Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
we hebben er 23, dus mag ook wel iets tussen zitten wat iets minder is.
percentage van potentieel slechte races zal laag liggen
Baku was eerste jaar ook ruk, en daarna waren het mooie races. hopen dat het hier ook zo is.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
goed, 1m30s is niet heel lang, maar eerste indruk is best positief. fout marge is minimaal, ben benieuwd hoe in prakijk gaat lopen rijden.
waarom zo negatief hierover?
Ik vind het circuit van Vietman echt een .... baan, rij nog liever Monaco in de game.Willem30 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:27:
[...]
Dit is een beetje hetzelfde als het circuit van Hanoi in Vietnam. Weinig inhaalacties mogelijk.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het grootste probleem die ik heb met deze baan is het grote aantal snelle bochten. Snelle bochten zijn bijna onmogelijk om in in te halen, dus dit jaar wordt het treintje rijden. Of het volgend jaar wel haalbaar is om een beetje in te halen, hangt van de nieuwe auto's af.himlims_ schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:08:
proeft beetje als singapore - lijtk me een gave baan, aantal mooie bochten combinaties in. ligt beetje aan de breedte van de baan, maar inhalen lijkt er ook prima mogelijk (lastig in te schatten).
goed, 1m30s is niet heel lang, maar eerste indruk is best positief. fout marge is minimaal, ben benieuwd hoe in prakijk gaat lopen rijden.
waarom zo negatief hierover?
1e keer Baku was iedereen bang door de voorafgaande F2 race die vol spectakel wasbasvn schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:55:
Gelukkig is het niet een seizoen met maar 15 races, waarvan er een paar ´ruk´ zijn.
we hebben er 23, dus mag ook wel iets tussen zitten wat iets minder is.
percentage van potentieel slechte races zal laag liggen
Baku was eerste jaar ook ruk, en daarna waren het mooie races. hopen dat het hier ook zo is.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ja klopt helemaalG_Dragon schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:09:
[...]
Ik vind het circuit van Vietman echt een .... baan, rij nog liever Monaco in de game.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Heb je wel eens een Formule E race gezien? Leuk dat volgen op een centimeter, maar inhalen is nog steeds een groot issue. En ja, die wagens zijn meer gelijk aan elkaar dan F1 is, maar met nieuwe regels voorzie ik in het eerste jaar F1 niet veel verschilJasphur schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:29:
is het niet dat volgend seizoen er ook ingehaald kan worden op volle snelheid dankzij de volledig vernieuwde aero regels? Althans, in theorie.
Corrigeer me als ik het verkeerd heb, maar van de keren dat ik Formule E gezien heb:Holk schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:35:
[...]
Heb je wel eens een Formule E race gezien? Leuk dat volgen op een centimeter, maar inhalen is nog steeds een groot issue. En ja, die wagens zijn meer gelijk aan elkaar dan F1 is, maar met nieuwe regels voorzie ik in het eerste jaar F1 niet veel verschil
vrij korte en vooral smalle circuits, met best weinig lange rechte stukken en een lagere (gemiddelde/max) snelheid. Vergeleken met F1 circuits.
Maar ik ben het wel eens met je dat dichter op elkaar rijden in F1 niet een garantie is op meer inhalen. Maar wellicht wel meer spanning ?
Jasphur schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:29:
is het niet dat volgend seizoen er ook ingehaald kan worden op volle snelheid dankzij de volledig vernieuwde aero regels? Althans, in theorie.
:fill(white):strip_exif()/f/image/9YlXNWmZBJmEDVVNDnGSf8hv.png?f=user_large)
Wat ook niet meehelpt is dat de auto's veel groter geworden zijn. Dat helpt ook niet echt bij het inhalen.
Was ook in de context met dit nieuwe straatcircuitPlenkske schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:12:
[...]
Corrigeer me als ik het verkeerd heb, maar van de keren dat ik Formule E gezien heb:
vrij korte en vooral smalle circuits, met best weinig lange rechte stukken en een lagere (gemiddelde/max) snelheid. Vergeleken met F1 circuits.
Maar ik ben het wel eens met je dat dichter op elkaar rijden in F1 niet een garantie is op meer inhalen. Maar wellicht wel meer spanning ?
Formule E is niet spannend in de zin dat alles wel dicht op elkaar rijdt maar de inhaal acties zeldzaam zijn en vaak niet lukken. Blokken is heel makkelijk en vaak ook ver over wat toelaatbaar zou moeten zijn, maar grootste reden is dat door alle maatregelen er geen verschil is tussen de wagens. Het is wachten op een fout van je tegenstander of een artificieel ding zoals powerboost (a la DRS). Porsche Supercup heeft hetzelfde probleem, het is filerijden tot een fout of een botsing..
Ja, maar zelfs dit nieuwe straatcircuit is toch niet vergelijkbaar met FE circuits of juist wel ? Ik hebt het idee dat dit circuit alsnog een stuk langer, breder en een langer recht stuk heeft.Holk schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:36:
[...]
Was ook in de context met dit nieuwe straatcircuit![]()
Formule E is niet spannend in de zin dat alles wel dicht op elkaar rijdt maar de inhaal acties zeldzaam zijn en vaak niet lukken. Blokken is heel makkelijk en vaak ook ver over wat toelaatbaar zou moeten zijn, maar grootste reden is dat door alle maatregelen er geen verschil is tussen de wagens. Het is wachten op een fout van je tegenstander of een artificieel ding zoals powerboost (a la DRS). Porsche Supercup heeft hetzelfde probleem, het is filerijden tot een fout of een botsing..
Als de 2022 F1 wagens op dit nieuwe circuit elkaar dus makkelijker kunnen volgen, zijn er wellicht ook meer plekken waar inhalen mogelijk wordt ? Lastig te voorspellen uiteraard, we komen er vanzelf achter volgend jaar
Exact, op het circuit van Hanoi heb ik tot nog toe geen enkele inhaalactie gezienWillem30 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:27:
[...]
Dit is een beetje hetzelfde als het circuit van Hanoi in Vietnam. Weinig inhaalacties mogelijk.
Mijn lijstje:
GP Emilia-Romagna
GP Portugal
GP Monaco
GP Canada
GP Oostenrijk
GP België
GP Nederland
GP Japan
GP Mexico
GP Brazilië
at your service
Gekke vraagSiebeh schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 13:17:
Oke we hebben 23 races op de kalander staan. Welke 10 races zie jij Max Verstappen het liefst winnen.
Mijn lijstje:
GP Emilia-Romagna
GP Portugal
GP Monaco
GP Canada
GP Oostenrijk
GP België
GP Nederland
GP Japan
GP Mexico
GP Brazilië
Ze moeten bij FE ook wel iets meer vergevingsgezind zijn. Als je de F1 regels qua inhalen daar hanteert zou er geen enkele inhaalactie te zien zijn.Holk schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:36:
[...]
Blokken is heel makkelijk en vaak ook ver over wat toelaatbaar zou moeten zijn.
Zolang je elkaar niet fysiek in gevaar brengt lijkt daar alles toegestaan.
(en nog is het niet leuk om naar te kijken)
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ze rijden elkaar nu eerder de omheining in dan elkaar wat te gunnenalexbl69 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 14:55:
[...]
Ze moeten bij FE ook wel iets meer vergevingsgezind zijn. Als je de F1 regels qua inhalen daar hanteert zou er geen enkele inhaalactie te zien zijn.
Zolang je elkaar niet fysiek in gevaar brengt lijkt daar alles toegestaan.
(en nog is het niet leuk om naar te kijken)
Ook ik zou graag willen dat het topic snel open gaat. Aan de andere kant: waarom?The_Butler schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 13:22:
@DaniëlWW2 Mag dat race topic ietsje eerder open? Ik denk dat ik niet de enige ben die echt zin heeft aan het seizoen, maar liever niet teveel offtopic wil gaan in het algemene forum. Ik ben echt reuze beniewd hoe dicht het veld bij elkaar zit straks...
Zo lang er geen "nieuwtjes" vanuit Bahrein binnen komen lijkt het me niet nodig om het topic open te zetten. Veel reacties zullen betrekking hebben op 'ik heb er zin in', 'de winterstop duurde veel te lang', 'heeft Mercedes hun mogelijke problemen opgelost?', 'is RBR "the team to beat"?', etc..
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Daar heb je zeker eeen punt; of de oneindige zandzakken discussie.... het was ook een beeje een opmerking in jest; ik heb er gewoon zin an, maar nog even geduld ja.alesandro_46 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:43:
[...]
Ook ik zou graag willen dat het topic snel open gaat. Aan de andere kant: waarom?
Zo lang er geen "nieuwtjes" vanuit Bahrein binnen komen lijkt het me niet nodig om het topic open te zetten. Veel reacties zullen betrekking hebben op 'ik heb er zin in', 'de winterstop duurde veel te lang', 'heeft Mercedes hun mogelijke problemen opgelost?', 'is RBR "the team to beat"?', etc..
at your service
Ik hoop dat volgend jaar of het jaar erna de DRS er helemaal af kan. Wat een gedrocht is dat ding.
"When you grow up your heart dies"
Verder doet de baan, gezien het een stratencircuit is, een beetje denken aan Singapore, Vietnam en Baku, maar dat zegt ook niets uiteindelijk.
Morgenochtend 8:00 CET (en dus ook 8:00 NL-tijd) is het dan zover.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Het topic staat nog niet klaar dus.The_Butler schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 13:22:
@DaniëlWW2 Mag dat race topic ietsje eerder open? Ik denk dat ik niet de enige ben die echt zin heeft aan het seizoen, maar liever niet teveel offtopic wil gaan in het algemene forum. Ik ben echt reuze beniewd hoe dicht het veld bij elkaar zit straks...
Maar ik ga het gewoon op dinsdag 8:00 houden zoals altijd. Immers is er voor dinsdag toch niks te bespreken over de race. Het is gewoon even afwachten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik vind Monza nog wel leuk.Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 17:42:
Suf circuit dat Jeddah..
Maar goed.. Nog altijd beter dan Mona
Monaco vind ik NOG erger, of Rusland
Toch opvallend. Ik heb nog steeds het gevoel dat Verstappen ondanks de goede testdagen zaterdag na de quali weer op stoel drie zit. Eerst zien, dan geloven.
https://sports.bwin.com/e...ahrain-7861?tab=outrights
Hamilton is bij hen met 1.5 overigens nog wel de grote titelfavoriet.
Verwijderd
Bij Unibet hetzelfde...SunriseBGN schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:29:
Bij Bwin is Verstappen met een quote van 2.5 licht favoriet voor de GP Bahrein, voor de 2.75 van Hamilton en Bottas 6.0.
Het heeft wel met een oranje bril te maken. Max heeft maar 1 keer een teamgenoot gehad die een beetje niveau had (Daniel). En daar heeft hij het tegen afgelegd. Ja hij is nu volwassener en gegroeid. Maar dan moet hij zich maar weer eens bewijzen tegen een topper in dezelfde auto. Had graag dat stoeltje gevuld zien worden door bijvoorbeeld Vettel. Ik denk dat we dan wel de ware Max zien. En helemaal als hij niet meer het lievelingetje van Horner is en zijn broertje ook aandacht gaat krijgen. Dan zakt hij snel door het ijs denkt ik.Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 00:22:
En dit heeft niks te maken met oranje bril maar gewoon puur de feiten
En zo niet, nou, dan heeft hij zich bewezen en zal de titel wel snel voor het oprapen liggen.
[ Voor 11% gewijzigd door Erazzzer op 18-03-2021 22:41 ]
Afgelegd? Vergelijk hun tijden tijdens de race eens het laatste seizoen..Erazzzer schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:40:
[...]
Het heeft wel met een oranje bril te maken. Max heeft maar 1 keer een teamgenoot gehad die een beetje niveau had (Daniel). En daar heeft hij het tegen afgelegd. Ja hij is nu volwassener en gegroeid. Maar dan moet hij zich maar weer eens bewijzen tegen een topper in dezelfde auto. Had graag dat stoeltje gevuld zien worden door bijvoorbeeld Vettel. Ik denk dat we dan wel de ware Max zien. En helemaal als hij niet meer het lievelingetje van Horner is en zijn broertje ook aandacht gaat krijgen. Dan zakt hij snel door het ijs denkt ik.
En zo niet, nou, dan heeft hij zich bewezen en zal de titel wel snel voor het oprapen liggen.
Verwijderd
Jij hebt dan geen oranje bril maar wel een bril nodig 😜Erazzzer schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:40:
[...]
Het heeft wel met een oranje bril te maken. Max heeft maar 1 keer een teamgenoot gehad die een beetje niveau had (Daniel). En daar heeft hij het tegen afgelegd. Ja hij is nu volwassener en gegroeid. Maar dan moet hij zich maar weer eens bewijzen tegen een topper in dezelfde auto. Had graag dat stoeltje gevuld zien worden door bijvoorbeeld Vettel. Ik denk dat we dan wel de ware Max zien. En helemaal als hij niet meer het lievelingetje van Horner is en zijn broertje ook aandacht gaat krijgen. Dan zakt hij snel door het ijs denkt ik.
Verwijderd
Ehhhh welke bril heb jij op dan? Volgens mij heeft die daniel aardig afgedroogd en is die niet voor niets weg gegaan bij Red Bull.... Volgens mij moet je de oogkleppen nog open zettenErazzzer schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:40:
[...]
Ik hoop voor Perez dat die daar boven staat maar vrees het ergste.
https://www.formula1point...tappen/Daniel%20Ricciardomeenkdrie schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:49:
[...]
Afgelegd? Vergelijk hun tijden tijdens de race eens het laatste seizoen..
Zie je het goed dat vooral de laatste 3 jaar een slagveld was tussen die 2.
/f/image/RTVI4vZY0HgJMPYUyaakFx8A.png?f=fotoalbum_large)
En voor de gein Max vs Lewis:
/f/image/DJYtvptuLvbQ5jfek1HH0E5m.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 41% gewijzigd door Illegal_Alien op 18-03-2021 23:43 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
De laatste 2 jaar zijn verschillende auto's en het laatste RB jaar is Daniel half genaaid met dubieuze PS strategieën.Illegal_Alien schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 23:35:
[...]
https://www.formula1point...tappen/Daniel%20Ricciardo
Zie je het goed dat vooral de laatste 3 jaar een slagveld was tussen die 2.
[Afbeelding]
En voor de gein Max vs Lewis:
[Afbeelding]
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
2016:Wok schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 23:46:
@Erazzzer Laat dan ook niet buiten beschouwing dat 2017 voor Verstappen een rampjaar was qua betrouwbaarheid van de auto.
/f/image/ak3FenyCQ2UBKpjArcdPPLXH.png?f=fotoalbum_large)
2017:
/f/image/OKQ1H3yI3P3U8jeCbAZwHJsh.png?f=fotoalbum_large)
2018:
/f/image/IPEvIcDFwA6TkXZOgwf6JEsy.png?f=fotoalbum_large)
Dan komt Max ook als beste naar voren.
Bron: https://www.formula1points.com
[ Voor 17% gewijzigd door Illegal_Alien op 18-03-2021 23:50 ]
Verwijderd
En Daniel genaaid met pitstop strategie... valt wel mee hoor maar hij reedt meestal achter max dus had die niet de eerste keuze.
Als je zag wat bijvoorbeeld Rosberg allemaal moest doen en laten in zijn laatste jaar. Ik kan snappen als je naast het racen je met struggles zit in je huidige team + aan het onderhandelen bent over miljoenen dat dat invloed heeft.
Aangezien ik wacht met D2S kijken tot mn nieuwe televisie er is. Wil ik iedereen hier graag dit topic weer onder de aandacht brengen [F1] Drive to Survive zodat ik hier geen spoilers hoef te zieng0tanks schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 18:58:
[...]
Morgenochtend 8:00 CET (en dus ook 8:00 NL-tijd) is het dan zover.
Je was me nèt voor, dankje!Jasphur schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 10:40:
[...]
Aangezien ik wacht met D2S kijken tot mn nieuwe televisie er is. Wil ik iedereen hier graag dit topic weer onder de aandacht brengen [F1] Drive to Survive zodat ik hier geen spoilers hoef te zien
Spoilers? Je hebt het afgelopen seizoen toch gevolgd?Jasphur schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 10:40:
[...]
Wil ik iedereen hier graag dit topic weer onder de aandacht brengen [F1] Drive to Survive zodat ik hier geen spoilers hoef te zien
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Monaco heeft nog wat allures. Mocht Lewis het kampioenschap t.z.t. al binnen hebben dan hoop ik dat ie Jeddah skipt.Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 17:42:
Suf circuit dat Jeddah..
Maar goed.. Nog altijd beter dan Mona
Nee, niet echt. Er schijn iets met GRO te gebeuren hoorde ik.mphilipp schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 10:46:
[...]
Spoilers? Je hebt het afgelopen seizoen toch gevolgd?
Ja natuurlijk weet ik wat er allemaal gebeurd is haha, maar ik weet niet wat Netflix allemaal specifiek in beeld heeft gebracht of wat er achter de schermen allemaal is gebeurd of van die momentjes zoals Horner en Abiteboul zoals in het vorige seizoen etc etc
Verwijderd
Ik had het niet over MonacoRudolf schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 10:46:
[...]
Monaco heeft nog wat allures. Mocht Lewis het kampioenschap t.z.t. al binnen hebben dan hoop ik dat ie Jeddah skipt.
Oh Monzzzzza
was afgelopen jaar toch wel een leuke race en het jaar ervoor ook wel spannend met Leclerc of ie het ging redden of niet.
Maar verder deel ik je mening.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Je moet D2S niet als docu gaan bekijken, want wat dat betreft is het vreselijk slecht. Ze verknippen van alles en mixen het zoals het er lekker smeuïg uitziet, maar het heeft vrij weinig te maken met de juiste tijdlijn. Je ziet soms zogenaamde reacties, die helemaal geen reactie zijn op het beeld dat je daarvoor gepresenteerd kreeg. Ik zie het als vermakelijk kijkvoer met F1 auto's erin Soms zie je een interessant beeld of zeggen de coureurs (of anderen) interessante dingen, maar het is voornamelijk F1-popcorn. Spoilers....nah! Daar is het niet belangrijk genoeg voor.Jasphur schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 10:47:
[...]
Nee, niet echt. Er schijn iets met GRO te gebeuren hoorde ik.![]()
Ja natuurlijk weet ik wat er allemaal gebeurd is haha, maar ik weet niet wat Netflix allemaal specifiek in beeld heeft gebracht of wat er achter de schermen allemaal is gebeurd of van die momentjes zoals Horner en Abiteboul zoals in het vorige seizoen etc etc
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Ze zijn in iedergeval nodig op de wagens.DeKaerften schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:07:
En precies daarom, het kijken als iedere andere tv-serie, zou het tof zijn als mensen het juiste topic gebruiken en niet voor anderen beslissen dat spoilers niet erg zijn.
Om ontopic te komen,
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2021 12:03 ]
Aan opsommingslijstjes hebben we echt niks aanSiebeh schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 13:17:
Oke we hebben 23 races op de kalander staan. Welke 10 races zie jij Max Verstappen het liefst winnen.
Mijn lijstje:
GP Emilia-Romagna
GP Portugal
GP Monaco
GP Canada
GP Oostenrijk
GP België
GP Nederland
GP Japan
GP Mexico
GP Brazilië
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Is er iets met GRO gebeurdJasphur schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 10:47:
[...]
Nee, niet echt. Er schijn iets met GRO te gebeuren hoorde ik.![]()
Dammit nu ben je zelf aan het spoilen
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Topper! Dinsdag aanstaande gaat de eerste online neem ik aan?
Klinkt erg veelbelovend voor RBR en Max als dit waar blijkt te zijn
[ Voor 44% gewijzigd door Help!!!! op 20-03-2021 19:49 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
De oude zeker inderdaadgwystyl schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 18:36:
Zit veel leuk speelgoed bij. Ik twijfel alleen welke NSX ik liever zou hebben. Ik neig naar de oude
die electrische kleine is leuk voor erbij, voor de vrouw ofzo 🙂
Is een hybride toch? Het is net de Audi R8, alleen net iets vlotter.MantaMaartuh schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 19:54:
[...]
De oude zeker inderdaad
die electrische kleine is leuk voor erbij, voor de vrouw ofzo 🙂
Nee vol electro, ik bedoel deze he:codex schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 21:18:
[...]
Is een hybride toch? Het is net de Audi R8, alleen net iets vlotter.
https://www.honda.nl/cars/new/honda-e/overview.html
🙂
Aha, dat is inderdaad een ander verhaal. Ik ben best gecharmeerd van de nieuwe NSX, al is die niet echt in mijn prijsrange.MantaMaartuh schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 21:33:
[...]
Nee vol electro, ik bedoel deze he:
https://www.honda.nl/cars/new/honda-e/overview.html
🙂
Ben dan wel benieuwd hoe de motor zich houdt in warme races. Maar goed nieuws in ieder geval.sloth schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 23:34:
How Honda made its 2021 F1 engine 'smaller than size zero'
Klinkt erg veelbelovend voor RBR en Max als dit waar blijkt te zijn
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
End-of-the-last-week-before-the-first-race-week-of-the-season-dayPierre schreef op zondag 21 maart 2021 @ 08:31:
Race Day, O nee volgende week pas.

per aspera ad astra
Die wil gewoon zelf op zondag de race kijkenpilskes schreef op zondag 21 maart 2021 @ 10:56:
Denk mijn baas opeens dat ik wel weer eens een zondag te kunnen werken volgende week....NOT!!!

Verwijderd
De race is pas om 17.00upilskes schreef op zondag 21 maart 2021 @ 10:56:
Denk mijn baas opeens dat ik wel weer eens een zondag te kunnen werken volgende week....NOT!!!
EDIT: schijnbaar niet meer 10 over
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2021 13:11 ]
Dan liggen er mogelijk al een paar uit de race
Testing, one, two ...
Dan zitten er al drie rondjes op waarschijnlijk.hardware-lover schreef op zondag 21 maart 2021 @ 13:09:
[...]
Dan liggen er mogelijk al een paar uit de race
Is al een aantal maandjes bekend: https://www.formule1.nl/n...europese-races-vervroegd/Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2021 @ 13:07:
De race is pas om 17.00u
"Toch nog niet zo slecht".Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2021 @ 15:10:
Alle podiums van Mercedes vs. de rest van de teams (Turbo Hybrid Era).
[YouTube: Turbo-hybrid Era Podiums: Mercedes vs. Everyone Else]
Werken tot 17.00 en dan een uur rijden naar huis..dat zou ik dan dus nooit halen!Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2021 @ 13:07:
[...]
De race is pas om 17.00u
Compromis dat je tot 15:50 werkt?pilskes schreef op zondag 21 maart 2021 @ 15:25:
[...]
Werken tot 17.00 en dan een uur rijden naar huis..dat zou ik dan dus nooit halen!
Ok...
HET IS... RACEWEEEEEEEK!

Dat is lang geleden dat ik op zondag nog zo laat wakker ben, als ik maandag moet werken.
/opapraat
Mare...
1min later gepost en je had een hele mooie tijd.
1:28
Race 1, zondag de 28ste
Ein. De. Lijk.
Dit voelt goed om te zeggen,
RACEWEEEK

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NKhMOWn3KduV9QezxzNTGz42.jpg?f=user_large)
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ben benieuwd naar Q3, en hoe de verhoudingen dan zijn.
Gefeliciteerd!Bestla schreef op maandag 22 maart 2021 @ 07:33:
Nog 4 keer vroeg opstaan en dan is het FP.
Ben benieuwd naar Q3, en hoe de verhoudingen dan zijn.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZfXrb03leWN1TjQjLfcz1jy6.jpg?f=user_large)
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ben echt benieuwd hoe de auto's er nu bij de eerste race uitzien; of er nog konijnen uit de hoge hoed getoverd worden *kuch*mercedes*kuch*
Nou @DaniëlWW2 wanneer mogen we los ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik verwacht in ieder geval een aangepaste vloerType-R739 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 08:38:
Yes, eindelijk!
Ben echt benieuwd hoe de auto's er nu bij de eerste race uitzien; of er nog konijnen uit de hoge hoed getoverd worden *kuch*mercedes*kuch*
Wanneer jullie altijd mogen. Vandaag massaal race week spammen, gaat niet helpen.
Dit topic is gesloten.
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"
Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics
Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken