[F1] Seizoen 2021 - Max Verstappen WDC! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 161 ... 171 Laatste
Acties:
  • 1.287.347 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 21:26

DataGhost

iPL dev

poehee schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:33:
[...]
Hun inspanningen en prestaties zijn niet minder, maar dat ze het moeten afleggen tegenover een taxichauffeur die op een paar knoppen drukt is ronduit belachelijk natuurlijk.
Welkom op je eerste dag in een F1-topic. Geen idee hoeveel sarcasme er in je post zit maar als dit serieus is moet je deze sport volgens mij nog iets langer volgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:19
[...]

... een taxichauffeur die op een paar knoppen drukt is ronduit belachelijk natuurlijk.
Is dit een grap? :/

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:49
Natuurlijk, hij rijdt helemaal niet voor Mercedes.

• poehee
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 09:46
DataGhost schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:36:
[...]

Welkom op je eerste dag in een F1-topic. Geen idee hoeveel sarcasme er in je post zit maar als dit serieus is moet je deze sport volgens mij nog iets langer volgen.
Ik volg de sport sinds Prost/Senna.

You're either part of the solution or you're part of the problem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poehee
Dat kan ik ook aan jou vragen :-)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09 18:09
Niet op reageren aub

[ Voor 58% gewijzigd door tweakduke op 16-12-2021 18:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Hann1BaL schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:35:
[...]

Hamilton is een echte sportman en wil gewoon door. Daar heb ik niets meer dan respect voor. Wat een onzin inderdaad.
Ik vermoed dus heel sterk dat zijn plan was om afgelopen weekend het WDC binnen te halen en later vandaag aan te kondigen dat hij gaat stoppen. Dit idee ging al veel langer rond. De keus die hij nu moet gaan maken is of hij toch door wil, met alle onzekerheden van volgend seizoen en de nieuwe regels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

poehee schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:37:
[...]

Ik volg de sport sinds Prost/Senna.
Dan is het misschien handig om te bedenken hoe je post leest voor een buitenstaander die niet jouw gedachten, intonatie en gevoel erbij heeft op het moment dat je het opschreef, want nu is het gewoon volkomen ambigu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:11
DataGhost schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:38:
[...]

Ik vermoed dus heel sterk dat zijn plan was om afgelopen weekend het WDC binnen te halen en later vandaag aan te kondigen dat hij gaat stoppen. Dit idee ging al veel langer rond. De keus die hij nu moet gaan maken is of hij toch door wil, met alle onzekerheden van volgend seizoen en de nieuwe regels.
Hij zei na de race ook "we'll see about next year", maar dat kun je natuurlijk ook op meerdere manieren uitleggen.

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
DataGhost schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:38:
[...]

Precies, stel (en ik denk persoonlijk niet dat dat gebeurd) hij wordt voorbij gereden door RUS dan krijgt zijn reputatie wel een douw. Maar goed RUS zal vast de titel schoothondje in zijn contract hebben staan.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
Ben wel benieuwd wie Mercedes naast Russell gaat zetten dan. Lijkt me sterk dat een De Vries enige kans maakt, zonder F1 ervaring.

• NotSoSteady
Bigfoot schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:41:
Ben wel benieuwd wie Mercedes naast Russell gaat zetten dan. Lijkt me sterk dat een De Vries enige kans maakt, zonder F1 ervaring.
Verstappen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:35

pro_6or

amateur_60r

G_Dragon schreef op donderdag 16 december 2021 @ 13:53:
[...]

Ik ben benieuwd wat er dan nieuw was voor Merc, want het hele seizoen en ook vorige seizoenen werden achterliggers voorbij aan de safety car gelaten. Dat moet niks nieuws zijn voor Merc, wat mis ik dan nog?
De FIA gaat het hele proces ook nog uitvoerig uitleggen, zodat verwarring kan worden weggenomen. Verschil is dat alleen de auto’s tussen Lewis en Max weg mochten. Niet alle. Daar was (misschien) niet genoeg tijd voor.

een treffende spreuk

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-09 17:03
SnowDude schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:40:
[...]

Precies, stel (en ik denk persoonlijk niet dat dat gebeurd) hij wordt voorbij gereden door RUS dan krijgt zijn reputatie wel een douw. Maar goed RUS zal vast de titel schoothondje in zijn contract hebben staan.
Denk het niet. Hamilton zit in de nadagen van zijn carriere en Merc moet aan de toekomst gaan denken. Dus denk niet dat ze Russell heel erg op een 2e plan gaan zetten.

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12:02
Hopelijk gaat Hamilton door, ik wil de strijd Max/Hamilton zonder de "dikke vinger in de pap" van de FIA wel graag zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Lijkt me redelijk sensatie zoeken van het artikel. Artikel 6.6 van de Sporting Code (reeds door mij gelinkt) stelt dat de coureurs die 1, 2 en 3 geëindigd zijn in het kampioenschap verplicht zijn om te komen.

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 16-12-2021 14:44 ]

• walteij
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 15:28
Bigfoot schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:41:
Waarom niet?
Hij is kampioen FE, jaar daarvoor was hij F2 kampioen, was testrijder en simrijder, is zeker geen slechte coureur.

Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:04

JB

Cédric roelt!

NOT ACCEPTABLE!!!!!!!1111111one

Mijn boefje is liev!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:20

Destruction

(ex-)Automonteur

[...]

NOCNSF zit enorm met Max in hun maag. Al die topsporters die aan "echte" sport doen verbleken bij de populariteit van Verstappen. Hun inspanningen en prestaties zijn niet minder, maar dat ze het moeten afleggen tegenover een taxichauffeur die op een paar knoppen drukt is ronduit belachelijk natuurlijk.
Bij de F1 komt natuurlijk wel wat meer kijken dan rondjes rijden in een playstation met 1000pk ;)

Waarmee ik niets af wil doen aan de prestaties van andere sporters, overigens.

Ik kijk dan naar HAM die tot Ridder geslagen wordt... Als VER hier in NL zoiets zou krijgen, zou ik dat ook een tikkeltje belachelijk vinden. Doe dat met mensen die goed doen voor anderen of onrecht proberen te bestrijden ofzo.

[ Voor 15% gewijzigd door Destruction op 16-12-2021 14:46 ]

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
CousinBoneless schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:06:
[Afbeelding]

Wat laat Mercedes zich hier kennen zeg. Heel treurig zo...
Zeker slechte verliezers.

De Vries krijgt toch ook WDC uitgereikt, en dan komt niemand van MER met hem? :o :?

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 15:29
Novadecasa schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:44:
[...]

Zeker slechte verliezers.

De Vries krijgt toch ook WDC uitgereikt, en dan komt niemand van MER met hem? :o :?
Nope, maar de WDC prijs van De Vries is dan ook al uitgereikt na afloop van de FE wedstrijd.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Novadecasa schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:44:
Er gaat iemand namens Mercedes voor WCC. ;)

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
CH4OS schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:45:
[...]
Er gaat iemand namens Mercedes voor WCC. ;)
James Allison toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
[...]

NOCNSF zit enorm met Max in hun maag. Al die topsporters die aan "echte" sport doen verbleken bij de populariteit van Verstappen. Hun inspanningen en prestaties zijn niet minder, maar dat ze het moeten afleggen tegenover een taxichauffeur die op een paar knoppen drukt is ronduit belachelijk natuurlijk.
}:O

Denk dat menig topsporter niet 300km lang 5G bochten, aanzetten en afremmen aan kan 8)7

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

DataGhost schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:05:
[...]

Allang, heb ik net op Reddit ook al een grote post over getypt, krijgt vast minnetjes daar :p

De auto's van volgend jaar zijn nog steeds een groot vraagteken. Op dezelfde manier dat dit jaar DE kans voor Verstappen was om uberhaupt een WDC binnen te halen, was dit jaar DE kans voor Hamilton om zijn 8e WDC en het record binnen te halen om er daarna direct op het hoogtepunt mee te stoppen. Dan is er volgend jaar in ieder geval geen discussie over als hij om de oren wordt gereden door Russell of als Mercedes een midfield-auto gebouwd heeft. Hij is al 36, niet heel veel jonger dan Kimi, dus het zat er toch al een keer aan te komen. Dan is nu dus de vraag of hij gaat gokken op doorgaan komend jaar, of dat hij er alsnog (zoals waarschijnlijk al gepland) een punt achter zet na een indrukwekkend seizoen. En Mercedes probeert dat nu te spinnen alsof ze nog nooit van de optie hadden gehoord dat Hamilton wel eens zou kunnen gaan stoppen, en dat die mogelijkheid puur ingegeven is door de gebeurtenissen van de laatste race. Ja, vast.

Ook Verstappen heeft volgend jaar geen garanties op winst.
Een garantie heeft hij wel, hij is Verstappen en zal er weer alles voor doen.

een treffende spreuk

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:34

spartacusNLD

This is Sparta!!

[...]
:F echte sport.. man man

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Puc van S. schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:45:
Nope, maar de WDC prijs van De Vries is dan ook al uitgereikt na afloop van de FE wedstrijd.
Dat zou raar zijn. Normaal doet de FIA op 1 avond voor alle klassen waarvoor zij dus werk gedaan hebben een prijsuitreiking. Is andere jaren ook geweest.
Men vergeet het aantal uur dat VER en de andere coureurs spenderen in de gym om altijd een top notch conditie te hebben. ;)

[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 16-12-2021 14:47 ]

• poehee
Waar ik me over verbaas is Bottas.
Die heeft dit seizoen wel erg duidelijk gemaakt dat hij liever Max dan Hamilton (liever Bottas natuurlijk) kampioen ziet worden. Motivatie laag, Max nooit moeilijk gemaakt.

Die jongen is blijkbaar enorm gefrustreerd dat hij geen wereldkampioen is geworden in de periode dat hij in de beste auto reed.

• Puc van S.
CH4OS schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:46:
[...]
Dat zou raar zijn. Normaal doet de FIA op 1 avond voor alle klassen waarvoor zij dus werk gedaan hebben een prijsuitreiking. Is andere jaren ook geweest.
Nou ja, kennelijk dit jaar niet dan?

https://www.reddit.com/r/...he_fe_wdc_get_at_the_fia/

• JB

JB

Cédric roelt!

DataGhost schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:05:
[...]

Allang, heb ik net op Reddit ook al een grote post over getypt, krijgt vast minnetjes daar :p

De auto's van volgend jaar zijn nog steeds een groot vraagteken. Op dezelfde manier dat dit jaar DE kans voor Verstappen was om uberhaupt een WDC binnen te halen, was dit jaar DE kans voor Hamilton om zijn 8e WDC en het record binnen te halen om er daarna direct op het hoogtepunt mee te stoppen. Dan is er volgend jaar in ieder geval geen discussie over als hij om de oren wordt gereden door Russell of als Mercedes een midfield-auto gebouwd heeft. Hij is al 36, niet heel veel jonger dan Kimi, dus het zat er toch al een keer aan te komen. Dan is nu dus de vraag of hij gaat gokken op doorgaan komend jaar, of dat hij er alsnog (zoals waarschijnlijk al gepland) een punt achter zet na een indrukwekkend seizoen. En Mercedes probeert dat nu te spinnen alsof ze nog nooit van de optie hadden gehoord dat Hamilton wel eens zou kunnen gaan stoppen, en dat die mogelijkheid puur ingegeven is door de gebeurtenissen van de laatste race. Ja, vast.

Ook Verstappen heeft volgend jaar geen garanties op winst.
Precies de afdronk van hun houding. Ze wilden eruit met een grote *bang* Dit is nog niet klaar denk ik.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

poehee schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:47:
Die jongen is blijkbaar enorm gefrustreerd dat hij geen wereldkampioen is geworden mocht worden in de periode dat hij in de beste auto reed.
Fixed that for you :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Die heeft dit seizoen wel erg duidelijk gemaakt dat hij liever Max dan Hamilton (liever Bottas natuurlijk) kampioen ziet worden. Motivatie laag, Max nooit moeilijk gemaakt.

Die jongen is blijkbaar enorm gefrustreerd dat hij geen wereldkampioen is geworden in de periode dat hij in de beste auto reed.
BOT wist van te voren al dat ie tweede viool zou zijn bij Mercedes en zijn diensten verlenen zou voor het team, niet andersom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady

Hij ziet er toch iets minder happy uit in vergelijking met zondagavond.

[ Voor 18% gewijzigd door NotSoSteady op 16-12-2021 14:50 ]

• poehee
Zeker! Maar hij hoopte natuurlijk op een outage (zoals Irvine/Schumacher toen Schumacher zijn been brak).
En iedere coureur gelooft dat hij beter is dan de concurrent natuurlijk. Zeker aan het begin van een seizoen. Dat duurt bij Max en Lewis nooit lang...

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

PolarBear schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:21:
[...]
  • 103 Grand Prix gewonnen (12 meer dan nummer 2 Schumacher en bijna het dubbele van nummer 3 Vettel).
  • 7 wereldkampioenschappen (gedeeld met Schumacher).
  • Op een na (Vettel) jongste coureur met een wereldkampioenschap
Dan kan je echt wel een beetje rijden hoor.
Dat kan hij ook. In een Mercedes.

Persoonlijk vind ik hem er wel voor in aanmerking komen, maar of nú het moment is dat zo te verkondigen vanuit Mercedes, Loser move.

een treffende spreuk

• RambOo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:29:
[...]

Ongelofelijk. Slechte verliezers heeft de afgelopen dagen een nieuwe dimensie gekregen.

Just wow.
Gemiste kans voor Hamilton ook. Die kan zichzelf bij de fans van beide kampen onsterfelijk maken door in z’n eentje op te dagen (al zou dat in theorie nog kunnen :P )

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09 18:09

Heb je die snickers al op? Eerst VER belachelijk maken en daarna BOT, denk dat het eerder aan jou ligt...

• poehee
Rembock schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:50:
[...]

Heb je die snickers al op? Eerst VER belachelijk maken en daarna BOT, denk dat het eerder aan jou ligt...
Dat was sarcasme. Sorry.

• Chefbierrr
Tja blijft lastig.

Groot deel hangt toch of van het mechanische/motorische gedeelte, je kan dan afvragen wat dat nog sport te maken heeft afgezien van de fysieke belasting van F1 coureurs (ja ze moeten fit zijn, maar laten we het aub niet vergelijken met de trainings intensiteit van bijvoorbeeld atletiek-onderdelen). En waarom zijn E-sports dan geen "echte" sporten. Waar liggen de grenzen van "echte" sport.

According to Oxford Languages, the definition of “sport” is · an activity involving physical exertion and skill.

[ Voor 21% gewijzigd door Chefbierrr op 16-12-2021 15:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Jezus, gekleed in het zwart zelfs. Of zou hij na deze video nog een begrafenis hebben? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Laatst online: 08:47

RaJitsu

B.S.U.R.

CH4OS schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:48:
[...]
BOT wist van te voren al dat ie tweede viool zou zijn bij Mercedes en zijn diensten verlenen zou voor het team, niet andersom.
Bottas heeft altijd zijn kans gehad. En tot dit seizoen is het aantal teamorders dat hij gekregen heeft echt minimaal geweest. Hij was dus geen tweede coureur. Dit seizoen wel, maar dat kwam omdat al snel bleek dat ze een achterstand hadden en ze alles op alles moesten zetten. Verder wist Hamilton (iig deels) een weg om de problemen te vinden met de vloer die Bottas niet wist te vinden waardoor hij bijna op ieder circuit waar downforce een factor was, helemaal niets in te brengen had.
walteij schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:43:
[...]

Waarom niet?
Hij is kampioen FE, jaar daarvoor was hij F2 kampioen, was testrijder en simrijder, is zeker geen slechte coureur.
De Vries werd buiten zijn karttijd nooit als prospect gezien. Vergeet ook niet wat zijn leeftijd is. Hij is van de generatie van Wehrlein die waarschijnlijk ook sneller is. Denk dat ze eerder Ocon zullen losweken bij Alpine. Dat is sowieso het langetermijnplan van Toto geweest altijd volgens Matthew Carter die het vroeger bij Lotus het voor het zeggen had.

[ Voor 29% gewijzigd door RaJitsu op 16-12-2021 14:55 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NotSoSteady
CH4OS schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:51:
[...]
Jezus, gekleed in het zwart zelfs. Of zou hij na deze video nog een begrafenis hebben? :?
In de reacties lees ik 'James Bond-schurk'. _O-

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Shinji schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:37:
[...]

Natuurlijk, hij rijdt helemaal niet voor Mercedes.
Op,de juiste knoppen drukken is heel moeilijk hoor. Zie Baku. Dat was GEEN FOUT van Lewis Hamilton, ik herhaal, geen FOUT. Flawless performance.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:20

Destruction

(ex-)Automonteur

5 seizoenen rijden in de auto die 5 seizoenen op rij WCC pakt, en dan zelf slechts 10 wedstrijden winnen.. Dat is gewoon niet goed genoeg. Als je dan ook nog naast iemand als Hamilton rijdt, dan weet je dat je niet verder gaat komen dan 2e viool.

Enige frustraties kan-ie dus alleen aan zichzelf richten.

Op Tiwitter kwam ik de suggestie tegen dat ALS Hamilton zou besluiten weg te lopen, Mercedes Ocon bij Alpine vandaan wil halen.

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

• Chefbierrr
Destruction schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:53:
[...]

5 seizoenen rijden in de auto die 5 seizoenen op rij WCC pakt, en dan zelf slechts 10 wedstrijden winnen.. Dat is gewoon niet goed genoeg. Als je dan ook nog naast iemand als Hamilton rijdt, dan weet je dat je niet verder gaat komen dan 2e viool.

Enige frustraties kan-ie dus alleen aan zichzelf richten.

Op Tiwitter kwam ik de suggestie tegen dat ALS Hamilton zou besluiten weg te lopen, Mercedes Ocon bij Alpine vandaan wil halen.
Ocon is een pupil van Toto dacht ik ook.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
Zijn ze nou echt zo blind voor alle beslissingen die hun kant op gevallen zijn de afgelopen jaren? Komt hun een keer niet goed uit (met grote gevolgen dat wel) en ze doen gelijk alsof dit de eerste keer is dat dit ooit is voorgekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Hahaha, wat goed gestaged net als het afgelopen seizoen, wanneer de stok wel zijn kant op viel.
Ik wil meer NO MIKEY NO MIKEY zien Toto! Vandaag nog! _/-\o_ O+

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
Dan zou Ocon met een beetje mazzel wel met de neus in de boter vallen!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

RaJitsu schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:51:
[...]

Bottas heeft altijd zijn kans gehad. En tot dit seizoen is het aantal teamorders dat hij gekregen heeft echt minimaal geweest. Hij was dus geen tweede coureur. Dit seizoen wel, maar dat kwam omdat al snel bleek dat ze een achterstand hadden en ze alles op alles moesten zetten. Verder wist Hamilton (iig deels) een weg om de problemen te vinden met de vloer die Bottas niet wist te vinden waardoor hij bijna op ieder circuit waar downforce een factor was, helemaal niets in te brengen had.
Minimaal? Bottas komt niet in de buurt van Hamilton, maar elke keer als het wel nodig was werd hij geofferd. Vaak genoeg. Die race ooit in Japan waar hij een rolllende chicane moest worden. A la Perez zondag zeg maar, Max was er zo voorbij en hij had al zo veel tijd verloren op die banden dat hij totaal uitgepoept was.

een treffende spreuk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Als Hamilton toch besluit te stoppen, krijgen we dan De Vries bij Mercedes? :p

• RaJitsu
  • Laatst online: 08:47

RaJitsu

B.S.U.R.

pro_6or schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:54:
[...]

Minimaal? Bottas komt niet in de buurt van Hamilton, maar elke keer als het wel nodig was werd hij geofferd. Vaak genoeg. Die race ooit in Japan waar hij een rolllende chicane moest worden. A la Perez zondag zeg maar, Max was er zo voorbij en hij had al zo veel tijd verloren op die banden dat hij totaal uitgepoept was.
Onzin. Bottas mocht gewoon winnen. Als hij sneller was, kon hij gewoon het gevecht aan gaan. Denk aan Silverstone twee jaar terug. Ik denk qua concrete teamorders dat hij slechts 5 teamorders gehad heeft tot dit jaar.

B.S.U.R.

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:57
Hij leest het gelijk wel mooi af van juist boven de camera :+ (je zie zijn ogen geregeld omhoog gaan en van links naar rechts flitsen)

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
azerty schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:57:
[...]

Hij leest het gelijk wel mooi af van juist boven de camera :+ (je zie zijn ogen geregeld omhoog gaan en van links naar rechts flitsen)
......disbelief | Toto, count to 5 in your head | We are ...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Dentist
  • Laatst online: 16-09 10:36

Dentist

Next patient please...

Je zou bijna medelijden met Toto krijgen dat ie niet krijgt waar hij in zijn eigen ogen recht op heeft, want de rest van de teams werkt er niet zo hard voor...

Teleurstelling over botte pech van een SC prima, maar die slachtoffer-rol is zeer, zeer ongepast.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:19
RaJitsu schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:56:
[...]

Onzin. Bottas mocht gewoon winnen. Als hij sneller was, kon hij gewoon het gevecht aan gaan.
Valtteri, It's James.. :+

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19-09 21:15
ik zie een verwarde man...

Vind het niet echt een coherent verhaal wat ie porbeert te vertellen .

en dan ook nog helemaal zwart dragen alsof het een uitvaart is.

[ Voor 14% gewijzigd door Palindrome op 16-12-2021 15:05 ]

• HyperTrophy
  • Niet online
In het race topic noemde ik dit nog:
Iemand anders die ook getriggerd is door de reactie van de post race interview van Hamilton?

Ik had het idee dat hij volgend jaar niet meer gaat racen, hij zegt nog “we’ll see about next year”.

Niet perse wishful thinking, maar meer hoe hij reageert.
als je dan dit bericht leest : https://www.gptoday.net/n...k-hoop-dat-lewis-doorgaat

dan zou het zou maar eens zo kunnen dat Lewis het wel prima vindt....

als je ook ziet dat hij zich totaal afzijdig houdt ( in de F1 media afwezig ) maar wel even zich publiekelijk laat ridderen, dan zegt dat ook wel iets.

Als je nagaat dat Mercedes buiten het rijderskampioenschap toch nog veel bereikt heeft, is dit wel bijzonder te noemen.

[ Voor 20% gewijzigd door HyperTrophy op 16-12-2021 15:06 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NotSoSteady
HyperTrophy schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:04:

[...]

als je dan dit bericht leest : https://www.gptoday.net/n...k-hoop-dat-lewis-doorgaat

Ja, viel mij ook op. Aan de andere kant schaar ik dat in het rijtje 'ga nooit meer F1 kijken, om een week later weer klaar te zitten'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08:37
Toto/MER blijven slechte verliezers. Ze hebben dan wel hun protest laten vallen, VER en RBR gefeliciteerd. Maar blijven nog steeds hangen dat Lewis het kampioenschap verdiende (en VER dus niet).

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)

[...]

Met een beetje fatsoen en eigenwaarde komen ze gewoon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• walteij

[...]

Ik vind GPToday nou niet echt een heel betrouwbare bron, die willen nog wel eens wat dingen verdraaien, of (op zijn zachtst gezegd) de quotes net wat anders vertalen dan wat er werkelijk is gezegd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

walteij schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:06:
[...]

Ik vind GPToday nou niet echt een heel betrouwbare bron, die willen nog wel eens wat dingen verdraaien, of (op zijn zachtst gezegd) de quotes net wat anders vertalen dan wat er werkelijk is gezegd.
Toch durf ik 'm wel aan. HAM gaat er mee kappen.

- die 8e is nog maar de vraag
- geen gezichtsverlies tov RUS
- ...

Het had dit jaar gewoon moeten gebeuren en daar heeft Max een stokje voor gestoken met RBR & Honda :Y

[ Voor 10% gewijzigd door JB op 16-12-2021 15:08 ]

Mijn boefje is liev!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

walteij schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:06:
[...]

Er gaan meerdere quotes rond, ook van Mercedes zelf, die het geen onaannemelijk resultaat maken. Ook die video die net gepost is "He will never overcome the pain". Het is heel makkelijk om nu in een confirmation-valkuil te vallen, maar dat is een van de uitspraken die het narratief versterken dat hij hierom gestopt is, als dat straks gebeurt.

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:12
Palindrome schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:02:
[...]

ik zie een verwarde man...

Vind het niet echt een coherent verhaal wat ie porbeert te vertellen .

en dan ook nog helemaal zwart dragen alsof het een uitvaart is.
Darth Vader of Kylo Ren vibes ook door de lichte echo tussen dat beton ;w

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

JB schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:08:
[...]

Toch durf ik 'm wel aan. HAM gaat er mee kappen.

- die 8e is nog maar de vraag
- geen gezichtsverlies tov RUS
- ...

Het had dit jaar gewoon moeten gebeuren en daar heeft Max een stokje voor gestoken met RBR & Honda :Y
Russell was inderdaad in Sakhir al heel gevaarlijk dus die battle is nog niet gestreden, je krijgt er daarmee nog een professional shit stirrer bij in het team en dan moet je ook nog eens hopen dat de auto mee kan komen ja. Dit is het moment om te beslissen hoe je in de boeken wilt gaan.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• walteij
DataGhost schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:09:
[...]

Er gaan meerdere quotes rond, ook van Mercedes zelf, die het geen onaannemelijk resultaat maken. Ook die video die net gepost is "He will never overcome the pain". Het is heel makkelijk om nu in een confirmation-valkuil te vallen, maar dat is een van de uitspraken die het narratief versterken dat hij hierom gestopt is, als dat straks gebeurt.
Van de andere kant bekeken, kan Lewis deze dramatische uitspraken weer heel goed gebruiken om te laten zien hoe sterk hij toch mentaal is. "Still I rise" zal dan weer nieuw leven ingeblazen worden, want kijk eens, Lewis blijft, zelfs na de "unbearable pain and injustice that was bestowed upon him during the last race in 2021".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gemini NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 17:57
Tuurlijk blijft Hamilton nog minstens 1 seizoen. Even kijken hoe de 2022 auto zich verhoudt tot de rest van het veld.

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 19:50
RaJitsu schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:51:
[...]
De Vries werd buiten zijn karttijd nooit als prospect gezien. Vergeet ook niet wat zijn leeftijd is. Hij is van de generatie van Wehrlein die waarschijnlijk ook sneller is. Denk dat ze eerder Ocon zullen losweken bij Alpine. Dat is sowieso het langetermijnplan van Toto geweest altijd volgens Matthew Carter die het vroeger bij Lotus het voor het zeggen had.
Zou qua ontwerp van de auto wel ideaal zijn :) Zowel Russell als Ocon zijn super lang.
Als je dan Nyck & Russell zou hebben zou wat lastiger zijn qua lengteverschil!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

walteij schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:11:
[...]

Van de andere kant bekeken, kan Lewis deze dramatische uitspraken weer heel goed gebruiken om te laten zien hoe sterk hij toch mentaal is. "Still I rise" zal dan weer nieuw leven ingeblazen worden, want kijk eens, Lewis blijft, zelfs na de "unbearable pain and injustice that was bestowed upon him during the last race in 2021".
En daar zitten ze precies aan de goeie kant, het is nu gewoon alles sturen dat het gewoon + + + + wordt, RBR mag lekker feest vieren en hun zijn 'de eervolle en betrouwbare harde werker die eerlijk zal racen'. Elke F1 kijker weet al lang meer dan dit, maar elke 'nieuwe' kijker zal nu bijna geloven dat het zo is.

Had er op m'n werk ook een paar, die buiten de samenvatting niet verder komen, precies hun zaten in dat straatje en geloven Merc op hun blinde ogen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Je doet je onderschrift wel eer aan met je berichten hier _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08:37
Zahariac schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:53:
[...]

Zijn ze nou echt zo blind voor alle beslissingen die hun kant op gevallen zijn de afgelopen jaren? Komt hun een keer niet goed uit (met grote gevolgen dat wel) en ze doen gelijk alsof dit de eerste keer is dat dit ooit is voorgekomen.
Ja, totaal blind daarvoor. Hij heeft een valide punt met de kritiek op de FIA en de wedstrijdleiding, maar doet nog steeds alsof zij daar het grootste slachtoffer van zijn. Zijn verhaal zou zoveel sterker zijn als hij zich in het algemeen uitspreekt over de inconsistentie van de FIA en de wedstrijdleiding.

Ik durf het wel aan dat VER het grootste slachtoffer was geweest als HAM wereldkampioen was geworden.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 22:43
Wolff sluit niet uit dat Hamilton loopbaan beëindigt na controversiële slotrace

Ik denk dat Hamilton al van plan was te stoppen met racen in de F1 na zijn 8ste titel dit jaar. Volgens mij gaat Hamilton nu dit moment gebruiken om na een paar dagen/weken aankondigen te stoppen vanwege oneerlijke regels in de F1.

Daarnaast, als Hamilton volgend jaar helemaal zoek gereden wordt door Russel én/of helemaal zoek gereden wordt omdat ze niet meer de dominante Mercedes hebben dan zijn de meeste van die titels ook niet veel meer waard...

Conclusie: ik zie Hamilton volgend jaar niet rijden. :)

FIA kondigt 'gedetailleerde analyse' aan van bizar slot in GP Abu Dhabi

Hoop dat ze eigenlijk het hele seizoen gaan analyseren, want volgens mij zijn er wel meer fouten gemaakt.

[ Voor 40% gewijzigd door talkatoo op 16-12-2021 15:20 ]

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
NotSoSteady schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:06:
[...]

Ja, viel mij ook op. Aan de andere kant schaar ik dat in het rijtje 'ga nooit meer F1 kijken, om een week later weer klaar te zitten'.
Je moest eens weten hoe vaak ik al m’n abonnement heb opgezegd in m’n Whatsapp groepje :9B

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat interview met Wolff :X Het lijkt wel een parodie. Wat een ongelofelijk theater :D

Ook deze is weer gewoon meme-waardig :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Dentist
  • Laatst online: 16-09 10:36

Dentist

Next patient please...

RoD schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:17:
Dat interview met Wolff :X Het lijkt wel een parodie. Wat een ongelofelijk theater :D

Ook deze is weer gewoon meme-waardig :P
Ik vond het haast een deepfake..

• Puc van S.
NotSoSteady schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:06:
[...]

Ik schaar het onder: Groot sportman verliest op het laatste moment de overwinning en in de teleurstelling die daarop volgt denkt die aan stoppen.

Zie zo'n beetje ieder jaar bij bijvoorbeeld een Sven Kramer of topvoetballers die met op dramatische manier het landskampioenschap of champions league verliezen.

(of Raymond van Barneveld die stopt met darten maar daarna toch weer verder gaat :+ )

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Voor de mensen zonder feestboek:

LIVE: 2021 FIA Prize-Giving Ceremony (vanaf 21:00 CET)

[ Voor 17% gewijzigd door spartacusNLD op 16-12-2021 15:23 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

[...]
Ja, ik had exact hetzelfde gevoel bij dat statement van hem. :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

U123456 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:32:

Raar dat Mercedes zo op de regeltjes lijkt, maar dat Hamilton dan niet komt? Dit zegt het FIA reglement:
https://www.fia.com/sites..._-_iss_5_-_2020-12-16.pdf
Jep, zo citeerde ik dit stukje ook een paar reacties onder het bericht dat je citeert. :+

• mrstylo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 15:10
.oisyn schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:27:
[...]

Ja, ik had exact hetzelfde gevoel bij dat statement van hem. :)
Zou ik wel jammer vinden. F1 zonder Hamilton zou echt niet zo leuk zijn..

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

spartacusNLD schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:23:
Voor de mensen zonder feestboek:

LIVE: 2021 FIA Prize-Giving Ceremony (vanaf 21:00 CET)

[YouTube: LIVE: 2021 FIA Prize-Giving Ceremony]
Was ook al eerder gelinkt in het topic... :+

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:26

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

U123456 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:32:
[...]
Raar dat Mercedes zo op de regeltjes lijkt, maar dat Hamilton dan niet komt? Dit zegt het FIA reglement:
[...]
https://www.fia.com/sites..._-_iss_5_-_2020-12-16.pdf
Zouden ze dat ook niet uitonderhandeld hebben.

We geven het op als we niet naar de ceremonie hoeven....

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:08

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

mrstylo schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:28:
[...]

Zou ik wel jammer vinden. F1 zonder Hamilton zou echt niet zo leuk zijn..
Door gaan tot je 80 jaar oud bent wil je ook niet. :P

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:40

-tom-562

Oliesjeik

[...]

Of hij skipt een jaartje. Op zich geen gek idee, even aankijken welk team er volgend jaar het goed doet. Hij heeft de teams wss voor het uitzoeken.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
-tom-562 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:30:
[...]

Of hij skipt een jaartje. Op zich geen gek idee, even aankijken welk team er volgend jaar het goed doet. Hij heeft de teams wss voor het uitzoeken.
Net als Mika Hakkinen? :+

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:40

-tom-562

Oliesjeik

Mss een iets minder permanente sabbatical nemen dan hem ja :P

Vaak bu'j te bang!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik geloof niet dat Lewis zomaar stopt. Hij weet nu alleen wel dat hij er aan het begin van het jaar gewoon moet staan en niet pas zijn best gaan doen op het moment dat hij achter staat in het kampioenschap. Ik krijg bij hem namelijk vaak het idee dat hij bij een race denkt van ah even leuk toeren... Wat dat betreft heeft hij mazzel dat die Mercedes gewoon bloedsnel is. Volgend jaar kan het zomaar heel anders zijn.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:41

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:52
[...]

Jammer dat ik je geen twee plusjes kan geven ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 18:38
Mijn eerste gedachte was ook deep fake :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 15:54
Vijf auto's kregen in Abu Dhabi toestemming om zich van een ronde te ontdoen, precies de auto's die op dat moment tussen Hamilton en Verstappen reden. Mercedes tekende tegen deze beslissing van de wedstrijdleiding protest aan en volgens mening F1-journalist is dit ook nog niet eerder voorgekomen. Verstappen is het daar echter niet mee eens.

"Het gebeurde dit jaar ook in Bakoe met Nikita Mazepin, dus wat er gebeurde (in Abu Dhabi, red.) was heel normaal voor mij. Misschien kunnen mensen zich dat niet meer herinneren, maar het gebeurde daar ook. Dus ze (de wedstrijdleiding, red.) hebben het echt wel eens eerder gedaan", weet de Nederlander.
bron: https://racingnews365.nl/...-typisch-voor-dit-seizoen

Ik heb het even terug gekeken via F1TV Pro.
Maar dit klopt dus niet. In Bakoe was tussen ronde 30 en 35 een SC. Voor het einde van SC heeft Mazepin zich unlapped. Er waren geen anderen die op +1 LAP stonden op dat moment.
Ik snap dus niet waar ze het over hebben in dat artikel. Max zou het ergens gezegt hebben, maar ik weet niet waar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

durian schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:38:
Mijn eerste gedachte was ook deep fake :-)
Mag hopen dat Sky F1 hier wel op gechecked heeft.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Plenkske schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:39:
[...]

bron: https://racingnews365.nl/...-typisch-voor-dit-seizoen

Ik heb het even terug gekeken via F1TV Pro.
Maar dit klopt dus niet. In Bakoe was tussen ronde 30 en 35 een SC. Voor het einde van SC heeft Mazepin zich unlapped. Er waren geen anderen die op +1 LAP stonden op dat moment.
Ik snap dus niet waar ze het over hebben in dat artikel. Max zou het ergens gezegt hebben, maar ik weet niet waar.
Was de klapper van Verstappen niet vlak voor het einde van de race en niet in ronde 30-35? :)
En daarnaast, het zou niet de eerste keer zijn dat RN365 ergens naast zit. Site die het vooral voor de views doet en graag wat sensatie maakt.

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 16-12-2021 15:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gewoon_Jansen
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 29-05 22:07
CH4OS schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:41:
[...]
Was de klapper van Verstappen niet vlak voor het einde van de race en niet in ronde 30-35? :)
Dit gaat om de eerste klapper, van Stroll.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:49

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

[...]
nee, dat was de band van Stroll-met-de-losse-stuurpen (die gast is zelfs aan het sturen op de rechte stukken).

ping 127.212.23.124

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Gewoon_Jansen schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:41:
Dit gaat om de eerste klapper, van Stroll.
Volgens mij gaat het erom dat de RD dus eerder een aangepaste SC-situatie heeft gedaan, dat zou dus tijdens Baku zijn geweest, maar dus blijkbaar niet tijdens ronde 30-35 en Stroll's uitvalbeurt. ;) Dat is mijn punt meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hij heeft wel z'n best gedaan om z'n meest deprimerende outfit aan te trekken. Lijkt wel alsof hij in een cel zit..

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 15:54
[...]
En daarnaast, het zou niet de eerste keer zijn dat RN365 ergens naast zit. Site die het vooral voor de views doet en graag wat sensatie maakt.
Wat @Gewoon_Jansen zegt.
Bij de klapper van Max reden ze daarna achter SC en toen kwam er rode vlag en reden ze dus de pitstraat in. Zover ik weet is unlappen daarna niet meer nodig. Ze rijden simpelweg van pitstraat naar startgrid en de herstart vind plaats.

Met het tweede ben ik het zeker eens.
Pagina: 1 ... 161 ... 171 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"

Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics

Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2

Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken