Scherp! Viel mij ook op dat de neus er wat anders uit zag.Type-R739 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 12:12:
[...]
[Afbeelding]
Bij de RB16B staat Honda veel verticaler daar op de motor. En de wastegates zijn hier zichtbaar en bij de RB16B niet. Ik blijf erbij dat het de RB15 is.
Ah komen dan toch die roze auto's weer terug? :\
Was zo onwijs blij dat die lelijke roze auto's eruit waren en we er mooie groene voor terug kregen.
Aston Martin verlengt toch contract met 'roze' sponsor
Was zo onwijs blij dat die lelijke roze auto's eruit waren en we er mooie groene voor terug kregen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
G_Dragon schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:09:
Ah komen dan toch die roze auto's weer terug? :\
Lijkt me niet dan.. Wellicht British-Racing-Green met de UnionJack (*want Aston Martin) in het roze?De grote vraag is natuurlijk of de roze livery terugkomt, maar Aston Martin laat weten dat de wagen die volgende week wordt gepresenteerd, in de essentie anders gekleurd zal zijn.
"De look and feel van het nieuwe Aston Martin-team dat op 3 maart wordt gelanceerd zal heel anders zijn, met een geheel nieuwe basiskleur. De verlenging van ons contract zorgt er echter voor dat de accenten van het merk BWT (roze, red.) en de logo's van BWT op de nieuwe livery aanwezig zullen zijn."
*sowieso
You just made my day great againDonJunior schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:14:
[...]
[...]
Lijkt me niet dan.. Wellicht British-Racing-Green met de UnionJack (*want Aston Martin) in het roze?![]()
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
https://racingnews365.com...-rb16b-for-the-first-timemjjveldt schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 12:42:
Het is de RB15 inderdaad, filmdag is dacht ik 1 of 2 maart
https://twitter.com/redbu.../1364537944380485639?s=20

Testing, one, two ...
Oops, this page is
down!
LET US GET YOU BACK ON TRACK…
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
https://racingnews365.nl/...verstappen-test-oude-autoRembock schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 12:45:
[...]
Scherp! Viel mij ook op dat de neus er wat anders uit zag.
@itzmxtch Dank voor de link, maar ik lees geen riooljournalistiek. Conclusies o.b.v. foto's worden hier beter onderbouwd
verstappen-drives-rb16b-for-the-first-time
"Alles voor de click's, we zoeken later wel uit of het klopt wat we schrijven"...
Testing, one, two ...
Ik volg ook vaak de meningen van de 17 miljoen andere F1 team bazenRembock schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:36:
@itzmxtch Dank voor de link, maar ik lees geen riooljournalistiek. Conclusies o.b.v. foto's worden hier beter onderbouwd
Misschien moeten we mensen die hier ‘nieuws’ van die Max vertappen fanclub clickbait website posten preventief laten bannen?hardware-lover schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:37:
[...]
verstappen-drives-rb16b-for-the-first-time
"Alles voor de click's, we zoeken later wel uit of het klopt wat we schrijven"...
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ok.. en nu ben ik eigenlijk wel heel benieuwd wat ie gaat doen 
:fill(white):strip_exif()/f/image/HUg0d1w1MkYmMdjPDtVA2NQS.png?f=user_large)
https://www.carscoops.com...-saudi-arabia-grand-prix/
Respect als ie dat zou doen.

:fill(white):strip_exif()/f/image/HUg0d1w1MkYmMdjPDtVA2NQS.png?f=user_large)
Zal er vooral aan liggen of hij dan al wereldkampioen is of niet...poor Leno schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:18:
[Afbeelding]
Is de 1 na laatste race van het seizoen.
Zeker heel veel respect als hij dit gaat doen, heb er helaas een hard hoofd in dat hij dit ook daadwerkelijk gaat doen. Al helemaal als het een spannend seizoen gaat worden qua puntenstrijd in de top 3.poor Leno schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:18:
[Afbeelding]
Rb16b:
PSN
Een heel filmpje zonder een enkel shot van de RB16B in actie! Knap hoor!
Ze hebben ook alleen foto's vrijgegeven van de RB15

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Leuk filmpje van Max over vandaag:
[ Voor 89% gewijzigd door Quantor op 24-02-2021 22:15 . Reden: embed ]
Aha, Max heeft toch met de rb16a gereden na de pauze blijkbaar...Quantor schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:06:
Leuk filmpje van Max over vandaag:
[YouTube: Max Verstappen talks about the RB16B, the filming day and the 2021 Formula 1 season]
Ze willen duidelijk niet dat mensen de RB16B te zien krijgen. Dat kan je op twee manieren uitleggen.
1) Er is iets bijzonders dat ze geheim willen houden.
2) De auto is nog niet klaar.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik hoop op 1, maar de ervaring van de afgelopen jaren leert mij dat het waarschijnlijker is dat het 2 is. Alhoewel ik de verhalen vanuit RBR met 'we zijn heel dichtbij Mercedes aan het komen' dit jaar een stuk minder aanwezig vind... Stilte voor de storm?DaniëlWW2 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:26:
Ze willen duidelijk niet dat mensen de RB16B te zien krijgen. Dat kan je op twee manieren uitleggen.
per aspera ad astra
combinatie van beideDaniëlWW2 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:26:

Of 3, ze hebben geleerd van voorgaande jaren dat je niet te hoog van de toren moet blazen en je moet presteren vanaf de eerste race op de baan en niet in pers.LAD93 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:55:
[...]
Ik hoop op 1, maar de ervaring van de afgelopen jaren leert mij dat het waarschijnlijker is dat het 2 is. Alhoewel ik de verhalen vanuit RBR met 'we zijn heel dichtbij Mercedes aan het komen' dit jaar een stuk minder aanwezig vind... Stilte voor de storm?
Het zal toch wel weer hetzelfde zijn als de afgelopen jaren: Tijdens de test dagen lijkt het alsof RedBull dicht bij Mercedes zit en is iedereen lyrisch over de progressie van RedBull. Tijdens de eerste race is Mercedes toch weer 0.5 - 1.0 seconde sneller dan RedBull en weet iedereen al wat er komen gaat... RedBull heeft vervolgens het halve seizoen nodig om weer bij Mercedes in de buurt te komen en dan is het al een gelopen race...DaniëlWW2 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:26:
Oh ja vergeten...Ferrari blijkt dit jaar wel voortgang te hebben gemaakt en de McLaren''s met de Mercedes motor gaan als een raket... en de RedBull's staan op 7 en 8

[ Voor 10% gewijzigd door chrisO op 25-02-2021 11:10 ]
Zucht waarom moet dit nou weer..poor Leno schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:18:
[Afbeelding]
Word zo flauw van Hamilton met zijn gejank over Black Live Matters

[ Voor 22% gewijzigd door G_Dragon op 25-02-2021 11:12 ]
Voor gejank over gejank over Black Lives Matter kan je in dit topic terecht: Politiek en Sport
imho volkomen terecht; begrijp echt niet waarom F1 in sommige landen plaats vind (snap het wel; $$$) maar moreel gezien lijkt het mij niet waar je mee geassocieerd wilt worden. Maar goed, wij bepalen de dienst niet. Het zou lewis, of ieder ander, wel sieren om dat te boycottenG_Dragon schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:10:
[...]
Zucht waarom moet dit nou weer..
Ik begin er niet over he, dus spreek dan wel de juiste hierop aannoo schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:20:
Voor gejank over gejank over Black Lives Matter kan je in dit topic terecht: Politiek en Sport
Reageer alleen op een post erover!
[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 25-02-2021 11:24 ]
Ja helemaal na alles wat hij vorig jaar heeft gedaan, past dit wel in zijn straatje.himlims_ schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:23:
[...]
imho volkomen terecht; begrijp echt niet waarom F1 in sommige landen plaats vind (snap het wel; $$$) maar moreel gezien lijkt het mij niet waar je mee geassocieerd wilt worden. Maar goed, wij bepalen de dienst niet. Het zou lewis, of ieder ander, wel sieren om dat te boycotten
Daar heeft u wel gelijk in, maar ik hoop toch dat die FIA is een keer er wat tegen gaat doen.
Zucht waarom moet dít nou weer..G_Dragon schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:10:
Zucht waarom moet dit nou weer..
een of andere vage roddelsite schijft een clickbait titel met een artikel over een paar vage mensenrechtenclubjes die iets vinden van wat HAM zou moeten doen...
en dan is HAM de jankerd?

Word zo flauw van mensen die ieder compleet ongerelateerd kattenplaatje aangrijpen om hun frustraties over hun anti hero te verkondigen op de verkeerde plek
Als dit een roddelsite is neem ik mijn woorden terug, ik reageer alleen op de post in vertrouwen dat het waarheid is.oZy schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:29:
[...]
Zucht waarom moet dít nou weer..
een of andere vage roddelsite schijft een clickbait titel met een artikel over een paar vage mensenrechtenclubjes die iets vinden van wat HAM zou moeten doen...
en dan is HAM de jankerd?![]()
Word zo flauw van mensen die ieder compleet ongerelateerd kattenplaatje aangrijpen om hun frustraties over hun anti hero te verkondigen op de verkeerde plek
Verwijderd
Topic is gesloten dus gaat lastig worden hé.noo schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:20:
Gewoon geen aandacht meer aan Hamilton en BLM besteden, waste of time.
Inderdaad terecht en het gaat inderdaad om het geld, maar wat betreft het "wij bepalen de dienst niet":himlims_ schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:23:
[...]
imho volkomen terecht; begrijp echt niet waarom F1 in sommige landen plaats vind (snap het wel; $$$) maar moreel gezien lijkt het mij niet waar je mee geassocieerd wilt worden. Maar goed, wij bepalen de dienst niet. Het zou lewis, of ieder ander, wel sieren om dat te boycotten
Als wij als fans en kijkers van de sport massaal over de hele wereld dit soort keuzes van de FIA simpelweg niet pikken, niet naar de race kijken, onze favoriete coureurs en teams hierop aanspreken, etc. dan kost dat de FIA uiteindelijk reclame inkomsten. Wij zijn met elkaar een belangrijk gedeelte van de inkomsten dus invloed is er wel.
Helaas blijven heel veel mensen van mening dat sport los staat van al het andere en mag je er vooral niet over zeuren. Oogjes dicht en lekker naar Saudi Arabië, daarna met zijn allen voetballen over de rug van dode arbeiders in Qatar. Niets aan te doen hoor

Om de reacties die mij verwijzen naar "politiek en sport" vast voor te zijn, dat topic gaat over het al dan niet mogen uiten van politieke statements door sporters zelf.
[ Voor 7% gewijzigd door mrnn op 25-02-2021 11:46 ]
Weet niet of deze hier al gepost was, maar wat een bak van een auto 
Niki Lauda postuum geëerd met spectaculaire, peperdure hypercar
[ Voor 22% gewijzigd door G_Dragon op 25-02-2021 11:46 ]
Echt totaal niet.Is dit niet iets wat de FIA als actie zou moeten ondernemen?poor Leno schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:18:
[Afbeelding]
Zelfde verhaal met WK voetbal in Qatar, de FIFA is verantwoordelijk, niet de spelers. De FIFA / FIA maken het mogelijk dat er daar een Grand Prix / WK wordt gehouden.
Dan moet je dit niet verwachten van 1 speler / coureur, ook al is deze meer extrovert dan andere.
Zo werkt het internet toch? Zoek maar op wanneer Doctor Who of South Park weer begint, en tig sites claimen in hun titel het antwoord te hebben. Als je dan tussen de advertenties door leest, blijkt dat niemand die data nog heeft.Razorbite schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:36:
Een heel filmpje zonder een enkel shot van de RB16B in actie! Knap hoor!
Of filmpjes over games die nog moeten uitkomen: gamers brabbelen wat en herhalen geruchten die ze elders hebben gelezen, terwijl ze gameplay van de vorige editie van het spel laten zien, al dan niet door henzelf gespeeld.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
@Crashhill precies. Een topsporter is hier vooral slachtoffer want die traint zijn hele leven om op een bepaald moment een topprestatie te leveren en heeft maar weinig invloed op wáár dat dan zal zijn. Lewis heeft dat als een van de weinigen wel een beetje aangezien hij de beste van de beste is en relatief weinig te verliezen meer heeft.
De organisator is verantwoordelijk en kan worden aangesproken door de fans of deelnemende teams/landen/etc.
De organisator is verantwoordelijk en kan worden aangesproken door de fans of deelnemende teams/landen/etc.
fotos; https://www.autoevolution...ordon-murray-156731.html#G_Dragon schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:45:
[YouTube: T.50s: The Unfair Advantage]
ho-ly fuck wat een beest
Heel stoer inderdaad, maar erg fraai vind ik hem niet.G_Dragon schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:45:
[YouTube: T.50s: The Unfair Advantage]
Why Verstappen's special F1 driving style is a myth:
YouTube: Why Verstappen's special F1 driving style is a myth
Zeker! 🙂 Formule 1 uitzendingen worden uitgezonden op 2160p50.
— Ziggo Sport (@ZiggoSport) 25 februari 2021
2160p50! Mooi!
Jezus wat een lange kanaalnaam. Normaal gesproken kanaal 11 ofzo...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Voor de liefhebbers, in geschreven vorm; Verstappen ‘driving style’ myth is a trait of greatnessWillem30 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 12:11:
Why Verstappen's special F1 driving style is a myth:
Testing, one, two ...
Graag!
kostte me meer dan 1 bak koffie - flinke lap tekst - denk wel aardig geschreven (als in, proeft redelijk objectief)hardware-lover schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:00:
[...]
Voor de liefhebbers, in geschreven vorm; Verstappen ‘driving style’ myth is a trait of greatness
Link blijft 24/7 openhimlims_ schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:09:
[...]
kostte me meer dan 1 bak koffie - flinke lap tekst - denk wel aardig geschreven (als in, proeft redelijk objectief)
Testing, one, two ...
Verwijderd
Waarom zijn de odds voor Russell zo goed?
Verwachten de bookies dat hij vroeg in het seizoen al bij Mercedes zit?
inderdaad bizonder, lewis lijkt me een vrij 'safe bet'Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:32:
Waarom zijn de odds voor Russell zo goed?

Ik las via een Facebook link (op een website "that shall not be named") dat Heineken zeer waarschijnlijk een sponsor is geworden bij RBR. De link ging dan wel weer naar een meer betrouwbare bron.
As seen in images of Red Bull Racing's shakedown at Silverstone, the team is due to announce a new sponsorship deal with F1 global partner @Heineken.
— Decalspotters (@decalspotters) 23 februari 2021
The deal includes advertising both of the brand's flagship alcohol and non-alcohol drinks.#RedBull #F1 #Heineken pic.twitter.com/BTp98Ydv4x
Waiting on the world to change
Dat gaat dus precies volgens plan als het al zo is. Ik meende dat dit de strategie was die Heineken een paar jaar geleden heeft verkondigd. Ze zijn ook al verbonden aan de Dutch Grand Prix dus op zich niet zo vreemd dat ze dan juist Red Bull kiezen vanwege Verstappen.pinda powerrr schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 15:19:
Ik las via een Facebook link (op een website "that shall not be named") dat Heineken zeer waarschijnlijk een sponsor is geworden bij RBR. De link ging dan wel weer naar een meer betrouwbare bron.
[Twitter]
"When you grow up your heart dies"
Hoezo is het niet gek om voor Red Bull / "team Verstappen" te kiezen? Waarom zou Heineken, een merk dat globaal opereert (en een van de grootste merken in de tak is), komende uit Nederland en bekend bij alle Nederlanders juist zoveel reclame maken gericht op Nederland? Ze zijn sponsor van F1 wat voor de globale bekendheid goed zal zijn. Ze zijn titelsponsor van verschillende GPs, dat ze dat ook voor de Dutch GP zijn "kan", maar eigenlijk al gek in Nederland hoeven ze niet extreem veel reclame te maken / zijn ze bekend. En dan zouden ze nu ook nog het team gaan sponsoren waar een Belg rijdt onder Nederlandse vlag die zeer populair is bij de Nederlanders.sjaool schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:00:
[...]
Dat gaat dus precies volgens plan als het al zo is. Ik meende dat dit de strategie was die Heineken een paar jaar geleden heeft verkondigd. Ze zijn ook al verbonden aan de Dutch Grand Prix dus op zich niet zo vreemd dat ze dan juist Red Bull kiezen vanwege Verstappen.
Oftewel: sponsoren van Dutch GP & "team Verstappen" geeft veel exposure in Nederland. Maar heeft Heineken dat nodig? Dan kunnen ze zich lijkt mij toch beter op andere markte richten.
En Verstappen zit volgend jaar toch in de Mercedes.

I served in a company of heroes.
Wat ?Vuvuzela schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 18:33:
Interessant trouwens dat RB van de vuurdoop van de RB16B vandaag blijkbaar geen enkele foto of video gereleased heeft.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
nee het zou cool zijn als ze bij de eerste race een totaal andere auto neerzettenloekf2 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:23:
[...]
Wat ?
Interessant trouwens dat RB van de vuurdoop van de RB16B vandaag blijkbaar geen enkele foto of video gereleased heeft.
Ik zou het doen!
tokens token tokensrammes schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:54:
[...]
nee het zou cool zijn als ze bij de eerste race een totaal andere auto neerzetten
Geloof dat ze met een andere achterwiel ophanging en misschien aanpassingen aan de versnellingsbak al op een of twee tokens zitten.
De flapjes is een ander verhaal geloof ik.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Met de taxi naar huis na een avond doorzakkenVuvuzela schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 18:33:
pjlgt schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:37:
[...]
Met de taxi naar huis na een avond doorzakken
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Omdat het vreemd zou zijn om opeens een team met een Fin, Spanjaard of Duitser te gaan sponsoren. Heineken is en blijft een Nederlands merk.RobertMe schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:56:
[...]
Hoezo is het niet gek om voor Red Bull / "team Verstappen" te kiezen? Waarom zou Heineken, een merk dat globaal opereert (en een van de grootste merken in de tak is), komende uit Nederland en bekend bij alle Nederlanders juist zoveel reclame maken gericht op Nederland? Ze zijn sponsor van F1 wat voor de globale bekendheid goed zal zijn. Ze zijn titelsponsor van verschillende GPs, dat ze dat ook voor de Dutch GP zijn "kan", maar eigenlijk al gek in Nederland hoeven ze niet extreem veel reclame te maken / zijn ze bekend. En dan zouden ze nu ook nog het team gaan sponsoren waar een Belg rijdt onder Nederlandse vlag die zeer populair is bij de Nederlanders.
Oftewel: sponsoren van Dutch GP & "team Verstappen" geeft veel exposure in Nederland. Maar heeft Heineken dat nodig? Dan kunnen ze zich lijkt mij toch beter op andere markte richten.
Valt mee. Heineken is geen Jumbo. Weet nog van vroeger dat ING, Renault ging sponsoren terwijl er een Nederlander bij een ander team reed (was dan wel Albers maar toch). Williams had ongeveer op hetzelfde moment Unilever, Randstad en misschien ook Philips.sjaool schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:51:
[...]
Omdat het vreemd zou zijn om opeens een team met een Fin, Spanjaard of Duitser te gaan sponsoren. Heineken is en blijft een Nederlands merk.
I served in a company of heroes.
Ik weet het niet hoor jongens, maar de exposure van Max rijkt toch echt wel verder dan NL.
Die knaap heeft na Lewis inmiddels de op 1 na grootste schare fans / marketingwaarde - wereldwijd - onder de F1 coureurs.
Die knaap heeft na Lewis inmiddels de op 1 na grootste schare fans / marketingwaarde - wereldwijd - onder de F1 coureurs.
Klopt maar die zijn veel kleiner qua merk en die teams kosten ook veel minder qua sponsoring. Dat Heineken voor een relatief jong team en dan ook nog met Max Verstappen zou kiezen lijkt mij daarom het meest voor de hand liggend.Vuvuzela schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 00:18:
[...]
Valt mee. Heineken is geen Jumbo. Weet nog van vroeger dat ING, Renault ging sponsoren terwijl er een Nederlander bij een ander team reed (was dan wel Albers maar toch). Williams had ongeveer op hetzelfde moment Unilever, Randstad en misschien ook Philips.
Overigens doen zowel Red Bull als Heineken iets met drankjes... weet niet of dat qua samenwerking nog verder gaat dan plaatje op autootje?
RB zit in de energy drink + cola + kleding (AT).KeRsTmAnNeKe schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 11:26:
Overigens doen zowel Red Bull als Heineken iets met drankjes... weet niet of dat qua samenwerking nog verder gaat dan plaatje op autootje?
Heineken in de bier + alcohol vrij bier.
PSN
Ze zijn allebei goed in marketing. Misschien wisselen ze daar nog e.e.a. uit
Vergeet niet dat Heineken ook eigenaar is van Vrumona, de horeca leverancier van Pepsi, 7up, Sisi, Sourcy enz enz.YakuzA schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 11:39:
[...]
RB zit in de energy drink + cola + kleding (AT).
Heineken in de bier + alcohol vrij bier.
ah, wist niet dat Heineken ook al Vrumona hadFox-Racing schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:44:
[...]
Vergeet niet dat Heineken ook eigenaar is van Vrumona, de horeca leverancier van Pepsi, 7up, Sisi, Sourcy enz enz.
PSN
Was er nog iets spannends gebeurd rijden FP1?
spoiler:
Oeps, maandje te vroeg.⏳
Vandaag over twee weken begint het testen in Bahrein!
Gaat F1 TV dit ook weer live uitzenden? Ik zit al eventjes te zoeken op Google en F1 TV zelf, maar ik kan helaas geen referentie vindien.
edit:
Sky gaat coverage doen!
Gaat F1 TV dit ook weer live uitzenden? Ik zit al eventjes te zoeken op Google en F1 TV zelf, maar ik kan helaas geen referentie vindien.
edit:
Sky gaat coverage doen!
More F1 pre-season content incoming on SkyF1. Pleased to confirm I’ll be part of the SkyF1 team covering the March three day test in Bahrain too. https://t.co/0sx7zhIZAf
— Martin Brundle (@MBrundleF1) 26 februari 2021
[ Voor 22% gewijzigd door Luckeh op 26-02-2021 13:29 ]
Ja, er hing er een in de muur en daardoor is de sessie na een half uurtje opgeschort.alesandro_46 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:52:
Was er nog iets spannends gebeurd rijden FP1?
spoiler:Oeps, maandje te vroeg.⏳
spoiler:
In de Formule E dan 
-
Dat ze eigenaar waren wist ik ook niet... wel dat er deals zijn waarbij het merk bier bepaald welk merk cola etc er geschonken wordt in de horeca. Verklaard wel eeaFox-Racing schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:44:
[...]
Vergeet niet dat Heineken ook eigenaar is van Vrumona, de horeca leverancier van Pepsi, 7up, Sisi, Sourcy enz enz.
Zag op wiki wel dat Heineken iig eigenaar is van oa merken Sisi en Sourcy.
Maar er zijn zat deals denkbaar tussen de 2 merken, bv Redbull als merk opnemen bij heineken horecazaken, verdelen van distributie etc.
Ferrari presentatie.
https://www.ferrari.com/en-NL/formula1/sf21-reveal
https://www.ferrari.com/en-NL/formula1/sf21-reveal
Ik zou het doen!
Gedver, weer rood...
het is een promo filmpje met Carlos en Charles, verder niet boeiend.
Ik zou het doen!
Charles Leclerc & Carlos Sainz in their new 2021 Ferrari race suits.#AMuS pic.twitter.com/kcYoX5nm0f
— Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) 26 februari 2021
Hoor wat klinkt daar kind'ren....? Of ze zoals ze tijdens de F1 uitzendingen laten zien, "volume up" 
(maar denk aan je omgeving)
Testing, one, two ...
Ouwe bak uit 2019 met 2021 liveryhardware-lover schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:54:
Hoor wat klinkt daar kind'ren....? Of ze zoals ze tijdens de F1 uitzendingen laten zien, "volume up"
[YouTube: Scuderia AlphaTauri Filming Day 2021: AT02 & Toro Rosso STR14 in action at Imola Circuit]
Verwijderd
Volume up, want? Rijden ze met een V10?hardware-lover schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:54:
[YouTube: Scuderia AlphaTauri Filming Day 2021: AT02 & Toro Rosso STR14 in action at Imola Circuit]
Wat ik dus mooi vind is dat Red Bull en nu ook Ferrari zeggen dat ze heel veel progressie hebben geboekt en in het geval van Red Bull nu toch echt de aanval openen op Mercedes. (elk jaar weer)
Mercedes zelf doet er vervolgens alles aan om zich in een soort van (onterechte) underdog positie te manoeuvreren.
De uitkomst gaat zijn dat iedereen een seconde langzamer is dan Mercedes bij de seizoensstart en de enige verassing zal zich bevinden in het oude middenveld bij MClaren dan wel Aston Martin.
Mercedes zelf doet er vervolgens alles aan om zich in een soort van (onterechte) underdog positie te manoeuvreren.
De uitkomst gaat zijn dat iedereen een seconde langzamer is dan Mercedes bij de seizoensstart en de enige verassing zal zich bevinden in het oude middenveld bij MClaren dan wel Aston Martin.
precies dat - iemand deelde gister link van 'wedkantoor' (?), denk dat dit jaar maar eens meedoe, en op lewis inzet. lijkt me vrij 'safe bet'Chefbierrr schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:38:
Wat ik dus mooi vind is dat Red Bull en nu ook Ferrari zeggen dat ze heel veel progressie hebben geboekt en in het geval van Red Bull nu toch echt de aanval openen op Mercedes. (elk jaar weer)

Verwijderd
Red Bull zegt helemaal niks en geeft gewoon aan dat Mercedes favoriet is.Chefbierrr schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:38:
Neem de maximale lening op al je creditcards en een flinke extra hypotheek en inzetten maar. Ik hoef niet eens een gedeelte van je winst voor deze gouden tip, mag je allemaal zelf houdenChefbierrr schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:38:
een treffende spreuk
Als dat het geval was geweest dan had ik "volume down" geschreven. Wel even logisch nadenken hèVerwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:27:
[...]
Volume up, want? Rijden ze met een V10?
Testing, one, two ...
Ik had zo gehoopt op die mooie burgundy red livery, maar helaas...
Als ik dan toch een V6 moet horen dan zeker wel de Honda. Van alle hybride motoren klinkt die toch het lekkerst.Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:27:
[...]
Volume up, want? Rijden ze met een V10?
Om hier nog even op terug te komen. Mika Salo heeft ondertussen aangegeven dat hij gewoon maar wat aan het zeggen was.DaniëlWW2 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:19:
[...]
Of het is allebei onzin.
Ik denk namelijk dat Ferrari alle illegale systemen moest verwijderen en dit het resultaat was. Dan kan je wel "nieuwe motor" zeggen, maar dat zegt elk team, elk jaar weer. Verder stemde Ferrari helemaal niet zo makkelijk in. Die wenste ook een balance of powermechaniek, dus zaken zoals meer brandstof te mogen verbruiken dan Mercedes. Immers hebben ze daar al wat ervaring mee opgedaan. De FIA zei om een of andere reden nee.
Voor de luie mensen:
On Thursday, Salo rectified the issues raised on Facebook .
- What I said in an interview with Twitch a couple of days ago has been misunderstood. I would like to clarify that I am not aware of any joint agreement between the FIA and Ferrari. We were just talking about what has been featured in the media and press before. It was a stupid joke and just a conversation between two guys, Salo started.
- I can only say that I have no idea what any of the agreements are. And even if I knew something, I wouldn’t talk about it out loud, Salo stressed.
En voor de mensen die zich afvragen wat zo'n pandemie nou met het financiële plaatje van de F1 doet:
[Twitter: https://twitter.com/PHortonF1/status/1365300572111396877]
Dat heeft zoals verwacht dus een flinke impact.
[Twitter: https://twitter.com/PHortonF1/status/1365300572111396877]
Dat heeft zoals verwacht dus een flinke impact.
Ziet er wel solide uit met sturen, ben heel erg benieuwd hoe die 2 straks naast elkaar staan.BlackMonkey schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 19:37:
Een on-board van Perez die een rondje in de Red Bull doet:
[Streamable: Sergio Perez First Red Bull Lap.]
https://streamable.com/l8tgkp
Ik denk zo:ArcticWolf schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:09:
[...]
Ziet er wel solide uit met sturen, ben heel erg benieuwd hoe die 2 straks naast elkaar staan.

Of bedoel je dat niet?
alesandro_46 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:15:
[...]
Ik denk zo:
[Afbeelding]
Of bedoel je dat niet?
Is Max dan gekrompen of Sergio gegroeid? En rijden ze voor Aston Martin of voor RB? Ik weet het niet hoor.. Lijkt me niet dat het er zo uitzietalesandro_46 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:15:
[...]
Ik denk zo:
[Afbeelding]
Of bedoel je dat niet?
Aah, dat maakt niet uit. Max voor Sergio, dat is wat "we" (Snowdog schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:55:
[...]
Is Max dan gekrompen of Sergio gegroeid? En rijden ze voor Aston Martin of voor RB? Ik weet het niet hoor.. Lijkt me niet dat het er zo uitziet

wauw dat geluid bij 1:21hardware-lover schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:54:
Dat hoge geluid op de achtergrond? Ik denk zomaar dat dat een drone is die aan het filmen is (zoals bijvoorbeeld hier: YouTube: FPV Drone VS Formula 1 Car? Who Will Win? | Scuderia Toro Rosso) .ArcticWolf schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 22:30:
[...]
wauw dat geluid bij 1:21is dat de turbo??
Dit topic is gesloten.
Let op:
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"
Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics
Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"
Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics
Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken