Holk schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 16:52:
[...]
Klopt. Jij pakt een verhaal van @Verwijderd erbij, knipt er een innimini stukje uit en gaat verongelijkt prediken over hoe iemand totale bullshit verkoopt. Je doet nu wederom hetzelfde door iets groots te maken en vervolgens bij een reactie in een hoekje te gaan miepen.
Nee, jij pakt het verhaal erbij. Gaat totale bullshit over mondkapjes icm brildragers verkondigen. Dat stuk haal ik eruit, de rest vind ik niet boeiend in dezen.
Als jij geen ervaring ermee hebt als brildrager whatever, dan kun je gezeik krijgen als je de problemen daarvan bij de gebruiker neerlegt die het wel degelijk als probleem ervaart.
Kheos schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 16:53:
[...]
Oh, maar ik lees wat ik like hoor. En niks van die post is complete bullshit. Maar daar was je zelf ook al achter gekomen als je de posts van
@BarôZZa
@ijdod
@Nox
@MikeyMan
@bazzemans
@YakuzA
@Sphere-
@anandus
had gelezen.
[...]
Als ik posts hier op het forum lees, en met andere brildragers praat, is het toch niet lullen hoor. Misschien ligt het echt gewoon enorm aan jezelf?
[...]
Geen idee waarom je dat erbij moet sleuren. Dat heeft er nu eens compleet niks mee te maken.
[...]
Ook als ze gelijk hebben?
[...]
Dus dan zijn we het in elk geval al eens over die bril. Geen idee waarom je hier andere zaken bij betrekt.
[...]
[/quote]
Aangezien ze qua bril geen gelijk hebben in mijn beleving als brildrager die al verschillende kapjes geprobeerd heeft, hebben ze geen gelijk.
En iemand zonder ervaring heeft simpelweg geen gelijk.
Het grote probleem is gewoon dat mensen voor zichzelf invullen dat groep X geen probleem zou hebben want Y.
Mensen die geen ervaring hebben met bril+kapje kan niet zomaar zeggen "ach verkeerd gedragen".
Ga gewoon eens geen dingen invullen voor een ander. Daarom haal ik het gehoorprobleem erbij! Daar zijn ook zoveel mensen met een mening die geen flauw idee hebben wat ze precies zeggen. Omdat ze zelf niet die problemen hebben of niet kunnen voorstellen.
Exact hetzelfde met de bril.
Ik kan me best voorstellen dat iemand met -8 en continu beslaande bril niet goed meer kan werken.
Maar goed, misschien moet je gewoon eens ervaren hoe het is als mensen jouw problemen gaan downplayen of jou de schuld van geven van bv verkeerd gebruik. Daar raak je simpelweg gefrustreerd van. Want ze begrijpen niet in hoeverre het je leven beperkt, of dat je bij elke vraag van iemand moet vragen of dat mondkapje aub even af kan omdat je er anders niks mee kan.