Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
[ Voor 3% gewijzigd door Willem30 op 03-03-2021 16:04 ]
Dikke lippenstift lippen

[ Voor 46% gewijzigd door Illegal_Alien op 03-03-2021 16:09 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Het roze vind ik wel gaaf. Toch een stukje BWT, maar subtiel
/s
jezus wat een onzin..
Mooi met dat roze in dat groen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Ik klikte hier net op en meteen kwam ik bij de onthulling. Ik dacht gewoon even echt dat het al voorbij was en het een link met de juiste timing was.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
basvn in "[F1] Seizoen 2021"
[ Voor 55% gewijzigd door Gismo1979 op 03-03-2021 16:18 ]
Daniel Craig er bij, feestje wordt steeds leuker.Homeland schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:13:
Tom Brady? Hoe out-of-touch met de F1 fanbase, en zeker ook de fans in de UK, is Aston Martin?
Return to the 2019 high inlet sidepods (copied by merc in 2020), the 2 tokens spent to modify the monocoque to lower the side impact crash structures.
— Craig Scarborough (@ScarbsTech) 3 maart 2021
Shrunken bodywork exposing the Halo mounting. May also be a benefit of the new tub
Mercs revised engine exposed as bulged cover. pic.twitter.com/XoROxdfSdK

Kijk vooral in de camera en niet naar elkaar....
[ Voor 34% gewijzigd door Illegal_Alien op 03-03-2021 16:21 ]
Of door wat onderdelen onderaan weg te plukken en ze naar boven te positioneren, kunnen ze een gedeelte van de vloer terugwinnen?Gismo1979 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:15:
Ook bij Austin Martin de puist in de motorkap net als Mercedes. Lijkt erop dat de motor blijkbaar iets meer ruimte nodig heeft.
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Heeft de motor meer ruimte nodig, of hebben ze het bodywork verder zo veel kunnen inkrimpen, dat alleen die bobbel overbleef?Gismo1979 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:15:
Ook bij Austin Martin de puist in de motorkap net als Mercedes. Lijkt erop dat de motor blijkbaar iets meer ruimte nodig heeft.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Tja, het team is van papa en zoonlief en hij is alleen aanvulling.Zewatanejo schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:33:
Ik kan het niet helpen, maar Vettel ziet er toch wat verloren uit zo.
Ik vind hem er anders behoorlijk opgewekt uitzien. Dit soort dingen zijn toch altijd wat stijfjes en eigenlijk doodsaai...Zewatanejo schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:33:
Ik kan het niet helpen, maar Vettel ziet er toch wat verloren uit zo.
"When you grow up your heart dies"
Sebastian Vettel is not a fan of sprint races: "I don't like it. Why would you have a pre-final to a final? I makes no sense. It's taking the focus away from the real problems. It's more of a patch than a fix." #AMuS
— Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) 3 maart 2021
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Aanvulling met een miljoenensalaris, Vettel gaat gewoon genieten, hij hoort nog steeds sneller te zijn dan Stroll en elk punt is mooi meegenomen.Erazzzer schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:35:
[...]
Tja, het team is van papa en zoonlief en hij is alleen aanvulling.
Kan niet wachten op de boordradio:Homeland schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:41:
[...]
Aanvulling met een miljoenensalaris, Vettel gaat gewoon genieten, hij hoort nog steeds sneller te zijn dan Stroll en elk punt is mooi meegenomen.
“Hi Seb, this is Otmar, “Lance is faster than you””
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Erazzzer schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:35:
[...]
Tja, het team is van papa en zoonlief en hij is alleen aanvulling.
Heeft stroll op je tenen gestaan ofzo?Erazzzer schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:18:
Maar het is een prachtige wagen. Jammer dat Stroll zo'n blaaskaak is.
[ Voor 28% gewijzigd door HyperTrophy op 03-03-2021 16:58 ]
Kvyat reserve-rijder bij Renault, die gaat zo aardig wat teams af.
(vast te laat, ik weet het
[ Voor 8% gewijzigd door YakuzA op 03-03-2021 17:08 ]
PSN
Renault? Die doen toch niet meer mee?YakuzA schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 17:08:
https://www.nu.nl/formule...vecoureur-bij-alpine.html
(vast te laat, ik weet het)
-
:strip_exif()/f/image/GOGvoDOA8DyKL5afMTXcWeGT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TK21XH7OQXzITkuAfzidQHJk.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik vind de AMR er wel stoer uitzien, met vloeiende lijnen.
edit:
Toegegeven, hij was ooit 'Mario'Joppy schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 17:16:
Ik krijg bij Vettel het idee dat hij van Mario naar Luigi is gepromoveerd:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/I0yo7cshBC5QCLQfYOQ8nXWg.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 29% gewijzigd door Remy op 03-03-2021 17:39 ]
YakuzA schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:50:
[...]
Kan niet wachten op de boordradio:
“Hi Seb, this is Otmar, “Lance is faster than you””
Testing, one, two ...
Albers is wel een maand of 2 teambaas bij Caterham geweest.Bestla schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 13:54:
[...]
Dat is best lang geleden. Albers reed daarin dacht ik
En hoewel ik dit niet snel zou zeggen, maar als ik dat vele groen zo zie, dan zou eigenlijk zelfs wat meer roze niet zo misstaan

Iedereen en z’n moeder krijgt die badgeIllegal_Alien schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 14:27:
Voor de mensen die alvast willen wachten:
[YouTube: Aston Martin F1 2021 | This is the story of Aston Martin Racing]
Krijg de... Heb ineens een "Autosport" badge.
behalve ik
[ Voor 5% gewijzigd door Bart-Willem op 03-03-2021 18:47 ]
[ Voor 47% gewijzigd door Franco10 op 03-03-2021 19:34 ]
Misschien dat dag/zonlicht de kleur wat beter uit laat komen, maar zo vind ik het niet heel speciaal.
Maar dit is wel eentje die ik wil gaan volgen dit jaar. Ben benieuwd wat Vettel kan laten zien in de groene Mercedes.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Net als z'n vriendin...YakuzA schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 17:08:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Hoezo heel wat teams? RB en Alpine. TR en AT zijn gewoon RB team.YakuzA schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 17:08:
https://www.nu.nl/formule...vecoureur-bij-alpine.html
(vast te laat, ik weet het)
En tussendoor nog reserve bij FerrariErazzzer schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:47:
[...]
Hoezo heel wat teams? RB en Alpine. TR en AT zijn gewoon RB team.
Bij 4 van de 10 teams op de grid rondgesnuffeld, denk dat alleen Sainz/Vettel ook zo’n repertoire heeft op het moment.Erazzzer schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:47:
[...]
Hoezo heel wat teams? RB en Alpine. TR en AT zijn gewoon RB team.
PSN
Kimi 5. Daarnaast is TR en AT 1 teamYakuzA schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:52:
[...]
Bij 4 van de 10 teams op de grid rondgesnuffeld, denk dat alleen Sainz/Vettel ook zo’n repertoire heeft op het moment.
Duh. Als je TR en AT los telt heeft KVY er 5
Kimi was ik idd vergeten. Die draait ook al flink lang mee al zit die ook op 4 met Sauber, McLaren, Ferrari, Lotus en nu weer Sauber?
Als je Sauber en Alfa los telt, moet je AT en TR ook als 2 tellen.
[ Voor 32% gewijzigd door YakuzA op 03-03-2021 22:08 ]
PSN
En als je die los telt dan doet Alonso ook mee met 5.YakuzA schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:04:
[...]
Duh. Als je TR en AT los telt heeft KVY er 5
Kimi was ik idd vergeten. Die draait ook al flink lang mee al zit die ook op 4 met Sauber, McLaren, Ferrari, Lotus en nu weer Sauber?
Als je Sauber en Alfa los telt, moet je AT en TR ook als 2 tellen.
Minardi, Renault, Mclaren, Renault, Ferrari, Mclaren, Alpine
I served in a company of heroes.
Fernando dus ook maar 4 met de normale tellingVuvuzela schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 23:08:
[...]
En als je die los telt dan doet Alonso ook mee met 5.
Minardi, Renault, Mclaren, Renault, Ferrari, Mclaren, Alpine
[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 03-03-2021 23:10 ]
PSN
True.
Perez ook btw. Sauber, mclaren, force india racing point, RB.
I served in a company of heroes.
Edit:
Slecht van geheugen, Vettel was, naast Sainz, al benoemd als zijnde 4.
[ Voor 13% gewijzigd door RobertMe op 03-03-2021 23:25 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
In Mario 2 was Luigi sneller (of kon in ieder geval hoger springen omdat die lichter was). Dus als ie nu ook sneller isJoppy schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 17:16:
Ik krijg bij Vettel het idee dat hij van Mario naar Luigi is gepromoveerd:
[Afbeelding]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
YouTube: 2021 Aston Martin Cognizant F1 Team Launch | #AMR21Jasphur schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 07:58:
Volgens mij is het voor VET best wel heel erg "nieuwe ronden, nieuwe kansen". Volgens mij kan Aston Martin nog wel eens boven Ferrari eindigen.
na minuut 29:00
Technical director Andrew was nog wel bescheiden over de "performance expectations".
ik vond 'm sowieso erg onzeker/voorzichting overkomen
En zie ik het nou goed dat Haas maar 2 échte sponsoren heeft? (geen idee of het er vorig jaar meer waren eigenlijk..)
Tot nu toe is die van Red Bull nog het meest hetzelfde gebleven van alle team liveries
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mazepin is deel eigenaar van die Uralkali, dus daar zal een flinke sponsordeal achterzitten icm met z'n zoon in die auto.Leviathius schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:07:
Hoeveel zou papa Mazepin betaald hebben om de auto als een grote Russische vlag eruit te laten zien?
En zie ik het nou goed dat Haas maar 2 échte sponsoren heeft? (geen idee of het er vorig jaar meer waren eigenlijk..)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hij is title sponsor, dan krijg je dat. Niets bijzonders eigenlijk. Williams Martini Racing was ook één grote Martini fles. Is het nu 'erger' omdat het een Russische vlag is?Leviathius schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:07:
Hoeveel zou papa Mazepin betaald hebben om de auto als een grote Russische vlag eruit te laten zien?
Wel leuk dat er nog steeds een Rus op de grid staat, heeft mijn vriendin ook weer een 'idool'. Zij is dan standaard voor hem, maar hij eindigt altijd als laatste natuurlijk in die frikandel van Haas, dus kan ik haar weer plagen
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Ze hadden miljoenen redenenDeKaerften schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:11:
Ze laten even duidelijk zien waarom ze Mazepin niet van plan waren te ontslaan
PSN
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Mooi om te zien dat het Russisch nationalisme de Amerikaanse trots overtroeft danSinergyX schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:12:
[...]
Mazepin is deel eigenaar van die Uralkali, dus daar zal een flinke sponsordeal achterzitten icm met z'n zoon in die auto.
Ach ze focussen op de overeenkomsten, de red, white en blue.Hoewel de volgorde misschien wat verschilt.Leviathius schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:19:
[...]
Mooi om te zien dat het Russisch nationalisme de Amerikaanse trots overtroeft dan
En het is toch duidelijk met de vorige pres dat Rusland en Amerika naar elkaar gegroeid zijn.
---
Back to F1 > nu we de meeste wagens kennen, gaat het snel genoeg beginnen
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Tactische compromis omdat Haas nog wel gewoon de rood op wit is, alleen zwart hebben ze laten gaanLeviathius schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:19:
[...]
Mooi om te zien dat het Russisch nationalisme de Amerikaanse trots overtroeft dan
(Hamilton, kom er maar in
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Poetin zal hem vast erg mooi vinden...Extigo schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:00:
De nieuwe HAAS-livery:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Je hebt gelijk, testen is al over 8 dagen!Soggney schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:24:
...
---
Back to F1 > nu we de meeste wagens kennen, gaat het snel genoeg beginnen
Ben heel benieuwd hoe de verschillende 'verhuisde' coureurs gaan settlen bij hun nieuwe teams, inclusief Alonso
BBTM schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:48:
In de pitbox van Haas zullen ze nu ook standaard het Soviet Anthem draaien wanneer ze gaan rijden. Ook bij pitstops zal dit te horen zijn.
Of een passage uit de 1812 overture.
Van Porsche was het gerucht dat ze al een 1-cylinder prototype hadden van de huidige motoren. Maar lijkt me wel duidelijk dat we in dit geval niet moeten hopen op een terugkeer van de V8
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Mazepin als hij op één of andere magische wijze de punten in rijd.warp schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:57:
[...]
[YouTube: Tchaikovsky - 1812 Overture (Full with Cannons)]
Of een passage uit de 1812 overture.
Uralkali Haas F1 Team
Bron: https://www.haasf1team.co...aas-f1-team-title-partnerUralkali, one of the world’s largest potash fertilizer producers and exporters, will become the title partner of Haas F1 Team in a multi-year agreement starting with the 2021 FIA Formula 1 World Championship. Uralkali Haas F1 Team, as the team will now be known, has unveiled the livery of its new-look VF-21 race car to launch its partnership with Uralkali.
Bekt ook lekker.
Oh shit dat is ook zo!Remy schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:29:
[...]
Je hebt gelijk, testen is al over 8 dagen!
Ben heel benieuwd hoe de verschillende 'verhuisde' coureurs gaan settlen bij hun nieuwe teams, inclusief Alonso
8 Dagen nog maar, hopelijk kan ik kijken ( als werk Firefox update)
Zou mooi zijn als Porsche aansluit. Hoop dan als worksteam en niet alleen als engine supplier. Dat zou de competitie aan de top wel ten goede komen.Wom schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:59:
Volkswagen considering entry to more sustainable F1 - BBC - https://www.reuters.com/a...-volkswagen-idUSKBN2AV2ZS
Van Porsche was het gerucht dat ze al een 1-cylinder prototype hadden van de huidige motoren. Maar lijkt me wel duidelijk dat we in dit geval niet moeten hopen op een terugkeer van de V8
No matter the age, never lose the Kramer inside
En de pitcrew allemaal in een Adidas-trainingspak.BBTM schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:48:
In de pitbox van Haas zullen ze nu ook standaard het Soviet Anthem draaien wanneer ze gaan rijden. Ook bij pitstops zal dit te horen zijn.
Ze dreigen daar al jaren mee, maar het komt er maar niet vanHmtsjmftsch schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:08:
[...]
Zou mooi zijn als Porsche aansluit. Hoop dan als worksteam en niet alleen als engine supplier. Dat zou de competitie aan de top wel ten goede komen.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Ik zat eerder te denken aan trainingspakken van Kappa.Thom2289 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:14:
[...]
En de pitcrew allemaal in een Adidas-trainingspak.

Alweer, nog steeds. Gisteren nog:Bansheeben schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:15:
[...]
Ze dreigen daar al jaren mee, maar het komt er maar niet van
Porsche & Volkswagen Group considering entering F1: https://www.bbc.com/sport/formula1/56272450
Goeie mindset, en goed moment imho. Porsche heeft jarenlang veel succes gehad - waaronder meerdere jaren achter mekaar LeMans 24u gewonnen, evenals de WEC GT kampioenschappen (wel coureurstitels).Any move depends on the direction of the sport's next engine regulations, which are due to be introduced in 2025.
Porsche Motorsport vice-president Fritz Enzinger told BBC Sport: "It would be of great interest if aspects of sustainability - for instance, the implementation of e-fuels - play a role in this.
"Should these aspects be confirmed, we will evaluate them in detail within the VW Group and discuss further steps."
bio/e-fuel in F1 in combi met het VAG-geld, en dan de merknaam Porsche... Sweet!
edit: even gecheckt voor F1 - Porsche heeft ooit in 1962 1 enkele race gewonnen, damn! Da's alweer even geleden, moeten ze al lang op teren
[ Voor 6% gewijzigd door Remy op 04-03-2021 10:26 ]
[ Voor 77% gewijzigd door Remy op 04-03-2021 11:42 ]
maar de algehele opmaak is best strak, clean en 'fris' (aquafresh.. misschien) maar het zou ook gewoon een franse versie kunnen zijn met 'geprinte run-off areas'
Hoop dat ze met een hoop toffe beelden van het 2021 seizoen komen die we nog niet gezien hebben!sjaool schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:40:
Nog 15 dagen tot Drive to Survive seizoen 4.
Drive to Survive seizoen 3 komt uit over 15 dagen
ftfybasvn schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:46:
[...]
Hoop dat ze met een hoop toffe beelden van het 2020 seizoen komen die we nog niet gezien hebben!
Drive to Survive seizoen 3 komt uit over 15 dagen
Het is ook te hopen voor Max dat ze de boel ook een beetje in chronologische volgorde en met het juiste geluid hebben gemonteerd.
En ik bedoelde natuurlijk seizoen 3.
[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 04-03-2021 11:55 ]
Daarom maakte ik er ook 2021 vansjaool schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:54:
[...]
ftfy
Het is ook te hopen voor Max dat ze de boel ook een beetje in chronologische volgorde en met het juiste geluid hebben gemonteerd.
En ik bedoelde natuurlijk seizoen 3.
want daar gaat seizoen 4 over
Bijdehand... Zo wakker was ik nog niet...basvn schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:06:
[...]
Daarom maakte ik er ook 2021 van
want daar gaat seizoen 4 over
himlims_ schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:21:zoek de 5 verschillen
[Afbeelding]
sorry als het een double post is - vond m wel interresant om de twee zo langs elkaar te zien
- Front brake duct;
- Kleur;
- Banden compound;
- Vleugel boven side pod;
- Andere stickertjes.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Dit topic is gesloten.
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"
Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics
Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken