Als ze dat Toto wisselen met Susie en Billy Monger als rookie(test) driver neerzetten, dan helemaalLAD93 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:19:
Een team met twee Britse rijders - Sky gaat volgend jaar helemaal los!
Ben trouwens benieuwd wat voor provisie percentage Toto bedongen heeft bij zichzelf voor het aanbrengen van Russell bij Mercedes
per aspera ad astra
Hopelijk heeft George meer ballen dan Valtteri en gaat-ie gewoon vól het gevecht aan, maar ik vrees dat er wel een of andere 'Rutte-clausule' in zijn contract zal staan: "Zolang Louis rijdt, moet je gewoon blijven zitten en bek houden".

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Er zit een flat bonus in van 10M voor wie buiten de top10 finished ook is dat verhaal van 1 punt in ruil voor de transportkosten niet meer aan de orde:RobertMe schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:15:
[...]
Het is niet alleen de drempel met die $200M aan instapgeld. Ook het feit dat alleen de top 10 teams een bedrag krijgen op basis van de WCC stand helpt niet echt mee. Zo zal Manor ook zijn geklapt. Die hongen al aan een zeiden draadje, en toen Haas als nieuw team erbij kwam en er in 2016 dus 11 teams waren en Manor laatste werd in de eindstand vielen die paar miljoen ook nog weg.
Als er nu dus weer een 11e team komt is de kans gewoon groot dat het 11e team het jaar er op niet meer mee doet doordat ze een aantal miljoen minder inkomsten hebben. En hoe lager je op de grid staat hoe minder sponsoren je zult aantrekken dus dat gat opvullen met sponsoren is ook lastig tot onmogelijk.
Maar ja, ook dat issue hadden ze natuurlijk kunnen oplossen met een herverdeling van het prijzengeld.
Verder zou je kunnen redeneren dat er door de cost cap marketing budget is vrij gekomen dat deels richting een ander team zou kunnen vloeien. Maar of dat in de praktijk zo gaat valt te bezien aangezien vaak onduidelijk is waar dat geld nu echt vandaan komt. Als het primair van 1/2 grote sponsoren komt dan gaan die natuurlijk niet ineens ook nog een ander (opkomend) team sponseren. Dus dan zit het geld vast.The 50% of the total money that the CVC earns goes to the prize money fund. This money is used to distribute among the constructors.
The remaining 50% of the money goes to the formula 1 group and shareholders.
The prize money fund is then divided into several parts.
The 23.7 % of the Formula 1 Prize money fund is divided equally among the top 10 teams.
The 23.7% of the prize money fund goes to the constructors on the basis of how they finish in the constructor’s points table at the end of the season.
The team that finishes outside the top 10 gets $10 million for participating in the tournament.
All the teams get the transportation cost form the Formula 1.
Ferrari gets the extra 2.5% because of their special contact with the formula 1.
Wat dat betreft kom je op een scenario waarbij meer teams een echt zusterteam opzetten. Denk aan Mercedes en Ferrari. Maar ook Renault had Alpine als zuster team kunnen doen. Dan werk je om de cost cap heen en verplaats je een deel van je personeel en sponsor inkomsten naar dat tweede team. Maar dat is niet gebeurd en lijkt me nu te laat om alsnog te doen.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Maar wil je die combo wel bij Haas? Zo ik Schumacher begreep is 'our friendship beyond repair', dat is nog erger dan hun vorige 'we look like a bunch of wankers' duo wat ze hadden.TheBrut3 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:28:
[...]
Aston lijkt mij Stroll inderdaad, het team is van papa.
Williams dezelfde situatie, lijkt mij Latifi omdat papa het team financiert.
Haas dezelfde situatie, lijkt mij Mazepin omdat papa he team financiert. Steiner heeft al aangegeven dat ze ook bijna rond zijn met Schumacher. Al zou die ook nog naar Alfa kunnen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
.. dubbelklik
[ Voor 96% gewijzigd door SinergyX op 07-09-2021 11:31 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wil Max kampioen worden, dan zal ie het dit jaar moeten doen, volgend jaar wordt het een stuk lastiger met 2 goede rijders in de MercsVerwijderd schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:25:
Mooi.
Wil Lewis 8x kampioen worden, zal ie het dus dit jaar moeten doen. Daarna is het klaar
okay, dan is het nu wachten op Nyck dattie in de Williams rijden gaat.Alfa Novanta schreef op maandag 6 september 2021 @ 20:05:
[...]
Waarschijnlijk moeten de puzzelstukjes 1 voor 1 gelegd worden .. Nyck kan pas aangeven dat hij bij Williams rijden gaat nadat George heeft bekendgemaakt bij Mercedes te gaan rijden. Timing is cruciaal in deze legpuzzel.
Kimi is bekend --> Bottas is bekend--> George is bekend--> Nyck kan nu op twitter komen!contracten kunnen pas getekend worden als de weg vrij is.
Kimi weg --> Bottas tekent --> George tekent --> Nyck tekent .. klopt als een bus
George gaat Hamilton een poopie laten ruiken! bring it on!
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
gaan t zien; ik hoop/verwacht op een rosberg/lewis spanning. Russel lijkt mij eentje die met mes tussen tanden rijdt, althans die indruk heb ik van hem. Sterk team lijkt me.Wok schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:30:
Hopelijk heeft George meer ballen dat Valtteri en gaat-ie gewoon vól het gevecht aan, maar ik vrees dat er wel een of andere 'Rutte-clausule' in zijn contract zal staan: "Zolang Louis rijdt, moet je gewoon blijven zitten en bek houden".
Dat bedoel ik, waar een wil is is een weg. Dat instapgeld vragen is ook maar een keuze.RobertMe schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:15:
[...]
Het is niet alleen de drempel met die $200M aan instapgeld. Ook het feit dat alleen de top 10 teams een bedrag krijgen op basis van de WCC stand helpt niet echt mee. Zo zal Manor ook zijn geklapt. Die hongen al aan een zeiden draadje, en toen Haas als nieuw team erbij kwam en er in 2016 dus 11 teams waren en Manor laatste werd in de eindstand vielen die paar miljoen ook nog weg.
Als er nu dus weer een 11e team komt is de kans gewoon groot dat het 11e team het jaar er op niet meer mee doet doordat ze een aantal miljoen minder inkomsten hebben. En hoe lager je op de grid staat hoe minder sponsoren je zult aantrekken dus dat gat opvullen met sponsoren is ook lastig tot onmogelijk.
Maar ja, ook dat issue hadden ze natuurlijk kunnen oplossen met een herverdeling van het prijzengeld.
Grote vraag is dan ook hoe het geld naar de FOM gaat stromen. Die hebben miljarden belangen en meer teams is meer fans. Jos Verstappen trok NL ook naar de F1 al deed hij het op zijn best in de middenmoot (en datzelfde gebeurde met vd Garde, Albers, Doornbos etc) Hoe leuk zou de FOM het vinden als er weer eens een coureur uit de VS of Canada mee zou kunnen doen?
alles kan off-topic
Nee, no way .. dat gaat ie echt niet doen .. en Mercedes weet het dat ze goud in handen hebben .. die wil echt kunnen racen !!Wok schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:30:
Hopelijk heeft George meer ballen dan Valtteri en gaat-ie gewoon vól het gevecht aan, maar ik vrees dat er wel een of andere 'Rutte-clausule' in zijn contract zal staan: "Zolang Louis rijdt, moet je gewoon blijven zitten en bek houden".

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zou kunnen, maar volgend jaar is sowieso afwachten hoe de wagens van de verschillende teams gaan presteren. Verschillen zullen in het begin in ieder geval groter zijn dan dat ze nu zijn. Bijna elk team heeft kans om ineens de beste auto te hebben bij de start van het seizoen.chrisO schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:31:
[...]
Wil Max kampioen worden, dan zal ie het dit jaar moeten doen, volgend jaar wordt het een stuk lastiger met 2 goede rijders in de Mercs
Euhm Latifi is toch VS Canadees en Stroll CanadeesAnkona schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:32:
[...]
Hoe leuk zou de FOM het vinden als er weer eens een coureur uit de VS of Canada mee zou kunnen doen?
jij zat de hele tijd te F5'en !!?
Kan me niet voorstellen dat Mercedes een clausule heeft om aan te geven dat hij 2e rijder is. Gewoon laten racen, zodra er een een voorsprong heeft tijdens het seizoen dan moet je daar op gaan focussen als team. De "2e" rijder is essentieel voor constructeurs kampieonschap, en dat zie je nu met Red Bull, die gaan ze nooit binnen weten te halen.
You never forget your first…once a Williams driver, always a Williams driver 💙
— Williams Racing (@WilliamsRacing) 7 september 2021
A message from @GeorgeRussell63...🗣️ pic.twitter.com/BaPQFXAoNL
[Streamable: https://streamable.com/xsg3ez]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Voor de nieuwe generatie hoop ik alleen dat Norris dan nog ergens beter terecht komt, als Ferrari nu nog uit de modder kan komen, je straks gewoon 'battle of the new gen' krijgt, Russel, Ver, Lec, hopelijk Gas bij AT, dan Norris nog (de rest vind ik nog geen new gen materiaal
).
Ben wel benieuwd naar die combo, kan me zo indenken dat Russell Hamilton aan snot rijdt. Niet omdat Hamilton niet goed is, maar Russell is gewoon ook erg goed en laat eigenlijk beter zien dat hij boven zijn materiaal uit kan stijgen.Wok schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:30:
En wat gaat er met Hamilton gebeuren als hij niet meer kan winnen. Vindt hij het dan nog leuk? Presteert hij dan nog om voor een tweede plek te vechten? Of .... komt De Vries dan van de reservebank?
alles kan off-topic
Terechte vraag. Maar hoeveel heeft Haas zelf te kiezen? Dat weten wij niet.SinergyX schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:31:
Maar wil je die combo wel bij Haas? Zo ik Schumacher begreep is 'our friendship beyond repair', dat is nog erger dan hun vorige 'we look like a bunch of wankers' duo wat ze hadden.
Ferrari zal er een rijder willen parkeren en ze hebben natuurlijk ook nog extra geld nodig.
History will repeat
YouTube: Raikkonen Wins Three-Way Title Battle in Sao Paulo | 2007 Brazilian ...
YouTube: Raikkonen Wins Three-Way Title Battle in Sao Paulo | 2007 Brazilian ...
Volgend jaar wordt ook een tombola, wie slaat er initieel de plank mis met het design en komt pas na de zomerstop met een copy/paste van wat wel werktchrisO schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:31:
[...]
Wil Max kampioen worden, dan zal ie het dit jaar moeten doen, volgend jaar wordt het een stuk lastiger met 2 goede rijders in de Mercs
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Yup, ik denk dat Russell in de Mercedes weer duidelijk maakt dat die auto veruit superieur is, maar dat verdoezeld werd doordat Bottas en Hamilton gezapig werden en niet meer in staat zijn het beste uit de auto te halen, wat Max wel met de Red Bull doet. En more. Want al de 2e RB rijders eindigen gewoon ergens in het midfield terwijl Bottas in normale omstandigheden wel gewoon ver uit loopt op plaats 4-8.chrisO schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:31:
[...]
Dit dus.
McLaren is onwijs goed bezig. Kijk eens wat NOR uit die wagen kan halen in vergelijking met RIC. Norris staat vierde in het WDC, alleen the usual suspects staan daar nog bovenSinergyX schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:38:
Voor de nieuwe generatie hoop ik alleen dat Norris dan nog ergens beter terecht komt, als Ferrari nu nog uit de modder kan komen, je straks gewoon 'battle of the new gen' krijgt, Russel, Ver, Lec, hopelijk Gas bij AT, dan Norris nog (de rest vind ik nog geen new gen materiaal).
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
euuhhh... idd, ik was al aan het zoeken en had het idee wat te missen. Maar ik keek dus over deze paydrivers heen.Gh0stw4lk3r schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:35:
[...]
Euhm Latifi is toch VS en Stroll Canadees
Een Belg dan
alles kan off-topic
Het zou echt heel gaaf zijn als Ferrari en Mclaren echt vooraan kunnen meedoen volgend jaar.
Perez en Ricciardo die dan hopelijk meer vertrouwen hebben in de auto dan kunnen we 6 rijders hebben die mooie gevechten laten zien.
Perez en Ricciardo die dan hopelijk meer vertrouwen hebben in de auto dan kunnen we 6 rijders hebben die mooie gevechten laten zien.
Verwijderd
Mits Mercedes een gelijkwaardige auto voor 2022 heeftchrisO schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:31:
[...]
Als RB dit beter voor elkaar heeft.... sja
RIC lijkt langzaam einde oefening, zijn pogingen na RBR zijn nooit echt succesvol geworden, natuurlijk niet naar top teams, maar hij was ook niet in staat maximaal meer te rijden (zeker Zandvoort niet).Jasphur schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:39:
[...]
McLaren is onwijs goed bezig. Kijk eens wat NOR uit die wagen kan halen in vergelijking met RIC. Norris staat vierde in het WDC, alleen the usual suspects staan daar nog boven
Maar het is zo moeilijk coureurs zelf in te schatten, team die focus heeft op 1 driver, of iemand die gewoon verkeerde team zit (Vettel lijkt er niet lekker te zitten, Saintz die niet al te lekker gaat bij Ferrari), eigenlijk zouden ze open raceweeks moeten doen waar iedereen elke auto mag rijden
Afgelopen zaterdag was er on-track dus al iets. Vervolgens wilden ze zondag bij het volkslied al niet naast elkaar staan, en tijdens de race heeft Mazepin maar weer eens de voorvleugel bij Schumacher er af gereden door een dikke blok te doen. Dus ja, die twee liggen zich echt niet (meer).SinergyX schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:31:
[...]
Maar wil je die combo wel bij Haas? Zo ik Schumacher begreep is 'our friendship beyond repair', dat is nog erger dan hun vorige 'we look like a bunch of wankers' duo wat ze hadden.
Fixed. De RB is zonder Max nu al niet goed genoeg om de Mercedessen bij te houden, helemaal niet als er een betere rijder dan Bottas in zit. Hamilton rijdt de 2e RB rijders immers ook helemaal zoek. Sterker nog, andere midfield teams kunnen de 2e RB rijders al prima bijhouden.FabianGTI schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:18:
Nice, Russel naar Mercedes!![]()
Kan volgend jaar wel een een zware dobber worden voor Max/Perez..
[ Voor 8% gewijzigd door FunkyTrip op 07-09-2021 11:46 ]
Dit dus.
Huh, maar Norris zit toch juist perfect nu voor die battle ? Waar anders ?SinergyX schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:38:
Voor de nieuwe generatie hoop ik alleen dat Norris dan nog ergens beter terecht komt, als Ferrari nu nog uit de modder kan komen, je straks gewoon 'battle of the new gen' krijgt, Russel, Ver, Lec, hopelijk Gas bij AT, dan Norris nog (de rest vind ik nog geen new gen materiaal).
SinergyX schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:43:
[...]
RIC lijkt langzaam einde oefening, zijn pogingen na RBR zijn nooit echt succesvol geworden, natuurlijk niet naar top teams, maar hij was ook niet in staat maximaal meer te rijden (zeker Zandvoort niet).
Maar het is zo moeilijk coureurs zelf in te schatten, team die focus heeft op 1 driver, of iemand die gewoon verkeerde team zit (Vettel lijkt er niet lekker te zitten, Saintz die niet al te lekker gaat bij Ferrari), eigenlijk zouden ze open raceweeks moeten doen waar iedereen elke auto mag rijden
- 6 Charles Leclerc 92
- 7 Carlos Sainz Jr. 89.5
offtopic:
die kans is net zo groot dat max naar williams gaat
t.net resized het prima voor op forum
[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 07-09-2021 11:48 ]
Alsl McLaren doorgaat waarmee ze bezig zijn kan er misschien volgend seizoen best wel een competieve auto staan. Ik vind Norris wel passen bij dat team eigenlijk en zou niet weten bij welk ander team, behalve RBR (zou leuk wezen!!) hij dan terecht moet komen.SinergyX schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:38:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Latifi en Stroll beiden CanadeesAnkona schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:40:
[...]
euuhhh... idd, ik was al aan het zoeken en had het idee wat te missen. Maar ik keek dus over deze paydrivers heen.
Een Belg dan(Of is dat "onze" Max?)
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Jeuj! Russel naar Mercedes, dat wordt gezellig in de top 3 volgend jaar! (Als Hamilton dan nog mee doet)
Benieuwd wie het wedstrijdje armpje drukken bij Williams wint. Toto of Horner. Ik zie Albon nog ff niet losgekoppeld worden van Red Bull. Ook... wie gaat er daar in de sim zitten ?De_Bastaard schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:50:
Jeuj! Russel naar Mercedes, dat wordt gezellig in de top 3 volgend jaar! (Als Hamilton dan nog mee doet)
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Mobiel wel, desktop niethimlims_ schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:47:
[...]
offtopic:
t.net resized het prima voor op forum
Volgend jaar is natuurlijk nieuwe kaarten op de tafel, zou prima kunnen, maar anders teams kunnen dat niet zo goed, het blijft uit de jaren toch meestal 1 van de 3 topteams (RBR/Ferrari/Merc) die veruit de dominante teams zijn.Quad schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:48:
[...]
Alsl McLaren doorgaat waarmee ze bezig zijn kan er misschien volgend seizoen best wel een competieve auto staan. Ik vind Norris wel passen bij dat team eigenlijk en zou niet weten bij welk ander team, behalve RBR (zou leuk wezen!!) hij dan terecht moet komen.
Punten zijn wel iets vertekend, Lec reed Monaco niet (maar was P1 Q) en Hongary viel hij uit, waar Saintz (door aardig wat geluk) flink wat punten binnenharkte.warp schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:47:
[...]Hoezo doet Sainz het niet lekker?
- 6 Charles Leclerc 92
- 7 Carlos Sainz Jr. 89.5
The Masked Simmerloekf2 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:53:
[...]
Benieuwd wie het wedstrijdje armpje drukken bij Williams wint. Toto of Horner. Ik zie Albon nog ff niet losgekoppeld worden van Red Bull. Ook... wie gaat er daar in de sim zitten ?
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Toch bekruipt er mij een gevoel dat het eerder gaat worden als ROS-HAM, maar dan met dus 1 letter verschil.“Looking forward to 2022, we are very happy to confirm that George will have the opportunity to take the next step in his career and join Mercedes.”
Bron
[ Voor 71% gewijzigd door CH4OS op 07-09-2021 12:04 ]
Alweer? vanochtend ook alWillem30 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:03:
Gasly en Tsunoda bevestigd voor 2022 !
Dat is toch al uitgelegd waarom ALB een link met WIL had? I.v.m. een valse positieve test van LAT en dus werd ALB gevraagd stoeltje te passen voor het geval hij zou invallen voor de race.loekf2 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:53:
[...]
Benieuwd wie het wedstrijdje armpje drukken bij Williams wint. Toto of Horner. Ik zie Albon nog ff niet losgekoppeld worden van Red Bull. Ook... wie gaat er daar in de sim zitten ?
Of is er inmiddels meer te melden hierover?
Weer? We hebben Russell 1x in een Mercedes zien rijden..FunkyTrip schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:39:
[...]
Yup, ik denk dat Russell in de Mercedes weer duidelijk maakt dat die auto veruit superieur is, maar dat verdoezeld werd doordat Bottas en Hamilton gezapig werden en niet meer in staat zijn het beste uit de auto te halen, wat Max wel met de Red Bull doet. En more. Want al de 2e RB rijders eindigen gewoon ergens in het midfield terwijl Bottas in normale omstandigheden wel gewoon ver uit loopt op plaats 4-8.
Hamilton gezapig? Naar welke races heb jij gekeken.
BlaBlaBla
NEE .. die is 2023 vertrokken tenzij hij een ontsnappingsclausule heeft en eind van het jaar eieren voor zijn geld kiestSunriseBGN schreef op maandag 6 september 2021 @ 20:06:
Bottas was Hamilton’s fifth team-mate in F1 and is his longest-serving partner following previous stints for the Briton alongside Fernando Alonso (2007), Heikki Kovalainen (2008-2009), Jenson Button (2010-2012) and Nico Rosberg (2013-2016).
Gaat hij het nu ook zes jaar volhouden met teamgenoot 6, aka George Russell?

Hamilton heb ik het over dus
Dan heb je iets van CustomCSS of Javascript (al dan niet geblokkeerd) wat de boel vernachelt. Hier op desktop gaat het gewoon goed.
Hmmmmm. Ik duik mn CSS eens inhimlims_ schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:00:
[...]
[Afbeelding]
vind m prima
@Jasphur iets van de karm/css-store wat bokt? eoa browser plugin die dingen niet toe staat
Zul je zien dat de Williams volgend jaar de beste Mercedes aangedreven auto blijkt te zijn.
bekijk forum eens zonder dat je ingelogt bent; of dan wel goed gaat (dan sneller na boven of browser of user-setting is)
Snelste te doen via een private window/tabblad.himlims_ schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:16:
bekijk forum eens zonder dat je ingelogt bent; of dan wel goed gaat (dan sneller na boven of browser of user-setting is)
Tja, maar uiteindelijk is dat wél het resultaat. Dát telt. En Sainz (je schrijft zijn naam consistent verkeerd) is nu net een coureur die niet lang hoefde te wennen aan zijn nieuwe auto. Na een race of 4 zat hij er al gelijk goed bij.SinergyX schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:57:
Punten zijn wel iets vertekend, Lec reed Monaco niet (maar was P1 Q) en Hongary viel hij uit, waar Saintz (door aardig wat geluk) flink wat punten binnenharkte.
Leuk gedacht, maar acht de kans hierop best klein, aangezien budgettair Williams flink kleiner is dan bijvoorbeeld Mercedes of McLaren. Williams krijgt ook nog eens (omdat ze dit seizoen weer punten scoren en - voorlopig - niet onderaan staan) minder windtunnel tijd.DarkFire1985 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:14:
Zul je zien dat de Williams volgend jaar de beste Mercedes aangedreven auto blijkt te zijn.
Misschien moet het team zich hernoemen naar Milliams, dan beginnen alle teams met een Mercedes motor ook nog eens met een M...
[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 07-09-2021 12:20 ]
MyWilliamsCH4OS schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:17:
[...]
Leuk gedacht, maar acht de kans hierop best klein, aangezien budgettair Williams flink kleiner is dan bijvoorbeeld Mercedes of McLaren. Williams krijgt ook nog eens (omdat ze dit seizoen weer punten scoren en - voorlopig - niet onderaan staan) minder windtunnel tijd.
Misschien moet het team zich hernoemen naar Milliams, dan beginnen alle teams met een Mercedes motor ook nog eens met een M...
MyMclaren
MyMercedes
toto rules them all
Maston Martin?himlims_ schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:21:
[...]
MyWilliams
MyMclaren
MyMercedes
toto rules them all
We vergeten er 1tje volgens mij.
Martin AstonIllegal_Alien schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:24:
[...]
Maston Martin?
Oh ja, die was ik ook vergeten!Illegal_Alien schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:24:
[...]
Maston Martin?
Al klinkt Master Martin dan wellicht wat leuker...
[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 07-09-2021 12:29 ]
En toch snap ik Toto wel met zijn eis dat RBR banden moet breken met Albon als hij bij Williams komt.
Niet vanwege de motor of eventuele info die hij daar opdoet, maar misschien wel meer omdat ze toch ook moeten nadenken over opvolging van HAM. Ze hebben geen junior team..behalve soort van Williams.
Of het nu Nyck is die daar het zitje krijgt of Albon. Je zit eerste rang om 2e rijder te worden bij Merc als HAM stopt. Dat zou dus prima Albon kunnen zijn, maar dan wel met de mogelijkheid om naar Mercedes te gaan.
Niet vanwege de motor of eventuele info die hij daar opdoet, maar misschien wel meer omdat ze toch ook moeten nadenken over opvolging van HAM. Ze hebben geen junior team..behalve soort van Williams.
Of het nu Nyck is die daar het zitje krijgt of Albon. Je zit eerste rang om 2e rijder te worden bij Merc als HAM stopt. Dat zou dus prima Albon kunnen zijn, maar dan wel met de mogelijkheid om naar Mercedes te gaan.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Misschien moet RBR dan maar motoren gaan leveren aan Williams. Tweede opleidingsteam kan geen kwaad (al zal Williams graag min of meer zelfstandig blijven met hun naam en nieuwe eigenaar)sanderb schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:31:
En toch snap ik Toto wel met zijn eis dat RBR banden moet breken met Albon als hij bij Williams komt.
alles kan off-topic
Was deze al voorbij gekomen?
Complete reactieI want to take a moment to welcome @GeorgeRussell63 to the team. Through hard work he has rightly earned his spot. I look forward to seeing him grow as a driver with this great team and working with him to raise @MercedesAMGF1 higher. See you next year🙏🏾 pic.twitter.com/CRsgrilmUd
— Lewis Hamilton (@LewisHamilton) 7 september 2021
[ Voor 65% gewijzigd door CH4OS op 07-09-2021 12:38 ]
Dat 'zelfstandig blijven' was vooral een dingetje van Frank en Claire Williams.Ankona schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:35:
Misschien moet RBR dan maar motoren gaan leveren aan Williams. Tweede opleidingsteam kan geen kwaad (al zal Williams graag min of meer zelfstandig blijven met hun naam en nieuwe eigenaar)
Heerlijk toch. Niets leuker dan team maten die elkaar van de baan rijden.CH4OS schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:03:
[...]
Toch bekruipt er mij een gevoel dat het eerder gaat worden als ROS-HAM, maar dan met dus 1 letter verschil.
Bron
Hallo Schumacher en Mazepin

(niets ten nadele van Mercedes, maar na al die jaren wordt het een keer tijd voor iemand anders)
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Blijkbaar had hij genoeg werk bij Toyota te doen waar hij zijn racestoeltje bij Racing Team Nederland voor op moest geven. In het WEC, zeker bij de ontwikkeling van een nieuwe auto, wordt er natuurlijk veel meer achter gesloten deuren getest dan in de F1. Dus als buitenstaander erg lastig in te schatten wie wanneer getest heeft. Sowieso heeft hij veel simulator ervaring voor beide.CH4OS schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:24:
[...]
Ik vraag mij af in hoeverre de Vries kennis heeft van de F1 van Mercedes. Sauber, euh, Alfa, haalt dat nu natuurlijk sowieso in huis met Bottas, dus om de Mercedes kennis hoeven ze het niet te doen. En in hoeverre zal de Vries kennis hebben van de Toyota? Zoveel (op die ene test na) heb ik de Vries niet zien rijden in de TS050 of zelfs de nieuwe GR010.
Kennis misschien niet, maar hij weet natuurlijk wel hoe beste van het beste materiaal voor de coureur aan moet voelen.Homeland schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:28:
[...]
Ik denk dat die kennis tegenvalt, dan kunnen ze beter iemand van de aerodynamica afdeling van Toyota of Mercedes aantrekken, dat is een stuk goedkoper dan een coureur en dan haal je echt kennis binnen, een coureur zal daar toch niet zoveel van af weten, wel van het afstellen (waar ook niet elke coureur even veel van af weet). Daarnaast is WEC natuurlijk niet met F1 te vergelijken wat dat betref, compleet andere autoś volgens een heel ander concept dus dan zal je echt iemand moeten hebben die bijvoorbeeld de kennis vanuit WEC naar de F1 kan vertalen.
Ik bedoelde zijn WEC ervaring ook niet voor de ontwikkeling van de F1 wagen, maar voor de WEC auto waar Sauber ook aan mee werkt.
Daarom zeg ik ook dat dit voor Sauber/Alfa interessant kan zijn. Ik kan mij heel goed voorstellen dat het voor de Vries totaal niet interessant is om banden bij Mercedes en Toyota te moeten verbreken.TheBrut3 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:28:
[...]
Ik lees dat eerder als reden waarom het niet zou gebeuren dat Nyck naar Alfa gaat. Tenzij hij alle banden met Mercedes en Toyota laat gaan.
Zat ik ook aan te denken, kan Red Bull geen motoren aan Williams gaan leveren als onderdeel van Albon daar parkeren. Maar ik weet niet hoe lang de deal tussen Williams en Mercedes nog duurt.warp schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:43:
[...]
Dat 'zelfstandig blijven' was vooral een dingetje van Frank en Claire Williams.
EDIT: 2025 dus, duurt nog wel ff. Net vorig jaar verlengd.
Toto heeft gewoon niks te maken met wat Williams doet. Natuurlijk, hij mag een mening hebben, zoals iedereen, en iedereen mag die mening naast zich meer leggen. Toto is niet de baas van Williams, en de aandelen die hij had heeft hij bij mijn weten ook alweer een tijd terug verkocht. Dan kan Horner, of Brown of Marcin Budkowski of wie dan ook zich wel gaan bemoeien met welke coureurs er bij Williams gaan rijden.sanderb schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:31:
Tsja, wie zijn schuld is het dat Leclerc niet mee deed aan de GP van Monaco? Hij had de auto toch echt zelf in de muur gezet. Iets met to finish first you first have to finish, dus in zoverre was Sainz de betere coureur dat weekend. Dat hij in Hongarije van de baan wordt gekegeld kan hij inderdaad minder aan doen.SinergyX schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:57:
[...]
Punten zijn wel iets vertekend, Lec reed Monaco niet (maar was P1 Q) en Hongary viel hij uit, waar Saintz (door aardig wat geluk) flink wat punten binnenharkte.
Jij kent de ins en outs van de samenwerking en de motorlevering contracten? Dat Russell vorig jaar een keertje vreemd mocht gaan zegt toch ook wel genoeg over dat die teams op een of andere manier vriendjes zijn.RobertMe schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:49:
[...]
Toto heeft gewoon niks te maken met wat Williams doet. Natuurlijk, hij mag een mening hebben, zoals iedereen, en iedereen mag die mening naast zich meer leggen. Toto is niet de baas van Williams, en de aandelen die hij had heeft hij bij mijn weten ook alweer een tijd terug verkocht. Dan kan Horner, of Brown of Marcin Budkowski of wie dan ook zich wel gaan bemoeien met welke coureurs er bij Williams gaan rijden.
alles kan off-topic
Het kleineren is al begonnen door Lewis. Zo zonde dat hij dit doet.CH4OS schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:35:
Was deze al voorbij gekomen?
[Twitter]Complete reactie
volgend jaar gaat het kampioenschap toch echt tussen Max en George.
Meen je dat nu echt dat je daar kleineren in zitDoeEensGek schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:56:
[...]
Het kleineren is al begonnen door Lewis. Zo zonde dat hij dit doet.
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Hij ging weg bij RTN ivm overstap naar Toyota en Mercedes (Formule E), is vervolgens (weer, geloof ik) bij G-Drive in ELMS ingestapt, omdat die wel in de agenda pastte van de Vries.Richard117 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:45:
Blijkbaar had hij genoeg werk bij Toyota te doen waar hij zijn racestoeltje bij Racing Team Nederland voor op moest geven. In het WEC, zeker bij de ontwikkeling van een nieuwe auto, wordt er natuurlijk veel meer achter gesloten deuren getest dan in de F1. Dus als buitenstaander erg lastig in te schatten wie wanneer getest heeft. Sowieso heeft hij veel simulator ervaring voor beide.
Maar daarvoor hoef je niet bij een top team zitten (ongeacht klasse waar je in rijdt).Kennis misschien niet, maar hij weet natuurlijk wel hoe beste van het beste materiaal voor de coureur aan moet voelen.
Maar de Vries heeft 0 ervaring in F1, hoe kan hij dan wel meewerken aan de ontwikkeling? De Formule E heeft zelf immers ook praktisch 0 ontwikkeling, alleen in de aandrijflijn mogen teams daar wat doen...Ik bedoelde zijn WEC ervaring ook niet voor de ontwikkeling van de F1 wagen, maar voor de WEC auto waar Sauber ook aan mee werkt.
Ik denk dat Alfa met het binnenhalen van BOT dan meer dan voldoende kennis en ervaring binnenhaalt dan met een de Vries.Daarom zeg ik ook dat dit voor Sauber/Alfa interessant kan zijn. Ik kan mij heel goed voorstellen dat het voor de Vries totaal niet interessant is om banden bij Mercedes en Toyota te moeten verbreken.
Dat had niets te maken met de samenwerking en de motoren-deal, maar alles met het feit dat Russell een Mercedes-junior is en Williams hem deze kans gunde.Ankona schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:55:
[...]
Jij kent de ins en outs van de samenwerking en de motorlevering contracten? Dat Russell vorig jaar een keertje vreemd mocht gaan zegt toch ook wel genoeg over dat die teams op een of andere manier vriendjes zijn.
Sorry, maar persoonlijk denk ik dat Russell er niet aan te pas zal komen. Hij kan een goed potje sturen en heeft talent, maar Max en Lewis zijn buitencategorie en rijden in hun eigen kampioenschap. De rest mag meedoen voor P3.DoeEensGek schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:56:
[...]
-
RUS geeft zelf ook aan dat er een steile leercurve gaat zijn, hoe is dit kleineren?DoeEensGek schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:56:
Kijk een volgende keer dus even verder (al dan niet op de socials) voordat je iets zegt.
Maar dan kan Williams nog wel korting op de motoren hebben gehad omdat zij voor Mercedes Russell een opleiding boden.Edd schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:59:
Dat had niets te maken met de samenwerking en de motoren-deal, maar alles met het feit dat Russell een Mercedes-junior is en Williams hem deze kans gunde.
Sahkir 2020 nu al vergeten? Had Russell daar de pech niet van de vele pitstops, was het ook gewoon zijn eerste podium geworden ipv Spa 2021, ipv enkel tweede tijdens de kwalificatie.Sorry, maar persoonlijk denk ik dat Russell er niet aan te pas zal komen. Hij kan een goed potje sturen en heeft talent, maar Max en Lewis zijn buitencategorie en rijden in hun eigen kampioenschap. De rest mag meedoen voor P3.
Time will tell, ik ben heel benieuwd hoe hij het zal doen. Hij zal 100% nog wat rookie mistakes maken, dus ik verwacht sowieso dat Ham de overhand zal hebben binnen het Merc team.Edd schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:59:
Sorry, maar persoonlijk denk ik dat Russell er niet aan te pas zal komen. Hij kan een goed potje sturen en heeft talent, maar Max en Lewis zijn buitencategorie en rijden in hun eigen kampioenschap. De rest mag meedoen voor P3.
Sowieso benieuwd naar alles in 2022 met nieuwe regels, wie zal goed/minder goed zijn etc.
Sowieso schrijf je zo!
Ja dat meen ik echt, ik lees juist verder hierom.Kenhas schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:57:
[...]
Meen je dat nu echt dat je daar kleineren in zit![]()
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Tsja, misschien was het "als we Russel 3 jaar bij jullie mogen plaatsen krijgen jullie per jaar €5M korting op de motoren". En misschien zegt Red Bull wel "als jullie Albon een jaartje voor jullie team willen laten rijden krijgen jullie €7,5M cash in het handje". Het is toch aan Williams om een keuze te maken in welke coureurs ze nemen en wie het beste "bod" doet. Hetzelfde als dat Latifi waarschijnlijk een beter bod heeft gedaan dan Mercedes. En er nu hier geroddeld wordt over dat Zhou misschien wel meer geld kan meenemen dan Latifi en laatstgenoemde om die reden wellicht exit kan zijn. Gaat Toto zich dan ook bemoeien met of Williams Zhou mag hebben als coureur?Ankona schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:55:
[...]
Jij kent de ins en outs van de samenwerking en de motorlevering contracten? Dat Russell vorig jaar een keertje vreemd mocht gaan zegt toch ook wel genoeg over dat die teams op een of andere manier vriendjes zijn.
Als jij die post van Hamilton kleinerend vindt, dan is het evengoed dat ik jouw antwoord als zeer beledigend ervaar naar mij toeDoeEensGek schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 13:06:
[...]
Ja dat meen ik echt, ik lees juist verder hierom.
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
OmgDoeEensGek schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:56:
[...]
Ik zie het kleineren er niet in, hoe zie jij dat er wel in?DoeEensGek schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:56:
[...]
Waar blijkt het kleineren dan uit?DoeEensGek schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 13:06:
[...]
Ja dat meen ik echt, ik lees juist verder hierom.
Naar wat ik begrijp is Merc nooit zo scheutig met korting geven. En waarom zouden ze? Ze leveren al aan genoeg andere teams en worden waarschijnlijk niet gedwongen door de FIA als ze geen zin meer hebben om te leveren aan Williams.CH4OS schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 13:01:
Maar dan kan Williams nog wel korting op de motoren hebben gehad omdat zij voor Mercedes Russell een opleiding boden.
Nope niet vergeten. Maar daarom geef ik ook dat hij zeker talent heeft.Sahkir 2020 nu al vergeten? Had Russell daar de pech niet van de vele pitstops, was het ook gewoon zijn eerste podium geworden ipv Spa 2021, ipv enkel tweede tijdens de kwalificatie.
Maar vergeet niet dat hij in een auto zat die gewoon het beste was en op rails reed.
-
Dit is gewoon precies hetzelfde als hoe hij bij Max deed... "That guy". Het is de tactiek van Hamilton die hij gebruikt als hij weet dat iemand een gevaar voor hem is en nu dus ook bij Russell. Gewoon weer een herhaling van zetten. Maar sorry dat ik hiermee op jullie teentjes trap.
[ Voor 7% gewijzigd door DoeEensGek op 07-09-2021 13:52 ]
Ach het lijkt mij niet meer dan logisch dat er mindgames gaan zijn tussen Russell en Hamilton. Russell zal ook vast nog wel contact hebben met Rosberg. Je wil namelijk je teamgenoot verslaan.DoeEensGek schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 13:52:
Dit is gewoon precies hetzelfde als hoe hij bij Max deed... "That guy". Het is de tactiek van Hamilton die hij gebruikt als hij weet dat iemand een gevaar voor hem is en nu dus ook bij Russell. Gewoon weer een herhaling van zetten. Maar sorry dat ik hiermee op jullie teentjes trap.
Ik verwacht ze op het begin redelijk gelijk aan elkaar, maar ik verwacht ook dat Russell na een race of 5 sneller is.
RUS lijkt me als rijder wel iemand die het HAM flink moeilijk kan maken. De hamvraag voor mij is meer of hij net zo goed met alles wat eromheen komt kijken en de druk van een potentieel topteam (2022 is enigzins open boek) kan omgaan. Iets wat Max en Ham wel al bewezen hebben.
Uiteindelijk moet je meer kunnen dan hard rijden alleen.
Uiteindelijk moet je meer kunnen dan hard rijden alleen.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Hamilton maakt gehakt van Russel in het 1e seizoen, en anders doet Toto het wel door teamorders.
2e Seizoen kan hij bewijzen dat ie kan aanhaken bij Merc. en dan wint Hamilton nog een laatste keertje en dan mag Russel het troontje dat op instorten staat overnemen.
Merc heeft de komende 3 jaar namelijk geen dominante auto. Dat heb ik in mijn glazen bol gezien!
2e Seizoen kan hij bewijzen dat ie kan aanhaken bij Merc. en dan wint Hamilton nog een laatste keertje en dan mag Russel het troontje dat op instorten staat overnemen.
Merc heeft de komende 3 jaar namelijk geen dominante auto. Dat heb ik in mijn glazen bol gezien!
Even een what if'je er tussendoor gooien:
HAM wordt WDC, dan kan hij natuurlijk een 'Rosbergje' doen.
Er uit gaan met een WDC titel en met 8 titels alleen aan kop van het all-time klassement. Dan voorkomt hij ook dat hij wordt verslagen door Russell. Voor het geld hoeft Hamilton niet te blijven en ik heb ook niet het idee dat hij F1 zo graag doet als Kimi.
Dan kan Nyck nog wel eens spekkoper worden als hij niet het stoeltje bij Williams of Alfa krijgt.
Ver gezocht en pure speculatie, dat weet ik ook.
Er uit gaan met een WDC titel en met 8 titels alleen aan kop van het all-time klassement. Dan voorkomt hij ook dat hij wordt verslagen door Russell. Voor het geld hoeft Hamilton niet te blijven en ik heb ook niet het idee dat hij F1 zo graag doet als Kimi.
Dan kan Nyck nog wel eens spekkoper worden als hij niet het stoeltje bij Williams of Alfa krijgt.
Niet gek gedacht hoor. Ook als ie het niet wint, zie ik hem net zo goed een Rosbergje doen ipv blijvenTheBrut3 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:07:
Mijn boefje is liev!
Ik snap dat je bedoelt dat ie dan mogelijk stopt, maar dan had HAM een paar seizoenen eerder al moeten stoppen. Waar ROS stopte toen hij de eerste keer WDC werd, heeft HAM er intussen 7 en meer aspiraties dan slechts 1x WDC te worden.TheBrut3 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:07:
Tja, waarom zou je Schumi met 1 WDC voorbij streven? Meerderen zijn dan natuurlijk ook een optie + dat een ander jou dan inhaalt wordt vervolgens ook moeilijker.Er uit gaan met een WDC titel en met 8 titels alleen aan kop van het all-time klassement. Dan voorkomt hij ook dat hij wordt verslagen door Russell. Voor het geld hoeft Hamilton niet te blijven en ik heb ook niet het idee dat hij F1 zo graag doet als Kimi.
Ik denk dat de kans dat de Vries naar F1 komt best klein is. De sponsoring heeft ie niet mee, het enige wat hem helpt zijn zijn F2 en Formule E titels.Dan kan Nyck nog wel eens spekkoper worden als hij niet het stoeltje bij Williams of Alfa krijgt.
Trouwens HAM's contract is nu t/m 2023 toch? Dus denk dat HAM die uitzit en daarna tabee zegt.
[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 07-09-2021 15:03 ]
Motor wisselen dit weekend is dus geen optie:
Hier en daar wordt suggestie gewekt dat - in geval Red Bull/Honda dit weekeinde met een nieuwe motor komt - Max Verstappen dan zijn gridstraf kan 'pakken' in de sprintrace van zaterdag op Monza.
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 7 september 2021
Straffen na bijv. motorwissel gelden echter alleen voor de race van zondag. #F1
Ik keek net een paar dingen terug van het Formule 1 Café van gisteren en daar werd deze suggestie ook genoemd.Extigo schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:20:
Motor wisselen dit weekend is dus geen optie:
[Twitter]
Hier is al een paar keer gezegt dat dit niet kan. Maar ook bij F1 Café werd het niet gecorrigeerd door ze.
achja ze zitten wel vaker mis met feitjes
Overigens werd door vd Garde wel gezegt dat Monza het circuit is waar je het makkelijkste kan inhalen, van de circuits die nu nog op de kalender staan. Hoe denken jullie daar over ? Als ik het me goed herinner van andere jaren heb je volgens mij in Mexico en Brazilië betere inhaalkansen ?
Hamilton had dit weekend een interview waarin hij niet zo zeker klonk over zijn toekomst in de F1, weet even niet meer waar ik het zag naar het verbaasde me wel. Het klonk in elk geval niet alsof hij nog jaren blijft rijden.
De chicanes en de lange DRS zone na Parabolica geven in elk geval mooie mogelijkheden, meer en beter dan Zandvoort, circuit is geloof ik ook wat breder.Plenkske schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:28:
Overigens werd door vd Garde wel gezegt dat Monza het circuit is waar je het makkelijkste kan inhalen, van de circuits die nu nog op de kalender staan. Hoe denken jullie daar over ? Als ik het me goed herinner van andere jaren heb je volgens mij in Mexico en Brazilië betere inhaalkansen ?
Dit topic is gesloten.
Let op:
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"
Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics
Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"
Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics
Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken