[F1] Seizoen 2021 - Max Verstappen WDC! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 171 Laatste
Acties:
  • 1.287.215 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:43
Als er hier mensen waren die de launch van de Williams via hun app hadden willen kijken, helaas.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Extigo schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 14:06:
Als er hier mensen waren die de launch van de Williams via hun app hadden willen kijken, helaas.
[Twitter]
heeft iemand de russen al de schuld gegeven :X :+
offtopic:
ik begrijp niet echt waarom die haat en frictie altijd richting rusland (zoals bijv. haas kleurtjes). die koude oorlog (als in nuclaire dreiging is niet meer op de voorgrond). De oude tsaar en dictator met snorretjes zijn ook niet meer. Waarom blijft blijft rusland anno 2021 nog steeds mikpunt?

[ Voor 30% gewijzigd door himlims_ op 05-03-2021 14:10 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Player1S schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:47:
[...]
het is echter aan WADA om hard te maken dat het bewust gedaan is om de ban te omzeilen dan dat het niet toeval is dat de bedrijfskleuren toevallig ook de Russische vlag zijn.
Naar mijn bescheiden ( :+ ) niet-juridisch onderlegde mening heeft de WADA hier niets mee te maken. De WADA heeft gezegd dat iemand niet onder de vlag van Rusland mag sporten. Dat heeft niet zoveel met de vlag als zodanig te maken, maar Mazepin mag dus niet aangeduid worden als 'RUS' als nationaliteit met het Russische vlaggetje erachter. Men heeft daarvoor de idiote u-bocht bedacht door een zogenaamd onafhankelijker staat van Russische sporters op te richten met een ander vlaggetje waardoor ze wel mee mogen doen, alleen niet als Russische burger. Een beetje struisvogel verhaal, maar goed, dat is mijn mening.
De livery van een F1 auto heeft daar verder niets mee te maken. Als Mazepin een Russische vlag op zijn voorhoofd had, had dat naar mijn idee ook gemogen. Hij is alsnog ingeschreven als onafhankelijk sporter met de Russische nationaliteit.

Ik vind het allemaal maar een enorm politiek gezeur en die dikke middelvinger mag van mij best. Als je met een BLM shirt op het podium mag staan, mag je ook in andere gevallen je mening uiten over zaken die je aan het hart gaan. Gelijke monikken enzo...

Het is écht alleen maar omdat het een Rus is. Raïkkonen die als een dronken lor rondzwalkt, van een boot af pleurt en onzin uitkraamt is vreselijk leuk, maar een Rus die een privé gebbetje heeft met zijn vriendin wordt een issue voor de hele wereld. Vooral omdat het volledig uit context is gerukt en mensen voornamelijk reageerden op een klein half-gecensureerd stukje waar ze de context van het verhaal niet uit op konden maken. Vermindert het gezeik? Nee hoor, men gaat vrolijk door. Een jongeman met teveel drank op. Dat was Raïkkonen ook. Voorbeeld voor de jeugd zullen we maar zeggen. Nee, het is meten met 2 maten.

Je kunt toch ook niet meer anders verwachten van Russische sporters dat ze er een beetje genoeg van hebben? Er is nooit iets gezegd over Atlanta, behalve dan dat er toen ook op grote schaal met medeweten van de instanties met doping is gekloot en bewijs is vernietigd. Carl Lewis met zijn uitgegroeide kaken (teken van hormoongebruik) heeft niets in hoeve leveren, maar Rusland mag al jaren niet meer meedoen. Nou ja...dan vraag je om een reactie. Die heeft men nu gekregen. Klaar. Ik maal er niet om. Als niemand zich er druk om maakt, heeft het ook geen effect.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Extigo schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 14:06:
[Twitter]
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Evt9-s1WEAUO8e8?format=png&name=large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:18

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Willem30 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:46:
[...]

[Afbeelding]
Dit zou de livery gaan worden volgens geruchten op Reddit. Dit zou gevonden zijn in de Williams app.
Niet verkeerd als dit hem echt gaat worden!
We hebben een leuke grid met veel leuke liverys

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

G_Dragon schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 14:17:
[...]

Niet verkeerd als dit hem echt gaat worden!
We hebben een leuke grid met veel leuke liverys
maar heeel veeeel blauw.

Net als dat er 2? jaar geleden heel veel wit was (aan de voorkant van de auto's)
Haas, Williams, AlfaRomeo (en Mercedes zilver, maarja die reden toch voorop :+ )

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:08

Trailers maken kunnen ze wel bij Netflix :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:07

Erazzzer

Fear me, I'm German!

mphilipp schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 14:13:
Het is écht alleen maar omdat het een Rus is. Raïkkonen die als een dronken lor rondzwalkt, van een boot af pleurt en onzin uitkraamt is vreselijk leuk, maar een Rus die een privé gebbetje heeft met zijn vriendin wordt een issue voor de hele wereld.
Ik vind het nog al een verschil, dronken zijn of seksueel intimideren. Daarnaast was het niet "zijn" vriendin, maar "een" vriendin, die later toegegeven heeft direct na de verklaring van Mazepin onder druk gezegd te hebben dat zij het allemaal niet zo erg vond. Later kwam naar buiten dat de realiteit anders was.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:01
[...]

[Afbeelding]
Dit zou de livery gaan worden volgens geruchten op Reddit. Dit zou gevonden zijn in de Williams app.
Als dat zo is...Hij doet mij denken aan de Minardi M198

Afbeeldingslocatie: https://images-wixmp-ed30a86b8c4ca887773594c2.wixmp.com/f/4af76ae2-7f5c-4a42-8afa-5caf322adeee/d6an5ct-f67890a7-111a-46be-95f9-603813ccff9d.jpg/v1/fill/w_1024,h_694,q_75,strp/minardi_m198_launch__1998__by_f1_history_d6an5ct-fullview.jpg?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3siaGVpZ2h0IjoiPD02OTQiLCJwYXRoIjoiXC9mXC80YWY3NmFlMi03ZjVjLTRhNDItOGFmYS01Y2FmMzIyYWRlZWVcL2Q2YW41Y3QtZjY3ODkwYTctMTExYS00NmJlLTk1ZjktNjAzODEzY2NmZjlkLmpwZyIsIndpZHRoIjoiPD0xMDI0In1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmltYWdlLm9wZXJhdGlvbnMiXX0.r-QGtR1MfholTD9xps4Czl_6Gi1F6VQTAu9jC_bB9d0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

steiner: "we try to survive this season"
volgend shot; grosean door de barriere ....

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EvuHZCxWgAEfzNb?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EvuHZNCWQAgaZky?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EvuHZYnXEAAyPYN?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EvuHZogXYAMhP63?format=jpg&name=large

Zullen ze dezelfde coureurs hebben als de normale Mercedes Safety en Medical car?

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Extigo
De nieuwe Williams

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EvuI_Y8XYAQsFf5?format=jpg&name=medium
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EvuI_Y3WYAEP17y?format=jpg&name=medium
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EvuI_YzXcAMMBJZ?format=jpg&name=medium
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EvuI_Y7XEAogvso?format=jpg&name=medium

[ Voor 3% gewijzigd door Extigo op 05-03-2021 15:04 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Dikke prima! Weten we ook al hoe ze gaan heten of blijft het dit seizoen nog Williams?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Jasphur schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 15:04:
Dikke prima! Weten we ook al hoe ze gaan heten of blijft het dit seizoen nog Williams?
Op Twitter heten ze nog steeds Williams Racing:

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
Ze is wel heel kaal en dan heb ik het niet over de sponsoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Siebeh schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 15:06:
Ze is wel heel kaal en dan heb ik het niet over de sponsoren.
Vaak bewust gedaan om de concurrentie niet teveel info te geven. Of dat bij Williams nu zo erg zou zijn? :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

WAUW!!!!
Wat een mooie livery _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
sjaool schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 15:09:
[...]

Vaak bewust gedaan om de concurrentie niet teveel info te geven. Of dat bij Williams nu zo erg zou zijn? :P
Dat weet ik maar deze is wel heul kaal. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Kost allemaal rendertijd die flapjes :P en tijd is geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:19
Ik mis de mercedes motor uitstulping op de kap

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:29
G_Dragon schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 15:10:
[...]

WAUW!!!!
Wat een mooie livery _/-\o_
Mooi? Walgelijk ding man, lijkt wel zo'n standaard livery die je kan kiezen in de F1 2020 game. Vind het er vrij amateuristisch uit zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Terranova schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 15:17:
[...]

Mooi? Walgelijk ding man, lijkt wel zo'n standaard livery die je kan kiezen in de F1 2020 game. Vind het er vrij amateuristisch uit zien
Smaken verschillen. Ik vind het ook niet de mooiste livery. Beetje rommelig.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik vind er ook niet zoveel aan eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 18:53
Ergens doet het me beetje denken aan Sauber 2015.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Kon slechter (Rokit livery)... Maar om eerlijk te zijn; de Haas vind ik het minste.. En dan het saaiste gok ik de Ferrari :P
Williams have unveiled their new car for 2021, with the iconic British squad saying the all-new livery for the FW43B "captures the spirit of the team’s past".
Aldus: https://www.formula1.com/...Ph8lomGIht2GnphHAt59.html

[ Voor 57% gewijzigd door Illegal_Alien op 05-03-2021 15:30 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
Illegal_Alien schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 15:29:
Kon slechter (Rokit livery)... Maar om eerlijk te zijn; de Haas vind ik het minste.. En dan het saaiste gok ik de Ferrari :P

[...]

Aldus: https://www.formula1.com/...Ph8lomGIht2GnphHAt59.html
De RB16B blijft ook saai, al jaren het geval bij RB.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:27

DataGhost

iPL dev

mphilipp schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 14:13:
[...]

Naar mijn bescheiden ( :+ ) niet-juridisch onderlegde mening heeft de WADA hier niets mee te maken.
FIA heeft zich geconformeerd aan WADA dus die hebben daar zeker wel alles mee te maken.
De livery van een F1 auto heeft daar verder niets mee te maken. Als Mazepin een Russische vlag op zijn voorhoofd had, had dat naar mijn idee ook gemogen. Hij is alsnog ingeschreven als onafhankelijk sporter met de Russische nationaliteit.
Deel van de uitspraak is dat er geen Russische vlaggen gevoerd mogen worden door de sporter, ook niet op de sportuitrusting. Dus ook niet op zijn voorhoofd, en het ligt voor de hand dat een raceauto in de F1 als "sportuitrusting" telt.
Als je met een BLM shirt op het podium mag staan, mag je ook in andere gevallen je mening uiten over zaken die je aan het hart gaan. Gelijke monikken enzo...
Met een BLM shirt op het podium staan mag niet. Dat hebben ze snel de kop in gedrukt, en die vrijheid is er dus niet ongelimiteerd. Op dezelfde manier dat iedere sporter buiten het podium zijn mening mag uiten over BLM, mag Mazepin zich volhangen met Russische vlaggen, zolang dat maar niet gebeurt tijdens de topsporten waarin dit niet is toegestaan.
Raïkkonen die als een dronken lor rondzwalkt, van een boot af pleurt en onzin uitkraamt is vreselijk leuk, maar een Rus die een privé gebbetje heeft met zijn vriendin wordt een issue voor de hele wereld. Vooral omdat het volledig uit context is gerukt en mensen voornamelijk reageerden op een klein half-gecensureerd stukje waar ze de context van het verhaal niet uit op konden maken. Vermindert het gezeik? Nee hoor, men gaat vrolijk door. Een jongeman met teveel drank op. Dat was Raïkkonen ook. Voorbeeld voor de jeugd zullen we maar zeggen. Nee, het is meten met 2 maten.
Je negeert een heel stuk van het verhaal en de aftermath. Raikkonen heeft tenminste nog het fatsoen om, als hij dronken is, niet zomaar iemand aan te randen en dat op z'n social media de wereld in te slingeren. Zelfs al zou dat in volledige overeenstemming met die andere persoon zijn.
Ik vind het allemaal maar een enorm politiek gezeur en die dikke middelvinger mag van mij best.
[..]
Het is écht alleen maar omdat het een Rus is.
Je haalt een aantal zaken door elkaar, en dat is niet enorm vreemd aangezien in dit geval een aantal van die zaken ook door elkaar lopen.

Allereerst is er een behoorlijk vocaal gedeelte fans waardoor het lijkt alsof er een consensus is dat Mazepin wordt "gehaat". Dit komt vooral door zijn eigen uitingen, zowel op de baan (gevaarlijk rijgedrag) als ernaast. Zaken die je als normaal mens al niet hoort te doen en al helemaal in de F1 niet. Er is flinke kritiek op zijn manier van excuses, die niet gemeend overkomen en al helemaal niet het idee geven dat hij snapt dat zijn gedrag verkeerd is, het lijkt nu alsof hij denkt dat het publiek bekend worden van zijn gedrag het issue is en niet het gedrag zelf.

Dat zijn vader een bedrijf leidt waarin de werkomstandigheden minder dan optimaal lijken, en dit bedrijf tevens hoofdsponsor is geworden van het team waarin hij rijdt, plus wederom zijn "reactie" (gewoon een feestje geven terwijl de regio tegelijkertijd rouwt om omgekomen mijnwerkers in het bedrijf van je vader) werken ook niet mee aan een goed beeld. Helemaal na het Rich Energy-debacle waar Haas twee jaar geleden mee zat. Het ziet eruit alsof ze van de ene sketchy titelsponsor naar de andere zijn gegaan en er bovendien een sketchy rijder bij hebben.

Dan is er een niet-zo-geweldige relatie tussen Rusland en de VS, echt al jarenlang. Die relatie, maar ook andere zaken uit het verleden, hebben ervoor gezorgd dat behoorlijk wat landen nu nog (al dan niet terecht) een meer negatief dan positief beeld over Rusland hebben. Dan is het zeker voor veel Amerikanen een behoorlijke klap als het enige Amerikaanse team, geleid door een Amerikaan, opeens volgeschilderd staat met grote Russische vlaggen, terwijl de Amerikaanse vlag gedegradeerd is naar een zwart-wit postzegeltje. Ik denk ook dat veel Amerikanen hun vlag dan liever helemaal niet op de auto gezien hadden. In het licht van de relatie tussen die landen is het behoorlijk naief om te denken dat dit welkom ontvangen wordt in de VS.

Dan komen we nu pas aan bij de reden waarom hij niet onder de Russische vlag mag rijden, en ook geen Russische vlag mag afbeelden op zijn "sportuitrusting" (bijv. een auto). Er is structureel, vanuit de Russische overheid/staat, doping aan o.a. Olympische atleten verstrekt, en er is met laboratoriumresultaten geknoeid om het te verbergen. Dat is op zo'n enorme schaal gebeurd dat is overgegaan tot zo'n "drastische" maatregel. De originele straf zou zelfs vier jaar duren maar dat hebben ze teruggebracht naar twee jaar. Het doel van die straf is om ze duidelijk te maken dat dit niet getolereerd wordt en, om dat kracht bij te zetten, ze daar nadelen van te laten ondervinden door het uitsluiten van hun sporters als zijnde Russisch. Dan kan jij het nog zo hard onzin vinden en zeggen dat ze zich daar niet aan hoeven te houden, maar dan heeft heel de straf dus geen zin en zeg je eigenlijk dat het ook prima is dat ze doping gebruiken en dat vooral moeten blijven doen. Het enige resultaat wat ik me voor kan stellen, mochten ze deze trend koste wat kost door willen zetten, is dat deelname van Rusland compleet verboden wordt, dus ook onder neutrale vlag niet meer mag.

Dus het is niet gewoon alleen maar "omdat het Rusland is" of "omdat het een Rus is", het is "omdat Rusland X heeft gedaan en daar nu twee jaar straf voor heeft" plus "Mazepin Y en Z heeft gedaan" en zo nog een paar.
Je kunt toch ook niet meer anders verwachten van Russische sporters dat ze er een beetje genoeg van hebben? Er is nooit iets gezegd over Atlanta, behalve dan dat er toen ook op grote schaal met medeweten van de instanties met doping is gekloot en bewijs is vernietigd. Carl Lewis met zijn uitgegroeide kaken (teken van hormoongebruik) heeft niets in hoeve leveren, maar Rusland mag al jaren niet meer meedoen. Nou ja...dan vraag je om een reactie. Die heeft men nu gekregen. Klaar. Ik maal er niet om. Als niemand zich er druk om maakt, heeft het ook geen effect.
Hoe bedoel je, mogen al jaren niet meer meedoen? Deze maatregel is pas sinds kort ingegaan. Kvyat reed afgelopen jaar gewoon met de Russische vlag.
Dit dopingschandaal gaat overigens enorm veel verder dan de voorbeelden die jij aanhaalt. En als ik het zo lees is de WADA zelfs opgericht naar aanleiding van, of in ieder geval pas na Atlanta. Dus om dan te zeggen dat er geen reactie is geweest is niet erg fair. Volgens mij zie je die reactie nu, omdat er naar aanleiding van toen striktere regels zijn opgesteld en meer/beter getest wordt zodat de pakkans veel groter wordt. Dat moet je alleen maar kunnen toejuichen. Of insinueer je dat WADA allemaal "bewijs" heeft gefabriceerd om Rusland in een slecht daglicht te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
Waar zijn de sponsors?
Denk niet dat Williams hoger gaat eindigen dit jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Formula one schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 15:58:
Waar zijn de sponsors?
Als ze maar sneller zijn dan vorig jaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 10:47
Formula one schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 15:58:
Waar zijn de sponsors?
Haas moet toch wel eens een keer te pakken zijn. Lijkt mij in ieder geval al een mooi doel voor dit jaar.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Terranova schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 15:17:
[...]

Meningen verschillen , ik vind hem er persoonlijk lekker simpel en mooi uit zien :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Erazzzer schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 14:23:
[...]
Ik vind het nog al een verschil, dronken zijn of seksueel intimideren. Daarnaast was het niet "zijn" vriendin, maar "een" vriendin, die later toegegeven heeft direct na de verklaring van Mazepin onder druk gezegd te hebben dat zij het allemaal niet zo erg vond. Later kwam naar buiten dat de realiteit anders was.
Het is geen van beiden een goed voorbeeld.
Dat verhaal met die mevrouw in de auto met Mazepin is bijzonder wazig. Zij is niet gekidnapt door hem. Het was geen random stranger die aangerand werd. Het is veel groter gemaakt dan het is door (voornamelijk Amerikaanse) fatsoensrakkers die al nerveus worden van een tepel in beeld. Laten we het erop houden dat het een niet passende handtastelijkheid was. Om er nou aanranding en allerlei vreselijke dingen van te maken is erg overdreven. Bedenk ook dat die mevrouw misschien geld rook en het verhaal een andere draai gaf. Het is tenslotte Rusland. Ze zijn daar gek op truukjes en oplichterijtjes.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

DataGhost schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 15:47:
[...]
Hoe bedoel je, mogen al jaren niet meer meedoen?
Heb je pas nog een internationaal atletiek evenement gezien met een Russische deelnemer? Ik niet hoor. Allemaal onder dat nepland met fantasievlag.
Deze maatregel is pas sinds kort ingegaan. Kvyat reed afgelopen jaar gewoon met de Russische vlag.
Nee, het is verlengd en blijkbaar uitgebreid naar alle sporten. Atletiek kon al jaren niet meedoen onder Russische vlag.
Dit dopingschandaal gaat overigens enorm veel verder dan de voorbeelden die jij aanhaalt. En als ik het zo lees is de WADA zelfs opgericht naar aanleiding van, of in ieder geval pas na Atlanta. Dus om dan te zeggen dat er geen reactie is geweest is niet erg fair. Volgens mij zie je die reactie nu, omdat er naar aanleiding van toen striktere regels zijn opgesteld en meer/beter getest wordt zodat de pakkans veel groter wordt. Dat moet je alleen maar kunnen toejuichen. Of insinueer je dat WADA allemaal "bewijs" heeft gefabriceerd om Rusland in een slecht daglicht te zetten?
Ik insinueer niets, alleen dat er niets is gebeurd tegen de mensen of organisaties die in Atlanta de boel geflesd hebben. Ja, de WADA is opgericht...Hoera! En verder heeft het 0,0 consequenties gehad voor de deelnemers of de VS. Lewis staat nog steeds in de recorboeken.
Het is niet zo dat ik zeg dat de Russen niet bestraft moeten worden. Dat hoor je mij nergens zeggen. En Rusland (of liever: de leiders) is geen fijn/vrij land. De mensen zijn geweldig (nee, mijn vriendin staat niet achter mij met een Kalashnikov :+ ) en de sporters worden nu allemaal over één kam geschoren en niemand vindt het echt erg omdat Rusland toch al de bad guy is. Dat hebben ze zelf wel gedaan natuurlijk (ook hier weer: de leiders), maar goed, de sporters balen er wel mooi van.

Ik wil ook een schone sport en Spelen waar ik respect en bewondering kan hebben voor de sporters. Maar ik heb wel het idee dat Rusland (net als andere landen waar de VS een appeltje mee te schillen heeft) onevenredig worden geraakt. Dan vind ik de opwinding over een vlaggetje op de auto behoorlijk overdreven.

En nu heb ik mij druk genoeg gemaakt. Mijn standpunt is duidelijk, dus ik ga er geen seconde meer aan besteden. Wie zich er over wil opwinden: be my guest. Ik ga verder met mijn cursus Russisch... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
En waar is Richy met zijn gold strike nou? #Richenergy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

[...]

[Afbeelding]
Na de Alpine met een semi-Ligier livery heeft Williams de 1993 alternate livery van Ligier. :P

Afbeeldingslocatie: http://betweenracinglines.com/media/pages/blog/ligier-s-special-gitanes-livery/3625935100-1586903582/dujnkndxcaindlp.jpg

Tenminste: op afstand lijkt het er een beetje op. :+ Ik krijg er in ieder geval beetje zo'n zelfde gevoel erbij. :P

Volvotips.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:32
Vanaf dit seizoen F1 in 4K op Ziggo. _O_

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 17:53
Nog steeds kippenvel bij het zien van de beelden van de crash :|

Die nieuwe safety en medical car zien er wel strak uit, mooi "lime" accent onderaan in combinatie met het donkergroene. Maar het is wel gek dat de auto's niet meer zilver zijn.
De liveries zijn in ieder geval lekker kleurrijk, wel wat blauw, maar beter dan dat anonieme witte. Ik kan niet wachten op het seizoen, hopelijk zien we ze snel op het circuit met het testen :*)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:48

AvK

Ready Set Go

Vanaf vanavond weer Formule 1 Cafe.
Wat je er ook van vindt.

;)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:07

rammes

koekebakker 1e klas

AvK schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 20:22:
Vanaf vanavond weer Formule 1 Cafe.
Wat je er ook van vindt.

;)
Cafe?? riep er iemand cafe?? .. ooh wacht op tv :'(

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 17:57
Arjan90 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 19:58:
Die nieuwe safety en medical car zien er wel strak uit, mooi "lime" accent onderaan in combinatie met het donkergroene. Maar het is wel gek dat de auto's niet meer zilver zijn.
Je bedoelt de safety en medical car? Je hebt gezien welk merk er op staat? :+
spoiler:
Aston Martin dus. Alleen meen ik dat vanaf dit jaar één van de twee een AM zou zijn (ga dan even uit van de SC), en de ander nog een Mercedes, en volgend jaar beide van AM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
@RobertMe Dat lijkt me logisch :+ Maar er rijden al 25 jaar (!) zilveren Safety Cars voor de stoet uit (uiteraard een zilveren kleur omdat het Mercedes is). Dat er nu een ander merk rijdt, wil niet zeggen dat ik er niet even aan moet wennen. Het zal prima smoelen denk ik, ik vind het wel een gave kleurencombinatie.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

https://www.formula1.com/...d42h1w6oZfp11RDDzewb.html

Haas to modify fuel hatch and headrest as FIA release report into Grosjean's Bahrain GP crash

"I think the biggest one is the fuel hatch cannot be attached to the chassis anymore and we’re working on the headrest to make it smaller," he said. "The headrest is still there but in parts, so it cannot get stuck when it comes off.
Blijkbaar toch wat dingen aangepast die dus blijkbaar niet goed (genoeg) waren.

[ Voor 7% gewijzigd door Illegal_Alien op 05-03-2021 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

flink offtopic, weggejorist.

[ Voor 93% gewijzigd door Remy op 06-03-2021 09:56 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
RobertMe schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 20:33:
[...]

Je bedoelt de safety en medical car? Je hebt gezien welk merk er op staat? :+
spoiler:
Aston Martin dus. Alleen meen ik dat vanaf dit jaar één van de twee een AM zou zijn (ga dan even uit van de SC), en de ander nog een Mercedes, en volgend jaar beide van AM.
Het is de bedoeling dat Mercedes en Aston Martin het seizoen gaan verdelen als safety en medical car. Stel er komen 20 races dan doen ze er beide dus 10. Dat lees ik in ieder geval hier en daar.

[ Voor 3% gewijzigd door pjlgt op 05-03-2021 21:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Rivanov schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 18:58:
Iets met een steen...... :+

maar fijn dat je nog zo verrast bent

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 18:41
:o zwart/goud gespot links naast de 6.
Rich energy title sponsor confirmed :+

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Illegal_Alien schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 20:46:
https://www.formula1.com/...d42h1w6oZfp11RDDzewb.html

Haas to modify fuel hatch and headrest as FIA release report into Grosjean's Bahrain GP crash

[...]

Blijkbaar toch wat dingen aangepast die dus blijkbaar niet goed (genoeg) waren.
Dat is niet wat het artikel omschrijft

Twee quotes:
"I think the biggest one is the fuel hatch cannot be attached to the chassis anymore and we’re working on the headrest to make it smaller," he said. "The headrest is still there but in parts, so it cannot get stuck when it comes off.
"We changed because we think it is better to do it in a different way," he added. "You always learn out of these situations. Everything was within the regulations what happened, there was nothing wrong with our car.
ps. Je hoort het accent van Steiner als je dit leest, dankzij de Drive to survive serie! ;)

Wel slim om die lange U vormige headrest in delen te maken, benieuwd hoe dat er uit komt te zien.

[ Voor 4% gewijzigd door HyperTrophy op 05-03-2021 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

fommas schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:55:
@Verwijderd alleen als je ziggo sport in je pakket hebt.
Is dit alleen voor Ziggo klanten? Ik heb Ziggo Sport Totaal, maar via T-Mobile. Maar ik kan mijn Ziggo Sport Totaal Go account niet koppelen met de F1 site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Erazzzer schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 21:38:
[...]

Is dit alleen voor Ziggo klanten? Ik heb Ziggo Sport Totaal, maar via T-Mobile. Maar ik kan mijn Ziggo Sport Totaal Go account niet koppelen met de F1 site.
Correct, je moet Ziggo en Ziggo Sport Totaal afnemen, dan heb je gratis toegang tot F1 TV. Als je alleen Ziggo Sport Totaal hebt (bij een andere aanbieder) geldt deze actie niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
HyperTrophy schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 21:29:
ps. Je hoort het accent van Steiner als je dit leest
Ik ben dus niet de enige die daar last van heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

RobertMe schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 21:40:
[...]

Correct, je moet Ziggo en Ziggo Sport Totaal afnemen, dan heb je gratis toegang tot F1 TV. Als je alleen Ziggo Sport Totaal hebt (bij een andere aanbieder) geldt deze actie niet.
Meh. Dat is weer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
HyperTrophy schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 21:29:
[...]

Dat is niet wat het artikel omschrijft

Twee quotes:

[...]

[...]

ps. Je hoort het accent van Steiner als je dit leest, dankzij de Drive to survive serie! ;)

Wel slim om die lange U vormige headrest in delen te maken, benieuwd hoe dat er uit komt te zien.
Dan zou toch elk team die headrest aan moeten passen? Ze gebruiken allemaal datzelfde concept?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Jasphur schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 15:16:
Kost allemaal rendertijd die flapjes :P en tijd is geld
Allemaal ivm de budget cap ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat mijn favoriet Stroll dit jaar een race weet te winnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bastie-88
Verwijderd schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 23:03:
Huh Stroll rijdt toch alleen in de F1?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Bastie-88 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 23:07:
[...]

Hij heeft waarschijnlijk een PS of Xbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Verwijderd schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 23:03:
Tsja, hij had er al twee gewonnen kunnen hebben, waarbij hij er zeker eentje zelf vergooid heeft. Het zou mij in zoverre dus ook niks verbazen als het een "net niet" wordt al dan niet door zijn eigen toedoen. Eerlijk gezegd niet zo over nagedacht. Maar wat Perez in Bahrein heeft laten zien, zou ik Stroll niet snel zien herhalen. P18 naar P1.

Daarnaast was afgelopen seizoen natuurlijk sowieso een gek jaar met gekke races. Ferrari die gewoon helemaal niet meededen (scheelt al twee podiumplekken). Albon die, nouja, Albon is. Verstappen die gevoelsmatig 1/3e van de races is uitgevallen. Dan heb je dus al snel een "outsider" op het podium staan. En het zal mij benieuwen of we dat dit jaar uberhaupt weer zo vaak gaan zien. Want het zal wel weer tussen Mercedes en Red Bull gaan, met de mogelijkheid dat Ferrari en/of McLaren aansluiten. Aston Martin zal denk ik wel redelijk meekomen en wellicht solide 4e of 5e worden. Maar bij een normale race zie ik die absoluut niet meedoen om het podium, laat staan de overwinning.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

RobertMe schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 21:40:
[...]

Ik ben dus niet de enige die daar last van heeft :P
Good news everyone, als je Futurama hebt bekeken is er ook zo een. :P

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Ik heb voor de lol even een paar coureurs 'opgelijnd', die qua lengte de extremen zijn in F1.

Tsunoda spant nu de kroon met 1,56m (ter vergelijking: voormalig F1-ukkie Massa is 1,66m). Aan de lange kant staan coureurs als Ocon, Albon met 1,86m. Ook Giovinazzi is aardig lang, 1,85m. Verstappen is 1,81m.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TrdasvnLU56c5OvhiTPc30JiOio=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BLwVtjvs43rfJWkecVsZcyxp.jpg?f=fotoalbum_large

Veel coureurs zijn 'begin/midden 1,70ers', zoals Bottas, Hamilton, RAI en Alonso.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Remy schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 10:00:
Ik heb voor de lol even een paar coureurs 'opgelijnd', die qua lengte de extremen zijn in F1.

Tsunoda spant nu de kroon met 1,56m (ter vergelijking: voormalig F1-ukkie Massa is 1,66m). Aan de lange kant staan coureurs als Ocon, Albon met 1,86m. Ook Giovinazzi is aardig lang, 1,85m. Verstappen is 1,81m.

[Afbeelding]

Veel coureurs zijn 'begin/midden 1,70ers', zoals Bottas, Hamilton, RAI en Alonso.
Sorry, maar mijn eerste gedachte was: “ah, dan hebben ze bij AT ook een driver die de kinderkledinglijn kan promoten” :X

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Rivanov schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 18:58:
En blijkbaar bij KPN met een Next Box mogelijk ook als ik deze mag geloven: https://forum.kpn.com/int...pn-formule-1-in-4k-533504

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 06-03-2021 12:10 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Remy schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 10:00:

Tsunoda spant nu de kroon met 1,56m

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/j2DKkPMq/short-round-driving.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/KYmbhd0H/short-round.jpg

:+

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2021 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bastie-88 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 23:07:
[...]

Dit is nergens voor nodig.

[ Voor 30% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-03-2021 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[knip] kan weg hier....

[ Voor 91% gewijzigd door hardware-lover op 06-03-2021 14:53 . Reden: gaat verder in "waar te kijken topic" ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Het zal wel grotendeels aan de journalistiek liggen, maar men weet Bottas altijd zo neer te zetten alsof hij mentaal een van de zwakste coureurs in het veld is, ongeacht zijn positie in de competitie.

ps hij werkt er imho overigens ook aan mee door tijdens een mooie finish “ to whom it may concern, **** you!!! “ te roepen...

https://nl.motorsport.com...ining-winterstop/5606406/

[ Voor 18% gewijzigd door HyperTrophy op 06-03-2021 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
HyperTrophy schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 13:33:
Het zal wel grotendeels aan de journalistiek liggen, maar men weet Bottas altijd zo neer te zetten alsof hij mentaal een van de zwakste coureurs in het veld is, ongeacht zijn positie in de competitie.

ps hij werkt er imho overigens ook aan mee door tijdens een mooie finish “ to whom it may concern, **** you!!! “ te roepen...

https://nl.motorsport.com...ining-winterstop/5606406/
Tsja. IMO zijn er sowieso betere coureurs en rijdt die alleen bij Mercedes omdat hij een goede "tweede rijder" was die Mercedes op dat moment kon lospeuteren (mede omdat Toto zijn manager is?). Daarnaast wat je zelf al aanhaalt, meermaals de "to who it may concern..." als die een keer toevallig wel presteert. Het "zwakke" op de baan in zowel aanvallen als verdedigen. En dan nog elke keer behandeld worden als de mindere met elke keer de "Valteri, this is James...".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taakbalk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 11:11

Taakbalk

weergeven

"Binotto ontslagen bij Ferrari"

Volgens onbevestigde bronnen (geruchten) zou Binotto ontslagen zijn, uit zijn rol. Wat dat dan ook moge betekenen... We zullen zien.

Computing bit by bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:44

pinda powerrr

Slow down...

Taakbalk schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 14:46:
"Binotto ontslagen bij Ferrari"

Volgens onbevestigde bronnen (geruchten) zou Binotto ontslagen zijn, uit zijn rol. Wat dat dan ook moge betekenen... We zullen zien.
*Indien waar*

Goh, ze kunnen ook niet eens een keer een manager houden om het op de rit te krijgen. Alles moet daar binnen een week fantastisch zijn.

Waiting on the world to change

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Arjan90
Hij had wel het voornemen om niet bij elke race aanwezig te zijn. Dat gaat dan waarschijnlijk wel lukken :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

pinda powerrr schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 14:58:
[...]

*Indien waar*

Goh, ze kunnen ook niet eens een keer een manager houden om het op de rit te krijgen. Alles moet daar binnen een week fantastisch zijn.
Is alweer ingetrokken door Kral: https://www.instagram.com...twj/?igshid=1hwebdr7928f0

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bastie-88
Verwijderd schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 13:24:
[...]

Zeker de leukste thuis. Of nog erger; zo'n iemand die pas F1 kijkt sinds Max Verstappen meedoet en op z'n vrije dagen rondloopt met een Red Bull shirt.
Helaas sla je de plank mis. Kijk al sinds Jos bij arrows instapte. Na het vertrek van Alberts uit de F1 wel wat verwaterd omdat m'n echte racehart bij de motoGP ligt, met Max weer wat meer focus op de F1.

Ben zelf nog steeds van mening dat Stroll er alleen zit vanwege de zak geld van z'n vader. Ja hij kan best een potje sturen en is zelfs wat beter dan gemiddeld in de regen. Hij blijft alleen van die discutabele fouten maken, jaar in jaar uit. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat zonder de backup van zijn vader hij allang weer roemloes de F1 had verlaten. Er zijn betere talenten voor minder aan de kant geschoven.

Maargoed ieder z'n ding, ik hoop dat Norris dit jaar z'n eerste overwinning pakt.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:48

AvK

Ready Set Go

[...]

Zeker de leukste thuis. Of nog erger; zo'n iemand die pas F1 kijkt sinds Max Verstappen meedoet en op z'n vrije dagen rondloopt met een Red Bull shirt.
Ben je serieus of alleen maar op je teentjes getrapt?

Als we iedereen moeten uitsluiten die belangstelling heeft voor de F1 sinds Verstappen meedoet dan blijft er maar een kleine groep over kan ik je vertellen. Inclusief mijn kinderen die de F1 nu super leuk vinden omdat ze door hun ouwe vader er een beetje in mee gesleept zijn en omdat ze Max een toffe gozer vinden. Eigenlijk vinden ze alle jonge drivers wel toffe lui..... zal em in de leeftijd zitten. :P
Toevallig heeft mijn oudste dochter vandaag een Verstappen T-shirt binnen gekregen waar ze erg blij mee is.
Hoop dat je dat wel goed vind...... anders stuurt ze hem terug hoor...... :+

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

[...]

Omdat hij gelijk heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:58

Formula 1 dus even klikken.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AvK schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 17:20:
[...]

Ben je serieus of alleen maar op je teentjes getrapt?

Als we iedereen moeten uitsluiten die belangstelling heeft voor de F1 sinds Verstappen meedoet dan blijft er maar een kleine groep over kan ik je vertellen. Inclusief mijn kinderen die de F1 nu super leuk vinden omdat ze door hun ouwe vader er een beetje in mee gesleept zijn en omdat ze Max een toffe gozer vinden. Eigenlijk vinden ze alle jonge drivers wel toffe lui..... zal em in de leeftijd zitten. :P
Toevallig heeft mijn oudste dochter vandaag een Verstappen T-shirt binnen gekregen waar ze erg blij mee is.
Hoop dat je dat wel goed vind...... anders stuurt ze hem terug hoor...... :+
Ik vind dat ze het shirt moet terugsturen :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:06
Martinspire schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 12:06:
[...]

En blijkbaar bij KPN met een Next Box mogelijk ook als ik deze mag geloven: https://forum.kpn.com/int...pn-formule-1-in-4k-533504
Dat staat er niet, sterker nog, zo'n beetje het compleet tegenovergestelde.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

[...]

Ik kijk F1 sinds het Senna tijdperk, bepaald geen newbie dus. Heb echter een periode van jaren (zal iets van 5 jaar zijn, denk ik) niet gekeken, waarom niet? Eén reden: op de een of andere manier vond men het op een gegeven moment nodig om treintje te rijden. Heel zwart-wit gesteld, waren er nauwelijks nog mooie inhaal acties (de echte 'gevechten' zeg maar).

Ik ben echter weer gaan kijken sinds Max Verstappen, en ik ben echt geen die hard MV fan, nee, absoluut niet. Maar ik kan je wel zeggen (persoonlijke mening uiteraard) dat HIJ en HIJ alleen de sport weer nieuw leven heeft ingeblazen. Hij bracht de oh zo nodige gevechten weer terug, je zag eindelijk weer mooie inhaal acties (niet alleen van Max uiteraard, maar met- en door hem, zagen andere coureurs ook eindelijk weer het licht). Niet alleen omdat hij 'Nederlander' is, waardeer ik Max, maar vooral omdat hij weer leven in de brouwerij heeft gebracht, én een hoognodige nieuwe lading fans voor deze sport, wereldwijd.

Ik heb geen idee wat je tegen hem hebt overigens, maar ik merk op internet (div. sites en fora) wel dat er bij sommigen een behoorlijke afgunst is jegens hem. Of het nou om zijn jeugdige leeftijd gaat, of om het significante salaris (of een combi van beiden), of omdat hij niet hard tegen jouw favoriet mag racen, vul zelf maar in. Wat voor reden je ook hebt, het zal waarschijnlijk nergens op slaan :+ ;)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:58

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSparkels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 21:40
:? Uhmmmm ... We gaan bijna weer testen maar de F1 site laad nog steeds de kalender niet in Google ...

.... wordt nou toch zachtjes aan tijd dat ze dat vinkje zetten :-(

(En ja er bestaat een kans dat ik iets fout doe maar dan zijn jullie assertief genoeg om dat te melden :+ )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/158047883_2043819092441729_3137689469686338555_o.jpg?_nc_cat=1&ccb=1-3&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=f3pD6suUNnoAX_lKlND&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=c3a943cb7308d127f49e9a3ab5ba42e6&oe=606CA111
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/158094253_2043819759108329_9159540042890094274_o.jpg?_nc_cat=1&ccb=1-3&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=Eh1n_aCvDYQAX_jZqwb&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=3686ffcb49e2d3f0a04847c9a0d66a21&oe=606B7FCA

Hier moeten we het komend seizoen mee gaan doen! rood en groen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Finraziel
  • Laatst online: 13-09 22:12
basvn schreef op maandag 8 maart 2021 @ 07:11:
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Hier moeten we het komend seizoen mee gaan doen! rood en groen
"Crowdstrike" op de motorkap van een auto... Ehhh...
Iemand hier Mr. Mercedes gelezen? :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 22:23
Op Autoblog staat dat de Vantage wat gekieteld is naar 535 PK, wat nog steeds 50 minder is dan de Mercedes AMG versie, die er 585 PK uit trekt. Daarnaast is er een Aston Martin DBX Medical Car en schijnt het zo te zijn dat AM de helft van de races hun wagens inzet. Verwacht de Mercs dus de andere helft.

https://www.autoblog.nl/n...ical-car-zijn-hier-873954

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Rood op een Mercedes ziet er echt niet uit. :X Nou is het sowieso geen mooie auto, maar dit is wel de overtreffende trap. :P

Volvotips.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Ha cool de AM safetycar heeft een T-cam bovenop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

asing schreef op maandag 8 maart 2021 @ 08:16:
Op Autoblog staat dat de Vantage wat gekieteld is naar 535 PK, wat nog steeds 50 minder is dan de Mercedes AMG versie, die er 585 PK uit trekt. Daarnaast is er een Aston Martin DBX Medical Car en schijnt het zo te zijn dat AM de helft van de races hun wagens inzet. Verwacht de Mercs dus de andere helft.

https://www.autoblog.nl/n...ical-car-zijn-hier-873954
Vaag artikel? Bij slecht weer een andere coureur? Lijkt me sterk eerlijk gezegd.

Volgens mij is Richard Darker gewoon co-driver. Weer of geen weer.

[ Voor 5% gewijzigd door MikeyMan op 08-03-2021 08:41 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-09 17:28
Test week!!!! *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomason12
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 31-08 17:12
wat zijn je verwachtingen van Mick in zijn eerste seizoen in F1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Laatst online: 18:08
Nog 4 dagen tot de eerste 'Mercedes is ook dit jaar weer veel te sterk' somberheid... :+

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

HyperTrophy schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 13:33:
Dat is dan weer een overdrijving. Dat heeft ie één keer geroepen en toont gewoon aan dat ie ook een mens is. Als je steeds moet lezen dat je het niet kan, de stoel bij Mercedes niet waard bent etc, etc, kan ik mij echt wel voorstellen dat je dat op enig moment teveel wordt. Dan roept ie één keer zoiets en meteen is het dan weer dat ie zelf meewerkt aan dat beeld. Vindt je dat dan zelf niet een beetje overdreven?

Ik heb al vaker gezegd dat wij (mijzelf inbegrepen) eigenlijk geen idee hebben van de gigantische druk waaronder de coureurs staan. De pers, de fans en de leunstoeldeskundologen (wij dus) zijn keihard voor ze en oordelen elke week over ze. Sommigen zeggen dat het ze niets doet, maar dat is onzin. Ook Max die zoiets ook roept, wordt het soms teveel, getuige zijn opmerking dat ie wel eens iemand voor zijn bek zou slaan als ie nog een keer zoiets zou vragen. Ze lezen zelf die dingen niet, maar ze horen het toch wel op een of andere manier. Nou kan Max het nog voor zichzelf relativeren omdat ie op zich best goede resultaten behaalt. Maar een man als Bottas realiseert zich ook wel dat ie niet echt heel dicht in de buurt van Hamilton komt. Hoe hard ie ook zijn best doen. En dat frustreert denk ik best wel. En dan roepen de mensen die er eigenlijk geen bal van weten ook nog eens dat ie de stoel niet waard is...nou, sterke jongen die daar dan af en toe geen moeite mee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Deze week al? Wow dat is snel gegaan :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:32
Ook fijn dat de testdagen in het weekend zijn. Heb je net iets meer tijd om er wat van mee te pikken dan door de week. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Rivanov schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:02:
Ook fijn dat de testdagen in het weekend zijn. Heb je net iets meer tijd om er wat van mee te pikken dan door de week. :)
Oh dat is een hele verbetering inderdaad! :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-09 17:28
hoevenpe schreef op maandag 8 maart 2021 @ 08:56:
[...]

Nog 4 dagen tot de eerste 'Mercedes is ook dit jaar weer veel te sterk' somberheid... :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OmEi-kajP9-EFT_PLy5OOjKjecs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JYa0nBXc9hsfNWLR78DmnTY6.jpg?f=user_large
:+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:44

pinda powerrr

Slow down...

hoevenpe schreef op maandag 8 maart 2021 @ 08:56:
[...]

Ho stop!

Testen zeggen niets 8)

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

thomason12 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 08:54:
wat zijn je verwachtingen van Mick in zijn eerste seizoen in F1
Veel beter als Mazepin, zeker 2e helft van seizoen (hij heeft last van opstartproblemen in eerste helft, net als andere klasses waar hij reed)

Maar Haas heeft geluk nodig om punten te kunnen pakken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
G_Dragon schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:00:
[...]

Deze week al? Wow dat is snel gegaan :o
Niet alleen sinds laatste seizoen.. maar herinnert u zich deze nog nognognog?.. dat het alweer een jaar geleden is dat we hier zaten te discussiëren over de GP Australië die wel of niet door ging en wat dat gekke Corona gebeuren nou allemaal voorstelde en effect had op de wereld.. :X :')

Time flies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Ok, niet terecht om te zeggen dat hij er zelf aan meewerkt, doordat zo'n beeld voluit getoond wordt, wat maar aangeeft dat de media hierbij aan meedraagt!
Wat ik wel wil aangeven is dat Bottas gewoon de een na snelste van het veld is, onder de huidige configuratie. (de discussie daargelaten welke coureur in een Mercedes rijdt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomason12
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 31-08 17:12
basvn schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:19:
[...]

Veel beter als Mazepin, zeker 2e helft van seizoen (hij heeft last van opstartproblemen in eerste helft, net als andere klasses waar hij reed)

Maar Haas heeft geluk nodig om punten te kunnen pakken.
Ja, Haas zou veel geluk nodig hebben om punten te winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

poor Leno schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:20:
[...]

Niet alleen sinds laatste seizoen.. maar herinnert u zich deze nog nognognog?.. dat het alweer een jaar geleden is dat we hier zaten te discussiëren over de GP Australië die wel of niet door ging en wat dat gekke Corona gebeuren nou allemaal voorstelde en effect had op de wereld.. :X :')

Time flies..
Ja dat was toen een hele happening -O-
Ik was er toen zelf erg boos om dat het niet doorging, maar toen wisten we ook nog niet zoveel over corona als nu. Laten we hopen dat alles vrij snel weer normaal word *O* ( positief blijven ).

Hoop wel dat dit seizoen gewoon doorgaat zoals die gepland staat _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Laatst online: 18:08
G_Dragon schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:34:
Hoop wel dat dit seizoen gewoon doorgaat zoals die gepland staat _/-\o_
In september eindelijk zien of het verbouwde Zandvoort met z'n kombochten een leuke race geeft...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Pagina: 1 ... 26 ... 171 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"

Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics

Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2

Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken