[F1] Seizoen 2021 - Max Verstappen WDC! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 171 Laatste
Acties:
  • 1.287.210 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Chefbierrr schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:38:
Wat ik dus mooi vind is dat Red Bull en nu ook Ferrari zeggen dat ze heel veel progressie hebben geboekt en in het geval van Red Bull nu toch echt de aanval openen op Mercedes. (elk jaar weer)
Mercedes zelf doet er vervolgens alles aan om zich in een soort van (onterechte) underdog positie te manoeuvreren.
De uitkomst gaat zijn dat iedereen een seconde langzamer is dan Mercedes bij de seizoensstart en de enige verassing zal zich bevinden in het oude middenveld bij MClaren dan wel Aston Martin.
Ik heb dat werkelijk gemist. Heb je een link va van Redbull of Ferrari?
Ik vond het juist heel stil van beide kampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mk-Ty9HgDvT68QLLyfle8AR4yU4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GjneEbL3HouTsHGYZjR1Pcxo.jpg?f=user_large

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Getest met de illegale motor in een 2018 bolide zeker? :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Pfff boeiend, ik heb ook 18" slicks..

Wel tijd voor nieuwe banden geloof ik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
poor Leno schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 12:25:
[...]

Pfff boeiend, ik heb ook 18" slicks..

Wel tijd voor nieuwe banden geloof ik :X
Heb weleens met semi's gereden, dat plakt echt bizar goed zelfs op een fwd auto (430pk op dat moment). Rij zelf met "normale" performance banden en dat werkt enigszins maar met semi's moet je echt niet door de regen rijden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KU66Pr02WcgQmjIiLLfyl-oW2bo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Akc8IZAPqaSLLLhMxdVgwY1J.jpg?f=fotoalbum_large

Mercedes kon toch niet helemaal wachten tot dinsdag

[ Voor 6% gewijzigd door HyperTrophy op 27-02-2021 19:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

HyperTrophy schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 19:55:
[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6xm02PO4HYtBuGLW6M_7hv-1fpU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2Xyx0nZ6hRii69ymFFlhlMkO.jpg?f=fotoalbum_large

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Random twitter foto
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EvQDP-WWQAE39mG?format=jpg&name=medium

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Fuwor schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 23:03:
[...]

Dat hoge geluid op de achtergrond? Ik denk zomaar dat dat een drone is die aan het filmen is (zoals bijvoorbeeld hier: YouTube: FPV Drone VS Formula 1 Car? Who Will Win? | Scuderia Toro Rosso) .
Had ik nog niet aan gedacht nee...

Nog even voordat het nieuwe seizoen begint:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:19

Is van Formula 1 dus even klikken.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:54
Het lijkt net alsof ze iets raars hebben gedaan bij de side pods. Dat lipje aan de zijkant zat ook al bij de rb16, maar het lijkt wat vrijer te staan als voorheen. Kan het niet goed vergelijken omdat de hoek van de camera wat groter is dan vorig jaar of zo...

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:23

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

... want in Mexico bestaat corona niet. :/

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:32

Vuvuzela

My spire is forming

pjottum schreef op zondag 28 februari 2021 @ 11:06:
[...]
In de UK blijkbaar ook niet
Afbeeldingslocatie: https://www.classicandsportscar.com/sites/default/files/styles/article/public/lead_shot_8.jpg?itok=gzGdPcRh

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

[...]

Volgens het internet is Max' petje de 2017 Verstappen cap, dus nee, toen had je in Mexico geen Corona :)
(https://www.gpworld.nl/artikel.php?artikelID=6882)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 10:30
[...]

Dit is een foto van Mexico 2017:
https://www.pitpass.com/gallery/1997/2017-mexico-thursday
https://www.pitpass.com/i...900@@fes_height%5E600.jpg

Volgende keer eerst maar even zoeken voordat je iets roept.

Steam

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
noo schreef op zondag 28 februari 2021 @ 11:20:
[...]

toen had je in Mexico geen Corona :)
Manmanman.. Wat een onzin allemaal weer :F

Corona komt zelfs uit Mexico.. weten jullie dan echt helemaal niets?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jQAkKzCIYZyFhML6mf6mXlmUS_A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sG387pFcN7dlXmgTnzWStqwT.png?f=user_large

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:23

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Mijn snelle blik deed denken dat Checo naast hem zat - maar de iPhone 1,5 was een giveaway. Inderdaad, je hebt gelijk.

...
poor Leno schreef op zondag 28 februari 2021 @ 11:26:
[...]

Manmanman.. Wat een onzin allemaal weer :F

Corona komt zelfs uit Mexico.. weten jullie dan echt helemaal niets?

[Afbeelding]

:>
Thanks! :)

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02:39
R.E. schreef op zondag 28 februari 2021 @ 11:03:
[...]

Het lijkt net alsof ze iets raars hebben gedaan bij de side pods. Dat lipje aan de zijkant zat ook al bij de rb16, maar het lijkt wat vrijer te staan als voorheen. Kan het niet goed vergelijken omdat de hoek van de camera wat groter is dan vorig jaar of zo...
Hij rijdt geloof ik in de RB15. Ironisch genoeg heeft Red Bull op de filmdag voor de nieuwe auto enkel beelden van de oude naar buiten gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

HyperTrophy schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 19:55:
[Afbeelding]

Overgangsjaar zo te zien. Volgend jaar weer gewoon die silber pfeilen...

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• alesandro_46
Maart! De maand van het testen en de eerste GP!

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

alesandro_46 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 08:15:
ik juich pas bij 'light out, and away we go', stel je voor dat je met je auto in de pitsstraat staat - en dat gaat t weer niet door :X :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JD222
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 01-03-2021
Het F1 circus heeft het op deze manier wel goed voor elkaar. Ondanks dat het toch wel leuk was dat er af en toe een vervanger werd ingezet doordat iemand Corona had zie je het liefst toch de vast grid van start gaan.

https://www.telegraaf.nl/...ccinatieaanbod-in-bahrein

https://tweakers.net/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 18:53
Ik kan niet wachten op de nieuwe liveries. Vooral die van Aston Martin :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
Maar eerst de nieuwe liveries deze week :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 19:45
Racemonth *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 14:21
JD222 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 09:05:
Het F1 circus heeft het op deze manier wel goed voor elkaar. Ondanks dat het toch wel leuk was dat er af en toe een vervanger werd ingezet doordat iemand Corona had zie je het liefst toch de vast grid van start gaan.

https://www.telegraaf.nl/...ccinatieaanbod-in-bahrein
Heb je gelezen dat ze het aanbod afslaan ? Het kan dus voorlopig nog steeds voorkomen dat een vervanger wordt ingezet.

Andere site, nagenoeg hetzelfde artikel:
https://www.grandprixradi...kans-op-covid-vaccinatie/

Aan de ene kant snap ik dat ze het aanbod afslaan, maar aan de andere kant had ik het ook wel begrepen als ze dit wel door hadden laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Al vind ik het netjes dat ze het aanbod afslaan onder het mom van "niet voor willen dringen", krijg ik toch de indruk dat het vooral om praktische redenen afgeslagen is: Het is een hels karwei om iedereen weer na drie weken terug te laten komen voor een tweede prik. Tussen de testdagen en de GP zit maar 2.5 week, dus 3 week vereist een aangepaste planning. :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002

JB

Cédric roelt!

Arjantje72 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 09:03:
[...]

Ik heb dat werkelijk gemist. Heb je een link va van Redbull of Ferrari?
Ik vond het juist heel stil van beide kampen.
Ik hoop ook dat het een goed teken is... ipv schreeuwlelijken, echt mee gaan doen! Kijkende naar RBR hoop ik wel dat beiden het met elkaar kunnen. Alhoewel wellicht niet eens nodig wat zag dat Checo zichzelf alweer in underdog positie praat met hoe moeilijk een RBR auto wel niet te besturen is :+

[ Voor 24% gewijzigd door JB op 01-03-2021 10:17 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
naitsoezn schreef op maandag 1 maart 2021 @ 09:55:
Al vind ik het netjes dat ze het aanbod afslaan onder het mom van "niet voor willen dringen", krijg ik toch de indruk dat het vooral om praktische redenen afgeslagen is: Het is een hels karwei om iedereen weer na drie weken terug te laten komen voor een tweede prik. Tussen de testdagen en de GP zit maar 2.5 week, dus 3 week vereist een aangepaste planning. :P
Als ze het echt hadden gewilt dan deden ze het wel. Ze hadden bijvoorbeeld 8 maart naar Bahrein kunnen gaan en dan dag na de eerste race de tweede prik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Plenkske schreef op maandag 1 maart 2021 @ 10:18:
[...]

Als ze het echt hadden gewilt dan deden ze het wel. Ze hadden bijvoorbeeld 8 maart naar Bahrein kunnen gaan en dan dag na de eerste race de tweede prik.
Het zijn niet slechts een paar coureurs waarvoor je de planning dan om moet gooien he ;)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Lee Stevenson stopt als 1e monteur Max Verstappen

Lee Stevenson, het meest enthousiaste crewlid van het team van Max Verstappen gaat stoppen als eerste monteur van Max. Hij heeft besloten over te stappen naar het showcar team van Red Bull Racing.

Lee maakte dit zo bekend via Instagram:
"f1leeroy 10 wins, 3 poles, 42 podiums. Never did I dream of going on such an incredible journey with the best driver on the grid. It’s a shame we didn’t get the championship ticked off but HE definitely will!
My journey as the No1 on the car has come to an end as i take on a new role in the team, an opportunity I couldn’t miss! I wish the guys all the luck in the world to achieving more wins than ever and hope they come back with the crown! I’ll be coming to a showcar event near you soon #keeppushing 💪🏼🦁"

Bron: www.motorsport.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
naitsoezn schreef op maandag 1 maart 2021 @ 10:26:
[...]

Het zijn niet slechts een paar coureurs waarvoor je de planning dan om moet gooien he ;)
Volgens mij was het aanbod zelfs voor ál het personeel. Dus is nogal wat omgooien inderdaad, maar geld genoeg dus als ze dit echt hadden willen doen dan kunnen ze dat.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/155396124_2037450279745277_7068879090547348426_o.png?_nc_cat=1&ccb=3&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=c_0Z9oUYNOsAX_Dko1x&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=c314142ff77be3921c87eb2cf488454a&oe=6062A27C
kalender van deze maand

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

sjaool schreef op maandag 1 maart 2021 @ 10:39:

Lee Stevenson, het meest enthousiaste crewlid van het team van Max Verstappen gaat stoppen als eerste monteur van Max. Hij heeft besloten over te stappen naar het showcar team van Red Bull Racing.
Bijzondere move. Zou het te maken hebben met de werkdruk en de combinatie privé/werk? Zoals hij het brengt klinkt het als een soort promotie...maar van F1 GP team naar het showteam is toch geen promotie? Een beetje oude auto's aan de praat houden? Ik breng het een beetje simplistisch, maar de uitdaging zoals een wielophanging op de grid vervangen is toch wel van een andere orde als een oud model RB F1 bolide klaar maken voor een rondje banden oproken...

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Als ze nu de 28stw iedereen van het f1 gebeuren hun shot geven.
En 18 april in Italië iedereen hun 2de shot geven dan is het klaar.

Het enigste wat je van Bahrein extra moet verplaatsen is 1 vliegtuig met het vaccin... Wat op -80 gekoeld is maar 5 dagen in een normale koelkast kan...

Maar goed. Hun feestje. Hun keuze. Hopelijk zonder veel consequenties

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Willem30

"f1leeroy 10 wins, 3 poles, 42 podiums. Never did I dream of going on such an incredible journey with the best driver on the grid. It’s a shame we didn’t get the championship ticked off but HE definitely will!
My journey as the No1 on the car has come to an end as i take on a new role in the team, an opportunity I couldn’t miss! I wish the guys all the luck in the world to achieving more wins than ever and hope they come back with the crown! I’ll be coming to a showcar event near you soon #keeppushing 💪🏼🦁"

Volgens mij wel toffe gast als ik hem vaak op tv zie reageren op acties in de wedstrijd :P
Kan me best voorstellen dat na aantal jaar in de F1 je iets rustiger wilt. Niet niks om zo vaak van huis te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

mphilipp schreef op maandag 1 maart 2021 @ 11:01:
[...]

Bijzondere move. Zou het te maken hebben met de werkdruk en de combinatie privé/werk? Zoals hij het brengt klinkt het als een soort promotie...maar van F1 GP team naar het showteam is toch geen promotie? Een beetje oude auto's aan de praat houden? Ik breng het een beetje simplistisch, maar de uitdaging zoals een wielophanging op de grid vervangen is toch wel van een andere orde als een oud model RB F1 bolide klaar maken voor een rondje banden oproken...
Jaren aan de top meedraaien als monteur kan een behoorlijk impact op je hele privéleven hebben. Ik denk dat het voor hem persoonlijk wel lekker is om wat rustiger aan te kunnen doen. Ze hebben gelukkig nog meer dan genoeg andere topmonteurs in dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

sjaool schreef op maandag 1 maart 2021 @ 11:15:
[...]
Jaren aan de top meedraaien als monteur kan een behoorlijk impact op je hele privéleven hebben. Ik denk dat het voor hem persoonlijk wel lekker is om wat rustiger aan te kunnen doen. Ze hebben gelukkig nog meer dan genoeg andere topmonteurs in dienst.
Dat denk ik ook. Het is net als voor de coureurs topsport. Alleen klonk het als een promotie 'an opportunity I could not miss'. Maar dat zal wel in het licht van de mega werkdruk zijn, en misschien wilde hij wel stoppen om die reden en hebben ze hem deze positie aangeboden. Zo zijn ze zijn kennis in ieder geval niet kwijt. Ik weet niet of ze een soort 'schooltje' hebben om monteurs op te leiden oid, maar daar kan hij ook nog zijn diensten bewijzen.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 09:38

Zolang Ole Schack dan maar niet ook vertrekt. Die is alle 300+ races van Red Bull aanwezig geweest.

En de performance engineer van Verstappen is natuurlijk ook weg. Die zat in het Perez filmpje als zijn nieuwe engineer. Weer alleen niet 100% zeker of dat ook weer voor performance engineer was of heel misschien als race engineer. Of is bv bekend dat Simon Rennie aan de andere kant blijft zitten?

En natuurlijk sowieso grappig. GP werkte voor die door Red Bull werd aangetrokken nog als race engineer bij Force India, met... Perez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
mphilipp schreef op maandag 1 maart 2021 @ 11:24:
[...]

Dat denk ik ook. Het is net als voor de coureurs topsport. Alleen klonk het als een promotie 'an opportunity I could not miss'. Maar dat zal wel in het licht van de mega werkdruk zijn, en misschien wilde hij wel stoppen om die reden en hebben ze hem deze positie aangeboden. Zo zijn ze zijn kennis in ieder geval niet kwijt. Ik weet niet of ze een soort 'schooltje' hebben om monteurs op te leiden oid, maar daar kan hij ook nog zijn diensten bewijzen.
Op Reddit hadden ze het er ook over dat het misschien is om hem te testen als chief mechanic in het demoteam en als dat bevalt hij het voor het echie kan doen bij race team zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

BlackMonkey schreef op maandag 1 maart 2021 @ 13:51:
[...]
Op Reddit hadden ze het er ook over dat het misschien is om hem te testen als chief mechanic in het demoteam en als dat bevalt hij het voor het echie kan doen bij race team zelf.
Dat klinkt mij erg onlogisch in de oren. Bij het demoteam is lang niet zoveel druk als bij het raceteam. Ze kunnen hem in het raceteam veel beter beoordelen. Bijvoorbeeld bij die actie van de voorwielophanging. In het demoteam heb je veel meer tijd. Is de auto niet helemaal klaar? Vijf minuten later mag ook; het publiek wacht wel. Bij een GP heb je zoveel minuten of het is geen race. Ietsje meer druk.
Nee, de Reddit deskundologen kunnen het mooi bedenken, maar ik ga er niet voor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 09:38
mphilipp schreef op maandag 1 maart 2021 @ 14:14:
[...]

Dat klinkt mij erg onlogisch in de oren. Bij het demoteam is lang niet zoveel druk als bij het raceteam. Ze kunnen hem in het raceteam veel beter beoordelen. Bijvoorbeeld bij die actie van de voorwielophanging. In het demoteam heb je veel meer tijd. Is de auto niet helemaal klaar? Vijf minuten later mag ook; het publiek wacht wel. Bij een GP heb je zoveel minuten of het is geen race. Ietsje meer druk.
Nee, de Reddit deskundologen kunnen het mooi bedenken, maar ik ga er niet voor.
Vraag is natuurlijk ook wat ze willen beoordelen. Als chief mechanic zul je meer "manager" zijn dan monteur. Phill Turner (en die ander waarvan ik niet eens wist "dat die bestond", die in dat filmpje van Hongarije zat) zie je ook nooit met gereedschap lopen. En op zijn manager kwaliteiten zul je hem ook op een andere plek kunnen beoordelen en hoeft het niet perse meteen op het circuit te zijn. En van hoe die op het circuit is als nr 1 mechanic weet RBR natuurlijk al lang. Daarnaast hebben ze dus al twee chief mechanics, dus daar kun je niet Lee nog als derde naast zetten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Vettel zijn nieuwe logo
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EvZW-U8XYAAd70A?format=jpg&name=large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

De wortel van 0? :P

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
RobertMe schreef op maandag 1 maart 2021 @ 14:20:
[...]

Vraag is natuurlijk ook wat ze willen beoordelen. Als chief mechanic zul je meer "manager" zijn dan monteur. Phill Turner (en die ander waarvan ik niet eens wist "dat die bestond", die in dat filmpje van Hongarije zat) zie je ook nooit met gereedschap lopen. En op zijn manager kwaliteiten zul je hem ook op een andere plek kunnen beoordelen en hoeft het niet perse meteen op het circuit te zijn. En van hoe die op het circuit is als nr 1 mechanic weet RBR natuurlijk al lang. Daarnaast hebben ze dus al twee chief mechanics, dus daar kun je niet Lee nog als derde naast zetten.
Dit zouden ze dan inderdaad doen om zijn management capaciteiten te testen. Dat test je liever apart dan dat een heel weekend in de soep loopt. Dat iemand een hele goede werknemer is betekend niet dat hij ook een goede manager is. Maar het kan wat mij betreft ook gewoon zijn dat hij het wat rustiger aan wil doen, over een paar jaar weten we wel wat het is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Sport Verein fünf!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 09:44
Was deze al gepost?

RB16B Secrets Revealed with Scarbs by Peter Windsor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Leuk dat ze Drive to Survive hebben meegenomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-09 22:00
'vo veur de leden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Jasphur schreef op maandag 1 maart 2021 @ 14:32:
[...]

Leuk dat ze Drive to Survive hebben meegenomen :P
Alles wat de leegte opvult is mooi meegenomen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Je hoort mij niet klagen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:11
Dat is geen nul, is een 5 (dus zijn race nr.) :+

[ Voor 8% gewijzigd door Rembock op 01-03-2021 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:11
@himlims_ Ik zie dan liever zo'n blauw schildje met vleugels i.p.v. een turbo boost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EvZohkeXYAUec2R?format=jpg&name=large
Raar dat FER zoveel mag testen vergeleken de rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 10-09 07:50
basvn schreef op maandag 1 maart 2021 @ 15:42:
[Afbeelding]
Die moeten natuurlijk checken of de motor als ie wel op 100% vermogen mag draaien (geruchten over 2020) niet meteen een RUD geeft.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavamal
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 13:57
4x Ferrari, 4x Alpine, 3x Mercedes, 2x RBR, 1x AT...

Edit: Ook RBR 3x, 2 dagen achter elkaar op hetzelfde circuit.

[ Voor 38% gewijzigd door mavamal op 01-03-2021 15:54 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

[Afbeelding]
Strafwerk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 22:18

DataGhost

iPL dev

mavamal schreef op maandag 1 maart 2021 @ 15:46:
4x Ferrari, 4x Alpine, 3x Mercedes, 2x RBR, 1x AT...

Edit: Ook RBR 3x, 2 dagen achter elkaar op hetzelfde circuit.
Ik zie wat anders:
Ferrari 6 dagen
Mercedes 6 dagen
Alpine 5 dagen
Red Bull 3 dagen
Alfa Romeo 2 dagen
Alphatauri 2 dagen
Aston Martin 2 dagen
Haas 2 dagen
McLaren 2 dagen
Williams 0 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavamal
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 13:57
DataGhost schreef op maandag 1 maart 2021 @ 17:07:
[...]

Ik zie wat anders:
Ferrari 6 dagen
Mercedes 6 dagen
Alpine 5 dagen
Red Bull 3 dagen
Alfa Romeo 2 dagen
Alphatauri 2 dagen
Aston Martin 2 dagen
Haas 2 dagen
McLaren 2 dagen
Williams 0 dagen
God, nou zijn sommige tests in 2 dagen gesplitst en sommige niet.
5x Ferrari
5x Mercedes
5x Alpine
3x RBR
2x Alfa
2x AT
2x McLaren
2x Aston Martin
2x Haas
0x Williams

Waarbij 2 testdagen voor Alpine, Mercedes en Ferrari dus met Wet tyres zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Maakt toch allemaal niet zoveel uit. Alle data moet na controle van Pirelli openbaar gemaakt worden voor de andere teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

A1 GP all over again. Ik hoop toch niet dat dit door gaat. Dit plan is gewoon DRS 2.0.

[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 02-03-2021 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[Afbeelding]
Het kan ook zijn dat de andere teams niet zoveel willen testen? Ik heb geen idee hoe dit lijstje tot stand is gekomen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er1k989
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-09 15:26
Volgens mij moeten ze alle bandendata ook delen met alle teams? Dan is de meerwaarde van veel extra testdagen gering. Maar als Williams zou ik toch minimaal 1 dag willen testen....

Ook bijzonder dat Pirelli al weet wat voor weer het gaat worden gedurende het jaar :+

[ Voor 28% gewijzigd door Er1k989 op 02-03-2021 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
  • Laatst online: 12-09 09:44
Weet iemand hoe laat de launches zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Laatst online: 00:55
Rembock schreef op maandag 1 maart 2021 @ 14:48:
Ik zie dan liever zo'n blauw schildje met vleugels i.p.v. een turbo boost :P
Bananen op de baan... :+

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Siebeh schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 09:23:
12.00 Nederlandse tijd is die van Mercedes

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Extigo
Siebeh schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 09:23:
Alpine - 16:00 NL (15:00 UK)

Mercedes - 12:00 NL (11:00 UK)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Misschien heeft het te maken met het beschikbaar stellen van de auto. De anderen hebben misschien aangegeven dat ze niets beschikbaar hebben op die dagen. Ik kan mij niet voorstellen dat men zelf kiest om Ferrari vaker te laten testen. Ze komen met een kalendervoorstel en de teams kunnen zich inschrijven. Tenminste, dat lijkt mij de meest logische werkwijze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
sjaool schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 08:20:
[...]

A1 GP all over again. Ik hoop toch niet dat dit door gaat. Dit plan is gewoon DRS 2.0.
Dit hebben we al sinds de jaren 80, toen was het turbo druk opschroeven, in de jaren 90 extra toeren, in de 00's KERS en in de 10's hybride (elektra). De laatste jaren is het alleen geen knopje meer en is het onderdeel geworden van het gasgeven, afhankelijk van de energie voorraad die beschikbaar is (harvest/release). Het enige wat verandert is dat het knopje weer terug komt, zolang ze er geen fanboost aan hangen is het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Nog wat ideeen naast de turboboost. :P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Dat is gewoon de Indycar push-to-pass wat ze al aangekondigd hadden?
Zodat de driver zelf controle heeft over de inzet van de energie (ES => MGU-K) in plaats van dat ze vantevoren in de fabriek de optimale deployment strategie voor een rondje hebben berekend en die dan op het circuit afdraaien.

Heeft (voorlopig) niet met fan boosts of dat soort onzin te maken.

PSN

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Extigo
Sneek preview van de Mercedes:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Evdo0G7XMAQG_Yt?format=jpg&name=large

Steam

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Ok, Bottas dat wordt inpakken en wegwezen :+

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EvdqVZRXIAYl62C?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
mphilipp schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 09:50:
[...]

Misschien heeft het te maken met het beschikbaar stellen van de auto. De anderen hebben misschien aangegeven dat ze niets beschikbaar hebben op die dagen. Ik kan mij niet voorstellen dat men zelf kiest om Ferrari vaker te laten testen. Ze komen met een kalendervoorstel en de teams kunnen zich inschrijven. Tenminste, dat lijkt mij de meest logische werkwijze.
Ik meen mij te herinneren, dat teams zich hier inderdaad voor mogen aanmelden. In het verleden wilden Williams en Sauber niet testen voor Pirelli, omdat ze daar het geld niet voor hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Heel wat kg kwijt volgens mij, of iig een stuk minder bolle kop dan voorheen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Ernemmer schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 10:33:
[...]

3.0

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Why settled Bottas doesn't care for 'version 3.0'

max heeft ook virtueel weer poepie laten ruiken

[ Voor 35% gewijzigd door himlims_ op 02-03-2021 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ernemmer schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 10:33:
Kan ook door de hoek/positie van de camera komen. Wel eens van de MySpace Angle gehoord? ;)

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://onlinedatingfail.files.wordpress.com/2011/01/1257729172596.jpg?w=640

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Evd38LZWYAQBsRt?format=jpg&name=large

eindelijk weer Ferrari op het podium :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Evdztj2XUAMjUHt?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EvdzzGZWYAUnG8l?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Evdz2kyWgAArO4R?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Evdz7VtXYAQM-9P?format=jpg&name=large

Vind de blauw/groene lijn van Petronas over de auto heen mooi staan!
Zal dit HAM zijn laatste F1 auto worden?

[ Voor 14% gewijzigd door basvn op 02-03-2021 11:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 16:11

RichardVos.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem30
Wow, mooier dan ik had verwacht !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Wauw die bak van Mercedes is inderdaad een stuk mooier dan ik had verwacht! :) Strak model.. *O*

Nu hopen op een mooie livery van Alphine _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 02-03-2021 11:39 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Ik denk dat Red Bull en Mercedes dezelfde vloer/diffuser-oplossing hebben gevonden.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Fijn dat ze de rode ster hebben behouden. Verder wel erg veel AMG-promo zo :o

Best strakke bak imho :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Heel mooi :) (Alleen niet helemaal fan van het rode.. liever dat in het grijs/zwart of dat cyaan gezien..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:52
FirePuma142 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 11:41:
Ik denk dat Red Bull en Mercedes dezelfde vloer/diffuser-oplossing hebben gevonden.
Waar baseer je dat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:20

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 19:23
Mooie bak! Dat AMG logo ipv de mercedes ster vind ik wel jammer, is nogal druk nu

[ Voor 12% gewijzigd door Tosemime op 02-03-2021 12:02 ]

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 00:32

Vuvuzela

My spire is forming

Ik vind het een flinke achteruitgang :o

De voorste helft is mooi, maar de achterkant is dat absoluut niet. AMG AMG AMG

[ Voor 50% gewijzigd door Vuvuzela op 02-03-2021 12:20 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
'k vind hem wel gaaf. Gelukkig toch weer een klein beetje silver arrow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 13:26
Erg mooi, lekker donker.. heel strak!

tot het zilvere..

Het zilvere vloekt al bij de rest en dan ook nog eens al die AMG logo's er over heen.. Maar om het nog chaotischer te maken.. een niet zo'n leesbaar nr 44 er op zetten..

nee sorry, maar dat kleine stukje verpest voor mij eigenlijk de gehele livery

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Laatst online: 00:55
LoeWn schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 12:26:
nee sorry, maar dat kleine stukje verpest voor mij eigenlijk de gehele livery
Gelukkig ziet Max alleen de mooie voorkant in zijn spiegels... :)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Type-R739
  • Laatst online: 13-09 20:34
hoevenpe schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 12:28:
[...]

Gelukkig ziet Max alleen de mooie voorkant in zijn spiegels... :)
Laten we het hopen, maar dit ziet er weer super strak en slank uit dat ik vrees met grote vrezen dat Mercedes weer 1s voor iedereen uitrijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03:26

Dazzler2120

FP ProMod
poor Leno schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 11:42:
Heel mooi :) (Alleen niet helemaal fan van het rode.. liever dat in het grijs/zwart of dat cyaan gezien..)
Sja sponsorverplichtingen van Ineos he :+

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
Hele mooie auto van Mercedes, jammer van de drukke achterkant though..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:50
Kan het zijn dat AMG zich met de motor heeft bemoeid?
Sodeknetter.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Willem30
Nyck de Vries voor dit jaar weer betrokken bij Mercedes. Ergens hoop je toch dat hij een wedstrijd mag rijden...
Pagina: 1 ... 22 ... 171 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"

Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics

Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2

Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken