Toon posts:

[F1] Seizoen 2021 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 108 109 110 Laatste
Acties:

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
RTL Slipstream is het enige wat ik altijd kijk/luister, goede gesprekken, ze zijn het ook niet altijd eens met elkaar en hebben enorm veel kennis en contacten in de racerij.

Wekelijks genieten om naar te luisteren.

• Mjelnir
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 22-09 15:42
Sepp14 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:19:
Twijfel of dit hier hoort of bij randzaken.
Welke podcasts hebben de voorkeur om te luisteren hier op het forum?

Zelf luister ik naar F1 aan tafel. Maar dat heeft soms een hoog iwab-gehalte ( ik weet alles beter).

Racereporter is wel goed imho. Echt raceliefhebbers en leuke interactie met elkaar. Net een soort café.

NOS formule 1 podcast, luistert fijn weg. Soms wil Jan Lammers het half lege glas toch halfvol lullen maar er neem ik op de koop toe. Wel relativerend.

RTL slipstream zijn net de twee oudjes van de muppetshow. Al hebben ze wel een goede kijk er op. Allard Kalff is goed.
De Podcast van NU.NL vind ik tot nu toe de beste "De Boordradio" F1 aan tafel ook wel ok maar vooral veel gebral

• roda_djavulen
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 17-09 08:44
Sepp14 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:19:
Twijfel of dit hier hoort of bij randzaken.
Welke podcasts hebben de voorkeur om te luisteren hier op het forum?

Zelf luister ik naar F1 aan tafel. Maar dat heeft soms een hoog iwab-gehalte ( ik weet alles beter).

Racereporter is wel goed imho. Echt raceliefhebbers en leuke interactie met elkaar. Net een soort café.

NOS formule 1 podcast, luistert fijn weg. Soms wil Jan Lammers het half lege glas toch halfvol lullen maar er neem ik op de koop toe. Wel relativerend.

RTL slipstream zijn net de twee oudjes van de muppetshow. Al hebben ze wel een goede kijk er op. Allard Kalff is goed.
Ik luister vooral:
F1: beyond the grid van Tom Clarkson

En dan: On the Marbles, met onder andere DC en Mark Webber; vol met flauwe humor.

• Muse
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online
Ik luisterde tot een jaar geleden F1 aan tafel altijd in de auto, maar de inhoud werd steeds minder interessant. De afleveringen waarin Olav Mol aanwezig is, vind ik by far het slechtst. Olav slaat iedere discussie plat met "Onzin, nonsens, bullshit, Ik heb tegen de FIA gezegd dit, Ik zeg dat het zus is, etc".

René Hoogterp vond ik daarentegen een prima host/gast in deze podcast.

Beyond the grid: inhoudelijk een absolute aanrader, maar voor mij vaak net te lang van stof. Vooral oud-coureurs zijn interessant, mooie verhalen van vroeger van Alesi bijvoorbeeld.

[Voor 20% gewijzigd door Muse op 15-09-2021 12:05]

• Bansheeben
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 10:40

Bansheeben

There never was any cake...

n3othebest schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:54:
[...]

Of Lewis speelt het spelletje niet langer mee. Als je Max elke keer ruimte geeft om een crash te ontwijken dan geef je hem elke keer een gratis positie. Dat moet Max een keer afleren en dit is de manier om dat te doen.

De vraag is dus of Max zijn auto weer laat staan of zelf ook een keer aan de kant gaat.
Ik vind eigenlijk dat Max zeer veel geleerd heeft van Lewis. Af en toe een do or die actie is gewoon een goed idee als beide mogelijke uitkomsten (contact en allebei of alleen je rivaal eraf / geen contact maar wel ervoorbij) een win opleveren. Ik zie vaak dat mensen vinden dat Max niet leert en nog steeds de 'Crashstappen' is van begin 2018, maar de risico's die hij nu neemt zijn zeer gecalculeerd.

Ik denk ook dat bijvoorbeeld Ocon daar een enorme bijdrage aan heeft geleverd bij dat moment in Brazilië. Hamilton stond daar toen nog een beetje te gniffelen omdat hij terecht vond dat Max daar z'n risico analyse niet zo goed onder de knie had nog. Niet wetende dat hij een paar jaar later zelf nog flink last van zou gaan krijgen van het beetje introspectief dat Max daar ongetwijfeld heeft gehad toen hij 's avonds in bed lag en alles nog een keer voorbij liet komen :P

Wat dat betreft hoop ik dat Hamilton en Max dezelfde vorm van respect voor elkaar gaan ontwikkelen als Senna en Prost na hun clashes. Ze hebben toch allebei dat zeldzame vermogen om in een split second verschillende mogelijkheden af te wegen en de juiste beslissing te maken (puur vanuit egoïstisch oogpunt en eventuele onvoorziene uitwerkingen zoals een achterband op je hoofd of 51G daar gelaten).

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• Dadona
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 22-09 21:12
Muse schreef op woensdag 15 september 2021 @ 12:02:
Beyond the grid: inhoudelijk een absolute aanrader, maar voor mij vaak net te lang van stof. Vooral oud-coureurs zijn interessant, mooie verhalen van vroeger van Alesi bijvoorbeeld.
Beyond the grid bevalt mij ook erg. Coureurs die er echt al even uit zijn / uit de belachelijke jaren zijn echt mooi. Maar eigenlijk vind ik de verhalen van de mannen en vrouwen net wat meer uit de spotlights nog interessanter. Zo vond ik de 'Brackley Boys' aflevering echt geweldig. Dat groepje, jemig. De twijfel of ze wel goed genoeg waren en alles. Maar ook hun kijk op hoe ze naar Schumacher keken/kijken. YouTube: The Dream Team Behind Mercedes: Meet The 'Brackley Boys' | Beyond Th...
On that note... 'Schumacher' staat op Netflix sinds vandaag.

De CSL/OT kroeg !

• urk_forever
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:47
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:02:
[...]

Ik zie eerder een probleem dat Max de baan overstak voordat er (volgens mij) een code rood was afgekondigd.
Ja, dat vond ik ook wel bijzonder dat hij zo op de baan ging lopen, ik had eerder verwacht dat hij door het grind naar de bandenstapel was gelopen :?

Hail to the king baby!

• Extigo
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 08:34
Een kleine update van Yas Marina. Ze zijn nu halverwege de wijzigingen aan het circuit:

Klik op de tweet voor een filmpje.

Steam

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 08:57

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Even een glazen bol erbij pakken :+

Hamilton wordt einde van dit jaar hernoemd van GOAT naar GUMP

G.O.A.T. – Greatest Of All Time.
G.U.M.P. – Greatest (of all time) Until Max Prevailed :)F

btw
Prevail verb: prevail; prove superior, more powerful, Be dominant
Gump, noun: a foolish or dull-witted person :+

grapje moet kunnen toch O-)

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 16GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | ASRock Radeon RX6800 16GB GDDR6 | Windows 10 x64 | Oculus Rift S

• TrekDr0p
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 21:59

TrekDr0p

QR niet scannen

Extigo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:16:
Een kleine update van Yas Marina. Ze zijn nu halverwege de wijzigingen aan het circuit:
[Twitter]
Ahaa nog meer een High speed baan?
Worden meer vloeiende bochten dus.. jammer

• Woudloper
  • Registratie: november 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Extigo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:16:
[Twitter]
Het lijkt erop dat deze aanpassing is gedaan om hoger snelheden te halen. En minder naar de vaardigheden als je naar de oude bochtencombinaties kijkt. Hoop dat het een verbetering is.

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 08:57

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

TrekDr0p schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:21:
Ahaa nog meer een High speed baan?
Worden meer vloeiende bochten dus.. jammer
de proberen er een écht circuit van te maken .. Hermann Tilke #kansloos :+

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 16GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | ASRock Radeon RX6800 16GB GDDR6 | Windows 10 x64 | Oculus Rift S

• DesireHD
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 22-09 11:54
urk_forever schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:15:
[...]

Ja, dat vond ik ook wel bijzonder dat hij zo op de baan ging lopen, ik had eerder verwacht dat hij door het grind naar de bandenstapel was gelopen :?
Ik had eigenlijk het idee dat ie dit bewust deed zodat Hamilton niet zomaar weg kon rijden in het geval hij toch los zou komen. Of het verstandig was is vers 2...

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

De power ranking van Formula1.com is ook weer bekend gemaakt. Terecht dat Ricciardo op nummer 1 staat na deze race, hij heeft een uitmuntend weekeind gedraaid in Italië.

Ik heb op basis van deze scores (en die van de afgelopen 3 races) weer een totaaloverzicht opgesteld, zie hiervoor de volgende tabel:

* SkySport lijkt na de zomerstop geen driver ratings meer te geven, of ik kan ze niet vinden.

Er lijkt weinig te veranderen in de overall scores na deze 3 races, de top 8 blijft nagenoeg hetzelfde.

• Het_Eendje
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 00:46
n3othebest schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 13:29:
[...]

Gevolgen worden niet meegewogen is een eerlijke regel.
Dit snap ik nog even niet. De gevolgen worden wel degelijk meegenomen toch? Anders had Max gewoon een tijdstraf gekregen.

• n3othebest
  • Registratie: januari 2013
  • Nu online
Het_Eendje schreef op woensdag 15 september 2021 @ 20:15:
[...]

Dit snap ik nog even niet. De gevolgen worden wel degelijk meegenomen toch? Anders had Max gewoon een tijdstraf gekregen.
Gevolgen als in de zin van effect van de actie op anderen. En ook niet voor de zwaarte van de straf.

Het is gewoon tijdstraf tijdens een race als je er nog in zit en gridstraf voor de volgende race als het niet tijdens een race is of als je er al uit ligt.

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 08:50
n3othebest schreef op woensdag 15 september 2021 @ 20:18:
[...]

Gevolgen als in de zin van effect van de actie op anderen. En ook niet voor de zwaarte van de straf.

Het is gewoon tijdstraf tijdens een race als je er nog in zit en gridstraf voor de volgende race als het niet tijdens een race is of als je er al uit ligt.
Eigenlijk is dat ook raar... Als je jezelf niet al diskwalificeert en door rijdt dan krijg je dus een tijdstraf, maar als je jezelf al gestraft hebt dan moet je volgende wedstrijd nog eens gestraft worden... Daarmee heb je dus van die rare situaties zoals Hamilton die effectief helemaal niet gestraft is omdat hij die 10 seconden gewoon weg kon rijden. Of stel Max had nog door kunnen rijden, krijgt een tijdstraf, maar vervolgens blijkt een paar rondes later dat er toch te veel schade was en hij dnf't. Dan heb je dus effectief geen straf, terwijl als je auto direct kapot was had je wel straf.

Dit overigens los van of de straffen voor Max en Lewis terecht waren... En natuurlijk is het ook lastig om de stewards wel meer eigen interpretatie laten doen met wat voor straf ze zouden opleggen want dat opent de deur weer naar op zijn minst de schijn van partijdigheid (hoewel ze dat nu ook genoeg naar hun hoofd krijgen...)

Gamertag: Finraziel42

• n3othebest
  • Registratie: januari 2013
  • Nu online
Finraziel schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:55:
[...]

Eigenlijk is dat ook raar... Als je jezelf niet al diskwalificeert en door rijdt dan krijg je dus een tijdstraf, maar als je jezelf al gestraft hebt dan moet je volgende wedstrijd nog eens gestraft worden... Daarmee heb je dus van die rare situaties zoals Hamilton die effectief helemaal niet gestraft is omdat hij die 10 seconden gewoon weg kon rijden. Of stel Max had nog door kunnen rijden, krijgt een tijdstraf, maar vervolgens blijkt een paar rondes later dat er toch te veel schade was en hij dnf't. Dan heb je dus effectief geen straf, terwijl als je auto direct kapot was had je wel straf.

Dit overigens los van of de straffen voor Max en Lewis terecht waren... En natuurlijk is het ook lastig om de stewards wel meer eigen interpretatie laten doen met wat voor straf ze zouden opleggen want dat opent de deur weer naar op zijn minst de schijn van partijdigheid (hoewel ze dat nu ook genoeg naar hun hoofd krijgen...)
En als Max volgende keer 3 mensen inhaalt heeft hij toch ook geen straf in praktijk? Volgens jouw redenatie dan.

De straffen zijn gewoon logisch. En juist door ze heel standaard te houden krijg je niet dat er schijn van partijdigheid komt. (Of minder)

[Voor 4% gewijzigd door n3othebest op 15-09-2021 23:14]

• Justevo
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 21-09 23:48
n3othebest schreef op woensdag 15 september 2021 @ 23:13:
[...]

En als Max volgende keer 3 mensen inhaalt heeft hij toch ook geen straf in praktijk? Volgens jouw redenatie dan.

De straffen zijn gewoon logisch. En juist door ze heel standaard te houden krijg je niet dat er schijn van partijdigheid komt. (Of minder)
3 mensen inhalen kost in alle opzichten meer tijd dan 10 seconden. Plus dat je ook nog eens extra tijd verliest op de auto's aan kop. Het kan je een rondje per inhaalactie kosten.

Er is werkelijk niets gelijk aan deze straffen.

• Racing-Paradise
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 00:44
Justevo schreef op donderdag 16 september 2021 @ 01:20:
[...]
3 mensen inhalen kost in alle opzichten meer tijd dan 10 seconden. Plus dat je ook nog eens extra tijd verliest op de auto's aan kop. Het kan je een rondje per inhaalactie kosten.

Maar áls Max in zijn auto had blijven kunnen rijden had hij dus een zelfde 10 seconden straf gekregen als LH in Silverstone. De strafmaat is dus in die zin hetzelfde.

Max moet de volgende keer dus in zijn auto blijven zitten"rijden" tot hij een tijdstraf krijgt. :*)

• streamnl
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 08:36
Homeland schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:00:
RTL Slipstream is het enige wat ik altijd kijk/luister, goede gesprekken, ze zijn het ook niet altijd eens met elkaar en hebben enorm veel kennis en contacten in de racerij.

Wekelijks genieten om naar te luisteren.
Bedankt voor je tip.
Ik las hieronder dat ze ook op Apple Music zitten. Top!

Zo meteen (op de fiets) maar eens een poging wagen of ik podcast leuker vind dan muziek.

Meer dan ik dacht...

• yinx84
ThomasG schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:28:
[...]
Misschien rijdt Bottas Hamilton er nog wel een keer af, als afscheidscadeautje :o
Ik ben een relatief 'nieuwe' F1 kijker. Heb toevallig gisteren de aflevering over Valtteri gezien in 'Drive to Survive'. Is die hele rivalry tussen die twee niet gewoon één grote show? Inclusief de snelste ronde pakken van Lewis laatst.

Hetzelfde geldt voor het wisselen van de motor. Eerst zou Lewis een nieuwe motor nodig hebben, nu las ik gisteren dat Wolff had gezegd dat het niet nodig was. Er wordt zoveel misinformatie verspreid tussen de teams, als een soort rookgordijn. Eerder zouden er geen aanpassingen meer gedaan worden aan de Mercedes om 'm sneller te maken en bij te blijven met Max, maar daarna waren er toch wel wat wijzigingen doorgevoerd. Als toeschouwer weet je al helemaal niet meer wat waarheid is, waardoor ik nu aan alles ga twijfelen.

Anyway, ik haal m'n F1 nieuws ook maar van Nu.nl, dus zo involved ben ik niet :) Maar vroeg me af hoe de die-hard fans hier tegen aan kijken.

[Voor 4% gewijzigd door yinx84 op 16-09-2021 07:42]

• meenkdrie
  • Registratie: januari 2015
  • Nu online
DesireHD schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:29:
[...]

Ik had eigenlijk het idee dat ie dit bewust deed zodat Hamilton niet zomaar weg kon rijden in het geval hij toch los zou komen. Of het verstandig was is vers 2...
Hij stapte aan die kant uit, hoort Hamilton volgas geven.. tja dan ga je even omlopen. Met zicht op het rechte stuk leek me dit geen probleem.

• JB
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 10:52

JB

Cédric roelt!

Damon Hill vind er ook wat van :D

Na het zien van de Schumi docu is Max op de goede weg, want Schumi ging ook niet aan de kant voor Damon. Zie veel gelijkenissen *O*

Mijn boefje is liev!

• JB

JB

Cédric roelt!

Woudloper schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:21:
[...]

Het lijkt erop dat deze aanpassing is gedaan om hoger snelheden te halen. En minder naar de vaardigheden als je naar de oude bochtencombinaties kijkt. Hoop dat het een verbetering is.
Voor Mercedes heel zeker ;)

Mijn boefje is liev!

• sjaool
  • Laatst online: 09:04

sjaool

Every life should have 9 cats

JB schreef op donderdag 16 september 2021 @ 08:20:
Na het zien van de Schumi docu is Max op de goede weg, want Schumi ging ook niet aan de kant voor Damon. Zie veel gelijkenissen *O*
Ik heb de documentaire ook gekeken en de overeenkomsten Schumacher en Max zijn soms behoorlijk treffend.
De documentaire is sowieso de moeite van het kijken waard.

"When you grow up your heart dies"

• -tom-562
  • Registratie: juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Ik ga de documentaire dit weekend kijken.
Als het geluk nu eens Max zijn kant op valt, en hij volgend jaar echt in een goede auto zit, dan zou ik er niet van opkijken als we een paar jaar totale Max dominantie gaan zien :P (op de pechgevallen dit jaar is dat eigenlijk ook al bijna zo)

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• Homeland
  • Niet online
-tom-562 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:07:
Ik ga de documentaire dit weekend kijken.
Als het geluk nu eens Max zijn kant op valt, en hij volgend jaar echt in een goede auto zit, dan zou ik er niet van opkijken als we een paar jaar totale Max dominantie gaan zien :P (op de pechgevallen dit jaar is dat eigenlijk ook al bijna zo)
Ik hoop echt dat die dominantie er nooit gaat komen, niets zo saai als iemand vanaf P1 bij de rest weg te zien rijden en de race te winnen.

Het gebruikelijke Ham/Bot/Ver podium (in welke volgorde dan ook) is ook oersaai en je ziet dat zo'n podium ook vaak een beetje een dode bedoeling is vergeleken met het podium van afgelopen weekend bijvoorbeeld, of elk ander weekend waar je eens anderen een top 3 plek ziet pakken.

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Homeland schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:11:
[...]

Ik hoop echt dat die dominantie er nooit gaat komen, niets zo saai als iemand vanaf P1 bij de rest weg te zien rijden en de race te winnen.

Het gebruikelijke Ham/Bot/Ver podium (in welke volgorde dan ook) is ook oersaai en je ziet dat zo'n podium ook vaak een beetje een dode bedoeling is vergeleken met het podium van afgelopen weekend bijvoorbeeld, of elk ander weekend waar je eens anderen een top 3 plek ziet pakken.
Ja, zoiets is voor 1 seizoen wss wel leuk, maar daarna ook niet meer :P
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook meer geniet van de gevechten voor P3 (want we kunnen eigenlijk wel stellen dat P1/P2 dit seizoen eigenlijk altijd VER/HAM was), P4, P5. En als er dan ook nog zo'n ouwe bok als Alonso weer lekker mee kan komen, of zich helemaal de tandjes verdedigd tegen Hamilton, dat is echt mooi 8)

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• Kenhas
  • Registratie: oktober 2006
  • Nu online

[Twitter]

Ben toch redelijk van het idee dat het een "calculated move" was. Een do or die actie. Er misschien van uitgaan dat Hamilton minder risico mag nemen omdat hij achterstaat. Wijkt Hamilton, goed. Wijkt Hamilton niet, ook goed. De situatie blijft dan hetzelfde. Net zoals Norris ook wist dat Hamilton geen grote risico's ging nemen om hem in te halen. Hamilton heeft meer te verliezen. Maar denk dat Hamilton ook nog teveel adrenaline had na een minder goede pitstop en zeker niet wou wijken

• Miesjh
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23:24

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

[Voor 35% gewijzigd door Miesjh op 16-09-2021 10:28]

Xbox Live: Miesjh NL

• DutchOwnage
  • Laatst online: 10:18
Ah, Vettel dus toch niet aan het rentenieren, ondanks het "gerucht" van onze Jack.

• DutchOwnage
  • Laatst online: 10:18
Kenhas schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:58:
[...]

Maar denk dat Hamilton ook nog teveel adrenaline had na een minder goede pitstop en zeker niet wou wijken
Hetzelfde, misschien nog wel in hogere mate, kan je zeggen van Verstappen ;). Plus een poepstart, plus een k** strategie.

[Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 16-09-2021 10:12]

• JB

JB

Cédric roelt!

Kenhas schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:58:
[...]

Ben toch redelijk van het idee dat het een "calculated move" was. Een do or die actie. Er misschien van uitgaan dat Hamilton minder risico mag nemen omdat hij achterstaat. Wijkt Hamilton, goed. Wijkt Hamilton niet, ook goed. De situatie blijft dan hetzelfde. Net zoals Norris ook wist dat Hamilton geen grote risico's ging nemen om hem in te halen. Hamilton heeft meer te verliezen. Maar denk dat Hamilton ook nog teveel adrenaline had na een minder goede pitstop en zeker niet wou wijken
Mja dat is net zo goed gissen zoals Silverstone. Max gaat altijd voor een gat en zal (net als Schumacher) niet aan de kant gaan. Het blijft altijd een gok of je tegenstander wel door kan, dus had hem net zo goed 25+1 punt kunnen schelen doordat hij zou uitvallen en Lewis niet.

Vind het gewoonweg grappig dat Max nu (vooral) door de (Engelse) pers compleet met de grond gelijk gemaakt wordt zodra het Lewis betreft. Dit terwijl het van alle dagen is, kijkende naar de historie in F1 :z

Mijn boefje is liev!

• Tomcatter_31
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 09:59

[Twitter]

Schumacher stond bekend als een dirty driver, dus of je daar nu zo blij mee moet zijn als je daarop lijkt...

Maar vind wel opmerkelijk. Zoveel commentaar op dit forum over Hamilton en al zijn streken.....maar als Max op Schumacher lijkt, is hij op de goede weg... :)

• JB

JB

Cédric roelt!

Tomcatter_31 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:46:
[...]

Schumacher stond bekend als een dirty driver, dus of je daar nu zo blij mee moet zijn als je daarop lijkt...

Maar vind wel opmerkelijk. Zoveel commentaar op dit forum over Hamilton en al zijn streken.....maar als Max op Schumacher lijkt, is hij op de goede weg... :)
Het stukje dirty natuurlijk niet, maar wel met minder materiaal moeten werken, nooit aan de kant gaan enz.

Lewis speelt heel andere spelletjes. IMHO misschien wel net zo dirty maar minder op de baan zelf.

Mijn boefje is liev!

• sjaool

sjaool

JB schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:48:
[...]

Het stukje dirty natuurlijk niet, maar wel met minder materiaal moeten werken, nooit aan de kant gaan enz.

Lewis speelt heel andere spelletjes. IMHO misschien wel net zo dirty maar minder op de baan zelf.
Ik vind Lewis meer achterbaks of sluw, mocht je dat een beter woord vinden, wat dat betreft. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

• ArcticWolf
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 10:39

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Wat was de move van Hamilton op Silverstone dan; een blackout?? }:O

Car: Astra H OPC 2.0T @ 241bhp

• JB

JB

Cédric roelt!

sjaool schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:52:
[...]

Ik vind Lewis meer achterbaks of sluw, mocht je dat een beter woord vinden, wat dat betreft. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Prima uitleg, maar ligt gevoelig hier :P

Mijn boefje is liev!

• Kenny_026
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 22-09 22:52
Deze twee zoeken in elke situatie de grenzen van de sport en regelementen. De hoeveelheid discussie, professioneel en in de huiskamer, bevestigen dat.

Tegelijkertijd kenmerkt het opzoeken van de grenzen de allergrootsten.

• JB

JB

Cédric roelt!

ArcticWolf schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:54:
[...]

Wat was de move van Hamilton op Silverstone dan; een blackout?? }:O
Je komt hier nooit uit, maar heden ten dage is de media erg krachtig icm alle "social helden". Kamp HAM heeft er wat meer zo lijkt, dus alleen maar respect dat Max daar tot op heden nog niet vatbaar voor lijkt.

"Ze" laten je mega hard vallen bij het minste of geringste. Ik zie die berichten richting Lewis een stuk minder en hij doet zelf ook telkens een duit in het zakje om het politiek aan te vliegen via andere kanalen. Hou daar niet van. Mercedes zal 'm dat wel geleerd hebben, want Toto is er ook goed in :z

Mijn boefje is liev!

• goldcard
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 19:39
Justevo schreef op donderdag 16 september 2021 @ 01:20:
[...]

Nou...
Als je kijkt naar de manier waarop bijvoorbeeld Alonso bij starts auto's inhaalt, dan is het inhalen van 3 posities vanaf de start, stilstaand op het circuit wellicht helemaal niet zo onvoordelig tov 10 seconden stilstaan in de pits terwijl de rest van het veld op topsnelheid rijdt. In die 10 seconden is de kans dat je 3 posities verliest aanzienlijk groter. Ik denk dat 3 plekken gridstraf niets eens zo verkeerd hoeft te zijn.

• JB

JB

Cédric roelt!

goldcard schreef op donderdag 16 september 2021 @ 11:02:
[...]

Nou...
Als je kijkt naar de manier waarop bijvoorbeeld Alonso bij starts auto's inhaalt, dan is het inhalen van 3 posities vanaf de start, stilstaand op het circuit wellicht helemaal niet zo onvoordelig tov 10 seconden stilstaan in de pits terwijl de rest van het veld op topsnelheid rijdt. In die 10 seconden is de kans dat je 3 posities verliest aanzienlijk groter. Ik denk dat 3 plekken gridstraf niets eens zo verkeerd hoeft te zijn.
Ook hier kom je niet uit, zolang niet alle auto's "gelijk" zijn. Verder zit de werkelijke pijn elders kijkende naar Silverstone vs Monza (motor afgeschreven, niet beiden DNF). Als het heel duidelijk de schuld van 1 persoon is, wordt het anders maar met huidige budgetcaps en straffen verderop in WDC is dit kansloos.

[Voor 16% gewijzigd door JB op 16-09-2021 11:06]

Mijn boefje is liev!

• ewoud75
  • Registratie: december 2009
Sorry, spuit 11 hier..
De satirische nieuwssite, speld.nl, had een mooie over Monza:

https://speld.nl/2021/09/...-verwachten-een-kleintje/

• oZy
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 10:34
Met die gentleman instelling werd hij dan ook alleen maar WCC omdat z'n teammaat Villeneuve een paar zandzakken in z'n auto meekreeg. Diezelfde Villeneuve die nu zegt dat de straf voor Max onzin is.

Het is simpel; als je WCC wil worden zul je bereid moeten zijn om soms buiten de lijntjes te kleuren, zeker als je niet in de snelste auto rijd.

• JB

JB

Cédric roelt!

oZy schreef op donderdag 16 september 2021 @ 11:34:
[...]

Met die gentleman instelling werd hij dan ook alleen maar WCC omdat z'n teammaat Villeneuve een paar zandzakken in z'n auto meekreeg. Diezelfde Villeneuve die nu zegt dat de straf voor Max onzin is.

Het is simpel; als je WCC wil worden zul je bereid moeten zijn om soms buiten de lijntjes te kleuren, zeker als je niet in de snelste auto rijd.
Jep, vond het ook heel herkenbaar kijkende naar de rivalen nu :)

Mijn boefje is liev!

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 10:51

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

DutchOwnage schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:10:
[...]
Ah, Vettel dus toch niet aan het rentenieren, ondanks het "gerucht" van onze Jack.
Jack zijn lobby voor Nyck mislukt ;)

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Hugo
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 08:51
DutchOwnage schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:10:
[...]

Mijn god wat was dat slecht van Jack. In de podcast gaf hij ook nog aan dat het misschien ook een truc kon zijn vanuit kamp Vettel om meer voor elkaar te krijgen in het contract. Op het moment dat hij dat zei was 100% duidelijk dat zijn inside information niets meer was dan aannames en geroddel. F1 aan tafel heeft het afgelopen jaar helaas een verkeerde u-turn gemaakt en is in de grindbak beland.

• Giel1
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 09:59
JB schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:27:
[...]

Mja dat is net zo goed gissen zoals Silverstone. Max gaat altijd voor een gat en zal (net als Schumacher) niet aan de kant gaan. Het blijft altijd een gok of je tegenstander wel door kan, dus had hem net zo goed 25+1 punt kunnen schelen doordat hij zou uitvallen en Lewis niet.

Vind het gewoonweg grappig dat Max nu (vooral) door de (Engelse) pers compleet met de grond gelijk gemaakt wordt zodra het Lewis betreft. Dit terwijl het van alle dagen is, kijkende naar de historie in F1 :z
Helemaal mee eens. Zit gewoon in de aard van het beestje dat Max Hamilton niet zomaar voorbij laat gaan. Dat hele verhaal over die 'calculated move' is trouwens echt de grootste onzin, dat Max en Hamilton elkaar überhaupt troffen op de baan was al een wonder, laat staan dat Max daar op uit geweest zou zijn. Ik geloof echt niet dat Max op dat moment bezig was met het afwegen van de voor- en nadelen van een crash, daar had ie toch helemaal ook niet de tijd voor. Hij zag een gat (wat er uiteindelijk niet was), en ging daar vol voor. Klaar.

Overigens was ik zondag na de race wel pissig om die gridstraf, maar nu ben ik het er wel mee eens dat dit wel de juiste beslissing was. Ben benieuwd of RB in Sochi de gok gaat nemen en het een en ander aan onderdelen gaat vervangen. De strijd om het kampioenschap dendert voort, en dat is uiteindelijk toch ook de grootste winst van dit seizoen. Afgelopen jaren kon je Hamilton steeds standaard opschrijven. Nu heb je én leuke battles in het midfield, én een spannende strijd aan de kop. Wat wil je als F1-fan eigenlijk nog meer 8) .

• dglavimans
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 00:20
Geweldig nieuws! Stomme Jack met het gerucht dat Vettel met pensioen ging maakte mij een beetje zenuwachtig.

Hopen dat Aston Martin volgend jaar wel weer competitief mee doet.. Die deden het vorig jaar nog zo goed en nu zo afgezakt

• Kenny_026
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 22-09 22:52
Wie zegt dat Vettel niet op het randje balanceerde van of stoppen of doorgaan? Alsof dat een ondenkbare situatie is…

Maar laten we vooral Jack de schuld geven van zoiets.

• BasvanS
  • Registratie: juli 2001
  • Nu online
oZy schreef op donderdag 16 september 2021 @ 11:34:
[...]

Als je de Schumi Docu kijkt zegt hij op een gegeven moment: "Ik weet niet wat ik zou doen als ik in dezelfde situatie terecht kwam als Schumacher (Australie, 1994), maar 1 punt voor stond in het kampioenschap. Met een mooie glimlach op zijn gezicht.

• Extigo
Kenny_026 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:00:
Wie zegt dat Vettel niet op het randje balanceerde van of stoppen of doorgaan? Alsof dat een ondenkbare situatie is…

Het punt is dat Jack bij zowel Ziggo als bij de F1 aan Tafel podcast heel zeker van zijn zaak was. En dat is gewoon dom als je nog geen week later de deksel op je neus krijgt.

Steam

• stekkiekiller
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 10:27

Jack was niet echt de enigste met dat gerucht. Bij Sky en RTL slipstream hadden ze t er ook al is over

• JB

JB

Cédric roelt!

Extigo schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:09:
[...]

Het punt is dat Jack bij zowel Ziggo als bij de F1 aan Tafel podcast heel zeker van zijn zaak was. En dat is gewoon dom als je nog geen week later de deksel op je neus krijgt.
Typisch Hollands... :+

Mijn boefje is liev!

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Extigo schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:09:
[...]

Mijn oren sluiten zich automatisch af als ze Jack horen praten. Als hij zijn mond open trekt voel ik mijn IQ afnemen :/

Hoop dat VIAplay / F1TV volgend jaar echt een nieuw iemand gaat zetten...

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Jack was idd niet de enige die meeging in de geruchten, o.a. het Duitse Motorsport.com was ook in twijfel waarom de bevestiging steeds maar werd uitgesteld.

Een van de redenen voor die twijfel is o.a. deze; http://gptoday.com/full_s...es_environmental_crusade/

Vettel is erg met ons milieu begaan en mogelijk zou hij daar (nog) meer actief mee bezig willen zijn.

Steady as she goes...

• mavamal
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 20-09 10:30
Ik heb het gevoel dat Jack juist omdat hij minder serieus is, meer uit de coureurs krijgt dan dezelfde 3 regels die elk ander kanaal krijgen. Tuurlijk is hij niet degene met de meeste kennis, maar hij zit dicht bij het vuur en zolang je hem (en Olav) als rare oom beschouwd die elke F1 langskomt om de bitterballen op te vreten zijn ze best te pruimen.

Die bitterballen dan natuurlijk :+

Maar ook elke keer als er weer een video gedeeld wordt van coureurs in een grappige situatie bij het vierkantje, wat zien we in beeld? Grote oranje Ziggo microfoon.

• kraanwagen
  • Registratie: juli 2021
  • Laatst online: 06:49
mavamal schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:30:
Ik heb het gevoel dat Jack juist omdat hij minder serieus is, meer uit de coureurs krijgt dan dezelfde 3 regels die elk ander kanaal krijgen. Tuurlijk is hij niet degene met de meeste kennis, maar hij zit dicht bij het vuur en zolang je hem (en Olav) als rare oom beschouwd die elke F1 langskomt om de bitterballen op te vreten zijn ze best te pruimen.

Die bitterballen dan natuurlijk :+

Maar ook elke keer als er weer een video gedeeld wordt van coureurs in een grappige situatie bij het vierkantje, wat zien we in beeld? Grote oranje Ziggo microfoon.
Als ik Jack hoor, krijg ik altijd kiespijn ;-)

• epo
  • Registratie: november 2000
  • Nu online
ArcticWolf schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:23:
[...]

Mijn oren sluiten zich automatisch af als ze Jack horen praten. Als hij zijn mond open trekt voel ik mijn IQ afnemen :/

Hoop dat VIAplay / F1TV volgend jaar echt een nieuw iemand gaat zetten...
Gaan we weer? Ik zou zeggen luister lekker het SkyF1 commentaar, lekker Brits en niet partijdig :X

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

epo schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:49:
[...]

Gaan we weer? Ik zou zeggen luister lekker het SkyF1 commentaar, lekker Brits en niet partijdig :X
Doe ik ook, vond Crofty en Brundle wel okay afgelopen weekend. Crofty en Button zijn wel een betere combinatie.

• NoahAmber
  • Registratie: januari 2020
  • Niet online
ArcticWolf schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:23:
[...]

Als hij zijn mond open trekt voel ik mijn IQ afnemen :/
Modbreak:*knip*
Zo kan het wel weer. Verder is dit meer voor [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2

Hier aub on-topic weer allemaal

[Voor 32% gewijzigd door tweakduke op 16-09-2021 14:04]

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 10:11
Ik vind het leuk voor Stroll en Vettel. Benieuwd wat ze volgend jaar presteren

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Van mij had Vettel mogen gaan. Tijd voor nieuwe generatie.

PC Specs
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | ASUS RTX 3080 TUF OC | Crucial M500 240GB SATA | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM850x |

• PatrickC
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 07:48
Prima dat Vettel blijft… ook voor Aston Mattin… langs Stroll heb je een ervaren rijder nodig, zeker als volgend seizoen met nieuwe auto’s gereden gaat worden. En met het vertrek van Kimi verdwijnt al één van de ‘characters’ uit de F1. Wat betreft die nieuwe generatie… Ik vind b.v. Tsunoda nog niet overtuigen dit jaar, terwijl hij toch best wel in een auto rijdt waar wat mee mogelijk is. Met Norris, Russell, Leclerc en natuurlijk Max hebben we al mooie vooruitzichten voor het komende decennia. In de F2 vind ik niet dat er iemand echt bovenuit steekt. Misschien Oscar Piastri… Maar b.v. Zhou rijdt al 3 jaar in de F2… dat is gewoon te lang… net als destijds bij Nick de Vries. En Albon gaat nu ook weer bij Williams rijden, dus die komt al terug.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ik heb liever vers bloed. Heb het wel gezien met Vettel. Dus liever een Zhou of De Vries dan Albon of Vettel.

PC Specs
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | ASUS RTX 3080 TUF OC | Crucial M500 240GB SATA | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM850x |

• epo
  • Nu online
Help!!!! schreef op donderdag 16 september 2021 @ 18:36:
Ik heb liever vers bloed. Heb het wel gezien met Vettel. Dus liever een Zhou of De Vries dan Albon of Vettel.
Ik heb het eerder gezien met Stroll, die had mogen gaan. Vettel is een icoon net als Alonso.

• Ankona
  • Registratie: mei 2014
Kom maar op met een extra team, rijders zijn er genoeg die een kans verdienen

Maar mensen als Latifi, Mazepin, Giovinazzi en eventueel Schumacher. Die vind ik niet echt een aanwinst voor de sport. Zal niemand wakker van liggen als die niet meer meedoen. Alonso en Vettel, die zijn gewoon F1, die horen erbij.

alles kan off-topic

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
PatrickC schreef op donderdag 16 september 2021 @ 17:47:
Prima dat Vettel blijft… ook voor Aston Mattin… langs Stroll heb je een ervaren rijder nodig
Stroll is al met z'n 5e seizoen bezig hé...

Ben het met @Help!!!! eens... geef nieuw bloed een kans.

iRacing Profiel

• Extigo
Ankona schreef op donderdag 16 september 2021 @ 19:05:
Kom maar op met een extra team, rijders zijn er genoeg die een kans verdienen

Maar mensen als Latifi, Mazepin, Giovinazzi en eventueel Schumacher. Die vind ik niet echt een aanwinst voor de sport. Zal niemand wakker van liggen als die niet meer meedoen. Alonso en Vettel, die zijn gewoon F1, die horen erbij.
Is niet te betalen. Een compleet nieuw team (dus geen overname of aankoop) moet minimaal 200 miljoen (dollar) betalen, aldus het laatste Concorde-agreement.

Steam

• RobertMe
  • Nu online
Extigo schreef op donderdag 16 september 2021 @ 19:19:
[...]

Is niet te betalen. Een compleet nieuw team (dus geen overname of aankoop) moet minimaal 200 miljoen (dollar) betalen, aldus het laatste Concorde-agreement.
Er is ook wel eens gesproken over een team onder management van FOM met alleen junioren zodat die kunnen doorstromen naar F1 en zich zo in the picture kunnen rijden. Kans lijkt mij in zo'n geval wel aanwezig dat die 200M ineens niet betaald hoeven te worden. Wat niks af doet aan het feit dat het natuurlijk sowieso miljoenen kost om een team te runnen en FOM volgens mij ook niet zwemt in het geld.

• Ankona
Extigo schreef op donderdag 16 september 2021 @ 19:19:
[...]

Dat is dus een voorbeeld van onwil als je het mij vraagt. Het opzetten van een team kost al genoeg, zet er dan geen extra kunstmatige drempels voor.

alles kan off-topic

• Hippocampus
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 02:31
De line-up in Formule 1 seizoen 2022 volgens tweakers:

Mercedes (Hamilton weg want oud en vervelend)

#1 Russel

Red Bull (Perez weg want is niet competitief)

#1 Verstappen

McLaren (Ricciardo weg want heeft zijn kansen gehad)

#1 Norris

Ferrari

#1 Lerclerc
#2 Sainz

Alpine (Alonso weg want oud, Ocon weg want vervelend)

AlphaTauri (Tsunoda weg want zitje vanwege Honda en bakt er niks van)

#1 Gasly

Aston Martin (Vettel weg want oud, Stroll weg want zitje vanwege pappa en bakt er niks van)

Williams (Albon weg want bakt er niks van, Latifi weg want zitje vanwege centen en bakt er niks van)

Alfa Romeo (Bottas weg want is niet competitief genoeg, Raikkonen weg want oud)

Haas (Schumacher weg want zitje vanwege pappa en bakt er niks van, Mazepin weg want zitje vanwege centen en bakt er niks van en is ook nog gevaarlijk)

Lekker veel ruimte voor jong talent ;) Invullen maar.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

epo schreef op donderdag 16 september 2021 @ 18:58:
[...]

Ik heb het eerder gezien met Stroll, die had mogen gaan. Vettel is een icoon net als Alonso.
Ja het zijn iconen, echter ik was blij dat Alonso weg was. Dit seizoen laat hij leuke dingen zien en volgensmij is hij niet meer zo irritant. Maar goed, op een gegeven moment heb ik het wel gezien met ze.

Ik heb liever meer doorstroming uit de andere klassen dan een paar van die bejaarde coureurs.... :o :P

PC Specs

• stekkiekiller
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 10:27
Help!!!! schreef op donderdag 16 september 2021 @ 20:19:
[...]

Ja het zijn iconen, echter ik was blij dat Alonso weg was. Dit seizoen laat hij leuke dingen zien en volgensmij is hij niet meer zo irritant. Maar goed, op een gegeven moment heb ik het wel gezien met ze.

Ik heb liever meer doorstroming uit de andere klassen dan een paar van die bejaarde coureurs.... :o :P
Maar wie dan? Vindt er niet echt talenten in de F2 zitten die iets toevoegen aan de f1

• RobertMe
  • Nu online
Ankona schreef op donderdag 16 september 2021 @ 19:38:
[...]

Dat is dus een voorbeeld van onwil als je het mij vraagt. Het opzetten van een team kost al genoeg, zet er dan geen extra kunstmatige drempels voor.
Is een van de redenen dat die 200M opgehoest moet worden niet ook juist om een drempel op te werpen dat niet een of andere cowboy denkt van "voor 10 miljoen zet ik wel even een team op"? Dat dit dus ook min of meer wordt gezien als een manier voor zo'n nieuw team om te laten zien dat "ze geld hebben / aan kunnen komen".

Uiteraard kun je ook dan vraagtekens plaatsen bij deze eis, maar volgens mij is het niet puur om de bestaande teams geld toe te stoppen.

• meenkdrie
  • Registratie: januari 2015
  • Nu online
Hippocampus schreef op donderdag 16 september 2021 @ 19:55:

#1 Russel

#1 Verstappen

#1 Norris

Ferrari

#1 Lerclerc
#2 Sainz

#1 Gasly

Aston Martin (Vettel weg want oud, Stroll weg want zitje vanwege pappa en bakt er niks van)

Williams (Albon weg want bakt er niks van, Latifi weg want zitje vanwege centen en bakt er niks van)

Haas (Schumacher weg want zitje vanwege pappa en bakt er niks van, Mazepin weg want zitje vanwege centen en bakt er niks van en is ook nog gevaarlijk)

Ziet er goed uit zo, wat meer ruimte. Piastri kan er wel bij.

• epo
  • Nu online

#1 Russel

#1 Verstappen

#1 Norris

Ferrari

#1 Lerclerc
#2 Sainz

#1 Gasly

Sainz weg, die crashed alleen maar.
Norris ook weg, is gehyped. Zet Ricciardo maar terug.

• Ankona
RobertMe schreef op donderdag 16 september 2021 @ 20:38:
[...]

Is een van de redenen dat die 200M opgehoest moet worden niet ook juist om een drempel op te werpen dat niet een of andere cowboy denkt van "voor 10 miljoen zet ik wel even een team op"? Dat dit dus ook min of meer wordt gezien als een manier voor zo'n nieuw team om te laten zien dat "ze geld hebben / aan kunnen komen".

Uiteraard kun je ook dan vraagtekens plaatsen bij deze eis, maar volgens mij is het niet puur om de bestaande teams geld toe te stoppen.
tja, je kunt ook die 107% regel weer eens respecteren. Die cowboy moet dan wel investeren in zijn team anders zit hij elke zondag op de tribune.

alles kan off-topic

• Transportman
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 09:02
stekkiekiller schreef op donderdag 16 september 2021 @ 20:31:
[...]

Maar wie dan? Vindt er niet echt talenten in de F2 zitten die iets toevoegen aan de f1
Pourchaire en Piastri hebben naar mijn mening voldoende talent om door te kunnen stromen naar de F1, maar ik zie dat niet in 2022 gebeuren (ook omdat er nauwelijks stoeltjes beschikbaar meer zijn), in 2023 zijn er wel kansen. De rest van het F2 veld zie ik ook weinig namen er echt uitspringen om door te stromen naar de F1.

• Erazzzer
  • Laatst online: 01:31

Erazzzer

Fear me, I'm German!

#1 Russel

#1 Verstappen

#1 Norris

Ferrari

#1 Lerclerc
#2 Sainz

#1 Gasly

En als je nu eens niet met zulke verwijten komt aanzetten. Wan dit draagt dus ook helemaal niks bij.

[Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-09-2021 20:01]

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!

• RobertMe
  • Nu online
Erazzzer schreef op donderdag 16 september 2021 @ 23:12:
[...]

Russel weg, want anders zien onze fanboys Maxje nooit meer een wedstrijd winnen.
Daarvoor heeft die Russell natuurlijk niet nodig :+ Hoeveel punten heeft die dit seizoen al verloren?

• AtlAntA
  • Registratie: maart 2011
  • Nu online

AtlAntA

Hier stond iets kinderachtigs.

Moet zeggen dat ik Schwartzmann dit seizoen zeer volwassen vindt rijden. Ook Zhou (waarschijnlijk omdat dit al zijn 3e jaar is) rijdt aardig berekend.

* AtlAntA vindt de laatste tijd F2 steeds leuker worden. De auto's klinken beter en de races zijn spannender maar toch minder beladen. Ook zijn er minder (publieke) politieke spelletjes. :)

Avatar does not reflect reality. *much*

• Ypuh
  • Registratie: oktober 2013
  • Nu online
Homeland schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:11:
[...]

Eens. Afgelopen weekend was één van de leukste van dit seizoen. Ricciardo's z'n podium ceremonie, McLaren's 1-2'tje, Bottas z'n interview en P20 > 3 etc.

Dit in tegenstelling tot de klapband van Max (en LH bij de restart vervolgens rechtdoor rijdt) of waar LH hem van de baan tikt. Je hebt dan wel actie, maar er is weinig om van te genieten. Blessures en valpartijen zijn eigenlijk nooit leuk, maar deze was toch wel spectaculair/vermakelijk zonder dat het verder veel impact had op de titelrace. Ik denk dat DR ook zonder deze crash wel gewonnen had na die 2 belabberde pitstops.

• Bansheeben
  • Registratie: juni 2011

Bansheeben

There never was any cake...

Erazzzer schreef op donderdag 16 september 2021 @ 23:12:
[...]

Russel weg, want anders zien onze fanboys Maxje nooit meer een wedstrijd winnen.
Show us on the doll where Verstappen hurt you

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• Bigfoot
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 20-09 17:40
Ypuh schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 08:21:
[...]
Ik denk dat DR ook zonder deze crash wel gewonnen had na die 2 belabberde pitstops.
Max had wel een heel snelle outlap na zijn pitstop. Mogelijk had hij Daniel nog ingehaald als de pitstop ook snel was.

• Ypuh
  • Registratie: oktober 2013
  • Nu online
Bigfoot schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:54:
[...]

Max had wel een heel snelle outlap na zijn pitstop. Mogelijk had hij Daniel nog ingehaald als de pitstop ook snel was.
Klopt. Denk dat de strijd tussen Hamilton/Verstappen gedurende het restant van de race ook wel mega interessant geweest was (Hamilton's stop was ook 4.5 seconden).

De overwinning was wel uit zicht door die lange stop gok ik. Zonder die 11s was het al een lastig karwei, maar waarschijnlijk wel gelukt. Met die stop en het feit dat Norris er nog tussen kwam was het wel klaar. Max was hoe dan ook tijd kwijt geweest aan het duel met Lewis.

• CousinBoneless
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 22-09 19:40
Ypuh schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:58:
[...]

Klopt. Denk dat de strijd tussen Hamilton/Verstappen gedurende het restant van de race ook wel mega interessant geweest was (Hamilton's stop was ook 4.5 seconden).

De overwinning was wel uit zicht door die lange stop gok ik. Zonder die 11s was het al een lastig karwei, maar waarschijnlijk wel gelukt. Met die stop en het feit dat Norris er nog tussen kwam was het wel klaar. Max was hoe dan ook tijd kwijt geweest aan het duel met Lewis.
Ik denk dat Ham te snel zou zijn geweest voor Max. Degene die voorop lag uit deze chicane zou voor de ander eindigen. Zeker in geval Ham voor zou liggen, Mercedes was het hele weekend al zwaar superieur. Daarom ook dat Max deze actie poogde; het was nu of nooit.

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 10:11

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• asing
  • Laatst online: 22-09 15:22
Dat is een forse portie onbalans die ze ergens moeten compenseren....

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Dat is high-tech spul :P De grotere versies heb ik ooit al eens toegepast bij projecten voor ASML :P

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En waarom zitten die dingen nog steeds niet op mijn auto? Hoevaak ik die slang los wilde halen en ondertussen (voor je gevoel) de helft van de lucht er weer uit loopt :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• LAD93
  • Registratie: maart 2016
  • Nu online
Blijkbaar was Netflix dit weekend aan het filmen bij McLaren. Waar een hoop teams alleen maar kapot gaan als Netflix langs komt, denk ik dat Zac Brown graag wil dat Netflix elk weekend langs komt...

per aspera ad astra

• matz
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 09:28
LAD93 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:29:
Blijkbaar was Netflix dit weekend aan het filmen bij McLaren. Waar een hoop teams alleen maar kapot gaan als Netflix langs komt, denk ik dat Zac Brown graag wil dat Netflix elk weekend langs komt...
Dan kunnen we het script al schrijven voor deze aflevering... intense strijd tussen Norris en Ricciardo, waarbij Ricciardo aan het langste eind trekt als de ervaren man en Norris is achter gelaten als het nog te ontwikkelen talent. Zeer realistisch allemaal. Sowieso voorspelbaar. Gelukkig zijn de beelden wel mooi.

• Dadona
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 22-09 21:12
LAD93 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:29:
Tof, ook wel eens leuk dat ze bij het team zijn dat mazzel heeft. En mooi dat het dan uitgerekend McLaren is. Ik krijg de indruk dat het toch wel een mooi team is als ik kijk wie er rondlopen (naast de coureurs en Zac Brown).

De CSL/OT kroeg !

• Omega Supreme
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 19:55

Omega Supreme

The God of Death

matz schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:37:
[...]

Dan kunnen we het script al schrijven voor deze aflevering... intense strijd tussen Norris en Ricciardo, waarbij Ricciardo aan het langste eind trekt als de ervaren man en Norris is achter gelaten als het nog te ontwikkelen talent. Zeer realistisch allemaal. Sowieso voorspelbaar. Gelukkig zijn de beelden wel mooi.
Kunnen ze aflevering 'man on fire' noemen ;)

It's hard to light a candle, easy to curse the dark instead. This moment the dawn of humanity, last ride of the day"

• Shinji
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 10:08
Dadona schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:13:
[...]
Tof, ook wel eens leuk dat ze bij het team zijn dat mazzel heeft niet zenuwachtig wordt van netflix.
;)

• sjaool

sjaool

Omega Supreme schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 13:22:
[...]

Kunnen ze aflevering 'man on fire' noemen ;)
Zo heette die aflevering met Grosjean toch al? ;)

Voor Ricciardo zou Rise of the Phoenix wel een leuke zijn. :P

[Voor 12% gewijzigd door sjaool op 17-09-2021 13:51]

• siggy
  • Laatst online: 22-09 14:33

siggy

Wait.... what?

Even nog een opmerking over de halo... Men is nu wel weer vol lof over de halo, en terecht, maar waar men het niet of nauwelijks over heeft is dat dit al het 2e incident is waarbij een sausage kerb betrokken is die tot resultaat heeft geleid dat de halo zijn werk heeft moeten doen.... (#2 is Pironi, zie filmpje, ook op Monza). Ik snap niet waarom die kerbs er nog zijn. Veiligheid dit, veiligheid dat, maar als de FIA iets ingevoerd heeft, dan moet en zal het blijven lijkt het wel.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• Tripl3 D
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 09:20

Tripl3 D

Brother in Arms

siggy schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:38:
Even nog een opmerking over de halo... Men is nu wel weer vol lof over de halo, en terecht, maar waar men het niet of nauwelijks over heeft is dat dit al het 2e incident is waarbij een sausage kerb betrokken is die tot resultaat heeft geleid dat de halo zijn werk heeft moeten doen.... (#2 is Pironi, zie filmpje, ook op Monza). Ik snap niet waarom die kerbs er nog zijn. Veiligheid dit, veiligheid dat, maar als de FIA iets ingevoerd heeft, dan moet en zal het blijven lijkt het wel.
https://www.gpblog.com/nl...rstappen-en-hamilton.html

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Pagina: 1 ... 108 109 110 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee