[F1] Seizoen 2021 - Max Verstappen WDC! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 171 Laatste
Acties:
  • 1.287.214 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:07

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Het enige wat in die Haaski nog mist is een LADA motor. Wat zullen die Amerikanen trots op deze wagen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:16
himlims_ schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:21:
zoek de 5 verschillen
[Afbeelding]

sorry als het een double post is - vond m wel interresant om de twee zo langs elkaar te zien
Zit het nu net niet netjes aan elkaar of wijken de achtervleugels heel veel af qua hoogte

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Type-R739
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 20:34
Kan deze Williams een echte leak zijn?

spoiler: FW43B
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C0WB_3xYeG8uecq6cKBVjYhAgdw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/M2FTQ0OBusXiKmEVLCFt7vEN.jpg?f=user_large

bron is F1technical

[ Voor 4% gewijzigd door Type-R739 op 04-03-2021 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 21:21

iichel

Gazoooo

Type-R739 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:53:

lastig om te zien maar de vloer klopt wel met de 2021 regs

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Van reddit.. wel cool idee als dit dan Schumachers bolide zou worden :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Jgf4JBYjrqbVhGjC-bCko6PGsk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FBJN6LTOroKxjIy6mITQpw48.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
roda_djavulen schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:52:
[...]

Zit het nu net niet netjes aan elkaar of wijken de achtervleugels heel veel af qua hoogte
Formaat en plaatsing van de achtervleugel (en voorvleugel en wielbasis, die in de vergelijking ook niet hetzelfde zijn) liggen vast in de regelementen. Plaatje is dus heel scheef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

alesandro_46 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:27:
[...]
  1. Front brake duct;
  2. Kleur;
  3. Banden compound;
  4. Vleugel boven side pod;
  5. Andere stickertjes.
:Y)
Hoogte achtervleugel is ook wel een ding. Maar uiteindelijk draait het vooral om de achterkant en met name de vloer. Die staat er niet in. De rest is qua regelgeving amper veranderd.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:42
himlims_ schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:21:
zoek de 5 verschillen
[Afbeelding]

sorry als het een double post is - vond m wel interresant om de twee zo langs elkaar te zien
Dit heeft niet veel zin. Je moet de W11 nemen als referentie, niet de 2021 wagen van Mercedes

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:27

DataGhost

iPL dev

mphilipp schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:13:
[...]

Hij is title sponsor, dan krijg je dat. Niets bijzonders eigenlijk. Williams Martini Racing was ook één grote Martini fles. Is het nu 'erger' omdat het een Russische vlag is? :+
Nou ja, als je dit in het licht zet dat Russische atleten dit jaar en volgend jaar niet meer onder eigen vlag mogen rijden vanwege de dopingschandalen lijkt het behoorlijk op een middelvinger.
Russian drivers in all of the FIA's world championships - including Formula E, WRC, WEC and WRX - will also be prohibited from using national emblems, flags or symbols, as well as the word "Russia" or "Russian".

Drivers will be permitted to call themselves a "neutral athlete from Russia" or be listed as "Russia. Neutral athlete", and use the word "Russia" on any clothing so long as it is given equal prominence to "neutral athlete".

They may also use the acronym RAF, which stands for 'Russian Automobile Federation', and they can still use the colours of the Russian flag.

The decision also forbids the playing of the Russian national anthem at FIA events, meaning it will not be played ahead of the grand prix in Sochi, nor for any Russian victory during the podium ceremony.
Maar ja, ze mogen de kleuren wel gebruiken en ze hebben dit op zo'n manier gedaan dat het niet letterlijk de vlag is (ook al is dat het wel) waardoor ze echt maar net binnen de regels kleuren. Volgens mij is dit door advocaten ontworpen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

poor Leno schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:00:

[Afbeelding]
Was toch een regel dat beide wagens hetzelfde moeten zijn kwa kleur? Nu zou dit nog ene uitzondering kunnen worden. ALS ze dat doen. :P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:27

DataGhost

iPL dev

Illegal_Alien schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:40:
[...]

Was toch een regel dat beide wagens hetzelfde moeten zijn kwa kleur? Nu zou dit nog ene uitzondering kunnen worden. ALS ze dat doen. :P
Ze moeten inderdaad dezelfde livery hebben, dus dat mag niet. Als ze het zouden voorstellen geven ze daarmee toe dat het inderdaad een Russische vlag is (in plaats van gewoon wat strepen in de kleuren van Uralkali) en dan wordt de livery als het goed is verboden vanwege bovenstaande.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

DataGhost schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:17:
[...]
Nou ja, als je dit in het licht zet dat Russische atleten dit jaar en volgend jaar niet meer onder eigen vlag mogen rijden vanwege de dopingschandalen lijkt het behoorlijk op een middelvinger.
Ja, dat zal best. Und...? Door die politieke ellende worden alle Russische atleten op één hoop geveegd, en dat kun je ook zien als een dikke middelvinger. Het dopingschandaal van de Amerikanen (1996, Spelen in Atlanta) wordt vooralsnog niets mee gedaan. Natuurlijk weer verjaard ofzo, how convenient. Maar omdat het Russen zijn, is het natuurlijk altijd erger.
Als Hamilton iets doet met BLM wordt hem verweten teveel aan politiek te doen, maar nu doet iedereen maar al te graag mee aan politiek. Omdat het Rusland is natuurlijk. Die zijn altijd fout.

Doe zoals ik: stoor je er niet aan, zoek er niets achter, dan heeft het geen effect ook. BWT heeft ook gekozen voor een roze livery om op te vallen, want ook dat roze is niet hun bedrijfskleur.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

[Afbeelding]
Zag hem langskomen op de Twitters. Vind het wel wat hebben - beetje in lijn met het feit dat de teams een paar seizoenen geleden meer nadruk op de coureurs moesten leggen: racenummer duidelijker/groter op de wagen.

Dit was volgens mij in 2018. :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:11
mphilipp schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:49:
[...]
BWT heeft ook gekozen voor een roze livery om op te vallen, want ook dat roze is niet hun bedrijfskleur.
Weet je dat zeker? Zie aardig wat roze accenten in de huisstijl op bwt.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Rembock schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 14:50:
[...]
Weet je dat zeker? Zie aardig wat roze accenten in de huisstijl op bwt.com :)
Dat is dan nieuw. Toen ze Force India gingen sponsoren was het lang niet zoveel roze. Hun logo is blauw, maar hun gesponsorde auto's voornamelijk roze. Ik nam aan om op te vallen.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

[Afbeelding]
Ik denk eerder dat Mick zijn naam aan moet passen naar Schumacharov dan dat die livery aangepast gaat worden :D

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik vind mooi; hoe we paar paginas kunnen vullen over livery en kleurtjes en vlaggetjes ... duidelijk gebrek aan 'echt' nieuws ... WAT DUURT DIE WINTERSTOP LANG!!!

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
himlims_ schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:08:
ik vind mooi; hoe we paar paginas kunnen vullen over livery en kleurtjes en vlaggetjes ... duidelijk gebrek aan 'echt' nieuws ... WAT DUURT DIE WINTERSTOP LANG!!!
Tsja, ik vind dan weer de kleurtjes/liveries/design enzo 1 van de leukere dingen aan de sport, en natuurlijk het ontwerp en tech van de auto's zelf.

Mij boeien de coureurs eigenlijk het minst (Behalve roeptoeter HAM en viezerd MAZ dan ;))

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Erazzzer schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:50:
Het enige wat in die Haaski nog mist is een LADA motor. Wat zullen die Amerikanen trots op deze wagen zijn.
Erazzzer schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:03:
[...]

Ik denk eerder dat Mick zijn naam aan moet passen naar Schumacharov dan dat die livery aangepast gaat worden :D
Het zit wel diep he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
himlims_ schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:08:
Jos is vandaag jarig. Is dat ‘echt’ nieuws voor je?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Aston Martin heeft wat interieur foto’s van hun pitgarage vrijgegeven. Is dat ‘echt’ nieuws?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EvpOR9bXUA4FwaU?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EvpOR8_XIAQalzP?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EvpOR8jXcAAacDs?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Foto van Max in de RB16B. ‘Echt’ nieuws?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EvpSSFnXABMFXpb?format=jpg&name=large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 22:23
Type-R739 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:53:

bron is F1technical
Denk het niet : https://www.racedepartmen...ntasy-team-package.34517/

Afbeeldingslocatie: https://www.racedepartment.com/attachments/2-jpg.388948/

Je zit naar een game te kijken :)

In toevoeging daarop, Williams zit naast Silverstone. Die hebben rood witte kerbs. Het enige circuit waarvan ik weet dat ze groen gele hebben is Sao Paulo en zo dik zit Williams niet in de slappe was.

[ Voor 22% gewijzigd door asing op 04-03-2021 18:42 ]

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:44
Jasphur schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 18:29:
Aston Martin heeft wat interieur foto’s van hun pitgarage vrijgegeven. Is dat ‘echt’ nieuws?

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Logo is wel vernieuwd:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EvkX5ntWgAAglpm?format=jpg&name=4096x4096

https://twitter.com/decalspotters/status/1367150665638805504

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Eerst Stroll, nu Mazepin... ik zie een verband ontstaan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

HyperTrophy schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 18:48:
[...]

Eerst Stroll, nu Mazepin... ik zie een verband ontstaan O-)
Ik heb niets tegen (papa) Mazepin. Hij wil graag een F1 team en als hij dat voor elkaar kan krijgen is dat zijn goed recht. Het is meer tegen de sell-out Haas.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:43
Foto's van de rijdende Aston Martin:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Evp-aaKXUAghtiY?format=jpg&name=medium
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Evp-bpAXMAcnnq2?format=jpg&name=medium
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EvqDgY1XYAww9Ek?format=jpg&name=medium

[ Voor 17% gewijzigd door Extigo op 04-03-2021 19:59 ]

Steam

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:44

pinda powerrr

Slow down...

Testen zegt niets!!!!!!

Oh...ben ik te vroeg? B)

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Herkenbaar: dat wel. Beter uit elkaar te houden dan de Sauber / Williams neuzen van paar jaar geleden.

Mooi: kimibwoah.wav.

Van alle auto's tot nu toe vind ik de Alpine, de McLaren en de Alpha Tauri het mooist :)

edit: 2021, het jaar van de smalle neuzen. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aPqClK0nxPJHCU66Do7zRDw6f9U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GN1DV9tUY3rP0Y7KPgJNVY3H.jpg?f=user_large

[ Voor 17% gewijzigd door Remy op 04-03-2021 20:16 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
The name is Vettel, Sebastian Vettel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

asing schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 18:39:
[...]
In toevoeging daarop, Williams zit naast Silverstone. Die hebben rood witte kerbs. Het enige circuit waarvan ik weet dat ze groen gele hebben is Sao Paulo en zo dik zit Williams niet in de slappe was.
En Spa ;)
Of waren die rood/geel?

[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 04-03-2021 20:39 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Klassiekertje zo met die regen hehe

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02:39
Beelden van der rijdende Astin Martin:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:50
Als het gaat om liveries is het best een goed jaar zo me dunkt.
De McLaren is een klassieker uit voorgaande jaren, de AM ziet er geweldig uit samen met de Alpine.
De Merc is net anders genoeg, vind alleen de RB een beetje saai worden.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Maarten_E schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 21:58:
Als het gaat om liveries is het best een goed jaar zo me dunkt.
De McLaren is een klassieker uit voorgaande jaren, de AM ziet er geweldig uit samen met de Alpine.
De Merc is net anders genoeg, vind alleen de RB een beetje saai worden.
AM by far de mooiste auto, gevolgd door de Merc. Maar dat had ik al voor de launches verwacht. De verrassende nummer 3 is AT. RB inderdaad saai en Haas is gewoon een lachertje. Ben nog erg benieuwd wat Williams ervan gemaakt heeft.

Ferrari zal ook weinig verrassend zijn. Aan de ene kant, het zou gaaf zijn als ze eens iets gewaagds doen. Zwarte auto met rode accenten of zoiets. Maar aan de andere kant, het is natuurlijk zware heiligschennis om aan Rosso Corsa te komen. Ferrari hoort ook wel klassiek te blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy

Remy

Erazzzer schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:41:
[...]

AM by far de mooiste auto, gevolgd door de Merc. Maar dat had ik al voor de launches verwacht. De verrassende nummer 3 is AT. RB inderdaad saai en Haas is gewoon een lachertje. Ben nog erg benieuwd wat Williams ervan gemaakt heeft.

Ferrari zal ook weinig verrassend zijn. Aan de ene kant, het zou gaaf zijn als ze eens iets gewaagds doen. Zwarte auto met rode accenten of zoiets. Maar aan de andere kant, het is natuurlijk zware heiligschennis om aan Rosso Corsa te komen. Ferrari hoort ook wel klassiek te blijven.
Je zegt klassiek, maar dan vergeet je dat ze ook in het geel in Formule 1 geracet hebben :)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8iAkb_X8_D4Vg0_V08fzHMQVUwk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uoxUVggMsrl32d7ywWgsA0RG.jpg?f=fotoalbum_large

Toegegeven, we hebben het over 1950 en 1961, maar toch.

Ik mis eigenlijk wel gele Formule 1-wagens :'( Meer de Jordans van de jaren '90 enzo. Sprongen er lekker uit :)

https://www.formula1.com/...ars-though-the-ages-.html

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Remy schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:46:
[...]

Je zegt klassiek, maar dan vergeet je dat ze ook in het geel in Formule 1 geracet hebben :)[Afbeelding]

Ik mis eigenlijk wel gele Formule 1-wagens :'( Meer de Jordans van de jaren '90 enzo. Sprongen er lekker uit :)

https://www.formula1.com/...ars-though-the-ages-.html
Gele Ferrari's. Dan denk ik aan Dino's
Lamborghini in de F1. Dat zou mooi geel zijn :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Remy

Remy

Erazzzer schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:47:
[...]

Gele Ferrari's. Dan denk ik aan Dino's
Lamborghini in de F1. Dat zou mooi geel zijn :D
Ze zijn er hoor (ok, de motoren, maar toch!) Klinkt lekker. Lamborghini in F1 zou fantastisch zijn. Maarrr dan zou het eerder Porsche worden, want VAG :) Zou ik ook prima vinden. Porsche in F1, heerlijk!

:9 :9 :9 _/-\o_

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asing
YakuzA schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 20:38:
[...]

En Spa ;)
Of waren die rood/geel?
Afbeeldingslocatie: https://www.grandprix247.com/wp-content/uploads/2019/08/spa-francorchamps-eau-rouge.jpg

:)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Remy schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:46:
[...]

Je zegt klassiek, maar dan vergeet je dat ze ook in het geel in Formule 1 geracet hebben
Naast rood is geel Ferrari's 2e kleur. Het is de kleur van de stad Modena. Geinig : Porsche heeft ook een unieke kleur geel genaamd Speed Yellow. Vind je alleen op de snelste modellen.

Anyway, er werd door Ferrari diverse keren in geel geracet. Men zette diverse gele in in diverse evenementen. Daarnaast waren er Belgische teams welke hun Ferrari spoten in de Belgische race kleur : geel.

Het geval wat je aanhaalt is volgens mij een hele aparte. Als dank voor het winnen van Le Mans mocht Olivier Gendebien in een Ferrari F1 auto stappen. Hij deed 1 race mee, Spa, en mocht dat doen in de kleur van zijn land, geel.
There was also a yellow Formula 1 Ferrari, which was deployed by the Scuderia at the request of Belgian importer Jacques Swaters for Olivier Gendebien. The Brussels-based driver had just won the 24 Hours of Le Mans for Ferrari and the chance to drive the 156 in the 1961 Belgian GP was a sort of reward.
Bron : https://magazine.ferrari....econd-brand-colour-52379/

Ik denk dat de bron redelijk betrouwbaar is, en daarmee is die ene gele 156 op Spa ook de enige gele Ferrari F1 wagen die ooit in competitie meedeed.

En nog een bron :
1961 Belgian Grand Prix
Ferrari utterly dominated and swept the top four places in what was actually a very close race. Olivier Gendebien was in a one-off drive for the team and, being a Belgian driver, had his Ferrari unusually painted yellow for the race. He even fought for the lead in the opening laps but his car had a slightly less powerful engine than the three regular cars and he slipped back to fourth.
https://wtf1.com/post/on-...ellow-ferrari-led-at-spa/

Ohja, iemand voortrekken deden ze toen dus ook al :P

[ Voor 16% gewijzigd door asing op 04-03-2021 23:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 13:24

MrMarcie

CFMoto 650MT

Remy schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 23:03:
[...]

Ze zijn er hoor (ok, de motoren, maar toch!) Klinkt lekker. Lamborghini in F1 zou fantastisch zijn. Maarrr dan zou het eerder Porsche worden, want VAG :) Zou ik ook prima vinden. Porsche in F1, heerlijk!

[YouTube: 13.800rpm Lamborghini V12-engined F1 Car! - Minardi M191B Pure Sound at Goodwood FOS 2019!]

:9 :9 :9 _/-\o_
Vroegug, als je tijdens de GP in Nederland naar het circuit liep en ze waren al met de vrije training bezig dan hoorden je ze kilometers ver al. Krijg er nog kippenvel van als ik eraan terugdenk. Mooie tijden waren dat.

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Erazzzer schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:03:
[...]
Je kunt zijn naam ook wel ver-Russen door er gewoon Mick Michaelovich Schumacher van te maken. Michaelovich slaat dan op zijn vader. De zoon van.Michael dus. Het is in Rusland voor ons een vreemde gewaarwording als ze elkaar op die manier aanspreken of het zo over iemand hebben. In Nederland zeggen we Meneer Schumacher, maar daar dus Mick Michaelovich. Ook collega's onder elkaar. Michael (Mikhail in het Russisch) kan ook afgekort worden tot Mischa.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Erazzzer schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 19:34:
[...]
Het is meer tegen de sell-out Haas.
Het is een commercieel bedrijf. Sell-out is onderdeel van de sport. Je zoekt mensen met centjes, als die komen, mogen ze heel groot op de auto. Anders stopt het team ermee. Is dat wat je wilt dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Erazzzer schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 19:34:
[...]

Ik heb niets tegen (papa) Mazepin. Hij wil graag een F1 team en als hij dat voor elkaar kan krijgen is dat zijn goed recht. Het is meer tegen de sell-out Haas.
Het is al zo erg in de F1, dat RB met een paydriver rond rijd :+

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik snap het wel. Het logo staat een stuk kleiner op de wagen dan bij Red Bull het geval was. Nu is het font wat vetter en het logo wat meer aangezet zodat het in een kleiner formaat ook beter te zien is. Het oude logo zou door het fijnere ontwerp gewoon wegvallen als je vanaf een afstand kijkt.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:14
MrMarcie schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 23:32:
[...]

Vroegug, als je tijdens de GP in Nederland naar het circuit liep en ze waren al met de vrije training bezig dan hoorden je ze kilometers ver al. Krijg er nog kippenvel van als ik eraan terugdenk. Mooie tijden waren dat.
Ik ben eind jaren 90 nog eens naar een demo op Zandvoort geweest waar Jos Verstappen in z'n arrows een paar rondjes reed, dat was voor mij voor het eerst dat ik een F1 auto in het echt zag. Was idd echt niet normaal, en dat van maar één auto :p kan me niet voorstellen hoe dat met een compleet veld zou zijn geweest!

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Remy schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 20:05:
[...]

Herkenbaar: dat wel. Beter uit elkaar te houden dan de Sauber / Williams neuzen van paar jaar geleden.

Mooi: kimibwoah.wav.

Van alle auto's tot nu toe vind ik de Alpine, de McLaren en de Alpha Tauri het mooist :)

edit: 2021, het jaar van de smalle neuzen. [Afbeelding]
En ik vind de Red Bull juist het meeste een eigen smoelwerk hebben. Maar nu vind ik die kleurstelling sowieso erg mooi.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Laatst online: 15:21
MrMarcie schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 23:32:
[...]

Deze opmerking lezend moet ik gelijk terug denken aan de wintertesten die ik bezocht heb op Jerez, op de snelweg alvast het raampje van de huurauto open om die V8'en te horen janken. 8)

Of die test in Barcelona waar je richting het circuit tussen de bergen het gejank hoort weerklinken _/-\o_

Back te reality... wat blijven het toch stofzuigers die V6'en. Misschien dat Red Bull volgend jaar Dyson als naamsponsor aan de omgekatte Honda's kan strikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 23:26
Tosemime schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:26:
[...]

Ik ben eind jaren 90 nog eens naar een demo op Zandvoort geweest waar Jos Verstappen in z'n arrows een paar rondjes reed, dat was voor mij voor het eerst dat ik een F1 auto in het echt zag. Was idd echt niet normaal, en dat van maar één auto :p kan me niet voorstellen hoe dat met een compleet veld zou zijn geweest!
Zo ben ik ooit voor het eerst naar Hockenheim geweest in 2001/2002. Zat op de plek waar ze vanaf het lange rechte stuk rechts het stadion indraaiden. Ze kwamen praktisch 3x in 1 ronde dus voorbijrijden.
Mooie vechtpartij tussen Montoya en Raikkonen kunnen zien (YouTube: F1 Germany 2002 - Raikkonen Vs Montoya!). Op 1.35 vlak voor mijn neus. Man wat gaaf!!!
Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt... De Jaguar (🤤) klonk alsof hij elk moment kon exploderen.
Daar ook nog een meet en greet gehad met Olaf Mol. Hij had voor ons portofoons met oordopjes, dus we konden het hele weekend luisteren naar het commentaar. Was erg leuk, maar als de auto's voorbij vlogen, hoorde je toch niets.

[ Voor 9% gewijzigd door BvZwolle op 05-03-2021 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 18:53
[...]

Daar ben ik ook bij geweest en ook nog een keer bij een ander event waar Ferrari geloof ik met 1 of 2 F1 auto's kwam om een demo te geven. Kippenvel was dat !! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
[...]

Een heel veld was buitenaards! Eeuwig zonde dat ze niet zo meer klinken. Als je voor 9 uur op Spa richting je plekje liep waren de support klassen al bezig en dacht je, dit klinkt al bizar. Dan kwam GP3, GP2 en uiteindelijke F1 die je voelde in elke vezel van je lichaam. Bij de huidige auto's is dat effect helemaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:16
Dat klinkt toch alsof ze de testdagen gaan uitzenden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

roda_djavulen schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:30:
[...]

Dat doen ze ook, op F1TV: https://f1tv.formula1.com...o-pre-season-testing-2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:01
roda_djavulen schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:30:
[...]

Sky F1 doet dat ook volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ziggo niet? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Nee die zenden in elk geval niets live uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
}:|

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:01

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

Maar als je Ziggo hebt kun je toch gratis F1 TV Pro krijgen?
https://www.formula1.com/en/toolbar/ziggo-f1tv-en.html

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fommas
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:23
@Verwijderd alleen als je ziggo sport in je pakket hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

fommas schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:55:
@Verwijderd alleen als je ziggo sport in je pakket hebt.
Of een vodafone abo. maar dat is allemaal meer iets voor hier verder
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EvtDz_pWgAAqWKZ?format=jpg&name=large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EvtHCNcXIAAOML_?format=jpg&name=large

[ Voor 57% gewijzigd door basvn op 05-03-2021 10:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 22:01

Chiron

Moderator Discord
Erazzzer schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:41:
[...]
Mwoa heiligschennis, vorig jaar nog: https://www.formula1.com/...f4vU68IRW0NzGo8MO1gR.html

Het zal 'm in de details zitten, waar ze de tricolori plaatsen, en ze zijn qua tint rood ook wel vaker veranderd in de geschiedenis, maar de kans is groot dat het idd gewoon weer Rosso Corsa wordt, net als vorig jaar.

Ze zijn ook blauw geweest trouwens :)

Afbeeldingslocatie: https://www.essentiallysports.com/wp-content/uploads/32300CE600000578-0-image-a-89_1457995403430.jpg

https://www.essentiallysp...i-red-unseen-formula-one/

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Erapaz schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:02:
[...]

Een heel veld was buitenaards! Eeuwig zonde dat ze niet zo meer klinken. Als je voor 9 uur op Spa richting je plekje liep waren de support klassen al bezig en dacht je, dit klinkt al bizar. Dan kwam GP3, GP2 en uiteindelijke F1 die je voelde in elke vezel van je lichaam. Bij de huidige auto's is dat effect helemaal weg.
Het is niet meer 'zoals vroeger', dat je ze achteraan het circuit nog hoorde loeien in de verte, maar de huidige auto's zijn gek genoeg op lagere toeren toch wel aardig luidruchtig, en op TV bij de uitzendingen hoor (en voel) je om een of andere reden de knoepelharde doffe klappen niet bij het uitaccelereren, die je IRL wel nog steeds hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door Chiron op 05-03-2021 10:13 ]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Chiron schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:11:

Het is niet meer 'zoals vroeger', dat je ze achteraan het circuit nog hoorde loeien in de verte, maar de huidige auto's zijn gek genoeg op lagere toeren toch wel aardig luidruchtig, en op TV bij de uitzendingen hoor (en voel) je om een of andere reden de knoepelharde doffe klappen niet bij het uitaccelereren, die je IRL wel nog steeds hebt.
Nou, wen maar alvast aan de Formule E. Over 10 a 15 jaar racen we niet meer met verbrandingsmotoren. Tegen die tijd denken we: Hadden we nog maar die V6 stofzuigers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Erazzzer schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:20:
[...]

Nou, wen maar alvast aan de Formule E. Over 10 a 15 jaar racen we niet meer met verbrandingsmotoren. Tegen die tijd denken we: Hadden we nog maar die V6 stofzuigers...
in de traditionele zin niet - vergeet niet dat de huidige f1 motoren zo'n beetje de meest efficiente en zuinigste motoren ter wereld zijn. Wanneer je deze/nieuwere variant vult met 'groene brandstof' of een ander goedje als waterstof - denk ik niet dat we over 10-15jr als Formule-1electric edition hebben

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Hangt er vanaf of de e-technologie dusdanig vooruit gegaan is dat het sneller is dan de huidige hybride motoren.

Ze gaan de Formule-E layout van Monaco ook al aanpassen, omdat zowel F1 als Formule-E er dit jaar gaan rijden en ze niet willen dat Formule-E rondetijden direct te vergelijken zullen zijn met F1, en dan overduidelijk is dat het nog veeel trager is dan F1. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

himlims_ schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:26:
[...]

in de traditionele zin niet - vergeet niet dat de huidige f1 motoren zo'n beetje de meest efficiente en zuinigste motoren ter wereld zijn. Wanneer je deze/nieuwere variant vult met 'groene brandstof' of een ander goedje als waterstof - denk ik niet dat we over 10-15jr als Formule-1electric edition hebben
Verwacht idd ook eerder dat de F1 de route van waterstof/biofuel/synthetic fuel etc in zal slaan.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Dus vandaag om 15:00 Williams reveal? En dan nog over paar dagen onze trage knollen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:01

Dazzler2120

FP ProMod
Chiron schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:28:

Ze gaan de Formule-E layout van Monaco ook al aanpassen, omdat zowel F1 als Formule-E er dit jaar gaan rijden en ze niet willen dat Formule-E rondetijden direct te vergelijken zullen zijn met F1, en dan overduidelijk is dat het nog veeel trager is dan F1. :Z
Sja het indrukwekkende van F-E auto's, is idd niet hun topsnelheid, maar juist hun koppel / acceleration. Waarom zou je daar niet je tracklayout op afstemmen. Formule E op een regulier circuit (zelfs monaco) zou het 'nog' saaier maken om naar te kijken aangezien je niet hetzelfde 'gevoel' van snelheid ervaart.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 18:53
Illegal_Alien schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:31:
Dus vandaag om 15:00 Williams reveal? En dan nog over paar dagen onze trage knollen. :p
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6IcTND7dMCeWc5PJBz2o5yppTrM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iTu12JptMgnTzRyR3NGGYBm7.jpg?f=fotoalbum_large
Dit zou de livery gaan worden volgens geruchten op Reddit. Dit zou gevonden zijn in de Williams app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Dazzler2120 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:33:
[...]

Sja het indrukwekkende van F-E auto's, is idd niet hun topsnelheid, maar juist hun koppel / acceleration. Waarom zou je daar niet je tracklayout op afstemmen. Formule E op een regulier circuit (zelfs monaco) zou het 'nog' saaier maken om naar te kijken aangezien je niet hetzelfde 'gevoel' van snelheid ervaart.
Monaco is nou niet echt een baan waar je even de layout van aanpast :+

En ze passen de baan niet aan vanwege de koppel/acceleratie, maar puur om het vergelijken onmogelijk te maken:

https://the-race.com/form...-f1-layout-for-formula-e/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Willem30 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:46:
[...]

[Afbeelding]
Dit zou de livery gaan worden volgens geruchten op Reddit. Dit zou gevonden zijn in de Williams app.
Zou die sponsor van Latifi niet veel groter moeten zijn?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:02
De WADA gaat de livery van Haas onderzoeken.

https://formulaspy.com/f1...in-haas-2021-livery-73937

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 12:43
Was te verwachten. Ik vond het ook al raar, zeker omdat Mazepin niet onder de Russische vlag mag meerijden. We zullen zien wat het WADA gaat roepen.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Geniale actie van de PR afdeling van Haas natuurlijk.. aandacht is aandacht :) Ben benieuwd of ze er mee weg komen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06
Chiron schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:05:
Geniale actie van de PR afdeling van Haas natuurlijk.. aandacht is aandacht :) Ben benieuwd of ze er mee weg komen.
Dat credo hebben ze al eens eerder gebruikt toen ze Rich Energy als sponsor hadden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Chiron schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:05:
Ik vrees van wel eigenlijk.

zie hier

verdediging word dat het simpel de bedrijfskleuren zijn en dat het toeval is. Daarbij kunnen ze ook stellen dat de vragen nooit gesteld zouden worden als Mazepin niet Russisch was en UralKali eigenlijk "Red-White-Blue USA" zou heten.

Ik denk dat ze de boel hier outsmarted hebben.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Chiron schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:11:
[...]

[YouTube: 2020 F1 Red Bull Engine EXHAUST BANGS (crazy LOUD)]
Nee, in RL is het niks. Zelfs de Porsche support race is nog luider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

mphilipp schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:13:
[...]

Het is een commercieel bedrijf. Sell-out is onderdeel van de sport. Je zoekt mensen met centjes, als die komen, mogen ze heel groot op de auto. Anders stopt het team ermee. Is dat wat je wilt dan?
Ja, het is commercieel. Als een sponsor veel geld brengt mag je wat vragen. Een stoeltje opeisen om te vullen? Oke. De livery van de auto bepalen, ja, ook wel logisch.
Maar de livery gebruiken voor een pro-Russisch politiek statement, terwijl dat aardsvijand nummer 1 van je teams land is, dat is het sell-out part. Op een gegeven moment kun je ook zeggen dat iets te ver gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Player1S schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:14:
[...]

zie hier

verdediging word dat het simpel de bedrijfskleuren zijn en dat het toeval is. Daarbij kunnen ze ook stellen dat de vragen nooit gesteld zouden worden als Mazepin niet Russisch was en UralKali eigenlijk "Red-White-Blue USA" zou heten.

Dan zullen ze er geen bezwaar tegen hebben de volgorde op de neus om te draaien rood blauw wit.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:42
Player1S schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:14:
[...]

zie hier

Het gaat er juist om dat het een uiting van Rusland is ja of nee? Het was inderdaad geen probleem geweest als het Amerika was geweest. De beperking ligt op de uiting van het "Rusland zijn" binnen de sportwereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

matz schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:41:
[...]

Het gaat er juist om dat het een uiting van Rusland is ja of nee? Het was inderdaad geen probleem geweest als het Amerika was geweest. De beperking ligt op de uiting van het "Rusland zijn" binnen de sportwereld.
het is echter aan WADA om hard te maken dat het bewust gedaan is om de ban te omzeilen dan dat het niet toeval is dat de bedrijfskleuren toevallig ook de Russische vlag zijn.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Player1S schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:47:
[...]

het is echter aan WADA om hard te maken dat het bewust gedaan is om de ban te omzeilen dan dat het niet toeval is dat de bedrijfskleuren toevallig ook de Russische vlag zijn.
Alleen jammer dat de bedrijfskleuren rood/groen zijn. Dus die vlieger gaat niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Erazzzer schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:49:
[...]

Alleen jammer dat de bedrijfskleuren rood/groen zijn. Dus die vlieger gaat niet op.
dan moet je even goed terug lezen waar ik een bron geef waarin staat dat UralKali aangeeft dat rood, wit en blauw hun F1 gerelateerde kleuren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Player1S schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:51:
[...]

dan moet je even goed terug lezen waar ik een bron geef waarin staat dat UralKali aangeeft dat rood, wit en blauw hun F1 gerelateerde kleuren zijn.
Dat klinkt als een fijn staaltje bullshit van UralKali, ze zoeken duidelijk de grens op en dat weten ze vast heel goed. Hoop dat FIA hier iets mee doet, auto ziet er mooi uit maar het is toch wel duidelijk een Russische vlag wat gewoon niet mag. Daarnaast geeft het hele Mazepin verhaal natuurlijk nog steeds een erg zure bijsmaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Willem30 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:46:
[...]

[Afbeelding]
Dat is een ... intressante?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[...]
Hun F1 gerelateerde kleuren die ze net voor het eerst verzonnen hebben dit jaar idd :+

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Homeland schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:58:
[...]

Dat klinkt als een fijn staaltje bullshit van UralKali, ze zoeken duidelijk de grens op en dat weten ze vast heel goed. Hoop dat FIA hier iets mee doet, auto ziet er mooi uit maar het is toch wel duidelijk een Russische vlag wat gewoon niet mag. Daarnaast geeft het hele Mazepin verhaal natuurlijk nog steeds een erg zure bijsmaak.
De FIA zal het echt niks schelen, zolang er maar geld binnenkomt.

PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Zo dan? Beetje Nederlands? Frans? Aquafresh? :>

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0eSqbm29qx31c5cWPEssjFbU-RY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ytYhHY69CW5NgxpOpayMVvNG.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

YakuzA schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 12:06:
[...]

De FIA zal het echt niks schelen, zolang er maar geld binnenkomt.
https://www.uralkali.com/

De website is niet bepaald Blauw, wit Rood.... Meer Groen/Rood. (Als ik de goede heb tenminste ;))

Ah:
Uralkali will present a new corporate logo as part of the sponsorship arrangement. The new logo will help to improve Uralkali's brand recognition as Russia's largest producer of potash fertilizers. The updated logo is harmonious with Uralkali's corporate brand identity and consistent with the Company's current corporate image.

[ Voor 36% gewijzigd door Illegal_Alien op 05-03-2021 12:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Homeland schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:58:
[...]

YakuzA schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 12:05:
[...]

Hun F1 gerelateerde kleuren die ze net voor het eerst verzonnen hebben dit jaar idd :+
Het is een hoog niveautje grens opzoeken inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Illegal_Alien schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 12:08:
[...]

https://www.uralkali.com/

De website is niet bepaald Blauw, wit Rood.... Meer Groen/Rood. (Als ik de goede heb tenminste ;))

Ah:

[...]
Corperate logo:
Afbeeldingslocatie: https://www.uralkali.com/upload/img/logos/logo_eng.jpg

F1 Logo:
Afbeeldingslocatie: https://www.uralkali.com/upload/img/logos-f1/logo_f1_eng.jpg

Aldus: https://www.uralkali.com/press_center/logo/f1.php

Lijkt inderdaad op een staaltje regeltjes buigen. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

[...]

Ja, wat het voor de WADA weer makkelijker maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 13-09 23:03
Maar als ze Mazepin uit de auto wippen, is het geen probleem meer, toch? :+ Ik zie mogelijkheden... Het gaat er niet om dat de auto duidelijke verwijzingen naar Rusland lijkt te hebben, het gaat erom dat een Russische coureur die als onafhankelijke coureur moet meedoen in die auto rijdt waardoor zijn uitrusting mogelijk verwijzingen heeft naar Rusland.

Dus, als Hülkenberg instapt ipv Mazepin, is er geen probleem. Dat is althans wat ik eruit opmaak ahv de uitspraak van WADA en het onderzoek wat ze instellen.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Arjan90 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 12:48:
Maar als ze Mazepin uit de auto wippen, is het geen probleem meer, toch? :+ Ik zie mogelijkheden... Het gaat er niet om dat de auto duidelijke verwijzingen naar Rusland lijkt te hebben, het gaat erom dat een Russische coureur die als onafhankelijke coureur moet meedoen in die auto rijdt waardoor zijn uitrusting mogelijk verwijzingen heeft naar Rusland.

Dus, als Hülkenberg instapt ipv Mazepin, is er geen probleem. Dat is althans wat ik eruit opmaak ahv de uitspraak van WADA en het onderzoek wat ze instellen.
Dus om het makkelijk te maken: Mick mag wel met de Russische vlag rijden, maar Nikita niet? :P

PSN

Pagina: 1 ... 25 ... 171 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"

Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics

Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2

Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken