vuPvcUhs7mJr4vGs3Cfm1o_NU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OKQ1H3yI3P3U8jeCbAZwHJsh.png?f=fotoalbum_large

2018:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x1Rk30vLWhaJ3EdYESL8R5wN-Dg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IPEvIcDFwA6TkXZOgwf6JEsy.png?f=fotoalbum_large

Dan komt Max ook als beste naar voren. :P En is 2016 al vrij close.

Bron: https://www.formula1points.com

[ Voor 17% gewijzigd door Illegal_Alien op 18-03-2021 23:50 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

En Daniel was het qualificatie beest... met nadruk op was want zelfs daar heeft max hem pijn gedaan in het laatste jaar...

En Daniel genaaid met pitstop strategie... valt wel mee hoor maar hij reedt meestal achter max dus had die niet de eerste keuze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:45
Het laatste jaar voelde Daniel zich ook echt niet meer thuis bij Red Bull en druk bezig met onderhandelen en nadenken over zijn toekomst. Volgens mij zie je dat toch terug in de prestaties. Net zoals een Vettel wel echt het team achter zich moet voelen.

Als je zag wat bijvoorbeeld Rosberg allemaal moest doen en laten in zijn laatste jaar. Ik kan snappen als je naast het racen je met struggles zit in je huidige team + aan het onderhandelen bent over miljoenen dat dat invloed heeft.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Jasphur
g0tanks schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 18:58:
[...]

Morgenochtend 8:00 CET (en dus ook 8:00 NL-tijd) is het dan zover. *O*
Aangezien ik wacht met D2S kijken tot mn nieuwe televisie er is. Wil ik iedereen hier graag dit topic weer onder de aandacht brengen [F1] Drive to Survive zodat ik hier geen spoilers hoef te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Niet online
Jasphur schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 10:40:
[...]

Aangezien ik wacht met D2S kijken tot mn nieuwe televisie er is. Wil ik iedereen hier graag dit topic weer onder de aandacht brengen [F1] Drive to Survive zodat ik hier geen spoilers hoef te zien :P
Je was me nèt voor, dankje!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Jasphur schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 10:40:
[...]
Wil ik iedereen hier graag dit topic weer onder de aandacht brengen [F1] Drive to Survive zodat ik hier geen spoilers hoef te zien :P
Spoilers? Je hebt het afgelopen seizoen toch gevolgd? :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 17:42:

Monaco heeft nog wat allures. Mocht Lewis het kampioenschap t.z.t. al binnen hebben dan hoop ik dat ie Jeddah skipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
mphilipp schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 10:46:
[...]

Spoilers? Je hebt het afgelopen seizoen toch gevolgd? :+
Nee, niet echt. Er schijn iets met GRO te gebeuren hoorde ik. :+

Ja natuurlijk weet ik wat er allemaal gebeurd is haha, maar ik weet niet wat Netflix allemaal specifiek in beeld heeft gebracht of wat er achter de schermen allemaal is gebeurd of van die momentjes zoals Horner en Abiteboul zoals in het vorige seizoen etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudolf schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 10:46:
[...]

Monaco heeft nog wat allures. Mocht Lewis het kampioenschap t.z.t. al binnen hebben dan hoop ik dat ie Jeddah skipt.
Ik had het niet over Monaco ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 10:48:
[...]

Ik had het niet over Monaco ;)
Oh Monzzzzza :)

was afgelopen jaar toch wel een leuke race en het jaar ervoor ook wel spannend met Leclerc of ie het ging redden of niet.

Maar verder deel ik je mening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:58

Spotmatic

Ken sent me

Het voordeel van DTS vind ik toch dat het meer een inkijkje in de sport geeft. Als F1 fan kijk ik hier, op Reddit, de trainingen, de kwalificatie en de race, maar verder eigenlijk niet. En dat is bewust, anders heb ik geen leven meer. Ik ben gestopt met overal wat van te moeten vinden. ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Jasphur schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 10:47:
[...]

Ja natuurlijk weet ik wat er allemaal gebeurd is haha, maar ik weet niet wat Netflix allemaal specifiek in beeld heeft gebracht of wat er achter de schermen allemaal is gebeurd of van die momentjes zoals Horner en Abiteboul zoals in het vorige seizoen etc etc
Je moet D2S niet als docu gaan bekijken, want wat dat betreft is het vreselijk slecht. Ze verknippen van alles en mixen het zoals het er lekker smeuïg uitziet, maar het heeft vrij weinig te maken met de juiste tijdlijn. Je ziet soms zogenaamde reacties, die helemaal geen reactie zijn op het beeld dat je daarvoor gepresenteerd kreeg. Ik zie het als vermakelijk kijkvoer met F1 auto's erin Soms zie je een interessant beeld of zeggen de coureurs (of anderen) interessante dingen, maar het is voornamelijk F1-popcorn. Spoilers....nah! Daar is het niet belangrijk genoeg voor.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Niet online
En precies daarom, het kijken als iedere andere tv-serie, zou het tof zijn als mensen het juiste topic gebruiken en niet voor anderen beslissen dat spoilers niet erg zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

DeKaerften schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:07:
En precies daarom, het kijken als iedere andere tv-serie, zou het tof zijn als mensen het juiste topic gebruiken en niet voor anderen beslissen dat spoilers niet erg zijn.
Ze zijn in iedergeval nodig op de wagens. :P

Om ontopic te komen, :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Spoiler alert...

spoiler:
Alle wagens hebben een spoiler :+

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2021 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Siebeh schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 13:17:

Mijn lijstje:

GP Emilia-Romagna
GP Portugal
GP Monaco
GP Canada
GP Oostenrijk
GP België
GP Nederland
GP Japan
GP Mexico
GP Brazilië
Aan opsommingslijstjes hebben we echt niks aan :) Straks krijgen we de vraag; welke races moet Hamilton/Vettel/Sainz/Perez etc winnen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +35 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:15
Gp topic is verzonden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DreHRchk_BarScJKmTRu79CXlX0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/z9tNrIT7CRugb62DGcRurWoK.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 22:58
Jasphur schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 10:47:
[...]

Is er iets met GRO gebeurd :o
Dammit nu ben je zelf aan het spoilen }:O

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• nachtnet
over een weekje kijken we naar fp1

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5qsNp_lSoocm1qp0g8LIAcxKwpQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1YpIjgukL7AaHZLdXLqbkArx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-09 17:28
Topper! Dinsdag aanstaande gaat de eerste online neem ik aan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
@Mr.Whitewolf88 als de timer mee wil werken wel. Voorlopig is dit wel het enige racetopic wat klaar gezet is. (er kan nog teveel veranderen in de weken tot 18 april en verder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:24
Vlogs van McLaren en Aston Martin tijden de testdagen, om het wachten wat te verzachten.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
How Honda made its 2021 F1 engine 'smaller than size zero'

Klinkt erg veelbelovend voor RBR en Max als dit waar blijkt te zijn :)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Voor de fans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 08:48

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Zit veel leuk speelgoed bij :). Ik twijfel alleen welke NSX ik liever zou hebben. Ik neig naar de oude _/-\o_

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMaartuh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-07-2023
gwystyl schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 18:36:
Zit veel leuk speelgoed bij :). Ik twijfel alleen welke NSX ik liever zou hebben. Ik neig naar de oude _/-\o_
De oude zeker inderdaad
die electrische kleine is leuk voor erbij, voor de vrouw ofzo 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:09

codex

Geen OpenAI agent :)

MantaMaartuh schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 19:54:
[...]

De oude zeker inderdaad
die electrische kleine is leuk voor erbij, voor de vrouw ofzo 🙂
Is een hybride toch? Het is net de Audi R8, alleen net iets vlotter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMaartuh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-07-2023
codex schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 21:18:
[...]

Is een hybride toch? Het is net de Audi R8, alleen net iets vlotter.
Nee vol electro, ik bedoel deze he:

https://www.honda.nl/cars/new/honda-e/overview.html

🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:09

codex

Geen OpenAI agent :)

Aha, dat is inderdaad een ander verhaal. Ik ben best gecharmeerd van de nieuwe NSX, al is die niet echt in mijn prijsrange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
sloth schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 23:34:
How Honda made its 2021 F1 engine 'smaller than size zero'

Klinkt erg veelbelovend voor RBR en Max als dit waar blijkt te zijn :)
Ben dan wel benieuwd hoe de motor zich houdt in warme races. Maar goed nieuws in ieder geval.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:20

Pierre

Van nature lui!

Race Day, O nee volgende week pas.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Pierre schreef op zondag 21 maart 2021 @ 08:31:
Race Day, O nee volgende week pas.
End-of-the-last-week-before-the-first-race-week-of-the-season-day *O*

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Denk mijn baas opeens dat ik wel weer eens een zondag te kunnen werken volgende week....NOT!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
pilskes schreef op zondag 21 maart 2021 @ 10:56:
Denk mijn baas opeens dat ik wel weer eens een zondag te kunnen werken volgende week....NOT!!!
Die wil gewoon zelf op zondag de race kijken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pilskes schreef op zondag 21 maart 2021 @ 10:56:
De race is pas om 17.00u :p

EDIT: schijnbaar niet meer 10 over

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2021 13:11 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dan liggen er mogelijk al een paar uit de race :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 18:30
hardware-lover schreef op zondag 21 maart 2021 @ 13:09:
[...]

Dan liggen er mogelijk al een paar uit de race :+
Dan zitten er al drie rondjes op waarschijnlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2021 @ 13:07:

Is al een aantal maandjes bekend: https://www.formule1.nl/n...europese-races-vervroegd/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle podiums van Mercedes vs. de rest van de teams (Turbo Hybrid Era).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2021 @ 15:10:
Alle podiums van Mercedes vs. de rest van de teams (Turbo Hybrid Era).

[YouTube: Turbo-hybrid Era Podiums: Mercedes vs. Everyone Else]
"Toch nog niet zo slecht".
spoiler:
Gevoelsmatig dacht ik dat Mercedes veel meer overwinning had dan de rest gecombineerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2021 @ 13:07:
[...]

Werken tot 17.00 en dan een uur rijden naar huis..dat zou ik dan dus nooit halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
pilskes schreef op zondag 21 maart 2021 @ 15:25:
[...]

Werken tot 17.00 en dan een uur rijden naar huis..dat zou ik dan dus nooit halen!
Compromis dat je tot 15:50 werkt? :7

Acties:
  • +38 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Niemand?

Ok...

HET IS... RACEWEEEEEEEK!

*O* oOo :)F :Y d:)b

Te koop....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
albino71 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 01:27:
Niemand?

Ok...

HET IS... RACEWEEEEEEEK!

Dat is lang geleden dat ik op zondag nog zo laat wakker ben, als ik maandag moet werken.
/opapraat

Mare...
1min later gepost en je had een hele mooie tijd.

1:28
Race 1, zondag de 28ste B)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
albino71 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 01:27:
Niemand?

Ok...

HET IS... RACEWEEEEEEEK!

Ein. De. Lijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Yesss!
Dit voelt goed om te zeggen,

RACEWEEEK *O* oOo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:10

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yeIMaBofOJ2vrDUMFbH4g0oolqg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NKhMOWn3KduV9QezxzNTGz42.jpg?f=user_large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:37

Bestla

Kvinne

Nog 4 keer vroeg opstaan en dan is het FP.

Ben benieuwd naar Q3, en hoe de verhoudingen dan zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alesandro_46
Bestla schreef op maandag 22 maart 2021 @ 07:33:
Nog 4 keer vroeg opstaan en dan is het FP.

Ben benieuwd naar Q3, en hoe de verhoudingen dan zijn.
Gefeliciteerd!

spoiler:
Met je verjaardag dan hè ;)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 15:29

Damian

Insane Obtrusion

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MMALfnRmlIjkgEaWPCLPxo4AkjM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZfXrb03leWN1TjQjLfcz1jy6.jpg?f=user_large

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Type-R739
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:57
Yes, eindelijk!

Ben echt benieuwd hoe de auto's er nu bij de eerste race uitzien; of er nog konijnen uit de hoge hoed getoverd worden *kuch*mercedes*kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Type-R739 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 08:38:
Yes, eindelijk!

Ben echt benieuwd hoe de auto's er nu bij de eerste race uitzien; of er nog konijnen uit de hoge hoed getoverd worden *kuch*mercedes*kuch*
Ik verwacht in ieder geval een aangepaste vloer

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

De eerste kwalificatie vind ik zelf toch altijd wel het meest spannend, hebben we waarheid gezien tijdens de wintertests of is het weer het dominante duo MERC die veel gaat winnen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwoon Joep
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 18:27
Yessss finaly....... *O* *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Wanneer jullie altijd mogen. Vandaag massaal race week spammen, gaat niet helpen. ;)

Pagina: 1 ... 31 ... 171 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"

Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics

Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2

Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken