Hier krijg je geen dispensatie voor, anders kan je het regelboek net zo goed uit het raam flikkeren. Red Bull had dan ook hard gesteigerd. Ze hebben gewoon aannemelijk weten te maken dat de nieuwe vleugel, ondanks het probleem niet te hebben, dezelfde spec en setup had.Martin0 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:04:
[...]
Ja en nee, Doordat ze toestemming hadden om de vleugel te vervangen hebben ze dus eigenlijk dispensatie op de parc ferme waardoor het starten uit pitlane niet op ging.
Dus soort van is Lewis daarin gematst omdat de Stewards nogal langzaam waren.
Tja, gezien hoe het balletje nogal vaak richting Merc valt snap ik dat ook wel. Zeker als je dat combineert met een Merc die nog steeds net doen of ze de underdog zijn, maar tegelijkertijd wel de hele boel aan het manipuleren zijn. Uiteindelijk zou Max, als er consequent bestraft was, al gewonnen hebben (maar had ie b.v. de laatste race ook meer straffen gehad)Tomcatter_31 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:09:
[...]
Mee eens dat de wedstrijdleiding niet consequent is en daar het probleem zit. Alleen als je dit forum en ook wel de NL media leest met het commentaar eronder, dan wordt er wel erg eenzijdig over Mercedes geklaagd en vanalles beweerd.
Maar hoe dan ook is de enige reden waarom dat mogelijk is, toch de FIA en ligt daar het echte probleem.
[removed]
En sowieso, was er ook geen andere optie. De oude vleugel was er niet en iedereen snapt ook wel dat zonder vleugel ook geen optie is. Het enige wat je wel van die race kan zeggen is dat Ham achteraan had moeten starten als het geen sprintrace was geweest. Want dan had ie in de kwalificatie een DSQ gekregen voor die vleugel. Dat was dus echt wel een mazzeltje.DataGhost schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:57:
[...]
Hier krijg je geen dispensatie voor, anders kan je het regelboek net zo goed uit het raam flikkeren. Red Bull had dan ook hard gesteigerd. Ze hebben gewoon aannemelijk weten te maken dat de nieuwe vleugel, ondanks het probleem niet te hebben, dezelfde spec en setup had.
[removed]
Als Max in Silverstone had gewacht dan had hij op een later punt makkelijk HAM in kunnen halen en was hij nu al wereldkampioen geweest... De RB was sneller op dat circuit.
On topic: Erg benieuwd in hoeverre de teams de motor maximaal open schroeven en of dat nog problemen gaat geven.
On topic: Erg benieuwd in hoeverre de teams de motor maximaal open schroeven en of dat nog problemen gaat geven.
Laat ik in het temperament van dit topic antwoorden dat alles wat leidt tot: Max is WDC mag niet, en alles wat leidt tot Ham is WDC mag wel.AMD1800 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:18:
https://nl.motorsport.com...n-lewis-hamilton/6866669/
Wat onsportief gedrag inhoudt zeggen ze dan weer niet. Blijft toch wel erg lastig en vaag zo. Wat mag dan wel en wat niet?
Als Ham fan heb je ook een topjaar, denk maar na:
- Hij heeft de gevaarlijkste rijder OOIT tegenover zich.
- Iedereen is tegen hem
- Zijn tegenstanders spelen hartstikke vals.
- Hij wint toch, ondanks dat hij een paar foutjes heeft gemaakt met moeilijke knoppen enzo.
- Hij had een moeilijke jeugd
- Hij komt op voor iedereen
- Hij heeft de gevaarlijkste rijder OOIT tegenover zich. Echt.
- #blessed
Dus.
ping 127.212.23.124
Ja ik bedoelde dat je geen dispensatie krijgt op de pitlane start als het een andere spec is omdat je je vleugel niet hebt teruggekregen. Dus de reden dat het geen pitlane start was was een andere, namelijk dezelfde spec+setup.redwing schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:13:
[...]
En sowieso, was er ook geen andere optie. De oude vleugel was er niet en iedereen snapt ook wel dat zonder vleugel ook geen optie is. Het enige wat je wel van die race kan zeggen is dat Ham achteraan had moeten starten als het geen sprintrace was geweest. Want dan had ie in de kwalificatie een DSQ gekregen voor die vleugel. Dat was dus echt wel een mazzeltje.
Blijf het zonde vinden dat er van die wheelcovers op komen. Die velgen bij de F2 zijn zeer aantrekkelijk en staan gewoon stoer.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Kijk als vader zijnde kan ik deze humor erg goed waarderen
In een eerdere comment had ik ook al aangegeven dat het om een gelijke spec wing ging.DataGhost schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:57:
[...]
Hier krijg je geen dispensatie voor, anders kan je het regelboek net zo goed uit het raam flikkeren. Red Bull had dan ook hard gesteigerd. Ze hebben gewoon aannemelijk weten te maken dat de nieuwe vleugel, ondanks het probleem niet te hebben, dezelfde spec en setup had.
Hehehe Lando toch:
https://twitter.com/nates...tatus/1468896614731649028
(ik mess de embed altijd op dus klikken maar).
Niet alles bijgelezen, dus wellicht intussen al beantwoord. Maar je mag onderdelen like for like wisselen onder parc ferme. Gezien het betoog van Mercedes "deze is kapot gegaan" / "schroefje zat niet goed vast" + "we hebben deze vleugel al vaker gebruikt en altijd door de test gekomen" zullen ze dus vast gewoon een identieke vleugel er op hebben gezet.Kenhas schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:44:
[...]
Is zeker mogelijk. Maar volgens mij hadden ze dan vanuit de pit lane moeten starten. Is niet zoveel verschil met een achtervleugel die je aan gort rijdt. Als puntje bij paaltje komt, kan je die vleugel niet gebruiken en moet je die vervangen.
Maar je kan zeker gelijk hebben
Ter vergelijking: Red Bull heeft in Hongarije nog de complete motor vervangen in de auto van Verstappen, zonder enige straf. Wat dus gewoon kon omdat het dezelfde specificatie was.
Motoren vallen daar volgens mij dan weer net buiten de parc ferme regels. Maar de rear wing van Lewis in Brazil was gewoon akkoord omdat het inderdaad same spec was en omdat de andere wing daadwerkelijk niet beschikbaar was omdat die in beslag genomen was door de FIA (met seals en al).RobertMe schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:55:
[...]
Niet alles bijgelezen, dus wellicht intussen al beantwoord. Maar je mag onderdelen like for like wisselen onder parc ferme. Gezien het betoog van Mercedes "deze is kapot gegaan" / "schroefje zat niet goed vast" + "we hebben deze vleugel al vaker gebruikt en altijd door de test gekomen" zullen ze dus vast gewoon een identieke vleugel er op hebben gezet.
Ter vergelijking: Red Bull heeft in Hongarije nog de complete motor vervangen in de auto van Verstappen, zonder enige straf. Wat dus gewoon kon omdat het dezelfde specificatie was.
Motoren vallen ook gewoon onder parc fermé. Vervangen voor dezelfde spec mag straffeloos onder parc fermé. Als je daarmee over je limiet heen gaat krijg je de normale gridstraffen voor een normale wissel. Pitlane start wordt het pas bij een andere spec motor(onderdelen).Martin0 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:58:
[...]
Motoren vallen daar volgens mij dan weer net buiten de parc ferme regels. Maar de rear wing van Lewis in Brazil was gewoon akkoord omdat het inderdaad same spec was en omdat de andere wing daadwerkelijk niet beschikbaar was omdat die in beslag genomen was door de FIA (met seals en al).
Perfect voorbeeld voor iedereen die denkt dat de FIA zo streng is voor Max... Die brake test hadden ze echt een stuk strenger kunnen bestraffen en dan waren ze dit weekend begonnen met een achterstand qua punten.Martin0 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:52:
Hehehe Lando toch:
Ja en voor het van achter aanrijden hadden ze tegelijk een reprimande kunnen geven en had Lewis 10 plaatsen gridstraf gehad. Als.....Homeland schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:09:
[...]
Perfect voorbeeld voor iedereen die denkt dat de FIA zo streng is voor Max... Die brake test hadden ze echt een stuk strenger kunnen bestraffen en dan waren ze dit weekend begonnen met een achterstand qua punten.
Feit is zoals het is, laten we het nu maar eens rusten.
Je kan niet beiden bestraffen, het aanrijden kwam door de brake test, anders was dat niet gebeurd.DarkFire1985 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:15:
[...]
Ja en voor het van achter aanrijden hadden ze tegelijk een reprimande kunnen geven en had Lewis 10 plaatsen gridstraf gehad. Als.....
Feit is zoals het is, laten we het nu maar eens rusten.
Maar inderdaad, nieuw weekend, nieuwe kansen, zelfde FIA
Om eerlijk te zijn is de Fia in de meeste gevallen nog zeer mild geweest dit seizoen maar dat is nog niet eens het ergste, het is gewoon dat je niet meer weet wat je kan verwachten. De ene week is een incident 10 sec waard en de andere week word het niet eens onderzocht.Homeland schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:09:
[...]
Perfect voorbeeld voor iedereen die denkt dat de FIA zo streng is voor Max... Die brake test hadden ze echt een stuk strenger kunnen bestraffen en dan waren ze dit weekend begonnen met een achterstand qua punten.
Dat klopt, klik voor plaatje:djmelvee schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:12:
[...]
Vind dit heel tof voor Kimi, begrijp me niet verkeerd. Maar GIO stopt er na deze race ook mee en heeft toch stiekem veel voor Alfa gedaan. Had het wel sympathiek gevonden van ze als ze ook iets met zijn naam hadden gedaan. Een motorcover heeft immers 2 zijden.
A nice touch, @alfaromeoracing 👌
— WTF1 (@wtf1official) 9 december 2021
Both cars will feature special messages for Kimi and Antonio this weekend to say thank you and goodbye 🥺 #AbuDhabiGP pic.twitter.com/nQipVtPXkl
Hou nou toch op, een brakecheck is toch echt wel iets anders, op andere manieren uitgevoerd met andere bedoelingen.Homeland schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:15:
[...]
Je kan niet beiden bestraffen, het aanrijden kwam door de brake test, anders was dat niet gebeurd.
Maar inderdaad, nieuw weekend, nieuwe kansen, zelfde FIAIk kijk er in elk geval naar uit.
Maar het is makkeijk om dramatische uitspraken als “Braketest!!1!” gelijk te papegaaien, zoals de rest van internet ongeveer.
Hoe wil je het dan noemen? Hij tikte de rem aan waar het niet nodig of verwacht was.poor Leno schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:34:
[...]
Hou nou toch op, een brakecheck is toch echt wel iets anders, op andere manieren uitgevoerd met andere bedoelingen.
Maar het is makkeijk om dramatische uitspraken als “Braketest!!1!” gelijk papegaaien, zoals de rest van internet ongeveer.
Bekijk de uitspraak van de FIA eens:poor Leno schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:34:
[...]
Hou nou toch op, een brakecheck is toch echt wel iets anders, op andere manieren uitgevoerd met andere bedoelingen.
Maar het is makkeijk om dramatische uitspraken als “Braketest!!1!” gelijk te papegaaien, zoals de rest van internet ongeveer.
Sudden braking of car 33.........erratic....predominant cause.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Dit is al tot in den treure uitgemeten..Homeland schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:36:
[...]
Hoe wil je het dan noemen? Hij tikte de rem aan waar het niet nodig of verwacht was.
Gewoon relatief zacht remmen (in verhouding tot echte brakechecks), überhaupt pas nadat Hamilton kon terugschakelen, en er nog niet voorbij ging, nog even remmen om nóg wat vaart te minderen.
Toen viel het kwartje pas bij Hamilton maar was gewoon te laat omdat ie met zn hoofd er niet bij was.
En dat was niet over t DRS gebeuren, maar gewoon omdat ie er geen snars van snapte wat er aan de hand was

Er zijn ook al bij wat Honda's motoren gewisseld tussen Q en race wat v.w.b. een nieuwe spec ES een pitlane start gaf. Dus de regels v.w.b. parc ferme & motoren zijn gewoon gelijk aan de rest van onderdelen.Martin0 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:58:
[...]
Motoren vallen daar volgens mij dan weer net buiten de parc ferme regels. Maar de rear wing van Lewis in Brazil was gewoon akkoord omdat het inderdaad same spec was en omdat de andere wing daadwerkelijk niet beschikbaar was omdat die in beslag genomen was door de FIA (met seals en al).
Pff gaan we weer
Zelfs het pers corps gaat nu op de digitale vuist met elkaar

Shame on you to write this, so clear that the British press is so scared something will happen…. So hungary an baku are things thats just part of the game and silverstone was Max his own fault???? It’s your opinion but as a motorsport’s channel so not done to make it public.
— Olav Mol®️ (@Olav_Mol) 9 december 2021
Mochten mensen op zoek zijn naar de pers interview met Max en Lewis, zoek dan op "f1 press conference abu dhabi 2021" en dan het afgelopen uur op YT. Ik mag waarschijnlijk de directe link hier niet plaatsen namelijk.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
En dit:oZy schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:53:
[Twitter]
Dit is de manier waarop veel vertegenwoordigers van de Britse pers praten en schrijven over Max Verstappen…#F1 #formule1 @ZS_Racing #ziggosportf1 https://t.co/SOihC4ujAT
— Rick Winkelman (@rickwinkelman) 9 december 2021
Wat weer gaat over dit:
This season's #F1 title battle has been the most controversial for years.
— Autosport (@autosport) 9 december 2021
Ahead of the #AbuDhabiGP finale, here's an open letter to Max Verstappen about how he should approach that race:https://t.co/8yfmAaIARJ
Waarin dus dit staat: "[...] No. The Baku and Hungaroring incidents are just the sorts of things that happen in motorsport. Silverstone was different, but you must have known that Hamilton was going to stop jumping out the way at some point."
[ Voor 22% gewijzigd door Jeroenvde89 op 09-12-2021 15:01 ]
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Straks durft Max niet meer in te stappen
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Ik ben het hier alleen dan niet eens met Olav. De open brief vind ik "hoewel enorm biased" erg netjes in elkaar zitten en gewoon op een nette manier geschreven. Deze "aanval" van Olav slaat dus helemaal nergens op.oZy schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:53:
Pff gaan we weer![]()
![]()
[Twitter]
Het artikel opent zelfs met: Opinion...
Tenenkrommend dat stuk van Autosport. Een slecht sinterklaas gedicht.
Lieve Max,
We weten dat je al lang op een wereldtitel moet wachten,
Dit jaar hebben we toch weer Lewis in gedachten,
Het is allemaal je eigen schuld,
Op Silverstone had je te weinig geduld.
Baku en Hongarije waren gewoon pech,
En door je eigen fouten geef je nu de wereldtitel weg.
met hartelijke groet,
Autosport.
Lieve Max,
We weten dat je al lang op een wereldtitel moet wachten,
met hartelijke groet,
Autosport.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Ik vind het leuk dat ze die post die ik een paar pagina's terug deed gewoon hebben overgenomen. Leest Autosport.com hier mee ofzo? Go Ham Go!Martin0 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:07:
[...]
Ik ben het hier alleen dan niet eens met Olav. De open brief vind ik "hoewel enorm biased" erg netjes in elkaar zitten en gewoon op een nette manier geschreven. Deze "aanval" van Olav slaat dus helemaal nergens op.
Het artikel opent zelfs met: Opinion...
Daartussen kan nog:Hugo schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:08:
Lieve Max,
We weten dat al lang op een wereldtitel moet wachten,
met hartelijke groet,
Autosport.
Je kan je best wel doen maar, best dom,
Je houdt helemaal geen rekening met de FOM.
Je bent gewoon niet zo leuk om te laten zien,
Ja, in Nederland wel misschien,
Maar je weet dat we niet denken aan Henk en Ria,
Dus houd je aan de regels van de FiA.
Die vallen altijd slecht voor je uit,
Dus bedacht voor je inzet nu in dit boek sluit.
....
Goed, kunnen we nu dan weer over autos praten in plaats van de Britse pers?
[ Voor 47% gewijzigd door pjottum op 09-12-2021 15:11 ]
ping 127.212.23.124
Jemig wat een sneu bericht, siert Olav niet.oZy schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:53:
Pff gaan we weer![]()
![]()
[Twitter]
YouTube: Lewis Hamilton & Max Verstappen | Pre-Race Press conference Abu Dhab...renzo4000 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:57:
Mochten mensen op zoek zijn naar de pers interview met Max en Lewis, zoek dan op "f1 press conference abu dhabi 2021" en dan het afgelopen uur op YT. Ik mag waarschijnlijk de directe link hier niet plaatsen namelijk.
hadden ze deze versie maar gebruikt, had me 5 minuten lezen gescheeldHugo schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:08:
Lieve Max,
We weten dat al lang op een wereldtitel moet wachten,
met hartelijke groet,
Autosport.
Hoezo? Hij roept ze terecht terug. Dat er opinie voor staat hoeft niet te betekenen dat je het moet posten, helemaal niet als Autosport.com. Als het nou de daily mail was..Dennism schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:09:
[...]
Jemig wat een sneu bericht, siert Olav niet.
Hier gebeurd gewoon exact dat wat Alonso ook zegt; als je niet de britse nationaliteit hebt heb je een enorm nadeel. Weet je hóe vormend dit stuk is? Een gerenomeerde site die even publiekelijk aan een coureur vraagt niet express te gaan crashen.. en jij vindt dat normaal?

Dit is een van de weinige tweet van Olav waar ik zou zeggen, ga zo door! Laat ze eens even zien dat dit niet normaal is.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Het gaat mij niet om de inhoud van het artikel, maar om het digitale moddergooien op twitter. Tot zo'n niveau moet je, je simpelweg niet verlagen als Olav Mol zijnde. Daar hoor je, naar mijn mening in ieder geval, boven te staan en niet op zo'n amateuristische wijze op te reageren. Het komt op mij echt over als de reactie van een klein kind.Melantrix schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:17:
[...]
Hoezo? Hij roept ze terecht terug. Dat er opinie voor staat hoeft niet te betekenen dat je het moet posten, helemaal niet als Autosport.com. Als het nou de daily mail was..
Hier gebeurd gewoon exact dat wat Alonso ook zegt; als je niet de britse nationaliteit hebt heb je een enorm nadeel. Weet je hóe vormend dit stuk is? Een gerenomeerde site die even publiekelijk aan een coureur vraagt niet express te gaan crashen.. en jij vindt dat normaal?![]()
Dit is een van de weinige tweet van Olav waar ik zou zeggen, ga zo door! Laat ze eens even zien dat dit niet normaal is.
Mee eens, maar de Britse pers verlaagt zich natuurlijk ook tot dat niveau. Alleen camoufleren ze het op typisch Britse manier in nette bewoordingen. Dus wat dat betreft niet verkeerd om ze even terug te fluiten.Dennism schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:21:
[...]
Het gaat mij niet om de inhoud van het artikel, maar om het digitale moddergooien op twitter. Tot zo'n niveau moet je, je simpelweg niet verlagen als Olav Mol zijnde. Daar hoor je, naar mijn mening in ieder geval, boven te staan en niet op zo'n amateuristische wijze op te reageren. Het komt op mij echt over als de reactie van een klein kind.
Dat ben ik met je eens, maar doe dat dan ook in de vorm van een net opinie stuk en niet op zo'n kinderachtige wijze op Twitter, dat laatste is in ieder geval naar mijn mening nog een paar verdiepingen lager qua niveau.Tomcatter_31 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:24:
[...]
Mee eens, maar de Britse pers verlaagt zich natuurlijk ook tot dat niveau. Alleen camoufleren ze het in nette bewoordingen. Dus wat dat betreft niet verkeerd om ze even terug te fluiten.
Zag deze op nu.nl, vertaald natuurlijk, maar dit is denk ik wel hoe ik het jaar wil zien eindigen.
Alonso zou Verstappen daarom de verdiende kampioen vinden. "En Mercedes mag het
constructeurskampioenschap winnen, want die hebben de beste auto gebouwd."
Alonso zou Verstappen daarom de verdiende kampioen vinden. "En Mercedes mag het
constructeurskampioenschap winnen, want die hebben de beste auto gebouwd."
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
't is precies hetzelfde als op de baan. Britse schijnheiligheid vs. Dutch bluntnessTomcatter_31 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:24:
Mee eens, maar de Britse pers verlaagt zich natuurlijk ook tot dat niveau. Alleen camoufleren ze het op typisch Britse manier in nette bewoordingen. Dus wat dat betreft niet verkeerd om ze even terug te fluiten.

En Max? Die loopt vast wel weer ergens in among us rond met een rol toiletpapier op zn hoofd.
Ja, misschien had Olav ook beter een opiniestuk kunnen schrijven. Hoewel ik zelf op zich de Nederlandse directheid wel kan waarderen, zolang je wel netjes blijft. Ik heb in de UK gewerkt en vond die Britse wijze wel storend. Zij kunnen echt op een heel beleefde manier zeer onbeleefd zijn.Dennism schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:26:
[...]
Dat ben ik met je eens, maar doe dat dan ook in de vorm van een net opinie stuk en niet op zo'n kinderachtige wijze op Twitter, dat laatste is in ieder geval naar mijn mening nog een paar verdiepingen lager qua niveau.
Michael Masi heeft nog maar wat extra opmerking opgenomen in de Event Notes. Niks nieuws trouwens.
29) Articles of the International Sporting Code
29.1 All Competitors and Drivers are reminded of the various requirements detailed in the FIA
International Sporting Code. In particular I would like to remind you of the following articles detailed
below.
29.2 Article 9.15.1
“The Competitor shall be responsible for all acts or omissions on the part of any person taking part
in, or providing a service in connection with, a Competition or a Championship on their behalf,
including in particular their employees, direct or indirect, their Drivers, mechanics, consultants,
service providers, or passengers, as well as any person to whom the Competitor has allowed access to the Reserved Areas.”
29.3 Article 12.2.1 – Breach of Rules and in particular Article 12.2.1.l
“Any infringement of the principles of fairness in Competition, behaviour in an unsportsmanlike
manner or attempt to influence the result of a Competition in a way that is contrary to sporting ethics.”
29.4 Article 12.4.5
“For all the FIA Championships, cups, challenges, trophies or series, the stewards may also decide
to impose the following penalties: Suspension for one or more Competitions, withdrawal of points for
the Championship, cup, challenge, trophy, series.”
29.5 Article 12.4.5.a
“Points should not be deducted separately from Drivers and Competitors, save in exceptional
circumstances.”
"When you grow up your heart dies"
Misschien dat het over het hoofd gezien is: maar er is een topic voor de GP van Abu Dhabi.
[F1 2021] Race 22 GP van Abu-Dhabi
Die van mij hoort daar inderdaad ook. Ik raak de laatste dagen echt in de war van al die losse F1 threads.nachtnet schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:49:
Misschien dat het over het hoofd gezien is: maar er is een topic voor de GP van Abu Dhabi.
Komt vaker voor dat beide worden bestraft, dus zeker wel mogelijk en niet geheel onlogisch in deze.Homeland schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:15:
[...]
Je kan niet beiden bestraffen, het aanrijden kwam door de brake test, anders was dat niet gebeurd.
Maar inderdaad, nieuw weekend, nieuwe kansen, zelfde FIAIk kijk er in elk geval naar uit.
Bijvoorbeeld de Max & RIC crash in Azerbeidzjan 2018.
Ik ben zo in de war dat ik gisteren om 19:10 pas de laatste post van het Saudi Arabië topic las, terwijl er dinsdagavond al een slotje op gedaan wassjaool schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:30:
[...]
Die van mij hoort daar inderdaad ook. Ik raak de laatste dagen echt in de war van al die losse F1 threads.
Je hebt het als schrijver nog niet helemaal begrepen als je dat laatste schrijft. Scheelt weer dat ik dan het artikel ook niet meer hoef te lezen. Het begint gewoon hilarisch te worden.Jeroenvde89 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:58:
[...]
En dit:
[Twitter]
Wat weer gaat over dit:
[Twitter]
Waarin dus dit staat: "[...] No. The Baku and Hungaroring incidents are just the sorts of things that happen in motorsport. Silverstone was different, but you must have known that Hamilton was going to stop jumping out the way at some point."
Verwijderd
das niet helemaal waar.Homeland schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:15:
[...]
paar jaar geleden VER & RiC die achter op elkaar botsen? alle twee fout..
[edit]
en ik moest nog veel lezen. wat hier vlak boven ook staat...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2021 17:40 ]
Eigenlijk is dat een heel juiste uitspraak. Dat is het niveau van Mercedes hun constante gepest (zoals Ecclestone het zo goed zei), de Eton-bully die met allerlei berichten die perfect op pagina 3 van een tabloid zouden passen poogt de tegenstander in een slecht daglicht te zetten.Melantrix schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:17:
Als het nou de daily mail was..
Valt me eigenlijk nog mee dat we nog niet "Max Verstappen comes from the Netherlands, so he must have smoked pot" hebben gehad...
Oud-wereldkampioen Alonso: 'Max verdient het, hij is de beste dit jaar' - https://nos.nl/l/2408814
Reims-Gueux?nachtnet schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:17:
Vroeger: Toen er nog geen computers waren zaten ze met een stopwatch op de pitwall.
[Afbeelding]
De eindejaarsfoto van Ferrari

De eindejaarsfoto van RedBullRacing
[ Voor 34% gewijzigd door Jasphur op 09-12-2021 21:22 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Goed, genuanceerd artikel in de NRC: https://www.nrc.nl/nieuws...er-wordt-beslist-a4068473
Niets nieuws voor de kenner, maar fijn om te zien dat het dus wel gewoon kan.
Niets nieuws voor de kenner, maar fijn om te zien dat het dus wel gewoon kan.
Die foto van RBR is zo Japans, iedere management foto van insert Japans bedrijf zitten ze er zo bij.Jasphur schreef op donderdag 9 december 2021 @ 21:19:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zittend, handjes op de boven benen. Mooie respectvolle knipoog naar het afscheid van Honda.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Als ik dit soort foto's zie, doet het mij denken aan de partner van Jochen Rindt.nachtnet schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:17:
Vroeger: Toen er nog geen computers waren zaten ze met een stopwatch op de pitwall.
[Afbeelding]
Zittend in de pitbox, kijkend naar ingang pitlane waar Jochen zou binnenkomen na zijn trainingronde. Helaas kwam die niet, hij verongelukte die ronde. Enige coureur die posthuum wereldkampioen werd.
Op de foto Nina Rindt, partner van Jochen Rindt.
:strip_exif()/f/image/AhRg43qYjd6Yu4yNGIXRAhRP.jpg?f=fotoalbum_large)
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Abu Dhabi 2014 ⏪ Back where it all started. Our PU could only manage 5 laps across two days of testing. Our team didn't leave the track for 72 hours, exhausted and determined to get something from the Test. pic.twitter.com/Xo6OyS5JxW
— Honda Racing F1_Archive (@HondaRacingF1) 10 december 2021
7 years later, we're back in Abu Dhabi attempting to win the Championship on the same tarmac. We never gave up, but we will also never forget what it took to get here and where it all began. #PowerOfDreams pic.twitter.com/QRZjnYXfTP
— Honda Racing F1_Archive (@HondaRacingF1) 10 december 2021
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Niet onlogisch dat je daaraan denkt, want dit is Nina Rindt op Monza, enkele momenten voordat Jochen verongelukt.Sepp14 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:10:
[...]
Als ik dit soort foto's zie, doet het mij denken aan de partner van Jochen Rindt.
Zittend in de pitbox, kijkend naar ingang pitlane waar Jochen zou binnenkomen na zijn trainingronde. Helaas kwam die niet, hij verongelukte die ronde. Enige coureur die posthuum wereldkampioen werd.
[Afbeelding]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Het is zo een trieste foto eigenlijk. Had het niet goed beschreven in mijn post. Dank voor je opmerking.alexbl69 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:37:
[...]
Niet onlogisch dat je daaraan denkt, want dit is Nina Rindt op Monza, enkele momenten voordat Jochen verongelukt.
Op de socials heb je ook veel van historische info die her en der worden gepost. Leuk om te volgen is bijvoorbeeld Matt Bishop van Aston Martin. plaatst bijna ieder dag in het seizoen wel een historische foto met de tekst OTD....
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Als je het verhaal erachter weet (ik kende dit nog niet) is het inderdaad best een trieste en indringende foto.Sepp14 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:47:
[...]
Het is zo een trieste foto eigenlijk. Had het niet goed beschreven in mijn post. Dank voor je opmerking.
Op de socials heb je ook veel van historische info die her en der worden gepost. Leuk om te volgen is bijvoorbeeld Matt Bishop van Aston Martin. plaatst bijna ieder dag in het seizoen wel een historische foto met de tekst OTD....
Mede door je bericht was ik benieuwd naar wat er dan precies gebeurt was en of er nog beeld van is, en dat is er maar plaats ik hier niet want dat neemt voor mijn gevoel de charme (als je het zo mag noemen) van de foto weg.
Iemand deze toevallig al gezien:
Deze heeft nogal een bittere bijsmaak, ongeveer net zo bitter als het feest vieren van Hamilton bij dezelfde GP
Edit: Ik heb overigens geen idee of deze echt is of niet, ik heb geen verder onderzoek gedaan zag hem enkel langs komen. Er schijnt ook een Monza versie te zijn.
(hopen dat het werkt)Who thought of this?? Who edited this?? WHO APPROVED OF THIS??? @SkySportsF1 this is so disrespectful to use a crash as a Christmas greeting?? pic.twitter.com/O1nzlSq8wm
— Dazale 🏁 (@dazalexf1) 10 december 2021
Deze heeft nogal een bittere bijsmaak, ongeveer net zo bitter als het feest vieren van Hamilton bij dezelfde GP
Edit: Ik heb overigens geen idee of deze echt is of niet, ik heb geen verder onderzoek gedaan zag hem enkel langs komen. Er schijnt ook een Monza versie te zijn.
[ Voor 25% gewijzigd door Martin0 op 10-12-2021 12:43 ]
Ik zag hem op r/formuladank dus 99% dat dit geen Sky bumper is.Martin0 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:37:
[Twitter] (hopen dat het werkt)
Edit: wel dus: Extigo in "[F1] Seizoen 2021"
[ Voor 8% gewijzigd door noo op 10-12-2021 14:48 ]
Geloof nooit dat dit van sky is.Martin0 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:37:
I intend to live forever. So far, so good.
Take a wild guessMartin0 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:37:
Edit: Ik heb overigens geen idee of deze echt is of niet...
Nja voor 95% ben ik er zeker van dat dit ge-edit is door iemand op t internet. Echter zie ik Sky er ook wel voor aan om een Niet brit zwart te maken. wellicht niet zo erg maar zou er niet raar van op kijken als ze het wel deden.
Max zal het in ieder geval niet gezien hebben want die had een mediaverbod opgelegd gekregen van Helmut Marko.Martin0 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:01:
[...]
Nja voor 95% ben ik er zeker van dat dit ge-edit is door iemand op t internet. Echter zie ik Sky er ook wel voor aan om een Niet brit zwart te maken. wellicht niet zo erg maar zou er niet raar van op kijken als ze het wel deden.
Al zou max het wel gezien hebben, denk dat max nuchter genoeg is dat het hem niks doet.sjaool schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:03:
[...]
Max zal het in ieder geval niet gezien hebben want die had een mediaverbod opgelegd gekregen van Helmut Marko.
Het is dus wel van Sky.
Red Bull reageert met verbijstering op een wanstaltig kerstspotje van het Engelse Sky Sports, waarbij de crash van Max Verstappen op Silverstone wordt vertoond.
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 10 december 2021
"Dit getuigt van een heel slechte smaak. We hopen dat het snel wordt verwijderd." https://t.co/GhdMXnxTtq
En het wordt dus van de buis gehaald.
Nee, dit filmpje is niet fake. Sky heeft inmiddels aan Red Bull laten weten dat het van de buis wordt gehaald.
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 10 december 2021
[ Voor 18% gewijzigd door Extigo op 10-12-2021 14:10 ]
En dan wordt hier gerklaagd over het niveau van Ziggo....Extigo schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:07:
[...]
Het is dus wel van Sky.
[Twitter]
[Twitter]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Bizar, als je dan bedenkt langs hoeveel mensen zo'n spotje gaat voor het überhaupt uit komt, dan weet je dat er echt een paar heel rotte appels bij Sky zitten.
weet niet hoe bij jullie zit, maar voor mij, zijn de crashes een van de redenen om te kijken.Homeland schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:17:
Bizar, als je dan bedenkt langs hoeveel mensen zo'n spotje gaat voor het überhaupt uit komt, dan weet je dat er echt een paar heel rotte appels bij Sky zitten.
Bij praktisch iedere 'intro' over F1 zit die vol met crashes, want specatulair.
We weten ook dat die crash geen serieuze gevolgen had qua gezondheid, los van feit dat kampioenschap daardoor beslist is. Zie er dan geen probleem in.
Crashes horen zeker bij de sport maar om dat te gebruiken bij een Merry Christmas video is toch wel heel vreemd. Zeker als het zo'n harde klapper was, maak dan een blije compilatie van coureurs die op een domme plek hun auto in de rondte spinnen ofzo. Bij zo'n crash krijgt niemand toch een fijne kerst gedachte denk ik en dat willen ze wel overbrengen.himlims_ schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:20:
[...]
weet niet hoe bij jullie zit, maar voor mij, zijn de crashes een van de redenen om te kijken.
We weten ook dat die crash geen serieuze gevolgen had qua gezondheid, los van feit dat kampioenschap daardoor beslist is. Zie er dan geen probleem in.
Wel vaag dat alleen een Telegraaf verslaggever dit weet te melden en dat het het door geen enkele andere media gemeld wordt. Als het echt is, dan is dit schandalig. Als het fake is, zal de maker beter een tijdje offline kunnen blijven lijkt mij.Extigo schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:07:
[...]
Het is dus wel van Sky.
[Twitter]
[Twitter]
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
De crash op Silverstone is de reden dat HAM kampioen kan worden. Dus het was al kerst voor hem tijdens die race.
Maar laten we nou niet veranderen in huilende social media ridders
Smakeloos, wellicht. Maar foute humor is ook humor. Niemand krijgt een ziekte of pijn van zo'n filmpje. Lekker laten gaan.
Maar laten we nou niet veranderen in huilende social media ridders
Toch niet dus... Vind het volkomen absurd in ieder geval.Martin0 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:01:
[...]
Mijn 5 % was toch niet zo raar en had toch gelijk hierin. Zoals ik al aangaf zou er niet raar van opkijken xDMartin0 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:01:
[...]
Ze kunnen zo'n crash wel gebruiken voor een promo ofzo, maar het is vooral de combinatie met het Merry Christmas wat het heel zuur maakt en dus bijzonder dat niemand dat vooraf had kunnen bedenken.PWM schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:36:
De crash op Silverstone is de reden dat HAM kampioen kan worden. Dus het was al kerst voor hem tijdens die race.
Maar laten we nou niet veranderen in huilende social media riddersSmakeloos, wellicht. Maar foute humor is ook humor. Niemand krijgt een ziekte of pijn van zo'n filmpje. Lekker laten gaan.
Dat ze bij Sky dus een bespreking hadden over welke kerstgroet ze willen brengen en dat dit dan het beste idee was wat ze hadden...
Wel een reden om te kijken maar niet om op een onsmakelijke manier te gebruiken als promotiemateriaal en om mensen een prettige kerst te wensen...himlims_ schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:20:
[...]
weet niet hoe bij jullie zit, maar voor mij, zijn de crashes een van de redenen om te kijken.
Dit dus....Homeland schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:50:
[...]
Dat ze bij Sky dus een bespreking hadden over welke kerstgroet ze willen brengen en dat dit dan het beste idee was wat ze hadden...
Je kunt van dit seizoen in de aanloop naar dit weekend een fantastische promo maken. Er is een overvloed aan beeldmateriaal waarin Hamilton en Verstappen close aan het racen zijn... En dan kom je hiermee.
Armoe troef.
Ik ben een groot voorstand van foute/zwarte/groffe humor. Maar ik kan bij dit spotje niks vinden waarom ik erom zou moeten lachen.PWM schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:36:
Maar laten we nou niet veranderen in huilende social media riddersSmakeloos, wellicht. Maar foute humor is ook humor. Niemand krijgt een ziekte of pijn van zo'n filmpje. Lekker laten gaan.
Maar dat hoeft ook nietsjaool schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:52:
[...]
Ik ben een groot voorstand van foute/zwarte/groffe humor. Maar ik kan bij dit spotje niks vinden waarom ik erom zou moeten lachen.
Behalve dat dit dus niet voor social media doeleinde gebruik is maar op de gewone uitzending is om naar de reclame te gaan.PWM schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:07:
[...]
Maar dat hoeft ook nietIk vind hem ook niet leuk. Maar we hoeven er ook niet verontwaardigd over te zijn. Verkeerde inschatting van het social media team. En weer door.
Verontwaardigd niet, maar zou er echt niet iemand bij dat team zijn geweest die gezegd heeft, dit kunnen we echt niet maken. Dat is dan wel heel dom.PWM schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:07:
[...]
Maar dat hoeft ook nietIk vind hem ook niet leuk. Maar we hoeven er ook niet verontwaardigd over te zijn. Verkeerde inschatting van het social media team. En weer door.
En bovendien, het filmpje staat op het web en gaat nu geheid een eigen leven leiden. Wat op zich weer geen reclame voor Sky is lijkt mij...
[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 10-12-2021 15:26 ]
Tuurlijk wel, slechte reclame is ook reclame. Denk maar aan die beddenwinkel in Didam.sjaool schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:26:
[...]
Verontwaardigd niet, maar zou er echt niet iemand bij dat team zijn geweest die gezegd heeft, dit kunnen we echt niet maken. Dat is dan wel heel dom.
En bovendien, het filmpje staat op het web en gaat nu geheid een eigen leven leiden. Wat op zich weer geen reclame voor Sky is lijkt mij...
ping 127.212.23.124
Die van Haas is leuk, slechtste Photoshop everJasphur schreef op donderdag 9 december 2021 @ 21:19:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Our class of 2021 📸😊
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) 10 december 2021
A challenging year but a massive thank you to our entire team for all the hard work - both at track and back at base 🙌#HaasF1 pic.twitter.com/iPNwAAaomL
[ Voor 3% gewijzigd door Reinier op 10-12-2021 16:03 ]
Die van Gene lijkt inderdaad een overduidelijke photoshop maar voor de rest zie ik niks opvallends?Reinier schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:32:
[...]
Die van Haas is leuk, slechtste Photoshop ever
https://twitter.com/HaasF1Team/status/1469223685382971392
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Mooiste hieraan is dat ze zichzelf hierna ook enorm in de zeik zetten:Reinier schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:32:
[...]
https://twitter.com/HaasF1Team/status/1469223685382971392
No photoshop here either 👀 pic.twitter.com/6csfUoQ6v9
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) 10 december 2021
Ja die bedoel ik. Ik vond het grappig.AtlAntA schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:43:
[...]
Die van Gene lijkt inderdaad een overduidelijke photoshop maar voor de rest zie ik niks opvallends?
Zo te zien twee keer Günther Steiner...Reinier schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:32:
[...]
[Twitter]
Los van het feit dat het abject en infaam is [de woorden van een bekende nederlandse strafpleiter] geloof ik niet dat het van de officiele Sky komt. Want wie Is Autohan?Martin0 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:37:
Komt natuurlijk bij dat de Telegraaf ook -op zijn zachts gezegd- een krant is die ook niet echt zonder sensatie bericht
[ Voor 8% gewijzigd door NoahAmber op 10-12-2021 17:40 ]
Autohan is simpelweg iemand die de add van TV heeft opgenomen en geplaatst. Aangezien verschillende media al rapporteren dat Sky deze add heel rap verwijderd heeft lijkt het wel echt te zijn.NoahAmber schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 17:37:
[...]
Los van het feit dat het abject en infaam is [de woorden van een bekende nederlandse strafpleiter] geloof ik niet dat het van de officiele Sky komt. Want wie Is Autohan?
Komt natuurlijk bij dat de Telegraaf ook -op zijn zachts gezegd- een krant is die ook niet echt zonder sensatie bericht
[removed]
Ah OK, dat is dan duidelijk.redwing schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 17:42:
[...]
Autohan is simpelweg iemand die de add van TV heeft opgenomen en geplaatst. Aangezien verschillende media al rapporteren dat Sky deze add heel rap verwijderd heeft lijkt het wel echt te zijn.
We all know how much @georgerussell63 loves a PowerPoint 👀
— Williams Racing (@WilliamsRacing) 10 december 2021
Here's one more...👇 pic.twitter.com/VvMsd2Q3u4
draadje
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik zal wel weer een pessimist zijn, maar ik heb een naar gevoel dat dit seizoen als een nachtkaars uit gaat. Mercedes is vooralsnog gewoon oppermachtig.
Heb mijn buik voorlopig wel even vol van die Brittenbasvn schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 17:57:
[Afbeelding]
[Twitter]
draadje
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Inderdaad. Op dit niveau moet je alle aspecten perfect (of eigenlijk beter dan perfect) voor elkaar hebben. En dat heeft Mercedes over de hele linie net wat beter voor elkaar. En het maar een miniem beetje beter dan de rest om te winnen.hotymoty schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 17:58:
Ik zal wel weer een pessimist zijn, maar ik heb een naar gevoel dat dit seizoen als een nachtkaars uit gaat. Mercedes is vooralsnog gewoon oppermachtig.
Ik denk dat dit ook de les moet zijn van dit jaar voor andere teams, en dan vooral Red Bull. Die moeten alles nog wat beter fine tunen. Bij Mercedes wordt ook alleen maar de natuurkundige principes toegepast om die auto wat sneller te maken. RB had dat ook kunnen doen. Ik mag aannemen dat een Honda ingenieur niet minder weet dan een Mercedes ingenieur.
Kan. Maar obv van FP1 en FP2 kun je nog niet veel zeggen. Kijk naar Ocon en kijk naar Max. Neemt niet weg dat ik ook denk dat MB gewoon te snel gaat zijn. Tenzij RB nog iets achter de hand heeft en voor alles of niks gaat met de PU.hotymoty schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 17:58:
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Mwah, Russell/Williams vind ik nog wel wat sympathieker.NoahAmber schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 18:03:
[...]
Heb mijn buik voorlopig wel even vol van die Britten
Even volgend jaar afwachten nadat het Merc/Toto/Lewis sausje eroverheen is gegaan.dutchgio schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 18:39:
[...]
Mwah, Russell/Williams vind ik nog wel wat sympathieker.
Kijk al 30 jaar, maar zal blij zijn als deze F1 Max storm is gaan liggen en dat alle meelopers weer schaatsen of iets dergelijks gaan kijken. Echt elk programma op radio of tv heeft wel even een F1 itempje. Op het werk heeft ook iedereen het erover. Zie op tv mensen die normaal niet eens buiten de provincie komen nu op het vliegtuig stappen naar de race in Abu Dhabi. Vond het eerlijk gezegd leuker toen het maar door een select clubje mensen werd gekeken. Beetje alsof je je favoriete speelgoed moet delen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"
Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics
Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"
Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics
Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken