[F1] Seizoen 2021 - Max Verstappen WDC! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 171 Laatste
Acties:
  • 1.287.220 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
poor Leno schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:20:
[...]

Niet alleen sinds laatste seizoen.. maar herinnert u zich deze nog nognognog?.. dat het alweer een jaar geleden is dat we hier zaten te discussiëren over de GP Australië die wel of niet door ging en wat dat gekke Corona gebeuren nou allemaal voorstelde en effect had op de wereld.. :X :')

Time flies..
Ik hoop vooral dat we nog een race kunnen meepakken ergens. Vorig jaar leek het erger, maar konden we in de zomer we gewoon op reis, en hadden we Europese races met fans (ik was in Mugello).
Ergens vermoed ik dat het dit jaar niet gaat gebeuren. Ik heb kaartjes voor Zandvoort, maar moet het nog zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:46

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

hoevenpe schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:36:
[...]

In september eindelijk zien of het verbouwde Zandvoort met z'n kombochten een leuke race geeft...
Yes! daar ben ik erg benieuwd naar, vind het in de de game F1 2020 een erg mooie baan.
Alleen zie weinig inhaal mogelijkheden :X

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:08

Vuvuzela

My spire is forming

hoevenpe schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:36:
[...]

In september eindelijk zien of het verbouwde Zandvoort met z'n kombochten een leuke race geeft...
Bereid je voor op slecht nieuws -O-

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:37
Vuvuzela schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:38:
In September zijn de meeste mensen wel gevaccineerd, wellicht niet met 300.000 op de tribunes maar al zouden het er slechts 30.000 zijn dan wordt het een mooi evenement.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
hoevenpe schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:39:
[...]

In September zijn de meeste mensen wel gevaccineerd, wellicht niet met 300.000 op de tribunes maar al zouden het er slechts 30.000 zijn dan wordt het een mooi evenement.
Maar dat kan totaal niet uit, dan verliest Prins Bril een paar miljoen en dat wil hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Homeland schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:44:
Maar dat kan totaal niet uit, dan verliest Prins Bril een paar miljoen en dat wil hij niet.
Genoeg pandjes in Amsterdam om dat verlies te compenseren. Hij moet niet zeuren... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:04
[...]

In het 'Formule 1 cafe' is daar nog over gesproken. Het schijnt dat men toch echt alleen voor een volle bak gaat, en hoopt dat dit tegen die tijd mogelijk is.
Ik denk dat het een financiële afweging is. Je moet voor 30.000 bezoekers waarschijnlijk net zoveel kosten maken qua voorbereiding als voor 300.000, en daar staan dan minder inkomsten tegenover.

Mocht het qua covid-19 nog niet mogen, dan zie ik het alleen nog gebeuren zonder publiek, of slechts een klein aantal genodigden op de hoofdtribune. Daar heb je dan minder voobereiding voor nodig lijkt mij.

I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb een kaartje voor de vrijdagtraining. Maar als het zo druk kan worden als ze willen, weet ik niet of ik dat wel tof vind. Zo van helemaal niets naar geen afstand en enorm druk? Hmm, neh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Vuvuzela schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:38:
[...]

vorig jaar tijdens de zomer 'bestond corona in heel EU niet meer' nadat covid19 terug kwam van vakantie, begon het circus weer van voor af aan.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:36
mphilipp schreef op maandag 8 maart 2021 @ 08:58:
[...]

Dat is dan weer een overdrijving. Dat heeft ie één keer geroepen en toont gewoon aan dat ie ook een mens is.
Een keer? Volgens mij heeft ie Australië 2019 iets met dezelfde strekking, als zelfs niet letterlijk hetzelfde, geroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Homeland schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:44:
[...]

Ik denk dat geen GP iets duurder is. Vorig jaar zal waarschijnlijk FOM de stekker eruit hebben getrokken / in samenspraak. Als dit jaar alle GPs doorgaan zonder of met beperkt publiek dan kun je als organisatie echt niet zeggen "we willen geen race houden zonder publiek". Dan gaat FOM je echt wel aan je contract houden en mag je alsnog een paar miljoen aftikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Arjan90 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 20:40:
@RobertMe Dat lijkt me logisch :+ Maar er rijden al 25 jaar (!) zilveren Safety Cars voor de stoet uit (uiteraard een zilveren kleur omdat het Mercedes is). Dat er nu een ander merk rijdt, wil niet zeggen dat ik er niet even aan moet wennen. Het zal prima smoelen denk ik, ik vind het wel een gave kleurencombinatie.
Ik denk dat Bernd Mayländer in zijn nopjes zal zijn. Lekker wat variatie dit jaar... :D

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
zou Bernd ze allebei besturen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

HyperTrophy schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:27:
[...]
Ok, niet terecht om te zeggen dat hij er zelf aan meewerkt, doordat zo'n beeld voluit getoond wordt, wat maar aangeeft dat de media hierbij aan meedraagt!
Klopt, we hebben al eerder gezien dat ze best wel creatief en selectief knippen in die on board radioberichten. Net als Hamilton zogenaamd weer eens aan het zeuren was. Toen bleek dat het een antwoord was op een vraag van zijn engineer. Dan klinkt het ineens heel anders. Maar ja, het beeld is inmiddels al gevormd en ons alles Mol heeft het altijd over Hamilton die in paniek raakt en de Nederlandse kijkers nemen dat dan over.
Wat ik wel wil aangeven is dat Bottas gewoon de een na snelste van het veld is, onder de huidige configuratie. (de discussie daargelaten welke coureur in een Mercedes rijdt)
Hij is inderdaad de op een na de snelste, en bij hém vind ik het wel meer een verdienste van de auto. Maar daar ging het niet over.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[...]

+/- 100.000 bezoekers per dag was het toch?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
YakuzA schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:58:
+/- 100.000 bezoekers per dag was het toch?
Mijn fout inderdaad, 300.000 totaal over 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Vroeg ik me vandeweek ook af, maar hij is al Safetycar bestuurder sinds 2000(of 2001) minus een paar races.
Denk het dus wel :)

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 21:04

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
Buiten de discussie omtrent de "Russische livery", heb ik iets gemist?

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
alesandro_46 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 12:35:
[...]

Buiten de discussie omtrent de "Russische livery", heb ik iets gemist?
Haas heeft IIRC alleen de livery laten zien. Oude auto, nieuw likje verf. Voorafgaande aan de test laten ze de nieuwe auto zien, that's it.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

G_Dragon schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:34:
[...]
.... toen wisten we ook nog niet zoveel over corona als nu. Laten we hopen dat alles vrij snel weer normaal word *O* ( positief blijven ).
Nou. Beter van niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Huh waarom niet? kan me niet voorstellen dat je alles zo prima vind :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 00:55
Eindelijk is de F1tv pro app te streamen via Chromecast en AirPlay *O* .

Zie nieuwsbericht.

[ Voor 109% gewijzigd door MuVo op 08-03-2021 14:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 00:17

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:35

Harrie

NederVlaming

MuVo schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:05:
Eindelijk is de F1tv pro app te streamen naar Android en AirPlay *O* .

Zie nieuwsbrief.
Nice,nu nog een Android TV app en ik ben helemaal happy. Maar casten naar de TV is ook al een stap in de goede richting.

[ Voor 17% gewijzigd door Harrie op 08-03-2021 17:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
G_Dragon schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:48:
[...]

Positief blijven (testen) houd in dit geval in dat je ziek blijft :>

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Puc van S. schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:12:
[...]

Positief blijven (testen) houd in dit geval in dat je ziek blijft :>
oh op die manier!
Ik bedoelde ermee dat we positief moeten blijven denken :P !
Want we zijn nog nooit zo blij geweest om negatief te zijn ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
G_Dragon schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:48:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/images/73b90ddc1aa183652513cf823ed956d8/tenor.gif

_O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:44

pinda powerrr

Slow down...

Wat Zandvoort betreft moeten ze zichzelf niet in de voet schieten. Ze kunnen wel stug blijven roepen "alleen alles of niets!" Maar dan komt er een moment dat FOM/FIA, of weet ik veel wie gaat zeggen, nou, dan helemaal maar niet meer.

Ben je een verbouwing verder en nul auto's over de baan.

Waiting on the world to change

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 21:03
Harrie schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:10:
[...]

Nice,nu nog een Android TV app en ik ben helemaal happy. Maar casten naar de TV is ook al een stap in de goede richting.
Komt er ook aan hebben ze aangekondigd in de eerste helft van het jaar. Zie ook de discussie in het topic wat hiervoor is: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?. Er zitten veel meer verbeteringen in, o.a. 50fps, Chromecast, aankomende Android TV support en terugspoelen. Dus voor alle enthousiastelingen, zie vooral dat topic. Er staat ook een kortingscode in voor 25% korting bij het afsluiten van een jaar abonnement ;-) Nog geen 50 euro voor een jaar lang F1 op een nieuw platform!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Arjan90 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:22:
[...]

Komt er ook aan hebben ze aangekondigd in de eerste helft van het jaar. Zie ook de discussie in het topic wat hiervoor is: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?. Er zitten veel meer verbeteringen in, o.a. 50fps, Chromecast, aankomende Android TV support en terugspoelen. Dus voor alle enthousiastelingen, zie vooral dat topic. Er staat ook een kortingscode in voor 25% korting bij het afsluiten van een jaar abonnement ;-) Nog geen 50 euro voor een jaar lang F1 op een nieuw platform!
Nu hopen dat het niet bij het eerste de beste evenement het meteen overbelast is...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:12
Allard schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:51:
[...]

In het 'Formule 1 cafe' is daar nog over gesproken. Het schijnt dat men toch echt alleen voor een volle bak gaat, en hoopt dat dit tegen die tijd mogelijk is.
Ik denk dat het een financiële afweging is. Je moet voor 30.000 bezoekers waarschijnlijk net zoveel kosten maken qua voorbereiding als voor 300.000, en daar staan dan minder inkomsten tegenover.

Mocht het qua covid-19 nog niet mogen, dan zie ik het alleen nog gebeuren zonder publiek, of slechts een klein aantal genodigden op de hoofdtribune. Daar heb je dan minder voobereiding voor nodig lijkt mij.
Precies, voorbereidingen gaan door, mocht het ivm Covid niet op volle capaciteit kunnen dan gaan ze kijken met welke hulp het evenement alsnog door kan gaan. Met andere woorden, we gaan racen dit jaar op Zandvoort! 8) Maar als Covid roet in het eten gooit dan moet Liberty even het bonnetje betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:59

Spotmatic

Ken sent me

Mocht-ie het werkelijk op z'n heupen krijgen dan speelt dat de teams erachter alleen maar in de kaart. Met andere woorden: graag, maar ik zie het niet gauw gebeuren gezien zijn palmares.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Spotmatic schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:33:
[...]

Mocht-ie het werkelijk op z'n heupen krijgen dan speelt dat de teams erachter alleen maar in de kaart. Met andere woorden: graag, maar ik zie het niet gauw gebeuren gezien zijn palmares.
denk even met nico bellen :+ (wat ik overigens nog steeds bizar vind dat hij die titel bemachtigde) beide lijken me niet van het kaliber 'mindgames' en 'meer egoistischer zijn' (niet dat ik ze persoonlijk ken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
RobertMe schreef op maandag 8 maart 2021 @ 12:45:
Haas heeft IIRC alleen de livery laten zien. Oude auto, nieuw likje verf. Voorafgaande aan de test laten ze de nieuwe auto zien, that's it.
Krijg er Williams 2019 kriebels bij...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Arjan90 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:22:
[...]

50 FPS is wel een hele fijne beste verbetering. Ik keek al een tijdje op de PC vanwege het Sky commentaar team. Mijn UWD gesplitst in een Race Feed aan de linkerkant en rechts een onboard met board radio. De beeldkwaliteit op de TV was nog net wat vloeiender, dus ik vind dit een fijne verbetering.

Ik hoop wel dat ze geleerd hebben uit het verleden en niet één dag voordat F1 begint alles deployen. Want die app was best veel down in het begin.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:50

Zie nieuwsbericht.
Nog even geduld hebben. ;)
Update is er nog niet.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ev94ZE1WEAQon2K?format=jpg&name=large

verdeling bij Haas

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Zie nieuwsbericht.
Ze gevens helaas niet aan welke versie van de app het is. Er zou ook ChromeCast ondersteuning in zitten maar die kan ik in mijn app nog niet vinden.

O, en even een mooi overzichtje...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JZJ_vQDBjXes9EbEi_4EgRI3qR0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sjLKrv0i7dILjMRoJuswWTi4.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door sjaool op 08-03-2021 17:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Wat meer info over de maatregelen die genomen worden op basis van GRO zijn crash.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:53
Weet iemand of de test dagen ook uitgezonden worden door Ziggo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
rusman schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:27:
Op basis van deze tweet, lijkt het er niet op:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/j6GCWSL/image.png

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23:18
Bij het zien van de afkorting MSC dacht ik direct aan Michael Schumacher. Of gebruikte Mick deze afkorting ook al in de F2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Harrie schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:10:
[...]

En een manier om zonder creditcard een abo af te kunnen sluiten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo

Verdeling Williams. Apart dat Nissany gaat rijden. Je zou toch verwachten dat je je 2 rijders zoveel mogelijk tijd geeft.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Extigo schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:10:
[Twitter]

Verdeling Williams. Apart dat Nissany gaat rijden. Je zou toch verwachten dat je je 2 rijders zoveel mogelijk tijd geeft.
*speculaas naar binnen gooit*.

Mischien een teken aan de wand? :P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

U123456 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:37:
[...]
Bij het zien van de afkorting MSC dacht ik direct aan Michael Schumacher. Of gebruikte Mick deze afkorting ook al in de F2?
Nee, dat was SCH.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Het was beide.

SCH, daarna MSC (toen Ralf ook mee deed).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

BlauweFles schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:37:
Het was beide.

SCH, daarna MSC (toen Ralf ook mee deed).
Mijn antwoord betrof F2, daar reed Ralf afgelopen seizoen toch niet in mee, wel? ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
hardware-lover schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:41:
[...]

Mijn antwoord betrof F2, daar reed Ralf afgelopen seizoen toch niet in mee, wel? ;)
Oooooo

Ik dacht dat het over Michael ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

U123456 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:37:
[...]
Over smaak valt te twisten, maar deze grap valt net buitenboord van fatsoenlijk

[ Voor 21% gewijzigd door Outerspace op 09-03-2021 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Hier hebben we de TR button voor

[ Voor 58% gewijzigd door Outerspace op 09-03-2021 01:31 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

rusman schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:27:
Nope, niet gezien in hun EPG... F1TV Pro zendt het wel uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

sjaool schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 08:11:
[...]

Nope, niet gezien in hun EPG... F1TV Pro zendt het wel uit...
In het Formule 1 cafe hadden ze het er wel over dat ze er zijn en dat ze na het eind van de dag gingen monteren voor uitzending. Je zou dan verwachten dat ze dan iedere avond een samenvatting zouden uitzenden van die dag, maar zoals al opgemerkt., in de programmagids is niets te vinden.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:02

JB

Cédric roelt!

JohanKupers schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 08:23:
[...]

In het Formule 1 cafe hadden ze het er wel over dat ze er zijn en dat ze na het eind van de dag gingen monteren voor uitzending. Je zou dan verwachten dat ze dan iedere avond een samenvatting zouden uitzenden van die dag, maar zoals al opgemerkt., in de programmagids is niets te vinden.
Dit deden ze voorgaand jaar ook zo toch of haal ik eea door elkaar?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

JB schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:00:
[...]

Dit deden ze voorgaand jaar ook zo toch of haal ik eea door elkaar?
Klopt, vorig jaar deden ze het ook zo

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

Ze zullen vast een verslag doen. Maar het is natuurlijk leuker om de hele testdagen te kunnen volgen. Gelukkig heb ik F1TV Pro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

sjaool schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:27:
[...]

Ze zullen vast een verslag doen. Maar het is natuurlijk leuker om de hele testdagen te kunnen volgen. Gelukkig heb ik F1TV Pro. :)
Die hebben de meesten met Ziggo ook wel :P

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Laatst online: 11-09 16:08
Ja denk je? Hier wel Ziggo maar geen 'gratis' F1TV.. Ik heb geen noch zin in noch zie ik het nut in Ziggo Sport dus tja ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
[...]

Vorig jaar hadden ze elke dag een update via YouTube. Zal dit jaar dan ook wel weer YouTube only zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
JB schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:38:
[...]

Die hebben de meesten met Ziggo ook wel :P
Nee, dat is alleen als je het volledige Ziggo Sport pakket hebt. Ik heb het Ziggo Sport pakket gratis, omdat ik ook Vodafone heb als telefoon-provider. En via Ziggo Sport heb ik gratis F1 TV Pro.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Extigo schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:57:
[...]

Nee, dat is alleen als je het volledige Ziggo Sport pakket hebt. Ik heb het Ziggo Sport pakket gratis, omdat ik ook Vodafone heb als telefoon-provider. En via Ziggo Sport heb ik gratis F1 TV Pro.
Dat zeg ik :) "De meesten"...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

iemand een gokje wagen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Weet iemand een goede F1 kalender voor in Google agenda?
Het liefste 1 die je als extra agenda toevoegt, zodat als er tijden van races veranderen dat dit automatisch gaat. Dus niet 1 die je importeert in je huidige agenda.

Deze lijkt goed te werken
https://www.racefans.net/contact/f1-fanatic-calendar/

[ Voor 44% gewijzigd door Ernemmer op 09-03-2021 10:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
2-tone rood (zoals eerdere geruchten). Onderkant het donkerrood van de Toscaanse GP en bovenkant de standaard matte rosso corsa.

Gokje ofc, ik zit er meestal naast.. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EwB0qMkWgAgCyO2?format=jpg&name=large

Schumacher is bij de F2 test aanwezig

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:34
Wanneer gaat het testdagen topic eigenlijk open ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 10:16
basvn schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:57:
[Twitter]
[Afbeelding]

Schumacher is bij de F2 test aanwezig
Die anderhalve meter regel blijft toch lastig. Kan me niet voorstellen dat Schumacher in de bubbel zit van Prema.

Maar om beter on topic te blijven, mooie russische vlag die Schumacher aan heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

roda_djavulen schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:36:
[...]

Die anderhalve meter regel blijft toch lastig. Kan me niet voorstellen dat Schumacher in de bubbel zit van Prema.

Maar om beter on topic te blijven, mooie russische vlag die Schumacher aan heeft :)
Ik denk dat hij mooi mee is met zijn oude team, dus wel in de bubbel zit.
Prema zou niet zomaar een foto plaatsen

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 22:33
Vandaag mijn door Kvyat en Gasly gesigneerde AlphaTauri pet ontvangen (en nog 2 kaartjes met een foto van Kvyat, die hadden ze denk ik nog over :))! Gewonnen met het F1 Fantasy spel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7LFYLpk7FQVFN-saTkMXSU_rVpU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/08mMskIca0vPGmgEN9uR9mai.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

thesystem schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:45:
Vandaag mijn door Kvyat en Gasly gesigneerde AlphaTauri pet ontvangen (en nog 2 kaartjes met een foto van Kvyat, die hadden ze denk ik nog over :))! Gewonnen met het F1 Fantasy spel.
Goed bewaren! Wordt nog een hoop geld waard als ie wereldkampioen is. Ohwacht... :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
basvn schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:44:
[...]

Ik denk dat hij mooi mee is met zijn oude team, dus wel in de bubbel zit.
Prema zou niet zomaar een foto plaatsen
Ja, maar je kan dan nu wel bij prema in de bubbel maar hij zal toch echt bij Haas moeten gaan bubbelen later deze week tijdens de test. Dus helemaal kloppen doet het mijns inziens niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EwCG0F0WQAEB5FV?format=jpg&name=large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ze zien de bui zeker al hangen aangezien ze zo stemmig in het zwart gekleed gaan :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-09 09:30
warp schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 12:47:
[...]

Ze zien de bui zeker al hangen aangezien ze zo stemmig in het zwart gekleed gaan :+
Ik zag er op facebook een reactie onder en moest wel een beetje lachen :D

Does Armani have much Aero knowledge ? Hope both can manage to wear the suits better then the cars wear the tyres

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ProudElm
Zo, Sainz staat dat toch echt een stuk beter. Zo in vergelijking is leclerc toch wel een sulletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ProudElm schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:21:
Zo, Sainz staat dat toch echt een stuk beter. Zo in vergelijking is leclerc toch wel een sulletje
leclerc doet/deed al armani promotie/fasion dingen

Afbeeldingslocatie: https://medias.fashionnetwork.com/image/upload/c_limit,f_auto,h_1000,q_auto:best,w_1000/v1/medias/e8a2cd4b55c942cf1eee82e9dd4629c73156525.jpg

persoonlijk blijf ik het altijd van die gemaatke foto's vinden; dat gefriemel met manchet knoop, horloge, zonnebril maar goed, ben ook geen fasion fotograaf :)

[ Voor 16% gewijzigd door himlims_ op 09-03-2021 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
tja.. die laatste is ook goed.. maar samen met Sainz is toch wel een missertje dan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Ik kan me niet herinneren dat ik een F1 coureur in pak heb gezien tijdens een race weekend.
Wanneer doen die gasten zoiets aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Plenkske schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:50:
[...]

Ik kan me niet herinneren dat ik een F1 coureur in pak heb gezien tijdens een race weekend.
sowieso mode show monaco (maar loopt volgens mij niet iedereen in mee - donno)

Afbeeldingslocatie: https://e0.365dm.com/16/05/768x432/gossip-amber-lounge_3474342.jpg?20160528055031

[ Voor 13% gewijzigd door himlims_ op 09-03-2021 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

[...]

Ze laten nu het beste product zien, maar het komt er op neer dat ze voortaan in Giorgio kleding lopen als ze geen racepak/teamkleding aan hebben

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• roda_djavulen
ProudElm schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:38:
tja.. die laatste is ook goed.. maar samen met Sainz is toch wel een missertje dan ;-)
Zo zie je maar, de juiste belichting, juiste hoek, beetje photoshop en iedereen kan Armani model zijn :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
[...]

Bij events, gala's, dure diners en sponsorfeestjes enzo.

Je weet wel.. van die feestjes wij wij als plebs nooit komen. Waar een fles champagne 3x een maandloon kost en overal vrouwen (en mannen) lopen die er belachelijk te goed uit zien en die je nooit in het echt zult tegenkomen, zeg maar. Ooit. :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ProudElm
roda_djavulen schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:52:
[...]

Zo zie je maar, de juiste belichting, juiste hoek, beetje photoshop en iedereen kan Armani model zijn :)
Nou.... Wellicht in mijn geval met heel veel photoshop inderdaad O-) })

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Overdrive97
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-09 21:59

Gaat aardig rap zo :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plenkske
Wel een gave point of view. Leuk om een keer te zien :) Een hele race zo kijken lijkt me minder prettig :D

[ Voor 8% gewijzigd door Plenkske op 09-03-2021 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

ProudElm schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:55:
Ja denk je? Hier wel Ziggo maar geen 'gratis' F1TV.. Ik heb geen noch zin in noch zie ik het nut in Ziggo Sport dus tja ;-)
Je moet EN Ziggo EN Ziggo sport hebben om gratis F1TV te krijgen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

ProudElm schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:21:
De foto is köt. Charles staat er passief bij, Sainz juist actief. Ook hangen zijn schouders minder. De broek van Sainz zit bij een pijp achter de veter van zijn schoen. Slordig. Van een fotograaf die op dat nivo foto's maakt verwacht ik iets meer oplettendheid.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/secmAx1Qxra09mP6X1JBVkikhqY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5z9rbSv5z4Gqk2SRzHPHdlSH.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 10:56
Mooi om te zien hoe ze alles afschermen, ze willen echt nog niets naar buiten lekken.. stuurtje wazig, scherm voor de diffuser enz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Vet als ze af en toe naar dit beeld zouden schakelen tijdens de race :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:04:
[...]

Je moet EN Ziggo EN Ziggo sport hebben om gratis F1TV te krijgen.
Ja i know.. Ik heb 1 van de 2 en geen interesse in Sport.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Giem schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:34:
[...]

Mooi om te zien hoe ze alles afschermen, ze willen echt nog niets naar buiten lekken.. stuurtje wazig, scherm voor de diffuser enz.
Diffuser afschermen? Ik ben even snel door het filmpje heen gegaan, en denk dan dat je de aluminium "deken" achter de achtervleugel bedoelt? Da's vrij standaard en gebruiken teams vrijwel altijd als de auto langere tijd in de garante staat / loopt. Zal wel zijn om de hitte die uit de openingen aan achterkant van het bodywork uit komt niet naar achter te blazen (waar uiteraard monteurs kunnen lopen etc). Uitlaat zelf zit dan afzuiging op, en daarnaast dan die "deken" tussen de achtervleugel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Giem schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:34:
[...]

Stuurtje maken ze toch altijd wazig bij videos als deze, als het seizoen nog niet begonnen is? Althans, ik kan mij videos van vorig seizoen herinneren waarbij dit was

[ Voor 9% gewijzigd door Jasphur op 09-03-2021 15:46 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

ProudElm schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:54:
[...]

Ja i know.. Ik heb 1 van de 2 en geen interesse in Sport.. >:)
Ik heb ook geen interesse in sport maar toch heb ik het pakket puur om F1TV Pro te kunnen krijgen. Nu heb ik ook Vodafone dus dat pakket kost mij sowieso al niets. In de winter zou ik Movies & Series XL kunnen nemen maar dat heb ik niet nodig omdat ik al meer dan genoeg toegang heb tot streamingdiensten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWin
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:31

DaWin

beep boop

Heeft ie nou een krukje nodig om in te stappen? Ik wist dat ie klein was maar dit geeft het toch wel extra nadruk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
sjaool schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:02:
[...]

Ik heb ook geen interesse in sport maar toch heb ik het pakket puur om F1TV Pro te kunnen krijgen. Nu heb ik ook Vodafone dus dat pakket kost mij sowieso al niets. In de winter zou ik Movies & Series XL kunnen nemen maar dat heb ik niet nodig omdat ik al meer dan genoeg toegang heb tot streamingdiensten. :)
Ja als het niks kost zou ik het ook nemen ja 8)7 8)
Pagina: 1 ... 27 ... 171 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"

Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics

Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2

Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken