3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dat zou best wel gek zijn, gezien Sauber dit jaar nog de overeenkomst met Alfa Romeo heeft verlengd. Dan zou Andretti (+ die sponsor) dus een team kopen waar ze niet eens grote reclame op kunnen plakken.Extigo schreef op woensdag 8 september 2021 @ 06:57:
Ben benieuwd wat hier waar van is:
[Twitter]
Had liever een nieuw team gezien, maar die kosten liggen veel te hoog.
Of... zou Alfa Romeo vervolgens naar Haas gaan? Die zitten toch al in de Ferrari hoek. En dan kan Sauber / Andretti met bv Mercedes motoren gaan rijden wat dan de geruchten zouden zijn als daar zowel Bottas als De Vries zouden gaan rijden.
Edit:
Door bovenstaande post ban @basvn valt me nu pas op dat het wel pas voor 2023 is en niet 2022
[ Voor 6% gewijzigd door RobertMe op 08-09-2021 07:17 ]
Had Mercedes vorige week? ofzo niet aangegeven dat ze geen plek hebben meer om een 5e team te gaan leveren?RobertMe schreef op woensdag 8 september 2021 @ 07:16:
[...]
Dat zou best wel gek zijn, gezien Sauber dit jaar nog de overeenkomst met Alfa Romeo heeft verlengd. Dan zou Andretti (+ die sponsor) dus een team kopen waar ze niet eens grote reclame op kunnen plakken.
Of... zou Alfa Romeo vervolgens naar Haas gaan? Die zitten toch al in de Ferrari hoek. En dan kan Sauber / Andretti met bv Mercedes motoren gaan rijden wat dan de geruchten zouden zijn als daar zowel Bottas als De Vries zouden gaan rijden.
Edit:
Door bovenstaande post ban @basvn valt me nu pas op dat het wel pas voor 2023 is en niet 2022
bron gevonden: https://www.planetf1.com/...ishes-alfa-romeo-rumours/
Daarnaast is een half grid met 1 motor leverancier ook niet erg gezond..“We are supplying engines to four teams and are absolute on the limit.”
zeker niet als een Renault maar 1 team levert (en ferrari dan 2)
[ Voor 16% gewijzigd door basvn op 08-09-2021 07:21 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Williams dan naar Red Bullbasvn schreef op woensdag 8 september 2021 @ 07:18:
[...]
Had Mercedes vorige week? ofzo niet aangegeven dat ze geen plek hebben meer om een 5e team te gaan leveren?
bron gevonden: https://www.planetf1.com/...ishes-alfa-romeo-rumours/
[...]
Daarnaast is een half grid met 1 motor leverancier ook niet erg gezond..
zeker niet als een Renault maar 1 team levert (en ferrari dan 2)
Volgens mij mag je nog altijd zaken aanpassen om de betrouwbaarheid te verhogen. Denk niet dat je een stapeltje blokken wilt hebben liggen die je dan allemaal moet gaan aanpassen.RobertMe schreef op woensdag 8 september 2021 @ 07:24:
[...]
Williams dan naar Red BullDan komt er natuurlijk weer een plekje bij. En nu onder de engine freeze zou het lijkt mij niet heel veel uit hoeven te maken. Die motoren zou je gewoon door het jaar kunnen maken. Het is niet dat er continu nieuwe specs komen en er ineens 10+ motoren van een nieuwe spec gemaakt moeten worden.
Maar ze kunnen natuurlijk de meer betrouwbare motoren voor zichzelf houden en de "slechte" motoren aan klanten leveren. Hoewel dat misschien niet mag aangezien klantenteams over hetzelfde materiaal moeten beschikken
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
helemaal mee eens .. onbegrijpelijk dat ze niet hebben ingegrepen .. mogelijk hebben ze het over het hoofd gezien, maar je moet er niet aan denken wat er zou zijn gebeurt als hij heads-on op die vangrail/muur geklapt zou zijn.. hopelijk stonden er wel wat meer banden voor als op deze foto..alexbl69 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:12:
[...]
Die actie op Perez zou je nog onhandig kunnen noemen, die op Schumacher was bijna een (moord-) aanslag. Hij drukt de Duitser bijna de pits in. Net zo'n debiele actie als in Baku.
Wat mij betreft mag de FIA de superlicentie van Mazepin intrekken. Het ego van die vent is levensgevaarlijk.
[Afbeelding]

[ Voor 8% gewijzigd door Alfa Novanta op 08-09-2021 09:51 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dagje wachten nog.loekf2 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 09:52:
Spuit11 vraag, waar is het Monza topic ?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Tegenwoordig pas op de donderdag toch?loekf2 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 09:52:
Spuit11 vraag, waar is het Monza topic ?
Mijn boefje is liev!
het was eerst raar om Zandvoort met de extra tribunes te zien, nu echter ziet het er raar uit zonder die extra tribunes.
[ Voor 28% gewijzigd door MeNTaL_TO op 08-09-2021 10:00 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
YouTube: Ciao Palermo, Monza is calling! | Max Verstappen’s road trip to the ...
nu premiere
Ja ... je zou toch verwachten/hopen dat ze eens wat meer tribunes zouden gaan neerzetten .. zeker nu je daar niet meer op de duinen kunt staan kijken .. ik schrok best even toen ik besefte dat ze die duinen platgegooid hadden voor die tijdelijke tribunes .. dacht dat ze, ze er overheen gebouwd hadden.MeNTaL_TO schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:00:
[...]
het was eerst raar om Zandvoort met de extra tribunes te zien, nu echter ziet het er raar uit zonder die extra tribunes.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Thx. Niet meegekregen, had nog dinsdag in mijn hoofd zitten.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Kijken of ze het dit jaar weer voor elkaar kunnen krijgen!
Maar ben benieuwd of er ooit wat aan Wolff gedaan zal worden. Geen idee of er nog wat frictie is tussen Wolff en Brawn, maar mocht ooit Wolff de F1 directeur worden, dan zal dat een dieptepunt worden van jewelste. Men zeurt in de media nog altijd op Red Bull blijkbaar, beetje victim blaming in mijn ogen, maar Wolff die komt er altijd ongeschonden vanaf. Van investeerder in Williams naar mede-eigenaar van Mercedes, aandelen in Aston Martin etc etc en niemand die er wat van durft te zeggen.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Lijkt me niet echt Albon. Bovendien heeft ie ook gewoon een stoeltje laten maken om in te kunnen vallen als dat nodig is. F1 cafe kwam daar nog mee maandag.
Verder meld de NOS dat De Vries blijkbaar nog wat geldschieters heeft gevonden om zijn zitje te betalen. Dat maakt hem wel interessanter dan ik had gedacht.
De Vries heeft investeerders achter zich
Als Alex Albon terugkeert in de Formule 1, kan dat De Vries buitenspel zetten. Maar ook de Nederlander heeft goede papieren. Tot voor kort beschikte hij niet over steenrijke geldschieters, maar diverse bronnen bevestigen dat de Fries gefortuneerde investeerders aan zijn zijde heeft.
Bovendien wil autosportfederatie FIA graag dat kampioenen doorstromen naar de koningsklasse. De Vries heeft er twee op zak, hij was de beste in de Formule 2 en de Formule E.
[ Voor 38% gewijzigd door Martinspire op 08-09-2021 11:48 ]
What budget cap ? We got some money left, so let's blow it on marketing ;-)d-vine schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:02:
Ciao Palermo, Monza is calling! | Max Verstappen’s road trip to the Italian GP 🇮🇹
YouTube: Ciao Palermo, Monza is calling! | Max Verstappen’s road trip to the ...
nu premiere
(zoals iemand op YT schreef: RB Racing marketing budget > Haas F1 budget)
Maar tof filmpje.
Alleen al voor Formule E, zou dit goed zijn.Martinspire schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:47:
[...]
Lijkt me niet echt Albon. Bovendien heeft ie ook gewoon een stoeltje laten maken om in te kunnen vallen als dat nodig is. F1 cafe kwam daar nog mee maandag.
Verder meld de NOS dat De Vries blijkbaar nog wat geldschieters heeft gevonden om zijn zitje te betalen. Dat maakt hem wel interessanter dan ik had gedacht.
[...]
ze zijn wel een stabiele rijder kwijt, maar het laat wel zien dat je vanaf Formule E, door kunt stromen naar F1.
https://www.racefans.net/...-skiing-crash-in-new-film
De quotes erin zijn veelzeggend:
“Of course I miss Michael every day,” says Corinna Schumacher in the film. “But it’s not just me who misses him: The children, the family, his father, everyone around him.”
“Everybody misses Michael, but Michael is here,” his wife continues. “Different, but he’s here, and that gives us strength, I find.”
“We do everything we can to make Michael better and to make sure he’s comfortable and to simply make him feel our family, our bond. And no matter what, I will do everything I can. We all will.”
Dus ja, ik denk wel dat het inmiddels een kasplantje is waar verder weinig zinnigs meer uit komt. Ik denk verder dat ze dit al jaren eerder hadden moeten doen.
Dat bevestigd dit stukje des te meer:Martinspire schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:50:
<knip>
Dus ja, ik denk wel dat het inmiddels een kasplantje is waar verder weinig zinnigs meer uit komt. Ik denk verder dat ze dit al jaren eerder hadden moeten doen.
The younger of the Schumachers’ two children, their son Mick, made his debut as a Formula 1 driver this year. He described the sadness he feels at being unable to discuss his career and share other experiences with his father.
[ Voor 39% gewijzigd door schumi2004 op 08-09-2021 13:47 ]
Ben het op zich eens met wat je zegt, maar de huidige F1 top komt bij Ferrari vandaan. Jean Todt bij de FIA en Ross Brawn. Die macht/belangenverstrengeling is al veel langer een probleem in de F1.siggy schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:52:
Wat betreft het hele Williams/Devries/Albon gedoe. Wolff heeft gewoon veel te veel macht en invloed naar zich toe weten te trekken. Het is nog absurd dat hij in de F1 is, na het overduidelijke geven/verkopen van de Mercedes ontwerpen aan vriendje Stroll. De straf was een lachertje en de daders komen er mee weg. Wolff heeft dus gewoon invloed op 6 stoeltjes van Mercedes, Williams en blijkbaar Alfa Romeo, ookal kent Vasseur Bottas. Als er dus bijvoorbeeld Devries bij Alfa terechtkomt, is het echt bizar. Nota bene rijden die met Ferrari motoren en niet bepaald veel mensen uit het Mercedes verleden die niks meer met Mercedes te maken hebben. Dus in hoeverre Ferrari daar blij mee zal zijn....
Maar ben benieuwd of er ooit wat aan Wolff gedaan zal worden. Geen idee of er nog wat frictie is tussen Wolff en Brawn, maar mocht ooit Wolff de F1 directeur worden, dan zal dat een dieptepunt worden van jewelste. Men zeurt in de media nog altijd op Red Bull blijkbaar, beetje victim blaming in mijn ogen, maar Wolff die komt er altijd ongeschonden vanaf. Van investeerder in Williams naar mede-eigenaar van Mercedes, aandelen in Aston Martin etc etc en niemand die er wat van durft te zeggen.
https://www.reddit.com/r/...ming_at_vandoornes_house/
wil je voortaan ook foto plaatsen?FreshMaker schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:32:
Om silly season nog wat verder uit te breiden ...
Het zou wel erg amateuristisch zijn als Netflix al ergens aan het filmen is bij een toekomstige F1 coureur terwijl de wereld het nog niet zou weten. Nee ik kan wel betere redenen vinden waarom Netflix daar is. Misschien gaat Netflix wel meer ex-coureurs of coureurs van andere klasses interviewen. Misschien komt er een FE special? Of misschien wilt Netflix alle Mercedes (ex)junioren wel interviewen omdat ze een item maken over het tweede stoeltje van Mercedes. Hoeft in mijn ogen niet te betekenen dat hij een stoeltje krijgt, laat staan dat hij een serieuze kanshebber op een stoeltje is.FreshMaker schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:32:
Om silly season nog wat verder uit te breiden ...
Helemaal waar,maar was in principe alleen voor Ferrari, hoe pervers en hypocriet ook. Ross Brawn heeft overigens ook Mercedes in de F1 gekregen, maar true, hij heeft ook bij Ferrari gezeten.Tomcatter_31 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:31:
[...]
Ben het op zich eens met wat je zegt, maar de huidige F1 top komt bij Ferrari vandaan. Jean Todt bij de FIA en Ross Brawn. Die macht/belangenverstrengeling is al veel langer een probleem in de F1.
Maar de invloed van Wolff overtreft die van Ferrari op een dergelijke wijze dat de invloed van Ferrari (in mijn ogen) een lachertje is. Gedoe dat Red Bull en AT samenwerken is al tot een minimum gebracht, door gezeur van o.a. Wolff. Maar complete design meegeven aan een ander team? Geen enkel probleem. Het hele 3d scannen is te absurd voor woorden terwijl dt gebeuren juist erger zou moeten zijn dan de hele 2007 Mclaren Ferrari Gascoyne saga. Alleen maar een boete voor de brake ducts en dat is het..... een complete aanfluiting.
De invloed van Ferrari een lachertje? Om weg te kunnen komen met het rijden met een illegale motor voor een aantal seizoenen moet je toch aardig wat invloed hebbensiggy schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:11:
[...]
Helemaal waar,maar was in principe alleen voor Ferrari, hoe pervers en hypocriet ook. Ross Brawn heeft overigens ook Mercedes in de F1 gekregen, maar true, hij heeft ook bij Ferrari gezeten.
Maar de invloed van Wolff overtreft die van Ferrari op een dergelijke wijze dat de invloed van Ferrari (in mijn ogen) een lachertje is. Gedoe dat Red Bull en AT samenwerken is al tot een minimum gebracht, door gezeur van o.a. Wolff. Maar complete design meegeven aan een ander team? Geen enkel probleem. Het hele 3d scannen is te absurd voor woorden terwijl dt gebeuren juist erger zou moeten zijn dan de hele 2007 Mclaren Ferrari Gascoyne saga. Alleen maar een boete voor de brake ducts en dat is het..... een complete aanfluiting.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Het gaat om impact. 2 wins, een competatief seizoen en that's it. Ja het is triest, maar zoals gezegd, niet te vergelijken met wat Wolff weg is gekomen. Nog niet eens een deukje in zijn 'reputatie'. En dat verbaast me. Het is in principe de hoogste schande als je niet je eigen auto ontwerpt. En iedereen trekt zijn schouders op.Stefie2010 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:23:
[...]
De invloed van Ferrari een lachertje? Om weg te kunnen komen met het rijden met een illegale motor voor een aantal seizoenen moet je toch aardig wat invloed hebben
Het lijkt mij stug dat ze in Drive to Survive over de Formule E beginnen. Ze hebben de dood van Charlie Whiting ook totaal genegeerd om dat het een randzaak zou zijn.LoeWn schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:46:
[...]
Het zou wel erg amateuristisch zijn als Netflix al ergens aan het filmen is bij een toekomstige F1 coureur terwijl de wereld het nog niet zou weten. Nee ik kan wel betere redenen vinden waarom Netflix daar is. Misschien gaat Netflix wel meer ex-coureurs of coureurs van andere klasses interviewen. Misschien komt er een FE special? Of misschien wilt Netflix alle Mercedes (ex)junioren wel interviewen omdat ze een item maken over het tweede stoeltje van Mercedes. Hoeft in mijn ogen niet te betekenen dat hij een stoeltje krijgt, laat staan dat hij een serieuze kanshebber op een stoeltje is.
"When you grow up your heart dies"
gesprekken over het 2e stoeltje bij Merc is dan wel weer intressant.sjaool schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:34:
[...]
Het lijkt mij stug dat ze in Drive to Survive over de Formule E beginnen. Ze hebben de dood van Charlie Whiting ook totaal genegeerd om dat het een randzaak zou zijn.
dus ze zullen wel bij Nyck en Stoffel ook langs gegaan zijn (want test/ontwikkelingsrijders)
en dit monteren als een: voor het bekend was dat Russell naar MERC zou gaan
Zoiets zal het wel zijn ja.basvn schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:38:
[...]
gesprekken over het 2e stoeltje bij Merc is dan wel weer intressant.
dus ze zullen wel bij Nyck en Stoffel ook langs gegaan zijn (want test/ontwikkelingsrijders)
en dit monteren als een: voor het bekend was dat Russell naar MERC zou gaan
Cue gevoelig muziekje, diepe donkere Amerikaanse stem:
"As Nick Tha Freeze takes his maiden Formula E title, Mercedes announces its retirement from the series at the end of 2022 season.
This means two of their most promising drivers are likely left without a job in about one and a half year.... Tensions start to rise as rumors are increasing that Bottas' time with the team is up at the end of the 2021 season.
Who will take a seat alongside 8 7-time World Champion Lewis Hamilton in 2022? Nick, Stuffle Van Doornah, or.... <silence> George Russell?'
<insert foto van 12-jarige George met Hamilton>
<fade to black>
Vervolgens wat interviews met George, Stoffel & Nyck over hoe het is gelopen en hoe ze uiteindelijk uitgekomen zijn bij hun huidige plekje. Nog even een 'Valtteri will always be a part of the Mercedes family, but we felt George deserved the seat most for 2022'-wauweltje van Toto.
en toch wel iets wat meerdere denk graag willen lezen
1. The @fia has been quietly following its policy of deeper technical checks onto one car after each GP, with nothing untoward reported thus far.
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 8 september 2021
Last weekend it was the turn of @Max33Verstappen's Red Bull
Today's report on car 33 says: "Subject to these physical inspections was the gearbox control system (hydraulics) as well as all attached sensors, their loom rooting and connections to the SECU and other units." Everthing was found to be compliant, so all good!
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 8 september 2021
Interessanter is wat nu de status is van het onderzoek / clarification mbt de Mercedes Power Unit...basvn schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:55:
weet dat het in het racetopic moet, maar die is een beetje dood.
en toch wel iets wat meerdere denk graag willen lezen
[Twitter]
[Twitter]
Daar hebben we volgens mij weinig meer over gehoord?
BREAKING: Alex Albon will return to F1 with Williams in 2022!
— Formula 1 (@F1) 8 september 2021
He will team up with Nicholas Latifi, who retains his seat#F1 pic.twitter.com/V3K7fA3uHO
En Latifi houdt zijn plekje binnen F1.
[ Voor 12% gewijzigd door basvn op 08-09-2021 14:01 ]
RedBull logo's erbij op de Williams?basvn schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:01:
[Twitter]
[Afbeelding]
En Latifi houdt zijn plekje binnen F1.
Nog 1 mogelijkheid over voor de Vries....
Niet op de Williams zelf, verwacht ik. Wel op de helm van Albon.Willem30 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:02:
RedBull logo's erbij op de Williams?
Net als Sainz toen hij werd verhuurd aan Renault.

-
Lijkt me alleen het geval wanneer Albon ook uitgehuurd wordt vanuit RedBull.Edd schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:04:
Niet op de Williams zelf, verwacht ik. Wel op de helm van Albon.
[Afbeelding]
Moest ie zn Red Bull contract niet opgeven denk je?Edd schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:04:
[...]
Niet op de Williams zelf, verwacht ik. Wel op de helm van Albon.
[Afbeelding]
CH4OS schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:05:
[...]
Lijkt me alleen het geval wanneer Albon ook uitgehuurd wordt vanuit RedBull.
Excited to see you back on the grid in 2022 Albono! 💪🇹🇭 pic.twitter.com/9pRQnL8f4b
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 8 september 2021
ze doen er erg blij over. denk het ergens wel
dit zegt hij zelf
I can’t tell you how good it feels to say.. I’m joining @williamsracing for 2022!! The most sincere thank you to Jost and everyone at Williams for trusting me with this opportunity and of course @redbullracing especially Christian and Dr. Marko for believing in me and helping me make this possible. Thank you to my family, friends, and all the incredible fans along the way for the constant support, I could not have done it without you all.
It is an absolute honour to be joining a team with a rich and legendary history and it’s been very impressive to see how the team has progressed at such a fast pace. Watching on from the sidelines this year has made me more motivated than ever and I cannot wait to get started!
I also want to add the biggest congratulations to Georgie @georgerussell63, there was never a doubt and it was well deserved in every way! Although I’m taking over your seat, I won’t be taking over the topless selfies 😂 See you all back on the grid in 2022!
[ Voor 61% gewijzigd door basvn op 08-09-2021 14:08 ]
Kijk aan, tot zo ver score 3 uit 4Remy schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:39:
[...]
Eens hoor, dat is altijd goed. Nyck de Vries > Alfa. Bottas > Alfa. Russell > Mercedes. Albon mogelijk naar Wiliams.
Alleen nog Nyck naar Alfa en de prophecy voorspelling is compleet
Mja Alfa zie ik eigenlijk niet gebeuren, er zitten zoveel Ferrari rookies te wachten.MikeyMan schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:02:
Hmm... Nog drie zitjes over... Haas en Alfa.. Denk dat Nyck een hele kluif krijgt om er eentje veilig te stellen.
Haas wordt lastig, ik verwacht dat Mazepin zijn positie wel op losse schroeven staat qua drivability. Hij is niet geliefd in de paddock en qua performance is het ook niet heel geweldig. Niet onverwacht voor een rookie, maar ook niet echt boeiend.
Maar als ie, zoals sommige geruchten nu zijn, toch wat sponsoren heeft, dan zie ik het toch nog wel gebeuren bij Haas. Door de budget-cap is het ook voor Haas wat minder spannend om daar een grote paydriver in te zetten. Zelfde reden dat ik Stroll eigenlijk wel weg zie vallen. Nog niet komend jaar maar misschien daarna.
Toch denk ik dat het nu wel over is voor De Vries in F1. Zelfs al kom je in de Haas of Alfa, echt veel progressie boeken ze daar niet. Ook de Williams is nog steeds backmarker, ook al hebben ze wel iets meer aansluiting tijdens de kwali (maar in de race is het nog steeds ruk).
Hoezo Haas? Mazepin en Schumacher schijnen beiden multi year deals te hebben met Haas.MikeyMan schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:02:
Hmm... Nog drie zitjes over... Haas en Alfa.. Denk dat Nyck een hele kluif krijgt om er eentje veilig te stellen.
https://www.crash.net/f1/...aas-drive-debut-f1-season
https://www.crash.net/f1/...ltiyear-f1-deal-race-haas
Gaat ronduit ruk daar. Sowieso eentje wippen of je zit volgend jaar met hetzelfde gedonder met die twee.CH4OS schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:09:
[...]
Hoezo Haas? Mazepin en Schumacher schijnen beiden multi year deals te hebben met Haas.
Dan zal dat vanuit de coureurs moeten komen; als de teams de contracten opzeggen, zullen ze vast ook eea moeten afkopen, denk niet dat Haas zin heeft om iemand af te kopen qua contract, dat toch weer een impact is op het budget die gecapped is.MikeyMan schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:11:
Gaat ronduit ruk daar. Sowieso eentje wippen of je zit volgend jaar met hetzelfde gedonder met die twee.
Ook heeft het team (vanaf de start van het seizoen al) gezegd dat dit een tussenjaar voor het team zou zijn, geen of minimale investering in de auto, alles volledig op 2022 seizoen en de nieuwe auto daarvoor.
[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 08-09-2021 14:14 ]
Maar wie wip je? Een zoon van de Legendarische Schumacher, of de zoon van een rijke Rus? Ik denk dat Gunther met zijn handen in het haar zit momenteel..MikeyMan schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:11:
[...]
Gaat ronduit ruk daar. Sowieso eentje wippen of je zit volgend jaar met hetzelfde gedonder met die twee.

Ze hebben in ieder geval met RUS al grote sprongen gemaakt.Formula one schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:12:
Blij voor Albon hopelijk kan hij Williams weer naar voren krijgen
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Tsjah, Schumi is verre van indrukwekkend. Evenals Mazepin eigenlijk.Bensimpel|IA schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:14:
[...]
Maar wie wip je? Een zoon van de Legendarische Schumacher, of de zoon van een rijke Rus? Ik denk dat Gunther met zijn handen in het haar zit momenteel..
Zal misschien afhangen van nieuwe eigenaren.
Als Mazepin aldus de geruchten wat sponsoren heeft? uhhhhMartinspire schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:09:
[...]
Mja Alfa zie ik eigenlijk niet gebeuren, er zitten zoveel Ferrari rookies te wachten.
Haas wordt lastig, ik verwacht dat Mazepin zijn positie wel op losse schroeven staat qua drivability. Hij is niet geliefd in de paddock en qua performance is het ook niet heel geweldig. Niet onverwacht voor een rookie, maar ook niet echt boeiend.
Maar als ie, zoals sommige geruchten nu zijn, toch wat sponsoren heeft, dan zie ik het toch nog wel gebeuren bij Haas. Door de budget-cap is het ook voor Haas wat minder spannend om daar een grote paydriver in te zetten. Zelfde reden dat ik Stroll eigenlijk wel weg zie vallen. Nog niet komend jaar maar misschien daarna.
Toch denk ik dat het nu wel over is voor De Vries in F1. Zelfs al kom je in de Haas of Alfa, echt veel progressie boeken ze daar niet. Ook de Williams is nog steeds backmarker, ook al hebben ze wel iets meer aansluiting tijdens de kwali (maar in de race is het nog steeds ruk).
Dat iemand 'de zoon van...' is, is fijn voor zo iemand, maar op de baan heeft Mick het nog niet echt laten zien. Terwijl aan de andere kant het geld van 'de vader van...' dan natuurlijk altijd wel lokt.Bensimpel|IA schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:14:
Maar wie wip je? Een zoon van de Legendarische Schumacher, of de zoon van een rijke Rus? Ik denk dat Gunther met zijn handen in het haar zit momenteel..
EDIT:
Artikel op formula1.com over Albon naar Williams: https://www.formula1.com/...oM1Ffk7ngYX3yIpyciXC.html
[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 08-09-2021 14:18 ]
Natuurlijk is MAZ echt een schande, maarja, zijn pappie heeft veel centjes he.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar welke naam meer "waard" is. Uralkali of SchumacherMikeyMan schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:14:
[...]
Tsjah, Schumi is verre van indrukwekkend. Evenals Mazepin eigenlijk.
Zal misschien afhangen van nieuwe eigenaren.
Mick is wel beter dan Mazepin (finisht altijd wel hoger en outqualified). De Haas is momenteel zelf ook behoorlijk ruk.CH4OS schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:16:
[...]
Dat iemand 'de zoon van...' is, is fijn voor zo iemand, maar op de baan heeft Mick het nog niet echt laten zien. Terwijl aan de andere kant het geld van 'de vader van...' dan natuurlijk altijd wel lokt.
Dat comment ging over De Vries neem ik aanThe_Admin schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:15:
[...]
Als Mazepin aldus de geruchten wat sponsoren heeft? uhhhh![]()
Je weet dat z'n papa de baas is bij Uralkali? Je weet wel, dat lelijke logo wat OVERAL op staat en naamgever van het team is...
Tja, beiden hebben echter dan weer geen punten en daarmee wordt het prijzengeld bepaald.Bensimpel|IA schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:19:
Mick is wel beter dan Mazepin (finisht altijd wel hoger en outqualified).
Klopt, het team heeft aan het begin van het seizoen al aangegeven zich te richten op het 2022 seizoen. De huidige auto is dus de 2020 auto, die 'compatible' met het 2021 seizoen is gemaakt en that's it.De Haas is momenteel zelf ook behoorlijk ruk.
Edit: Dit is trouwens ook meteen een aankondiging (bevestiging) voor Latifi.
Hij verdiend natuurlijk ook een schouderklopje
[ Voor 32% gewijzigd door LoeWn op 08-09-2021 14:25 ]
Aan de andere kant; we weten de details niet. Mogelijk heeft Red Bull Alexander voor een gunstig bedrag verhuurd bijvoorbeeld. En Mercedes heeft volgend jaar de handen vol aan Russell. Zou mij niet verbazen als er het jaar erop (2023 dus) dan weer een Mercedes rijder in de Williams stapt.LoeWn schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:21:
Het lijkt er dus ook op dat Albon bij de Red Bull stal blijft ondanks zijn zitje bij Williams. Dat lijkt me een klap in het gezicht voor Toto.
Nyck de Vriesnachtnet schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:23:
Blijft Albon dan de Red bull reserve? Of is daar een nieuwe voor gevonden?
Bring on the Hulkenberg hype!nachtnet schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:23:
Nee, Buemi is al heel lang (en nog steeds officieel: https://www.redbull.com/i...rivers/sebastien-buemi-24 ) reserverijder bij Red Bullnachtnet schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:23:
Heeft hij afgelopen jaren nog wel eens een recente auto bestuurd? dat was het probleem toen HAM corona had, en Gutierrez geen goede superlicentie meer hadRemy schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:28:
[...]
Nee, Buemi is al heel lang (en nog steeds officieel: https://www.redbull.com/i...rivers/sebastien-buemi-24 ) reserverijder bij Red Bull
Als ik het even snel terug zoek, zou hij in Abu Dhabi nog getest hebben.basvn schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:29:
[...]
Heeft hij afgelopen jaren nog wel eens een recente auto bestuurd? dat was het probleem toen HAM corona had, en Gutierrez geen goede superlicentie meer had
Daarbij heeft hij hem ook in de muur gezet..
https://www.autosport.com...t-chance-4976310/4976310/
Eventuele andere opties zijn misschien nog Jake Dennis en/of Liam Lawson, maar ik weet niet of die al de nodige super license points hebben/krijgen.
EDIT: Ah.. ik vergeet Juri Vips.
-
Xbox Live: Miesjh NL
LoeWn schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:29:
Tussen het aankondiging geweld door heeft Aston Martin iets leuks laten zien voor aankomend weekend. Zij mogen deze keer de nieuwe Bond film promoten
[Twitter]
edit: GRR waarom krijg ik twitter niet embed? What am i doing wrong?
Every mission needs a HQ.
— Aston Martin Aramco F1 Team (@AstonMartinF1) 8 september 2021
Welcome to the @007 x @astonmartin x @AstonMartinF1 garage.#LicenceToThrill #NoTimeToDie pic.twitter.com/sQzbUHjk52
1
| [embed] [/embed] gebruiken. ;) |
Is wel zo, maar het botert inderdaad totaal niet, dus ik zie daar nog wel wat gaan bewegen. Pappie Mazepin die een 'beter' team voor z'n zoon zoekt, óf juist gaat eisen dat Mick moet wieberen. Dan komt Alfa misschien in beeld, zeker gezien de 'Ferrari-connectie'. Al moet ik wel zeggen dat DtS insinueerde dat hij vooral bij Haas zit omdat 1&1 een Duitse coureur in die auto wilde, dus geen idee of Ferrari hun invloed wil gebruiken om hem aan een ander stoeltje te helpen als hij exit is bij Haas.CH4OS schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:09:
[...]
Hoezo Haas? Mazepin en Schumacher schijnen beiden multi year deals te hebben met Haas.
En de Vries zie ik niet naar Haas gaan. Snap dat reserverijder bij Mercedes niet zaligmakend is, zeker niet als je 'dayjob' ten einde loopt met de exit uit de Formule E, maar Haas.... pffff, erg lastig je daar in te onderscheiden hoor.
Tsja, en toen er vorig jaar een false-positive test was bij Albon* hebben ze volgens mij Hulkenberg gebeld. Dus hoe serieus is die Buemi optie dan daadwerkelijk?Remy schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:28:
[...]
Nee, Buemi is al heel lang (en nog steeds officieel: https://www.redbull.com/i...rivers/sebastien-buemi-24 ) reserverijder bij Red Bull
* Weet niet meer zeker of dit het was. Maar er was iets waardoor of Albon of Verstappen niet met zekerheid aan een GP kon deelnemen en Red Bull al aan het rondbellen was voor een vervanger.
De Vries kan sowieso voor het 2022 seizoen nog Formule E rijden bij Mercedes. Daarna stoppen ze pas.The_Admin schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:43:
En de Vries zie ik niet naar Haas gaan. Snap dat reserverijder bij Mercedes niet zaligmakend is, zeker niet als je 'dayjob' ten einde loopt met de exit uit de Formule E, maar Haas.... pffff, erg lastig je daar in te onderscheiden hoor.
Quote:LoeWn schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:21:
Het lijkt er dus ook op dat Albon bij de Red Bull stal blijft ondanks zijn zitje bij Williams. Dat lijkt me een klap in het gezicht voor Toto.
Edit: Dit is trouwens ook meteen een aankondiging (bevestiging) voor Latifi.
Hij verdiend natuurlijk ook een schouderklopje
Via https://twitter.com/racef...tatus/1435585376425582597 .Red Bull confirmed it has released Albon from his contract in order for him to join the Mercedes customer team, but retains an option on his services for the future.
Alex is dus een free agent
edit:
Buemi is de enige die kan (F1-ervaring + RBR rijder) en mag (Superlicense) rijden, dus tjaRobertMe schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:44:
[...]
Tsja, en toen er vorig jaar een false-positive test was bij Albon* hebben ze volgens mij Hulkenberg gebeld. Dus hoe serieus is die Buemi optie dan daadwerkelijk?
Hulk = Aston Martin, die zullen ze niet zomaar uitlenen gok ik.
[ Voor 25% gewijzigd door Remy op 08-09-2021 14:48 ]
Hulkenberg viel toen niet in voor Albon in elk geval. Hij viel in bij iemand (Stroll of Perez dus) in het team van Racing Point. Daarnaast moet Buemi ook maar tijd hebben in zijn agenda, aangezien hij ook (net als de Vries) meerijdt in de Formule E (maar dan bij Nissan e.dams) als in de World Endurance Championship (bij Toyota).RobertMe schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:44:
Tsja, en toen er vorig jaar een false-positive test was bij Albon* hebben ze volgens mij Hulkenberg gebeld. Dus hoe serieus is die Buemi optie dan daadwerkelijk?
* Weet niet meer zeker of dit het was. Maar er was iets waardoor of Albon of Verstappen niet met zekerheid aan een GP kon deelnemen en Red Bull al aan het rondbellen was voor een vervanger.
I know, maar ik snap wel dat hij nú al aan het zoeken is en het liefste heeft dat hij nu al die stap kan maken, maar of Haas dan de juiste keuze is. Dan zou ik denk ik liever nog een jaartje FE doen, ook al is het een aflopende zaak.CH4OS schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:46:
[...]
De Vries kan sowieso voor het 2022 seizoen nog Formule E rijden bij Mercedes. Daarna stoppen ze pas.
Red Bull does have future options on Albon, which is a sign of how highly-rated he still is by the team. I think Perez’s struggles for consistency this year and Gasly’s performances have put that all into focus #F1
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 8 september 2021
Albon is dus waarschijnlijk verhuurd aan Williams
Telegraaf schrijft het ook:CH4OS schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:23:
[...]
Aan de andere kant; we weten de details niet. Mogelijk heeft Red Bull Alexander voor een gunstig bedrag verhuurd bijvoorbeeld. En Mercedes heeft volgend jaar de handen vol aan Russell. Zou mij niet verbazen als er het jaar erop (2023 dus) dan weer een Mercedes rijder in de Williams stapt.
"Albon en Red Bull blijven wel aan elkaar verbonden. „We hebben Alex vrijgelaten om in 2022 bij Williams te rijden, maar we behouden een relatie met hem die toekomstige opties bevat.”"
Lijkt er idd op dat Toto bakzeil heeft moeten halen. Nu schijnen er via de nieuwe bazen bij Williams lijntjes naar RBR te lopen. Benieuwd wat er met bv, motoren gaat gebeuren na 2025 als de nieuwe motoren komen.
Zeker, het is hem gegundsjaool schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:20:
Albon naar Williams is misschien wel het beste nieuws van vandaag. Die jongen verdient die kans gewoon.
Ik denk ook niet dat overstappen naar Haas voor de Vries de beste keuze is. Ik denk niet dat hij in 2022 F1 zal gaan rijden, zoals ik eerder al aangaf. Wat dat betreft heb ik echt het idee dat de Vries zijn pijlen op andere klasses zet.The_Admin schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:53:
I know, maar ik snap wel dat hij nú al aan het zoeken is en het liefste heeft dat hij nu al die stap kan maken, maar of Haas dan de juiste keuze is. Dan zou ik denk ik liever nog een jaartje FE doen, ook al is het een aflopende zaak.
Sowieso eentje Mazepin wippen of je zit volgend jaar met hetzelfde gedonder.MikeyMan schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:11:
[...]
Fixed that for you
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Toptalent!siggy schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:00:
Latifi nog steeds? Hoe?!
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Kijk eens welk koffiemerk er op die Williams staat.siggy schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:00:
Latifi nog steeds? Hoe?!
Nee, Albon is een vrij man. Althans, tot op zekere hoogtebasvn schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:54:
[Twitter]
Albon is dus waarschijnlijk verhuurd aan Williams
https://www.formula1.com/...Bd30IWzau4VeFiwt9C4g.html
In order to get the deal done, Red Bull had to release Alex Albon from their junior programme but they tell me they will "retain a relationship with him that includes future options".
What this essentially means is that Albon is no longer a Red Bull driver. However, Red Bull could still run him in the future, if all agree, while Williams can keep him for an extended period, if all agree. There will be more talks down the road, depending on how he performs.
-
siggy schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:00:
Latifi nog steeds? Hoe?!
En tja.. Hij is wel gegroeid de afgelopen seizoenen.
-
Dit seizoen heeft ook wel laten zien dat het helemaal geen slechte coureur is. Want met de derde coureur is nu wel duidelijk dat de RBR auto's onder de 2019-2021 reguleringen gewoon hartstikke gevoelig zijn. Het was ook echt geen toeval dat RBR in begin 2018 toen dit opeens op tafel kwam, zo enorm en vocaal tegen was en Mercedes na heel wat blufpoker opeens voorstemde...
Voor Albon ben ik ook blij. Want hij schijnt echt geweldig werk af te leveren in de simulator bij RBR en slecht is hij ook niet. Je kan ook heel wat zeggen over RBR, maar ze zorgen wel goed voor de coureurs die ze de sport inbrengen en iets laten zien. En niet een beetje ook. Vettel is meervoudig kampioen, Verstappen is onderweg naar dat punt, Gasly en Ricciardo zijn racewinnaars en zowel Albon als Sainz hebben een P2 podium op hun naam staan. Tsunoda, tja...
Ze zijn in ieder geval hofleverancier aan de F1 en het zijn bijna allemaal minstens podiumplek waardige coureurs gebleken. Dit in tegenstelling tot veel andere teams die vooral veel praten en beloven, maar weinig leveren.
Laatste is dat dit denk ik ook gewoon goed is voor Williams. Want waarom zouden die niet zelf mogen bepalen wie ze als coureur nemen omdat ze een PU afnemen van een fabrikant? Die onafhankelijkheid hebben ze ook gewoon nodig om weer een respectabel team te worden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik denk dat er ook gewoon ruimte voor is om dit nu te doen. Met RUS naar Mercedes zullen zij volgend jaar denk ik ook vooral druk zijn met RUS. Nu is de ruimte er dus ook dat Williams dit kan doen; mogelijk dat het voor 2023 weer anders is.DaniëlWW2 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:06:
Laatste is dat dit denk ik ook gewoon goed is voor Williams. Want waarom zouden die niet zelf mogen bepalen wie ze als coureur nemen omdat ze een PU afnemen van een fabrikant? Die onafhankelijkheid hebben ze ook gewoon nodig om weer een respectabel team te worden.
De laatste races zie ik inderdaad ook een andere Williams dan voorheen. Ze bereiken nu steeds vaker Q2, met af en toe zelfs Q3, dat vind ik al aardig wat!gambieter schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:09:
Latifi doet het toch helemaal niet slecht? Beetje vergelijkbaar met Stroll: geen topper maar best in staat tot iets. Andere categorie dan een Mazepin en ook tot nu toe een beetje Schumacher, de een via de centen van papa en de ander via de naam van papa.
Ik denk dat je Schumacher daar toch tekort mee doet. Is die zo goed als zijn vader? Waarschijnlijk niet.gambieter schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:09:
Latifi doet het toch helemaal niet slecht? Beetje vergelijkbaar met Stroll: geen topper maar best in staat tot iets. Andere categorie dan een Mazepin en ook tot nu toe een beetje Schumacher, de een via de centen van papa en de ander via de naam van papa.
Maar is die capabel om in die gruwelijke auto alsnog zijn teamgenoot regelmatig echt te declasseren? Yup. Er zit wel iets van echt talent daar, maar we zien het gewoon niet.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
In staat tot wat precies? Een 7e plek in een race met 6 uitvallers als hoogtepunt?gambieter schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:09:
https://www.statsf1.com/en/nicholas-latifi/engagement.aspx
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Hij haalde de afgelopen races ook Q2? Dat zijn weliswaar geen punten, maar het geeft wel wat aan. Zeker als je kijkt met wat voor auto men rijdt en welke klachten zij hebben (auto schijnt gevoelig te zijn voor wind).Jeroenvde89 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:16:
In staat tot wat precies? Een 7e plek in een race met 6 uitvallers als hoogtepunt?
https://www.statsf1.com/en/nicholas-latifi/engagement.aspx
[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 08-09-2021 15:18 ]
Je moet er zijn op het moment dat het telt, maar afgelopen weekend was het nou niet bepaald de verdienste van Latifi dat ie in Q2 terecht kwam....CH4OS schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:17:
[...]
Hij haalde de afgelopen races ook Q2? Dat zijn weliswaar geen punten, maar het geeft wel wat aan. Zeker als je kijkt met wat voor auto men rijdt en welke klachten zij hebben (auto schijnt gevoelig te zijn voor wind).
Latifi heeft op mij persoonlijk nog weinig indruk gemaakt. Hij is een stuk minder roekeloos dan Mazepin, maar qua talent heb ik ze ongeveer op hetzelfde niveeau staan... Misschien maakt dat voor mij de prestatie van Schumacher ook zo niet-indrukwekkend, want hij staat het hele seizoen zo'n 0.5s voor Mazepin maar dat vind ik nou niet echt impressive. Lastig in te schatten natuurlijk, ik mis bij Schumacher gewoon een beetje de positieve uitschieters in kwali zoals Russell die bijvoorbeeld wel had in een kansloze Williams. Hij heeft me nog niet overtuigd (ook al niet in de F2 trouwens).
Jammer van Albon naar Williams trouwens. Ik heb niet het idee dat die Williams beter gaat maken. Is vooral met heel veel geluk de F1 in gekomen door tweemaal op het juiste moment de enige kandidaat te zijn. Hij was niet uit luxe in een STR gezet, en is daarna niet uit luxe naar RBR gepromoveerd.
[ Voor 10% gewijzigd door naitsoezn op 08-09-2021 15:29 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Dat gaf ik dan ook al aanCH4OS schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:49:
[...]
Hulkenberg viel toen niet in voor Albon in elk geval.
BeideHij viel in bij iemand (Stroll of Perez dus) in het team van Racing Point.
En Vergne, Buemi, Bourdais, Alguersuari, ... Het zijn echt niet allemaal grote talenten hoor, en ze worden bij mijn weten ook niet echt goed verzorgd. Was het niet Vergne waarover in 2017 wat werd geroddeld over een mogelijke terugkeer en hij iets aangaf van "hoe zij met hun coureurs om gaan ga ik echt niet terug naar een midfielder in F1 als ik in top van FE mee doe".DaniëlWW2 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:06:
Je kan ook heel wat zeggen over RBR, maar ze zorgen wel goed voor de coureurs die ze de sport inbrengen en iets laten zien. En niet een beetje ook. Vettel is meervoudig kampioen, Verstappen is onderweg naar dat punt, Gasly en Ricciardo zijn racewinnaars en zowel Albon als Sainz hebben een P2 podium op hun naam staan. Tsunoda, tja...
Ze zijn in ieder geval hofleverancier aan de F1 en het zijn bijna allemaal minstens podiumplek waardige coureurs gebleken. Dit in tegenstelling tot veel andere teams die vooral veel praten en beloven, maar weinig leveren.
En dan zullen we het nog maar niet over Kvyat hebben die als een torpedo rondjes om het team bleef cirkelen.
Dit topic is gesloten.
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"
Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics
Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken